Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 525i-ul meu E34
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
georgem
Am scris celor de la BMW din Germania de pe site-ul bmw.com, folosind formularul de contact. Sper sa ajunga unde trebuie mesajul si sa imi raspunda. O sa incerc si la AB, dar cred ca sansele sunt mai mici din partea lor.

Am cautat pe forumuri internationale problema, si n-am gasit o situatie identica cu a mea. Am gasit situatii de chei stricate, am gasit si un filmulet despre cum se scoate butucul cu cheia de contact de la locul lui (ce m-am chinuit si eu sa fac si nu am reusit - am si inteles acum de ce) si o sa sa incerc maine la servici (pentru ca e acolo intr-un sertar) sa-l scot din nou, si daca reusesc o sa vad daca merge pus pe masina in locul celui de acum sau daca trebuie sa comand unul nou (cu alte cuvinte, daca ceea ce s-a rupt s-a rupt chiar in butuc sau in alta parte).

Presupun ca problema in cazul meu e tocmai faptul ca la mine cheia cu chip-ul nu a stat in inelul care citeste codul, si motivul poate fi in opinia mea unul dintre urmatoarele 2:
1) din cand in cand cheia primeste un fel de impuls de la inel (care e o antena) si e cumva incarcata astfel incat sa mai functioneze un numar de porniri ale motorului, si la mine s-a descarcat complet
2) din cand in cand cheia e "citita" de antena in timpul functionarii motorului si daca citirea esueaza de un anumit numar de ori atunci e "stearsa" si nu mai e recunoscuta de EWS, si nu mai poate fi folosita la pornirea motorului.
Alta varianta nu vad, si pentru ambele variante, daca fac rost de un nou butuc care sa functioneze cu o cheie originala, astfel incat cheia sa stea permanent in inelul-antena de plastic, problema pare rezolvata. Oricum, daca nu reusesc sa repar cele 2 chei stricate, trebuie sa comand o cheie de rezerva de la AB, nu pot sa risc sa nu am macar o cheie de rezerva care sa poata porni masina.

bartro
Daca cheie sa incarca de la inel ala, poate sa dureaza mai mult timp pana isi revine. Insa, nu stiu sigur daca intradevar cheile sa incarc, sau daca inel doar energizeaza scurt timp cheie la initializare / pornire (= cheie nu are capacitate de stocare de energie in caz asta). Google imi spune lucruri contradictoare despre subiectul asta.
georgem
Mi-au raspuns cei de la BMW din Germania sa contactez dealerul BMW local. Pacat.

QUOTE (bartro @ Nov 17 2010, 10:23 AM) *
Daca cheie sa incarca de la inel ala, poate sa dureaza mai mult timp pana isi revine. Insa, nu stiu sigur daca intradevar cheile sa incarc, sau daca inel doar energizeaza scurt timp cheie la initializare / pornire (= cheie nu are capacitate de stocare de energie in caz asta). Google imi spune lucruri contradictoare despre subiectul asta.


Din ce am gasit eu, se pare ca cheia nu se incarca.

Logic mi se pare cel mai probabil sa fie verificata cheia din cand in cand si in timp ce motorul functioneaza, si daca nu poate fi citit codul sa fie eliminata din lista de chei bune dupa un numar de tentative esuate de citire. Alta explicatie nu am.


Intre timp am mai gasit ceva interesant despre EWS 3 (la mine e EWS 2, dar e la fel - am gasit in alta parte)
http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=206415
Fiecare cheie e memorata de EWS (sau ECU, nu mi-e clar) si fiecare are un cod stocat pentru pornirea motorului.
Dupa ce se citeste codul si se porneste motorul, se genereaza un nou cod si acel cod se stocheaza in cheie.
Cu ultima cheie care s-a stricat eu am facut niste teste sa vad exact cand e citit codul din cheie si am scos uneori cheia din inel, ca sa vad daca codul a fost deja citit sau nu. Probabil noul cod a putut fi stocat in cheie de cateva ori, dar probabil odata nu a mai putut fi stocat si de aceea nu am mai putut pornit motorul cu acea cheie...
Cu alte cuvinte, e necesar ca in secundele de dupa pornirea motorului sa ramana cheia in inel, pentru ca atunci se stocheaza noul cod cu care acea cheie va putea porni motorul.
Pare cea mai buna explicatie de pana acum. Teoretic in cazul asta cheile stricate se pot reprograma. Sa vad ce zic cei de la AB...

LE: Cea mai buna documentatie despre EWS am gasit-o aici:
http://www.unofficialbmw.com/images/BMW_EWS.pdf
georgem
M-am programat vineri dimineata la service la AB. Ciudat ca nu m-au refuzat si ca m-au programat asa devreme... Si am vorbit cu 2 persoane diferite cred la service despre programare, ca s-a intrerupt in timp ce vorbeam si am sunat din nou, si cel cu care am vorbit a doua oara parea sa fie altul, pentru ca m-a pus sa ii explic din nou care e problema pentru care vreau sa vin la service.
Oare si-au schimbat politica si primesc si masini mai vechi in service acum? Daca da, oare din cauza crizei sau din proprie initiativa SAU constransi cumva de BMW Germania? Sunt foartre curios care e adevarul.

warhammer23
Dar nu se poate renunta de tot la acest EWS ?

Eu am gasit asa ceva:

http://www.turnermotorsport.com/pages/EWS-II.htm

http://www.turnermotorsport.com/html/detai..._ID=413%20D-EWS

"What does our chip do? The D-EWS-II chips that we sell are for E34 525i, E36 325i, and E36 M3 models produced AFTER December, 1994. The chip de-activates the EWS-II within the DME. This means that you must not have ANY EWS-II parts remaining in your car. Of course, an E30 does not have EWS-II. Cars made up to 12/94 have the early version of EWS (EWS-I) which does not rely on a signal from the DME anyway. "

Si asta:

http://www.technicaldomain.net/?p=193
georgem
Am gasit si eu asta cu pinul 66 de la ECU, dar nu m-as baga sa fac asa ceva. As prefera sa am activ EWS-ul, dar in caz de urgenta totusi sa il pot dezactiva.
Sper sa rezolv la AB problema totusi, probabil o sa comand un nou butuc pentru pornit motorul si daca nu se pot reactiva cele 2 chei si inca 1 cheie de rezerva.
Ciupanezu
QUOTE (warhammer23 @ Nov 17 2010, 02:48 PM) *
Dar nu se poate renunta de tot la acest EWS ?


Din moment ce maşina devine astfel mult mai vulnerabilă la furt, nu prea e o idee bună.
warhammer23
Realizez acest lucru. Eu ma refeream ca daca da mai multe batai de cap decat protectia oferita, ca in cazul de fata ... oricum speram sa rezolve cu bine.

F misto pdf-ul acela. Deci toate masinile produse de bmw dupa ~ sf. 1993 au obligatoriu imobilizator din fabrica/stock ?

georgem
Da, asa inteleg si eu, ca din 1994 toate BMW-urile au EWS. In 1994 EWS I, din 01.1995 EWS II. Nu stiu de cand au EWS III si daca III e ultima varianta de EWS.

Am fost azi la Automobile Bavaria, mi-a spus inginierul (sau ce e cel care se ocupa de masina) ca nu au ce sa faca decat sa imi comande un nou butuc si daca vreau o cheie de rezerva. Mi-a spus ca nu au cum sa reactiveze cheile, pentru ca e prea vechi modelul de masina. Nu cred asta, dar inteleg ca ei nu pot face asta.
Am comandat butucul si o cheie cu led (cum e cheia "principala"), mi-a spus ca o sa primesc cheia in cateva zile, dar butucul nu se stie in cat timp ajunge, poate dura si o luna de zile. 635 RON in total, a trebuit sa platesc in avans toata suma.
M-a sfatuit sa pun fixez cheia in inelul de plastic si sa o las acolo pana imi vine butucul cel nou, dar nu o sa fac asta. Am gasit un "instrument" de birou cu ajutorul caruia tin cheia fixata in inelul de plastic cat timp merge motorul si sper sa nu mai am probleme.
georgem
Am schimbat ieri bratele superioare cu unele noi Meyle cumparate de pe ebay din Germania (pe masina erau cele originale, ambele aveau joc la pivot), bielete antiruliu (Lemförder), 2 capete de bara (ambele cu filet pe stanga, eu aveam cumparate Lemförder unul cu filet pe stanga si unul cu filet pe dreapta, asa stiam de la constatare ca sunt) si am facut geometria.
Capetele de bara s-au desfacut foarte greu, unul nu a vrut sa iasa nici cu presa ("furculiţa"), pana la urma a iesit dupa ce a stat mult timp cu degripant si apoi a luat multe ciocane. Apoi am comandat un cap de bara cu filet pe stanga TRW (2 de pe masina erau TRW cu sigla BMW pe ele) si am asteptat sa vina. A venit un Ruville cu filet pe dreapta in ambalaj TRW. Am comandat din nou aceeasi piesa si dupa inca vreo 2 ore a venit ce trebuia. Apoi am facut si geometria si apoi am plecat acasa, era deja trecut de ora 16.
Acum nu mai face niciun zgomot masina cand trec peste denivelari.
bartro
QUOTE (georgem @ Dec 4 2010, 11:57 AM) *
Acum nu mai face niciun zgomot masina cand trec peste denivelari.

Placuta senzatia smile.gif
georgem
QUOTE (bartro @ Dec 4 2010, 12:11 PM) *
QUOTE (georgem @ Dec 4 2010, 11:57 AM) *
Acum nu mai face niciun zgomot masina cand trec peste denivelari.

Placuta senzatia smile.gif

Intr-adevar. Tocmai am sosit de la un scurt drum facut pana la Carrefour Baneasa si e intr-adevar foarte placut sa nu mai auzi niciun zgomot.
georgem
Am fost astazi la AB sa-mi monteze noul butuc si sa-mi inmaneze noua cheie cu led. L-am rugat pe tipul care a preluat masina sa transmita mecanicilor sa incerce sa activeze si cele 2 chei care nu merg, a zis ca da, dar la final mi-a spus ca nu a fost posibil, ca ar fi defecte.

Asa arata o cheie noua cu led de E34:
Click to view attachment
haifisch
nu arata rau deloc smile.gif
bartro
La cat a probabil costat, macar sa arate bine.
georgem
Vineri dimineata a pornit foarte greu masina, dupa ce a stat 4 zile cu rezervorul aproape gol si cu 2 roti pe bordura. Trebuie sa tin minte sa nu o mai las inclinata cand rezervorul e gol, ca sa nu am probleme cand o pornesc.
Tot vineri dupa-amiaza mi-a facut o noua surpriza: in timp ce mergeam am observat ca imi iese fum pe la grila din fata si mi-a trecut temperatura motorului de jumatate. Am oprit imediat pe trotuar si am ridicat capota: furtunul gros de lichid de racire care intra in radiator in stanga sus era iesit. M-am uitat si am vazut ca in interiorul lui era o bucata din teava de plastic pe care se prindea. Am scos cu surubelnita partea ramasa in furtul, si s-a facut bucati. Era plasticul imbatranit si se sfarama foarte usor. Din fericire am reusit sa prind furtunul de partea de teava care ramasese (cam 1 cm a intrat furtunul) si am prins colierul mai pe marginea furtunului decat era pana atunci. Am completat cu vreo 5 litri de antigel si apa distilata. Am avut noroc ca eram aproape de Bucur Obor si am gasit acolo antigel si apa distilata, altfel nu stiu ce faceam. Si bine ca s-a intamplat in Bucuresti si atunci, pentru ca a doua zi urma sa plec cu masina la parinti. Am plecat pana la urma, desi aveam unele indoieli, si n-am avut probleme. Dar ma menajat motorul foarte tare, foarte rar am depasit 110 Km/h si apasam pedala de acceleratie cu mare finete, si asa am scos un consum de 8.2 l la 100 de km (de obicei scot 10 daca merg normal).

Am dat un telefon si la Automobile Bavaria sa vad daca partea asta de plastic se comanda separat sau vine impreuna cu radiatorul, dar nu m-am lamurit. Mi-a zis tipul cu care am vorbit ca nu vede sa fie separata de radiator, si ca cel mai bine ar fi sa merg acolo sa ne uitam impreuna pe program.

Stie cineva daca partea asta de palstic e separata sau e corp comun cu radiatorul? Ar fi trist sa nu se poata comanda separat, ca radiatorul e o gramada de bani, si radiatorul meu nu are probleme (cu exceptia problemei de mai sus).
BBo
Nu pare sa existe ceva intermediar intre furtunele de racire si radiator.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=17&fg=05
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=35
georgem
Intr-adevar, se poate comanda numai radiatorul complet, 1722 RON. Momentan am zis pas.
Am facut intre timp peste 300 de Km pana in week-end, si astazi, inainte sa plec spre Bucuresti, am masurat cu sublerul diametrul interior al tevii de plastic care s-a rupt: 31.8 mm. Am cautat si am gasit (eram la parinti) o teava care sa aiba diametrul exterior de 32 mm, si am gasit o teava de polipropilena pentru apa rece care se potrivea. Am taiat o bucata si am fiert-o cateva minute, am vazut ca rezista la 100 grade, si am introdus-o in interiorul tevii rupte din radiator (am lipit-o cu "picatura"), si apoi am fixat conducta de racire cu 2 coliere, unul strans pe teava de polipropilena si cel original prins pe partea ramasa din teava care s-a rupt (cum a fost de atunci si pana azi). Am venit fara probleme pana la Bucuresti (nu erau motive sa am probleme) si sper sa tina fara probleme si de acum inainte.
O sa caut zilele urmatoare o teava din alt material care teoretic tine la temperaturi si mai mari sa am de rezerva in masina. Cine stie, poate cedeaza si in partea cealalta a radiatorului (pe unde iese lichidul din radiator si intra in motor) sau poate cedeaza ce am facut azi si am nevoie sa refac... Sper sa nu fie cazul totusi.
bartro
Primele semne de batranete.
David

Teava din polipropilena pentru apa rece rezista si la apa calda, doar ca in timp i-si modifica forma, adica se onduleaza.

Special pentru apa calda se foloseste teava din polipropilena cu insertie. Aceasta are avantajul ca nu-si mai modifica forma.
io's®
pt radiator poti incerca si la alte magazine aftermarket, poti gasi aceiasi calitate si marca care echipeaza oe dar nu la preturi de bavaria. cred ca esti constient ca ceea ce ai facut tu acolo este doar o chestie provizorie si ca plasticul ala fiind imbatranit poate ceda oricand si in alta parte unde sa nu mai poti carpi.

PS: check si ebay
georgem
QUOTE (io's® @ Jan 5 2011, 01:40 AM) *
cred ca esti constient ca ceea ce ai facut tu acolo este doar o chestie provizorie si ca plasticul ala fiind imbatranit poate ceda oricand si in alta parte unde sa nu mai poti carpi.

PS: check si ebay

Evident sunt constient ca poate ceda oricand, chiar si in alta parte. Sper sa ma tina macar cateva saptamani.
Cand am facut reparatia am tras destul de tare de plasticul ala (cand am introdus fortat teava de polipropilena acolo, apoi am taiat vreo 2 cm din ea, dupa ce o lipisem, pentru ca era prea lunga) si pare destul de rezistent. Intre partea care s-a rupt si partea care a ramas era un fel de adâncitură (ca un şanţ) si chiar acolo s-a rupt.
Am pus mana si pe plasticul din partea cealalta, pe unde iese lichidul din radiator si intra in motor, si pare in regula.

Nu ma gandisem la ebay, ai dreptate, o sa caut. Multumesc de sugestie.
bartro
Mai bine cauti in Germana.
io's®
ehh.. preturi mai "de acasa"
georgem
Da, la banii astia merita schimbat. Si multe am vazut ca vin inclusiv cu vasul de expansune, pe care eu l-am schimbat acum cateva luni si care costa si ala parca putin peste 100 ron.
georgem
Am mai facut 3750 Km fara probleme de pe 11 ianuarie pana ieri noaptea... Consumul mediu 9.9 l / 100 Km.
Ce ieftina e benzina in Romania...
BBo
Ai avut ceva curaj sa faci 4000 km cu radiatorul ala smile.gif
bartro
Cat pentru 700km cu un E12 rupt? laugh.gif
BBo
Cam asa smile.gif, cu diferenta ca tu ai mers singur si aveai solutii de backup (Interceptor, alte doua masini in spate), George probabil a avut si familia cu el.
E destul de risky sa stii ca te poate lasa masina oricand, in conditiile astea. Ma rog, bine ca s-a intors sanatos si n-a patit nimeni nimic smile.gif.

PS: Eu personal as fi montat un radiator nou inainte de a pleca la drum, nu conta ca nu e original. Behr, Nissens sunt foarte bune.
georgem
Mersesem deja vreo 400 de km inainte si stiam ca se poate, plus ca facusem o "imbunatatire" chiar in dimineata zilei in care am plecat si acum furtunul intra pe teava ramasa in radiator aproape la fel de mult cat intra initial (teava respectiva avea niste "opritoare" pentru furtun pe care le-am taiat si am reusit in felul asta sa bag furtunul mult mai mult peste teava). Si am luat in portbagaj 9 litri de antigel diluat cu apa, sa am sa completez in caz ca iese furtunul si pierd din antigel (prima data cand s-a inamplat am avut nevoie de aproape 6 litri).
Pe drum la dus am tot oprit la fiecare cateva sute de km sa verific ca e totul in regula la radiator. Nu a fost nevoie nici macar odata sa prind din nou furtunul sau sa strang colierele, pentru ca sta foarte bine.
Oricum, in curand o sa comand radiatorul sa-l schimb, si cu ocazia asta cred ca o sa schimb si termostatul (am remarcat de cateva luni de zile ca sta cu 1-2 mm mai la stanga pe ceas temperatura lichidului de racire) si daca nu sunt prea scumpe si cele 2 furtune de lichid de racire care intra in radiator, sa stiu ca am totul nou acolo.
georgem
Week-end-ul cu Sfanta Maria am fost la mare la Corbu, cu cortul. Am facut la dus peste 5 ore, am prins un blocaj cu multe multe accidente in lant pe autostrada inainte de statia de taxare de la Fetesti.
Click to view attachment
La intoarcere, dupa ce am stat mai mult de o ora in coloana inainte de Mihail Kogalniceanu, cand in sfarsit am ajuns pe autostrada si am prins putin mai liber, am mers cum de mult timp nu am mai mers... Vreo 10-15 km am reusit sa merg in spatele unul ML320 CDI care flash-uia tot ce nu se dadea la o parte din calea lui. N-am depasit insa 180 km/h rolleyes.gif viteza magica pentru permis pe autostrada. La viteza asta motorul trage muuult mai bine decat la 110-120 (in treapta a 5-a).

Duminica am trecut de 220.000 km la bord, n-am reusit sa fac insa o poza cu kilometrajul chiar atunci pentru ca eram intr-o portiune cu viraje. Am facut una insa azi-dimineata la 220.050 km, cu telefonul (de aici si "calitatea").
Click to view attachment
Mihai_AMD
....si cum am mai vb noi....foarte misto masina! desi nu am vazut-o live nush am ceva cu ea,ma atrage asa prin monitor de acu 2-3 ani cand ai achizitionat-o smile.gif))
haifisch
thumbup.gif celb (4).gif o masina simpla si f ingrijita

felicitari si tine-o tot asa
georgem
Poze noi cu masina mea, facute azi-dimineata:
Click to view attachment
Click to view attachment
georgem
De cateva saptamani am o problema... Nu mai pot deschide usa de la sofer. Initial nu s-a mai inchis, nu ramanea inchisa, pentru ca sistemul acela din broasca nu functiona. Ca sa se inchida am incuiat-o in timp ce se inchidea, si a ramas inchisa. Nu s-a mai deschis pentru vreo saptamana, dupa care la un moment dat s-a deschis, dar eram in drum spre spital, dupa ora 10 seara, n-am avut timp sa stau sa vad ce se intampla. Dupa care nu s-a mai deschis niciodata.

Am incercat acum o saptamana si jumatate la tara la parinti sa o deschid, am desfacut tapiteria usii dreapta fata sa vad cum as putea face s-o deschid. Din pacate n-am reusit sa fac mare lucru, nu s-a deschis. Atunci am ajuns la concluzia ca problema e la broasca, nu la vreun cablu. Totusi, ce e ciudat e ca din exterior, daca incerc sa o deschid, balamaua se misca foarte usor si ramane asa cum o asez eu cu mana, parca n-ar mai fi legata la sistemul de deschidere a usii. Si nu declanseaza alarma cand incerc sa deschid usa, desi inainte sa se intampla problema o declansa.

In week-end am patit cam aceeasi problema si la usa stanga spate, nu s-a inchis, dar dupa 2-3 incercari s-a inchis. Si in dimineata asta am constatat ca nu se mai deschide nici asta, simptomele fiind aceleasi. Am iesit putin mai devrem pana la masina (azi am luat-o s-o plimb, am ceva de rezolvat mai pe seara) si dupa cateva incercari, dupa ce am incuiat cu cheia de vreo 10 ori usa stanga fata, am reusit sa deschid usa stanga spate. Am remarcat ca in momentul in care nu se deschidea, balamaua se misca foarte usor, ca si la usa din fata. Dupa ce s-a deschis functioneaza normal, am facut mai multe teste si a functionat ok, si sper sa nu mai faca figuri.

Are cineva idee cum as putea sa rezolv problema? M-am saturat sa intru pe usa din dreapta fata in masina...
georgem
Vineri dimineata merg la un service sa incerc sa rezolv cu usa. E un service unde se monteaza alarme si sisteme audio, am dat intamplator de ei.
Adys_m1986
vezi ca e din modulul de inchidere cel mai probabil sau cel de comfort,nu se mai deschid cand motorasel de inchidere cupleaza a doua treapta:1 inchid normal si 2 cupleaza o siguranta ca sa nu mai poti sa deschizi deloc(nu poti sa tragi de tamburusul ala...) ca si cu cheia in butuc rotesti un pic :1 inchide si rotesti mai mult : 2 cupleaza siguranta la motorase si ichide geamurile/trapa daca sunt deschise.
georgem
Am rezolvat cu usa. Era blocat mecanismul din usa care e actionat de clanta exterioara, era blocat pe pozitia deschis, nu mai revenea la loc. A trebuit data jos usa spate ca sa aiba acces la un orificiu din usa fata pe unde se putea ajunge cu surubelnita la acel mecanism. Greu a fost pana s-au prins mecanicii cum trebuia apasat cu surubelnita ca sa revina la loc si sa permita deschiderea usii.
Am dat preventiv cu WD40 la toate celelalte usi, sa nu pateasca la fel.
bartro
Mai cauta ceva mai potrivit, WD40 nu are un efect pe termen lung.
georgem
Da, stiu, am folosit la broasca de la portbagaj si stiu ca tine maxim cateva luni, dupa care se gripeaza din nou. O sa caut ceva care tine si o sa dau, bine ca stiu care e problema si unde pot da ca sa ung bine.
bartro
Mechanismul, la E32 cel putin, nu e extrem de greu de demontat. Poate merita s-l scoti, sa curati, gresezi.
georgem
Au facut toate astea cei de la service. A stat in chiuveta vreo ora si ceva dupa ce l-au curatat. Si e greu de demontat, nu il dau jos din nou. O sa dau cu spray gresant printr-o gaura din usa (acoperita cu un capac de plastic), cred ca exact asta e rolul ei. Iti ofera acces exact la mecanismul ala.
georgem
Am facut schimbul de ulei ieri, am trecut pe LIQUI MOLY MoS2 Leichtlauf 10W40. Vine deja negru, nu mai trebuie sa stea o vreme in motor ca sa se innegreasca smile.gif Am schimbat si filtrele, bineinteles, si cel mai important garnitura de la capacul de la culbutori (sau axe cu came), pentru ca pierdea mult ulei pe la garnitura. Mult pierdea pe la garniturile din centru, de deasupra bujiilor, pentru ca am gasit 4 din 6 bujii complet scufundate in ulei. Garnitura noua era foarte moale, sper sa etanseze bine.
Si am trecut si la rotile de vara. Ar cam trebui sa inlocuiesc anvelopele de vara, dar daca nu gasesc ceva la un pret decent le tin pana la toamna (nu ma astept sa fac foarte multi Km vara asta, ma astept sa fac mult mai multi cu motocicleta).
alex230ro
ce marime ai nevoie?\am eu niste 225/50/16
http://imageshack.us/g/641/l1120345.jpg/ uite si poze,una e vulcanizata si una are un cap de surub in ea?!
georgem
225/55/16 imi trebuie.
georgem
Pe 7 septembrie imi expira ITP-ul... Stiti vreun loc unde as putea face mai ieftin? S-ar putea sa nu-mi iasa noxele cum trebuie... Si mai am si alte mici probleme (incepe sa se vada rugina pe la unele colturi ale usii de la sofer, e julita pe usa de la sofer - acum 2 ani s-au legat si de asta).
georgem
Am rezolvat azi, mai ieftin decat acum 2 ani.
georgem
Am montat rotile de iarna, am mai schimbat un bec de pozitie (se arsese), am curatat filtrul de polen (n-am avut altul de schimb si daca tot am avut un pic de timp si vreme buna, l-am curatat si aspirat pe cel vechi, si rezultatul e foarte bun, debitul de aer a crescut foarte mult), si am trecut de 230.000 Km la bord.
Click to view attachment
georgem
Micile "bucurii" ale iernii... Am lipsit 4 saptamani din tara, si cand m-am intors, bateria masinii era moarta. Sper sa mearga resuscitata. Are multi ani, e bateria cu care am cumparat masina acum 6 ani fara vreo 2 saptamani.
Click to view attachment
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.