Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 525i-ul meu E34
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
lucian
cam asta e viata ei.
TiL
Mda, bosh silver tin o viata daca sunt ingrijite. Mi-aduc aminte de primul E28 525 pe care l-am luat cu o jucarie Bosch Silver de doar 55Ah, prafuita, cine stie cat de veche. Dar invartea bine 2.5-ul, chiar si iarna.


A ta, daca a scapat o luna in gerurile astea, nu stiu cum o sa-si revina. Am si eu o Silver de 95Ah luata acum vreo 6 ani. Dar atunci cand avea doar vreo doi ani am lasat-o pe masina o iarna intreaga, nepornita. Dupa care a inceput sa lesine, nu mai tine curent bun de pornire mai mult de vreo doua saptamani, iar acum iarna, e de preferat sa o pornesc in fiecare zi.
alex230ro
merge zic eu,la mine cand am luat compactul in 2008 bateria era moarta complet-nu mai se aprindeau faruri nimic nimic,am lasat-o pe redresor 2 zile si a mai mers pana in sept anul asta cand la fel am fost plecat cateva sapt si tata socru a pus alarma la cazan,am luat o baterie mocca si aia oem am incarcat-o si o tin in magazie,so daca are careva nevoie de o baterie just ask smile.gif
PS:cred ca ar mai trebui incarcata are totusi 11 ani tongue.gif
georgem
Dupa 2 zile si 3 nopti pe redresor am montat-o pe masina si merge. Daca se comporta bine in urmatoarele saptamani o mai tin, daca nu va trebui sa o schimb. Am 2 optiuni, Varta sau Bosch (nu neaparat de la magazinele astea, doar modelele respective, ca au aceeasi dimensiune si intra perfect in locul de sub canapeaua spate, si cam aceleasi caracteristici cu cea actuala).
xox
Cauta si Tudor smile.gif Poate ai noroc si gasesti in Bucuresti, eu am cautat in Iasi si n-am gasit la nici un magazin, am luat Rombat pana la urma.

PS: am pierdut increderea in Bosch dupa ce mi-a murit una care n-avea decat 2 ani... La garantie mi-au zis c-am utilizat-o eu incorect, ca aveam un scurt, bla bla bla. Evident n-aveam nici o problema cu masina.
TiL
cu ce tip de Bosch ai avut probleme? Teoretic Bosch S4 e echivalentul lui Silver, deci S3 ar fi mai slab. Dar nici eu nu mai am acceasi incredere dupa ce s-au rebrand-uit cu noile denumiri S3 S4 S5... nu stiu daca n-au mutat si fabricile prin alte tari.
Mi se pare ca ZAPP fac echivalentul Bosch S3 ....

Asa ca ori as lua ceva S3, S4, ori as ramane la o romaneasca mai ieftina care duce oricum foarte bine, Caranda sau Rombat.
bartro
Caranda am pe E12, nu stiu de cand e, face treaba buna.
haifisch
eu personal nu m-as mai omora atata sa pun pe masina varta sau bosch si sa descopar ca pica mai rau ca una romaneasca

ca si in cazul lui xox am mai auzit vorbe de "bine" la adresa bosch si varta....asemanatoare cu ale lui

eu as merge pe rombat
georgem
Bateria actuala e Bosch Silver 7HN, e si codul de produs in poza de mai sus. Modelul echivalent actual e S5, din cate mi-am dat seama.
Am avut Rombat pe Audi si dupa 3 ani a murit. Avea si masina o problema, consuma bateria stand pe loc, dar daca mergeam cu ea zilnic sau macar odata la 2-3 zile era ok. Tudor a avut tatal meu pe dacia 1310, si nu l-a tinut mai mult de 3 sau 4 ani, dar pe un unchi l-a tinut vreo 6 ani.
Prefer sa iau tot Bosch sau sa iau Varta. Oricum, daca nu moare pana dupa revelion, sper sa am timp sa ma mai documentez si sa vad cat costa mai multe variante. Oricum, e importanta si dimensiunea, sa incapa exact in locul bateriei de sub bancheta.
georgem
Daca nu stie nimeni un loc de unde se poate lua la un pret mai buna bateria asta, maine probabil ca o cumpar de aici, cu 399 ron. Varta n-am gasit varianta echivalenta la un pret bun, gasisem aici dar pretul e fara TVA.
Daca stie cineva pe undeva mai ieftin unul dintre modelele astea 2, astept informatia.

Sper sa-mi porneasca maine dimineata masina, ca sa reusesc sa o cumpar pe cea noua. Sambata abia a mai pornit, si in seara asta am curatat masina de zapada si am pornit motorul, si de data asta cand am auzit cat de lent invarte motorul eram sigur ca nu porneste, dar a pornit. N-am reusit niciodata la vreo masina sa pornesc motorul cu o baterie care il invarte atat de lent. Credeam ca dupa prima rotatie moare bateria. Dar la a 5-a a pornit.
alex230ro
http://pieseauto-feldefel.shopmania.biz/cu...h-promo-2581970

tongue.gif

greu de crezut ca gasesti mai jos
io'sŪ
incearca sa suni si aici, eu am cumparat acum ~1 an varta 74ah si imi aduc aminte ca am dat sub 400 lei cu baterie la schimb si verificare inclusa.
georgem
QUOTE (io'sŪ @ Jan 28 2013, 11:29 PM) *
incearca sa suni si aici, eu am cumparat acum ~1 an varta 74ah si imi aduc aminte ca am dat sub 400 lei cu baterie la schimb si verificare inclusa.

Am sunat, era 450. Am comandat Bosch-ul cu 400 ron.

N-a mai pornit de dimineata, a invartit motorul odata lent si apoi a murit. Am plimbat bateria pe care vreau sa o dau la schimb cu taxiul pana la birou, unde o sa-mi ajunga bateria cea noua.
bartro
rip smile.gif
Adys_m1986
http://www.baterii-acumulatori-auto.ro/
am luat si eu sambata pe aia da 70Ah pt 525i ul meu...270ron
haifisch
f bun pret
georgem
QUOTE (Adys_m1986 @ Jan 29 2013, 04:15 PM) *
http://www.baterii-acumulatori-auto.ro/
am luat si eu sambata pe aia da 70Ah pt 525i ul meu...270ron

Aia pe care o vroiam eu era 410, deci mai scumpa. Din ce mi-a spus la telefon cel de la magazinul recomandat de io's, singura diferenta intre Varta si Bosch e eticheta, ele fiind fabricate in aceeasi fabrica si fiind absolut identice.

Deja am montat bateria cea noua, works like a charm! Mai trebuie sa trec pe la un service pentru masuratori, pentru garantie. Sunt curios daca o sa vrea neaparat sa vada bateria sub bancheta sau o sa se multumeasca sa masoare la motor voltajul.
io'sŪ
la baterie se masoara smile.gif
georgem
QUOTE (io'sŪ @ Jan 30 2013, 05:59 PM) *
la baterie se masoara smile.gif

Atunci o sa fie un pic mai complicat, dar nu-i problema. Stiu ca e un loc la motor care cica ar fi echivalent cu borna plus a bateriei. L-am marcat cu sageata neagra pe poza atasata.
Click to view attachment
io'sŪ
da, dar ei trebuie sa se asigure ca ajunge acelasi curent la baterie, intre acel loc si baterie poate sa fie o intrerupere ceva
bartro
La E32 am scos bancheta pentru garantie. Dar daca as fi avut bancheta cu reglaj electric nici gand de asa ceva. Probabil poti sa-l convingi pe nenea. Dar sa nu aibe cumva nevoie de o serie pe de baterie.
Sau daca ai OBC4 arati direct voltaj de incarcare biggrin.gif
georgem
QUOTE (bartro @ Jan 30 2013, 10:16 PM) *
Sau daca ai OBC4 arati direct voltaj de incarcare biggrin.gif

Da, stii ca am, ca doar tu mi-ai deblocat functiile ascunse. Dar crezi ca tine cont de asta? smile.gif Voltajul de incarcare e parca functia numarul 9, de multe ori am verificat si eu pe OBC de curiozitata. Sunt sigur ca incarca foarte bine, altfel n-ar fi tinut vechea bateria 7 ani la mine plus cine stie cat timp la fostul proprietar.

Voi vedea, merg in dimineata asta sa fac masuratoarea la un service si va tin la curent. rolleyes.gif
georgem
Au masurat la borna de la motor, 14.18V a iesit pe bilet, cand l-am intrebat mi-a spus ca ii arata 14.1. La computerul de bord arata cand 14.11 cand 14.19, deci cu 0.01V mai mult decat masura aparatul de la Bosch. Destul de exact.
georgem
Mi se incinge roata stanga spate, raman placutele apasate pe disc. Si nu sunt in Bucuresti, sunt in Brasov. Am incercat aseara sa desfac etrierul sa scot placutele si sa vad daca pot rezolva ceva, dar n-am reusit. Dar am constatat ca nu e de la frana de mana, ci de la frana de picior. Si cu ocazia asta ma constatat ca ar trebui sa schimb placutele de frana pe spate (pe stanga unde e problema mai au vreo 3 mm pana la metal).
Maine dimineata merg la un service, sper sa rezolv, sa pot veni fara probleme la Bucuresti.
io'sŪ
o nimica toata, eu am patit asa si la baba si la mini, am mers odata cu baba de iesea fum din roata sad.gif
se demonteaza, se curata pistonasul, se inlocuiesc garniturile, se pune totul la loc si se face aerisirea. floare la ureche.
bartro
Si eu am patit la E12, dar doar 'la rece'. Dupa ce mergeam un pic nu mai agata asa tare. Problema este ca poti sa pierzi vaselina din rulment daca se incinge prea rau. Altfel, doar consumul de benzina in plus e deranjant pana o remediezi.
georgem
QUOTE (io'sŪ @ Feb 3 2013, 09:54 PM) *
o nimica toata, eu am patit asa si la baba si la mini, am mers odata cu baba de iesea fum din roata sad.gif
se demonteaza, se curata pistonasul, se inlocuiesc garniturile, se pune totul la loc si se face aerisirea. floare la ureche.

Exact asa a fost. Si la un pret decent, 40 ron. Am lasat 50. Daca are cineva nevoie de un service in Sacele, pot sa il recomand smile.gif
Si am primit recomandarea de la 2 mecanici sa schimb si placutele si discurile pe spate... Asa o sa fac cat mai repede posibil. Imi pare rau de discuri, ca erau schimbate la precedentul schimb de placute, dar chiar nu imi place cum arata, trebuie ori rectificate ori schimbate, si cred ca le schimb.
georgem
QUOTE (bartro @ Feb 3 2013, 10:38 PM) *
Problema este ca poti sa pierzi vaselina din rulment daca se incinge prea rau. Altfel, doar consumul de benzina in plus e deranjant pana o remediezi.

Am intrebat daca nu e cazul sa scoata si discul de frana sa vada daca nu cumva a ramas rulmentul fara vaselina, dar mi-au zis ca nu are cum, sa nu-mi fac probleme. Cred ca au dreptate, pentru ca e clar ca problema e remediata. Cand am constatat problema si janta era calda dupa 20 Km (discul era fierbinte si simteam miros de cauciuc ars cand coboram din masina), acum e rece cum ar trebui. Presupun ca daca ramanea rulmentul fara vaselina se incalzea din nou.

Pe autostrada Ploiesti-Bucuresti, pe la Km. 50, la aproximativ 125 Km/h, am luat un iepure alb cu roata dreapta fata. Era noapte, n-am avut timp decat sa-l vad, n-am putu sa fac nimic sa-l evit. Masina n-a patit absolut nimic si abia am simtit lovitura, in schimb am vazut in oglinda blana prin toate partile sad.gif


05aBi
Bine ca nu a fost unul mare...
bartro
Cand schimbi placute si discuri, poate e bine sa faci si o mica revizia la celalt etrier. Lucrare la frane as face eu simetric.
georgem
QUOTE (bartro @ Feb 5 2013, 08:18 PM) *
Cand schimbi placute si discuri, poate e bine sa faci si o mica revizia la celalt etrier. Lucrare la frane as face eu simetric.

Da, asa cred si eu ca e bine. Numai sa fac rost de bani, costa destul de mult discurile si placutele sad.gif Trebuie sa mai astept 1 salariu sau poate chiar 2.
David
CITAT(georgem @ Feb 5 2013, 09:22 PM) *
Numai sa fac rost de bani, costa destul de mult discurile si placutele sad.gif Trebuie sa mai astept 1 salariu sau poate chiar 2.


Doar informativ, nu stiu daca sunt cele mai bune preturi!... help.gif http://www.autokarma.ro/Produse.aspx?Tipau...me=Disc%20frana
haristeas51
daca este inca in limitele maxime de uzura, te pot ajuta cu rectificatul lor. Am la munca o masina profesionala pt asa ceva smile.gif
georgem
Cu siguranta discurile de pe spate sunt in limitele de uzura, sunt la primul schimb de placute. Dar a ramas o banda destul de mare spre exterior unde parca placutele nu au lucrat, care e acoperita cu rugina. Nu stiu ce sa fac, daca sa le mai tin sau sa le rectific.

Cam cat ar costa rectificarea discurilor?
bartro
Banda aia pe disc am avut si eu la E32 dupa ce am schimbat placute si disc-uri. Discuri erau ATE, placute tot ceva de marca. De fapt cred ca am mers cu placutele noi nu pic pe discuri vechi si apoi cand am schimbat discuri, nu am mai cumparat placute noi. Nu cred ca lucreau bine etrierele, sigur placutele nu erau modelate dupa disc, si cand mergi 4000km anual dureaza foarte mult pana se aseaza placutele cum trebuie, si e timp foarte mult pentru a forma rugina.
La E12 tot asa aveam o banda fara uzura.cu rugina, pana am mers pe transalpina in vara 2011 smile.gif

Discuri ruginesc repede, e ceva cu compizitia materialului. Am lasat yaris o luna nefolosit in parcare, si cand am plecat cu ea pe drum Joi, avea o bataie la pedala de frana din cauza rugina formata pe discuri. Dupa ce am mers 20km prin oras, s-a mai normalizat.
haristeas51
QUOTE (georgem @ Feb 9 2013, 12:36 PM) *
Cu siguranta discurile de pe spate sunt in limitele de uzura, sunt la primul schimb de placute. Dar a ramas o banda destul de mare spre exterior unde parca placutele nu au lucrat, care e acoperita cu rugina. Nu stiu ce sa fac, daca sa le mai tin sau sa le rectific.

Cam cat ar costa rectificarea discurilor?

In jur de 30lei/buc. daca vi cu ele date jos. Ideea este ca la ochi nu iti poti da seama de uzura inegala de pe fetele discului, am avut discuri care nu pareau sa aibe decat un mic grad, insa erau diferente mari de uzura pe ambele fete.
georgem
Mi-au venit niste piese pentru masina. Mai astept un surub de prindere a capacului de la chiulasa (capacul de la axele cu came), care e rupt si pierde ulei pe acolo, de la Automobile Bavaria, care a costat 27 ron, si o cheie dinamometrica comandata pe amazon.co.uk, si apoi pot sa ma apuc de treaba.

Astea sunt piesele.
Click to view attachment
Si asta e in cutia Swag:
Click to view attachment
E intinzatorul lantului de distributie superior, dintre cele 2 axe cu came.

Termostatul il montez mai spre vara, are si garnitura si garnitura de corp al termostatului. Le-am luat acum ca sa am transport gratuit al pieselor, ca nu ma incadram fara termostat si garnituri la suma pentru livrare gratuita.

alex230ro
cheie dinamometrica aveam si eu dar nu am stiut ca iti trebuie.
georgem
Am vrut sa-mi cumpar, sa o folosesc mai des, nu doar acum. Altfel cautam sa imprumut una. Tu de care ai, cu ce plaja de cupluri?

alex230ro
trebuie sa vad smile.gif nu mai stiu exact.
georgem
In sfarsit, dupa 10 zile de la plata in avans, a sosit si surubul meu la Automobile Bavaria mad.gif . L-am luat in seara asta.
Mihai_AMD
ce prob ai de ai luat intinzatorul? sau preventiv?
georgem
Se aude de ceva timp un zgomot din cand in cand atunci cand merge motorul, uneori doar cand e rece, alteori si cand e cald. Cel mai probabil e un intinzator al lantului de la distributie, si cum cel de jos nu prea vad cum ar putea sa faca zgomot (l-am scos, e in chiulasa pe partea cu evacuarea, se desface simplu cu cheia de 32, aia care merge si la piulita de la vasc), presupun ca de la cel de sus ar fi problema. Din cate am observat la asta nou, prea multe nu se pot strica la el, dar are o bila si un canal prin care arunca ulei pe lant, poate e infundat canalul ala sau poate bila aia (ca o bila de rulment) o avea si ea vreun rol si cine stie ce poate pati. Sper sa-l pot schimba fara sa scot roata dintata de la axa cu came de la evacuare, altfel e complicat, si am nevoie de o scula speciala ca sa scot vanos-ul si de alte scule pentru blocat motorul si axele cu came la PMS.
Bujiile mele cred ca au 80.000 Km, si sunt normale, cred ca trebuiau demult schimbate. Astea ar trebui sa reziste 100.000 Km, si imi doresc sa mai am ocazia sa le inlocuiesc cand ating limita de Km smile.gif
Termostatul vreau sa-l inlocuiesc pentru ca nu mai tine temperatura chiar la jumatate, cum o tinea cand era nou, ci un pic mai la stanga, ceea ce inseamna ca a inceput sa oboseasca. Cel cu care am cumparat masina cobora mult la stanga, uneori ajungea chiar si pe albastru in afara localitatilor.
Inca n-a ajuns cheia dinamometrica, am fost aseara pana la Posta si nu ajunsese, cred ca prin Posta ajung coletele de la Amazon. Am si vazut acolo un colet de la Amazon, dar era prea mare sa fie coletul meu.
georgem
Am primit in sfarsit cheia dinamometrica... e o bijuterie!
Click to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachmentClick to view attachment
bartro
Nice! Cat si de unde? smile.gif
georgem
De aici:
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0001K9...=UTF8&psc=1
22.83 pounds, livrarea a fost cam 5 pounds. Foarte bun pretul. In Romania n-am gasit cu valorile astea de cuplu (10-80 Nm, pentru motorul de la masina cam toate valorile necesare sunt intre 5 si 60 Nm, majoritatea incep de la 10) decat la niste preturi uriase. Cele care incep de pe la 30-40 Nm cuplu minim sunt mult mai ieftine.
Mi-am luat si un set de 4 piese de conversie ieftin (1.49 pounds), cheia dinamometrica e de 5/8, iar cheile mele tubulare sunt de 1/2. Imi trebuie doar 1 piesa din cele 4, sper sa nu se strice imediat. Pe el scrie ca ar fi heavy duty.
georgem
Am reusit ieri sa schimb bujiile si sa pun noul surub in locul celui rupt la capacul de la axele cu came. N-am reusit sa schimb si intinzatorul de sus de la distributie, trebuie sa demontez vanos-ul ca sa am acces acolo (unul dintre suruburi iese spre radiator, si la doar 2 cm de surub e carcasa vanos-ului), si probabil va trebui sa dau jos si roata dintata de pe axa cu came de la evacuare, care e prinsa cu niste suruburi ciudate (torx cred). O sa fac asta mai la vara, cand o sa schimb si termostatul si antigelul, pentru ca sunt multe de demontat in comun, si imi trebuie niste scule mai speciale pentru dat jos vanos-ul si pentru blocat axele cu came. N-am nici cheia tubulara torx, trebuie sa vad unde gasesc. Cred ca si prezoanele de la chiulasa sunt la fel.
Pentru cei curiosi, sunt interesante filmele astea 2 de pe youtube, unde vezi toti pasii demontarii si montarii la loc a vanos-ului, facute ca la carte.
http://www.youtube.com/watch?v=JPlKrOC718w
http://www.youtube.com/watch?v=23jXHhkpV_I

Am folosit cheia dinamometrica pentru a strange suruburile de la capacul de sus la 10 Nm, asa cum scrie in manualul Bentley. N-am reusit insa sa strang bujiile cu cheia dinamometrica, pentru ca nu am avut cum sa o folosesc cu cheia de bujii a masinii. Pentru ca ambalajul bujiilor scria "90 grade/30 Nm", am ales varianta cu 90 grade. Am strans bujiile cu mana cat se putea, apoi am strans inca 90 grade. Cred ca e cam cat le strangeam de obicei, fara sa stiu cat ar trebui sa fie stranse.
Suruburile de la capac le strangeam mai tare de obicei, dar si 10 Nm e destul de tare strans.

Dupa ce am terminat, am pornit motorul, si dupa ce m-am convins ca merge bine, am aruncat vechile bujii direct la gunoi. Au stat deja 80.000 de Km pe masina, si cred ca depasisera de mult durata de viata. Astea noi ar trebui sa tina 100.000 Km si sunt cu electrod de iridiu, cred ca nu mai apuc sa le schimb. Dar eu sper ca da (si sper ca pentru numar de Km, nu alt motiv).
georgem
QUOTE (georgem @ Mar 8 2013, 05:06 PM) *
Se aude de ceva timp un zgomot din cand in cand atunci cand merge motorul, uneori doar cand e rece, alteori si cand e cald. Cel mai probabil e un intinzator al lantului de la distributie


Inca n-am schimbat intinzatorul, dar cred ca l-am cumparat degeaba. Am mai cautat pe net si se pare ca vanos-ul e de vina. Trebuie schimbata o garnitura metalica in el, plus una de teflon. Cea metalica e cauza zgomotului, cea de teflon cauzeaza functionarea proasta vanos-ului (pe mine doar zgomotul ma deranjeaza, dar daca tot umblu vreau sa le schimb pe amandoua).

Astea sunt cele 2 garnituri care trebuie schimbate (primele 2 produse de aici: http://www.beisansystems.com/products.html - stanga sus si dreapta sus).
Si astea sunt procedurile de schimbare...
http://www.beisansystems.com/procedures/si...e_procedure.htm
http://www.beisansystems.com/procedures/va...e_procedure.htm

Am comandat de pe ebay un kit care contine ambele garnituri, dar nu de la astia, ci de la cineva din Rusia, la pret un pic mai mic si cu livrare gratuita.

E destul de complicata operatiunea, si e nevoie de scule speciale pentru blocat axele cu came si scos vanos-ul. Pentru blocat vibrochenul cred ca merge si o surubelnita, nu trebuie neaparat scula speciala. Nu stiu de unde sa fac rost de ele... Oricum, cel mai devreme peste vreo luna as putea sa ma apuc de treaba.


Si am uitat sa spun, am schimbat in sfarsit placutele de frana pe spate. Aseara pe stanga, unde am avut problema cu etrierul blocat asta iarna, si asta seara pe dreapta. Pe stanga erau uzate complet, pe dreapta ar mai fi mers vreo 10-15 mii de Km (daca erau si pe stanga la fel).
N-am mai schimbat si discurile cum ma gandeam, si nici nu le-am rectificat, pentru ca la o privire mai atenta se pare ca sunt in stare destul de buna, dar din cauza placutelor vechi care cred ca erau prea moi unele portiuni pe disc au rugina. Sper ca noile placute de frana sa curete discurile cum trebuie (sunt placute Brembo). O sa vad dupa cateva sute de Km probabil daca am avut dreptate.

Vroiam sa le schimb inainte sa plec in concediu, dar din cauza inbus-ului de 7mm pe care nu-l aveam nu am reusit. Am facut 2275 Km in concediu, o saptmana in Thassos si o saptamana la noi la munte.
georgem
Am mai completat lista de piese cumparate si care asteapta sa fie montate.
Mihai_AMD
CITAT(georgem @ Mar 8 2013, 04:06 PM) *
Se aude de ceva timp un zgomot din cand in cand atunci cand merge motorul, uneori doar cand e rece, alteori si cand e cald. Cel mai probabil e un intinzator al lantului de la distributie, si cum cel de jos nu prea vad cum ar putea sa faca zgomot (l-am scos, e in chiulasa pe partea cu evacuarea, se desface simplu cu cheia de 32, aia care merge si la piulita de la vasc), presupun ca de la cel de sus ar fi problema. Din cate am observat la asta nou, prea multe nu se pot strica la el, dar are o bila si un canal prin care arunca ulei pe lant, poate e infundat canalul ala sau poate bila aia (ca o bila de rulment) o avea si ea vreun rol si cine stie ce poate pati. Sper sa-l pot schimba fara sa scot roata dintata de la axa cu came de la evacuare, altfel e complicat, si am nevoie de o scula speciala ca sa scot vanos-ul si de alte scule pentru blocat motorul si axele cu came la PMS.
Bujiile mele cred ca au 80.000 Km, si sunt normale, cred ca trebuiau demult schimbate. Astea ar trebui sa reziste 100.000 Km, si imi doresc sa mai am ocazia sa le inlocuiesc cand ating limita de Km smile.gif
Termostatul vreau sa-l inlocuiesc pentru ca nu mai tine temperatura chiar la jumatate, cum o tinea cand era nou, ci un pic mai la stanga, ceea ce inseamna ca a inceput sa oboseasca. Cel cu care am cumparat masina cobora mult la stanga, uneori ajungea chiar si pe albastru in afara localitatilor.
Inca n-a ajuns cheia dinamometrica, am fost aseara pana la Posta si nu ajunsese, cred ca prin Posta ajung coletele de la Amazon. Am si vazut acolo un colet de la Amazon, dar era prea mare sa fie coletul meu.

eu m-am confruntat zilele trecute cu un alt zgomot in zona pompa de apa/ accesorii
Ca sa fiu sigur ca nu e ceva din motor am pornit fara curea accesorii si zgomotoul a disparut.
Era ca o bataie de ciocanel, ca de culbutori dar mai gros un pic.
Credeam ca e pompa de apa insa nu prea are ea cum sa bata.
Am constatat joc in rula intinzatoare si in amortizorul intinzator, pe care le-am luat noi, pe INA (75ron + 245ron). Dupa montaj, zgomotul era acelasi sad.gif( Vazand ca se misca ansamblul rola+amortizor in timpul functionarii, miscare/ joc de cca 1mm, sunt sigur 101% ca de vina e suportul 4 din poza, in care intra rulmentii cu nr 5. La mana, probat, intr-adevar are joc, pe acel ax dinspre bloc. Cel mai sigur sunt rulmentii uzati. Piesa noua este 300ron insa pentru ca e aceiasi ca la m52/ m54 o sa probez un suport sh de la un amic cu dezmembrari de m52 si daca dispare zgomotul il iau sh

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.