Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 525i-ul meu E34
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
georgem
Am montat acum vreo 2 luni amortizoarele de capota si portbagaj. Alta viata acum. Nu mai cade capota cand bate vantul (de la un punct se ridica singura), iar portabagajul la fel, doar il ridic putin si apoi se ridica singur pana la capat.

Am cumparat ieri discuri de frana spate Brembo si m-am apucat aseara sa le montez. Am reusit doar pe dreapta aseara, n-am reusit sa desfac surubul inbus de 6 de pe stanga, ca s-a rotunjit. Azi dimineata, cu ajutorul unui vecin care e mecanic si repara masinile vecinilor de cartier si care are mai multe scule, am reusit sa-l desfac (cu un ciocan si o dalta). Trebuie sa-mi iau si eu o dalta dintr-un metal asa de rezistent.
Click to view attachment

Acum am discuri noi pe spate pe ambele roti. Placutele sunt tot Brembo, schimbate acum cateva luni.

Click to view attachment

Am schimbat si filtrul de polen apoi. Si am scos o mana de frunze uscate de langa filtrul vechi.

TiL
De unde ai luat amortizoarele si cat ai dat pe ele? Ma mir ca ai rezistat atat fara ele, eu am de gand sa le schimb daca tin masina.
Da, dalta-i sfanta cand n-ai scule potrivite sau cand pur si simplu dai de un surub prea incapatanat.

Am si eu filtru de polen?
georgem
Daca ai aer conditionat ai si filtru de polen. Ca sa ajungi la el dai jos torpedoul, tubulatura care aduce aer la picioarele celui din dreapta fata, apoi intri cu capul jos acolo, scoti o chestie ca o caramida in care intra cabluri multe si apoi vezi un capacel unde sa afla filtrul de polen (daca il ai). Are jos un surub inbus si sus o clema de plastic.

Amortizoarele le-am luat de pe e-bay.de, nu mai stiu exact cat au costat, parca in jur de 17 euro/perechea. Le-am luat cand am cumparat si radiatorul si elicea din fata radiatorului aerului conditionat (pe care le tin pe balcon de atunci), ca sa nu platest pe transport special pentru ele.
alex230ro
de unde de pe ebay.de - vanzatorul avea si piese de e30 biggrin.gif?
georgem
De la acest magazin de pe ebay le-am luat: http://stores.ebay.de/atpautoteile/
Am facut o selectie acolo acum, pentru BMX E30 320i are 333 produse. In total vad ca are 133040 produse.

alex230ro
mersi o sa compar preturile cu ce gasesc la noi smile.gif pt 318is am eu nevoie.
PS:cum iti par piesele?nu am auzit de ATP niciodata.
georgem
Amortizoarele par ok, acum sa vad cat o sa tina. Nu mai stiu ce marca sunt, scrie mare pe ele.
Radiatorul e AVA, se gaseste si la noi. Parca si elicea tot la fel, nu sunt chiar sigur.
georgem
Astazi mi-am montat senzori de parcare la masina. Mi-a luat foarte mult timp, aproape 3 ore, dar a meritat efortul. Am introdus firele de la senzori printr-o gaura care iese la roata de rezerva, alte gauri cu dopuri de plastic din portbagaj n-am reusit sa le gasesc sub masina. Cand o sa am timp poate o sa dau eu o alta gaura pe unde sa scot firele, ca sa nu se rupa de la frecarea cu roata de rezerva. Oricum, sunt incantat, ca aveam o mare problema cu estimarea distantei disponibile in spatele masinii la parcare.
Click to view attachment
Am ajuns la aproximativ 243.500, si probabil o sa trec de 245.000 in luna iulie.
Mihai_AMD
CITAT(georgem @ Jun 22 2014, 08:26 PM) *
Astazi mi-am montat senzori de parcare la masina. Mi-a luat foarte mult timp, aproape 3 ore, dar a meritat efortul. Am introdus firele de la senzori printr-o gaura care iese la roata de rezerva, alte gauri cu dopuri de plastic din portbagaj n-am reusit sa le gasesc sub masina. Cand o sa am timp poate o sa dau eu o alta gaura pe unde sa scot firele, ca sa nu se rupa de la frecarea cu roata de rezerva. Oricum, sunt incantat, ca aveam o mare problema cu estimarea distantei disponibile in spatele masinii la parcare.
Click to view attachment
Am ajuns la aproximativ 243.500, si probabil o sa trec de 245.000 in luna iulie.

thumbup1.gif
georgem
Si astazi am mai facut un "upgrade" pentru a face drumul pana in Grecia mai usor. Am schimbat vechiul CD Player care nu prea mai functiona (pe radio nu mai functiona deloc de vreo 2 ani, butoanele mergeau cand vroiau ele, display-ul nu mai afisa aproape nimic decat cate un text care nu se mai schimba) cu unul nou care are USB si AUX, dar nu are CD. Instalarea a fost plug-and-play. Se aude mult mai bine decat la vechiul player (asta are 4x50W, cel vechi avea 4x25W, si probabil conteaza si faptul ca e Pioneer fata de vechiul "Red Star").
Click to view attachment
TiL
Spunea cineva ca oricat ar scrie pe "capota, tot 4x20W au toate.
Firma insa... conteaza zic eu.

Am si eu un Pioneer antic dar rupe boxele (SonyXplod). Acum i-am legat o pereche de genul asta https://www.sal.hu/sal-melysugarzo-200mm-4o...kacio/8800.aspx , 20 sau 25 cm diametru (nu mai retin) , 80 W. Si le duce acceptabil (daca dau maxim ramane Pioneer-ul fara curent si se inchide biggrin.gif)
georgem
Am mai adaugat ~1860 Km si am trecut de 245.000 prin Bulgaria in drum spre casa, inapoi din Grecia.
Click to view attachment
Sper in saptamanile urmatoare sa am timp sa schimb toate piesele pe care le-am cumparat ultimele luni de zile.
alex230ro
frumos smile.gif
Mihai_AMD
CITAT(georgem @ Jul 13 2014, 07:41 PM) *
Am mai adaugat ~1860 Km si am trecut de 245.000 prin Bulgaria in drum spre casa, inapoi din Grecia.
Click to view attachment
Sper in saptamanile urmatoare sa am timp sa schimb toate piesele pe care le-am cumparat ultimele luni de zile.

LIKE!
TiL
Ei, asa da.
Auzi, intrebare idioata, cat ti-a consumat la drumul asta.
georgem
10.3 a fost consumul. In general scot 10 in afara, dar drumul asta a avut foarte multe urcari si coborari destul de abrupte si consumul a fost mai mare din cauza asta.
TiL
Mda, deci nici o sansa sa cobor sub 10 cu al meu E34.
Momentan consuma 0 ; sau infinit. Depinde la ce te raportezi: la faptul ca ia 0 litri benzina, sau la faptul ca ii imparti la 0 km.
alex230ro
nu scazi sub 10 decat daca mergi absolut legal fara excese:P
georgem
Da, daca ma straduiesc scad sub 10 in afara, chiar si cu mers nu tocmai legal. Am scos odata de curiozitate 9.6 consum la un drum nu foarte lung dar fara diferente de nivel, cu mers mai incet decat merg de obicei. Cred ca daca mergi complet legal se poate scoate intre 8 si 9 in afara pe drumuri nationale/europene, unde sunt si localitati. Pe autostrada clar nu scoti sub 10, pentru ca la 130 km/h consumul instant e 10.
Dar pe un drum de 12 ore nu prea iti vine sa mergi legal, ca faci probabil 14 ore.
georgem
Ca tot vorbeam de consum, azi am facut un drum neplanificat pana la parinti, si cum la intoarcere nu ma grabeam, am mers la consum din Urziceni pana la soseaua de centura (aproape 50 Km). Am mers putin peste limita legala pe-afara si ceva mai incet prin localitati si am reusit sa scot un consum de 7.8 l/100Km, la o viteza medie de 78.8 Km/h. E cel mai bun consum pe care l-am scos vreodata cu masina asta smile.gif Deci se poate daca vrei neaparat. Si se poate scoate si un consum mai mic cu cateva trucuri (cand te apropii de localitati sa o scoti din viteza si sa mergi asa cat mai mult de exemplu).

Click to view attachment Click to view attachment
bartro
Ai activat avertizare de limit smile.gif
georgem
Da, de obicei sta la 58 Km/h (pentru oras), dar cand am plecat in concediu am marit la 158 Km/h ca sa nu ma enerveze beep-ul pe care-l scoate cand depasesc limita si asa a ramas de atunci smile.gif
alex230ro
cred ca daca te chinui ajungi si catre 7% smile.gif teoretic daca ma tin sa merg 100% legal si fara acceleratii bruste scot 7% daca merg 135 140 pe cruise scot cam 8-9 daca nu ma insel,bine al meu e si generatie ceva mai noua.
edit:poate ne vedem odata nu am mai vazut de mult un E34 smile.gif
MeHigh
eu cu 520 M50 scoteam 7% in mod obisnuit, la un mers normal, si daca mergeam economic cobora si la 6.5. la mers tare urca putin peste 9, dar de 10 nu saream decat in oras.
Mihai_AMD
CITAT(MeHigh @ Aug 4 2014, 08:30 AM) *
eu cu 520 M50 scoteam 7% in mod obisnuit, la un mers normal, si daca mergeam economic cobora si la 6.5. la mers tare urca putin peste 9, dar de 10 nu saream decat in oras.

nu cumva la tine era de vina grupul ala magic Mihaitza?: PP
Si george cred ca ar scoate un 7 afara daca ar pune un 2.xx sau 3 si un pic smile.gif
TiL
mda, intr-adevar o cam cere pe-a 6-a.
Are treptele mai scurte decat E28-ul, merge mai turat.
MeHigh
cu blocantul de 3.73 scoteam consumurile alea Mihai, in conditiile in care avem vreo 2800 ture la 120 km/h. cu 2.65-ul blocant de TDS aveam consum putin mai mic ce-i drept, dar eram limitat la 120 km/h intr-a 5-a, imi atingeam top speedul doar in 4 ca in 5 n-aveam cuplu sa stau peste 120...
georgem
Am facut astazi ITP-ul. Era acolo si un taximetrist care mi-a povestit ca a avut si el un E34 525i alb cu geamuri fumurii si numere de Italia, cu GPL, si ca mergea foarte mult cu gaz de 70 ron, si m-a sfatuit sa nu cumva sa vand masina, si sa imi pun si eu GPL.
bartro
Desi lumea cu BMW in general nu inghite GPL, eu as pune daca mergeam mult. Dar sa fie multipunct si eventual injectie in forma lichida. E si eco.
georgem
In curand ar trebui sa cumpar si o masina economica si destul de ieftina, eventual si cu cutie automata (ca sa o conduca si sotia), si o sa ma gandesc dupa aceea ce fac cu bmw-ul. Mie imi place in continuare foarte mult.
manole74
Nu stiu cat de relevanta poate sa fie experienta mea, dar o relatez. Am cumparat un Saab 9-5 Aero de 230 cp cu instalatie secventiala GPL . Aveam oarecare reticente legat de carburantul asta si cum avea sa se comporte legat de consum/performante/fiabilitate. Dupa 19000km si mici reglaje, pot sa spun ca merita cu prisosinta, mai ales ca masina e supraalimentata. E o instalatie reusita care imi da feeling sportiv si satisfactie la portofel.Nu vad de ce un aspirat n-ar putea sa aibe o instalaie GPL performanta??? Da....sunt 2 injectoare in plus, dar costurile se amortizeaza alert cand faci kilometri.E o experienta si un punct de vedere personal! smile.gif
georgem
N-am mai cumparat nicio masina economica, pentru ca au intervenit alte lucruri. Pe scurt, de la 1 aprilie muncesc in Berlin, si masina sta parcata in Bucuresti, nefolosita. Cam intr-o luna de zile voi veni in Bucuresti sa-mi iau si familia in Berlin, si trebuie sa fac ceva in legatura cu masina: ori o vand (sper, la un pret modic), ori o duc la Remat sad.gif, pentru ca nu are rost sa o iau in Germania.
Mi-ar parea rau sa o duc la Remat, e o masina buna, am avut grija de ea cat am putut de bine, dar din pacate varsta isi spune cuvantul. A inceput sa rugineasca (mai ales pe la praguri si prin partea de jos a usilor), si motorul a inceput sa consume ulei. In rest, starea e destul de buna. N-am avut nicio problema sa merg pana in Grecia si inapoi anul trecut si acum 2 ani in concediu, sau oriunde altundeva. I-am schimbat si radiatorul anul trecut in toamna, pentru ca radiatorul original pierdea antigel (problema veche, pe la garnitura de la vasul de expansiune si pe la furtunul gros de langa vasul de expansiune, pentru ca s-a rupt o bucata din plasticul peste care vine furtunul respectiv acum cativa ani). Discurile de frana pe fata sunt la primul rand de placute, nu mai stiu exact cand le-am schimbat, acum aproximativ 3 ani, si discurile de frana pe spate sunt schimbate parca anul trecut (si placutele la fel, inaintea discurilor). Ferodourile de la frana de mana le-am schimbat doar pe partea stanga in toamna, n-am mai apucat sa le schimb si pe dreapta pentru ca a venit vremea rea. Nu mai tinea frana de mana pe partea stanga din cauza ca se faramitase materialul de pe ferodouri. MP3 player-ul e schimbat anul trecut (fara CD, doar radio + stick USB). Masina are 2 seturi de roti, de vara si de iarna (sunt ambele prin pozele din topic). Aerul conditionat merge ok. Ventilatorul din fata condensatorului aerului conditionat nu a mers niciodata de cand am cumparat masina, si cand am cumparat radiatorul cel nou am cumparat si cel ventilator, dar nu am apucat sa-l mai montez. Am cumparat si ulei si filtru de ulei pentru urmatorul schimb, dar n-am mai apucat sa-l fac.
Motorul are un zgomot, 99% e din cauza Vanos-ului, am cumparat anul trecut un kit de garnituri pentru reconditionare Vanos, dar nici pe asta nu am apucat sa il montez. Am cumparat si garnitura dintre vanos si chiulasa (de la BMW, ca nu am gasit-o in alta parte), si garnitura de la capacul de la axele cu came, adica tot ce trebuie pentru reconditionat Vanos-ul. Operatiunea teoretic dureaza cateva ore, problema e ca se umbla la distributie si trebuie niste scule speciale pentru blocat distributia.
Daca e cineva care ar putea fi interesat sa o cumpere il rog sa-mi dea un mesaj. Daca nu, probabil ca o s-o duc la Remat, pentru ca nu are rost sa platesc impozitul pentru ea si sa nu o folosesc. Dar mi-ar parea foarte rau, pentru ca e o masina buna si fiabila.
bartro
La o vanzare - cumparare 100% finalizat intervine taxa mediu, sau cum se cheama acuma. Te ai gandit la asta?
georgem
Da, m-am gandit si la asta. Din cauza asta nu sunt prea optimist cu vanzarea. Sau, daca cumva se vinde, foarte posibil sa fie dezmembrata...
bartro
Sau faci semi-acte cu cineva de încredere.
Halogen
Daca si asta`i masina de remat .......e nasol smile.gif
Halogen
QUOTE (georgem @ Jul 7 2015, 09:46 AM) *
Da, m-am gandit si la asta. Din cauza asta nu sunt prea optimist cu vanzarea. Sau, daca cumva se vinde, foarte posibil sa fie dezmembrata...


Ai plm
David
sad.gif Pacat ca vine o vreme cand trebuie sa luam anumite decizii...
georgem
Toata saptamana viitoare sunt in Bucuresti.
georgem
Am predat masina la Remat, am scos-o de la impozit si am radiat-o din circulatie. Am facut si cerere sa recuperez banii pe perioada ramasa din RCA. Raman momentan doar cu motocicleta, care maine pleaca la Berlin. Audi-ul 80 inca merge destul de bine, in curand tatal meu (car ei lfoloseste de cativa ani) o sa-i segmenteze motorul, iar tabla se prezinta foarte bine, fara urma de rugina pe piesele originale din caroserie (doar capota are rugina, dar capota e schimbata de mine), si daca motorul nu mai consuma ulei dupa segmentare probabil ca o s-o si vopseasca.
bartro
rip.

Chiar asa de rau era?

Ai incheiat un capitol.
georgem
QUOTE (bartro @ Aug 10 2015, 02:36 PM) *
rip.

Chiar asa de rau era?

Ai incheiat un capitol.

Mie nu mi s-a parut ca e chiar asa de rau, dar dupa ce am vorbit cu Alex230ro si mi-a explicat cat de greu e sa repari caroseria am inteles ca nu prea sunt sanse sa o cumpere cineva. Macar daca avea taxa de prima inmatriculare platita, daca motorul era in stare buna (sa nu consume ulei) sau daca avea dotari gen autoblocant poate o lua cineva macar pentru piese.
Nici nu am pus anunt pe vreun site de vanzari, am avut multa treaba (si inca mai am), si n-am vrut sa pierd mult timp cu telefoane si vizionari. Si m-am si gandit ca decat sa o dau pe cateva sute de euro si apoi sa stau cu grija ca poate cine o ia face vreun accident in timp ce masina e inmatriculata pe numele meu si cu asigurarea pe numele meu, mai bine stau linistit.
bartro
Alex e cam plangacios tongue.gif
Dar probabil ai dreptate - daca nu a sarit cineva cu banii sau macar cunoscut, macar asa ai liniste.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.