INTERCEPTOR
Sep 11 2007, 07:08 PM
gaz gaz gaz.nu cumpara ulei .lasa gaz
si ori sachs ori boge tot aia e.mai este alternativa mai ieftina AL KO..sau bilstein da alea sunt scumpe.nu cumva sa cumperi bilstein sau ce parnai se vand de la sibiu .
georgem
Sep 11 2007, 09:25 PM
M-am hotarat, o sa merg pe varianta cu amortizoare Sachs. Maine dimineata sun la service sa-mi fac programare pentru joi dimineata sa le schimb, impreuna cu capul de bara si probabil flanse. Capul de bara si flansele vor fi Lemforder. Imi place ca lucreaza cu piese de calitate.
florin83
Sep 11 2007, 10:01 PM
schimbi doar un cap de bara?
INTERCEPTOR
Sep 11 2007, 10:44 PM
da ce are.vrei sa faca tot motorul pt un cap de bara??
florin83
Sep 11 2007, 11:24 PM
eu stiam ca se schimba amandoua..
io'sŪ
Sep 11 2007, 11:50 PM
QUOTE (florin83 @ Sep 12 2007, 12:24 AM)

eu stiam ca se schimba amandoua..

la e34 nu sunt DOAR 2
georgem
Sep 12 2007, 06:42 AM
Corect, sunt 4 capete de bara la E34.
Eu l-am intrebat pe mecanic daca trebuie schimbate toate 4 sau macar ambele exterioare, ca stiu ca se schimba pereche - eram cu el sub masina cand verifica (masina era pe rampa). Mi-a zis ca e prima data cand aude asa ceva, ca trebuie schimbate capetele de bara pereche. Asa ca o sa-l schimb numai pe cel cu joc.
Ma gandeam ca vor fi mai multe piese care trebuie schimbate, ca sunt zgomote pe ambele parti, dar imi amintesc ca si la Audi la vreun an dupa ce l-am cumparat am schimbat amortizoarele pe fata (flansele le schimbasem cu cateva luni inainte) si au disparut o gramada de zgomote doarcu schimbul amortizoarelor. Sper sa fie asa.
florin83
Sep 12 2007, 08:38 AM
QUOTE (io`s @ Sep 12 2007, 12:50 AM)


la e34 nu sunt DOAR 2

ma referam stanga-dreapta..
INTERCEPTOR
Sep 12 2007, 08:45 AM
nu este obligatoriu nu este lege.asa daca schimbi pt 1 cap de bara pe toate 4 ar trebui sa schimbi si bara de conexiune si bratele si bucsile??? este doar preventiv. sau doar asa ca sa te simti tu bine.
alexb32
Sep 12 2007, 09:00 AM

chestia cu ''simtitu mai bine'' o fac si eu , de curand se aude foarte tare rulmentu de la abreaj. Si am zis ca daca tot dau cutia jos sa il schimb , ari fi mai bine sa schimb tot Kitu (disc,rulment,placa) pt. ca nu vreau ca peste ~1an sa stau iarasi sa dau cutia jos.
sper sa ma simt mai bine
georgem
Sep 12 2007, 09:37 AM
M-am programat pentru maine la 9 la schimbul de amortizoare, flanse si cap de bara. Dupa care geometria, evident.
LE. Ma duc azi la ora 14.
INTERCEPTOR
Sep 12 2007, 10:27 AM
ambreajul nu i tot aia cu ....capul de bara.:

P la ambreaj e mai bine sa il schimbi tot.desi eu la masina mi am schimbat doar discul acum 5 ani si nu am avut nici o alta problema.dar nu am mers nici f mult recunosc.
io'sŪ
Sep 12 2007, 11:47 AM
este mai bine sa schimbi TOATE capetele de bara in acelasi timp, scapi de o (niste) cheltuiala(ieli) in + pe reglatul directiei daca le schimbi pe rand
TiL
Sep 12 2007, 01:35 PM
Mda, eu pe toate 4 capetele de bara + barile care le leaga (adica doua bielete intregi?) am dat 180 ron. Pt E28, dar sunt identice cu cele de E34. Le schimb pentru ca ma dispera cand incerc sa fac geometria, sunt intepenite filetele si nu prea pot sa reglez.
INTERCEPTOR
Sep 12 2007, 07:02 PM
ar trebui sa schimbe si bucsile de la brate .tot preventiv.si bara de conexiune .daca vrea sa fie sigur de ceva.nu?
georgem
Sep 12 2007, 09:41 PM
Am schimbat amortizoarele si capul de bara. Amortizoarele erau foarte uzate, cel de pe dreapta era si scurs, dupa cum am mai zis. Diferenta e foarte mare acum fata de inainte (desi am mers numai vreo 4 km). Zgomotele au disparut aproape in totalitate. Amortizoarele date jos de pe masina erau rosii la culoare si nu scria nimic pe ele. Le-a vazut si INTERCEPTOR. Cred ca nu erau cele originale. Una dintre flansele vechi fusese schimbata, scria "98" pe ea undeva, probabil anul fabricatiei. Si erau diferite. Cealalta parea mai veche, posibil sa fi fost originala. Am pus Lemforder in locul lor

Am avut o surpriza neplacuta cu capu lde bara, se pare ca bara de directie din dreapta era intoarsa invers, si capul de bara comandat nu s-a potrivit. Era cu filetul pe stanga, si cel prost de pe masina era cu filetul pe dreapta. Si am astepta 1 ora si 20 de minute sa vina capul de bara cu filetul pe dreapta. Autorii trebuie sa fie cei de la Autotransilvania (reprezentanta BMW din Cluj), unde forul proprietar a facut reparatii la masina. Probabil cand au schimbat bara centrala de la directie...
La geometrie am aflat ca am niste probleme, probabil din cauza unei lovituri in janta (si intr-adevar una dintre jante e indreptata la cald, am vazut cand am pus anvelopele de iarna in ianuarie). Si nu se poate regla unghiul respectiv. Dar am inteles ca n-o sa am probleme din cauza asta, devierea e foarte mica. Reglajul care se putea face (de la capetele de bara) a fost facut si a iesit bine, inainte nu era bine.
Astept cu nerabdare primul drum in afara Bucurestiului sa vad diferentele la comportamentul masinii la viteza mare. S-ar putea sa merg in week-end la Brasov (daca e vreme buna), si probabil o sa merg pe varianta Cheia, ca e drumul virajat mai frumos, mai ales dupa Cheia

O sa pun maine si cateva pozele cu amortizoarele vechi si unul dintre cele noi.
georgem
Sep 13 2007, 02:02 PM
Asa arata un amortizor vechi scos de pe masina (tija ramane in armotizor, nu iese singura ca la cele noi):
Click to view attachmentSi asa arata unul nou:
Click to view attachmentClick to view attachmentCredeam ca iese mai bine poza...
Pana acum mi se pare ca amortizoarele sunt mai moi decat speram. Zgomotele au disparut majoritatea, mai se aude ceva cand trec un pic mai tare peste o groapa cu roata din dreapta, dar mult mai incet decat inainte.
INTERCEPTOR
Sep 13 2007, 05:12 PM
daca sperai sa inghete masina inseamna ca vroiam ca alea de m.sau bilstein care ajunge la vreo 6 milioane bucata.si asa si asa nu prea se poate. amortizoarele cu gaz se duc mereu singure sus, pe cand cele cu ulei nu prea urca sus raman acolo unde le lasi .la tine nu mai era cazul ca erau praf.si scurse.
georgem
Sep 13 2007, 08:56 PM
Nu vroiam chiar sa inghete masina, ca daca vroiam asa stiam ce trebuie sa iau, dar nu mai puteam sa merg cu ea prin Bucuresti. Dar speram sa fie un pic mai rigida decat e. Speram sa nu mai fie asa confortabila

Cand o sa schimb si amortizoarele pe spate cred ca o sa iau ceva mai rigid, Sachs SuperGas (astea de pe fata sunt Sach SuperTouring parca) sau Sachs Advantage, sau daca stau bine cu banii o sa ma uit si dupa Koni reglabile pe duritate sau Bilstein B6. Dar nu stiu cand se va intampla asta, sigur nu anul asta.
Sunt curios cum se va comporta masina acum la viteza mare, ca la viteza mica se comporta mult mai bine decat inainte.
georgem
Sep 14 2007, 09:26 AM
Mi s-a aprins ledul galben pentru ulei acum cateva zile si am trecut azi pe la Automovile Bavaria sa cumpar ulei. Am avut o surpriza foarte mare, auzisem ca s-au scumpit uleiurile, dar nu ca s-au dublat preturile

Acelasi ulei 5W40 care a costat 32 RON litrul in mai sau iunie cand am facut schimbul data trecuta acum costa 63 RON litrul. Si chiar e acelasi ulei, mi-a confirmat si cel de la vanzari piese auto. Alte tipuri de ulei s-au mai schimbat, sunt de generatie mai noua, dar 5W40 e acelasi. Pretul pe litru pentru 10W40 e acum 52 RON, iar filtrul de ulei costa 47 RON (asta nu stiu daca s-a scumpit sau nu).
CRM112
Sep 14 2007, 09:59 AM
dar de ce ti neaparat sa iei ulei de la AB si exact cu specificatiile lor. E plina piata de uleiuri, multe dintre ele foarte bune chiar (si nu ma refer la no-name-uri). Cu banii economisiti mai iei un bec, un brăduţ parfumat...ceva

.
Pentru filtre, pretul pare cam tot pe unde e si un filtru MANN, desi, parca si ala e cam 35 de lei (asta in cazul meu)
georgem
Sep 14 2007, 10:26 AM
Pai prefer sa iau ulei BMW de la AB pentru ca stiu ca e foarte bun pentru masina si pana data trecuta era si mai ieftin decat uleiul Castrol pe care-l gaseam in magazinele de piese auto sau in hipermarket-uri. Acum nu stiu ce-o sa fac, ma mai gandesc cateva zile, ca oricum n-am timp sa-l schimb momentan.
io'sŪ
Sep 15 2007, 01:43 AM
dar de ce pui tu 5W40 si nu pui 10W40 care il si recomanda BMW pt tipul motorului tau?
georgem
Sep 15 2007, 11:35 AM
Am pus data trecuta 5W40 pentru ca tot 5W40 folosise si fostul proprietar.Inca n-am cumparat ulei, cred ca o sa trec pe 10W40. Nu stiu insa ce sa fac, daca sa iau 10W40 de la AB sau sa iau Castrol 10W40...Am pus data trecuta 5W40 pentru ca tot 5W40 folosise si fostul proprietar.Inca n-am cumparat ulei, cred ca o sa trec pe 10W40. Nu stiu insa ce sa fac, daca sa iau 10W40 de la AB sau sa iau Castrol 10W40...
CRM112
Sep 15 2007, 06:27 PM
"BMW recomanda Castrol"
georgem
Sep 17 2007, 10:40 PM
Am fost la munte week-end-ul asta prelungit, m-am intors in seara asta. Am constatat ca masina e total schimbata cu amortizoare noi pe fata. Sta excelent pe sosea, chiar daca sunt denivelari. Stiam ca trebuie sa fie mult mai bine, dar parca nu ma asteptam sa fie atat de mare diferenta.
De dimineata am facut singur o plimbare din Sacele pana la Cheia si inapoi pe serpentine sa vad ce poate masina cu amortizoare noi pe fata.
E incredibil cat de bine sta pe sosea si cat de bine se comporta pe serpentine in curbele luate la limita

Masina nu a avut tendinta nici sa fie subviratoare nici supraviratoare, scartaiau toate rotile cand luam curbele in forta. Am facut si 2 pauze sa vad cum se prezinta rotile si am constatat ca erau caldute (ma asteptam sa fie fierbinti, probabil azotul din ele ajuta) si se auzeau pocnituri la frane si la toba de esapament (si la relanti gazele ce ieseau din esapament erau fierbinti), iar de pe la catalizator se vedea ca e caldura mare.
O singura data, dupa o depasire, cand am intrat inapoi pe banda mea si am redresat, in accelerare, am simtit ca imi fuge putin spatele spre dreapta, dar am tinut acceleratia nemiscata si am virat putin dreapta sa o stabilizez. Si asta din cauza ca acceleram. In rest mi s-a parut ca e perfect neutra in curbe.
Am facut si o greseala la un moment dat, cand sa schimb in a 3-a nu am nimerit treapta, si dupa aceea cand am incercat din nou a intrat in a 1-a. Cred ca aveam 80-90 km/h. Rotile din spate au patinat si imediat am apasat ambreiajul, nu cred ca a durat nici o secunda. Am avut noroc ca n-am stricat nimic.
Am mai facut cateva zeci de km azi si am plecat spre Bucuresti. Cand ma apropiam de Ploiesti am inceput sa aud un zgomot in dreapta spate, cand nu acceleram (indiferent daca masina era in viteza sau nu). N-am reusit sa-mi dau seama de la ce e zgomotul nici in Bucuresti. Pare sa fie in functie de cat de repede se incarte roate. La viteza mica pare sa fie un fel de scartait. Ma gandeam ca poate s-a lipit un bat de roata si atinge, dar la pipait n-am simtit nimic. Poate o sa-mi dau seama maine pe lumina ce se aude. Mi se pare ciudat ca la accelerare nu se aude nimic.
io'sŪ
Sep 18 2007, 12:24 AM
sa controlezi planetarele, poate din socul ala de 1 sec care l-a primit cand din greseala ai bagat a1-a (la 80-90

)s-a intamplat ceva acolo
INTERCEPTOR
Sep 18 2007, 08:18 AM
sa controlezi si tabla de protectie pt disc .si ce este inauntru la frana de mana .daca zici ca este scartait mic.sau cand mergi usor cu ea scoasa din viteza sa tragi 1 dinte sau 2 la frana de mana si daca dispare sunetul de la aia e.sau am mai patit la o masina ai scartaia rulmentul de la mijloc la intermediara cardan.
georgem
Sep 18 2007, 01:55 PM
O sa incerc sa-m idau seama daca e legat de planerata, sa vad cand am putin timp sa o ridic pe cric. O sa verific faza cu frana de mana.
Am patit alta chestie azi, am ramas pentru prima data fara sticla de la oglinda de pe stanga. Eram la o sedinta la alta firma din grup cu firma unde lucrez, pe Bd. Ferdinand, si era si supraveghere video in jurul cladirii. Din pacate masina nu se vedea bine pe nici o camera, se vedea putin botul masinii, si era si chiar parcata undeva pe unde treceau multi pietoni. Nici o sansa sa gaseasca ceva pe inregistrare. Sa apelez la Casco nu prea as vrea, ca n-o sa mai am reducere anul urmator (presupunand ca nu o sa am alte evenimente anul asta) si reducerea e mai mare decat pretul oglinzii (am gasit la 75 de RON si am comandat, maine o iau de la magazin).
Se potrivesc oglinzile oare si la E34 fara facelift? Ca E34 cu facelift sunt destul de putine si in mod sigur oglinda a fost luata pe comanda, a fost prea frumos luata, papucii de la firele pentru incalzire sunt scosi frumos, cine a luat-o a lucrat foarte cu grija si stia ce face.
CRM112
Sep 18 2007, 02:10 PM
Nu-ti vine sa te transformi in Jackie Flash şi să-i scoti din piatră seacă pe cei ce fac din astea? Ca sa le scoti cu aceiasi precizie cate un ochi...ceva
Oricum, imi pare rau pentru pierdere, nu merita sa strici casco'ul pentru asta.
Referitor la compatibilitati-alte oglinzi - din cate am mai citit, oglinzile de pe e34 facelift sunt defapt de e36 (si pe mine ma bate gandul sa-mi inlocuiesc oglinzile ca nu vad nimic in ele - sunt nasoale rau, apropie prea mult - si nu stiu daca se potrivesc de e36)
Oricum - nasol
io'sŪ
Sep 19 2007, 12:43 AM
eu va sfatuiesc sa cumparati NUMAI oglinzi ORIGINALE
@CRM112: asta e motivul pt care nu vezi bine in ele, probabil au fost schimbate si nu sunt originale, si mie mi-au furat de 2 ori la e36 oglinda de pe dreapta, ultima nu era originala si nu vedeam bine deloc, asa am vandut masina
georgem
Sep 19 2007, 06:19 AM
Pai eu imi iau originala, de la un magazin de piese auto. M-a si intrebat daca e cu tenta albastruie sau nu si i-am spus ca e.
Am intrebat la ce alte masini se potriveste oglinda ca sa stiu de ce mi-au luat-o. E34 cu facelift sunt foarte putine si daca se potrivesc oglinzile si la alte masini sunt sanse mai mari sa incerce sa mi le fure din nou... Sa stiu daca incerc sa le gravez sau le las asa.
georgem
Sep 20 2007, 06:25 AM
Am luat oglinda. Nu e ca cea a masinii, e mult mai convexa, si pe marginea din stanga are si o bucata si mai convexa, delimitata de o linie verticala. Si pe cutie scrie ca e de E36, deci acum mi-e clar ca sunt identice si probabil cineva cu E36 a avut nevoie de oglinda mea. Nu eram convins ca sistemul de prindere e la fel (nu reuseam sa o montez) si am scos-o pe cea din dreapta sa compar. Sunt la fel.In drum de la magazinul de piese auto spre casa m-am si obisnuit cu ea (se vede cu totul altfel in ea, masinile se vad mai mici), dar in schimb vad mult mai mult. Nu mai am unghi mort in partea stanga, vad in ea inclusiv spatele masinii care merge paralel cu mine. Am inceput sa ma obisnuiesc cu ea. Si cu ocazia asta am constatat ca nu-mi functiona incalzirea in oglinzile masinii, asta imediat cum am pus-o a inceput sa se incalzeasca. Cea veche si cea de pe dreapta erau reci tot timpul, si mi se parea mie ca nu se dezaburesc, dar nu eram 100% convins ca nu functioneaza. Acum sunt.
Si daca tot am fost sa iau oglinda mi-am cumparat si filtru de ulei Mahle si 6 litri de Castrol Magnatex 10W40. Sper sa fie vreme buna in week-end sa schimb uleiul, ca se pare ca n-o sa plec din Bucuresti si sper sa am timp.
Am primit si montat si covorasele auto comandate de pe Ebay. Vin foarte bine, sunt facute perfect dupa podeaua de la E34. Cele din fata se si prind de podea in partea lor din spate in gaurile originale ale masinii. O sa fac si niste poze.
georgem
Sep 21 2007, 03:39 PM
A disparut zgomotul care aparuse duminica... dupa ce-am schimbat tot ce tine de sistemul de franare pe spate. Adica discuri de frana Ferodo Premier, placute de frana ATE si saboti pentru frana de mana.
Discurile stiam ca trebuie schimbate, dar nu stiam ca sunt chiar in halul de uzura in care erau (in special cel din dreapta).
Zgomotul probabil ca era de la uzura sabotilor, care nu era insa prea mare, dar probabil s-a blocat sistemul de reglaj al acestora si aveau un joc.
Click to view attachmentClick to view attachmentClick to view attachmentClick to view attachmentClick to view attachmentClick to view attachmentClick to view attachmentClick to view attachmentClick to view attachment
TiL
Sep 21 2007, 05:07 PM
cel mai probabil sabotii de la frana de mana faceau zgomotul respectiv.
georgem
Sep 21 2007, 05:17 PM
Cu ocazia asta am aflat si ca o planetara de bmw foarte greu se strica, ceea ce nu e deloc rau. Planetara era scumpa si neplanificata, discurile si placutele oricum stiam ca trebuie sa le schimb, doar ca nu stiam ca atat de repede.
io'sŪ
Sep 21 2007, 05:27 PM
eu am un prieten care a pus in cap o planetara de 525i e34... cum????? numai el stie, ca nu a vrut sa zica la nimeni
TiL
Sep 21 2007, 07:30 PM

ale mele au joc f f mare, in rest nu fac urat. Jocul il pun pe seama dizelului care are ceva cuplu la relanti si da suturi involuntare in transmisie, mai puternice decat de benzine.
georgem
Sep 23 2007, 02:58 PM
Azi am schimbat uleiul, Castrol Magnatec 10W40, si filtrul de ulei, Mahle. Si bineinteles am resetat indicatorul de ulei. Am pe bord 170330 km.
georgem
Nov 19 2007, 11:48 AM
Mi-am montat sambata anvelopele de iarna pe jante. Am stat in frig si ploaie aproape 3 ore la vulcanizarea unde le-am schimbat.
Am avut si o mica problema tehnica, dupa ce mi le-au schimbat pe cele de pe spate m-au rugat in intorc masina ca sa le fie mai usot sa le schimbe si pe cele fata. Numai ca masina era ridicata pe partea dreapta spate pe cric. Am incercat sa pornesc dar nimic, dadea sa se miste si apoi se oprea de parca era frana de mana trasa foarte bine. Am incercat de vreo 3 ori, dupa care m-am dat jos nervos din masina, crezand ca mi-au rupt ceva pe la frana de mana cand au desfacut prezoanele cu rotile ridicate, roata suportand un oarecare soc atunci, soc preluat probabil de frana de mana. Din fericire insa nu se intamplase nimic, doar ca masina avea roata ridicata de pe sosea. Cred ca se invartise cu ceva viteza in timp ce eu incercam sa plec de pe loc...
Acum astept zapada.
Inaintea mea la rand era un tip la vreo 45 de ani cu un Audi A6 care isi schimba anvelopele de vara uzate cu altele tot de vara. Vechile anvelope ale lui erau Michelin Energy nu-stiu-cum (exact modelul cu care am cumparat eu masina), aveam 53k km, exact dimensiunea mea (225/55/16), si mai aveau 3-4 mm de profil, mai ca-mi venea sa-i zic sa nu le lase la vulcanizare, sa mi le dea mie
florin83
Nov 19 2007, 12:37 PM
ce bine ca n-ai LSD
georgem
Nov 19 2007, 02:13 PM
M-am gandit si eu la asta, cine stie ce s-ar fi stricat daca porneam si loveam cricul acela hidraulic (de tip "burduf" cu robinet "fluture" la capat)...
georgem
Nov 28 2007, 04:55 PM
In urma unui mic incident in parcare am pierdut azi jumatate din zi la politie si casco, la centrul de daune Omniasig. Urmarile sunt in pozele de mai jos. Inainte de ultimele poze am dat cu un scratch remover, care a avut ceva efect.
Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment Urmarea e ca pe 9 ianuarie o sa duc masina la Lasting Service pentru 3-4 zile, sa-mi schimbe capacul de la rezervor cu tot cu balamale, bandoul, sa-mi indrepte aripa in partea din spatele rotii, sa vopseasca aripa si bara spate... Sper sa iasa cum a fost inainte. De fapt probabil o sa rezolv si problema cu un pic de rugina chiar sub busonul de benzina.
haristeas51
Dec 3 2007, 11:34 AM
este pe 4tuning cineva care dezmenbreaza un e34 si are semnale fata albe si lampi spate cu smnale tot albe , ar arata f bine la tine
georgem
Dec 3 2007, 01:18 PM
QUOTE (haristeas51 @ Dec 3 2007, 11:34 AM)

este pe 4tuning cineva care dezmenbreaza un e34 si are semnale fata albe si lampi spate cu smnale tot albe , ar arata f bine la tine

Posibil, dar nu reprezinta o prioritate. Imi place si asa cu ele galbene. Daca nu-mi placea ma gandeam sa le schimb cu albe.
Mihai_AMD
Dec 3 2007, 06:35 PM
QUOTE (georgem @ Dec 3 2007, 01:18 PM)

Posibil, dar nu reprezinta o prioritate. Imi place si asa cu ele galbene. Daca nu-mi placea ma gandeam sa le schimb cu albe.
si mie tot cu semnale galbene imi place e34..nush,parca inspira mai multa fortza,incredere
Vanos525i
Dec 9 2007, 01:54 AM
Sunt nou pe acest forum pt k tocmai mi-am achizitionat si eu un e34 525i tot din 95 dar touring (break)
Am citit undeva pe forum de un "bec la motor", ce inseamna asta, are bec sub capota? sau nu am inteles bine, si daca da, unde este amplasat?
georgem
Dec 9 2007, 11:41 AM
QUOTE (Vanos525i @ Dec 9 2007, 01:54 AM)

Am citit undeva pe forum de un "bec la motor", ce inseamna asta, are bec sub capota? sau nu am inteles bine, si daca da, unde este amplasat?
Cred ca e la seria 7 E32, nu la E34. Cred, nu sunt sigur. Eu n-am bec pe capota care sa lumineze motorul. Ar trebui sa fie pe interiorul capotei.
bartro
Dec 9 2007, 05:22 PM
QUOTE (georgem @ Dec 9 2007, 11:41 AM)

Cred ca e la seria 7 E32, nu la E34. Cred, nu sunt sigur. Eu n-am bec pe capota care sa lumineze motorul. Ar trebui sa fie pe interiorul capotei.
Poate era vorba de un compartiment motor foarte curat

La E32 am un bec, e pe capota in partea mijloc sus cand e deschis. Nu stiu cum se aprinde.
io'sŪ
Dec 10 2007, 02:10 AM
ar trebui sa se aprinda cand ai pozitiile aprinse si capota ridicata, asa era la BABA mea
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.