georgem
Sep 9 2008, 12:15 PM
De azi dimineata simt pentru prima data ca am frane bune la masina

Si jantele fata sunt negre de la praful din placutele de frana. Dar merita
alex230ro
Sep 9 2008, 12:27 PM
e acum mare grija la cei din spate
georgem
Jan 7 2009, 10:33 AM
Mi-a facut-o masina cu 3 zile inainte de revelion... Pe 31 urmand sa plec la 100 km de Bucuresti.
Totusi e bine ca nu s-a intamplat cat am fost la Brasov, 1 saptamana de zile. Daca se intampla acolo era mult mai rau.
De cateva luni de zile odata la cateva saptamani trebuie sa completez antigel, cateva sute de ml. N-am gasit un unde curge.
Pe 28 decembrie am plecat la cumparaturi la Billa, pe Barbu Vacarescu, la cam 2 km de casa. Mi-a aparut avertizarea ca nivelul lichidului de racire e scazut cand am pornit motorul. Pana la Billa motorul nu a ajuns la temperatura normala de lucru. La intoarcere insa dupa mai putin de 1 km de mers spre casa am vazut temperatura intre jumatate si rosu, urcand rapid.
Am facut cateva pauze pana acasa de racire si am ajuns cu bine. Era foarte frig, am lasat-o pe a doua zi.
Pe 29 am completat cu niste apa distilata si antigel si am plecat prin cartier sa incalzesc motorul. L-am incalzit bine, iar a ajuns aproape de rosu. Am zis ca nu e bine aerisit si am incercat sa il aerisesc, am tot completat cu antigel si desfacut surubul de aerisire. Mare lucru n-am reusit.
Am continuat a doua zi cu acelasi lucru, la fel, nu am reusit mare lucru de dimineata, dar am facut o pauza si seara am continuat, am mai completat cu aproape 2 litri de apa si antigel si pana la urma am reusit sa rezolv problema, nu mai trecea temperatura apei de jumatate. Eram bucuros, dar nu intelegeam cum am pierdut atat de mult lichid de racire. Cand il aeriseam se pierdea ceva lichi, dar nu asa de mult cat completam eu.
Pe 31 dimineata cand am iesit la masina... Balta sub ea. Si m-am uitat prin jur si am constatat ca era balta de antigel peste tot pe unde parcasem in ultimele zile, si pe unde mersesem cand parcam erau picaturi de antigel.
Am completat cu antigel si apa distilata din nou, si am plecat sa incalzesc motorul. Dupa cateva sute de metri am oprit si am ridicat capota, si am reusit sa identific locul pe unde curgea. Curgea pe la motorasul care impinge lichidul de racire spre radiatorul de incalzit habitaclul (nu stiu exact cum se cheama). Am merge repede acasa, fara sa incalzesc motorul prea tare, si m-am apucat de treaba. Trebuia sa elimin motorasul de pe traseu.
Am incercat sa unesc furtunul de intrare cu cel de iesire cu o alta teava, dupa care am constata ca exista o alta rezolvare, conectam furtunul de intrare acolo unde mergea furtunul de iesire din motoras (furtunul de iesire are maxim 10cm lungime). Si asta a fost! De atunci nu am mai avut nici o problema cu lichidul de racire si cu temperaturi, si nici cu incalzirea in habitaclu nu sunt diferente.
MeHigh
Jan 7 2009, 11:24 AM
da, e o pompa electrica acolo, din cate stiu eu, care ajuta apa sa treaca prin radiatorul de incalzire al habitaclului. e chiar langa electrovalvele de caldura, nu? Bine ca i-ai dat de cap, macar ai scapat de o grija.
bartro
Jan 7 2009, 01:20 PM
QUOTE (MeHigh @ Jan 7 2009, 11:24 AM)

da, e o pompa electrica acolo, din cate stiu eu, care ajuta apa sa treaca prin radiatorul de incalzire al habitaclului. e chiar langa electrovalvele de caldura, nu? Bine ca i-ai dat de cap, macar ai scapat de o grija.
Si eu am scos motoras asta. Nu ca curgea, dar era gripat total. Motoras ajuta pe relanti flux de apa spre radiator de incalzire, cand pompa de apa de la motor nu are debit mare. La mine se simte cand stau mai mult la un semafor, nu incalzeste foarte bine. Cand plec de pe loc si se tureaza motor incepe sa bate caldura mai multa in interior.
Bine ca nu a fost garnitura de chiulasa
CRM112
Jan 7 2009, 01:33 PM
deci probabil ca mie imi lipseste piesa asta

long-live bmwzone
MeHigh
Jan 7 2009, 02:23 PM
si mie cred ca imi lipseste, dar sincer acum iarna nici sa ma pici cu ceara nu o sa desfac acolo sa verific. am antigel in instalatie, nu picura pe nicaieri, caldura inauntru este mai mult decat suporta unii pasageri de-ai mei, deci toate bune.
la cati km ai ajuns cu masina, George?
ledocteur
Jan 7 2009, 04:37 PM
eu am avut problema asta la un mercedes w124. am scos pompa si am pus un robinet din ala din baie. vara il inchideam si n-aveam caldura, iarna il deschideam. asta pt ca pompa costa vro 15 milioane la mercedes.
georgem
Jan 7 2009, 04:38 PM
192.000 km am facut zilele trecute. si mi s-a aprins "OilService", umblu cu uleiul si filtrul in portbagaj de vreo saptamana, dar e prea frig sa ma apuc sa-l schimb... Prind eu o zi mai calda si fac si asta.
florin83
Jan 7 2009, 05:52 PM
ce ulei?
georgem
Jan 8 2009, 03:18 PM
Castrol Magnatec 10W40.
florin83
Jan 8 2009, 03:37 PM
din asta vreau sa bag si eu.
De unde l-ai luat si cu cat?
georgem
Jan 16 2009, 05:55 AM
autokarma.ro, nu mai stiu exact cat a fost...
TiL
Jan 16 2009, 11:35 AM
Am gasit superoferta la un m,agazin de piese Dacia, langa Viitorului/Stefan cel Mare: Magnatec 10W40 , bidon de 5l - 120ron
Daca eram istet il luam cu 104 ron, ca aveau afisat pretul pentru vechile bidoane de 4litri

.
50m mai incolo, alt magazin il vindea cu 155ron.
MeHigh
Jan 24 2009, 08:48 PM
eu unul nu mai bag Castrol in masina, nu am experienta placuta dupa vechiul M20B20

Insa, daca la voi se simte bine motorul cu Castrol, nu cred ca e cazul sa schimbati marca.
TiL
Jan 25 2009, 06:30 AM
Si eu am o experienta nasoala cu Catrol. La 4000km dupa ce l-am pus am spart baia

In rest, ce sa zic parca il papa mai incet decat papa BP. Acum am Aral si pare la fel de bun ca si Castrol Magnatec. Parca becul de ulei se stinge chiar mai repede decat cu castrol, la pornirea la rece.
georgem
Jun 17 2009, 12:01 PM
Nu-mi mai merge aerul conditionat (am umplut primavara trecuta cu freon instalatia), si azi dimineata am fost la service (langa Interceptor) sa repet opratiunea. Dar in timpul operatiunii au constatat mecanicii ca am condensatorul (radiatorul instalatiei de aer conditionat) fisurat, asa ca... o sa dau 750 ron + manopera sa-l inlocuiesc, in plus fata de freon

Am lasat masina, o iau deseara, ca as fi stat acolo toata ziua asteptand piesa si apoi inlocuirea ei.
tomado e28 owner
Jun 17 2009, 12:31 PM
Nici mie nu-mi mai merge, desi in toamna am fost asigurat ca totul e ok

Cand am fost sa ma interesez de un radiator nou, mi-au spus cei de la magazin ca se fisureaza destul de frecvent, si au multe comenzi pentru masini destul de noi si ca nu tin mult

... Radiatorul meu e din 1983 si inca tine. Am crezut ca e radiatorul de vina, defapt cred ca mi-a bagat moshu' altceva pe post de freon... OEM ti-ai luat? Credeam ca e mai scump.
Ciupanezu
Jun 17 2009, 02:58 PM
QUOTE (MeHigh @ Jan 24 2009, 09:48 PM)

eu unul nu mai bag Castrol in masina, nu am experienta placuta dupa vechiul M20B20
Insa, daca la voi se simte bine motorul cu Castrol, nu cred ca e cazul sa schimbati marca.
Uzura si-a spus cuvantul, nu are treaba uleiul.
georgem
Jun 17 2009, 03:26 PM
QUOTE (tomado e28 owner @ Jun 17 2009, 01:31 PM)

OEM ti-ai luat? Credeam ca e mai scump.
Nu OEM, am luat marca BEHR.
georgem
Jun 22 2009, 09:05 AM
Am reusit in urma cu o saptamana sa-mi montez si pe fata rotile de vara. Din cauza et-ului un pic mai mare (23, sunt jante originale de E38) si a latimii jantei un pic mai mare fata de jantele stock (8 in loc de 7), rotile atingeau usor de amortizoare.
Am cumparat de pe ebay distantiere de 1cm pentru rotile din fata si prezoane mai lungi cu 1 cm. Nu stiam ce marca sunt distantierele, si am fost surprins placut sa constat ca sunt F&K Automotive (ma asteptam sa fie no-name). Aveam emotii referitoare la stransul rotilor cu noile prezoane si am avut dreptate sa am. Cand am ajuns la 60 km/h am simtit un usor tremurat in volan, dar cand am iesit la drumul national si am accelerat, pe la 80 km/h masina si volanul trageau in toate partile. Am incetinit si am oprit cand am putut, am strans din nou rotile, am plecat, acelasi lucru, si tot asa de 3 ori, dupa care n-a mai fost nevoie sa le strang. Totusi dupa inca 20 km am mai oprit odata, ca sa fiu sigur (intram de pe DN2A pe DN2 si urma o portiune mai rapida de drum). A fost in regula, s-au mai strans putin, dupa care am mers foarte bine pana la Bucuresti, si pe o portiune am mers chiar foarte repede, si masina s-a comportat foarte bine.
georgem
Jul 22 2009, 09:18 AM
Am fost la mare in week-end-ul 11-12 iulie, la 2 mai. Pe drum la una dintre opririle bruste ale coloanei pe portiunea dintre Cernavoda si Constanta m-a lovit un Seat Leon din spate si m-a impins cateva zeci de cm. Am coborat rapid si am estimat ca nu sunt pagube, doar praf pe bara. Ce am remarcat abia mai tarziu, cand am ajuns la 2 Mai, e ca mi-a cazut capacelul de la inelul de remorcare si l-am pierdut. Si am remarcat asta in momentul in care am avut nevoie sa remorchez masina sa ies de unde ma blocasem, cu bascula dreapta spate sprijinita bine de tot pe niste dale de piatra si alte parti ale masinii atingand de jos, si roata dreapta spate intr-un mic sant, din cauza lucrarilor de canalizare recent facute pe toate strazile de acolo, a noroiului si a neatentiei mele. Imediat mi-am dat seama ca singura posibilitate de a mai iesi de acolo era remorcat din spate, si asa a fost, cu toata bunavointa oamenilor de a ma ajuta si impinge in diverse feluri (am refuzat si le-am explicat de ce fiecare metoda n-o sa mearga. De exemplu imi propunea unul sa ridice ei partea dreapta spate a masinii si eu folosind motorul sa dau in spate, eu le-am explicat ca roata dreapta spate fiind sus stanga spate nu se va invarti, din cauza direfentialului open).
N-am reusit sa gasesc o masina mai mare sa ma tracteze, masina de marfa la care am fost m-a refuzat pe motiv ca nu are carlig (desi sfoara de remorcare se putea lega de sasiul masinii).
Un vecin cu Skoda Fabia model mai vechi a avut toata bunavointa sa incerce, dar n-a reusit decat sa patineze pe loc. Am reusit sa gasesc un tractor fara baterie, fara partea de sus care vine peste motor si care a avut nevoie de o galeata de apa in radiator inainte de a fi pornit impins, si care m-a scos foarte usor si tragand foarte incet, asa cum l-am rugat.
Si acum cateva zile am facut plinul, dupa ce am ramas cu cea mai putina benzina in rezervor de pana acum - pe computerul de bord la Range nu-mi mai arata nimic. Am reusit sa pun 77.4 litri de benzina, care m-au costat aproape 320 RON (Top Premium 99+ de la Petrom). Si cu ocazia asta am calculat din nou consumul real si cel de pe OBC si sunt aproape identice.
Azeea
Jul 29 2009, 12:07 AM
Salut G!
ce reprezinta consumul de 12.4%? oras? afara? cam la ce ore in oras?
georgem
Jul 29 2009, 07:11 AM
QUOTE (Azeea @ Jul 29 2009, 01:07 AM)

Salut G!
ce reprezinta consumul de 12.4%? oras? afara? cam la ce ore in oras?
E consumul mediu pe cateva zeci de mii de km, facuti in aproape 2 ani de zile.
De cateva luni de zile n-am mai introdus alimentarile de benzina ca sa se mai actualizeze.
Consumul urban e cam 17, consumul extra-urban e cam 10. Poate fi mai mare oricare dintre ele, daca e mai aglomerat decat de obicei (in Bucuresti), respectiv daca merg foarte repede (pe autostrada in general, pe DN-uri nu prea scot consum mai mare de 10-11, oricum as merge, pentru ca in localitati merg destul de incet).
TiL
Jul 29 2009, 08:47 PM
pe DN-uri cred ca scoti 8-9.
Eu scot 9 daca merg cuminte, legal si in localitati si afara.
georgem
Jul 30 2009, 06:53 AM
QUOTE (TiL @ Jul 29 2009, 09:47 PM)

pe DN-uri cred ca scoti 8-9.
Eu scot 9 daca merg cuminte, legal si in localitati si afara.
Da, asta asa e
alex230ro
Jul 30 2009, 08:09 AM
17% in oras e in mega trafic suspectez nu?oricum eu cu 2,5 M54 ce-i drept scot consum mai mic dar e motor de generatie mai noua
georgem
Jul 30 2009, 11:43 AM
QUOTE (alex230ro @ Jul 30 2009, 09:09 AM)

17% in oras e in mega trafic suspectez nu?oricum eu cu 2,5 M54 ce-i drept scot consum mai mic dar e motor de generatie mai noua

Da, 17% in trafic bara la bara, cum e in Bucuresti dimineata si seara.
Acum pe cateva drumuri scurte de exemplu am 15.4 consumul mediu in Bucuresti (pe cateva zeci de km). Dar nu a fost extrem de aglomerat.
georgem
Aug 13 2009, 10:34 AM
Am lasat masina aseara unde o parcasem cu vreo jumatate de ora inainte, am gasit antigel sub ea si in 2 minute am identificat si problema...
Click to view attachmentL-am comandat la AB, costa 9.5 RON, problema e ca dureaza 4 zile pana ajunge si eu sambata trebuie sa plec cu masina din Bucuresti.
O sa caut un surub de fier sa-l pun temporar, sper sa gasesc unul potrivit. Am gasit ceva pe-acasa, dar nu e pasul filetului bun, e prea mare.
io'sŪ
Aug 13 2009, 03:55 PM
CITAT
Am reusit sa pun 77.4 litri de benzina
pai... eu stiam ca are capacitate 70 L rezervorul..... cum au intrar 77,4??? sau ma insel eu?
georgem
Aug 13 2009, 06:35 PM
Te inseli, are 80 litri
georgem
Aug 13 2009, 08:06 PM
QUOTE (georgem @ Aug 13 2009, 11:34 AM)

O sa caut un surub de fier sa-l pun temporar, sper sa gasesc unul potrivit. Am gasit ceva pe-acasa, dar nu e pasul filetului bun, e prea mare.
Nu am gasit
.gif)
Are cineva sa-mi imprumute un astfel de surub de aerisire pentru cateva zile?
Ciupanezu
Aug 13 2009, 09:49 PM
QUOTE (georgem @ Aug 13 2009, 07:35 PM)

Te inseli, are 80 litri

S-ar putea sa difere in functie de dotari.
Nu am verificat pe realoem, insa exista BMW-uri care au ca optional un rezervor mai mare.
io'sŪ
Aug 13 2009, 10:38 PM
CITAT(georgem @ Aug 13 2009, 07:35 PM)

Te inseli, are 80 litri

probbabil , asa stiam...
ionusunt
Aug 13 2009, 10:50 PM
QUOTE (io's @ Aug 13 2009, 11:38 PM)

probbabil , asa stiam...

atat are si fratimiu la dizel
316i
Aug 13 2009, 10:53 PM
QUOTE (georgem @ Aug 13 2009, 09:06 PM)

Nu am gasit
.gif)
Are cineva sa-mi imprumute un astfel de surub de aerisire pentru cateva zile?

Da un telefon la bavaria pe DN si s-ar putea sa ai surpriza sa-l aiba pe stoc.
INTERCEPTOR
Aug 14 2009, 04:14 AM
daca nu l are bavaria vi si l iei de la mine ca e pe stoc...dar eu il vreau inapoi .nu vreau bani .gasit
georgem
Aug 14 2009, 12:45 PM
QUOTE (316i @ Aug 13 2009, 11:53 PM)

Da un telefon la bavaria pe DN si s-ar putea sa ai surpriza sa-l aiba pe stoc.
Am scris mai sus ca l-am comandat, dar dureaza 4 zile pana ajunge.
QUOTE (INTERCEPTOR @ Aug 14 2009, 05:14 AM)

daca nu l are bavaria vi si l iei de la mine ca e pe stoc...dar eu il vreau inapoi .nu vreau bani .gasit
Am trecut si l-am luat, l-am montat si am plecat cu masina. Raman dator, si ti-l aduc inapoi imediat cu ajunge cel de la AB si il montez.
georgem
Oct 12 2009, 06:58 AM
De cateva saptamani auzeam un zgomot la roata dreapta fata cand mergeam incet, ceva ciudat, ca un celofan care se indoaie. Nu am reusit sa identific zgomotul, m-am uitat si pe sub masina sa nu fie ceva prins pe-acolo, dar nimic.
In week-end am fost la parinti, si aseara cand am plecat am auzit zgomotul din nou si i-am zis tatalui meu sa incerce el sa-si dea seama exact de unde vine zgomotul. Mi-a spus ca e de la roata dreapta spate, ca i se pare ca am ceva sub capacul care acopera prezoanele, ca poate mi-a bagat cineva niste pietricele. Am coborat, am luat surubelnita si am scos capacelul... Erau 2 prezoane complet scoase care se plimbau in capacel si de aceea se auzea zgomotul numai la viteza mica. Si unul dintre ele era antifurtul, deci sigur s-au desfacut singure de la mers. Si cand am pus cheia de strans pe toate, am constatat ca dintre cele 3 ramase 1 era slabit si el... N-am mai patit asa ceva pana acum, sa mi se desfaca singure prezoanele la o roata. Si le-am verificat destul de des.
Ce pot sa spun, mare noroc am avut ca le-am descoperit la timp.
io'sŪ
Oct 12 2009, 08:44 AM
eu totusi cred ca nu au fost stranse de la inceput, eu nu am mai auzit sa se desfaca DACA au fost stranse
adi.dima
Oct 12 2009, 08:46 AM
QUOTE (georgem @ Oct 12 2009, 06:58 AM)

De cateva saptamani auzeam un zgomot la roata dreapta fata cand mergeam incet, ceva ciudat, ca un celofan care se indoaie. Nu am reusit sa identific zgomotul, m-am uitat si pe sub masina sa nu fie ceva prins pe-acolo, dar nimic.
In week-end am fost la parinti, si aseara cand am plecat am auzit zgomotul din nou si i-am zis tatalui meu sa incerce el sa-si dea seama exact de unde vine zgomotul. Mi-a spus ca e de la roata dreapta spate, ca i se pare ca am ceva sub capacul care acopera prezoanele, ca poate mi-a bagat cineva niste pietricele. Am coborat, am luat surubelnita si am scos capacelul... Erau 2 prezoane complet scoase care se plimbau in capacel si de aceea se auzea zgomotul numai la viteza mica. Si unul dintre ele era antifurtul, deci sigur s-au desfacut singure de la mers. Si cand am pus cheia de strans pe toate, am constatat ca dintre cele 3 ramase 1 era slabit si el... N-am mai patit asa ceva pana acum, sa mi se desfaca singure prezoanele la o roata. Si le-am verificat destul de des.
Ce pot sa spun, mare noroc am avut ca le-am descoperit la timp.
Am patit si eu asta la a mea asta vara.. tot asa, doua desfacute complet, doua slabe si unul strans bine. Auzeam zgomotul doar cand intram in curte si uneori la viteze foarte mici, a durat cam o saptamana pana m-am hotarat sa ma uit pentru ca nu se auzea mereu si nu mi-a atras atentia chiar asa de tare. In noaptea in care m-am uitat la roata stanga fata, cea in cauza, dupa ce am scos capacelul si mi-au cazut efectiv prezoanele in palma, m-a luat tremuratul pentru ca abea ce o alergasem cam tare in drum spre casa, mai exact cu 200 dupa un prieten cu un R6.
Eu tocmai ce-mi schimbasem cauciucurile pe fata si se pare ca "bajetii" de la vulcanizare n-au strans roata cum trebuie

...
alex230ro
Oct 12 2009, 09:35 AM
mda ia sa ma uit si la mine ca tocmai ce am umblat la cauciucurile pe fata
georgem
Oct 12 2009, 11:12 AM
QUOTE (io'sŪ @ Oct 12 2009, 09:44 AM)

eu totusi cred ca nu au fost stranse de la inceput, eu nu am mai auzit sa se desfaca DACA au fost stranse
Daca nu le strangeam chiar eu la asta m-as fi gandit si eu... Dar le-am strans eu cu mana mea. Nu cu piciorul, doar cu mana, cu cheia originala. Probabil ar fi trebuit sa le strang mai tare... Ieri le-am strans si cu piciorul, sa fiu sigur ca stau acolo.
bartro
Oct 12 2009, 12:42 PM
Ai flanse sau ceva pe roti?
georgem
Oct 12 2009, 01:04 PM
QUOTE (bartro @ Oct 12 2009, 01:42 PM)

Ai flanse sau ceva pe roti?
Pe spate nu am flanse, si problema a fost la stanga spate. Doar pe fata am flanse, 1 cm grosime (atingea cauciucul de amortizor), dar am pus prezoane mai lungi cu 1 cm, sa se infileteze la fel de mult.
io'sŪ
Oct 12 2009, 01:34 PM
se mai poate intampla chestia asta daca prezoanele nu se pupa cu jantele sau daca jantele nu sunt de BMW (dar se potrivesc pe), conicitatea prezoanelor nu este la fel cu cele ale jantelor... intelegi ce vreau sa spun?
georgem
Oct 12 2009, 03:22 PM
QUOTE (io'sŪ @ Oct 12 2009, 02:34 PM)

se mai poate intampla chestia asta daca prezoanele nu se pupa cu jantele sau daca jantele nu sunt de BMW (dar se potrivesc pe), conicitatea prezoanelor nu este la fel cu cele ale jantelor... intelegi ce vreau sa spun?
Da, inteleg perfect. Am patit asta la jantele din fata cu noile prezoane, cand am montat distantierele. Din cauza ca sunt presoanele altfel s-a format o noua suprafata de contact pe jante, acolo unde ating noile prezoane, si a trebuit sa le strang de vreo 5 ori in 30 de km la primul drum. Pe spate sunt prezoanele originale, pe care le-am avut cu jantele cu anvelopele de vara si vara trecuta si vara asta.
Bine ca am gasit problema la timp, o sa fiu mai atent pe viitor si sper sa ia aminte si altii la posibilitatea asta.
io'sŪ
Oct 12 2009, 10:10 PM
X files !
georgem
Feb 12 2010, 09:56 AM
N-am mai scris demult aici... Intre timp am trecut de 200k km. Am surprins momentul cu o poza facuta cu telefonul.
Click to view attachmentEram in drum spre Brasov, unde am stat o saptamana la ski (de fapt am skiat la Predeal in timpul saptamanii, la Poiana Brasov numai in week-end), ultima saptamana din ianuarie, cu gerurile cele mai mari. Aproape in fiecare noapte au fost -30 de grade. Motorul a pornit in fiecare dimineata la prima cheie, dar am avut in prima dimineata o problema cu ambreiajul. Am apasat pedala sa pornesc motorul si pedala s-a inmuiat si a ramas apasata. Mi-am dat seama ca cel mai probabil a inghetat lichidul de frana pe conducta spre ambreiaj, si ca trebuie sa incalzesc motorul sa se dezghete. Am miscat putin masina in spate din demaror (am dat la cheie cu cutia de viteze in marsarier), apoi am pornit motorul cu cutia in punctul mort. Dupa 30 de minute inca nu se intamplase nimic cu ambreiajul, apoi incet incet a inceput sa se intareasca pedala, si cam dupa 40 de minute in sfarsit am inceput sa pot cupla treptele de viteza cu motorul pornit si pedala de ambreiaj apasata. Abia ridicam 1 cm pedala si ambreiajul cupla complet. Dupa inca vreo cateva minute am reusit sa plec, si dupa cativa km de mers si-a revenit complet.
In diminetile urmatoare n-am mai patit asta, dar am si parcat-o invers, ca sa bata soarele pe partea din fata a masinii dimineata (in prima dimineata era la umbra partea din fata si poate a contat si asta).
TiL
Feb 12 2010, 12:06 PM
ai trecut granita celor 200.000 km cu rezervorul aproape plin. Asta-i semn de belsug

pentru urmatoarea suta de mii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.