Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 525i-ul meu E34
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
georgem
QUOTE (georgem @ Nov 28 2007, 04:55 PM) *
Urmarea e ca pe 9 ianuarie o sa duc masina la Lasting Service pentru 3-4 zile, sa-mi schimbe capacul de la rezervor cu tot cu balamale, bandoul, sa-mi indrepte aripa in partea din spatele rotii, sa vopseasca aripa si bara spate... Sper sa iasa cum a fost inainte. De fapt probabil o sa rezolv si problema cu un pic de rugina chiar sub busonul de benzina.

Am lasat luni masina la service (m-au amanat putin pentru ca nu le venise capacul de la rezervor, dar a prins bine amanarea, ca am avut masina de ziua mea).
Bandoul a venit numai partea centrala, in loc sa vina compelt sau partea din dreapta. Le-am zis sa nu mai inlocuiasca bandoul, sa-l vopseasca pe cel vechi (oricum abia se vedea o mica julitura pe el intr-un colt, nu stiu cum de a vazut-o cel de la constatari)...
Intre timp la ski am reusit sa iau un pic vopseaua de pe aripa dreapta spate din cauza ca am rezemat skiurile de masina si au cazut, dar stiam ca partea aceea va fi revopsita si de aceea le-am rezemat acolo.
M-a surprins cat de atent a fost cel de la service caruia i-am predat masina, a facut cu mine un proces verbal de predare-primire complet, cu toate detaliile, ca sa nu fie probleme la final. Speram la asa ceva, oricum eu mi-am notat kilometrajul, consumul mediu pe OBC si viteza medie, ca sa stiu daca au folosit masina.
Azi trebuie sa sun sa vad daca e gata si cand pot sa o ridic, sper sa am masina deseara si sa fiu multumit de rezultat.
CRM112
sper ca ai acum masina si esti multumit de rezultat smile.gif
georgem
Din pacate inca nu, pentru ca nu a venit acordul de plata de la Omniasig. In dimineata asta o sa sun sa vorbesc cu cel de la daune care trebuie sa dea acordul, sa vad de ce intarzie.
georgem
Astazi in sfarsit a venit si acordul de plata de la Omniasig. Si-a cerut scuze ca au intarziat din vina lor, n-au facut rost in timp util de pozele pe care le-au facut cu masina la incheierea politei, sa vada ca zgarieturile nu existau atunci.

Am fost si am luat masina. Desi masina a stat 2 zile afara, n-au sesizat ca marginea de la aripa de deasupra rotii, unde a fost putin indoita, avea alta culoare, si vopseaua nu era bine finisata, se vedeau zgarieturi in kit-ul de sub vopsea. Si bara n-a fost data jos cand a fost revopsita, dar a iesit ok. Nu era nici bandoul bine montat pe bara (a fost si el revopsit ca sa nu-l inlocuiasca, la cererea mea), dar l-au aranjat in 5 minute.

Masina a intrat din nou in vopsitorie de fata cu mine, a fost finisata pe portiunea respectiva, vopsita, data cu lac si polishata. Pana la urma a iesit ok, desi a trebuit sa astept aproape 2 ore pentru asta. N-a iesit perfect, daca te uiti cu foarte mare atentie observi ca tabla a fost indreptata, dar m-am declarat multumit pana la urma, mai ales ca era un pic de rugina inainte sub busonul de la rezervor si acum nu mai e, si aripa revopsita avea mici zgarieturi fine inainte. Am acum in masina capacul de tabla de la rezervor al masinii, care e putin zgariat, nu stiu de ce au vrut cei de la Casco sa mi-l inlocuiasca, daca era dupa mine trebuia doar revopsit. Balamaua era insa rupta si trebuia inlocuita, dar a fost piesa separata.
O sa pun si poze cand reusesc sa fac.
georgem
Am constatat azi ca imi patineaza ambreiajul la accelerarile mai bruste un pic, in special in treapta a 5-a de viteza sad.gif Cand am juns acasa am ridicat capota si iesea un pic de fum negru cam din zona ambreiajului... Cred ca l-am omorat acum vreo saptamana cand m-am chinuit sa parchez pe zapada afanata si am patinat mult. Daca in cateva zile nu-si revine stiu ce am de facut...
io'sŪ
nu cred ca-si mai revine asa ca orienteaza-te de piese, nu tre sa fie ft scumpe wink.gif si nici nu se lucreaza greu
cati km are masina ta? cred ca e mbreiajul original al masinii wink.gif
georgem
Are 175.500 km, trebuie sa fie cel original. Ma gandeam ca poate a ajuns ceva lichid pe acolo si aluneca, desi nu prea avea cum.
Daca il schimb o sa pun kit de ambreiaj Sachs. Si o sa merg pe varianta originala, nu cred ca are rost sa ma gandesc la vreun upgrade.
Apropo de ambreiaje originale, am inteles ca pe Golf GTI au picat multe ambreiaje Luk (pe un ghinionist il stiu de pe vwforum), cei care au nimerit Sachs din fabrica n-au avut insa probleme.
io'sŪ
pt masina ta poti lua linistit si kit LUK, este ft bun, eu am vazut si schimbat la una dintre masinile mele si SACHS naspa, cred ca depinde si cum ai norocul si unde este fabricat
Sorin
bmw-ul vine acu cu LUK din fabrica
sachsul mai face si reconditionate din pacate
haristeas51
offtopic.gif reconditionate ?? de asta chiar nu am auzit . huh.gif
georgem
QUOTE (georgem @ Jan 20 2008, 10:53 AM) *
Daca il schimb o sa pun kit de ambreiaj Sachs.

Am primit oferta, 400 RON. Ma asteptam la aproape dublu...
Ma intreb oare cat costa manopera pentru inlocuire... O sa dau un telefon mai tarziu sa aflu cat e la service-ul de langa Interceptor.
Sorin
QUOTE (haristeas51 @ Jan 21 2008, 12:32 PM) *
offtopic.gif reconditionate ?? de asta chiar nu am auzit . huh.gif


adica se ia discul vechi se vopseste si se mai repara si se bat alte placi de frictiune
georgem
Manopera e vreo 3 milioane...
georgem
M-am intalnit aseara tarziu cu CRM112 la Kaufland si am vorbit putin, si mi-am dat seama ca am scris numai pe celalalt forum (la un topic despre daca se merita sa repari niste zgarieturi pe casco sau nu) ce-am patit la ultima spalare a masinii... Am constatat ca aripa dreapta spate, abia revopsita pe Casco, e din nou zgariata. Are cateva zgarieturi fine, plus o julitura pe partea umflata care vine in jurul rotii, exact unde a fost putin indoita si unde fusese data cu kit si revopsita in service. Si bandoul de pe bara spate din dreapta e julit, dar nu se vede mare lucru. Si in plus am vazut exact sub bandoul usii dreapta spate o urma de la bandoul masinii care mi-a facut "bucuria". Probabil s-a intamplat intr-un week-end cat am fost plecat intr-un teambuilding cu cei de la firma si masina a stat 3 zile in fata blocului, cu partea dreapta spre sosea, in loc sa stea pe locul unde o las de obicei, mult mai ferit, dar ocupat atunci de un vecin...
Acum am fransiza 100 de Euro pentru orice eveniment la Casco, nici nu stiu daca se merita sa o duc din nou in service. Si probabil ca daca o duc iar o sa am "norocul" sa patesc la fel. O sa incerc sa vad ce pot sa fac cand se face timpul mai bun cu un scratch remover, poate scot macar zgarieturile de pe aripa. Poze inca nu am, imediat dupa ce am spalat masina s-a murdarit la loc si nu se mai vede nimic.
io'sŪ
QUOTE (georgem @ Feb 13 2008, 07:33 AM) *
Acum am fransiza 100 de Euro pentru orice eveniment la Casco, nici nu stiu daca se merita sa o duc din nou in service. Si probabil ca daca o duc iar o sa am "norocul" sa patesc la fel.

oarecum offtopic:
cand ai incheiat contract de ai fransiza 100E? te intreb pe ca eu am contract din iulie 2007 pe 1 an si nu se specifica asa ceva (l-am citit) , da, stiu ca au inceput sa practice asa ceva si vreau sa stiu si daca eu ma incadrez, pt ca am de schimbat parbrizul si nu prea imi convine sa dau 100 din 200 cat costa (la omniasig am casco)
georgem
QUOTE (io`s @ Feb 13 2008, 11:31 AM) *
cand ai incheiat contract de ai fransiza 100E? te intreb pe ca eu am contract din iulie 2007 pe 1 an si nu se specifica asa ceva (l-am citit)

Fransiza obligatorie au bagat-o din decembrie 2007, deci ai scapat momentan. Eu l-am prelungit in ianuarie si mi-au spus lucrul asta, si ca va fi obligatorie pentru toti asiguratorii (sau ceva de genul asta). Asa ca daca ai ceva maruntisuri de rezolvat sa faci asta inainte de 1 iulie 2008.
io'sŪ
pfiu... am destul timp sa rezolv biggrin.gif
kosty99pjd
QUOTE (Sorin @ Jan 22 2008, 08:02 AM) *
adica se ia discul vechi se vopseste si se mai repara si se bat alte placi de frictiune

am vazut si eu disc sachs reconditionat(vruiam sa cumpar). Eu cred ca nu firmna sachs le reconditioneaza deoarece era in ambalaj de alta firma
georgem
Am schimbat azi in sfarsit kit-ul de ambreiaj. Cel de pe masina era cel original (sctia BMW pe el), si era marca Luk. Cel nou e Sachs.
In afara de ambreiaj am mai schimbat si un simering de la cutia de viteze, pe unde intra timoneria, din cauza ca pierdea ulei pe acolo, si tampoanele pe care se sprijina cutia in partea din spate, pentru ca erau rupte. Simering-ul era cel mai greu de schimbat, am avut noroc ca era pe stoc la Automobile Bavaria, altfel ramaneam probabil cu el neschimbat, nu stiu cand mai dau jos cutia de viteze de pe masina... Tampoanele se pot schimba mai usor, dar le-a putut comanda service-ul astfel incat sa vina in 1-2 ore. Am schimbat si garniturile de la evacuare (intre evacuare si galerii), ca a trebuit dat jos tot esapamentul ca sa poata fi data jos cutia.

E o diferenta enorma intre cum se comporta inainte ambreiajul si cum se comporta acum. Si cand spun inainte nu ma refer numai pa perioada de cand a inceput sa patineze, ci si la perioada de dinainte. Inainte tinea ambreiajul foarte sus si pedala era destul de tare. Acum tine foarte jos (am oprit pana acum de 3 ori motorul la plecarea de pe loc, o sa-mi ia ceva timp sa ma obisnuiesc), iar pedala se apasa mult mai usor. Presupun ca asa e normal, mecanicul a spus ca era decalita vechea placa de presiune si de aceea se apasa pedala greu.
Am facut si cateva poze, dar cu un telefon, si inca nu le-am descarcat. Sper sa se inteleaga ceva...
georgem
Cateva poze facute cu telefonul, de proasta calitate din pacate.
Click to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachmentClick to view attachment
alex230ro
Foarte frumos banuiesc ca e mai rapida decat inainte acum..
georgem
Evident e mai rapida decat in perioada cand ii patina ambreiajul smile.gif

Azi de dimineata, dupa ce-am mers vreun km in coloana in mult timp, am observat ca accelerand pe loc cu acceleratia la fund, intre 1500 si 2000 - 2500 RPM are o ezitare/intrerupere motorul, si se auzea si ceva pe sub masina in partea din fata. Am crezut ca nu e stransa bine evacuarea de ieri, sau ca bujiile trebuie schimbate. Dupa ce-am ajuns la destinatie (gradinita) si am pornit inapoi, nu mai facea asa. Am pus-o pe seama benzinei, mai ales ca rezervorul e aproape gol (<10 litri). Oricum, cred ca e timpul sa schimb bujiile, habar n-am cand au fost schimbate ultima data. Eticheta de pe motor cu "milleage for next spark plugs replacement" e in germana (nu se vede kilometrajul cand ar trebui schimbate), s-ar putea sa nu fi fost schimbate niciodata de cand masina e in Romania...

io'sŪ
e bine sa le schimbi (bujiile), sa le sti tu noi acolo
georgem
QUOTE (io`s @ Mar 15 2008, 03:33 AM) *
e bine sa le schimbi (bujiile), sa le sti tu noi acolo

Da, macar stiu o treaba, ca nu sunt ele de vina pentru orice lucru ar parea suspect. Am nevoie de o cheie de bujii mai speciala la M50 sau le pot demonta cu o cheie normala de scos bujii, din aceea care se gaseste prin benzinarii de vanzare?
Si la service cat schimbam eu ambreiajul a venit un megane 1.6 16v care avea ceva suspect la motor, si bujiile au fost de vina. Aveau 70k km. Si prima data cand am fost la service seful service-ului avea la masina lui (un mercedes 500SL daca-mi amintesc exact, de prin 1989, motor V8) o intrerupere la motor cand accelera puternic pe loc. I-a schimbat bujiile si s-a rezolvat.

La schimbarea ambreiajului mecanicul mi-a decuplat borna de la baterie. A fost prima data de cand am masina. Evident, a trebuit dupa aceea sa schimb limba din germana in engleza la check control. Incercand sa o schimb am descoperit si cum se face testul bordului, cu cheia in pozitia 2 (unde sta motorul pornit) apesi vreo 15 secunde pe butonul de check control (sau cand cheia e in pozitia 1 apesi butonul si apoi muti cheia in pozitia 2 si mai tii un timp butonul apasat, nu mai stiu exact ca am facut mai multe incercari, dar o sa verific sa fiu sigur) si incepe testul. Se misca toate acele din bord, se aprind toate pe acolo, si la final afiseaza pe check control niste lucruri, printre care si VIN-ul masinii (ultimele 7 caractere). Am constatat ca ele corespund cu cele de pe caroserie si din acte.
Schimbarea in limba engleza se face cam la fel, dar cu cheia pe pozitia 1. Si cu ocazia asta am constatat ca s-a schimbat limba in engleza si la OBC (cand l-am montat nu am decuplat bateria, l-am infipt direct), nici nu-mi dadusem seama inainte ca e in germana. Diferentele sunt la ora (acum scriu HOUR in loc de UHR), la limita de viteza (MAXIMUM in loc de LIMIT), si la consum (AVG in loc de VBR).
io'sŪ
bujiile sunt cu hexagon de 16mm, iti trebuie o cheie subtire
georgem
Am in trusa de scule a masinii cheie de bujii, am vazut azi wink.gif
georgem
In week-end am fost la parinti, unde se odihneste audi-ul 80 de asta-toamna. A stat in garaj si era negru de la praf, si o roata era pe janta. Am umflat-o cu pompa, a mers. Dupa care i-am conectat bateria si am zis sa o pornesc. Tata se gandea ca poate i s-au blocat pistoanele in blocul motor, eu ma gandeam ca poate pleaca dupa cateva incercari daca nu s-a descarcat bateria. Ei bine, a pornit la sfert de cheie. Nu mi-a venit sa cred. Am scos-o afara, am lasat motorul sa se incalzeasca bine pana a pornit electroventilatorul, dupa care am spalat-o cat de cat si am parcat-o in curte undeva mai ferit, ca o sa stea mai bine decat in garaj. Ma gandesc sa ii desfac chiulasa si sa incerc sa vad daca trebuie schimbati segmentii sau problema ei e de la chiulasa... Problema ei e ca consuma 1 litru de ulei la 1000 km.
Acum are si niste probleme electrice cu semnalizarea pe dreapta, din cauza ca intra apa in portbagaj pe la stopul din dreapta si e ruginit soclul becurilor, si sunt niste contacte proaste pe acolo.
Astept sa vina vremea buna si poate imi fac curaj sa-i desfac motorul. Nu prea imi vine sa o vand, o am de atatia ani si nu m-a lasat niciodata in drum, si nici nu cred ca as lua mare lucru pe ea avand in vedere ca motorul consuma mult ulei.
TiL
Ar fi pacat sa o vinzi, mai bine-i faci topic aici si-i oferi o segmentare
georgem
Am reusit sambata sa-i schimb garnitura de la capacul motorului si bujiile, dupa care am incalzit un pic motorul si-am schimbat si uleiul. M-am gandit ca e cel mai bine asa, ca daca cumva au intrat fire de praf in motor pe la capac sa le spele uleiul inainte sa-l schimb. Avea fix 10.000 km uleiul si intentional sa-l schimb.
Am facut si niste poze. Am constatat ca la bujia 5 lipseste o mica bucata de metal din capatul de sus al tubului unde e bujia. Nu-mi dau seama daca e din fabrica sau nu, cert e ca nu incurca cu nimic.

Click to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachmentClick to view attachment

Urmeaza sa pun anvelopele de vara pe noile jante si sa le pun pe masina, sper sa reusesc in acest week-end.
TiL
Creme de la creme wub.gif
Cat imi place culoarea din benzinar.
Rares
QUOTE (TiL @ Apr 18 2008, 03:14 PM) *
Creme de la creme wub.gif
Cat imi place culoarea din benzinar.


Asa e. Arata foarte bine si curat.

@george: nu o vinzi? biggrin.gif Oricum i-ai facut carte de service, aici pe forum...
georgem
Nu, cum sa o vand? Imi place foarte mult masina rolleyes.gif
io'sŪ
CITAT(georgem @ Apr 18 2008, 04:30 PM) *
Nu, cum sa o vand? Imi place foarte mult masina rolleyes.gif

... si cat ai cautat-o !
TiL
Dar zi-i unde a gasit-o biggrin.gif
io'sŪ
.....si la ce bani ! ohmy.gif biggrin.gif
georgem
QUOTE (TiL @ Apr 19 2008, 12:47 AM) *
Dar zi-i unde a gasit-o biggrin.gif

Pai am gasit-o chiar la el in oras, cu 7000 Euro smile.gif
Rares
QUOTE (georgem @ Apr 19 2008, 11:34 AM) *
Pai am gasit-o chiar la el in oras, cu 7000 Euro smile.gif


Da, stiam ca ai luat-o din Cluj. Si poveste cu vecinu` de la brasov sau de unde, de unde nu ai putut iesi din parcare... Si indicatorul cum ca nu merg becurile de la nr de inmatriculare si un stop, etc... sunt la curent.
Am zis mai sus ca ti-am citit "cartea de service" a masinii.... wink.gif
georgem
Am pus azi anvelopele de vara pe jantele BBS, dupa ce le-am si indreptat pe toate 4. A trebuit sa cumpar si inele de centrare, normal. Dupa ce-am plecat de la vulcanizare am simtit un miros de cauciuc incins si-am oprit dupa cateva sute de metri. Rotile din fata ating de amortizor, din cauza ca ET-ul e 23 fata de 20 cat ar trebui la E34, si jantele sunt 8j16, fata de 7j16 cat sunt cele originale, si cauciucul sta un pic mai in exterior sad.gif
Asa ca am pus pe fata inapoi rotile de iarna si am plecat spre casa. Trebuie sa caut distantiere de 5 sau 10 mm acum, sper sa nu imi trebuiasca si prezoane mai lungi.

PS. Rotile din spate cu jantele BBS vin foarte bine pe masina.
io'sŪ
e posibil sa am eu de 7mm, cu tot cu prezoane, insa nu stiu daca se potrivesc,, vb noi maine daca vin la intalnire(sau daca vi tu)
georgem
QUOTE (io`s @ Apr 19 2008, 08:50 PM) *
e posibil sa am eu de 7mm, cu tot cu prezoane, insa nu stiu daca se potrivesc,, vb noi maine daca vin la intalnire(sau daca vi tu)

Daca sunt 5x120 ar trebui sa se potriveasca (nu-mi dau seama cum sunt in zona butucului central). Daca vii sa le iei te rog la tine sa verificam.
georgem
Sambata am dat jos cureaua de la aerul conditionat, o sa ramana asa pana reusesc sa schimb rola intinzatoare, cred ca rulmentul e cel care face zgomot.
Si duminica am lipit firele de la portbagaj, erau 6 sau 7 rupte si nu mi se mai aprindeau un bec din portbagaj, si lumina de mers inapoi pe stanga. Si am scapat in sfarsit de eroarea de "lic plate light", era un bec ars, l-am inlocuit cu unul de la lumina din portbagaj temporar pana cumpar altul (nu aveam de unde sa iau, eram la parinti la tara).
Inca n-am rezolvat cu rotile din fata, merg cu roti de iarna pe fata si de vara pe spate, jante diferite.

georgem
Am verificat sambata nivelul uleiului la 1500 km de la schimb si e la maxim. Se pare ca pana acum pierdeam ceva ulei pe la garnitura de la capacul motorului, inlocuita inainte sa schimb uleiul. Sper sa se mentina nivelul tot la maxim si de acum inainte. Pana acum completam cam 1 litru la un schimb de ulei.
Si daca tot a fost vreme buna duminica am demontat broasca de la capota portbagajului care facea figuri, nu se mai deschidea decat cu cheia, si am curatat-o cu WD40. Acum merge perfect.

ionusunt
QUOTE (georgem @ May 12 2008, 01:09 PM) *
Am verificat sambata nivelul uleiului la 1500 km de la schimb si e la maxim. Se pare ca pana acum pierdeam ceva ulei pe la garnitura de la capacul motorului, inlocuita inainte sa schimb uleiul. Sper sa se mentina nivelul tot la maxim si de acum inainte. Pana acum completam cam 1 litru la un schimb de ulei.

am si eu o intrebare.cand ai schimbat garnitura de la capacul de la culbutori , ai pus ceva silicon intre garnitura si capac ?eu nu am pus de exemplu si inca imi pierde pe acolo cam cum iti pierde si tie (aprox 1l/schimb) ?

LE : parca am vazut eu ieri alte jante...
georgem
QUOTE (ionusunt @ May 12 2008, 03:04 PM) *
am si eu o intrebare.cand ai schimbat garnitura de la capacul de la culbutori , ai pus ceva silicon intre garnitura si capac ?

Nu, n-am pus silicon. Garnitura e Elring.

QUOTE (ionusunt @ May 12 2008, 03:04 PM) *
LE : parca am vazut eu ieri alte jante...


Da, dar din pacate doar pe rotile din spate, ca pe fata am nevoie de distantiere si inca n-am facut rost. Ating anvelopele de amortizoare, 3-4 mm s-ar putea sa fie suficient, dar daca imi iau de pe Ebay imi iau de 10mm per roata, sau poate nu o sa mai aiba nevoie io's de ale lui si daca se potrivesc mi le vinde mie. Trebuie sa ma intalnesc cu el sa vad, inca n-am avut timp.
ionusunt
QUOTE (georgem @ May 12 2008, 03:15 PM) *
Nu, n-am pus silicon. Garnitura e Elring.

si a mea la fel....nu oi fi curatat eu calumea capacul......
MeHigh
si la mine la fel ating sad.gif
am pus distantiere, dar nu-s multumit, nu mi-au castigat increderea distantierele, dar merg incet cu masina deocamdata, nu pun frane violente, etc.
Pe fata nu prea e bine cu distantierele, la franare toata greutatea masinii ( si E34 e greut) se muta spre in fata, si solicita suspensia, implicit si prinderea rotilor. Daca vrei, discutam pe larg despre asta, id-ul meu e mihaijust@yahoo.com
ionusunt
QUOTE (MeHigh @ May 12 2008, 03:31 PM) *
si la mine la fel ating sad.gif
am pus distantiere, dar nu-s multumit, nu mi-au castigat increderea distantierele, dar merg incet cu masina deocamdata, nu pun frane violente, etc.
Pe fata nu prea e bine cu distantierele, la franare toata greutatea masinii ( si E34 e greut) se muta spre in fata, si solicita suspensia, implicit si prinderea rotilor. Daca vrei, discutam pe larg despre asta, id-ul meu e mihaijust@yahoo.com

de unde ai luat distantiere ?sunt facute ? intreb ca or sa ma intereseze si pe mine la un moment dat..
georgem
Am schimbat filtrul de habitaclu in seara asta. L-am cautat ceva timp, am desfacut multe pe acolo si am gasit si vaporizatorul sau cum se cheama... Pana la urma l-am gasit si l-am schimbat. Rezultatul: acum pe treapta 1 a venitilatiei baga aer cam cum baga pe treapta 4 inainte sa-l schimb. Era foarte imbacsit de praf.
georgem
Am montat sambata si rola intinzatoare de la aerul conditionat (Ina) si am montat cureaua. Acum am din nou aer conditionat, si baga bine de tot smile.gif

georgem
Vroiam sa-mi pun discuri de frana ATE PowerDisc pe fata la masina si placute ATE, dar se apropie ITP-ul si ATE PowerDisc nu sunt pe stoc pe nicaieri, asa ca am luat ceva mai clasic, adica discuri ventilate Brembo si placute Textar. Le-am si montat vinerea trecuta, am schimbat si lichidul de frana (ATE dot4), si deja franele tin foarte bine.
Vechile placute erau uzate aproape complet, aveam eroare in bord din iunie din drum spre mare.
Acum sa vad saptamana asta daca trec ITP-ul fara probleme... Eu sper ca da.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.