![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Pe cele de iarna aveam cu 0.2 mai putin pe toate 4 rotile si masina arata cam lasata pe spate, am ramas surprins acum ca distanta e mai mare de la roata la aripa, credeam ca or fi arcurile lasate. Se pare ca era de la presiunea din roti. Intre timp si-a revenit la inaltimea initiala, cred ca ramasese mai sus din cauza ca in momentul in care masina a fost lasata jos pe roti au fost rotile din spate tensionate cumva (fiind trasa frana de mana si in viteza). O sa masor exact sa vad daca inaltimea e cea buna sau sunt arcurile lasate (cum am vazut la Darren pe topicul despre schimbat arcurile si amortizoarele pe spate). Cert e ca amortizoarele spate sunt cele originale, Boge pe gaz cu sigla BMW pe ele. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am observat de multe ori ca dupa ce lasi masina de pe cric sta mai ridicata, dar se aseaza imediat la loc dupa o tura. Nu stiu daca e normal sau e din cauza amortizoarelor uzate.
P.S. Nota si pentru Daren: daca amortizoarele sunt muci masina sta mai jos decat cu amortizor bun. Eu mi-am pus SH bunicele si s-a saltat binisor, ca aveam unele varza inainte. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am masurat "ride height" si masina pare mai ridicata decat normal si pe fata si pe spate. Datele din manualul Bentley sunt: fata 588mm cu jante de 15" si spate 522mm cu jante de 15". Distanta se masoara intre partea cea mai de jos a jantei si aripa. Deci la jante de 16" ar trebui sa adaug jumatate de inch, deci cam 13mm. Asadar, valorile ar trbui sa fie cam 601mm pe fata si 535mm pe spate. La mine sunt 605 pe fata, iar pe spate 553 stanga si 558 dreapta (cu 2 anvelope de 16" in portbagaj si 20 de cutii de bere in portbagaj pe stanga si alte 9 sticle de 1 litru de bere pe dreapta). Terenul unde am masurat e plan. Deci cu portbagajul gol ar fi si mai ridicata... Gresesc undeva? De ce ar fi mai ridicata decat din fabrica pe spate? Pe fata sa zicem ca sunt doar 4mm, dar pe spate sunt 20-25mm, si fara bagaje ar fi chiar mai mult. Si ca aspect mie nu mi se pare mai ridicata pe spate, poate chiar mai coborata decat ar trebui. PS. Nu e foarte important, sa nu zica cineva "ia uite-l si pe asta cu ce probleme vine...". Dar eu sunt foarte poasionat de masini si sunt curios din fire si incerc sa inteleg de ce se intampla fiecare lucru. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
poate ai suspensii pt drumuri grele. era o optiune.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
... (cu 2 anvelope de 16" in portbagaj si 20 de cutii de bere in portbagaj pe stanga si alte 9 sticle de 1 litru de bere pe dreapta)..... ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() Ce sa fac, daca o primeste sotia gratis de la servici... Ma sacrific si o beau eu. Dar nu conduc dupa ce beau... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
As fi vrut pe 17, dar am gasit anvelopele astea ieftine de pe un E60 care a trecut la 18 si n-am putut sa ratez afacerea. Sunt in stare excelenta, se vede si in poze. Sper sa ma tina 2-3 ani, timp in care raman la 16. Dupa aceea mai gandesc daca sa trec pe 17 sau nu.
Pana la toamna sper sa mai gasesc un set pe 16 convenabil (nu conteaza modelul, doar sa-mi placa) pe care sa pun anvelopele de iarna, ca nu-mi place sa tot schimb anvelopele pe jantele astea. Prefer sa schimb rotile cu totul. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
balotesti?
![]() |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mi-a scazut consumul mediu dupa 571 km facuti mai mult in afara Bucurestiului (cam 450 in afara), desi nu am mers deloc incet (doar prin localitati). Media pe astia 571 km a fost de 11.26 litri/100km. De mult nu mai scazuse la o alimentare de 50-60 de litri sub 13 litri (asta din cauza ca mergeam mai mult in Bucuresti decat acum).
Per total a scazut de la 13.3 la 13.1, ceea ce e binisor, pana acum era numai in crestere sau stationare. Am facut putina curatenie, am creat un topic nou cu discutia despre frane -> http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=3099 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Cred ca in cateva zile o sa-mi iau amortizoare Bilstein B6 pentru BMW, am primit un pret foarte bun de la un tip care vinde suspensii Bilstein si D2 pe vwforum (235 Euro pentru Bilstein B6, 255 Euro pentru Bilstein B8). Din cate am citit, B6 si B8 sunt la fel, numai ca B6 sunt pentru inaltimea stock a masinii, in timp ce B8 sunt pentru masina lasata cu 4 cm. Ma gandesc sa imi pun si arcuri Eibach, care si coboara cu 3 cm pe fata si 2.5 cm pe spate, dar sunt mai scumpe decat amortizoarele. Ma mai gandesc, desi initial ma gandeam la arcurile Eibach si mai putin la amortizoare. Ma gandesc sa incerc numai cu amortizoarele si apoi daca nu e suficient de dura suspensia sa iau si arcurile Eibach. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
sa sti ca ma intereseaza si pe mine asa ceva
poti sa-mi dai PM cu nr lui de tel sau sa vb chiar tu sa-i spui despre ce e vb ( pt spate ma intereseaza,bineinteles pt e23) sunt facute la noi (sibiu parca)? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
sunt facute la noi (sibiu parca)? Sunt facute in Germania, nu la Sibiu. Au fabrica si la Sibiu din cate am inteles, dar aici se fac amortizoare pentru utilaje agricole si altele de genul asta (din ce zicea tipul de la care le-am luat). Eun tip care si-a facut tuning la masina cu schimbat turbina cu una mai mare, suspensii sport si altele de genul asta. Ar trebui sa vina si azi la Fia GT si pot sa-l intreb si de E23. Nu am telefonul lui, am discutat pe PM pe vwforum. Dar o sa-i cer si telefonul. Pretul e foarte bun pentru amortizoarele Bilstein, e mai bun decat pentru cele mai ietfine amortizoare normale (Monroe -> cam 12 milioane) gasite pana acum pentru E34, si Bilstein sunt printre cele mai bune. Mi-a dat pret si pentru suspensie completa Bilstein B12 reglabila pe inaltime (nu si duritate), dar nu imi doresc asa ceva atat de mult cat sa platesc 809 de euro pe ea. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am vorbit cu omul ieri la Fia GT si a zis sa-l mai las cateva zile sa definitiveze lista completa de produse Bilstein, cu preturi, dupa care o posteaza pe vwforum in aria de Prestari Servicii. Cand apare iti spun, si daca sunt si altii interesati poate il conving sa puna lista si la noi pe forum.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Stiu si eu pe cineva care aduce amortizoare Bilstein si sunt 100% produse la Sibiu... |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mi-am cumparat azi covorase pentru masina de pe Ebay. Astept sa le primesc acum... Sunt tare curios sa le vad pe masina.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
mamaaaa... au inceput cumparaturile de pe eBay
![]() sa le stapanesti sanatos! baga si un link sa le vedem si noi -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 09:51 PM |