Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Chat Room versiunea BmwZone
BMWZone > DIVERSE > Off-topic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Smudo
Nu incurcasi forumurile Andrei?
Andrei92
Nup... tongue.gif
tomado e28 owner
Paul te-a executat, pe celalalt forum. Florin e admin aici, acolo e un simplu user. Si dupa cum vezi, aici inca iti functioneaza avatarul tongue.gif 10 zile nu e asa tragic smile.gif
LE: e destul de complicat cand activezi pe doua forumuri, sa tot tii minte ce, unde si cum smile.gif
florin83
@andrei: sinca veche. smile.gif
Andrei92
Am intrebat doar, vreau sa aflu si pareea unui admin de forum.

In niciun caz nu ma plang....wink.gif Am avut si 60 zile, n-am mai murit, nu sunt dependent de forumuri laugh.gif

QUOTE (florin83 @ Aug 30 2009, 12:53 PM) *
@andrei: sinca veche. smile.gif



Azi la ora 17:00, in Brasov la MacroMall, e intalnire BMW. Ce zici, te bagi ? cool.gif
Ciupanezu
Şi aici ai luat suspend? laugh.gif

L.E: Acum am īnţeles. smile.gif
tomado e28 owner
Scuze, ai vrut sa intrebi daca ti-ar da. Am inteles gresit. Nu stiu daca un moderator va comenta decizia altui moderator smile.gif
florin83
@andrei: nu sunt cu masina mea, ci cu un prieten, tot bmw (e46 325 compact) ce-i drept tongue.gif am plecat deja de acolo spre rupea. Vedem cetatea si ne intoarcem spre bucuresti sa nu prindem aglomeratie.
Smudo
Ma lumineaza si pe mine cineva cu o chestie? Si anume ce dracu e ala LSD la masina, ce face, a mea are asa ceva?
Andrei92
Diferential cu alunecare limitata. (Limited Slip Differential) adica, cu ala poti face drifturi si cerculete complete...

Ca sa vezi daca ai, uite-te pe carcasa diferentialului, si daca are un S la inceput parca, e LSD.
Sau, ridic-o pe cric, in spate, sa ai o roata in aer, si scoasa pe liber incearca sa invarti roata din aer. Daca nu se invarte, ai...tongue.gif
Smudo
Merci Andrei
Andrei92
Sauuu.....tu te refereai la ... asta : http://www.e-scoala.ro/biologie/lsd.html ?

laugh.gif laugh.gif tongue.gif
ionusunt
QUOTE (Smudo @ Aug 30 2009, 01:25 PM) *
Ma lumineaza si pe mine cineva cu o chestie? Si anume ce dracu e ala LSD la masina, ce face, a mea are asa ceva?

e un drog care i l dai si masina are halucinatii . laugh.gif

pe Romaneste ,ii spune diferential autoblocant. adica in loc sa iti dea o roata in gol la plecare ,se invart ambele in mod egal.e ft bun la mai multe: iarna ,sa iesi de oriunde,nu mai patinezi ca boul, la crece ,la tinuta masinii pe curbe,la plecare(pleaca muult mai in priza )
poleposition
si vine standard numai pe M-uri. tongue.gif

Asta mai nou, ca din cate stiu pe unele modele mai vechi non M, cu motoare mai puternice, se punea si autoblocant.
baubau
salut
cei nou pe aici?
Andrei92
nimic nou, cam slaba miscarea pe-aici...

la 4 jumate ma duc la intalnire BMW :bounce: tongue.gif
ionusunt
QUOTE (poleposition @ Aug 30 2009, 02:24 PM) *
si vine standard numai pe M-uri. tongue.gif

Asta mai nou, ca din cate stiu pe unele modele mai vechi non M, cu motoare mai puternice, se punea si autoblocant.

pana la e39 ,era optiune
asta mi se pare un lucru la care s-au stricat cu modelele noi.
Ciupanezu
Există şi pe E39 535i şi 540i ca opţiune, standard pe E39 535i Sport, 540i Sport şi M5.
Andrei92
edit
ionusunt
QUOTE (Ciupanezu @ Aug 30 2009, 03:10 PM) *
Există şi pe E39 535i şi 540i ca opţiune, standard pe E39 535i Sport, 540i Sport şi M5.

da bai nene da la e30 de exemplu( UN EXEMPLU) puteai sa ti iei si la 1.6 !!!!
Ciupanezu
Păi da dar nu te alegeai cu "un adevărat BMW".

Nu ziceai tu că BMW-urile īn 4 pistoane nu sunt BMW-uri adevărate? smile.gif

poleposition
Ionute, ca tot ai tu boala pe BMW cu 4 cilindri si diesel:

Te fac cu seria 1 meu 120d de-ti merg fulgii, resoft la 204CP si 1.4 tone... e racheta belive me tongue.gif

i se spune si audi killer:

PS: astea sunt inainte de remap rolleyes.gif

http://www.youtube.com/watch?v=I39GL_ICW6U

http://www.youtube.com/watch?v=6MKRBzOfwtY
Viper05
@pole nu e ionut ,e ionusunt biggrin.gif

apropo de 4 cil. nu erai tu ala ionusunt care te-a alergat un e60 de ziceai ca sigur are motor de minim 3000cc, si s-a dovedit pana la urma a fi un 520d? biggrin.gif
tomado e28 owner
Nu sariti pe el cu motoarele astea noi tongue.gif El zicea de 316, 318 e36 si e46 cu numar de BG mai ales smile.gif))
ionusunt
QUOTE (poleposition @ Aug 30 2009, 03:51 PM) *
Ionute, ca tot ai tu boala pe BMW cu 4 cilindri si diesel:

Te fac cu seria 1 meu 120d de-ti merg fulgii, resoft la 204CP si 1.4 tone... e racheta belive me tongue.gif

i se spune si audi killer:

PS: astea sunt inainte de remap rolleyes.gif

http://www.youtube.com/watch?v=I39GL_ICW6U

http://www.youtube.com/watch?v=6MKRBzOfwtY

eu nu am boala pe ele. nu mi plac. imi place 6 cil nu pt ca fuge, ci pentru toata experienta de sofat care ti o da.faptul ca trage bine de la 1500 rpm, faptul ca daca o calc oriunde pe plaja de ture te baga in scaun, sunetul ,modul in care se tureaza (urcatul in ture) ,chestii de genull asta.d-aia imi plac in general motoarele mari pe benzina. daca vine vb de performante pe hartie,iei in calcul si greutatea motorului si a masinii si multe alte aspecte.nu am zis niciodata ca ursul meu e racheta. al lui 316i insa cam este.poate vrei sa te dai cu el cu al tau seria 1 .sa vezi ce ti face laugh.gif

PS: Andrei ma numesc tongue.gif incantat. biggrin.gif

QUOTE (Viper05 @ Aug 30 2009, 04:15 PM) *
@pole nu e ionut ,e ionusunt biggrin.gif

apropo de 4 cil. nu erai tu ala ionusunt care te-a alergat un e60 de ziceai ca sigur are motor de minim 3000cc, si s-a dovedit pana la urma a fi un 520d? biggrin.gif

ba da
insa era invers.in prima faza am zis ca e 520d, dupa care s-a dovedit a fi 530d


QUOTE (Ciupanezu @ Aug 30 2009, 03:40 PM) *
Păi da dar nu te alegeai cu "un adevărat BMW".

Nu ziceai tu că BMW-urile īn 4 pistoane nu sunt BMW-uri adevărate? smile.gif

am dat un exemplu ! era vb de faptul ca mai demult (acum 20 de ani -cand bmw facea masini pt petrolheads nu pt toata lumea ) puteai avea blocant si la 1.6. nu ca as fi luat eu 1.6. tu stii sa intelegi ce zice cineva ? laugh.gif
Ciupanezu
QUOTE (ionusunt @ Aug 30 2009, 04:53 PM) *
imi place 6 cil nu pt ca fuge, ci pentru toata experienta de sofat care ti o da.faptul ca trage bine de la 1500 rpm, faptul ca daca o calc oriunde pe plaja de ture te baga in scaun, sunetul ,modul in care se tureaza (urcatul in ture) ,chestii de genull asta.


Iar exagerezi.
Ai cumva turbo de trage bine de atāt de jos? laugh.gif
Am condus şi eu E30 325i, am şi eu o maşină cu motor mare pe benzină, īnsă faza asta că trage de la 1500 rpm este o poveste.


QUOTE (ionusunt @ Aug 30 2009, 04:53 PM) *
al lui 316i insa cam este.poate vrei sa te dai cu el cu al tau seria 1 .sa vezi ce ti face laugh.gif

Te lauzi cu maşinile altora? rolleyes.gif
Plus că Pole are şi M6.

QUOTE (ionusunt @ Aug 30 2009, 04:53 PM) *
am dat un exemplu ! era vb de faptul ca mai demult (acum 20 de ani -cand bmw facea masini pt petrolheads nu pt toata lumea ) puteai avea blocant si la 1.6. nu ca as fi luat eu 1.6. tu stii sa intelegi ce zice cineva ? laugh.gif

Ai dreptate, BMW face acum maşini pentru melteni cu ceafă lată.
Īnţeleg foarte bine ceea ce vrei să spui, ţi-am dat o replică pe măsura.

Blocantul era īnainte opţiune pe foarte multe motorizări pentru că era necesar iarna, nu pentru că cei de la BMW s-au gāndit să facă maşini bune de cercuri şi derapaje necontrolate prin oraş.
Sistemele electronice şi, parţial, marketing-ul, au făcut autoblocantul accesibil doar pentru M-uri.
Avānd īn vedere că, īn afară de M-uri, BMW fabrică maşini doar de stradă, autoblocantul nu este o adevărată necesitate.
poleposition
Andrei, scuze am citit gresit nicku... am glumit bre' te tachinam doar tongue.gif

Am auzit de ursul lui Vladut, stiu ca ultima data pusese motor de 1.8is plus turbo... dar asta se fofileaza mai rau ca economia Romaniei... tot nu i-am vazut masina mad.gif
alex230ro
QUOTE (poleposition @ Aug 30 2009, 03:51 PM) *
Ionute, ca tot ai tu boala pe BMW cu 4 cilindri si diesel:

Te fac cu seria 1 meu 120d de-ti merg fulgii, resoft la 204CP si 1.4 tone... e racheta belive me tongue.gif

i se spune si audi killer:

PS: astea sunt inainte de remap rolleyes.gif

http://www.youtube.com/watch?v=I39GL_ICW6U

http://www.youtube.com/watch?v=6MKRBzOfwtY

poate vorbim odata cu 120d ala sa vedem ce face un 325 mai tinerel am tot pus filmulete la care intre 100-200 325ul face 123d de fabrica acu sa vedem care e schema cu 120d resoftat oricum daca e ceva trebuie pe autostrada ca ambreiajului meu nu prea ai plac plecarile in forta de pe loc(si nici diferentialului smile.gif )
in alta ordine de idei un 325 urs+ cip + ceva tiganii te ia pe sus smile.gif
ionusunt
QUOTE (Ciupanezu @ Aug 30 2009, 05:47 PM) *
Iar exagerezi.
Ai cumva turbo de trage bine de atāt de jos? laugh.gif
Am condus şi eu E30 325i, am şi eu o maşină cu motor mare pe benzină, īnsă faza asta că trage de la 1500 rpm este o poveste.



Te lauzi cu maşinile altora? rolleyes.gif
Plus că Pole are şi M6.


Ai dreptate, BMW face acum maşini pentru melteni cu ceafă lată.
Īnţeleg foarte bine ceea ce vrei să spui, ţi-am dat o replică pe măsura.

Blocantul era īnainte opţiune pe foarte multe motorizări pentru că era necesar iarna, nu pentru că cei de la BMW s-au gāndit să facă maşini bune de cercuri şi derapaje necontrolate prin oraş.
Sistemele electronice şi, parţial, marketing-ul, au făcut autoblocantul accesibil doar pentru M-uri.
Avānd īn vedere că, īn afară de M-uri, BMW fabrică maşini doar de stradă, autoblocantul nu este o adevărată necesitate.

am si eu o intrebare ? te au spalat pe creier aia cu club ul lor ?de mi dai raspunsuri dinasteA ? + vezi ca masinile turbo nu trag de jos. habar nu ai wink.gif plus ca am si avut masina turbo. + vezi ca tu ai v8. nu compara 6 cil cu v8, plus vreo mie de cmc ,plus vreo 2 pistoane,plus niste cuplu......nu ma laud cu masinile altora ,LE laud, pt ca merita.
pe mine sa nu ma mai bagi in seama,ca nici eu pe tine nu o sa te mai bag. vb fara sa stii .
blocantul era pus acolo pt performante mai bune nu numai pt iarna.vezi ca pe la e32 s-a inventat asc ul smile.gif
mi ai dat un raspuns de CLUBIST .fixx. ai multe fetze. d-asta am zis ce am zis mai sus. sad.gif

@ pole- no problem man! nu m-am suparat abs deloc . biggrin.gif
edutxu
ciupinezule, sa stii ca a mea e din 77 si taicamiu ca sa nu i urle n cap toba aia schimba pe la 1000 1500 cand are ocazia sa mearga cu ea. ma gandesc ca ai condus 325 cu motor in 5 cilindri de ti s a parut tie can u trage smile.gif)
sa nu mai zic, ca uneori din neglijenta sau comoditate uit sa mai dai 1 si merge direct cu 2 rolleyes.gif
bartro
QUOTE (Ciupanezu @ Aug 30 2009, 03:40 PM) *
Păi da dar nu te alegeai cu "un adevărat BMW".

Nu ziceai tu că BMW-urile īn 4 pistoane nu sunt BMW-uri adevărate? smile.gif

Primul M3 a fost in 4 pistoane mad.gif Daca nicu asta nu e BMW adevarat...
franko
de fapt primul M3 a fost pasul care a facut posibila evolutia bmw in segmentul M avand in vedere faptul ca M3 E30 a fost o masina de curse transformata in masina street legal .
Ciupanezu
Nu sunt eu autorul acestei maxime. smile.gif

QUOTE (ionusunt @ Aug 30 2009, 08:45 PM) *
am si eu o intrebare ? te au spalat pe creier aia cu club ul lor ?de mi dai raspunsuri dinasteA ? + vezi ca masinile turbo nu trag de jos. habar nu ai wink.gif plus ca am si avut masina turbo. + vezi ca tu ai v8. nu compara 6 cil cu v8, plus vreo mie de cmc ,plus vreo 2 pistoane,plus niste cuplu......nu ma laud cu masinile altora ,LE laud, pt ca merita.
pe mine sa nu ma mai bagi in seama,ca nici eu pe tine nu o sa te mai bag. vb fara sa stii .
blocantul era pus acolo pt performante mai bune nu numai pt iarna.vezi ca pe la e32 s-a inventat asc ul smile.gif
mi ai dat un raspuns de CLUBIST .fixx. ai multe fetze. d-asta am zis ce am zis mai sus. sad.gif


Eu nu īnţeleg ce legătură am eu cu acel forum.
Răspunsul a fost civilizat. Atunci cānd postezi pe un forum poţi fi şi contrazis, nu trebuie să primeşti doar răspunsuri de genul "cool", "bravo frate!", "+1", "ascultaţi-l pe X că e cunoscător".

Eu nu am spus că E30 325i nu trage, ci am spus că nu trage bine de la 1500 rpm, nici a mea nu trage bine de la 1500 rpm, şi asta īn condiţiile īn care am dublu vanos deci ar trebui să răspundă mai bine la acceleraţie.
Motoarele aspirate nu au cum să tragă de jos, puterea creşte pe măsură ce creşte şi turaţia.
Nu am comparat maşina mea cu a ta ci m-am referit la felul īn care trage un motor aspirat.

Asta e o copilărie. Dacă nu vrei să citeşti posturile mele, n-ai decāt să-mi dai ignore.

Autoblocantul are utilitate mai ales pe circuit. BMW-urile actuale sunt foarte performante şi fără autoblocant.
Nu spun că ar fi fost mai mişto dacă aveau autoblocant ca opţiune, īnsă nu voi schimba niciodată marca dintr-un asemenea motiv.
Ştiu cānd a apărut ASC-ul, nu e nevoie să-mi aminteşti.
DSC-ul ajută mai mult iarna decāt ASC-ul.


QUOTE (edutxu @ Aug 30 2009, 08:52 PM) *
ciupinezule, sa stii ca a mea e din 77 si taicamiu ca sa nu i urle n cap toba aia schimba pe la 1000 1500 cand are ocazia sa mearga cu ea. ma gandesc ca ai condus 325 cu motor in 5 cilindri de ti s a parut tie can u trage smile.gif)
sa nu mai zic, ca uneori din neglijenta sau comoditate uit sa mai dai 1 si merge direct cu 2 rolleyes.gif


Şi vrei să spui că trage bine de la 1500 rpm?
La 1500 rpm o poţi conduce civilizat, īnsă asta nu īnseamnă că trage bine.
Se compară felul īn care trage la 1500 rpm cu felul īn care trage la 3000 rpm?
franko
cred ca o limita de bun simt de la care putem spune ca incepe sa traga un 2.5 este 2000rpm ... cred ca asta este minimul.
Ciupanezu
@ionusunt: Să nu īnţelegi că am ceva cu E30, chiar mi-ar plăcea unul şi chiar o să-mi cumpăr cānd o sa-mi permit să ţin două maşini.
aeerdna
ce masina are vlad? (316i)
poleposition
pai iti spuneam eu:

are un 316i cu motor de 1.8is, la care i-a tras turbo.

si un E39, da' nush ce motorizare.
aeerdna
propriu zis cati cp ?
Ciupanezu
QUOTE (poleposition @ Aug 30 2009, 10:06 PM) *
si un E39, da' nush ce motorizare.


520d
poleposition
o fi dus-o in 250 de cai ma gandesc...
io's®
CITAT(aeerdna @ Aug 30 2009, 10:07 PM) *
propriu zis cati cp ?

nu se stie, o cam tine secret, cred ca ii e frica , ca i-o fura careva laugh.gif
bartro
QUOTE (franko @ Aug 30 2009, 09:37 PM) *
cred ca o limita de bun simt de la care putem spune ca incepe sa traga un 2.5 este 2000rpm ... cred ca asta este minimul.

Eu consider ca masina mea incepe sa trage cam la 4000rpm, M30 batranesc subdimensionat. Asta e si sustinut de grafica de cuplu pe care am gasit pe 7-forum. La 1500 - 2000 pot sa merg finut in oras, pe cuplu pe care are. Dar asta e un al mod de a utiliza motorul.
Bine, pe langa masini cu motoare relativ si mai mici, accelereaza binisor la turatie mica. Dar nu e asta segmentul despre care vorbim.
poleposition
QUOTE (io's @ Aug 30 2009, 09:22 PM) *
nu se stie, o cam tine secret, cred ca ii e frica , ca i-o fura careva laugh.gif


Pai din ce am citit pe ici pe colo, la 1.8 is cu turbo la 0.8 bari obtii aprox 220-230 CP, iar daca i-a pus bilele si pistoane forjate poate sa ii bage 1.2 bari ajungand pe la 270 CP.
...presupun ca o fi schimbat si injectoarele....
Zi Vlade, am nimerit ?
alex230ro
pe scurt M20 urca misto in ture de la 1500 banuiesc ca asta a vrut sa zica 2,3ul avea viata de pe la 4000 in sus acum sincer vorbind cu tot cu mama lui Vanos parca 2,5-ul trage o idee mai slab de la 1000 ture de pe la a 4-a in sus,pe de alta parte aveam pe 2,3 diferential destul de scurt(4,10) si asta ajuta clar,nu imi dau exact seama.la 2,5 iar parca trage cum trebuie de la 4000 in sus in primele 3 viteze trage cum trebuie si de la 1000 ture smile.gif
PS:Andrei nu stiu ce diferential are pe masina dar daca are 4,10 (parca asta pusese Gica) garantez ca masina urca in ture ca o motocicleta biggrin.gif
edit:pana la urma depinde destul de mult de la masina la masina treaba asta cu trage de la 1500..
personal cred ca de pe la 2500 trage cum trebuie cam orice motor de 2,5 de pe BMW
parere personala nu dati cu pietre laugh.gif
ledocteur
are diferentialul care s-a pus pe 320is... 3 si ceva parca era.
in ceea ce priveste treaba cu turbo care trage de la turatii joase... al meu turbo trage de la 2500 de ture in sus... bine, e diesel da tot turbo e asa ca afirmatia de mai sus e spusa aiurea smile.gif
interesant topicu asta... e un fel de dan diaconescu in direct laugh.gif
tomado e28 owner
E un fel de tata topicurilor. All in one tongue.gif
Ciupanezu
QUOTE (ledocteur @ Aug 30 2009, 11:09 PM) *
are diferentialul care s-a pus pe 320is... 3 si ceva parca era.
in ceea ce priveste treaba cu turbo care trage de la turatii joase... al meu turbo trage de la 2500 de ture in sus... bine, e diesel da tot turbo e asa ca afirmatia de mai sus e spusa aiurea smile.gif


Uită-te la orice motor aspirat pe benzină, spune-mi şi mie cum ar putea trage mai de jos decāt un motor cu turbo?
ledocteur
colegu am avut 325ix m20b25 care nu era in mintile lui si tragea mai vioi la ture mai joase decat al meu m51d25 cu 100 de mii de km. deci vorbesc din experienta. in al doilea rand, avand in vedere ca boostul intra de la o anumita turatie in sus (vreo 2500 la mine) si motorul turbo are compresia mai scazuta cand nu face boost... tragem concluzia ca...?
PS: zice ionusunt sa nu mai confunzi compresorul cu turbo smile.gif
batz
3.46 are ionusunt in diff.si masina trage bine de pe la 2000.dar sincer nu cred k asta conteaza. fie ca e 1500 sau 2000 sau 4000.e turbo domnle trage de rupe face si zgomot ca pun bov.nu smile.gif e o intreaga poveste in motor.si alta cu turbo si alta cu compresor...
Ciupanezu
QUOTE (ledocteur @ Aug 31 2009, 12:54 AM) *
colegu am avut 325ix m20b25 care nu era in mintile lui si tragea mai vioi la ture mai joase decat al meu m51d25 cu 100 de mii de km. deci vorbesc din experienta. in al doilea rand, avand in vedere ca boostul intra de la o anumita turatie in sus (vreo 2500 la mine) si motorul turbo are compresia mai scazuta cand nu face boost... tragem concluzia ca...?
PS: zice ionusunt sa nu mai confunzi compresorul cu turbo smile.gif


Scuze, eu pānă acum nu am condus maşini, am avut doar o vagă impresie că aş conduce.
Probabil am doar o bicicletă, altfel nu īnţeleg de ce nu trage de la 1500 rpm.
Probabil trebuie să pedalez mai tare. biggrin.gif

Spune-i că n-am confundat nimic, compresorul trage liniar şi de jos, e adevărat, īnsă există motoare supraalimentate care trag aproape la fel de liniar, nici nu-ţi dai seama că sunt supraalimentate.
De exemplu, E92 335i.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.