QUOTE (poleposition @ Aug 28 2009, 01:08 PM)

Posibil...
Auziti, ma uitam acum pe Descoperi la Fifth Gear, senzational.
Au facut un versus intre Lancia Delta Integrale 1988 versus BMW M3 E30 pe circuit... nici o sansa nu a avut M3
Lancia Delta Integrale.. alta marca la care ma uit cu respect, au facut niste masini senzationale, pacat ca au disparut in ceata

Prima mea masina - de la tata - a fost o Lancia Prisma
Symbol 2.0i (asta insemna un fel de full options la vremea aia, geamuri el, piele, a/c, computer bord, abs, spalator faruri, servo eeeee

) 1989 fix precum cea din poza inclusiv culoarea... ideea e ca mi-a ramas la suflet marca asta...

Pt cine vrea sa vada, episodul:
http://www.youtube.com/watch?v=DaK7KhQADSsPiesa rau Delta beleaua ei e fiabilitatea de kkt a avut Beck una mega jmechera si s-a jurat ca masina desi rupea tot nu a facut cat a stat la el mai mult de 1500 km(in un an sau doi)
M3-ul ai rupi gura pe circuit si pleci de acolo pe roti cu Lancia nu se stie

acu din ce zic aia pe youtube
the lancia in the vid is a 16 valve.
1986-1987 lancia delta hf 4wd 8 valve without the wide arches. 0-62 7.8 secs top speed at 129 mph.
1987-1989 lancia delta integrale 4wd 8 valve with wide arches. 0-62 mph 6.6 secs and top speed of 134 mph.
1989-1991 lancia delta integrale 16 valve.
0- 62 mph 5.7 secs and top speed of 137 mph.
lancia delta integrale 16 valve evo 0-60 5.5 secs top end 140 mph
oricum nu si-o ia rau M-ul

ca bani masinile ies la fel depinde cat vrei sa arunci apoi in ele,banuiesc ca Delta ar hali mai multi bani la intretinere