![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#421
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Păi da dar nu te alegeai cu "un adevărat BMW".
Nu ziceai tu că BMW-urile īn 4 pistoane nu sunt BMW-uri adevărate? ![]() |
|
|
![]()
Post
#422
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 23 Car: M6 Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP ![]() |
Ionute, ca tot ai tu boala pe BMW cu 4 cilindri si diesel:
Te fac cu seria 1 meu 120d de-ti merg fulgii, resoft la 204CP si 1.4 tone... e racheta belive me ![]() i se spune si audi killer: PS: astea sunt inainte de remap ![]() http://www.youtube.com/watch?v=I39GL_ICW6U http://www.youtube.com/watch?v=6MKRBzOfwtY -------------------- BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
|
|
|
![]()
Post
#423
|
|
![]() a ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Joined: 1-November 05 From: a Member No.: 83 Car: a Engine: a ![]() |
@pole nu e ionut ,e ionusunt ![]() apropo de 4 cil. nu erai tu ala ionusunt care te-a alergat un e60 de ziceai ca sigur are motor de minim 3000cc, si s-a dovedit pana la urma a fi un 520d? ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#424
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Nu sariti pe el cu motoarele astea noi
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#425
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Ionute, ca tot ai tu boala pe BMW cu 4 cilindri si diesel: Te fac cu seria 1 meu 120d de-ti merg fulgii, resoft la 204CP si 1.4 tone... e racheta belive me ![]() i se spune si audi killer: PS: astea sunt inainte de remap ![]() http://www.youtube.com/watch?v=I39GL_ICW6U http://www.youtube.com/watch?v=6MKRBzOfwtY eu nu am boala pe ele. nu mi plac. imi place 6 cil nu pt ca fuge, ci pentru toata experienta de sofat care ti o da.faptul ca trage bine de la 1500 rpm, faptul ca daca o calc oriunde pe plaja de ture te baga in scaun, sunetul ,modul in care se tureaza (urcatul in ture) ,chestii de genull asta.d-aia imi plac in general motoarele mari pe benzina. daca vine vb de performante pe hartie,iei in calcul si greutatea motorului si a masinii si multe alte aspecte.nu am zis niciodata ca ursul meu e racheta. al lui 316i insa cam este.poate vrei sa te dai cu el cu al tau seria 1 .sa vezi ce ti face ![]() PS: Andrei ma numesc ![]() ![]() @pole nu e ionut ,e ionusunt ![]() apropo de 4 cil. nu erai tu ala ionusunt care te-a alergat un e60 de ziceai ca sigur are motor de minim 3000cc, si s-a dovedit pana la urma a fi un 520d? ![]() ba da insa era invers.in prima faza am zis ca e 520d, dupa care s-a dovedit a fi 530d Păi da dar nu te alegeai cu "un adevărat BMW". Nu ziceai tu că BMW-urile īn 4 pistoane nu sunt BMW-uri adevărate? ![]() am dat un exemplu ! era vb de faptul ca mai demult (acum 20 de ani -cand bmw facea masini pt petrolheads nu pt toata lumea ) puteai avea blocant si la 1.6. nu ca as fi luat eu 1.6. tu stii sa intelegi ce zice cineva ? ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#426
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
imi place 6 cil nu pt ca fuge, ci pentru toata experienta de sofat care ti o da.faptul ca trage bine de la 1500 rpm, faptul ca daca o calc oriunde pe plaja de ture te baga in scaun, sunetul ,modul in care se tureaza (urcatul in ture) ,chestii de genull asta. Iar exagerezi. Ai cumva turbo de trage bine de atāt de jos? ![]() Am condus şi eu E30 325i, am şi eu o maşină cu motor mare pe benzină, īnsă faza asta că trage de la 1500 rpm este o poveste. al lui 316i insa cam este.poate vrei sa te dai cu el cu al tau seria 1 .sa vezi ce ti face ![]() Te lauzi cu maşinile altora? ![]() Plus că Pole are şi M6. am dat un exemplu ! era vb de faptul ca mai demult (acum 20 de ani -cand bmw facea masini pt petrolheads nu pt toata lumea ) puteai avea blocant si la 1.6. nu ca as fi luat eu 1.6. tu stii sa intelegi ce zice cineva ? ![]() Ai dreptate, BMW face acum maşini pentru melteni cu ceafă lată. Īnţeleg foarte bine ceea ce vrei să spui, ţi-am dat o replică pe măsura. Blocantul era īnainte opţiune pe foarte multe motorizări pentru că era necesar iarna, nu pentru că cei de la BMW s-au gāndit să facă maşini bune de cercuri şi derapaje necontrolate prin oraş. Sistemele electronice şi, parţial, marketing-ul, au făcut autoblocantul accesibil doar pentru M-uri. Avānd īn vedere că, īn afară de M-uri, BMW fabrică maşini doar de stradă, autoblocantul nu este o adevărată necesitate. |
|
|
![]()
Post
#427
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 23 Car: M6 Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP ![]() |
Andrei, scuze am citit gresit nicku... am glumit bre' te tachinam doar
![]() Am auzit de ursul lui Vladut, stiu ca ultima data pusese motor de 1.8is plus turbo... dar asta se fofileaza mai rau ca economia Romaniei... tot nu i-am vazut masina ![]() -------------------- BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
|
|
|
![]()
Post
#428
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Ionute, ca tot ai tu boala pe BMW cu 4 cilindri si diesel: Te fac cu seria 1 meu 120d de-ti merg fulgii, resoft la 204CP si 1.4 tone... e racheta belive me ![]() i se spune si audi killer: PS: astea sunt inainte de remap ![]() http://www.youtube.com/watch?v=I39GL_ICW6U http://www.youtube.com/watch?v=6MKRBzOfwtY poate vorbim odata cu 120d ala sa vedem ce face un 325 mai tinerel am tot pus filmulete la care intre 100-200 325ul face 123d de fabrica acu sa vedem care e schema cu 120d resoftat oricum daca e ceva trebuie pe autostrada ca ambreiajului meu nu prea ai plac plecarile in forta de pe loc(si nici diferentialului ![]() in alta ordine de idei un 325 urs+ cip + ceva tiganii te ia pe sus ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#429
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Iar exagerezi. Ai cumva turbo de trage bine de atāt de jos? ![]() Am condus şi eu E30 325i, am şi eu o maşină cu motor mare pe benzină, īnsă faza asta că trage de la 1500 rpm este o poveste. Te lauzi cu maşinile altora? ![]() Plus că Pole are şi M6. Ai dreptate, BMW face acum maşini pentru melteni cu ceafă lată. Īnţeleg foarte bine ceea ce vrei să spui, ţi-am dat o replică pe măsura. Blocantul era īnainte opţiune pe foarte multe motorizări pentru că era necesar iarna, nu pentru că cei de la BMW s-au gāndit să facă maşini bune de cercuri şi derapaje necontrolate prin oraş. Sistemele electronice şi, parţial, marketing-ul, au făcut autoblocantul accesibil doar pentru M-uri. Avānd īn vedere că, īn afară de M-uri, BMW fabrică maşini doar de stradă, autoblocantul nu este o adevărată necesitate. am si eu o intrebare ? te au spalat pe creier aia cu club ul lor ?de mi dai raspunsuri dinasteA ? + vezi ca masinile turbo nu trag de jos. habar nu ai ![]() pe mine sa nu ma mai bagi in seama,ca nici eu pe tine nu o sa te mai bag. vb fara sa stii . blocantul era pus acolo pt performante mai bune nu numai pt iarna.vezi ca pe la e32 s-a inventat asc ul ![]() mi ai dat un raspuns de CLUBIST .fixx. ai multe fetze. d-asta am zis ce am zis mai sus. ![]() @ pole- no problem man! nu m-am suparat abs deloc . ![]() This post has been edited by ionusunt: Aug 30 2009, 07:46 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#430
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
ciupinezule, sa stii ca a mea e din 77 si taicamiu ca sa nu i urle n cap toba aia schimba pe la 1000 1500 cand are ocazia sa mearga cu ea. ma gandesc ca ai condus 325 cu motor in 5 cilindri de ti s a parut tie can u trage ![]() sa nu mai zic, ca uneori din neglijenta sau comoditate uit sa mai dai 1 si merge direct cu 2 ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#431
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Păi da dar nu te alegeai cu "un adevărat BMW". Nu ziceai tu că BMW-urile īn 4 pistoane nu sunt BMW-uri adevărate? ![]() Primul M3 a fost in 4 pistoane ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#432
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 267 Joined: 13-September 07 Member No.: 1,144 Car: E30 cabrio Engine: M40B18 ![]() |
de fapt primul M3 a fost pasul care a facut posibila evolutia bmw in segmentul M avand in vedere faptul ca M3 E30 a fost o masina de curse transformata in masina street legal .
This post has been edited by franko: Aug 30 2009, 08:26 PM -------------------- M40B18 E30 Convertible Design Edition - Mauritiusblau
+ M-technik suspension + Wiesmann hardtop + 16" BBS RS - front 9,5J ET 21 ; rear 11J ET 09 + others ... |
|
|
![]()
Post
#433
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu sunt eu autorul acestei maxime.
![]() am si eu o intrebare ? te au spalat pe creier aia cu club ul lor ?de mi dai raspunsuri dinasteA ? + vezi ca masinile turbo nu trag de jos. habar nu ai wink.gif plus ca am si avut masina turbo. + vezi ca tu ai v8. nu compara 6 cil cu v8, plus vreo mie de cmc ,plus vreo 2 pistoane,plus niste cuplu......nu ma laud cu masinile altora ,LE laud, pt ca merita. pe mine sa nu ma mai bagi in seama,ca nici eu pe tine nu o sa te mai bag. vb fara sa stii . blocantul era pus acolo pt performante mai bune nu numai pt iarna.vezi ca pe la e32 s-a inventat asc ul smile.gif mi ai dat un raspuns de CLUBIST .fixx. ai multe fetze. d-asta am zis ce am zis mai sus. sad.gif Eu nu īnţeleg ce legătură am eu cu acel forum. Răspunsul a fost civilizat. Atunci cānd postezi pe un forum poţi fi şi contrazis, nu trebuie să primeşti doar răspunsuri de genul "cool", "bravo frate!", "+1", "ascultaţi-l pe X că e cunoscător". Eu nu am spus că E30 325i nu trage, ci am spus că nu trage bine de la 1500 rpm, nici a mea nu trage bine de la 1500 rpm, şi asta īn condiţiile īn care am dublu vanos deci ar trebui să răspundă mai bine la acceleraţie. Motoarele aspirate nu au cum să tragă de jos, puterea creşte pe măsură ce creşte şi turaţia. Nu am comparat maşina mea cu a ta ci m-am referit la felul īn care trage un motor aspirat. Asta e o copilărie. Dacă nu vrei să citeşti posturile mele, n-ai decāt să-mi dai ignore. Autoblocantul are utilitate mai ales pe circuit. BMW-urile actuale sunt foarte performante şi fără autoblocant. Nu spun că ar fi fost mai mişto dacă aveau autoblocant ca opţiune, īnsă nu voi schimba niciodată marca dintr-un asemenea motiv. Ştiu cānd a apărut ASC-ul, nu e nevoie să-mi aminteşti. DSC-ul ajută mai mult iarna decāt ASC-ul. ciupinezule, sa stii ca a mea e din 77 si taicamiu ca sa nu i urle n cap toba aia schimba pe la 1000 1500 cand are ocazia sa mearga cu ea. ma gandesc ca ai condus 325 cu motor in 5 cilindri de ti s a parut tie can u trage smile.gif) sa nu mai zic, ca uneori din neglijenta sau comoditate uit sa mai dai 1 si merge direct cu 2 rolleyes.gif Şi vrei să spui că trage bine de la 1500 rpm? La 1500 rpm o poţi conduce civilizat, īnsă asta nu īnseamnă că trage bine. Se compară felul īn care trage la 1500 rpm cu felul īn care trage la 3000 rpm? This post has been edited by Ciupanezu: Aug 30 2009, 08:36 PM |
|
|
![]()
Post
#434
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 267 Joined: 13-September 07 Member No.: 1,144 Car: E30 cabrio Engine: M40B18 ![]() |
cred ca o limita de bun simt de la care putem spune ca incepe sa traga un 2.5 este 2000rpm ... cred ca asta este minimul. -------------------- M40B18 E30 Convertible Design Edition - Mauritiusblau
+ M-technik suspension + Wiesmann hardtop + 16" BBS RS - front 9,5J ET 21 ; rear 11J ET 09 + others ... |
|
|
![]()
Post
#435
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
@ionusunt: Să nu īnţelegi că am ceva cu E30, chiar mi-ar plăcea unul şi chiar o să-mi cumpăr cānd o sa-mi permit să ţin două maşini.
|
|
|
![]()
Post
#436
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 13 Joined: 27-August 09 Member No.: 2,921 Car: e87 Engine: blabla ![]() |
ce masina are vlad? (316i)
-------------------- Simt miros de carne arsa si sper ca este de om.
|
|
|
![]()
Post
#437
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 23 Car: M6 Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP ![]() |
pai iti spuneam eu:
are un 316i cu motor de 1.8is, la care i-a tras turbo. si un E39, da' nush ce motorizare. -------------------- BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
|
|
|
![]()
Post
#438
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 13 Joined: 27-August 09 Member No.: 2,921 Car: e87 Engine: blabla ![]() |
propriu zis cati cp ? -------------------- Simt miros de carne arsa si sper ca este de om.
|
|
|
![]()
Post
#439
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#440
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 23 Car: M6 Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP ![]() |
o fi dus-o in 250 de cai ma gandesc...
-------------------- BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 01:01 AM |