Help - Search - Members - Calendar
Full Version: back to the base line
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
TiL
Eu m-am pus pe colectionat roti laugh.gif
alex230ro
table de urs? rare vad ca sunt inca la vanzare
https://www.olx.ro/d/oferta/jante-bmw-e-30-...html#effa00a8f4
culmea desi trece livrare cu verificare nu livreaza,ia sa mai bag o fisa am dat comanda sa vedem ce face,ultima data mi-a dat mesaj ca nu livreaza prin olx , de ce oare?
TiL
Era unul aici langa mine, la Fierbinti, care dezmembra E30.
alex230ro
Da il stiu, are mega preturi parca vinde piese noi smile.gif am avut o experiență cu el mai demult și am zis ca nu mai trec ever.
alex230ro
News- cumparat partea electrica contact - 980 lei montat contact pare ok acum, in proces am pierdut un bumb care tine panoul de sub volan, comandat 4 bucati noi, am luat si joja noua deoarece capatul la a mea era rupt ,comandat 2 suruburi torx ca sa regez usa pasager. Bonus acum cateva saptamani am primit o piatra in parbriz incerc sa il schimb pana acum am incercat de 3 ori - de 2 ori nu il aveau al 3-lea sa vedem ce zice .
alex230ro
470 lei parbriz... lux
TiL
Yep, e ok. Cred ca am dat 270lei acum vreo 15 ani, pentru E28.
alex230ro
QUOTE (alex230ro @ May 17 2022, 10:04 AM) *
News- cumparat partea electrica contact - 980 lei montat contact pare ok acum, in proces am pierdut un bumb care tine panoul de sub volan, comandat 4 bucati noi, am luat si joja noua deoarece capatul la a mea era rupt ,comandat 2 suruburi torx ca sa regez usa pasager. Bonus acum cateva saptamani am primit o piatra in parbriz incerc sa il schimb pana acum am incercat de 3 ori - de 2 ori nu il aveau al 3-lea sa vedem ce zice .

Bun au venit piesele, daca tot eram pe val am zis sa comand si https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-par...ck/51451917351/

well nu se mai gaseste , al meu e in stare acceptabila asa ca mai stam. La Bavaria consultantul de acolo zicea ca au o gramada de "table" ramase pe stoc pentru masini mai vechi inclusiv jante de care vor sa scape , i-am dat codul de la jantele de tabla sunt curios daca le au smile.gif .
BBo
Vezi ca face un tip din fibra, el zice ca-s 1:1 cu originalu... am uitat cum il cheama, are un urs rosu si ceva service. Il gasesti pe fb, are anuturi in toate grupurile de ursi....
Hai ca l-am gasit, Geani Epuras.

Dar daca nu arde, eu as cauta unul original pe la dezmembrari. Vezi ca mai e un baiat sau doi pe la VL care dezmembreaza, in afara de faimosii Davila si Dragomir... si unul pe la Iasi, pe care nu l-am mai vazut activ de multisor.
alex230ro
Da, știu nu e ceva urgent panoul acela, poate sa mai aștepte.Ma gândeam că mai degrabă dau 800 lei pe el nou decât 500 sau cat mai este sh/fibra.
AlexH
Faza cu dezmembrari ar fi mai buna as zice eu, daca il gasesti in stare ff buna
alex230ro
Incerc anul asta sa iau pt cotetz https://dbilas-shop.com/en/intake-tract/thr...6v-100kw-m42b18
TiL
ZVK in action!
BBo
Tu vrei sa dublezi valoarea masinii, mare hotoman biggrin.gif
alex230ro
Haha , da cumva m-am suparat ca nu am mai facut nimic, daca am luat Patrolul am bagat bani in ala, iar asta micu sta cuminte in parcare, cum kit de AC nu am practic nici o sansa sa pun pe el am zis sa vad pe ce altceva pot arunca banii .
alex230ro
Bun, facut ITP, revizie, lichid frana schimbat . Pe rand:

-au dreptate aia la ITP conducta de retur e cam ruginita deci comandat una noua

-revizie e pentru prima data cand ia 5 litri ulei , nu as stii sa spun de ce pe joja apare la jumate nivelul, in general lua cam 4.7 litri

-lichid de frana original BMW - 1 litru nu mi-a placut cum se "simtea" roata dreapta spate parca nu cobora pedala destul de repede , da stiu e cea mai departata roata dar na �� . Mai dau ceva ture si imi dau seama dupa ce si cum .

Nu, nu am luat ITB-uri deoarece au unii in US ceva kit de AC, nu e complet dar macar sunt piese noi,asta e partea buna, parti rele

- transportul -habar nu am cat iese in final cu vama tva taxe el asa costa 1100 usd ceva de genul

Ar trebui sa mai am inca ceva piese zic ei :

A/C high-pressure cut off switch (ensure ohm values are within range; inspect for leaks) • Auxiliary fan and auxiliary fan relays, switches, etc. (check for functionality) • Expansion valve(s) (R12 type is acceptable, but R134a type is preferred) • Evaporator (inspect for leaks and/or damage) • Interior A/C selector switch (check for functionality) • Interior A/C line O-rings (inspect for leaks) • Interior A/C blower motor (check for functionality) • Interior temperature sensor (ensure ohm values are within range) • Evaporator temperature sensor (check for functionality) • Evaporator regulator/control module (check for functionality) • Fresh air flap control unit, actuator, and potentiometer (check for functionality) , asta ar insemna inca vreo 400-500 eur/usd parte din piese le am

• Interior A/C selector switch (check for functionality) • Interior A/C line O-rings (inspect for leaks) • Interior A/C blower motor (check for functionality) • Interior temperature sensor (ensure ohm values are within range) • Evaporator temperature sensor (check for functionality) • Evaporator regulator/control module (check for functionality) • Fresh air flap control unit, actuator, and potentiometer (check for functionality

Restul ideal e sa le iau noi .

Apoi ar mai fi montajul pe masina nu prea am idee unde/cine mai stie.

Well parca mai mult imi plac ITB urile ��

nota - spre socul si groaza mea pompa de benzina nu se mai livreaza pe original , nici pe producator pare ca nu mai sunt variante , asadar voi lua o bucata, sa fie pe stoc .
alex230ro
Buuun, comandat conducta retur si diverse nimicuri cleme , furtun combustibil . Am bagat aseara o tura si am descoperit ca :
- Alternatorul e pe moarte incarcarea care mi-o arata e de 12.9-13.2 cu motorul cald, la rece 13.5
-Releul semnalizare = pe moarte , prima data am avut de ridicat piesele de revizie de la Autokarma am lasat masina pe avarii m-am intors nu mergeau dupa care au pornit brusc, acum pare ca semnalul nu mai functioneaza adica merge 20-30 secunde apoi se opreste.
alex230ro
Bun, am mai intins cureaua alternator pare ca a sarit un pic incarcarea la 13.8 mai merg si vad ce si cum are ceva joc in rulmenti nu rau dar sa vad cum se comporta. Testat din nou semnalul pare sa se opreasca stanga/dreapta nu conteaza 99% e releul de sub coloana directie cred ca il comand de la Autokarma, nu stiu daca sa iau si un releu de incarcare pt alternator.
alex230ro
Comandat si schimbat releul all good biggrin.gif
alex230ro
De azi pana vineri e la "munca de jos" duc copilul la scoala cam 30 km in total pe zi in Bucuresti , ca si impresii - grupul lung se "simte" in oras - lipsa "demaraj" plus ca rar schimb a 3-a , compenseaza prin manevrabilitate practic o arunci de pe o banda pe alta fara greata, un pic rigida dar e ok, in continuare am un zgomot fier pe fier sub masina e acolo de 2-3 ani nu vrea sa plece, mai studiez. Dar da una peste alta o placere sa merg cu el acum e si racoare deci lipsa AC nu se mai simte asa rau .
alex230ro
Si, e vineri 🙂 plec dimineata duc copilul la scoala, apoi merg sa il iau pe la ora 14, relativ aglomerat in Bucuresti la un moment dat vad fluctatii mari de tensiune 11.8 12.2 13.3 si tot asa , zic alternatorul iar face figuri. Opresc sa luam ceva de mancare de la fast food (tata model ) si zic sa vad ce vrea alternatorul ala, deschid capota soc apa tasnea pe la furtunul superior al radiatorului . So 5 zile pe dreapta comandat antigel , 4 coliere noi sai fie acolo si furtun cam 300 lei cu din care 50 lei transport ma rog am pus 2 comenzi , altfel furtunul ar un pret rezonabil 118 lei. Well placerile unei masini vechi . Furtunul era/este cel original si "arata" bine nu imi explic ce s-a intamplat acolo arata ca si cum ar fi taiat.
TiL
Ca furtunul meu de gradina de un tzol.
BBo
QUOTE (alex230ro @ Sep 21 2022, 04:17 PM) *
De azi pana vineri e la "munca de jos" duc copilul la scoala cam 30 km in total pe zi in Bucuresti , ca si impresii - grupul lung se "simte" in oras - lipsa "demaraj" plus ca rar schimb a 3-a , compenseaza prin manevrabilitate practic o arunci de pe o banda pe alta fara greata, un pic rigida dar e ok, in continuare am un zgomot fier pe fier sub masina e acolo de 2-3 ani nu vrea sa plece, mai studiez. Dar da una peste alta o placere sa merg cu el acum e si racoare deci lipsa AC nu se mai simte asa rau .


Cate thumbs up si zambete strangeai pe km? laugh.gif
alex230ro
Destule, am montat ieri furtun și aerisit, azi am băgat o tura și la un moment dat am rămas fără turometru, aparent e mort și OBC-ul siguranțele par ok, am demontat ceasurile de bor am remufat , nimic. Mâine mai iau odată siguranțele la mana..
alex230ro
Bun, am descoperit un bord acasa , si am facut test cu el, turometrul a mers, bun demontat bordul de pe masina pus turometru de pe bord rezerva- nu a mers, In concluzie pe bordul de rezerva au ajuns dupa 2-3 teste :
-kilometraj bord de pe masina
-indicator apa bord de pe masina
-indicator rezervor de pe masina
Vad zilele astea ce mai vrea ,pariez ca nu merg becuri sau o sa faca figuri kilometrajul smile.gif)
alex230ro
Revenind, drum pana la Eforie Nord si retur, probleme reclamate de consoarta :
-miros benzina ehh aici am conducta de retur noua poate mai dispare
-zgomot in spate- stim grupul spate
-trage stanga sau ma rog trebuie sa fii atent are tendinta sa te "fure" as zice ca aici nu prea am ce sa i fac am niste flanse reglabile dar nu cred ca vor rezolba ceva
-lipsa AC aici e jale nu am ce face
Descoperite de mine : are momente in care apa sare de jumate mergand catre trei sferturi nu imi dau seama posibil sa nu fie 100% aerisit, evacuarea se aude " dubios" ca si cum ar fi toba "infundata"
In rest merge fara probleme 150 multumita grupului de pe masina am 4000 rpm la viteza aceeea , in schimb evident ca gafaie daca trebuie sa te misti " mai repede" . Acum de cand cu evacuarea incepe sa imi incolteasca o idee cu ceva supersprint vazusem preturi acceptabile la un moment dat 600 eur sau ceva de genul toata.
TiL
Vascul e ok?
alex230ro
teoretic da, are cativa ani la activ ce e drept smile.gif
TiL
Radiatorul? Sa nu aiba pe exterior fagurii imbacsiti.
alex230ro
Nou, pompa de apa si ea noua , le-am schimbat pe toate cand a fost .
alex230ro
Am mai bagat 200 plus km urca cam 1mm in viteza mare 160 km/h sau urcare de panta cu 2-a mai sus in ture, daca merg mai relaxat scade sub jumate , as zice un termostat ..
alex230ro
Black Friday https://www.supersprint.com/ww-en/bmw-3-ser...409.aspx#!/
biggrin.gif biggrin.gif
alex230ro
E ok sunet decent ami trebuie trasa un pic ca e cam aproape in dreapta dar mai merg asa sa vedem cum se regleaza pe parcurs.
TiL
Frumos!
alex230ro
QUOTE (alex230ro @ Nov 8 2022, 09:41 AM) *
Am mai bagat 200 plus km urca cam 1mm in viteza mare 160 km/h sau urcare de panta cu 2-a mai sus in ture, daca merg mai relaxat scade sub jumate , as zice un termostat ..

Hmm l-am luat azi mai tare la intrebari si pare ca il deranjeaza pompa de apa biggrin.gif oricum pompa servo face si ea figuri alternatorul comenteaza si el , cred ca le rezolv pe toate 3 odata laugh.gif
TiL
biggrin.gif
Schimbi si curelele? laugh.gif
alex230ro
Sunt cumpărate de mult.
alex230ro
Merge se aud zgomote pe sub el am descoperit pana acum protectia disc dreapta fata slăbită cred, dacă dau cu pumnul în roata zăngăne o tabla pe acolo. Îl folosesc sa duc copilul la școală e mai ușor de parcat pe acolo vs Patrol. Sub chederul de la portbagaj am ceva rugina de suprafață o rezolv cum e un pic mai cald afara.
alex230ro
Merge, zangane bocane, porneste la a doua cheie , electromotorul e pe final de cariera nu invartie mai mult de 3-4 sec , alternatorul cumva sta in 13.3 13.5 in continuare nu pare sa se fi degradat mai mult , trebuie verificate chederele si pare se umfla vopseaua la prag sofer partea din interior - vad la vara ce vrea el de fapt .Mi-am facut vreo 3-4 "fani" pe la spalatorile / benzinarie cel putin la OMV m-a luat de vreo 2 ori cu "ati venit din nou cu cel mai frumos urs" laugh.gif . dupa ce incepe vacanta il bag in service pana atunci merge cam zilnic .
TiL
biggrin.gif tare
BBo
Exista o solutie sa nu se mai umfle vopseaua: nu-l mai spala biggrin.gif
alex230ro
Pai oricum il spal la 3-4 luni biggrin.gif
alex230ro
A ajuns pe la Catalin de cateva zile si pare ca treaba merge :
-aparatoare disc plus rulment stanga schimbate
-discuri si placute si senzor placute fata
-conducta de benzina ruginita pare ca era de la canistra de charcoal se face o schema si se pune conducta de retur luata de mine, plus inca ceva furtunuri
-alternator si electromotor trimise la verificat
-grupul spate va primi si el ceva ulei mai avea "un pahar"
-ceva bucse bara stabilizatoare spate
Pending:
-caseta directie - cea de pe masina e lovita si curge asa ca nu poate fi data la schimb
-LSD- am cumparat un service clutch pack + 2 rulmenti pare ca raportul care il aveam e 4.27 nu 4.10
-cutia de viteze - are Catalin 3 bucati pe acasa, poate prind una mai buna
Bonus:
-pare ca pe undeva are "prin pod" o interfata pt scris "chipuri" ceva wideban pt monitorizare AFR goodies , din pacate nu cred ca are si timp dar cine stie , vedem .
TiL
Oho! thumbup.gif
alex230ro
Daca merge totul ok ar trebui sa ai aduc un fratior mai tanar. in rest ar trebui mers iar la verificare bate tot pe acolo.
alex230ro
Buun, sa zicem si despre acest autoturism, mai mult a stat,prin August l-am dus la ceva detailing la baietii acestia https://www.facebook.com/urbancarspa.ro
Treaba buna dar in procesul de curatare a interiorului cumva au rupt cele 2 "sfori" care rabateaza scaunele, am luat 2 bucati noi una e pe masina "partial" alta trebuie pusa. Acum o luna am lasat-o la Catalin pt a 3-a/4-a? incercare de schimbare a diferentialului.
Am luat-o vineri dar:
- la diferential lipseau 2 "saibe" deci pas
- planetara stanga cu joc dar "mai merge 50k lejer am vazut mai rele" smile.gif)
Concluzie- revin saptamana viitoare? cu 2 planetare, bucse fata pline de M3 si vedem ce mai gasim biggrin.gif
Facut sambata ITP expirase pe la sfarsit de Iulie
alex230ro
Am avut o plimbare cu el la Sinaia fix cand a nins , cu gumele "all season" si la vale a fost cel putin interesant . Au venit piesele de la blocan, bucse fata pun stock sa nu ma complic .Cuminte ca toti ursii , incerc sa vad cum pun un AC pe el, sau de ce nu sa caut un 2,5 ix cu AC
TiL
QUOTE (alex230ro @ Dec 6 2023, 06:32 PM) *
la vale a fost cel putin interesant

rolleyes.gif sarcastic_hand.gif
alex230ro
Siiii, avem LSD 4,10 biggrin.gif plus planetare noi plus bucse bascule fata noi lichid servo nou, curele intinse. Cam aici se termina vestile " bune" .
Are nevoie de :
-cauciucuri noi - cele de pe masina DOT 2017 sunt imbatrinite au aparut crapaturi pe rotile fata
-pasivator plus ceva teroson prin mai multe zone - rugina de suprafata momentan
-parca am un chain rattle pe la 3000 rpm probabil vrea alt intinzator
-Toba ar trebui repozitionata, cred ca pana la urma revin la evacuarea originala.
Fun fact = absolut tot ce a fost de desfacut de pe masina s-a desfacut usor, mai greu a fost cu montajul de ex la bucsele brat a trebuit sa demontam basculele, planetarele au trebuit convinse cu un ciocan de cauciuc.
TiL
Asta e farmecul unei masini vechi pe care o intretii. Prima data te lupti cu suruburile, ai emotii daca o sa le desfaci si cum. Tragi doua-trei zile de un cap de bara ca sa-l destepenesti si sa-l poti regla. Dupa care, orice interventie merge decent.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.