bartro
Feb 7 2014, 11:28 PM
Sterling am avut pe E32. Destul de comuna, nu sarea in ochi, nimic deosebit. Avantaj, iti permiti sa spali masina de 2 ori pe an. Masini gri sunt destui.
Mergi pe brilantrot :pimpin:
Glumesc, mie tot negre sau albastru inchis mi se pare ca arata cel mai bine masinile astea.
alex230ro
Feb 8 2014, 09:53 PM
Probabil ca intre albastru si alb va fi lupta,intre timp pozeeeee.scuze pt calitate sunt facute cu telefonul.
alex230ro
Feb 9 2014, 11:52 AM
QUOTE (io's® @ Feb 7 2014, 07:47 PM)

alb, faci contrast misto cu negru de la bandouri eventual si folie pe geamuri

adica asa?

bine eu am hella smoked
io's®
Feb 10 2014, 06:57 PM
ceva de genu'...
bine, eu nu concep e30 fara kit MT2

asta e cam chel
alex230ro
Feb 10 2014, 09:00 PM
probabil ca nu o sa pun Mtech e scump si sa pun fibra nu cred ca merita .
bartro
Feb 10 2014, 11:38 PM
Ai inlocuit o contra-aripa?
Ati muncit si voi ceva
alex230ro
Feb 11 2014, 07:54 AM
da a fost ceva mai grav decat ma asteptam,s-au inlocuit sau se vor inlocui asa:
-praguri
-pasaje spate
-contraprag dreapta
-panou spate
-contraaripi spate(partea dinspe oala a aripii practic) WHEEL ARCH OUTER REAR RIGH asa vad ca le zice pe realoem
-contra aripa si lonjeron fata dreapta-cu bucata de pe botul de urs luat de mine
-locas baterie-tot de pe botul ala de urs
-suport cutie sigurante-la fel ca mai sus
-patratul pedalier unde vine acceleratia prinsa-la ca mai sus
Reparatii la:
-podea in colturi fata
-"buzunarele" spate
-podea zona pasager
acum mai caut aripa dreapta si usa dreapta macar,usile mele au o rugina dubioasa,una exact pe tabla pe care se prinde oglinda(asta merge facuta cred) alta undeva jos unde vine cadrul geamului foarte ciudat e o gaura practic cred,tinichigiul zicea ca le curata si vede dar parca as cauta unele mai bune.Aripa dreapta e ok doar ca are ceva chit pus aiurea pe ea.Una peste alta mai are de facut spatele masinii-panoul spate,buzunarele spate si ceva ranforsari pe spate, de bagat teava si prin pragul dreapta si de inchis pragul ,o mica gaura in podeaua dreapta si apoi de curatat aripi si usa de rugina.Apoi sa vedem vopsitul am vorbit ieri cu Interceptor
BBo
Feb 15 2014, 11:31 PM
xox
Feb 16 2014, 02:43 AM
NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!
E urat ala, aduce a volan modern

Mtech1 sau sport arata mai bine
io's®
Feb 16 2014, 04:44 PM
marfa volanu'!
alex230ro
Feb 16 2014, 09:34 PM
am 2 m tech1 asa ca nu am ce sa fac cu el + ca nu imi place asa mult.ieri am fost pe la tinichigiu ca sa rezolv capota la E46,daduse jos panoul spate taiase buzunarele,ar mai fi de pus panoul spate si facut buzunarele de facut niste intarituri pe spate, apoi de curatat si peticit daca e aripile si usile.Sa vad cum fac dupa aia cu vopsitul,ma asteptam ca tinichigeria sa fie gata in martie aprilie
xox
Feb 17 2014, 04:54 PM
Mai deturneaza fonduri de la E30
alex230ro
Feb 18 2014, 08:45 AM
aaaa de la cine?anyway s-a stabilit Alpinweis II o sa fie culoarea.cu pragurile negre si fusta spate partea de sub bara neagra
alex230ro
Feb 18 2014, 09:18 AM
xox
Feb 18 2014, 10:59 AM
Mai bun asa, ca daca-l faci negru in partea de jos o sa fie ciudat, ca si cum se termina brusc masina.
Daca vrei neaparat inverseaza culorile, fa-o neagra pe mijloc si alba sus - jos (praguri- fuste + portbagaj-cupola-capota)

PS: glumesc cu vospitul in 2 culori
alex230ro
Feb 18 2014, 11:01 AM
xox
Feb 18 2014, 01:23 PM
Aha, tu zici de jumatatea inferioara a fustei. N-arata rau. Daca lasi pragurile asa (fara kit-uri mtech sau ix) arata mai bine negre decat albe si intr-adevar ai o continuitate cu fusta.
alex230ro
Feb 24 2014, 04:45 PM
alex230ro
Feb 25 2014, 01:35 PM
pe aceasi ideee la ceara cred ca voi merge pe
http://fluidfilm.de/en/produkte/NAS si la spray / mai am ca alternativa la teroson Hammerite.
alex230ro
Mar 8 2014, 02:52 PM
facut ieri o tura pe la el,mai e de refacut locasul baterie spate,de curatat aripile si usile si de dat cu teroson/mastic peste tot
alex230ro
Mar 14 2014, 10:37 AM
finalistii pt tratarea cu ceara sunt:
http://mike.british-cars.de/rustprevention.htm - pare cel mai laudat ,dezavantaj ca trebuie incalzita la 120 grade probabil canu o sa iau
http://fluidfilm.de/en/produkte/ la fel destul de laudat se aplica destul de simplu
http://www.ebay.co.uk/itm/Noxudol-700-solv...=item3cdab2b7dc new entry nu stiu multe despre el ,a detronat pe:
http://www.ebay.co.uk/itm/HAMMERITE-WAXOYL...=item35ccd512c4intre ultimele 3 probabil ca voi alege.
La vopsea standox sau glasurit- culoarea Alpinweiss 2
teroson am inteles ca se va folosi Sprint Unibody sau ceva de genu asta.
bartro
Mar 14 2014, 11:52 AM
Mike Sanders as folosi si eu la fosila. Dar trebuie comandat, aplicat cald, compresor, pistol.
Dar a fost testat ca fiind foarte bun, e un pdf undeva pe net cu un test German de diverse produse.
alex230ro
Mar 14 2014, 08:14 PM
mike sanders e bun dar e greu de dat,oricum la 2-3 ani tratamentul cu ceara trebuie refacut

cred ca o sa merg pe Fluid Film sau Waxoyl
alex230ro
Mar 14 2014, 10:34 PM
bartro
Mar 15 2014, 09:33 AM
alex230ro
Mar 15 2014, 05:17 PM
il stiu dar cum ziceam ce ma nemultumeste la Mike Sander e modul de aplicare,nu stiu cate serviceuri la noi stiu -si mai ales au chef sa faca aplicarea ca la carte-by the way trebuie un termometru pentru asta.
bartro
Mar 15 2014, 05:38 PM
Ma gandeam sa fac ceva cu o rezistenta de incalzire si un controler de temperatura. Dar ca de obicei ajung la concluzie ca stau la bloc si nu am unde.
alex230ro
Mar 15 2014, 05:44 PM
eu stau la casa

totusi ideal cred ca sa se faca la un service asta,si am un amic unde cred ca as putea duce sambata masina.
alex230ro
Mar 19 2014, 04:29 PM
and tinichigeria aproape gata toate elementele sunt reparate ,dat cu teroson,doar ca azi am aflat ca imi trebuie alte usi,cele de pe masina = praf soooo cine stie usi urs coupe de vanzare sa imi zica si mie .recapituland intr-un final glorios vom avea
-lonjeron+oala dreapta schimbate
-aripa stanga schimbata
-capota schimbata
-trapa schimbata
-praguri schimbate
-panou spate schimbate
-contraaripi spate schimbate
-pasaje spate schimbate
-usi schimbate
well ca sa fie schema completa o sa schimb si capacul portbagaj ca ala de pe masina e un pic atins

Poze pe sambata as vrea eu

urmeaza episodul 2

vopsirea
bartro
Mar 20 2014, 10:13 AM
Felicitari
alex230ro
Mar 20 2014, 10:58 AM
not so fast,mai e de gasit vopsitor,sambata il iau pe Interceptor sa vada pacientul

probabil ca la el va ramane ,vedem.
alex230ro
Mar 22 2014, 06:35 PM
POZEEEE
alex230ro
Mar 23 2014, 10:15 PM
Halogen
Mar 23 2014, 10:30 PM
Imi place ca iese treaba buna. De curiozitate cat iti ia pentru tinichigerie complet? si ce fel de sudura foloseste
alex230ro
Mar 24 2014, 07:42 AM
argon din cate stiu,a iesit cam 650-700 eur tinichigeria doar manopera.mai am usa de stanga de pus pe masina -probabil vineri sau sambata si ne indreptam catre vopsitorie.
bartro
Mar 24 2014, 10:22 AM
La volumul asta de muca mi se pare ok, pretul.
alex230ro
Mar 24 2014, 11:18 AM
da si mie,pretul initial a fost de 600 eur dar am mai lasat eu 50 eur,si probabil ca mai las inca 50 pt ca au fost lucruri cerute extra de mine:
-barile prin praguri,bara din spate dintre amortizoare,si inca 1-2 lucruri.oricum pretul a fost mai mic decat cel normal ,am mers cu recomandare sa zic asa
Halogen
Mar 24 2014, 03:49 PM
QUOTE (alex230ro @ Mar 24 2014, 11:18 AM)

da si mie,pretul initial a fost de 600 eur dar am mai lasat eu 50 eur,si probabil ca mai las inca 50 pt ca au fost lucruri cerute extra de mine:
-barile prin praguri,bara din spate dintre amortizoare,si inca 1-2 lucruri.oricum pretul a fost mai mic decat cel normal ,am mers cu recomandare sa zic asa

Si dezechiparea cine a facut`o

tu sau el ?
alex230ro
Mar 24 2014, 04:19 PM
partial shadowline,bari, interior bord mocheta eu.restul-adica aripi usi capota si restul de shadowline el,din ce am vazut pe parcurs a mai demontat cel putin un bascula+jamba fata ,amortizor spate,demontat/montat diferential.motorul si instalatia electrica le-a scos un amic.
alex230ro
Mar 27 2014, 11:40 AM
maine sper sa iau usa de la sofer,merg la Catalin sa o desfac,tot atunci inventariez ce piese de BMW mai are pe acolo si fac topic de vanzare,asa la prima vedere am vazut o gramada de etrieri,alternatoare electromotoare si faruri de urs

Ieri am vorbit si cu Interceptor ,sper ca sambata duminica sa il duc sa vada masina,cam 99% la el se face vopsirea.
alex230ro
Apr 3 2014, 11:33 AM
tinichigeria gata .a trecut si Interceptor si a vazut ce si cum,ramane ca pana luni sa vad unde il duc.
alex230ro
Apr 17 2014, 06:59 AM
eleron Mtech 1 si bara spate (stock) achizitionate.ramane acum sa vad ce fac pe partea de motorizare. M20 sau M42. a probabil ca o sa fac downgrade la geamuri manuale .
alex230ro
Apr 24 2014, 07:05 AM
well,pe masura ce trece timpul se apropie si momentul in care aleg motorul,pana acum am asa ca variante:
-tin motorul stock,se desface se schimba cele 10.000 de garnituri din el eventual daca trebuie si altceva cuzineti segmenti mai stiu eu ce,nu imi e clar ce se poate face cu motorul asta,oricum ideea de baza e ca,cu chip si alte nici modificari nu va sari ever de 150,chiar si cu ceva mai serios gen axe cu came puterea va fi max 160 cai cred.avantajul ar fi ca in acte e totul ok,dezavantaj putere cam mica

-se ia una bucata M20 2.0 si se tuneaza :
a. aspirat -ceva stroker 2.8-3.0 am inteles ca s-ar face niste pistoane de la un motor un arbore de la alt motor-bineinteles motor desfacut si vazut ce si daca mai vrea ceva teoretic s-ar scoate catre 200 cai daca ,apoi motor omologat
b. turbo idem ca mai sus mai putin partea cmologarea ca si putere banuiesc ca undeva la 200-220 cai cu electronica de fabrica
-se ia una bucata M20 2.5 de fabrica se desface se vede ce vrea se pune una bucata chip eventual o axa cu came se obtin 180-190 cai se omologheaza ,dezavantaj la impozit
pareri opinii,variante?
xox
Apr 24 2014, 01:07 PM
Vlad nu avea M43? Nu cred ca-i complicat de schimbat.
Si ca o paranteza, turbina trebuie omologata separat ori cum functioneaza treaba asta? Chiar n-am idee
alex230ro
Apr 24 2014, 01:47 PM
M42 de pe pisica are daca nu ma insel. si nu prea am de gand sa pun turbo pe 1,8 is daca asta era intrebarea
xox
Apr 24 2014, 01:58 PM
Ceva cu blocu', citisem un articol prin topicul lui, double cast iron block, rezistent la presiune mare, interne schimbate. Nu mai stiu ce model are. Si mai era un M50 turbat daca nu ma insel, al lui Iulian, tot pe aici. Si pe youtube.
Da' serios acu', o turbina aftermarket trebe' omologata? Intreb ca-i var-miu innebunit sa puna pe pisica.
PS: de ce nu sa nu-i pui turbo pe 1.8is daca ramai in aceleasi taxe dar cu putere mai mare? El s-a dus la 200+hp daca-mi aduc bine aminte.
alex230ro
Apr 24 2014, 02:02 PM
turbo pe M42 inseamna:
- de fabricat evacuare si admisie
-de gasit ceva electronica aftermarket care apoi trebuie reglata pt a se intelege cu motorul.ca estimare am inteles ca fara 2-3000 eur nu prea scap.
m50 nu,orice motor as pune el va fi omologat.turbo din ce stiu eu trebuie omologat.
citez: vehicule rutiere înmatriculate în România, dar la care s-au modificat caracteristicile constructive menţionate în CIV.
Omologarea individuală se acordă unui vehicul care are un număr de identificare valid, îndeplineşte condiţiile constructive precizate în RNTR-7 şi care a fost declarat admis la verificarea stării tehnice efectuată în baza planului de operaţii din RNTR-1.
Un vehicul căruia i s-a acordat omologarea individuală primeşte de la RAR cartea de identitate a vehiculului.
xox
Apr 24 2014, 02:18 PM
Meh, mi se pare foarte "contestabila" treaba cu modificarea caracteristicilor constructive din CIV. Dar cum ziceam, n-am intrebat pentru mine, sunt curios cum s-ar descurca daca s-ar intalni pe strada cu o masina modificata in BABA.
Anyways. stiu ca nu se poate omologa M50 (se putea, dar acu' multi ani), si ca idee: si io-s la fel ca tine, daca n-am toate actele in regula, nu merg cu ea. N-am chef de bataie de cap la ghisee, nu mai am destul timp sa ma cert cu ei. Daca eram ceva mai bogat poate ca mi-as fi luat avocat si m-as certa prin instante, dar nu vad sensu' in conditiile date.
alex230ro
Apr 24 2014, 03:35 PM
mda de aia vreau sa am un motor care a fost pus pe E30.ma gandeam ca de amorul artei sa o las cu motorul de fabrica.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.