boghyb
Oct 30 2010, 12:48 PM
QUOTE (elvislorin @ Oct 30 2010, 09:18 AM)

daca e din aia rotunda cu o tesitura pe lateral ...cod original 18121175747 .... te pot ajuta cu un mts la 240 lei, bosal la 270 sau tesh la 160 lei...noi evident
Aia e ... cu tesitura pe lateral:X.Sunt cu 2 intrari si 2 iesiri ? Te intreb pt. ca am scris codul de mai sus pe google si vad ca unele sunt cu o intrare si o iesire si altele cu 2 intrari si 2 iesiri.Daca ai cu 2 intrari si 2 iesiri cumpar de la tine ... nici nu mai stau pe ganduri :X.
elvislorin
Oct 30 2010, 01:37 PM
din ce am vazut asta e cu o intrare si o iesire...tu ai cum am si eu la a mea...sa vad ce iti gasesc...te anunt mai tarziu...btw...til...am vrut si eu walker dar l-am gasit doar pe procinema...
boghyb
Oct 30 2010, 01:43 PM
QUOTE (elvislorin @ Oct 30 2010, 02:37 PM)

din ce am vazut asta e cu o intrare si o iesire...tu ai cum am si eu la a mea...sa vad ce iti gasesc...te anunt mai tarziu...btw...til...am vrut si eu walker dar l-am gasit doar pe procinema...

Ok:)).Multumesc mult.Sper sa rezolv cat mai repede ca intr-o luna cred ca o sa se cam dezintegreze asta

).
QUOTE (TiL @ Oct 30 2010, 07:01 AM)

Daca gasesti originala la pret... acceptabil ia-o.
Bosal... nu stiu cat o sa tina. Eu am traseu cap-coada de Bosal dar are doar 30000 km si doi ani vechime, inca merge

Tocmai am vazut asta
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtop...mp;#entry127810 si avea traseu Bosal cumparat acum vreo 10 ani cica. Dar e cam dus deja. Intermediara rasufla.
10 ani nu-i rau

Dar nu cred ca suna la fel de frumos ca unul original. Si poate bosal nici nu mai fac lucruri cum faceau acum 10 ani.
Vezi ceva custom borla, le mentionezi exact cum vrei sa arate si sa nu fie zgomotoasa. Iesi aproape la acelasi pret cu Bosal, dar ar trebui sa tina mult mai mult.
Poti sa imi dai un numar de telefon unde as putea sa vorbesc cu ei ? Merci.
TiL
Oct 30 2010, 02:09 PM
18121175747 este finala pentru motoarele in 6 cil, pana in 2.5 litri pentru E28. Nu intra bine la E12, plus ca nu-i pentru motoarele mari. Este exact finala pe care o am eu pe masina, E28 525i.
http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=18121175747+N-am zis eu de Walker, dar intr-adevar, asta as recomanda si eu

Bog, pentru Borla mai cauta aici pe forum sau Google. Sau poate raspunde un coleg care stie tel/adresa.
boghyb
Nov 27 2010, 05:20 PM
Am rezolvat pana la urma cu tobele.Am gasit o firma in Brasov care face evacuari pe comanda.Pe finala mi-au cerut 290 RON iar pe intermediara 230RON.(http://www.tobe-esapament.ro/ro/)-pt cei interesati.Nu ramane decat sa ma duc la un service din Bucuresti la care m-au trimis ei si sa vada masina , dupa care imi trimit toba in Bucuresti.Acum am alta problema... vreau sa ii pun antigel si vreau sa dau afara toata apa/antigelul din motor dar nu stiu exact pe unde.Multi mi-au zis ca este un surub sub evacuare spre cutia de viteze.M-am uitat azi sub ea si am gasit un surub in zona aia si vreau sa stiu exact daca ala e surubul pe care il caut inainte sa fac vreo prostie.Am facut si cateva poze.
brown.shark
Nov 27 2010, 11:21 PM
ala e dar , daca poti sa o pornesti (nu stiu daca ai ceva demontat acum), ar fi bine sa cureti cu peria de sarma bine in jurul lui, sa dai cu unsoare cat mai groasa si sa incalzesti motorul pina pleaca termocupla. opresti si bati USOR cu un ciocan de alama / bronz sau cva aliaj moale in surub(dop) ca sa vibreze si sa se dezlipeasca de bloc, sigur e cva oxid/rugina acolo.daca faci 3-4 incalziri din astea intra unsoarea pe filet si se desface mai usor. cand il pui la loc, fie unsoare cu cupru sau grafit, sau, daca ai unde, cureti super bine dopul si cositoresti filetul lui. ar trb sa gasesti un tinichigiu mai batran sa stie sa-ti faca trb asta.
bartro
Nov 28 2010, 01:23 AM
Da, cu grija, la mine la E12 Interceptor il a gasit gata rupt.
brown.shark
Nov 28 2010, 10:03 AM
si l-ati inlocuit ?
bartro
Nov 28 2010, 11:11 AM
Nu, trebuie scos bucata rupta din bloc cumva. Dupa iarna.
boghyb
Nov 28 2010, 06:21 PM
Am reusit.Surubul s-a desfacut fara probleme.Mi-a luat ceva timp sa dau afara dopul ala de mizerie dar a fost ok

.
bartro
Nov 28 2010, 06:23 PM
boghyb
Dec 24 2010, 04:56 PM
Salutare.Stie cineva unde este senzorul de la axul cu came sau senzorul de turatie ? :-?
Gabi_323i
Dec 25 2010, 02:54 AM
nu exista asa ceva atunci
boghyb
Dec 25 2010, 04:25 PM
QUOTE (Gabi_323i @ Dec 25 2010, 02:54 AM)

nu exista asa ceva atunci

Pe cel de turatie l-am gasit
bartro
Dec 26 2010, 12:05 AM
Cel de turatie cred ca numai pentru mufa de diagnoza. Daca tin minte bine, l-jet foloseste semnal de la rotor pentru turatie. But then again, I could be wrong.
Pentru ca l-jet tine doar de cantitate de benzina, si nu si de aprindere, nu este nevoie de un semnal cu rezolutie mare.
boghyb
Jun 13 2011, 10:40 PM
Am sanse sa gasesc asa ceva pe la noi ? Sau macar sa-mi spuneti o masina de pe care as putea sa adaptez sau chiar sa se potriveasca... nu stiu exact ce denumire poarta dar din cate vad este un fel de 'eleron' pentru trapa:D.
boghyb
Jun 14 2011, 01:56 AM
QUOTE (boghyb @ Jun 13 2011, 11:40 PM)

Am sanse sa gasesc asa ceva pe la noi ? Sau macar sa-mi spuneti o masina de pe care as putea sa adaptez sau chiar sa se potriveasca... nu stiu exact ce denumire poarta dar din cate vad este un fel de 'eleron' pentru trapa:D.
Cica s-ar numi paravant... traiasca Google! Acum ramane singura mare problema: Unde gasesc ?
lucian
Jun 14 2011, 06:57 AM
pe ebay, cel mai probabil.
shapte
Jun 14 2011, 07:25 AM
cred k il mai am eu:) te anunt maine daca il mai am:)
boghyb
Jun 14 2011, 07:59 AM
QUOTE (shapte @ Jun 14 2011, 08:25 AM)

cred k il mai am eu:) te anunt maine daca il mai am:)
Perfect.Eventual imi lasi un prv cu datele de contact.
boghyb
Aug 20 2011, 06:58 PM
Astazi m-am gandit sa mai misc un pic motorul de pe E28 pe care il am in curte de ceva timp ca sa fiu eu impacat si sa stiu ca e totul in regula.Am desfacut si cuzinetul de la primul cilindru dinspre volanta ca sa vad in ce stare este.Dati-va cu parerea
elvislorin
Aug 20 2011, 07:40 PM
eu zic ca e uzura mica...la mine era mult mai rau
bartro
Aug 20 2011, 08:32 PM
Arate bine
shapte
Aug 21 2011, 12:33 AM
chiar ca arata bine
boghyb
Aug 21 2011, 06:47 PM
Cutie automata de E12(3HP22) am sanse sa mai gasesc la cineva ? Nu ma intereseaza daca functioneaza sau nu... pe mine ma intereseaza doar carcasa dinspre cardan cu pinionul de la kilometraj :-s.
TiL
Aug 21 2011, 09:52 PM
poate ai noroc si gasesti.
Am aruncat una impecabila, de pe un E28 (da, 3 trepte). Sau poate a pastrat-o Interceptor.
bartro
Aug 21 2011, 10:01 PM
Ai vorbit acuma ceva ani cu sportivu? Sau cu florin MEN? Aveau cutii de gen.
boghyb
Aug 21 2011, 11:12 PM
QUOTE (bartro @ Aug 21 2011, 11:01 PM)

Ai vorbit acuma ceva ani cu sportivu? Sau cu florin MEN? Aveau cutii de gen.
Cu Sportivu am vorbit chiar azi dar a tinut-o la cineva in curte si respectivul a aruncat-o

... TiL, cea de pe E28 avea 'slot' pt. ceas mecanic ? Din cate stiu E28-ul avea bord electronic iar senzorul era pe diferential.
TiL
Aug 22 2011, 12:14 AM
God knows... probabil ca nu.
bartro
Aug 22 2011, 07:57 AM
Ai ratat sansa..
boghyb
Aug 22 2011, 06:51 PM
QUOTE (bartro @ Aug 22 2011, 08:57 AM)

Ai ratat sansa..
Asa e...

.Are cineva idee in ce zona este 'sediul' unde se depoziteaza masinile pt. Remat? Poate am noroc acolo

.
boghyb
Oct 15 2011, 09:39 PM
Salutare.Astazi am vrut sa dau jos motorul de pe masina dar nu am stiut si de suruburile care prind volanta de convertorul din cutie asa ca am cam tras prosteste de motor si a inceput sa curga ulei din cutie:(.Vreau sa imi spuneti daca mai exista vreo sansa pt cutie sau pot sa-mi iau adio de la ea.Interceptor mi-a spus ca e posibil sa se fi stricat pompa de ulei.Voi ce spuneti?
boghyb
Oct 23 2011, 09:17 PM
Am montat motorul de E28 cu tot cu admisie pe masina.Problema e ca am 2 mufe pt. modulul de aprindere.Ambele au aceeasi forma si pleaca de pe acelasi ansamblu de cabluri.Am contectat modulul de aprindere la una din mufe dar nici urma de scanteie.Va rog ajutati-ma si spuneti-mi daca a existat o astfel de varianta de admisie.Mentionez ca masina de pe care am motorul este din 82.
TiL
Oct 23 2011, 09:42 PM
mi se pare ca 2.8 a avut altfel de modul de aprindere decat 2.5-ul.
Ai totul de la motorul de E28, toata instalatia electrica, modul de aprindere etc?
Asa am avut la 2.5-uri:
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-BMW-Ignition...8-/250828684522Asa am vazut la alte E28, parca toate cu 2.8:
http://www.ebay.ie/itm/Motaquip-Ignition-M...=item43aa7da406
boghyb
Oct 23 2011, 09:44 PM
QUOTE (TiL @ Oct 23 2011, 10:42 PM)

mi se pare ca 2.8 a avut altfel de modul de aprindere decat 2.5-ul.
Asa am avut la 2.5-uri:
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-BMW-Ignition...8-/250828684522Asa am vazut la alte E28, parca toate cu 2.8:
http://www.ebay.ie/itm/Motaquip-Ignition-M...=item43aa7da406Admisia montat acum pe masina are 2 mufe de acelasi tip cu modulul de aprindere din primul link.de altfel e identic si cu cel pe care l-am avut pe primul motor.singura problema e ca sunt 2 mufe.din cauza asta sunt derutat total

.
TiL
Oct 23 2011, 09:46 PM
Asa ceva n-am mai vazut. O fi de la Cernobal....
nu cumva ai si doua mufe de calculator?

Cutii de sigurante cate ai. Ar fi cazul sa faci un recensamant
boghyb
Oct 23 2011, 09:49 PM
QUOTE (TiL @ Oct 23 2011, 10:46 PM)

Asa ceva n-am mai vazut. O fi de la Cernobal....
nu cumva ai si doua mufe de calculator?


)).stiu ca suna aiurea dar asdta-i situatia.o sa revin si cu cateva poze ca sa va convingeti.
boghyb
Oct 23 2011, 10:12 PM
Dovada

)
bartro
Oct 24 2011, 07:44 AM
Cum sa fie la fel? Una e negru, celalt e gri. La cel negru lipseste in pin la un capat, la cel gri lipseste un pin la mijloc. Cum lipseste la modul de aprindere din primul link dat de TiL un pin la un capat, ajung la concluzie ca mufa negru e cea corecta.
boghyb
Oct 24 2011, 09:33 AM
QUOTE (bartro @ Oct 24 2011, 08:44 AM)

Cum sa fie la fel? Una e negru, celalt e gri. La cel negru lipseste in pin la un capat, la cel gri lipseste un pin la mijloc. Cum lipseste la modul de aprindere din primul link dat de TiL un pin la un capat, ajung la concluzie ca mufa negru e cea corecta.
Asa am crezut si eu.Prima data am conectat modulul de aprindere la mufa veche dar nu se intampla nimic.Asta e.Singura solutie este sa iau admisia de pe motorul vechi.
QUOTE (boghyb @ Oct 24 2011, 10:31 AM)

QUOTE (bartro @ Oct 24 2011, 08:44 AM)

Cum sa fie la fel? Una e negru, celalt e gri. La cel negru lipseste in pin la un capat, la cel gri lipseste un pin la mijloc. Cum lipseste la modul de aprindere din primul link dat de TiL un pin la un capat, ajung la concluzie ca mufa negru e cea corecta.
Asa am crezut si eu.Prima data am conectat modulul de aprindere la mufa veche dar nu se intampla nimic.Asta e.Singura solutie este sa iau admisia de pe motorul vechi.
mufa neagra* pardon
bartro
Oct 24 2011, 11:33 AM
Nu e singura solutia. Mai sapa. Nu e foarte complex. Un multimetru ar fi bine venit insa.
boghyb
Oct 25 2011, 10:09 PM
Am incercat si cu aparat de masura.Nu i-am dat de cap.Pana la urma am curatat admisia veche, am montat-o si a pornit :X.Dupa ce e gata promit ca vin cu un filmulet sa vedeti cum se aude.Acum am o noua intrebare:Cum fac nivelul de ulei la cutia de viteze ? :-s
QUOTE (boghyb @ Oct 25 2011, 11:05 PM)

Am incercat si cu aparat de masura.Nu i-am dat de cap.Pana la urma am curatat admisia veche, am montat-o si a pornit :X.Dupa ce e gata promit ca vin cu un filmulet sa vedeti cum se aude.Acum am o noua intrebare:Cum fac nivelul de ulei la cutia de viteze ? :-s
Mai precis pe unde bag uleiul?Nu am vazut niciun 'buson' pe nicaieri:D.
elvislorin
Oct 25 2011, 10:21 PM
uite aici o poza...ai busonul pe unde bagi ulei si verifici nivelul...e pe lateral...in autodata spune ca la o cutie de 2.8 de pe e28 intra 1.4 litri ulei cu norma 80w iar in cutia de 2.8 de e12 intra 1.2 litri
Click to view attachment
boghyb
Oct 25 2011, 10:26 PM
QUOTE (elvislorin @ Oct 25 2011, 11:21 PM)

uite aici o poza...ai busonul pe unde bagi ulei si verifici nivelul...e pe lateral...in autodata spune ca la o cutie de 2.8 de pe e28 intra 1.4 litri ulei cu norma 80w iar in cutia de 2.8 de e12 intra 1.2 litri
Click to view attachmente cutie automata

.Am uitat sa mentionez.Sau nu e nicio diferenta ?
elvislorin
Oct 25 2011, 10:34 PM
e o mare diferenta
ai putintica rabdare si o rezolvam
pastrezi cutia automata de pe e12?
boghyb
Oct 25 2011, 10:46 PM
QUOTE (elvislorin @ Oct 25 2011, 11:34 PM)

e o mare diferenta
ai putintica rabdare si o rezolvam
pastrezi cutia automata de pe e12?
Da.cutia e de fapt de pe un seria 7(ZF3HP22) dar nu are importanta.sunt identice numai ca acum nu mai am cablu de kilometraj

.
elvislorin
Oct 25 2011, 10:55 PM
in cutia automata intra 3litri...eu ti-as recomanda sa il schimbi
uite un link in care omul descrie pas cu pas ce a facut...e cutie de e46 zf dar e tot acelasi mod de schimbare
http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=166135pt verificare nivel ulei la cutie ai o joja care vine de la cutie iar daca iti lipseste baga-te sub masina si o sa gasesti sub locul unde intra joja un buson. il desfaci si daca iti curge ulei inseamna ca e la nivel...din ce am dedus eu de la baietii care au mai facut asta e bine sa verifici nivelul dupa ce ai mers cu masina 10 min ca sa apuce sa se incalzeasca la temperatura optima de 30-50 grade
Click to view attachmentps: rog colegii de forum sa ma corecteze daca am spus vreo tampenie
bartro
Oct 25 2011, 11:45 PM
Ma gandesc ca cutie are o joja.. acolo sa si completeaza lichidul. Mai bine schimbi tot, intradevar. Verificare de nivel faci cu motor pornit si cutie in N sau P.
boghyb
Oct 28 2011, 08:28 PM
Am bagat pe la joja.multumesc mult florin pt. informatii.astazi am pornit motorul si m-am si plimbat un pic cu el.merge foarte bine si se aude foarte bine.promit ca revin cu filmulete.
elvislorin
Oct 28 2011, 09:38 PM
sa dai curcanul ca m-ai botezat...nasule

)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.