boghyb
Oct 22 2009, 06:35 PM
Imi cer scuze pentru calitatea imaginilor si pentru lipsa stopurilor(le-am demontat pentru ca am un pic de lucru cu rugina in acea zona).Promit ca voi reveni cat de curand cu poze noi.
Pentru inceput as vrea sa stiu daca cineva are butonul de avarie (al meu functioneaza dar atunci cand este in functiune se pune contactul si miroase a ars)si acel tamburus de la reglajul oglinzilor care dupa cum vedeti imi lipseste(platesc bineinteles).
Sper sa va placa si astept raspunsurile voastre.Numai bine.
haifisch
Oct 22 2009, 07:21 PM
salut ....arata bine masina la prima vedere....nu in fiecare zi vezi un e12 528i de america

o intrebare?....nu treci la euro bumpers?
Sportivu
Oct 22 2009, 07:25 PM

bijou
manole74
Oct 22 2009, 07:35 PM
Bine-ai venit! Arata destul de bine masina! Da-ne mai multe detalii despre tine/masina/cum a ajuns la tine/dotari.........
alex230ro
Oct 22 2009, 07:48 PM
frumos "cazan"

cutie manuala?
haifisch
Oct 22 2009, 08:37 PM
tu sigur te-ai uitat la poze?
e automata...
ionusunt
Oct 22 2009, 08:47 PM
cu putin efort iese super masina.pare foarte inchegata si intreaga. mai ai de dat jos de pe ea mai mult

(vezi pedalele

)
e inscrisa ?
TiL
Oct 22 2009, 08:51 PM
La dotari pare cam... FULL?

Super, sa o stapanesti sanatos. Motorul / admisia e de pe E28?
boghyb
Oct 22 2009, 09:32 PM
QUOTE (TiL @ Oct 22 2009, 09:51 PM)

La dotari pare cam... FULL?

Super, sa o stapanesti sanatos. Motorul / admisia e de pe E28?
Masina este inscrisa.Motorul este original si nu a fost dat jos niciodata.Stiu ca este identic cu cel de pe E28 dar din cate am vazut pe
http://www.firstfives.org/ s-au facut 2 motoare 'diferite' ,L-jetronic respectiv M-jetronic cu care mai tarziu a fost motorizat E28...daca vorbesc prostii va rog frumos sa ma corectati

... nu am decat 17 ani ! aveti mila !.
Ce sa va mai spun ... masina a fost cumparata de tatal meu prin 2001 si din spusele lui are in jur de 190.000 km(nu va pot spune km exacti deoarece cutia de viteze a fost schimbata cu una de pe seria 7 care nu dispune de cablu de kilometraj).Are aer conditionat , geamuri electrice(care functioneaza foarte bine intampinand cateva probleme din cauza firelor care banuiesc ca au imbatranit), trapa electrica(motorasul merge pt ca l-am testat la 12V dar din pacate imi lipsesc butonul si releul), inchidere centralizata(recent schimbata) si cam atat :-??.
Mai am 2 cutii de viteze:una in 4 trepte de pe un E12 520 respectiv una in 5 trepte de pe un E12 528i(am pastrat si motorul

care tot din spusele tatalui meu ar avea 40.000km).
Vopseaua este in mare parte originala facand exceptie unele zone in care a fost lovita sau unde rugina a inceput sa infloreasca si unde am revopsit-o.
Cam atat pot sa va spun deocamdata.Va astept cu alte intrebari sau raspunsuri.Va multumesc tuturor pentru laudele primite.Va salut.
ionusunt
Oct 23 2009, 01:59 AM
o chestie nu inteleg.de ce are pe bord doar 90 mile/h respectiv 160 km/h vit maxima ?
ca 2.8 ul sigur merge mai mult de atat.
bartro
Oct 23 2009, 07:38 AM
Frumoasa masina

Ceva info american:
http://www.firstfives.org/history.htmlSi despre vitezometru am gasit
aici o explicatie:
QUOTE
... A silly federal law mandated an 85-mph speedometer, and BMW ...
edutxu
Oct 23 2009, 12:45 PM
plang

(
ai motor mai mare decat mine

:P
frumos cazanul....poate facem odata o intalnire unde e12 s afie majoritar
boghyb
Oct 24 2009, 06:59 PM
QUOTE (edutxu @ Oct 23 2009, 01:45 PM)

plang

(
ai motor mai mare decat mine

:P
frumos cazanul....poate facem odata o intalnire unde e12 s afie majoritar

Mai intai sa iau carnetul ...

)))
tomado e28 owner
Oct 24 2009, 07:28 PM
Esti de o varsta cu frate-meu. La multi ani! Si el are tot de 2.8 motor si din fericire nu are carnet

)))) Din pacate nu BMW...
Lasa ca macar iti faci masina frumoasa pana atunci, dupa aia dai banii pe benzina

Spor si bafta!
boghyb
Oct 25 2009, 12:18 AM
QUOTE (tomado e28 owner @ Oct 24 2009, 08:28 PM)

Esti de o varsta cu frate-meu. La multi ani! Si el are tot de 2.8 motor si din fericire nu are carnet

)))) Din pacate nu BMW...
Lasa ca macar iti faci masina frumoasa pana atunci, dupa aia dai banii pe benzina

Spor si bafta!
Multumesc Tomado ! Din pacate nu numai benzina o sa fie problema :-s . Trebuie sa ii schimb si semeringurile :-s.Revin cu intrebarea : Are cineva un buton complet de avarie sau tamburusul de la oglinda ? Va rog din suflet ! Platesc ;;)
boghyb
Nov 23 2009, 07:17 PM
Am rezolvat cu avaria ! :X:X:X.nu avea nimic butonul.era legat un fir intre 2 relee(nu pot sa inteleg de ce dobitocul respectiv a facut asta).acum am alta problema: la aerul conditionat exact in bot in fata ventilatorului e un mic releu/siguranta , nu stiu exact ce este si este intrerupt.Am atasat o poza si sper sa ma lamureasca cineva ce este si daca o aveti din intamplare una in plus si functioneaza ar fi minunat(platesc!).salut.
QUOTE (boghyb @ Nov 23 2009, 07:15 PM)

Am rezolvat cu avaria ! :X:X:X.nu avea nimic butonul.era legat un fir intre 2 relee(nu pot sa inteleg de ce dobitocul respectiv a facut asta).acum am alta problema: la aerul conditionat exact in bot in fata ventilatorului e un mic releu/siguranta , nu stiu exact ce este si este intrerupt.Am atasat o poza si sper sa ma lamureasca cineva ce este si daca o aveti din intamplare una in plus si functioneaza ar fi minunat(platesc!).salut.
daca aveti din intamplare*
iorgos
Nov 23 2009, 07:28 PM
QUOTE (boghyb @ Nov 23 2009, 07:17 PM)

Am rezolvat cu avaria ! :X:X:X.nu avea nimic butonul.era legat un fir intre 2 relee(nu pot sa inteleg de ce dobitocul respectiv a facut asta).acum am alta problema: la aerul conditionat exact in bot in fata ventilatorului e un mic releu/siguranta , nu stiu exact ce este si este intrerupt.Am atasat o poza si sper sa ma lamureasca cineva ce este si daca o aveti din intamplare una in plus si functioneaza ar fi minunat(platesc!).salut.
daca aveti din intamplare*
Salut. Din intamplare am rezistenta asta, dupa un motor de 2.8.
tomado e28 owner
Nov 23 2009, 07:30 PM
Eu n-am gasit si am legat pe direct
bartro
Nov 23 2009, 08:11 PM
QUOTE (tomado e28 owner @ Nov 23 2009, 07:30 PM)

Eu n-am gasit si am legat pe direct

E ok si pe direct, numai invarte ventilator mai tare pe direct. Ventilator asta probabil a avut 2 trepte, 1 realizata prin rezistenta asta.
boghyb
Nov 23 2009, 09:21 PM
QUOTE (bartro @ Nov 23 2009, 08:11 PM)

E ok si pe direct, numai invarte ventilator mai tare pe direct. Ventilator asta probabil a avut 2 trepte, 1 realizata prin rezistenta asta.
Si eu am legat firele pe direct dar ventilatorul se opreste foarte rar:(.
bartro
Nov 23 2009, 09:33 PM
Ventilatorul porneste odata cu compresor de la clima probabil. Ca sa ajuta racirea de condensor (radiator de clima care e in fata radiator de apa). Cand e pornita clima, acesta porneste - opreste des. Daca ai freon mai putin sau compresor mai uzat sta mai mult pornit, pana la pornit tot timp..
boghyb
Nov 23 2009, 11:50 PM
QUOTE (bartro @ Nov 23 2009, 09:33 PM)

Ventilatorul porneste odata cu compresor de la clima probabil. Ca sa ajuta racirea de condensor (radiator de clima care e in fata radiator de apa). Cand e pornita clima, acesta porneste - opreste des. Daca ai freon mai putin sau compresor mai uzat sta mai mult pornit, pana la pornit tot timp..
Multumesc mult de tot pentru raspunsuri barto ! (Iorgos ti-am dat un PM , astept raspuns).
boghyb
Jan 8 2010, 11:17 PM
Salut...am o noua probelma , de data aceasta legata de trapa.Cand am cumparat masina ,fostul proprietar mi-a spus sa folosesc imbusul pentru ca motorasul este stricat.Acum vreo saptamana umblau eu telelu prin garaj si m-am gandit sa il desfac si sa vad ce si cum.Motorasul nu a avut aproape nimic bineinteles(inafara de un surub slabit) , l-am montat la loc pe masina , l-am probat pe direct iar acum inchide si deshide foarte frumos.Problema este ca butonul original imi lipseste asa ca am cumparat altul ( de la Alpadrino) si am sperat ca pot sa il adaptez.Dupa ce am incercat o groaza de combinatii intre fire am renuntat pentru ca nu se intampla nimic (nici macar un scurt).Am verificat si cu aparatul de masura si am observat ca nu am curent pe niciun fir...am verificat si sigurantele dar nu aveau nici ele nimic.Intrebarea este daca stie cineva unde duc firele din plafon(banuiesc ca trebuie sa duca intr-un releu) sau care ar fi cauza pentru care sunt intrerupte.Astept raspunsul vostru.Multumesc.
bartro
Jan 8 2010, 11:42 PM
Cauta un buton original (la reprezentanta BMW), si o schema electica (pe net). Din ce oras esti?
05aBi
Jan 8 2010, 11:52 PM
AlPadrino parca nu e decat in Bucuresti, pe Bd. Stefan Cel Mare.
Ciupanezu
Jan 8 2010, 11:57 PM
Şi pe Bd. 1 Mai din Drumul Taberei.
iorgos
Jan 9 2010, 11:38 AM
Baiatul este din BUCURESTI.
Releul din plafon il ai? Poate el este problema.
boghyb
Jan 9 2010, 02:37 PM
Salut.Sunt din Bucuresti.Nu am niciun releu in plafon ... nu am decat 5 fire care am banuit eu ca ar intra in buton + firele care se conecteaza la motoras

.Daca are cineva cineva releu sau releele (pentru ca pe bmwpartscatalog.com am vazut ca sunt 2) ar fi perfect.
boghyb
Jan 9 2010, 02:43 PM
Acum am stat si am procesat un pic si am impresia ca de fapt in poza a 2-a sunt 2 relee identice numai ca unul e intors ca sa se poata vedea si celeala parte:-j... cel putin asa sper :-s.
boghyb
Jan 9 2010, 03:36 PM
QUOTE (boghyb @ Jan 9 2010, 02:37 PM)

Salut.Sunt din Bucuresti.Nu am niciun releu in plafon ... nu am decat 5 fire care am banuit eu ca ar intra in buton + firele care se conecteaza la motoras

.Daca are cineva cineva releu sau releele (pentru ca pe bmwpartscatalog.com am vazut ca sunt 2) ar fi perfect.
cineva releul sau releele*
iorgos
Jan 9 2010, 05:46 PM
QUOTE (boghyb @ Jan 9 2010, 03:37 PM)

Salut.Sunt din Bucuresti.Nu am niciun releu in plafon ... nu am decat 5 fire care am banuit eu ca ar intra in buton + firele care se conecteaza la motoras

.Daca are cineva cineva releu sau releele (pentru ca pe bmwpartscatalog.com am vazut ca sunt 2) ar fi perfect.
Eu cand am dat trapa de sticla, am vazut in plafon si un releu, deci ar trebui sa ia si tu un releu pe acolo daca nu a suferit anumite modificarii in decursul existentei sale. Poate te ajuta un coleg dupa forum care are trapa electrica sau altcineva care are ideie despre asa ceva.
bartro
Jan 9 2010, 08:36 PM
E12 nu e neaparat la fel ca E23. Recomand o`schema electrica.
boghyb
Jan 9 2010, 09:39 PM
QUOTE (bartro @ Jan 9 2010, 08:36 PM)

E12 nu e neaparat la fel ca E23. Recomand o`schema electrica.
Am cautat dar nu am gasit nimic ... am gasit doar releul si butonul de mai sus ... in rest cateva scheme cu acuatoarele de la inchidere si cam atat.Daca ai putea sa postezi un link cu o astfel de schema ti-as fi recunoscator.Multumesc.
bartro
Jan 9 2010, 10:51 PM
QUOTE (boghyb @ Jan 9 2010, 09:39 PM)

Am cautat dar nu am gasit nimic ... am gasit doar releul si butonul de mai sus ... in rest cateva scheme cu acuatoarele de la inchidere si cam atat.Daca ai putea sa postezi un link cu o astfel de schema ti-as fi recunoscator.Multumesc.
Ai dreptate, am cautat acuma un pic, nu gasesc decat contra $. In ce zona stai in Bucuresti? Daca vrei trec saptamana viitoare, sa vad daca pot sa inteleg eu ceva din firele alea. Si asa sunt tare curios la masinuta ta
boghyb
Jan 10 2010, 12:49 AM
QUOTE (bartro @ Jan 9 2010, 10:51 PM)

Ai dreptate, am cautat acuma un pic, nu gasesc decat contra $. In ce zona stai in Bucuresti? Daca vrei trec saptamana viitoare, sa vad daca pot sa inteleg eu ceva din firele alea. Si asa sunt tare curios la masinuta ta

Stau pe langa gara baneasa.Ar fi perfect daca ai putea.Da-mi numarul de telefon pe prv. ca sa te sun si sa stabilim cand ai putea sa treci :-??.
shapte
Jan 10 2010, 02:06 AM
te-as ruga daca poti sa faci o poza la porbagaj acolo unde ai motorasul pt ca sunt foarte curios ce si cum e pe acolo. foarte frumoasa masina dar de ce nu vrei sa treci la bari europene?
boghyb
Jan 10 2010, 02:26 AM
QUOTE (shapte @ Jan 10 2010, 02:06 AM)

te-as ruga daca poti sa faci o poza la porbagaj acolo unde ai motorasul pt ca sunt foarte curios ce si cum e pe acolo. foarte frumoasa masina dar de ce nu vrei sa treci la bari europene?
Salut.Daca imi spui exact la ce motoras te referi fac poza cu cea mai mare placere.Cat despre bare...daca as fi avut bare europene pana acum cred k as fi schimbat de cel putin 3 ori stopurile spate iar partea din fata nu ar mai fi fost completa la cati prosti au intrat in mine.In al doilea rand nu mi-ar placea cum ar arata cu bare europene...mi se pare .... neterminata:).
shapte
Jan 10 2010, 12:58 PM
motorasul de la trapa, din cate stiam e in porbagaj si vreau sa vad si eu cum e pe acolo:P
boghyb
Jan 10 2010, 01:04 PM
QUOTE (shapte @ Jan 10 2010, 12:58 PM)

motorasul de la trapa, din cate stiam e in porbagaj si vreau sa vad si eu cum e pe acolo:P
Eu iti fac poza dar motorasul de la trapa nu are ce sa caute acolo

)... motortasul este in interior exact deasupra oglinzii

.
shapte
Jan 10 2010, 11:25 PM

) nu stiu de unde stiam ca motorasul este in porbagaj, nu imi face poze la porbagaj, vreau sa vad si eu unde vine acel motoras si cum vine prins, am un e12 cu trapa numai ca este manuala si poate poate o fac electrica
boghyb
Jan 13 2010, 08:06 PM
Salut:(.De data asta va deranjez cu o problema mare de tot:-s.Am incercat astazi sa o pornesc si nu inteleg ce a apucat-o dar nu mai invarte electromotorul.Inainte daca incercam sa o pornesc iar schimbatorul era in D(drive) mi se aprindea BRAKE din bord si nu declansa electromotorul.De data asta se intampla la fel numai ca sunt in P ... am incercat si in N dar tot la fel.Prima data am crezut ca nu are benzina pentru ca mi se aprindea becul de rezerva din bord si am crezut ca nu are presiune suficienta si o avea vreun releu ceva care nu te lasa sa o pornesti.Am cumparat benzina dar la fel.O fi vreun scurt ceva ... ? Astept raspuns.
bartro
Jan 13 2010, 09:52 PM
Ai incercat sa misc cutie prin P, R, N, D, si inapoi? Poate a ramas un contac 'agatat'. Nu stiu cum e la E12, dar poate trebuie si frana apasat? Stopuri sa aprind cand apes frana?
boghyb
Jan 14 2010, 10:56 PM
Salut.Am incercat astazi electromotorul pe direct si invarte.Imi poate spune cineva unde este releul electromotorului ? :-??
shapte
Jan 14 2010, 11:15 PM
nu cred ca ai nici un releu pe electromotor, vezi sa nu fie o problema cu bobina, cum i-ai dat curent? prin bobina sau prin firul electromotorului? si incearca si ceea ce a zis bart, la e12 meu nu am nici un releu pe electromotor, am patit si eu ca tine dar eu nu am cutie automata, singurele belele le aveam ori ca bateria nu era pusa ori ca am ars bobina ori firele nu au fost stranse bine
boghyb
Jan 15 2010, 03:29 PM
Salut.Am miscat de mai multe ori cheia in contact si a pornit...deci se pare ca s-a dus contactul.Mai am unul de pe un E28 dar nu stiu sa il desfac de pe ansamblul acela pe care sunt montate semnalizatoarele , comutatorul de stergatoare si maneta de reglat volanul pe inaltime.A mai desfacut cineva unul pana acum ?... pentru ca e singurul contact pe care il mai am si nu vreau sa il stric :-s.
shapte
Jan 16 2010, 12:42 AM
vezi ca trebuie sa il scoto cu tot cu parte mecanica dupa care sa ii scoti numai partea electrica(asta daca nu vrei sa ai mai multe chei). daca te uiti tu atent acolo ai un shurub cu cap de nit, iei un flex si ii faci o crestatura pt shurubelnita ca altfel nu ai cum sa il scoti de acolo, il desfaci, dupa aia bagi cheia in contact si il rasucesti ca sa nu iti tina piedica aia iar dupa asta il dai afara. partea electrica e cam greu de dat afara fara sa dai partea mecanica plus de asta nu cred ca poti sa o prinzi la tine.(chestia cu flexu si shurubelnia la mine a mers)
boghyb
Jan 16 2010, 09:51 PM
QUOTE (shapte @ Jan 16 2010, 12:42 AM)

vezi ca trebuie sa il scoto cu tot cu parte mecanica dupa care sa ii scoti numai partea electrica(asta daca nu vrei sa ai mai multe chei). daca te uiti tu atent acolo ai un shurub cu cap de nit, iei un flex si ii faci o crestatura pt shurubelnita ca altfel nu ai cum sa il scoti de acolo, il desfaci, dupa aia bagi cheia in contact si il rasucesti ca sa nu iti tina piedica aia iar dupa asta il dai afara. partea electrica e cam greu de dat afara fara sa dai partea mecanica plus de asta nu cred ca poti sa o prinzi la tine.(chestia cu flexu si shurubelnia la mine a mers)
Mersi mult pt sfaturi shapte.Am reusit sa scot contactul de pe e28 ... acum sa vad daca se potriveste pe e12 ... adica am impresia ca la e12 am mai multe fire.Sper sa porneasca maine :-s.Multumesc inca o data.
shapte
Jan 16 2010, 11:14 PM
cu placere:) la e12 ai mai putine fire cred....sau daca tu ai cutie automata probabil ca ai mai multe fire. fa o comparatie cum si unde vin firele tale raportate la firele de pe celalat contact. teoretic nu e plug& play daca celalalt contatct nu este de automata dar ai putea sa il modifici lipind firele de pe e12
boghyb
Jan 23 2010, 10:24 PM
Salut din nou.Am reusit sa montez contactul de E28.Totul functioneaza bine dar problema e ca cel de E12 avea 2 fire in plus (maro si maro-albastru) si nu stiu exact ce faceau.Am incercat toate comenzile sa vad daca este ceva ce nu functioneaza dar totul pare in regula.Daca cineva are idee despre ce ar putea firele astea 2 sa faca ar fi excelent.Astept raspunsurile voastre.Multumesc.
Mihai_AMD
Jan 24 2010, 02:41 AM
Salut boghyb si bine ai venit pe forum,vad ca e de ceva timp masina aici insa acum am vazut-o prima data

Foarte frumoasa!
daca vrei sa vb mai multe,schimb de sfaturi,etc,uite si id meu de mess: db85amd
sal
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.