mersi de aprecieri,
se simte putin acolo sus, dupa 5.800rpm, unde incepeam sa nu mai am benzina (acum cred ca e ok);
de la 5.800, afr-ul urca de la 12.5 pana la 13.8-14 la 6.400, asa ca 1-2 le-am schimbat la 6.400 - 6.200 (in mai putin de o secunda cit sta motorul in turele alea n-are timp sa se incalzeasca din cauza amestecului sarac), 3 si 4 le-am schimbat pe la 6.000 ...
zilele astea o sa mai verific sa vad cum stau cu amestecul acolo sus si o sa-i mai dau ceva avans (de la 5.800 - unde incepea sa scada benzina, pana la redline am intirziat avansul cu 3 grade, pt mai multa siguranta) ..
QUOTE (florin83 @ Feb 11 2007, 10:34 PM)

eu nu ma mai dau.. sorry

ok, o sa te iau la o tura, sa-ti faci o parere, cu toate ca, daca stai in masina nu zici ca trage cum trage (cred ca din cauza acceleratiei progresive, fara shocuri ca la turbo ...)