![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#921
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
hmmm.. ce ganduri ai de intrebi tocmai pe topicul asta?
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#922
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Eeee
![]() ![]() ![]() surpriza ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#923
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
hai buey nene, macar PM me ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#924
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
uscat si vreo max 10 grade...
![]() ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#925
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#926
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
![]() -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#927
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
daca nu plec din Bucuresti (ar trebui sa ajung tocmai pana la Botosani) - m-as baga si eu la o "plimbare" ...
-------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#928
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Daca o fii frumos..oricum sambata cred ca bag gumele de iarna asa ca o sa fiu spectator
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#929
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
a naibii cu vremea asta .. cind asteptam si eu azi ceva "plimbari" ...
btw: as fi curios sa vad cum stau cu o pisica 325 ... m-am dat cu urs cu motor M50B25 (Alfa) si a fost egal ... dar cu e36 n-am incercat - Iulika, te bagi ? Alfa: ti-ai facut suspensiile?, ca tre' sa mai incercam (acum merg in 0.6bar) si sunt curios daca se simte si pe asfalt ... -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#930
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Egal cu urs M50 2,5??Ciudat inseamna ca ai ceva caluti pe acolo?Cu WPP cum mai stai? -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#931
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
QUOTE (kali) ...btw: as fi curios sa vad cum stau cu o pisica 325 ... m-am dat cu urs cu motor M50B25 (Alfa) si a fost egal ... dar cu e36 n-am incercat - Iulika, te bagi ? Cum sa nu? ![]() Sper sa am timp sapt. asta sa pun si io serpii, poate o sa dau si kat jos + sonda lambda noua.. Dar de dat ne dam oricand, sa fie totusi uscat pe jos cat de cat.. ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#932
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
@alex: cu Alfa (urs visiniu cu motorul vechi a lui RIP) m-am dat de 4 ori: la 2 n-a putut zice nici unul care a fost in fata ... practic masinile au fost bara la bara pana pe toata lungimea parcarii de pe A2 (celelalte doua n-au fost concludente - ca la una am ratat eu a 2-a iar la alta a ratat el a 3-a) .. interesant e ca dupa asta ne-am dat amandoi cu un astra bertone cu soft si cu un leon tdi cu turbina schimbata si el a fost cu o masina in fata lor, iar eu cu o masina in spate
![]() cu wpp m-am dat imediat dupa ce am pus compresorul (nu aveam bobinele schimbate si facea maxim 0.5 boost) - a pus cam un TIR cu doua semiremorci intre noi pe 400m ![]() @Iulika: ne auzim cand se indeapta vremea .. bafta la pus serpii - va trebui sa fac si eu operatia asta, ca evacuarea mea e un dezastru acum (o singura teava pe 60) ... se aude un fisiit ingrozitor cind ma dau la ea This post has been edited by kali: Feb 4 2007, 08:52 AM -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#933
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 89 Joined: 7-May 06 Member No.: 280 ![]() |
Sper ca vineri acum sa vedem care pe care....rezolv si suspensia pana atunci!
|
|
|
![]()
Post
#934
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
pe mine ma bucura ca am fost la egalitate - ca am termen de comparatie cu ce mai fac la motor ... pui ceva suspensii sport? -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#935
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 89 Joined: 7-May 06 Member No.: 280 ![]() |
Niste amortizoare mai tari si alte arcuri un pic mai inalte..in rest cam la fel si sper sa te fac
![]() |
|
|
![]()
Post
#936
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Ceva miscare in seara asta
![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#937
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
cine mai doreste, cine mai pofteste ...
florin, cu tine nu m-am dat inca ![]() -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#938
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
eu nu ma mai dau.. sorry ![]() |
|
|
![]()
Post
#939
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Ceva miscare in seara asta ![]() N-a fost in seara aia, a fost a doua zi la pranz.. ![]() Din "pacate" 320i-ul lui Kali e indiscutabil superior 325i-ului meu.. La un start al lui dupa plecarea mea (0.3-0.4") ma prinde pe a 2-a, se duce cam o masina pe a 3-a si a 4-a (cumulat), iar pe a 5-a distanta ramane constanta (io skimb cam in 6600-6800rpm, el cam in 6200 din cate am inteles) Cred ca atunci nu aveai injectoarele de 2.5.. se simte diferenta fata de cele stock? P.S. Felicitari pt masina, chiar trage bine, iar etajarea treptelor e superba ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#940
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
mersi de aprecieri,
se simte putin acolo sus, dupa 5.800rpm, unde incepeam sa nu mai am benzina (acum cred ca e ok); de la 5.800, afr-ul urca de la 12.5 pana la 13.8-14 la 6.400, asa ca 1-2 le-am schimbat la 6.400 - 6.200 (in mai putin de o secunda cit sta motorul in turele alea n-are timp sa se incalzeasca din cauza amestecului sarac), 3 si 4 le-am schimbat pe la 6.000 ... zilele astea o sa mai verific sa vad cum stau cu amestecul acolo sus si o sa-i mai dau ceva avans (de la 5.800 - unde incepea sa scada benzina, pana la redline am intirziat avansul cu 3 grade, pt mai multa siguranta) .. eu nu ma mai dau.. sorry ![]() ok, o sa te iau la o tura, sa-ti faci o parere, cu toate ca, daca stai in masina nu zici ca trage cum trage (cred ca din cauza acceleratiei progresive, fara shocuri ca la turbo ...) -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 29th June 2025 - 06:15 PM |