Din pacate e posibil sa fi gresit de 5 ori

: prima data am plecat la >4000rpm si am lasat dara aia de peste 30 de metri.. a doua oara am pierdut startul.. a treia oara nu am turat suficient, doar 2000rpm, a patra oara am plecat cu ASC ON ca oprisem motorul si mi-a intrerupt la skimbarea in tr. a II-a etc..
La a mea, limita intre un start bun si unul prost e f. mica.. daca turez un pic mai mult decat trebuie am pierdut aderenta instantaneu.. daca nu turez suficient pierd "secunde" bune pana intra motorul in turatie..
Cel mai bun exemplu sunt liniutele "legale" cu B-XX-CRY, cand prima data i-am dat io 2 lungimi, iar a doua oara mi-a dat el.. tot 2..
Si atunci a fost a fel, dupa un start gresit nu am mai putut recupera deloc din distanta (poate un pic pe final unde l-am auzit ca a bagat a 4-a, iar io eram inca in a 3-a)
Ce m-ar ajuta f. mult ar fi neste gume de 235/45R17 care sa mai limiteze pierderea aderentei si un LSD
In caz contrar, intr-adevar, nu am nici o sansa - pe treptele I si II, cel putin
Dar, Florin, n-au intrat zilele in sac..

, sa gasim un loc "linistit" :unibrow: si refacem "testele"