Dacian
Oct 28 2008, 10:37 PM
Salutare,
Recent mi-am achizitionat un auto BMW 316i, 1995 si am rugamintea sa ma ajutati cu cateva intrebari :
1. Ce verificari trebuie sa fac la masina inainte de RAR >? ce piese trebuie sa schimb si ce marca?
ex. ulei, filtre, bujii, etc
2. Pot pune geamuri electrice si pe spate? Daca da de unde sa cumpar kit-ul.
3. Ce model de alarma imi recomandati?
Multumesc,
Dacian
Dacian
Oct 28 2008, 11:25 PM
Ce bujii sa folosesc?
QUOTE (Dacian @ Oct 28 2008, 10:37 PM)

Salutare,
Recent mi-am achizitionat un auto BMW 316i, 1995 si am rugamintea sa ma ajutati cu cateva intrebari :
1. Ce verificari trebuie sa fac la masina inainte de RAR >? ce piese trebuie sa schimb si ce marca?
ex. ulei, filtre, bujii, etc
2. Pot pune geamuri electrice si pe spate? Daca da de unde sa cumpar kit-ul.
3. Ce model de alarma imi recomandati?
Multumesc,
Dacian
bartro
Oct 28 2008, 11:27 PM
La rar, te referi la ITP?
Ce trebuie schimbat la masina depinde la ce nu corespunde cu dorintele cei care iti fac ITP.. Eventual mergi cu masina la un servici sa-ti face o inspectie.
Piese de schimb sunt in multe calitati si preturi diferite. Nu e neaparat sa-ti cumpar tot de la BMW, unii asa fac, e o chestie de buget si de incredere. Sunt piese de schimb disponibil in multe magazine. Cand ai aflat daca/ce trebuie schimbat, pot sa intreb aici ce si cum. La bucse sunt alte marci decat la amortizoare etc.
Geamuri spate cred ca se face, banuiesc ca ai un E36, atunci cel mai convenient gasesti la masini care sa dezmembreaze macarale, fete de usa, butoane, instalatia electrica, ce o fi necesar pentru upgrade asta.
ps felicitari cu achizitia
Dacian
Oct 29 2008, 10:27 AM
Salutare,
Multumesc pentru raspunsuri si sfaturi. Eu ma refer ce trebuie sa schimb inainte de RAR fara a merge la un service. Inainte de aceasta masina aveam o dacia supernova 2002 si stiam. Ulei, Filtru de aer, Filtru de ulei, bujii, apa stergatoare, antigel, lichid de frana Din cate m-am uitat la motor am obs ca uleiul este Mobil1.
Da este un E36. O sa revin si cu o poza.
Multumesc,
Dacian
cristic
Oct 29 2008, 03:31 PM
Salut,
pai in primul rand schimba-i uleiul si filtrele.
asteptam niste poze cu masina
bartro
Oct 29 2008, 04:47 PM
QUOTE (cristic @ Oct 29 2008, 03:31 PM)

Salut,
pai in primul rand schimba-i uleiul si filtrele.
asteptam niste poze cu masina

Nu stiam ca RAR se plange daca nu ai schimbat ulei
In fine, se treci ITP si sa faci ce e bun pentru masina sunt 2 chestii diferite.
cristic
Oct 30 2008, 12:20 AM
CITAT(cristic @ Oct 29 2008, 03:31 PM)

Salut,
pai in primul rand schimba-i uleiul si filtrele.
asteptam niste poze cu masina

pana la rar mai e muult, abia si-a luat masina
Dacian
Oct 30 2008, 03:27 AM
oK, s-a notat - ulei si filtru
Ionut
Oct 30 2008, 08:03 AM
Pai sa o luam pe rand....cati km are masina? Ai vreo carte de service la ea sa vezi istoricul la ce s-a schimabat? Daca nu, primele lucruri de schimbat sunt uleiul, la motorul asta pui un Castrol 10w-40, filtru ulei, filtru aer, filtru combustibil, apoi bujii, lichid de frana si antigel ca vine iarna....vezi in ce stare sunt placutele de frana si discurile, la fel directia, vezi furtunele de la frana daca sunt imbatranite...pune masina pe un tester si vezi daca are vreo eroare....daca toate astea sunt in regula, te poti duce linistit la itp....
Bafta si asteptam un update la situatie si niste poze cu masina....
bartro
Oct 30 2008, 09:21 AM
Daca motor are distributia pe curea trebuie schimbat si asta, daca nu ai informatia foarte sigura ca a fost schimbat recent.
Dacian
Oct 30 2008, 03:47 PM
Multumesc pentru sfaturi. Masina este din 1995, am cartea de service si TUV-urile. Distributia este pe curea. Uleiul este un 10W40 am gasit o hartie agatata la motor. Km la bord aproximativ 180.000. O sa fac un review la toate de mai sus si revin la voi cu raspunsurile si poze.
P.S. - Sunteti niste adevarati
Dacian
Oct 30 2008, 04:12 PM
Un manual in limba engleza pentru modelul 316i, 1995 unde pot gasi?
Dacian
Nov 2 2008, 03:02 PM
Salutare,
M-am decis ce ulei sa pun la masina.
Metabond 10 w40
Ulei de motor semisintetic, multigrad si cu proprietati exceptionale.
Se foloseste la lubrifierea motoarelor de benzina, diesel, turbodiesel de randament mare, conform cerintelor cele mai riguroase ale producatorilor pe care nu sunt montate filtre de particule, dezvoltate in anii 1990 si 2000.
Specificatii:
-SAE 10W40
-API SJ/CF
-ACEA A3-96 / B3-96
-VW 500.00; 505.00
Caracteristici:
Densitate la 15?C: 871kg/m3
Vascozitate 40?C: 98 mm2/s
Vascozitate 100?C: 14,5 mm2/s
Index de vascozitate: 150
Punct de aprindere, Cleveland: 220?C
Punct de curgere: -36?C
TBN: 9,6 mgKOH/g
Continut cenusa de sulfat: 1,17%
Carecteristici avantajoase:
-Ulei de motor economic, scade consumul de combustibil
-De mare randament, lubrifiant exceptional al motoarelor de mare turatie
-Confera pornire usoara si pe timp de iarna, deci scade uzura motoarelor
-Mareste durata de viata a catalizatoarelor
-Are calitati exceptionale de indepartare a depunerilor
-Scade emisia de noxe
-Are calitati bune de stabilitate termica
ionusunt
Nov 2 2008, 04:26 PM
QUOTE (Dacian @ Nov 2 2008, 03:02 PM)

Salutare,
M-am decis ce ulei sa pun la masina.
Metabond 10 w40
de ce fug unii de castrol nu stiu .
zici ca e medicament
la urmatorul schimb incearca cu castrol

chiar ,metabond asta unde e fabricat ?
Dacian
Nov 2 2008, 04:36 PM
ULEI MOTOR - BMW V-am atasat o lista cu tipurile de uleiuri folosite in functie de model si an.
La recomandarea unei persoane am decis sa schimb uleiul din 10 W40 in
5W 40 Se foloseste conform cerintelor cele mai riguroase la lubrifierea motoarelor de mare randament benzina, diesel si turbodiesel.
Specificatii:
-ACEA A3 / B3 / B4-98
-BMW LONGLIFE OIL
-VOLVO
-VW 502.00/505.00 (1/97)
-PSA
-MB 229.3
-SAE 5W40
-API SJ/CF
Caracteristici:
Densitate la 15°C: 849kg/m3
Vascozitate 40°C: 86 mm2/s
Vascozitate 100°C: 14 mm2/s
Index de vascozitate: 168
Punct de aprindere, Cleveland: 227°C
Punct de curgere: -39°C
TBN: 10,5 mgKOH/g
Continut cenusa de sulfat: 1,5%
Carecteristici avantajoase:
-Cu folosirea uleiului Top se poate ajunge pana la cele mai lungi perioade de schimb de ulei
-Are indexul de viscozitate ridicat
-Usureaza pornirea la rece
-Are stabilitate termica exceptionala
Provenienta: Belgia
Ionut
Nov 2 2008, 07:05 PM
Lasa 5w-40, baga 10w-40 si daca ai de unde sa cumperi ulei BMW sau Castrol....altceva nu merita...
Dacian
Nov 2 2008, 07:22 PM
Salutare Ionut,
Pot cumpara orice tip de ulei insa vreau sa merg pe produsele Metabond. Tu imi recomanzi cele 2 uleiuri din experienta proprie sau din "auzite". Ai folosit sau sti pe cineva care a mers pe produsele metabond si nu au dat randamment?
Am zis sa pun 5 W40 Iarna, si la primavara sa schimb cu 10 W40.
Dacian
Ionut
Nov 2 2008, 10:34 PM
Deci...cel mai bun ulei pentru un motor BMW, este uleiul BMW sau Castrol, pentru ca este acelasi lucru, dar in unele cazuri unul este mai scump ca altul si invers, depinde de magazin, reprezentanta etc...Folosesc astfel de uleiuri de vreo 7 ani si nu am avut prrobleme, totul este sa il schimbi la timp. In ceea ce priveste tipul de ulei, pentru un motor de generatie mai veche si cu multi km eu zic ca este mai bine sa folosesti 10w-40 si asta tzio spun din proprie experienta sau 10w-60 daca ai talpa grea. Asta este o parere personala, sigur ca si celelalte tipuri de ulei sunt bune, dar asta recomanda producatorul sa pui in motor, dar tu poti sa ii pui ce tip vrei.
ionusunt
Nov 2 2008, 11:04 PM
cristic
Nov 3 2008, 11:49 AM
eu la urs am avut o problema cand am schimbat uleiul de la 15w40 la 10w40, adica a inceput sa piarda ulei pe la toate suruburile
Dacian
Nov 7 2008, 04:16 PM
Salutare,
Pentru moment mi-am comandat un ulei 5W 40.
Dacian
sconx
Nov 7 2008, 08:45 PM
QUOTE (Dacian @ Nov 7 2008, 04:16 PM)

Salutare,
Pentru moment mi-am comandat un ulei 5W 40.
Dacian
Intrebarea ta a fost cam retorica ce ulei iti recomanda baietzii.Eu zic ca daca dadeai curs a ceea ce itzi recomandau nu era rau.Mi-e lene sa-ti...explic...o sa vezi fenomenul cu 5 W , oricum e pe banii tai.Crezi ca astia-s idioti? Toti sunt la al 'N'-lea BMW multzi.Tu tot ce ai decis tu ai pus...asa ca nu vad rostul topicului.
BTW ! Cureaua de distributzie sa O SCHIMBI.Aici e imperios necesar, ca sa nu cauti diverse piese pe forum dupa aceea.Prietenii stiu mai bine.
Si mai pariez ca asta care l-ai comandat e tot saracia aia ungureasca.....
ionusunt
Nov 8 2008, 12:39 AM
mai stiu eu un personaj care tot ce capul lui a facut si a luat yacco 5w ceva nu mai stiu ....
acuma isi schimba chiuloasa ........
Si mai pariez ca asta care l-ai comandat e tot saracia aia ungureasca.....@sconx - te referi la uleiul marca eferalgan ?

(metabond)
Dacian
Nov 9 2008, 11:26 AM
Salutare,
Nu o luati chiar asa de tragic. Intradevar am zis ce imi recomandati asta nu inseamna ca trebuie sa si merg pe acel produs. Am mai discutat si cu alte persoane si mi-au zis sa merg pe 10 w40. Momentan cu un astfel de ulei ruleaza masina "Mobil1 10 W40". Sigur puteam sa cumpar tot Mobil1 10 w40 pentru ca masina merge foarte bine cu el.
Corect, ulei-ul pe care l-am cumparat este un Metabond TOP 5 W40. Dupa ce o sa il pun pe masina o sa va tin la curent. Totodata am cumparat si tratament pentru curatare motor, tratament motor, si un aditiv pentru benzina. Sper sa nu stric masina

In situatia in care nu o sa mai functioneze la parametrii corespunzatori atunci o sa aveti un exemplu de "asa nu".
Ai spus ca acest ulei nu este bun ? Atunci de ce BMW il agreaza ? Ai folosit acest tip de ulei si nu a avut rezultate bune la masina ? Am nevoie de raspunsuri corecte si concrete, nu din auzite.
O sa schimb si cureaua dar momentan nu stiu ce tip/model sa cumpar. Maine o sa vb la auto karma sa vad ce imi recomanda baietii.
Dacian
bartro
Nov 9 2008, 11:34 AM
QUOTE (Dacian @ Nov 9 2008, 11:26 AM)

In situatia in care nu o sa mai functioneze la parametrii corespunzatori atunci o sa aveti un exemplu de "asa nu".
Esti un om curajos, asta e sigur
Dacian
Nov 9 2008, 01:29 PM
QUOTE (ionusunt @ Nov 8 2008, 12:39 AM)

mai stiu eu un personaj care tot ce capul lui a facut si a luat yacco 5w ceva nu mai stiu ....
acuma isi schimba chiuloasa ........
Si mai pariez ca asta care l-ai comandat e tot saracia aia ungureasca.....@sconx - te referi la uleiul marca eferalgan ?

(metabond)
salutare,
Daca tratamentul pe care l-am ales nu este cel mai bun, voi ce imi recomandati ? Presupun ca raspunsul se bazeaza pe o comparatie sau cel putin pe ceva real.
dacian
edutxu
Nov 9 2008, 02:55 PM
"sampon" din ala de curatat motorul am vrut sa mi iau si eu....dar tot din ce am inteles de aici...nu prea ajuta
poate nu ajuta la mine din cauza ca e motor vechi si am toate sansele sa mi curete depunerile "de tot" si sa pierd compresie
insa nu stiu la un motor mai nou....
Dacian
Nov 9 2008, 03:35 PM
Salut,
In fisele tehnice scrie ca merge pentru orice tip de motor si ca se vad rezultate oricat de mici ar fi ele.
Dacian
ionusunt
Nov 9 2008, 03:53 PM
fisele alea de la ulei mai au si scopul de a vinde uleiul
mobil 1 se mai face si la turci
daca faci de capul tau nu mai cere sfaturi in zadar ,ca noi nu vb din zvonuri aici .
daca faci teste pe masina ta....treaba ta banii tai ...esti un om curajos vb lui bart

(sau inconstient

)
iti recomand acest blog...oare nici ei nu stiu ce vorbesc ?
http://sandiegobmw.wordpress.com/ultimul articol de pe prima pagina si ultimul de pe ultima pagina .sper sa intelegi ceva macar de la ei daca de la noi nu vrei esti capos ....bine o faci pe barba ta...noi nu iti vrem raul,tocmai daia ti-am raspuns toti prompt si detaliat
edutxu
Nov 9 2008, 06:43 PM
QUOTE (ionusunt @ Nov 9 2008, 03:53 PM)

fisele alea de la ulei mai au si scopul de a vinde uleiul
mobil 1 se mai face si la turci
daca faci de capul tau nu mai cere sfaturi in zadar ,ca noi nu vb din zvonuri aici .
daca faci teste pe masina ta....treaba ta banii tai ...esti un om curajos vb lui bart

(sau inconstient

)
iti recomand acest blog...oare nici ei nu stiu ce vorbesc ?
http://sandiegobmw.wordpress.com/ultimul articol de pe prima pagina si ultimul de pe ultima pagina .sper sa intelegi ceva macar de la ei daca de la noi nu vrei esti capos ....bine o faci pe barba ta...noi nu iti vrem raul,tocmai daia ti-am raspuns toti prompt si detaliat

cred ca l ai cam....vitregit pe saracul om....nu trebuie sa vorbim asa cu nimeni
fiecare face ce vrea cu masina lui, cine stie ce sfaturi a primti el. suntem pe acest forum ca sa ne sfatuim itnre noi, iar daca cienva nu asculta nu trebuie sa ne luam de el, sau eventual san u mai dam sfaturi. majoritatea oamenilor vin aici sa afle, iar cei care stiu ar trebui sa aiba rabdare sa i explice omului ce si de ce
sconx
Nov 9 2008, 09:53 PM
QUOTE (ionusunt @ Nov 8 2008, 12:39 AM)

mai stiu eu un personaj care tot ce capul lui a facut si a luat yacco 5w ceva nu mai stiu ....
acuma isi schimba chiuloasa ........
[/color] [color="#8B0000"]Prietenii "stie"Si mai pariez ca asta care l-ai comandat e tot saracia aia ungureasca.....@sconx - te referi la uleiul marca eferalgan ?

(metabond)
Normal! Tu cu caterinca.....Eu d-abia ma abtzin sa nu o dau in lalele si tu ma provoci. Bineeeeee
sconx
Nov 9 2008, 10:27 PM
QUOTE (Dacian @ Nov 9 2008, 11:26 AM)

Sigur puteam sa cumpar tot Mobil1 10 w40 pentru ca masina merge foarte bine cu el.
1.Neamtul ala e prost bai de a pus Mobil!!!
2.Cate bmw-uri ai avut sa stii ca trage bine?
3.Cate uleiuri ai folosit pe acelasi motor sa apreciezi diferentza?
In situatia in care nu o sa mai functioneze la parametrii corespunzatori atunci o sa aveti un exemplu de "asa nu".
1.Cum realizezi ca masina nu merge in parametrii corespunzatori?
2.Si cum o sa apreciezi cauza ca fiind tipul uleiului?
Atunci de ce BMW il agreaza ?
Ce ai citit e faptul cu ungurii il RECOMANDA.NU cred ca invers are valoare de adevar!!!
Am nevoie de raspunsuri corecte si concrete, nu din auzite.
1.Concret: Am avut/condus tot ce se poate de la firma BMW(incepand cu 1971), restaurat, reparat, + alte marci de prestigiu adiacente dar care nu e etic sa le inshir.
3.Tot concret ai incarcat serverul degeaba, si ii mai si jicnesti pe baietzi.TU chiar nu pricepi ca asti-a sunt impatimitzi?Crezi ca fac mishto.Numai eu stiu vre-o 10 inshi care mananca BMW pe paine, daca poti vizualiza chestia asta...
Se poate inchide topicul

abia acum am dat si eu prin topicul asta, ca nu ma pasioneaza nici seria 3 nici 4 cilindri...
am avut ocazia sa vad si varianta nerafinata a ultimului post de la sconx

Cred ca ne agitam cam tare... adica si eu ca incepator intr-ale masinilor as fi ascultat mai degraba de amicul meu Gigi-Fane decat de unii de pe net. Cred ca sunteti si un pic prapastiosi in legatura cu marcile de ulei... cu toate ca Mobilul asta turcesc nu mi-a inspirat niciodata incredere. Mai degraba BP (chiar daca unii zic ca-i varza), care e produs de acelasi grup ca si Castrol. Am pus Magnatec la ultimul schimb, sunt curios daca o sa-l pape la fel ca pe BP.
Dacian, in concluzie:
1. NU pune ulei mai subtire decat e recomandat.
2. NU folosi porcarii de spalat motorul, decat daca stii ca ai scapat o mana de nisip in ultimul schimb de ulei

caz in care mai bine desfaci motorul de fapt... Asadar, nu exista absolut nici o situatie in care sa fie recomandat o spalare de motor (ulei).
Da, solutia de spalat circuitul de racire e ok, dar aia de spalat uleiul e useless, sau mai rau.
De ce nu as mai pune ulei subtire? Pentru ca am prins odata Valvoline 5W40 la superpret si l-am pus in TD. Coincidenta sau nu, la 2 saptamani motorul era pe chituci, turbina si compresia duse pe pustiu. Si injectoarele mucificate, dar nu vad legatura cu uleiul.
Si pentru ca al meu M30 de 230.000 km trage parca mai vartos inainte de a ajunge la temperatura normala (deci uleiul e gros inca, neincalzit). Lucru experimentat si pe alt M30 de 190.000km. Bine, aici ai putea spune ca de fapt la rece injectia debiteaza mai multa benzina. Dar eu n-am observat asta cand motorul e rece, ci doar neincalzit pana la jumatate. Unde mai pui ca uleiul se incalzeste mai greu decat motorul.
edutxu
Nov 9 2008, 10:57 PM
un raspuns demnt de lauda...bravo til, ar fi bine ca mereu sa fie cate cineva care sa dea asemenea raspunsuri la fiecare topic, si chiar daca acum sunt off-line... am observat ca aproape nici un topic nu e complet. cei care isi rezolva problemele nu posteaza dupa ce is cum au facut.....
bartro
Nov 9 2008, 11:12 PM
Asa e , suntem cam agitati. E si o chestie de folclor cu ulei asta, odata cand ai parasit cea ce a recomandat producatorului. Stiu numai ca are sens sa nu pui lei mai subtire decat e recomandat cand erau motor noua. Unu pentru ca de cand era nou sigur a apucat ceva uzura, cea ce sa reflecteaza printre alte si la presiune de ulei mai ales la turatie mai mici. Doi pentru ca, daca iau la exemplu 202-ul din 68, cand era fabricata motor utilajele nu avea precizia/tolerante pe care au utilaje de azi.
Despre spalat motor, daca e un motor cu km multi, exista sansa sa te trezesti cu scurgeri pe la semeringi, si poate si garnituri.
Exemplu practic, M30 al meu de 300.000 merge bine pe ulei castrol 10W40, care e si ulei recomandat in cartea masinei. Merge bine in sensul ca nu consuma, nu bate, nu tacana, nu ude bujiile. Nu sunt specialist. Nici aventurier.
sconx
Nov 10 2008, 10:58 AM
QUOTE (TiL @ Nov 9 2008, 10:47 PM)

am avut ocazia sa vad si varianta nerafinata a ultimului post de la sconx

Cred ca sunteti si un pic prapastiosi in legatura cu marcile de ulei...
Da ce-i drept deobicei e rafinat, m-am enervat.Dar nu-i PANICA.
Nu era vorba de marci de ulei, ideea era ca dca vrea intrebari sterile are la dispozitie destule forumuri BMW.Se stiu.Aici au migrat mare parte impatimitzii, totodata disparand de pe celelalte.
Doresc sa deschid un topic despre: DE UNDE SE DESCHIDE CAPOTA LA E 30, E 46, daca se poate sa venitzi la mine acasa ca ma descurc cam greu sa-mi aratazti, multumesc. Mai ales IONUSUNT vreau sa-mi spui pe timp de iarna ce tip de lichid de frana folosesc la stergatoare, doresc ceva reising! Mi-a zis unul cu BMW tare de tot, avea tricou cu "De Puta Madre"si lantz gros de aur (parea foarte cunoscator in ale BMW-ului), asa: - Frate manca-tzi-ash, ulei mi-a pus neamtzul ala prost. Deci n-am aflat marca.Help me pls!
edutxu
Nov 10 2008, 11:44 AM
QUOTE (sconx @ Nov 10 2008, 10:58 AM)

Da ce-i drept deobicei e rafinat, m-am enervat.Dar nu-i PANICA.
Nu era vorba de marci de ulei, ideea era ca dca vrea intrebari sterile are la dispozitie destule forumuri BMW.Se stiu.Aici au migrat mare parte impatimitzii, totodata disparand de pe celelalte.
Doresc sa deschid un topic despre: DE UNDE SE DESCHIDE CAPOTA LA E 30, E 46, daca se poate sa venitzi la mine acasa ca ma descurc cam greu sa-mi aratazti, multumesc. Mai ales IONUSUNT vreau sa-mi spui pe timp de iarna ce tip de lichid de frana folosesc la stergatoare, doresc ceva reising! Mi-a zis unul cu BMW tare de tot, avea tricou cu "De Puta Madre"si lantz gros de aur (parea foarte cunoscator in ale BMW-ului), asa: - Frate manca-tzi-ash, ulei mi-a pus neamtzul ala prost. Deci n-am aflat marca.Help me pls!

sconx. tot ce am zis noi pana acum...a fodt degeaba.....
lasa omul in pace. daca vom continua sa ne purtam asa cu noi veniti mai mult ca sigur ca vor ramane pe forum doar impatimitii. sunt sigur ca nu te ai nascut invatat cu notiuni de mecanica.....asa ca daca stim ceva sa facme bine si sa i invatam si pe altii
dar deocamdata vad dintr o simpla intrebare despre tiplul uleiului la o pisica am ajuns off-topic de mult timp....
sconx
Nov 10 2008, 01:10 PM
QUOTE (edutxu @ Nov 10 2008, 11:44 AM)

sconx. tot ce am zis noi pana acum...a fodt degeaba.....
lasa omul in pace. daca vom continua sa ne purtam asa cu noi veniti mai mult ca sigur ca vor ramane pe forum doar impatimitii. sunt sigur ca nu te ai nascut invatat cu notiuni de mecanica.....asa ca daca stim ceva sa facme bine si sa i invatam si pe altii
dar deocamdata vad dintr o simpla intrebare despre tiplul uleiului la o pisica am ajuns off-topic de mult timp....
Bine ma bine. Astazi eram mai bine dispus.Mai glumim si noi ca nu forum de religie...
sconx
Nov 10 2008, 02:03 PM
QUOTE (sconx @ Nov 10 2008, 01:10 PM)

Bine ma bine. Astazi eram mai bine dispus.Mai glumim si noi ca nu forum de religie...
.gif)
EDUTXU you save the day again uite-te aici
http://mascarit.ro/bat-man/
Dacian
Nov 10 2008, 06:53 PM
Salutare,
Fratilor nu va enervati !!! ... si nu va suparati. Peste tot am vazut numai subiecte negative despre acest/e produse "Metabond". Voi sustineti ca produsele nu sunt ff bune pentru masinile noastre, si nu va contrazic. Ceea ce vreau sa inteleg este de ce atunci BMW accepta aceste produse ? Sa inteleg ca una este coca cola si alta este american cola? Story ... astazi m-am dus sa caut un loc unde sa imi schimb uleiul la masina mea de 3000 euro. La service era o masina, suzuki, 28.000 euro care ii facea schimbul. Am ramas surprins cand am vazut ca proprietarul avea un metabond gold pe care l-a pus in motor. Deci, de dragul stiintei chiar vreau sa vad ce se intampla daca pun 5 w40, tratament intr-un bmw. Priviti acest lucru ca un experiment, si nu va suparati. Cine a zis ca sunt un pic capos a avut dreptate.
Dacian
edutxu
Nov 10 2008, 06:53 PM
QUOTE (sconx @ Nov 10 2008, 02:03 PM)

EDUTXU you save the day again uite-te aici
http://mascarit.ro/bat-man/
) sper ca nu m am dus eu p varianta...oricum am inteles mai multe, dar o las pe cea mai simpla ca sa nu mai continuam topicul asta. si intradevar, ai dreptate, poate ca el cumparand uleiul ala a salvat p altcienva d la esec....
Dacian
Nov 10 2008, 06:56 PM
Sa lasam uleiul un pic in pace. Am rezolvat problema cu filtrele, uleiul, placutele de frana, cauciucurile.
Mai am de rezolvat urmatoarele ;
- am nevoie de 2 arcuri pentru fata, 2 amortizoare fata, 2 bascule fata, rulmeti spate si 2 oglinzi ( doar geamurile )
- alarma, m-am gandit la un viper.
Vreau sa imi mai explicati o data va rog cum e treaba cu lantul/cureau de distributie. M-am dus la un service in Ploiesti si mi-a spus ca aceasta "piesa" nu se schimba.
Ce imi recomandati ? de unde sa cumpar !
edutxu
Nov 10 2008, 06:59 PM
QUOTE (Dacian @ Nov 10 2008, 06:53 PM)

Salutare,
Fratilor nu va enervati !!! ... si nu va suparati. Peste tot am vazut numai subiecte negative despre acest/e produse "Metabond". Voi sustineti ca produsele nu sunt ff bune pentru masinile noastre, si nu va contrazic. Ceea ce vreau sa inteleg este de ce atunci BMW accepta aceste produse ? Sa inteleg ca una este coca cola si alta este american cola? Story ... astazi m-am dus sa caut un loc unde sa imi schimb uleiul la masina mea de 3000 euro. La service era o masina, suzuki, 28.000 euro care ii facea schimbul. Am ramas surprins cand am vazut ca proprietarul avea un metabond gold pe care l-a pus in motor. Deci, de dragul stiintei chiar vreau sa vad ce se intampla daca pun 5 w40, tratament intr-un bmw. Priviti acest lucru ca un experiment, si nu va suparati. Cine a zis ca sunt un pic capos a avut dreptate.
Dacian
dacian tata, pana acum ai primit raspunsuri de la fle si fel de useri de pe acest forum; avand in vedere ca suntem diferentiati in vechime si in stiinta ai putea sa asculti de cei mai vechi de pe aci. poate ca nu au multa experienta practica, dar teoretica oricum au mai multa decat noi. daca ti s a pus tie pata sa distrugi un motor asta e, nu te poate opri nimeni. tine totusi cont ca aici sunt doar iubitori bmw si nu niste s riminali de masini.
cand mai ai astfel de idei nu le mai expune ca sa nu mai primesti replici rautacioase.
sincer la inceput tineam oare cum cu tine(sa nu crezi ca eram deacord cu uleiul tau) din cauza replicilor pe care le primeai pentru ca asa am patit si eu la inceput. dar pe bune.....las o asa.
daca tot vrei sa faci un experiment suna la brainiac poate acolo o sa fii primit u bratele deschise.
te rog sa ma scuzi ca am vorbit asa...dar pe bune ca nu mai suport
QUOTE (Dacian @ Nov 10 2008, 06:56 PM)

Sa lasam uleiul un pic in pace. Am rezolvat problema cu filtrele, uleiul, placutele de frana, cauciucurile.
Mai am de rezolvat urmatoarele ;
- am nevoie de 2 arcuri pentru fata, 2 amortizoare fata, 2 bascule fata, rulmeti spate si 2 oglinzi ( doar geamurile )
- alarma, m-am gandit la un viper.
Vreau sa imi mai explicati o data va rog cum e treaba cu lantul/cureau de distributie. M-am dus la un service in Ploiesti si mi-a spus ca aceasta "piesa" nu se schimba.
Ce imi recomandati ? de unde sa cumpar !
pacat ca esit din bucuresti. am p cienva care desface o pisica.....si nu cred ca il incanta ideea cu , virgula, curierii
Dacian
Nov 10 2008, 07:04 PM
Nu sunt din Bucuresti. Poti vb cu el macar de oglinzi.
edutxu
Nov 10 2008, 07:07 PM
QUOTE (Dacian @ Nov 10 2008, 07:04 PM)

Nu sunt din Bucuresti. Poti vb cu el macar de oglinzi.
sa mi lasi id
ledocteur
Nov 10 2008, 07:10 PM
QUOTE (Dacian @ Nov 10 2008, 07:04 PM)

Nu sunt din Bucuresti. Poti vb cu el macar de oglinzi.
dupa cate stiu cureaua de distributie se schimba sigur. altfel risti sa faci ca fostul proprietar al masinii mele (cand am cumparat masina era chiulasa sparta pt ca omu n-a schimbat cureaua la timp). daca ai pe lant se schimba si ala, dar la mai multe mii (sau zeci de mii) de km decat s-ar schimba cureaua. nu te juca cu astea ca ramai fara motor

bafta
Dacian
Nov 10 2008, 07:13 PM
Salut,
... ca sa vezi ce oameni lucreaza intr-un service. O sa merg la altul sa vad ce imi spune. Eu le-am explicat cca am citit pe internet, si ca mi-au spus niste prieteni. El nimic, batman batman .... hmmm
Cum sa iti las ID-ul ?
Dacian
ionusunt
Nov 10 2008, 09:39 PM
QUOTE (sconx @ Nov 10 2008, 10:58 AM)

Da ce-i drept deobicei e rafinat, m-am enervat.Dar nu-i PANICA.
Nu era vorba de marci de ulei, ideea era ca dca vrea intrebari sterile are la dispozitie destule forumuri BMW.Se stiu.Aici au migrat mare parte impatimitzii, totodata disparand de pe celelalte.
Doresc sa deschid un topic despre: DE UNDE SE DESCHIDE CAPOTA LA E 30, E 46, daca se poate sa venitzi la mine acasa ca ma descurc cam greu sa-mi aratazti, multumesc. Mai ales IONUSUNT vreau sa-mi spui pe timp de iarna ce tip de lichid de frana folosesc la stergatoare, doresc ceva reising! Mi-a zis unul cu BMW tare de tot, avea tricou cu "De Puta Madre"si lantz gros de aur (parea foarte cunoscator in ale BMW-ului), asa: - Frate manca-tzi-ash, ulei mi-a pus neamtzul ala prost. Deci n-am aflat marca.Help me pls!

apropo cu de unde se deschide capota....era un topic pe parinti.com ...
http://www.parinti.com/modules.php?name=Fo...asc&start=0enjoy
apropo de lichid de frana....spala foarte bine ..........daca pui un pic de mustar...e la fix
alessia_de
Locatie: M�nchen
Copii
Elektra: 4 ani, 4 luni
Darius: 1 an, 4 luni, 2 saptamani, 1 zi
08.11.2007 9:47 citat
Eu am o VW Polo dar nu am cautat niciodata sa vad cum se deschide capota jenat ..habar nu am cum arata motorul. Banuiesc doar ca ar fi de undeva din interioriul masinii..pe langa volan sau sub volan? Buna intrebare!nu mam putut abtine
Ionut
Nov 10 2008, 09:45 PM
deci sa o luam pe rand....daca te-ai dus la mecanic si l-ai intrebat daca se schimba lantul(care se schimba de obicei pe la cateva sute de mii de km) e normal sa iti fi zis ca nu se schimba, dar daca tu i-ai zis ca vrei sa schimbi curea de distributie si el tzia zis ca nu se schimba, insemna ca e un mare dobitoc si te-as sfatui sa il lasi in pace.
In legatura cu arcuri si amortizoarele, eu zic ca e mai ok sa iti comanzi o suspensie sport, reglabila pe inaltime, exemplu kw care este chiar confortabila si impusti si 2 iepuri dintr-un foc: suspensie noua arc+amortizor si control mai bun al masinii....in ceea ce privesc basculele fata, vezi ca poti schimba doar pivotii si iesi mult mai ieftin decat ai cumpara o bascula intreaga, bascula o schimbi doar daca e ruginita, stramba, sudata etc...
Geamurile de oglinzi se gasesc noi si la nu sunt exagerate ca pret....
Dacian
Nov 10 2008, 11:09 PM
Salut,
Multumesc de sfat. Nu este intradevar nimic ruginit, rupt - sudat. Are un joc exact la niste bucsse de cauciuc. O sa ii spun maine cand merg la service sa imi comande eventual doar acele bucse. In legatura cu distributia ... cred ca i-am zis ceva de lant. Zi-mi te rog unde gasesc suspensie reglabila sau macar un link cu un model sa ii arat tipei de la service.
Dacian
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.