Help - Search - Members - Calendar
Full Version: BMW316i
BMWZone > DIVERSE > Off-topic
Pages: 1, 2, 3, 4
TiL
Bucsile aproape ca n-au nici o treaba cu bascula, clar se schimba separat.
Despre pivoti nu stiu cum e la E36, Ionut trebuie sa stie mai bine, si ti-a spus mai sus.

Suspensia sport reglabila... merita dar sigur e scumpa.
ionusunt
QUOTE (Dacian @ Nov 10 2008, 11:09 PM) *
Salut,

Multumesc de sfat. Nu este intradevar nimic ruginit, rupt - sudat. Are un joc exact la niste bucsse de cauciuc. O sa ii spun maine cand merg la service sa imi comande eventual doar acele bucse. In legatura cu distributia ... cred ca i-am zis ceva de lant. Zi-mi te rog unde gasesc suspensie reglabila sau macar un link cu un model sa ii arat tipei de la service.

Dacian

suspensie sport reglabila e ~800 euro . pt e36 . dar la 316i niste arcuri care sa coboare garda la sol ar fi cel mai ieftin si indicat lucru . si cred ca la un magazin tip tuning ar trebui sa apelezi pt asa ceva.sau ebay (cel mai bine wink.gif ) - intra si pe www.weitec.ro . sa iti faci o idee. recomand weitec super arcuri !
cat despre partea tehnica a masinii dumneavoastra , as recomanda cu caldura un full service , adia sa schimbi frumos tot ce e filtru lichid ulei distributia sa o faci si daca e cazul sa reglezi niste tachet . daca rontaie . dupa ce faci toate astea gandeste-te la articulatii suspensii . parerea mea e ca partea mecanica e mai importanta si prioritara fata de articulatie. ia-le pe rand si foloseste ce e mai bun la masina ta ! diferenta se vede cu timpul ! pot da ca exemple si dacia 1310 ! daca e cazul ! si probabil o voi face.
sconx
QUOTE (ionusunt @ Nov 10 2008, 09:39 PM) *
apropo cu de unde se deschide capota....era un topic pe parinti.com ...
http://www.parinti.com/modules.php?name=Fo...asc&start=0
enjoy laugh.gif

apropo de lichid de frana....spala foarte bine ..........daca pui un pic de mustar...e la fix laugh.gif
nu mam putut abtine

1.Ce tare e asta cu parinti, auzisem dar nu credeam ca e real.
2.Apropo de mustar am intzeles ca ala cu hrean e mai reising, crazy.gif

Daciane tata intreb si eu k... : de unde stii sau cine iti ispira ideile astea gen suspensie, amortizoare ca ai zis ca esti la primul BMW.Costa mult piesele, mecanici habarnishti? De ce ai vandut tu Solentza ta ma Daciane? Asta o sa-ti inghita si banii si viatza si nervii, dar zi tu, cum se uita pitzipoancele la ea? E...senzatie ma Daciane.
Dacian
QUOTE (sconx @ Nov 11 2008, 10:25 AM) *
1.Ce tare e asta cu parinti, auzisem dar nu credeam ca e real.
2.Apropo de mustar am intzeles ca ala cu hrean e mai reising, crazy.gif

Daciane tata intreb si eu k... : de unde stii sau cine iti ispira ideile astea gen suspensie, amortizoare ca ai zis ca esti la primul BMW.Costa mult piesele, mecanici habarnishti? De ce ai vandut tu Solentza ta ma Daciane? Asta o sa-ti inghita si banii si viatza si nervii, dar zi tu, cum se uita pitzipoancele la ea? E...senzatie ma Daciane.



Salutare,

Deja discutia nu isi mai are rostul. Da sunt la primul BMW. Mai am 2 Daciii ( Solenza, Supernova ) dar nu le vand ca imi plac si astea. Avem posibilitatea sa imi cumpar o alta masina mai nou, tot BMW ( 2000 - 2002 ) cu 13, 14000 euro era gata. Nu am vrut pentru moment sa investesc intr-o masina care nu aduce bani, doar satisfactie si cheltuiala. Tu poate ai prieteni cu bmw si care detin info, eu nu. E normal si eu te pot baga intr-un domeniu care nu ai "habar". Hai ca incercam sa gasim solutii. Cineva mai sus a scris suspensii, si a reomandat un site. Am sunat acolo si mi-au spus ca ei au doar suspensii care coaboara masina, ca na, sunt sport.

... plus ca sunt si casatorit. Nu am nevoie sa se uite fetele dupa mine. C dupa tine se uita doar cand esti in BMW ? "putin rautacios"
... masina am cumparat-o doar ca imi place sa ma uit la ea. Tot cu Dacia merg smile.gif
... tie nu ti-a placut o jucarie in copilarie ?

Sa ai o zi frumoasa !

Dacian
ionusunt
QUOTE (Dacian @ Nov 11 2008, 11:51 AM) *
Salutare,

Deja discutia nu isi mai are rostul. Da sunt la primul BMW. Mai am 2 Daciii ( Solenza, Supernova ) dar nu le vand ca imi plac si astea. Avem posibilitatea sa imi cumpar o alta masina mai nou, tot BMW ( 2000 - 2002 ) cu 13, 14000 euro era gata. Nu am vrut pentru moment sa investesc intr-o masina care nu aduce bani, doar satisfactie si cheltuiala. Tu poate ai prieteni cu bmw si care detin info, eu nu. E normal si eu te pot baga intr-un domeniu care nu ai "habar". Hai ca incercam sa gasim solutii. Cineva mai sus a scris suspensii, si a reomandat un site. Am sunat acolo si mi-au spus ca ei au doar suspensii care coaboara masina, ca na, sunt sport.

... plus ca sunt si casatorit. Nu am nevoie sa se uite fetele dupa mine. C dupa tine se uita doar cand esti in BMW ? "putin rautacios"
... masina am cumparat-o doar ca imi place sa ma uit la ea. Tot cu Dacia merg smile.gif
... tie nu ti-a placut o jucarie in copilarie ?

Sa ai o zi frumoasa !

Dacian


la mine nu se uita nici o fata....ca nu au timp sa ma vada trec prea repede laugh.gif
ce dreaq iti place la daciile alea nu stiu ...da-le si ia ti urs biggrin.gif
da coboara si rigidizeaza masina...ce vroiai sa faca sex cu ea ? laugh.gif
MASINA CARE ADUCE BANI SE NUMESTE DAF SCANIA VOLVO MAN .SAU MAI SUNT ALEA NEOPLAN ETC ....ALEA ADUC BANI...BMW URILE CHELTUIESC BANI SI TE FAC SA TE SIMI MAI BINE CA ATUNCI CAND FACI SEX!!!


le : MAI NOU nu inseamna si mai bun sau mai performant ...dpdv al meu ,mai vechi totdeauna !!!


@sconx : hrean ca hrean ......da unde i usturoiu ? dai frumos cu usturoi pe gume ....pentru aderenta la plecare.... tehnica perfectionata pe one three one zero reising car
TiL
ionusunt, sconx, ati iesit in parloaga si suspensia sport va tine cu burta pe pamant?
Reveniti-va, nu toti vor sau nu toti se pot bucura de suspensie sport, pentru ca nu toti stau in mirificul Bucuresti si poate ca vor sa se si foloseasca de masina.

Incercati sa vedeti si punctul lui de vedere, nu doar ce vreti voi. Si eu as vrea suspensie sport, roti late, sa mi se tina masina perfect pe asfaltul impecabil si liber de la Harsova la Tulcea, dar ajuns acolo vreau sa pot intra si pe strazi, in padure, pe dig la Dunare etc.

Cred ca ultimul post al lui Dacian e de bun simt si clar in privinta asteptarilor de la masina aia.
sconx
QUOTE (Dacian @ Nov 11 2008, 11:51 AM) *
... tie nu ti-a placut o jucarie in copilarie ?

Sa ai o zi frumoasa !

Dacian


Ba da BMW 3.0 csl ala care e in avatar la INTERCEPTOR. Si Lancia Stratos aia cu Alitalia.Atat ma uitam(jucat mai putin) la ele ca mi-au ramas in subconstient si acum.
Si nu mai baga nici un ban in pisica aia.Aveam un inginer/pilot de curse care ma mai ajuta demult care zicea "mergi pana se rupe si o reparam"...
Nu uita cureaua! Nu te lua dupa Fane Macaz...ca bujii ca moloz...
edutxu
QUOTE (sconx @ Nov 11 2008, 03:17 PM) *
Ba da BMW 3.0 csl ala care e in avatar la INTERCEPTOR. Si Lancia Stratos aia cu Alitalia.Atat ma uitam(jucat mai putin) la ele ca mi-au ramas in subconstient si acum.
Si nu mai baga nici un ban in pisica aia.Aveam un inginer/pilot de curse care ma mai ajuta demult care zicea "mergi pana se rupe si o reparam"...
Nu uita cureaua! Nu te lua dupa Fane Macaz...ca bujii ca moloz...

off topic...de lancia stratos si eu am fost indragostit tongue.gif...am niste carti cu raliurile in romania...daca o vrea cienva sa le citeasca.
dar revenind la post
hai sa ajutam omul si sa l privam de ironii...eu nu cred ca aveam rabdarea lui wink.gif
Dacian
Salutare,

Pana la urma am ajuns si cu masina in service pentru un control general inainte de RAR. Controlul a fost facut intr-un service din Ploiesti.

Necesar :

- placute de frana
- cauciucuri fata spate
- rulment spate-dreapta
- schimb ulei + filtre
- antigel
- curea distributie
- sudat toba
- arucuri fata normale ( nu stiu daca schimb arcurile pe fata este necesar sa le schimb si pe spate )
- amortizor dreapta busit ( masina nu este lasata din aceasta cauza, nu face zgomot). Burduful este rup si a curs ulei. Din spusele unui prieten am aflat ca nu este necesar sa schimb amortizoarele si ca merge reparat cu un set de burdufe.
- bascula stanga-dreapta. Ele sunt ok ddar au un mic joc in bucse. La fel merg schimbate doar ele in situatia in care nu sunt largite gaurile de la bascula
- ulei de frana
- ulei transmisie ( cutie si c )
- bujii

Total : fara sa cumpar bascula d/s , amortizor d/s fara manopera, fara cauciucuri aproximativ 1800 RON

Manopera aproximativ : 700 RON

Auxiliar :

- oglinzi, doar geamurile; cred ca sunt oglinzi normale - nu stiu pretul
- alarma auto - viper; sa fie cat de cat ok - 500 RON

.... si gata RAR-ul + taxe inmatriculare aproximativ 400 Euro + ulei/tratament - 500 RON + masina 3300 EUR.... Cred ca o fac de 4500 EURO.... In concluzie, cine a zis ca BMW-ul mananca bani, dreptate avea. Dar poftele sunt pofte !!!!

In rest sanatate sa avem si sa ne fereaza ...DDDD.. de accidente.

P.S.- Montarea se v-a face in Bucuresti la Seleniu. Am fost tratat cu profesionalism, disponibilitate, etc. Nota 10X.

Pana acum recunosc ca mi-ati fost de mare ajutor iar fara voi nu cred ca lua deciziile cele mai bune. In continuare o sa ma las pe mana celor de la seleniu. La voi o sa revin, asa cum am promis cu manifestarile masinii dupa folosirea produselor METABOND si POZE cu masina inmatriculata.
Pentru orice alte sugestii astept reply. ..... Inca ceva ... poate intr-o zi o sa ne si intalnim. Presupun ca aveti un club ? gashca? ... eu nu o sa vin cu masina ca imi e teama de traficul din Bucuresti biggrin.gif

Cu stima,

Dacian
TiL
Burduf=kit de protectie? Ala trebuie schimbat oricum, daca umbli la amortizoare.

Reparat amortizoare, se face, iesi la maxim un mil bucata, dar daca ai bani, mai bine dai 2-3mil/buc si ai ceva nou si bun.
Nu trebuie musai sa chimbi arcurile spate odata cu arcurile fata, dar n-ar fi rau.
Dacian
Salut,

Teoretic, amortizoarele sunt bune, dar daca schimb arcurile pe fata trebuie sa le schimb si pe spate ( sunt amortizoare rosii). Asa am mai primit si de la altcineva sfat. Apoi daca gaseste amortizorul defect trebuie sa il schimb si pe celalalt pe fata. ... sper sa nu fie nevoie din cauza ca schimb pe fata sa schimb si pe spate. >?

Dacian
sconx
QUOTE (Dacian @ Nov 11 2008, 07:42 PM) *
Necesar :

- placute de frana
- cauciucuri fata spate
- rulment spate-dreapta
- schimb ulei + filtre
- antigel
- curea distributie
- sudat toba
- arucuri fata normale ( nu stiu daca schimb arcurile pe fata este necesar sa le schimb si pe spate )
NU SCHIMBI NICI UN ARC SA FIE CLAR (DECAT DACA SUNT RUPTE!)!!!
- amortizor dreapta busit ( masina nu este lasata din aceasta cauza, nu face zgomot). Burduful este rup si a curs ulei. Din spusele unui prieten am aflat ca nu este necesar sa schimb amortizoarele si ca merge reparat cu un set de burdufe.
NU REPARAT! CI CUMPERI 2 NOI FATZA BOGE CU ALEA A VENIT DIN FABRICA ALEA PUI, DACA NU SACHS, BILSTEIN,KONI NIMIC ALTCEVA (nu ma intereseaza ce ti-a zis mecanicul) SI NUMAI IN ORDINEA SCRISA!
- bascula stanga-dreapta. Ele sunt ok ddar au un mic joc in bucse. La fel merg schimbate doar ele in situatia in care nu sunt largite gaurile de la bascula.
NU SE LARGESHTE NIMIC LA BMW.ESTE O IDIOTZENIE! AI SA VEZI CAT este una! SI DUPA UN AN VOR AVEA ACELASI JOC!
- ulei de frana
- ulei transmisie ( cutie si c )
TOT MECANICUL IDIOT TI-A INSUFLAT ASTA? SPUNE-I CA AM ZIS EU CA NU E CAZUL!
- bujii
LE-AI SCOS TU SA VEZI CUM SUNT? DACA SUNT NOI?????
In concluzie, cine a zis ca BMW-ul mananca bani, dreptate avea.
EU.DECI E PRIMA DATA CAND IMI DAI DREPTATE.IAR DACA NU AI SESIZAT CA ITI VREAU BINELE...BANII BAGATZI IN MASHINI SUNT ARUNCATZI IN WC.CEL PUTIN IN RO.



Cu stima,

Dacian/ Sconx
Dacian
- arucurile fata trebuie sa le schimb deoarece vreau sa o riduc. Momentan are arcuri sport- rosii si e prea joasa.
- nu vrea sa il repar pe el. Daca e busit il cumpar. Am zis reparat in sensul ca o sa ii pun burduf nou
- asa am zis si eu la bascula ca nu are de ce sa se largeasca. Poate daca avea joc foarte mare - dar nu este cazul.
- am zis eu, nu mecanicul - daca tot schimb tot sa ii pun in cutie/cardan
- bujiile nu le-am scos. Porneste bine masina.

Ce marca de cauciucri sa imi cumpar ? E ok sa iau ceva universal in coditiile in care masina o sa ruleze doar in oras ? si nu mai mult de 3000 km in 5 luni.
Ionut
as mai adauga fata de ceea ce a zis Sconx, sa pui si testerul pe masina si sa stergi eventualele erori sau sa depistezi eventuale erori.... smile.gif
off-topic: ca sa ne intalnim urmareste topicul cu intalnire saptamanala si aflii de acolo exact locul si ora... smile.gif
Si apropo ceva poze cu masina nu postezi si tu?
bartro
QUOTE (Dacian @ Nov 11 2008, 09:19 PM) *
- nu vrea sa il repar pe el. Daca e busit il cumpar. Am zis reparat in sensul ca o sa ii pun burduf nou

Daca a curs ulei din el clar e mai grav decat un burduf.
TiL
Vorba lui Bart, daca a curs, chiar daca nu-i barca, intr-o luna va fi.
Cauciucurile all-season sunt ok daca nu ai pretentii la performante vara si daca nu vrei sa faci expeditii prin nameti iarna. Cel putin la E28, 205/60R14 all-season resapate si-au facut treaba... in toate sezoanele smile.gif

Amortizoarele cumpara-le pereche. Eu la E28 am experimentat amortizoare asa:
- incarcate - misto, tari, dar unul a cedat rapid si facea masina sa valseze le denivelari luate cu peste 130km/h
- pe fata am Bilstein facute la Sibiu, luate la ~1 mil bucata. Nu sunt tari, nu sunt moi, sunt normale, banale. Isi fac treaba excelent dupa un an, 30.000km si o busitura urata luata de una din roti.
- pe spate am Monroe de vreo 20.000km. Astea trebuiau imperecheate cu arcuri mai tari. Se tin foarte bine. Am dat vreo 2,2 mil / bucata.
bartro
QUOTE (TiL @ Nov 11 2008, 11:22 PM) *
Amortizoarele cumpara-le pereche. Eu la E28 am experimentat amortizoare asa:
- incarcate - misto, tari, dar unul a cedat rapid si facea masina sa valseze le denivelari luate cu peste 130km/h
- pe fata am Bilstein facute la Sibiu, luate la ~1 mil bucata. Nu sunt tari, nu sunt moi, sunt normale, banale. Isi fac treaba excelent dupa un an, 30.000km si o busitura urata luata de una din roti.
- pe spate am Monroe de vreo 20.000km. Astea trebuiau imperecheate cu arcuri mai tari. Se tin foarte bine. Am dat vreo 2,2 mil / bucata.

Si eu am schimbat recent amortizoarele fata si spate, fata am pus sachs pe ulei, spate meyle pe gaz... nu imi suna bine combinatia dar cred ca rezultat nu e chiar rau. Desi ar putea sa fie un pic mai 'tare' pe fata, totusi drumuri sunt pline de gropi si nu as vrea sa pierd idea de limuzina si confortul asociat. Pe 2002 am pus cred monroe sau gabriel fata, pe ulei, si nu m-am placut deloc. Prea tarziu m-am dat seamna ca cele veche erau de fapt koni reglabil si erau reglat pe cel mai moale.
ionusunt
QUOTE (bartro @ Nov 11 2008, 11:13 PM) *
Daca a curs ulei din el clar e mai grav decat un burduf.

inseamna ca e ala de fabrica si e UZAT ...schimba-le. ..daca dai arcurile rosii sa ma anunti ca am un amic care cauta.ofera pret bun wink.gif
- ulei de frana perla asta e a ta sau a lui fane macaz ? laugh.gif no offense .
ulei/tratament - 500 RON mai bine pui mana si dai 500 ron pe CASTROL

bartro
QUOTE (ionusunt @ Nov 12 2008, 12:23 AM) *
- ulei de frana

In Olandeza tot ulei de frana sa zice. Nu stiu de ce sa spune lichid in Romania. Ca e in loc de cablu?
sconx
QUOTE (TiL @ Nov 11 2008, 11:22 PM) *
Cel putin la E28, 205/60R14 all-season resapate si-au facut treaba... in toate sezonurile smile.gif

SEZONURI? Nu comentam dar scrie sub poza ta super moderator, habar n-am ce inseamna dar cred ca e de bine.

Succesuri! Nu? spank.gif
xox
Fara iz de cearta, ma bag si eu putin in discutie: tot sezoniere am avut si eu pe urs si m-au trecut fara probleme prin toamna iarna si primavara.

Luciane, erau chiar alea care erau pe masina cand am cumparat-o daca mai tii minte (desi nu cred) in fine, erau aproape noi cred ca de asta n-am avut probleme. O singura data mi-a plecat putin fundul in alta directie decat cea de mers, dar era gheata pe jos, eu acceleram putin ca incepea o curba la dreapta si deal. Neavand viteza mare, am controlat-o foarte usor dar nu stiu daca cu gume de iarna n-ar fi facut exact la fel. N-am incercat si sincer nu cred ca vreau sa incerc.

Oricum, repet, n-am avut nici o problema in zapada in iarna aia si a fost destula in Iasi. Am iesit cu ea chiar inainte sa intre plugurile prin oras si n-am ramas pe nicaieri. La drum lung, uscat sau ud, iarasi n-am avut probleme.

Si ca sa fie cat mai clar, nu sunt reisar iar la drum lung viteza mea de croaziera era 100-120 km/h.

Acestea fiind spuse, parerea mea este ca Lucian are dreptate. Daca nu vrei performanta, sunt ok si cele sezoniere. Dar as inclina catre cele noi, nu cele resapate.

Just my 2 cents to_become_senile.gif
TiL
QUOTE (sconx @ Nov 12 2008, 10:24 AM) *
SEZONURI? Nu comentam dar scrie sub poza ta super moderator, habar n-am ce inseamna dar cred ca e de bine.

Succesuri! Nu? spank.gif


conf (9).gif Mea culpa.

Multumescuri pentru corectie. Stiam ca e ceva in neregula cand am scris dar pur si simplu mi-a fost lene sa ma mai gandesc... asa-i cand trebuie sa gandesti 8-10 ore pe zi in engleza...
Nu cred ca sunt "super bla bla" doar pentru calitatea exprimarii in limba romana.

Back on-topic, bineinteles ca ideal e sa ai cauciucuri noi, nu resapate, preferabil unele de iarna pentru iarna-primavara si de vara in rest.
Dupa posibilitati, la inceput am avut unele resapate de iarna (doar pe spate, pe fata le-am lasat pe cele de vara...). S-au tinut excelent pe zapada (urnit din nameti, croaziera cu 90-110 km/h pe zapada) dar si pe asfalt la 180km/h.
Anul asta le schimb (dupa 4 ierni), pentru ca unul din ele a fost gaurit urat cu un cui, plus ca incepusera sa crape.
edutxu
OFF-TOPPIC daciane ai mai mutle posturi decat oricare altul de pe aici smile.gif)

mai multe decat au multi la MASINA MEA smile.gif)
ionusunt
QUOTE (bartro @ Nov 12 2008, 09:28 AM) *
In Olandeza tot ulei de frana sa zice. Nu stiu de ce sa spune lichid in Romania. Ca e in loc de cablu?

si asta , poate si din cauza faptului ca compozitia chimica stiu ca e acida
si poate si din cauza faptului ca nu foloseste la lubrifiere . e doar un lichid folosit pt a face presiune hidraulica.el asa e mai vascos ca apa...e uleios smile.gif

da ai putea spune asa ca de ce nu lichid de servo si nu ulei ...nu stiu ....din cate stiu ala mai si lubrifiaza prin caseta ...nu stiu sigur nus inginer ....

dpdv al limbii romane eu asa imi explic lucrurile..de ce asa si nu asa .
Dacian
Salutare,

Fratilor, ce bujii sa cumpar ?

Dacian
TiL
NGK
edutxu
QUOTE (TiL @ Nov 12 2008, 05:50 PM) *
NGK

doar sa gasesti echivalente....eu am fost la un magazin si vanzatorul insista sa mi iau bosch smile.gif)
mi a gasit ngk si m am speriat d pret. le am gasit in schimb in suceava la un proieten care are magazins d piese auto cam la jumatate d rpet cat imi cerea el.
sa mi ai detalii despre masian si iti caut eu echivalentele daca vrei
TiL
NGK normale sunt cam la acelasi pret cu BOSCH-urile obisnuite, cel putin pentru M30: in jur de 10 lei bucata.
Cred ca ti-a gasit NGK mai speciale, gen Iridium, care sunt scumpe rau.
edutxu
QUOTE (TiL @ Nov 12 2008, 06:26 PM) *
NGK normale sunt cam la acelasi pret cu BOSCH-urile obisnuite, cel putin pentru M30: in jur de 10 lei bucata.
Cred ca ti-a gasit NGK mai speciale, gen Iridium, care sunt scumpe rau.

nu til...dil cele d care mi ai zis tu...nu ti uacum modelul...pe nbet erau 8,5 d lei iar el mi a cerut 13 lei bucata cu reducere smile.gif)
si am gasit la un prieten mai ieftine decat gasisem eu p net... cam 5 lei bucata
Dacian
Salutare,

E acceptabil pretul. EU ma asteptam sa ziceti 200 ron setul smile.gif
S-a notat : NGK

Dacian
cristic
Salut,

dar de ce vrei sa schimbi bujiile? parca spune-ai ca sunt ok ohmy.gif

sconx
QUOTE (Dacian @ Nov 12 2008, 05:23 PM) *
Salutare,

Fratilor, ce bujii sa cumpar ?

Dacian

BOSCH

Ai intzeles? Dacian cu alea a venit, cu alea moare, nu e masina de competitii, atunci te riscai la niste DENSO iridium spank.gif
Nu-mi place sa postez, dar nici asa nu se poate...
Vezi ca sunt niste BOSCH YTRIUM mai ieftine un pic de cat IRIDIUM , am fost surprins ce fac pe M40 (care cred ca-l ai si tu)
Hai Meri Xmas! evil (1).gif
sconx
QUOTE (bartro @ Nov 12 2008, 09:28 AM) *
In Olandeza tot ulei de frana sa zice. Nu stiu de ce sa spune lichid in Romania. Ca e in loc de cablu?


Nu-mi permit sa te contrazic dar in germana se zice BremsFlüssigkeit
si din cate stiu eu deriva din germana, nu spun din auzite.DECI tot lichid/fluid de frana in nici un caz ulei
[size="4"][/size]
bartro
QUOTE (sconx @ Nov 13 2008, 10:18 AM) *
BOSCH

Din ce am incercat la bujii pe 2002 (NGK, Beru, Bosch), Bosch-urile au mers cel mai prost. Cele noi. Mai aveam unele foarte veche pe care scria BMW si Bosch, care mergeau bine.
Dacian
Salutare,

Am inceput sa cumpar produsele consumabile :

- Ulei motor - 5 W40 - 5 litri
- Lichid de frana - 300 ml
- Ulei de transmisie ( cutie si cardan ) - 75 W90 - 5 litri
- Tratament motor ( ulei, benzina ) + curatat motor

In total m-a costat 600 RON


Multumesc,
Dacian

P.S. - Astazi mi-am facut cont si am vorbit la autokarma pentru a-mi comanda filtre, placute de frana, saboti. Revin la voi cu preturile. Baietii sunt foarte disponibile in oferirea informatiilor necesare achizitionari pieselor.
Dacian
Salutare,

FILTRU AER - PRODUCATOR BOSCH 1 43.19 43.19
FILTRU COMBUSTIBIL - PRODUCATOR BOSCH 1 100.22 100.22
FILTRU POLEN - PRODUCATOR CORTECO ( CARBON ) 1 72.83 72.83
FILTRU ULEI - PRODUCATOR BOSCH 1 31.77 31.77
SABOTI FRANA - PRODUCATOR PAGID 1 77.22 77.22
SET PLACUTE FRANA FATA - PRODUCATOR PAGID 1 138.64 138.64

TOTAL : 463.87 Ron

Multumesc,
Dacian
sconx
QUOTE (bartro @ Nov 13 2008, 11:06 AM) *
Din ce am incercat la bujii pe 2002 (NGK, Beru, Bosch), Bosch-urile au mers cel mai prost. Cele noi. Mai aveam unele foarte veche pe care scria BMW si Bosch, care mergeau bine.


AICI vorbesc de E 36 nu de 2002 care este cu totul altceva.Pe 2002 se comportau perfect BOSCH cu dunga neagra Platinum cu 4 electrozi.Stiu si alea de care vorbesti, dar omul intreaba de E 36 nu de bmw de acu 30 ani.Zi mai bine cum se zice in olandeza lichid de frana...

QUOTE (Dacian @ Nov 13 2008, 11:45 AM) *
Salutare,

Am inceput sa cumpar produsele consumabile :

Toate produsele sunt marca METABOND
V-am atasat pentru fiecare produs in parte cate un link ( caracteristici, domenii de utilizare, mod de folosire, etc)


Nu ne intereseaza voma ungureasca, experimentele ti le asumi ! badtaste (9).gif
Dacian
ANTIGEL ALBASTRU - 1.5L - PRODUCATOR FEBI 2 28.80 57.60 - NECESAR 3 litri
sconx
QUOTE (Dacian @ Nov 13 2008, 12:09 PM) *
Salutare,

FILTRU AER - PRODUCATOR BOSCH 1 43.19 43.19
FILTRU COMBUSTIBIL - PRODUCATOR BOSCH 1 100.22 100.22
FILTRU POLEN - PRODUCATOR CORTECO ( CARBON ) 1 72.83 72.83
FILTRU ULEI - PRODUCATOR BOSCH 1 31.77 31.77
SABOTI FRANA - PRODUCATOR PAGID 1 77.22 77.22
SET PLACUTE FRANA FATA - PRODUCATOR PAGID 1 138.64 138.64

TOTAL : 463.87 Ron

Multumesc,
Dacian


Aici ai facut bine, du-te la sertar si ia-ti un biscuit.
Lasand gluma suntem multzumitzi de cumparaturile facute, daca vinzi masina cat o sa ceri pe ea ? In ritmul asta o sa o evaluezi la 15000 euro blink.gif
Dacian
QUOTE (sconx @ Nov 13 2008, 12:41 PM) *
Aici ai facut bine, du-te la sertar si ia-ti un biscuit.
Lasand gluma suntem multzumitzi de cumparaturile facute, daca vinzi masina cat o sa ceri pe ea ? In ritmul asta o sa o evaluezi la 15000 euro blink.gif


Sincer, cred ca undeva la 3500 EURO. Aveau produse si mai ieftine dar am zis sa fie calitative. Criteriul a fost : ce e scump e bun.... insa sunt constient ca nu este asa !!!



bartro
QUOTE (sconx @ Nov 13 2008, 12:38 PM) *
AICI vorbesc de E 36 nu de 2002 .. .. dar omul intreaba de E 36 nu de bmw de acu 30 ani.

Sunt mai multi care s-au plans de bujiile Bosch, daca cauti pe net si intreb in magazine de piese o sa vezi. Eu am scris decat ce am observat eu.
Sunt constient ca 2002 nu e ca E36, dar in cat timp ca am cumparat de producatorul bujiile pe care el a recomandat pentru o masina, nu conteza ce masina e, ce varsta, etc. Pot sa pui semne de intrebari la starea in care sa afle motorul dar atat. Nu vad de ce experienta mea nu este un raspuns on-topic pentru ca masina e veche. Daca Bosch nu mai stie sa face bujii pentru o masina de 40 de ani, atunci nu mai trebuie se le face. Sau se scrie pe ambalaj smile.gif un disclaimer.
La E36 al tau, ce bujii ai pus?
TiL
Sconx, Bart vine din Olanda, asa ca ar trebui sa stie ce spune.

Dacian, nu prea ne intereseaza reclame la produse Metabond sau altele. In general aici pe forum s-a format o parere proasta despre tratamentele de motor. Un ulei bun are toate calitatile necesare:
- ungere
- curatare (adica nu permite formarea depunerilor)
- vascozitate buna, care se mentine bine cu trecerea timpului/uzura
- rezistenta la temperaturi ridicate
- etc etc

Asadar, daca tratamentele ar avea vre-un sens, ar fi deja incluse in produsul finit numit ulei de motor, macar de producatorii renumiti. Asa ca un ulei bun face toti banii.
edutxu
QUOTE (sconx @ Nov 13 2008, 10:18 AM) *
BOSCH

Ai intzeles? Dacian cu alea a venit, cu alea moare, nu e masina de competitii, atunci te riscai la niste DENSO iridium spank.gif
Nu-mi place sa postez, dar nici asa nu se poate...
Vezi ca sunt niste BOSCH YTRIUM mai ieftine un pic de cat IRIDIUM , am fost surprins ce fac pe M40 (care cred ca-l ai si tu)
Hai Meri Xmas! evil (1).gif

sconx, intrebare intrebatoare....stii unde se produc acum bujiile bosch? smile.gif
cristic
eu unul, pe ursulet, cand l-am cumparat aveam niste buji njk luate de pe un urs din germania, cand am vrut sa-i schimb bujiile ... stupoare nu am gasit buji cu care sa mearga la fel de bine ca si cu alea (am incercat vreo 2 modele de bosh si niste njk) asa ca in final, dupa 2 ani si peste 60k masina am dat-o tot cu alea cu care am cumparat-o.

concluzia mea este ca daca nu au nimic bujiile sa le lasi tot pe-alea!

eu nu am nimic de comentat despre unde sunt facute bujiile de bosh, dar mie nu mi se par nici macar bune!
sconx
QUOTE (TiL @ Nov 13 2008, 01:33 PM) *
Sconx, Bart vine din Olanda, asa ca ar trebui sa stie ce spune.

EU vin din Bucuresti am lucrat 3 ani la inceputul anilor 90 la un garaj BMW (nu reprezentantza) in Germania, am mai avut service in Bucuresti vre-o 2 ani (si nu am reparat Dacii niciodata) si am restaurat destule modele BMW mai este cazul de cele personale detzinute sau..(nu vreau sa ma laud, n-am adaugat si alte marci) dar nu ma impresioneaza cu nimic ca vine din Olanda. Poate doar daca a fost seful Motorsport BMW vre-o 10 ani, sau detinut echipa DTM BMW.Sincer ascult mai mult de sfatul INTERCEPTOR stiind ce practica are.

Dacian, nu prea ne intereseaza reclame la produse Metabond sau altele. In general aici pe forum s-a format o parere proasta despre tratamentele de motor. Un ulei bun are toate calitatile necesare:
- ungere
- curatare (adica nu permite formarea depunerilor)
- vascozitate buna, care se mentine bine cu trecerea timpului/uzura
- rezistenta la temperaturi ridicate
- etc etc
NORMA TIL , NORMA stii la ce ma refer API/SJ...de genul asta, Recomandari : Merz/Bmw/General Motors...etc

sconx
QUOTE (edutxu @ Nov 13 2008, 01:50 PM) *
sconx, intrebare intrebatoare....stii unde se produc acum bujiile bosch? smile.gif


TURCIAAA???? sau stai, mai am voie 2 incercari secret.gif Spania? search.gif Uzbekistan 4 sure.
TiL
Nu ca n-as acorda importanta normei, dar...
... imi place sa cred ca exista produse cu aceeasi norma dar cu performante diferite. Poate sunt un pic idealist, poate ca norma asta chiar reprezinta clasamentul suprem pentru uleiuri.

Sau poate n-am prins eu ironia subtila din mesajul tau? wink.gif

Despre Bosch, daca-mi amintesc bine, motorul pe care l-am pus la masina avea niste Bosch superuzate (se dublase distanta dintre electrozi) Made in India. Cred ca aveau 10 ani cel putin.
sconx
QUOTE (bartro @ Nov 13 2008, 01:27 PM) *
La E36 al tau, ce bujii ai pus?


Am renuntzat de mult la E 36.....si cat de curand poate si la E 46.Poate ma intorc la 2002 celb (15).gif cand o sa am timp de el....
La E 36? Stiu ca ultima data dupa care a venit unul si la cumparat, BOSCH YTRIUM. Foarte bine se tura , exceptional chiar.
Zi ma cum se zice lichid de frana in olandeza de ce o dai in diverse? Sunt curios... happy (24).gif
ionusunt
eu cred ca dacian lucreaza la metabond laugh.gif divizia marketing biggrin.gif sau au reusit sa il spele pe creier niste vanzatori cu aceste produse........................
sconx
QUOTE (ionusunt @ Nov 13 2008, 03:23 PM) *
eu cred ca dacian lucreaza la metabond laugh.gif divizia marketing biggrin.gif sau au reusit sa il spele pe creier niste vanzatori cu aceste produse........................


Vanzatori antrenatzi maaa, nu carnatzi.
Iar ma provoci, taci cu voma ungureasca.Sa aibe bani de autonomie.Eu vorbesc care puneam bezina de la MOL. ill (9).gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.