Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E34 520i
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
MeHigh
posibil sa ajung week-endul viitor, presupun ca e vb de Mirel, se poate sa te deranjez cu un telefon spre sfarsitul saptamanii, in caz ca vin?
MeHigh
pana miercuri nu mai scot masina din bucuresti, aseara am facut 2h de la servici pana acasa, cu masina. inca nu am rezolvat problema cu tremuratul din cand in cand, poate saptamana viitoare voi avea timp sa ma uit din nou pe-acolo, eventual si pe la sondele de temperatura si la lambda. deocamdata ne bucuram de dansa, de-a latu' ca sa zic asa. Tre sa reinnoiesc polita RCA, acum pana nu se scumpeste.
MeHigh
in seara asta i-am scos sonda lambda, am decuplat-o sa vad cum se misca masina fara dansa, si daca totul e in regula o schimbam. ce simptome ar trebui sa am FARA sonda lambda, in afara unui consum semnificativ crescut?
bartro
QUOTE (MeHigh @ Dec 23 2008, 06:25 PM) *
in seara asta i-am scos sonda lambda, am decuplat-o sa vad cum se misca masina fara dansa, si daca totul e in regula o schimbam. ce simptome ar trebui sa am FARA sonda lambda, in afara unui consum semnificativ crescut?

- buzunar mai gol
- arabi petrolieri mai veseli
- vreun cal doi in plus
- daca sonda era lenta un mers mai constant (nu zic mai bine)
316i
Sau daca dispui de un canal sonda se poate masura si in felul asta elimini orice dubiu.
MeHigh
mai, 'tui mama masii, m-am invartit vreo 2ore aseara prin bucuresti cu masina, si nu e nimic altfel decat un consum mai mare de benzen. masina trage la fel, suna la fel, tremura cand o apuca la fel, inclin sa cred ca e ok sonda.
acum, tot citind in stanga si dreapta, am ajuns la concluzia ca mai pot fi: senzorii de detonatie, vreun senzor de temperatura, si cam atat. vedem dupa sarbatori, deocamdata mergem asa, cand bine, cand rau, ca nu avem incotro, si nici finantele nu se mai inghesuie in buzunar.
MeHigh
amu, dupa sarbatori, masina a mers ok, am facut cam 1500 km in astea 2 saptamani, multe drumuri la munte, multa zapada infruntata, si forward si side-ways, toate bune si frumoase, am urcat pe la 3brazi, nu mi-a mai intrerupt nici la ralati nici in sarcina, desi nu i-am mai facut nimic. am mers cu sonda lambda cuplata, consum mediu in astia 1500 km cca 9%, in conditiile in care am avut si un predeal-busteni (12 km) parcurs in 4h pe 2 ianuarie seara. tre sa ii schimb uleiul iarasi, ca au cam fugit kilometri de cand folosesc noua motorizare.
P.S - nu mai folosesc vascul, i-am montat electro-ventilator, care se cupleaza mnual din boton pana pun mana pe o termocupla. Cu ocazua umblarii pe la pedalier am gasit si alarma masinii, cu senzori interiori, marca GEMINI, dar care nu cred sa mai fie folosita de o gramada de vreme. are data pe ea octombrie 1990 smile.gif

poze, cand le scot de pe telefon.
MeHigh
am mai hasit niste poze..nu neaparat cu masnia, cat cu niste cuzineti, o pompa de ulei...d-ale lui M20B20 tongue.gif
Si esapamentele de M20 (cele taiate) vs esapamentele de M50 (intregi)
MeHigh
am schimbat uleiul si filtrul ieri, resetat si oilservice interval-ul, masina se simte cu totul altfel acum.
astazi am gasit fisurat un furtun de apa, cel gros care merge sus la radiator, de la carcasa termostatului. am facut o improvizatie acolo, si am dat jos vascul pana gasesc sa cumpar furtun nou original sad.gif
am mers de curiozitate ceva mai tare pe autostrada, ma asteptam ca la intrarea in bucuresti sa faca iar figuri, dar nu a mai facut. masina merge bine in continuare. e posibil de la ulei sa fi fost problema? (si cu uleiul cu care am luat motorul, si cu ce am bagat inainte in ea a facut urat dupa talpi...acum nu mai face, cel putin deocamdata).
MeHigh
ieri am schimbat vascul cu unul care isi face treaba, si cele 2 furtune groase de la radiator la carcasa termostatului, plus completat cu antigel dupa aerisire. totul ok si frumos, numai ca trebuie sa verific injectoarele, tare am impresia ca 2 nu isi fac treaba cum trebuie.
P.S - 6.3% consum la pompa bucuresti-pitesti, mers in medie 130, un singur varf de acceleratie pana al 145 km/h. Ma manca tare de tot piciorul, mai ales ca era uscat si soare cand am plecat din bucuresti, dar am vrut sa vad daca e ok ce indica ceasul econometric. E bun.

PS - BONUS - poze cu ursoaica la 3Brazi - in elementul ei natural, pe 2 ianuarie, si una de pe drumul facut la intoarcere din Predeal pana in Busteni - 11 km in 4.5h.
MeHigh
cum se numeroteaza pistoanele la masina asta? dinspre radiator spre habitaclu, sau invers? cele 2 de langa radiator par cam mortaciune, nu aam reusit sa scot injectoarele pt curatat, insa am scso fisele de la alea 2 bobine si nu merg, am inlocuit bobinele cu unele bune(verificate) si tot nu merg. Masina merge in 4, cand o apuca bazdacul.
poate mai are cineva un 2.0 24V fara vanos, as vrea sa verific si alt calculator, poate dansul e de vina.
P.S. - am lasat masina in garaj iar, nu vreau sa o chinui asa in 4 pizdoane pana isi da drumul la mers din nou sad.gif
bartro
Am dat pe injectoarele mele la curatat undeva pana la urma, nu am incercat vreo metoda acasa. Inca nu stiu rezultatele, dar spun rugaciune fiecare seara inainte de culcare..
MeHigh
schimbat alea 2 bujii ude, verificat injectoarele cu ultrasunete, toate's bune in parametri, verificat din nou toate vacuumurile, raman de schimbat sonda lambda si/sau debitmetrul, ceva o ia razna daca merg peste 150 km/h sau peste 3500 RPM ceva timp, indiferent de treapta. Nu ii place sa fuga, la prima vedere sad.gif
TiL
dar consuma 6 la 110-120 wub.gif
MeHigh
da, dar imi ajungeau 50 de cai sa merg cu 110-120 km/h, imi place din cand in cand sa le mai dau drumul astora 150, sa le arunc fanu in fata si sa ii vad ca alearga ca armasarii ce erau altadata ....
ca fapt divers, cand imi merg toate pizdoanele masina trage ca nebuna (sau asa mi se pare mie, obisnuit fiind din tramvaiul 41), gen schimbat din 4 in 5 la 200kph(diff-ul de 3.73 face diferenta), consumul extra-urban care l-am mai spus si aratat, fumul care iese din roti ocazional, si spatele care vrea sa depaseasca fata uneori.

@Lucian, daca intri pe-aici, zi-mi si mie cand ai timp sa aruncam testerul ala pe masina, poate rezolv si eu problema asta stresanta.
MeHigh
Dupa intalnirea de duminica, domnisoara a implinit 27 de zambilute cu cate 10000 de petale.
in alta ordine de idei, dupa ce saptamana trecuta i-am schimbat sonda lambda (a iesit defecta pe tester), o tentativa de vasc, reglat distributia (era cu 1 dinte in urma, de ce ?! ), reglat pe la tobe (sa raga putin), am facut un drum de 360 km cu cca 27 litri benzina (Pitesti-Sibiu si retur) fara alergatura, subtire de vara asa, cu trapa deschisa etc.
15l 180 km pe ceas parcursi duminica in regim mixt ( autostrada+bucuresti) dupa schimbarea sondei lambda.
manole74
Tot nea Mirel i-a dat de cap?
MeHigh
update cu ce s-au mai schimbat la masina din martie pana acum: injectoare (6) , fuel pressure regulator, debitmetru, rulment dreapta spate ca huruia, senzor temperatura apa(cel pentru indicatorulul din bord), si patchuit cotul debitmetrului - nu sunt bani de unul nou acum.
masina merge bine, trage liniar (dupa ce i-am inchis fisura din cotul debitmetrului), nu imi mai face figuri.
L.E - 278.000 km arata in bord
MeHigh
QUOTE (Sportivu @ Dec 2 2008, 04:10 PM) *
Plimbarica, plimbarica... Merge f misto M50-ul, mi-a placut mult. E34, masina de boier! Ma bate gandul si pe mine sa imi iau un E34 biggrin.gif

happy (24).gif
haifisch
dar numerele la e34 ala albastru de ce sunt sterse?
05aBi
Ca sa faca economie de culoare la poza, trebuie sa stii tu tot. biggrin.gif
haifisch
pai normal....eu vreau sa stiu....
05aBi
Curiosii mor repede, ai grija, mai ales acum ca ai ce trebuie la masina. biggrin.gif
haifisch
esti purtator de cuvant?
MeHigh
numerele la e34 celalalt sunt sterse pentru ca nu el este in discutie aici, deocamdata ramane anonim.
L.E - am gresit in penultimul meu post, acum am 277.006 km in bord. am aproximat gresit ieri cand am pus numarul de km.
haifisch
wow....secret de stat smile.gif
iorgos
QUOTE (haifisch @ Dec 1 2009, 06:45 PM) *
wow....secret de stat smile.gif


Care stat ?
haifisch
state de romania wink.gif
iorgos
QUOTE (haifisch @ Dec 1 2009, 07:37 PM) *
state de romania wink.gif


Sa traiasca STATE DE ROMANIA .
CRM112
lgh (12).gif ce filme! ce rasturnari de situatie! ce regie! tongue.gif
haifisch
....ce teatru
05aBi
Sa-mi zici si mie pe privat a cui e masina cu numerele sterse, haifischule ...
Sportivu
bah da terminati cu discutiile astea, chiar n-aveti ce face? laugh.gif sunteti fenomenali
TiL
dar chiar asa.... ce masina o fi aia.... o fi miraj.... laugh.gif
David
CITAT(Sportivu @ Dec 5 2009, 04:38 AM) *
bah da terminati cu discutiile astea, chiar n-aveti ce face? laugh.gif sunteti fenomenali

lgh (24).gif celb (4).gif
MeHigh
ma mananca in fund sa o scot la vanzare, sau la schimbat cu un e30 1.8 sau 1.6.
Sportivu
Stai linistit...si pe mine ma bate acelasi gand biggrin.gif

Stii cum e vorba aia: cand te mananca...simti! si te scarpini! laugh.gif

PS: eu tot cu gandul la E12/E28 sunt... sau poate, si un E30 cu motor mic, da`frumusel.
MeHigh
daca se marita pentru $$, din bani tre sa cumpar un e30 cum spuneam mai sus. ideal ar fi unul coupe, ca usile din spate eu nu le folosesc (in calitate de sofer) deci nu imi trebuiesc.
ionusunt
QUOTE (MeHigh @ Dec 28 2009, 01:47 PM) *
daca se marita pentru $$, din bani tre sa cumpar un e30 cum spuneam mai sus. ideal ar fi unul coupe, ca usile din spate eu nu le folosesc (in calitate de sofer) deci nu imi trebuiesc.

dar de ce nu un e30 de 2.0 ? ca sa nu fiu nebun sa zic 2.5 ca am inteles ideea. vrei sa consume putin.
Sportivu
Impozitele cresc, asigurarile cresc, taxa auto de prima inmatriculare ramane in picioare. E tragic, dupa parerea mea...e jaf la drumul mare.
iorgos
Ce va apucat pe amandoi, aveti oxiurii?
MeHigh
nu vreau nici 2.0 la urs, mi-e suficient 1.8. am alergat masina, mi-a ajuns cu fuga, nu mai am nevoie de un motor mare. costurile de intretinere pentru 1.8 sunt mai mici (aici includ asigurare, impozit, revizii, consumabile) si atunci cand nu mergi prea mult cu masina conteaza lucrurile astea. de cand am montat motorul M50 anul trecut am parcurs cca 7000 km. chiar nu renteaza sa tin in fata blocului o masina cu motor mare, in conditiile in care merg atat de putin cu ea. tot respectul pentru generatia asta de serie 5, mi-a satisfacut toate nevoile anul trecut si acum doi ani, insa acum e peste ce am eu de trebuinta. nu mai fac drumuri lungi, nu mai am la fel de multe iesiri in afara tarii, deci confortul pe care il ofera la condus 3-400 km e acelasi si cu o masina mai mica, inca nu imi amortesc oasele dupa distanta asta.
daca se gaseste cineva sa o vrea, eu sunt impacat cu ea si nu o dau cu nici o parere de rau. daca nu, probabil o voi radia din circulatie si dezmembra in functie de cerere, statul nu merita un leu din banii pe care ii dam noi pe taxe si am de gand sa ii dau cat mai putin posibil, eu muncesc banii aia, el (STATUL) isi bate joc de mine. daca actualii mei angajatori ar fi de acord cu ideea de contract de colaborare cu PFA, cu siguranta as face si asta. si as plati catre stat un mare nimic, acelasi nimic pe care mi-l ofera si el mie prin deciziile luate de guvernanti.
haifisch
bai voi va comportati de parca va-ti nascut azi...statul te arde la buzunar la orice tip de masina fie ea mica sau mare....

impozitul e o problema pt masinile mari in cilindree...asigurarea nu e extraordinar de exagerata avand in vedere ca pt un logan de 1.4 platesti 427 de ron pe an ceea ce e enorm avand in vedere ca la un bmw de 2.8 este 644 de ron

mihai....tu te plangi ca te arde statul la bani cu 2000....la logan platesti asigurarea la fel.....impozitul e mai mare adevarat dar nu e nici ala o mare belea....plus ca piesele la reanault....sau ma rog logan sunt exagerat de scumpe ca nah e renault...plus ca eu nu vad 520 tau ca pe o masina numai de fuga....poate sa fie si economica daca iti reglezi piciorul

la ursul pe care ti l-ai dori asigurarea o sa ramana aceeasi....adica in jur de 600 de ron pe an iar impozitul o diferenta mult prea mica sa o simti cu adevarat deci nu ai sa rezolvi nimic.....nu mai vorbesc deja de celebra criza care a inghetat piata auto....nimeni nu mai cumpara nimic decat pe bani de kk....sau pe schimburi

in concluzie sfatul meu pt tine e sa tii masina iar pt domnu sportiv care la el chiar e o problema cu taxele ii recomand celebrul si umilul tico sau orice alta buburuza pe langa masina lui
MeHigh
am avut o masina frantuzeasca, multumesc, dar nu incape vorba de inca una.
asigurarea la e34 (RCA) pe urmatorul an tocmai ce-am facut-o, si a fost 630 ron la Asirom parca. nu cred ca la 2.8 e doar 644. am spus ca vreau sa dau cat mai putin posibil la stat, nu am adus vorba de consum. e34 asta e decent la consum, pentru 1500 kg de fier pe care le misca motorul ala. adica, cu 26 litri am facut 180 km in Bucuresti, cu tot cu piruetele prin zapada(cca 60 km in 4 nopti adunati). in afara scot medie pe la 8-9, depinde cat de tare o alerg. sunt de acord sa consume masina, pentru ca ma folosesc de ea. dar eu nu ma mai folosesc de ea, asadar am nevoie de o masina mai mica si mai putin pretentioasa la capitolul "cheltuieli fixe".
Nu aduc vorba de impozitele lui Sportivu, daca as fi in locul lui mi-as smulge parul din cap, dar aici e alegerea lui, fiecare ne ducem zilele asa cum putem.
a nu se intelege gresit, nu o dau ca sa iau vreo chinezarie sau mai stiu eu ce masina noua cu interiorul din plastic de lighean. vreau tot o masina veche, dar mai mica in dimensiuni si cu motorul mai mic.
pentru drumuri lungi am mercedesul, Vladut 316i l-a vazut si stie ce zic, pentru oras am un Golf 4 cu care ma pot misca. vreau o masina pe sufletul meu, rwd, cu costuri mai mici decat 5'ul, cu care sa ies la plimbare si sa ma simt bine fara sa imi subtiez felia de paine cand am de platit taxele masinii.
daca in ultimul an de zile de cand lucrez pentru firma actuala primeam mariri de salariu, probabil nu ma mai deranja atat de mult cand am platit 630 ron asigurarea. la impozit, intre 1.6 si 2.0 se taxeaza cu 18 ron/200 cm3. sub 1.6 parca e 8 roni/200 cm3. daca aduni cheltuielile astea (rca, impozit, revizie) intr-un an de zile iti ies bani de-un week-end la munte . eu vreau sa plec week-endul ala la munte, nu sa ii las pe altii sa mearga pe banii mei. despre asta e vb pana la urma.
haifisch
pai da dar incearca si tu un ardaf, astra etc si sa vezi diferente la bani....asiromu e cu 100 de roni mai scump... ori incerci site-ul rca ieftin ori un broker ca sunt o gramada...

un e34 la costuri e ok pt o masina rwd...si vad ca ai si artilerie de masini de oras....daca iei rwd mic nu se transforma si aia intr-o masina ca si golfu si mercedesu?

un e30 de 1.8 nu as putea sa o numesc o masina de suflet....nu o sa iti ofere nici o senzatie....

ma rog eu mi-am spus parerea acuma.....tu faci cum te taie capul
iorgos
Sincer Mihai eu cred ca nu te-a prins sindromul BMW, daca vrei masina mica cu tractiune fata. Fara sa te superi pe mine.
Ciupanezu
QUOTE (Sportivu @ Dec 28 2009, 04:54 PM) *
Impozitele cresc, asigurarile cresc, taxa auto de prima inmatriculare ramane in picioare. E tragic, dupa parerea mea...e jaf la drumul mare.


Cu impozitele e nasol, dar se pare că mai mulţi au dat statul în judecată pentru taxa de primă înmatriculare şi au câştigat. smile.gif

---------------

În orice caz, eu nu-i înţeleg pe cei care se plâng de impozite la maşinile de sub 3 litri, până la urmă sunt impozite relativ mici în comparaţie cu costurile de întreţinere ale unei maşini premium.
Eu plătesc 2100 Ron impozit pe an şi nu plâng, deşi este evident că nu este normal să plătesc atât de mult în comparaţie cu o maşină de cilindree mai mică.
RCA-ul la fel nu costă atât de mult, tocmai am făcut acum câteva zile RCA-ul şi m-a costat 650 Ron pe un an, chiar nu e mult în comparaţie cu alte ţări.
haifisch
nu iorgosica nu ai inteles....el vrea masina rwd cu costuri mai mici decat 520 pt sufletul lui fara sa subtieze felia de paine

imposibil....
iorgos
QUOTE (haifisch @ Dec 28 2009, 08:34 PM) *
nu iorgosica nu ai inteles....el vrea masina rwd cu costuri mai mici decat 520 pt sufletul lui fara sa subtieze felia de paine

imposibil....


Nu exista asa ceva.
Ciupanezu
520i nu are costuri mari de întreţinere.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.