MeHigh
Nov 17 2008, 07:03 PM
dupa ce ii schimb si consumabilele, pot spune abia ca e gata partea de motorizare.
mai sunt ceva bani de bagat in motor, dupa care incepem sa bagam banii in benzina.
daca masina a tot stat din august incoace, mi-e frica de bucsi acum, inainte nu aveam batai la masina, bucsaraia era ok, la fel amortizoarele...insa acum, ca a tot stat "pe burta" ma gandesc si la asta....
TiL
Nov 17 2008, 07:46 PM
Cum se aude fara tobe

Spor la treaba s-o pui repede pe sosea. Nu se duc bucsile in trei luni ....doar daca erau deja duse.
MeHigh
Nov 17 2008, 08:04 PM
intr-adevar, e sauvage fara tobe, taica-meu ( om serios, la 50 de ani) a zis ca vrea sa mearga cu ea la servici asa, fara tobe, ii placea cum se aude.
MeHigh
Nov 19 2008, 07:13 PM
suna al dracu de bine si cu toba, totusi. nu pot scoate filmul inca, dar il veti vedea voi
MeHigh
Nov 20 2008, 09:20 AM
Badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger, MUSHROOM, MUSHROOM !!!!!
(copyright Bart

)
bartro
Nov 20 2008, 09:47 AM
Foarte tare. Ce salt tehnologic ai facut cu motor asta. Chiar sunt curios la impresie de mers cu motorul nou in fata de cel veche. M20 vs M50.
MeHigh
Nov 20 2008, 01:09 PM
ma mai plimb ceva, pana sa trag o concluzie, deocamdata totul e ok, insa mai am una-alta de schimbat la masina

deocamdata sa schimb toate fluidele, si filtrele, si bujiile...apoi, o las sa se obisnuiasca putin, sa se mai adune cascavalul, luna asta a avut toata "atentia" mea.
poate, ne vedem duminica la intalnire?
CRM112
Nov 20 2008, 02:38 PM
congratulations pentru un proces tehnologic evolutiv...ca sa zic asa
MeHigh
Nov 20 2008, 06:51 PM
intrucat masina e APROAPE gata, le multumesc de pe-acum, in ordinea aparitiei:
d-lui Bytzu, care a venit cu mine sa vedem motorul, care m-a ajutat sa il dau jos din masina la pitesti cand l-am dus acolo
d-lui DB-85-AMD, care m-a ajutat sa scot mortaciunea de sub capota, si sa il infig pe micul gigant
d-lui 316i, care m-a ajutat cu tot ce inseamna partea electrica ( chiar daca m-a injurat oleaca in gand, cand am uitat eu de-un PLUS)
d-lui Bytzu, din nou, pentru conexiunile furtunelor si conductelor
d-lui Interceptor, care m-a invatat cum si in ce fel se pun anumite piese pe-acolo
d-lui Sportivu, veti vedea voi de ce - ideea de baza e ca m-a asteptat apana am avut sa-i dau banii pe niste chestiuni
d-lui DB-85-AMD de la care voi lua chestiunile lui Sportivu
d-lui Bytzu din nou, care mi-a cumparat uleiuri, filtre, bujii si alte acareturi, si m-a plimbat cu masina, si m-a ajutat de la 1:00 AM pana a doua zi la 17:00 PM sa pun ce mai aveam de pus pe masina
d-lui George, care mi-a vandut tobele si sonda lambda
d-lui TATA, care mi-a dat masina imprumut, sa-mi fac treaba cu ea cand a mea era pe butuci
d-nei MAMA, care ne-a suportat pe toti pe-acolo, ne-a facut de mancare, a dat cu matura si ne-a mai intrebat de vorba pe ici pe colo
d-lui FLEX, care m-a ajutat sa desfac niste suruburi, pe care d-na cheie a spus ca nu le poate desface
si, nu in ultimul rand, d-lui Cosmin Coman, care mi-a furnizat piese si informatii, pentru buna finalitate a lucrarii.
sa ne vedem cu bine, cand om avea ocazia.
MeHigh
Nov 22 2008, 07:53 AM
ieri au fost schimbate filrul de aer, filtrul de benzina si termostatul(d-asta nu avea deloc :| ).
MeHigh
Nov 23 2008, 12:09 AM
azi i-am pus bujiile, filtrul de ulei, si uleiul.
ciudat e ca, nu merge in 6, cel putin nu tot timpul, posibil sa fie de la electrica? cand am probat motorul pe cealalta masina, nu avea problema asta, de unde si gandul meu catre "fire".
MeHigh
Nov 24 2008, 10:06 PM
de 2 zile incoace, totul e ok, merge in toate pistoanele, cam la 2h dupa schimbul bujiilor. deja sunt 500 km de cand i-am schimbat motorul. toate bune si frumoase
bartro
Nov 24 2008, 10:20 PM
QUOTE (MeHigh @ Nov 24 2008, 10:06 PM)

de 2 zile incoace, totul e ok, merge in toate pistoanele, cam la 2h dupa schimbul bujiilor. deja sunt 500 km de cand i-am schimbat motorul. toate bune si frumoase

Inseamna ca atat e rodajul
MeHigh
Nov 27 2008, 08:59 AM
am venit cu dansa la scarbici azi, am alimentat de la un Rompetrol de pe linia lui 41, se pare ca nu ii place benzina de acolo, nu imi prea place cum trage, fata de MOL-ul dinainte. nu mai bag de-acolo....in rest, toate bune.
@Bart - pareri ?
bartro
Nov 27 2008, 09:54 AM
QUOTE (MeHigh @ Nov 27 2008, 08:59 AM)

am venit cu dansa la scarbici azi, am alimentat de la un Rompetrol de pe linia lui 41, se pare ca nu ii place benzina de acolo, nu imi prea place cum trage, fata de MOL-ul dinainte. nu mai bag de-acolo....in rest, toate bune.
@Bart - pareri ?
La rompetrol alimentez si eu balena, pe 95 merge ca pe OMV, petrom, nu am observat diferente. M30 inghite orice cred. Pe 98 de la rompetrol de acolo parca merge mai frumos relanti, atat, dar papa mai mult..
M-a placut sunetul de motor, adica e silentios. Combinatie cu toba e reusita. Acceleratie nu stiu cum ar trebuie sa fie, deci nu ma pot exprim acolo. Dar trebuie vazut ce nu ii place, ca merge intrerupt, si am simtit un miros de benzina.
MeHigh
Nov 27 2008, 09:58 AM
incercam sonda lambda, intai curatat contacte etc, mers cu ea deconectata putin, daca tot la fel face o schimbam. apoi, vedem cu aprinderea ce e.
bartro
Nov 27 2008, 11:00 AM
QUOTE (MeHigh @ Nov 27 2008, 09:58 AM)

incercam sonda lambda, intai curatat contacte etc, mers cu ea deconectata putin, daca tot la fel face o schimbam. apoi, vedem cu aprinderea ce e.
Poate merge o diagnoza, M50 iti povesteste destul de mult prin cablu cred. Bec de check engine ai?
MeHigh
Nov 27 2008, 11:10 AM
in bord am becul, dar nu cred sa se aprinda vreodata.
vedem maine seara ce si cum se poate afla de la domnul motor, prin cablajele existente.
MeHigh
Dec 2 2008, 09:59 AM
week-endul asta, am schimbat termostatul de 80 de grade, cu cel nou de 88, schimbat uleiurile din cutie si diferential, schimbat antigelul, debitmetrul, 2 bobine de aprindere, dupa care ceva plimbarica pana in elementul natural al ursoaicei, la 1520m altitudine.
pozele, le pune d-l Sportiv
bartro
Dec 2 2008, 10:16 AM
QUOTE (MeHigh @ Dec 2 2008, 09:59 AM)

week-endul asta, am schimbat termostatul de 80 de grade, cu cel nou de 88, schimbat uleiurile din cutie si diferential, schimbat antigelul, debitmetrul, 2 bobine de aprindere, dupa care ceva plimbarica pana in elementul natural al ursoaicei, la 1520m altitudine.
pozele, le pune d-l Sportiv
Si cum merge acuma?
MeHigh
Dec 2 2008, 10:43 AM
nu stiu de ce, insa tot mai intrerupe din cand in cand. urmeaza fisele
Sportivu
Dec 2 2008, 04:10 PM
Plimbarica, plimbarica... Merge f misto M50-ul, mi-a placut mult. E34, masina de boier! Ma bate gandul si pe mine sa imi iau un E34
MeHigh
Dec 2 2008, 04:26 PM
iata, domnilor, si primele poze ale ursoaicei, cu noile jante BBS 17".
Multumesc pt poze, Catalin.
Sportivu
Dec 2 2008, 04:29 PM
Scuzati calitatea...dar noapte, telefon...etc
MeHigh
Dec 2 2008, 04:35 PM
da, noapte, telefon, insa au iesit bine pozele, in conditiile de-acolo
BTW - Catalin, am gasit explicatia pt care am facut pana. iti zic io, la un cico
MeHigh
Dec 4 2008, 01:12 PM
hmmm, cum vi se pare pretul de 40 RON pentru o fisa de bujie, originala si NOUA ? as vrea sa le schimb si pe ele, nu imi plac actualele intrucat la 2 din ele am vazut mici fisuri jos unde vine bujia...
MeHigh
Dec 5 2008, 08:08 AM
aseara a ajuns si kitul HID: 35W, H1, 8000K(nu am gasit mai mic de 8000k aseara, si nu mai aveam rabdare inca o saptamana).
Astazi, aflu cans ajung si fisele, noi, BMW, toate 6.
Ciupanezu
Dec 5 2008, 01:34 PM
QUOTE (MeHigh @ Dec 4 2008, 01:12 PM)

hmmm, cum vi se pare pretul de 40 RON pentru o fisa de bujie, originala si NOUA ? as vrea sa le schimb si pe ele, nu imi plac actualele intrucat la 2 din ele am vazut mici fisuri jos unde vine bujia...
E preţul pieţii...
MeHigh
Dec 8 2008, 09:44 AM
ieri a facut din nou figuri masina. dupa ce-am venit de la Nicolae, Nicoleta & Co. pe autostrada cu viteze mult peste limita legala, si totul a fost frumos, masina a tras liniar, a consumat putin, nu a vibrat, si pe deasupra, s-a si oprit cand am pus frana la intrarea in bucuresti.
din Militari pana pe Vacarescu, la intalnire, am tras de ea ca de mort, tremura si facea urat in treptele 1 si 2, mirosea a benzina la portbagaj in spate, intrerupea in draci. am incercat su sonda lambda deconectata, tot prost mergea. cu debitmetrul deconectat, tot prost mergea. bujiile sunt bune, bobinele sunt bune, fisele sunt bune. debitmetrul e luat de pe o masina care mergea frumos. de sonda lambda, inca nu stiu cat e de buna, dar cand am deconectat-o a mers mai prost masina, aveam lag in acceleratie. vacuumurile sunt puse toate la locurile lor, sau astupate.
am curatat senzorul de clapeta, nu cred sa fie de la el. corpul clapetei e curatel pe interior, am avut grija de asta cand am pus motorul.
parerea mea, neavizata, e ca de vina ar fi regulatorul de presiune in rampa, sau pompa de benzina(asta se si aude ca merge aiurea cateodata).
[size="3"]Vreo parere avizata?[/size]
P.S - cand am schimbat bujiile, am gasit ude bujiile de la pistoanele 5 si 6, cele de langa radiator. si pe cele noi le-a udat, si la fel mergea intrerupt masina.
L.E. - unde pot face o diagnoza motorului, sa stiu ce si cum am de schimbat? dati-mi un numar de tel. va rog.
bytzu
Dec 8 2008, 09:53 AM
auzi, zgomotul ala de la pompa e corelat in timp cu problemele la motor? desi asta nu ar fi o explicatie pt faptul k uda bujiile...ar trebui sa mai verificam o data, atunci cand face figuri,daca mai uda vreuna, si ce-i cu fumul ala negru..un tester i-ar face bine
MeHigh
Dec 8 2008, 09:59 AM
zgomotul de la pompa se aude doar cand stau cu masina pe loc, la ralanti, nu e corelat cu problemele la motor, nu imi explic insa de ce acum merge prost, si peste 200m incepe sa traga ca nebuna. si acum de dimineata, am mers din militari pana la pipera la E.P (evidenta populatiei), si a mers prost tot timpul. cand am plecat de pe loc de acolo( nu oprisem motorul) a plecat bine, si nu a mai facut figuri pe tot parcursul Barbu Vacarescu, a inceput iar sa faca figuri cand am facut stanga la un semafor.
what the fuck is it wrong with it?!?!
Daca ai bujiile ude, miros de benzina in spate, inseamna ca nu pompa e de vina.
Cel mai probabil iti merge inecat, motiv pentru care in forja, la viteze mari iti place cum merge, dar la mers linistit trage sa moara.
Exact asa facea 732-ul sportivului cand avea regulatorul de presiune blocat (mergea inecat), remember?
MeHigh
Dec 8 2008, 11:44 AM
remember, sigur ca da, de-asta il si iau in calcul.
am gasit schema cu ce si cum e pus acolo, la adresa asta:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15ma gandesc sa nu fie vacuum-ul ala de vina...iar am ce face azi dupa servici, caut vacuumul sa vad in ce stare e furtunul
P.S - ieri a dat si cateva rateuri in admisie(vreo 2-3) la care au fost si baietii martori, dadea cu fum negru in ture sus, si mirosea a benzina in urma.
Scoate furtunul de retur de dupa rampa de injectie si pune-l intr-o sticla.
Da-i cheie si vezi daca vine multa benzina in timp ce merge.
Daca vine multa benzina pe retur SI motorul merge mai frumos in timpul testului, probabil ca e infundat traseul de retur de dupa rampa de injectie. Incearca sa sufli in retur, se duce aerul, sau sufli in pereti?
Daca nu vine benzina, regulatorul de presiune e blocat.
Asta ar fi primul test pe care l-as face. Daca nu e concludent... trebuie sa te apuci de verificat injectia, sonde etc
MeHigh
Dec 8 2008, 12:02 PM
am sticla, am furtun, am si masina la servici, sculele in portbagaj, chef nu mai conteaza daca am, de facut tot trebuie sa o fac, altfel ajung sa nu mai dorm noaptea. vedem ce-o iesi, daca te plictisesti diseara, intre 5:30 si...cat o fi, sau ai drum prin Baneasa, da-mi un semn, sa-ti zic unde sunt.
Baneasa e cam departe.
Stau pana la 6-7 la serviciu, apoi cred ca merg acasa , in Romana, poate mai desfac la aerotermele mele.
E tarziu pentru tine?
MeHigh
Dec 8 2008, 12:20 PM
daca la 5:30-6 plec de la servici, nu e tarziu, numai ca nu stiu unde parchez prin zona pe la tine
bartro
Dec 8 2008, 02:17 PM
QUOTE (MeHigh @ Dec 8 2008, 12:20 PM)

daca la 5:30-6 plec de la servici, nu e tarziu, numai ca nu stiu unde parchez prin zona pe la tine
Furtunas 11 din link trebuie montat, ala mai scade presiune in rampa cand motor e in sarcina mica.
Poate sune ciudat, dar vezi daca ai o valva EPG si daca nu e stricat.. la e32 merge nasol pe relanti si cnad e sarcina mica cand ala e stricat. De cand am infipt un dop de pix in furtunas catre valva merge mai bine la mine. Alte surse de aer fals trebuie verificat.
Si totusi, daca rest de bujii sunt ok decat 2, nu o fi comanda de bobine din calculator? Fiecare bobina are pamantarea lui sau poate sunt legat cate 2? Si ala nu e bun la 5 si 6? Ar fi o idea sa faci o proba cu un alt calculator.
MeHigh
Dec 8 2008, 02:25 PM
bobinele sunt impamantate 3 cate 3, am doar 2 mase suplimentare la bobine. sigur e problema la regulatorul ala de presiune, fie de la vacuum, fie de la el propriu-zis. am sa incerc sa ii dau de cap cand scap de la servici, dau jos capacul de plastic sa vad ce si cum accesez acolo. e urat locul sub galeria de admisie, e foarte inghesuit acolo si nu prea imi intra lopetile sa vad ce si cum.
ooof, vacuumurile mele
MeHigh
Dec 8 2008, 08:28 PM
regulatorul nu e blocat, in 5 secunde a scuipat 500 ml benzina intr-o sticla.vacuumul care iese din galeria de admisie si merge la regulator e ok(furtunul).
vreo 3 km a mers bine, apoi iar a inceput sa faca ca toti dracii..
unde ii pot face o diagnoza la motor?
bartro
Dec 8 2008, 09:31 PM
QUOTE (MeHigh @ Dec 8 2008, 08:28 PM)

regulatorul nu e blocat, in 5 secunde a scuipat 500 ml benzina intr-o sticla.vacuumul care iese din galeria de admisie si merge la regulator e ok(furtunul).
vreo 3 km a mers bine, apoi iar a inceput sa faca ca toti dracii..
unde ii pot face o diagnoza la motor?
Am laptop + cablu + soft diagnoza dar nu stiu cum functioneaza inca
MeHigh
Dec 9 2008, 09:05 AM
bytzu
Dec 9 2008, 09:29 AM
mah..o fi regulatorul ala ftt de baga prea multa benzina..ceva de la vacumuri, fire,etc? ai suflat pe retur? da in rezervor?
MeHigh
Dec 9 2008, 10:43 AM
am suflat man pe retur, da in rezervor, vacuumul de la regulator e ok, furtunu ala micu nu e crapat, alimentarea e ok, cu returul pus intr-o sticla, a scuipat benzina garla in cateva secunde ( cam 4-500 ml in 5-6 secunde) deci regulatorul nu e blocat inchis....zda masii, poate nu mai tine presiunea care trebuie, insa nu am cu ce sa masor eu presiunea la care deschide el - o fi prea mica, o fi prea mare
acu am busonul desurubat, am uitat sa-l mai pun la loc la benzina, si de mers merge la fel, deci nu videaza rezervorul....
la sfarsitul saptamanii asteia o sa mai arunc un ochi la vacuumuri, eventual desfac galeria de admisie sa curat si mufele de pe sub ea, si sa ii schimb garniturile. daca nici asa nu rezolv, singura solutie care o mai am e testerul, poate e vreo sonda de temperatura, sau mai stiu eu ce alta dracie pe-acolo.
am ce face si in week-endul asta, 'tui mama masii.
am sa mai incerc ceva in week-end - scot toata benzina din rezervor, sa nu cumva sa aiba apa in ea, desi in 2000 km am tot ars benzina, dar zic s-o fac si pe asta.
MeHigh
Dec 11 2008, 12:02 PM
de ieri, masina pe fata a incaltat 196/65/15, intrucat 235/17 erau prea late si nu mai aveam precizie in directie, pe zapada. deocamdata toate bune, plus ca masina da semne ca isi revine.
MeHigh
Dec 12 2008, 10:16 AM
maine ii bag mana sub fustita : P
ma uit la senzorii de temperatura la apa, curat contactele acolo, si verific si furtune de sub admisie, FARA sa mai scot admisia - deocamdata.
aaa, si mai las si greutatile din portbagaj in garaj, ca de vreo luna merg dupa mine cu vreo 30 kg de scule si lichide in portbagaj, in caz de probleme.
toate bune deocamdata, nu pierd nici un fel de lichid, instalatiile sunt ermetice.
Misule, poate trec si pe la tine putin, sau poate ai drum la pitesti
MeHigh
Dec 15 2008, 08:13 AM
noh, am gasit o chestie care imi dadea trepidatii, si anume un furtun crapat si altul care nu era bine infipt, le-am rezolvat pe amandoua prin inlocuire si prindere cu coliere, la regulatorul de ralanti.
stand eu asa in nemernicia mea, mi-am dat seama de un lucru: toate problemele astea cu balbele si ce imi mai mananca mie zilele au inceput dupa ce am pus termostatul la masina. cand nu avea ( DELOC ) termostat nu facea figuri, nici nu trecea temperatura de zona albastra, ce-i drept. e posibil ca toate astea sa vina de la termostat, sau e doar o coincidenta?
bartro
Dec 15 2008, 08:44 AM
Ianinte sa ai termostat nu ajunga la temperatura normala, posibil sa fie ignorat valori dat de sonda lambda etc. La a mea asa e.
Cand e motor rece, merge bine si acuma?
Merge mai bine cu furtunele reparat?
MeHigh
Dec 15 2008, 09:07 AM
da, e mai bine cu furtunele prinse bine acolo, nu mai trage aer fals pe la nici unul. ai dreptate cu sonda lambda, cred ca va fi prima pe lista de cumparaturi. nu am reusit sa o diagnostichez vineri seara, se pare ca bavareza nu comunica cu tipul ala de tester pe care-l avea baiatul.
pentru inceput, am sa incerc sa merg un drum cu mufa la sonda lambda deconectata, sa vad cum se comporta, ar trebui sa se simta intr-un fel(mai bine sau mai rau), cred eu.
manole74
Dec 15 2008, 09:43 AM
Daca mai ajungi in Pitesti iti recomand eu pe cineva cu soft , mecanic de meserie, care a avut si el la randu-i tot un e34....