Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ducele de Bucuresti
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
georgem
QUOTE (TiL @ Feb 25 2008, 07:49 PM) *
Numele Sebring suna bine, dar nu stiu cum sunt.

Am auzit la o intalnire vwforum acum ceva timp 2 tipi vorbind despre tobe sport. Unul ii spunea celuilalt despre un prieten cu multi bani care a incercat mai toate marcile renumite si singura de care a fost multumit era parca Sebring (90% ca era Sebring, 10% ca era Remus, nu mai sunt 100% sigur, dar aproape sigur Sebring). Probabil si pretul e pe masura...
Daca vrei toba finala sport sa te gandesti bine daca o sa te impaci cu zgomotul la drum lung (daca faci drumuri lungi cu masina, evident). Mie imi place cum suna unele tobe sport la turatii mici mai ales (nu cele care fac galagie mare), dar nu cred ca m-as putea obisnui la drum lung cu zgomotul.
CRM112
QUOTE (TiL @ Feb 25 2008, 07:49 PM) *
NCa Bosalul imi pare ca-i facut din tabla cam subtire. Mai subtire decat cele originale oricum.
De ce ti-a zis 2 tobe Bosal? Normal nu trebuie sa ai mai multe? Sau le combina si pe-astea?
1400 ron pentru doua tobe Bosal mi se pare enorm, eu am dat 990 pe trei. Dar cine stie, or fi mai complexe alea.


pai asta spun ... sunt scumpe pt. 2 tobe care se imbina dupa catalizator, fara alte legaturi sau suruburi (mai erau niste repere pe o schema)

QUOTE (georgem @ Feb 25 2008, 09:27 PM) *
Daca vrei toba finala sport sa te gandesti bine daca o sa te impaci cu zgomotul la drum lung (daca faci drumuri lungi cu masina, evident). Mie imi place cum suna unele tobe sport la turatii mici mai ales (nu cele care fac galagie mare), dar nu cred ca m-as putea obisnui la drum lung cu zgomotul.


eu nu am probleme cu zgomotul, insa pasagerii nu stiu daca au sau nu probleme:)

...cred ca iau 2 discuri si placute fata si consumabile ca e urgent si mai studiez un pic fenomenul smile.gif
bartro
QUOTE (georgem @ Feb 25 2008, 09:27 PM) *
dar nu cred ca m-as putea obisnui la drum lung cu zgomotul.

Asa zic su eu. Acuma la masina mea pentru mine am compromis optim. La acceleratie sa aude motorul, la viteza constanta nu. Tot asta nu cu toba sport, dar cu imbinarea imperfecta intre galeria de evacuare si saxofon smile.gif . Sigur o sa-mi lipseste cand o repar.

Eu am citit lucruri bune despre Ansa, cum ar fi mai bun decat Bosal, si la un pret bun. Dar nu stiu daca se gaseste in tara.
CRM112
mie mi-au spus ca Bosal-ul ar tine 3 ani la mers linistit.
bartro
QUOTE (CRM112 @ Feb 26 2008, 12:53 AM) *
mie mi-au spus ca Bosal-ul ar tine 3 ani la mers linistit.

Asta mi se pare foarte putin..
TiL
Mda, 3 ani e naspa. Daca ai vazut pe alt topic, pe TD am tobele din '86... Dar mi se pare ca tobele tin oricum mai mult la turbodiesel.
CRM112
....asa ca smile.gif tocmai am dat comanda pt. maine la 2 discuri fata "Ţimerman" smile.gif cu placute si lichid frana, saboti frana mana spate, curea alternator, lichid servo, role curea alternator si 1 buc bec H1.

In privinta evacuarii m-am cam hotarat la o finala sanatoasa sebring (chiar era una expusa cu tips-uri misto care semanatu cu standardul de pe 750 e32 ), dar nu stiu ce pun inaintea ei sad.gif

astept sfaturi smile.gif
TiL
Cat costa finala Sebring?
io's®
sebring am avut eu , de noua, scumpa a dreaq, frumoasa
m-a tinut ~4 ani apoi a crapat si am pus una OEM de 2.0 de e46 (pe e36 318), tipsul s-a pastrat ft bine, foarteee galagioasa
am ajuns la concluzia ca nu merita sa pui toba sport pe motor mic/neperformant (nu e cazul M30B35 ului) face galagie ft mare pt ce poate motorul si per total da discomfort
CRM112
nu stiu cat e sebring-ul, dar cu siguranta voi afla smile.gif

totusi....cata galagie poate face o finala .... galagioasa ... intr-o masina FOARTE bine izolata fonic, si mai ales daca e undeva acolo in spate...sub portbajaj, care nu are legatura cu habitaclul? huh.gif (incerc sa ma autoconving ca asta vreau smile.gif )
io's®
am avut pe 7 toba sport (borla) si era destul de galagioasa insa nu asa deranjanta ca la e36
CRM112
azi e o zi trista sad.gif imi expira ITP-ul

pe langa cele cu care ma stiam in afara legii smile.gif (parbriz crapat & frana de mana slaba & un bec defect din instalatie) am descoperit ceva de-a dreptul socant pentru mine: culoarea masinii in talon este............GRI

Acum....stiu ca mai sunt scapari la notarile din talon (roti 14' in loc de 15' spre exemplu), dar ma gandeam ca e un pic mai usor cu .. culorile. Mai stiu cazuri similare, dar nici chiar asa. Masina a iesit din fabrica MARO-NEGRU, lucru confirmat si de eticheta de pe la motor. De la o culoare de genul asta (foarte inchisa) pana la GRI este ceva distanta pe care nici un daltonist nu are cum sa o parcurga. Ma intreb cine si mai ales dupa ce criterii completeaza taloanele.

Pana acum din punctul asta de vedere am stat perfect calm, ca in talon scrie maro (in talonul vechi asa era), si mai mult, noua culoare am ales-o tocmai ca sa nu ma mai complic la rar. annoyed_h4h.gif


........ nici nu mai stiu .........
florin83
cu parbrizul e mai nasol ca iti face poza la masina. Daca e mica crapatura poate "il convingi" pe tipul de la itp sa-ti faca poza dintr-un anumit unghi sa nu se vada tongue.gif
Frana de mana nu tine deloc? Nu prea (cred ca,) conteaza cat de bine tine ci sa tina cam la fel pe ambele roti.
La becuri nu se uita, cel putin unde am facut eu.. Despre ce bec e vorba?
Nici la culoare nu se uita. Si a mea (e36) e trecut in talon galben si masina e bej metalizat huh.gif. In carte e trecuta corect culoarea, Bej.met.
CRM112
s-o dau.......sa nu o dau....... cam asta-i dilema wallbash.gif

nu mai am timp aproape deloc de ea, nici pana acum nu are itp sad.gif are in schimb parbriz nou Saint Gobain, si discuri si placute ATE pe fata, pe spate numai tamburi sau ce sunt, dar in cutie, in casa........am mai luat una-alta dar nu am timp. Nici nu stiu unde ma apuc sa vopsesc oglinzile (am luat si oglinzi noi, nu stiu de ce draq...m-a apucat depresia). Imi facea cu ochiul e21 323 pus de bart.....vreau un coupe....vreau un 8 dar n-am bani de 8....sau un pajero din '80 v6 sa ma sui pe casa cu el.

Cat sa cer pe ea? Sa cer ceva? S-o dau? N-as da-o....

Mai am de schimbat piele/scaune (ma felicit ca nu am luat un set de scaune electrice si incalzite si sport negre cu 300 euro wallbash.gif pt. ca nu aveau cotiere si erau negre ), evacuare, nici nu mai stiu. Oricum...sunt pe ultima suta.
bartro
blink.gif
Ce sa zic.. trebuie sa faci itp neaparat, apoi mai vezi. E21 din anunt pus de mine e o masinuta draguta dar nu total fara probleme proprie ( a fost s-o vezi? ) dar are itp pentru 2 ani facut.. Cred ca vine un moment in care lucruri care trebuie facut la o masina fac sa te intrebi daca mai merite. Eu pentru mine am gasit raspuns: nu merita. Dar totusi fac ca la ce sa dau bani altfel.. bauturi? femei? wink.gif

Daca vrei coupe neapara pot sa sudezi cele 2 usi spate. Apoi finisaj cu chit si vopsea si gata coupe smile.gif
CRM112
Pai pt. ITP aveam nevoie de parbriz si evacuare; pe una am luat-o. La evacuare nu vreau sa fac o carpeala, dar nici nu vreau s-o schimb cu una identica (si incompleta, ca nu imi pot aduce decat ultimele 2 tobe).

La o simpla adunare urmeaza sa cam dau in perioada apropiata (daca am de unde) minim 3k euro (evacuare, cutie cu anexe, piele,bla-bla) , si pt. ce?! Ca tot salivez la una sau la alta pe net (masina smile.gif ). Iar daca o dau, sigur va veni vre-un zevzec ce se va gasi sa spuna ca sigur nu face cat cer eu, ca stie el mai bine.....ca a vazut nu-stiu-unde.

In fine....cand am luat-o nu credeam ca ajung pana aici cu reparatiile la ea, iar de aici, nu credeam sa mai am atata pana sa corespunda cu ce-am eu in cap. Una-peste-alta, sunt si dependent de cat de bine isi fac altii treaba vis-a-vis de masina, iar Romania e tara in care bataia-de-joc e la rang de arta. De exemplu imi povestea un prieten cum se face treaba pe la retromobil. badtaste (9).gif . As vrea si eu in primul rand sa ma pricep si in al doilea rand sa am timp sa meşteresc pe la maşină, dar eu abia am reusit sa schimb antigelul sad.gif si asa m-am oparit

Ar trebui sa deschid si eu motorul sa vad ce e pe acolo, si numai cand ma gandesc am cosmaruri cand am vazut ce-ai gasit tu prin al tau. La mine cel putin stiu ca s-au depus la un moment dat niste eforturi, dar le-am dat eu cu şutul la un gest...

am uitat.....vreau si niste causugiuri noi 2 X 225/55/16 si 2 X 245/55/16
CRM112
cum ar fi?! Porsche 944

Probabil ca mai înghite şi ăsta 2-3ooo de euro lejer, si nici nu cred ca am acelasi noroc la piese (ca bani si disponibilitate).
bartro
Orice masina SH te usuce de bani daca esti ( foarte ) pretentios. Mai ales daca nu pot sa faci tu cu mana ta anumite lucrari. Daca nu ai probleme cu motor nu ai de ce s-o desfaci. Din pacate la mine a cedat garnitura de chiulasa, altfel nici gand.

CRM112
pe scurt ma deranjeaza ca m-am apucat de mai multe treburi si nu pot acum sa termin nici una asa cum trebuie....si cel mai mult ma deranjeaza masina ca nu mai am timp de ea, si mai ales bani acum sad.gif si chiar daca le-as avea, nu ai cu cine lucra in tara asta (vezi cazul TIR de l-au pus sa inlocuiasca juma de motor ca asa credeau ca e bine......)
CRM112
ups and downs....

ieri i-a placut cuiva masina mea; asa mult ca voia s-o ia cu el. Eu am gasit numai o juma' de cheie blocata in butuc, si o zgarietura pana peste stratul de vopsea.

Îi frig c****** şi îi mănânc ficaţii celui care si-a uitat(rupt) cheia acolo, daca mai vine dupa ea.

Singura "remuscare" e ca nu mi-am facut daroria de catatean sa sun la 112 sa vina sa-mi umple masina de verdeaţa fosforescentă cu rezultat 0 in timp.
INTERCEPTOR
sebring
sau remus.e diferente de sunet dar ambele de top
una se aude mai gros si una mai subtire.dar anume care nu stiu.
eu am acasa sebring si o sa pun pe bebelusha.
bine motorul este mic 2000 cmc dar ...ca idee si o sa mai pun una si pe cs u .
le am luat la reducere ca am luat mai multe..
dar gasesti finala undeva la 200 300 euro..bosal pe benzina a tinut doar 18 luni la un amic pe masina apoi sa gaurit.
plus ca niciodata borla sau bosal sau alte tobe nu o sa aibe sunetul de sebring ,remus

ps bine ca nu a luat o.poate montezi si tu o alarma. daca ai nevoie de alarma .call
CRM112
Florin, la povestea cu tobele am bagat pauza, ca am gasit un traseu.......mai bun putin decat cel vechi.

Alarma nu voi pune, ca nu ma ajuta prea mult. Voi pune in schimb o .... alarma smile.gif ... cea cu monitorizare prin gps.

Deocamdata, sper sa vina sa-si ia cheia inapoi, dar de data asta poate-i iese zambetul la pro tv ca am mai infiintat un post.
bartro
Poate era un betiv care a confuntat masina ta cu a lui?
Iti dai seamna ce prioritate da politia la un atentat de furt deo masina de aproape 20 de ani.
CRM112
tocmai de asta as vrea sa-l prind eu

nu cred sa fie betiv; fie cineva din zona (un pusti inspirat de pe youtube), fie vre-un "pasionat" care a cerut unui pusti masina. Cu o saptamana inainte am gasit in geam bilet (nu special...genul ăla de bilet) cum ca "cumpat acest autoturism..bla bla"

in fine; am cam eliberat curtea si o bag in curte.
CRM112
am schimbat broasca, masina se biodegradeaza dar inca merge smile.gif
in vara cred ca-i cumpar o surioara tot cu motor m30b35 dar cu 50 cai extra smile.gif

dar pana atunci mai pun niste poze de sezon

Lemnul din interior....dupa ce-l scot...cu ce si cum il pot reconditiona?
MeHigh
unde-s pozele de sezon?
ce are lemnul din interior? teoretic, un smirghel foarte fin, la ud, si apoi lacuit din nou frumos. asta, doar teoretic.
bytzu
pai ilpoti slefui su smirghel fin de 2000 sau cat o mai fi si relacui..daca nu..polish de mobila pronto
bartro
QUOTE (CRM112 @ Dec 11 2008, 11:31 PM) *
in vara cred ca-i cumpar o surioara tot cu motor m30b35 dar cu 50 cai extra smile.gif

Cum asa? Era si o varianta mai puternica de M30B35? (sau vorbesti de alpinisme?)
MeHigh
alpinist utilitar o sa scrie pe tine smile.gif))
CRM112
QUOTE (MeHigh @ Dec 12 2008, 11:31 AM) *
alpinist utilitar o sa scrie pe tine smile.gif))


Da ... alpinisme; ma voi sui pe borduri smile.gif sper sa-mi iasa manevra dar la ce oferta vad ca e...sunt sanse slabe sa gasesc ceva cum trebuie ...inclusiv jante.

Ce pronto polish? Spray normal? ala nu cred ca face nimic deosebit. Imi e frica sa dau cu smirghel.
haifisch
nu are de ce sa iti fie frica.....faci un pic pe tamplarul smile.gif ...... imi pare rau ca nu mai am link sa pun aici sa iti arat pe cineva care a procedat la fel.....smirghel fin + lac.....merita efortul
CRM112
am sa fac o incercare, sunt curios ce iese.
CRM112
ok; masina din decembrie mi s-a oprit intr-un mod complet dubios, in primă fază s-a oprit din functionare tot ceea ce era electric, ca mai apoi, dupa ce am parcat-o sa inceapa sa se "bâlbâie" si sa se opreasca pe rand cilindru cu cilindru (zic eu). Am oprit-o, am tractat-o acasa (multumesc Sportivu) si de atunci nici nu m-am uitat de la ce e. Pe de o parte veneau sarbatorile (era prin decembrie, cam pe 20), pe de alta n-am avut timp, nervi, bani si chef sa stau dupa mofturile ei pe la x service-uri care mai decare mai (ne)pricepute.

Am tot zis ca am s-o fac; ca vreau sa aduc o masina donatoare de pe care sa iau tot, inclusiv motor; ma gandeam la o alpina e32 b11 care are practic acelasi motor (deci nici omologare nu mai faceam, sau oricum, procedura era mai simpla) dar pana la urma, in contextul in care ma aflu, cu muuuuuuulte regrete am s-o fac bucati.

N-am nervi sa caut pe cineva interesat de masina s-o ia cu totul si sa o aprecieze la justa ei valoare; numai oameni care cauta sa ia cat mai mult...cat mai ieftin...pe de o parte îi inteleg.

Long story short....mi-am facut o dambla; imi pare rau ca n-am ajuns la capat, mai aveam putin de tot...dar asta e...am inteles filozofia bmw, altceva nu mai vreau sa vad si alta masina nu voi mai gasi ca asta sad.gif .

Cel mai probabil va urma un e34 tourer, sper cu un 2.5 m50. Niscaiva elemente le transfer pe "prospătură" care va capata din start aceiasi culoare (cred) si acelasi numar de inmatriculare.

Ionut
chiar azi am trecut pe langa masina, pe la Jean Monnet....inca se tzine bine....ar fi pacat sa o dezmembrezi....i-o zic sa ii pui alta baterie, ca s-ar putea sa ai scurt in cea actuala si sa vezi daca revine la viata... smile.gif
ionusunt
QUOTE (CRM112 @ Feb 26 2009, 02:13 PM) *
ok; masina din decembrie mi s-a oprit intr-un mod complet dubios, in primă fază s-a oprit din functionare tot ceea ce era electric, ca mai apoi, dupa ce am parcat-o sa inceapa sa se "bâlbâie" si sa se opreasca pe rand cilindru cu cilindru (zic eu). Am oprit-o, am tractat-o acasa (multumesc Sportivu) si de atunci nici nu m-am uitat de la ce e. Pe de o parte veneau sarbatorile (era prin decembrie, cam pe 20), pe de alta n-am avut timp, nervi, bani si chef sa stau dupa mofturile ei pe la x service-uri care mai decare mai (ne)pricepute.

Am tot zis ca am s-o fac; ca vreau sa aduc o masina donatoare de pe care sa iau tot, inclusiv motor; ma gandeam la o alpina e32 b11 care are practic acelasi motor (deci nici omologare nu mai faceam, sau oricum, procedura era mai simpla) dar pana la urma, in contextul in care ma aflu, cu muuuuuuulte regrete am s-o fac bucati.

N-am nervi sa caut pe cineva interesat de masina s-o ia cu totul si sa o aprecieze la justa ei valoare; numai oameni care cauta sa ia cat mai mult...cat mai ieftin...pe de o parte îi inteleg.

Long story short....mi-am facut o dambla; imi pare rau ca n-am ajuns la capat, mai aveam putin de tot...dar asta e...am inteles filozofia bmw, altceva nu mai vreau sa vad si alta masina nu voi mai gasi ca asta sad.gif .

Cel mai probabil va urma un e34 tourer, sper cu un 2.5 m50. Niscaiva elemente le transfer pe "prospătură" care va capata din start aceiasi culoare (cred) si acelasi numar de inmatriculare.


ce a fost asta ?ai arso cu bolo prea mult ? laugh.gif

acuma pe bune .cumpara sau fa rost de o baterie buna de la cineva
sigur porneste.
bartro
Am tot zis ca il pe CRM ajut dar n-am reusit sa ne sinchronizam. Nici el nu a fost prea insistent.
Si eu cred ca masina e prea buna pentru a fi facut bucati, cel putin la caroserie e mult peste a mea.
Dar si realizez ca unii mai usor ca alti isi poate rezolva problemele tehnice pe care sunt intotdeuna prezent la o masina de varsta asta, si cu o complexitate tehnica cum e E32. Nu chiar e urs.
Asa ca regret dar respect alegerea tongue.gif ca nu are rost sa tine o masina care te arunca in depresia cel putin odata pe an.
Ce rost are sa dai carute de bani la intretinere si impozite etc daca nu te bucuri.

Sunt sigur ca o sa reapara ceva de soi in viitor.
CRM112
@Ionut&ionusunt: da, se tine foarte bine, mai putin aceste mici lucruri care ma consumă totuşi atât de mult.
În fiecare seară când ajung acasă cu "rabla" de la serviciu ma uit peste drum la 7'ar ce trist sta acolo, nemiscat, sunt convins ca daca incarc bateria sau o schimb va porni; intrebarea este: in cat timp "o va mânca"? Va trebui sa scot bornele dupa fiecare plimbare?
Ma uit ca ma chinui sa-mi montez un kit de ambreiaj nou de 6-7 luni deja (am kit-ul) si nu reusesc sa ma concentrez sa fac rost de o volanta.....dar acum cu ce mai are...pur si simplu nu am rabdare, si urmatoarele 3 luni stiu sigur ca nu voi avea timp.
In paralel...dupa urmatoarele 3 luni (pe fondul "crizei") ma astept sa ajung jobless, caz in care "I'm ......... punked", va trebui sa renunt a.s.a.p. la ea, asta dupa ce teoretic voi fi investit in ea 1000 ron impozit (ca vine scadenta pe 1/2 an, 400 ron asigurare (expira in aprilie), 300 ron itp (n-are din bef. 2008 smile.gif ) + 150 euro volanta + reparatia sursei problemei de acum (nu pun la socoteala 350 ron baterie)...bani pe care-i pierd instant in cazul scenariului pesimist. Poate unii isi permit sa piarda, eu prefer sa trag linie. Salvez ce pot pentru urmatoarea...e cel mai "moneywise".

In ultimii 2 ani parcă a fost făcut să nu mă pot bucura de ea iarna, ba a fost lovita, ba prostia asta de acum, practic, cum spune si Bart....din ultimele 24 de luni, 6 luni am platit impozit degeaba si as fi mers la greu cu ea, ma deprima rau treaba asta....pe de alta parte mă uit la "ăl bătrân" cu ce lejeritate plateşte impozit şi asigurare la 2 maşini până în 2 litri şi alea nu merg nici 5000 km/an adunat....ma enerveaza prostia asta din ţara asta. Dacă măresc acum cu 24% impozitele cum se vorbeşte, şi mai am parte de 2-3 "bucurii" din astea ajung la balamuc.
Am aflat si ca nu-i pot monta cruise control .... asta ca fapt divers... smile.gif

(bolo nu mi-a influientat in nici un fel decizia smile.gif smile.gif )

@bart apreciez intentia, si mie imi pare rau ca nu ne-am sincronizat; nici vremea n-a fost prea buna pentru orice fel de interventii sad.gif

Preferam s-o vand intreaga cuiva, am tras mult de/la ea si e pe o linie buna, numai maruntisuri, as fi cerut undeva la 3000 de euro pe ea. Mi-am pus totusi problema ca traim in tara in care oamenii ar negocia si la magazinele cu "totul la 1 leu" si numai cand ma gandesc la replici de genul: "da, dar " annoyed_h4h.gif cand masina are tot ce inseamna articulatie schimbata in iulie si septembrie 08, luni intre care nu prea a mers din motiv: schimb cutie cu rezultat abandon. Nu mai zic de ţâşpe seturi de jante de orice sezon şi să se asorteze la orice ţinută, cauciucuri noi etc. Am avut o tentativa de vanzare si cineva mi-a spus ca am facut rau ca am vopsit-o.....probabil o prefera la tabla ca volgile alea vechi.....

Imi pastrez niscaiva elemente de care ma voi bucura in continuare.

Caut tourer (exclus 2.0i sau 2.5 tds) smile.gif Daca vedeti ceva...let me know smile.gif
Pe mobile.de n-am gasit decat 30 de masini conform specificatiilor sad.gif asa ca nu fac fiţe....sper sa pun mâna pe unul anume.
ionusunt
QUOTE (CRM112 @ Feb 27 2009, 12:20 PM) *
@Ionut&ionusunt: da, se tine foarte bine, mai putin aceste mici lucruri care ma consumă totuşi atât de mult.
În fiecare seară când ajung acasă cu "rabla" de la serviciu ma uit peste drum la 7'ar ce trist sta acolo, nemiscat, sunt convins ca daca incarc bateria sau o schimb va porni; intrebarea este: in cat timp "o va mânca"? Va trebui sa scot bornele dupa fiecare plimbare?
Ma uit ca ma chinui sa-mi montez un kit de ambreiaj nou de 6-7 luni deja (am kit-ul) si nu reusesc sa ma concentrez sa fac rost de o volanta.....dar acum cu ce mai are...pur si simplu nu am rabdare, si urmatoarele 3 luni stiu sigur ca nu voi avea timp.
In paralel...dupa urmatoarele 3 luni (pe fondul "crizei") ma astept sa ajung jobless, caz in care "I'm ......... punked", va trebui sa renunt a.s.a.p. la ea, asta dupa ce teoretic voi fi investit in ea 1000 ron impozit (ca vine scadenta pe 1/2 an, 400 ron asigurare (expira in aprilie), 300 ron itp (n-are din bef. 2008 smile.gif ) + 150 euro volanta + reparatia sursei problemei de acum (nu pun la socoteala 350 ron baterie)...bani pe care-i pierd instant in cazul scenariului pesimist. Poate unii isi permit sa piarda, eu prefer sa trag linie. Salvez ce pot pentru urmatoarea...e cel mai "moneywise".

In ultimii 2 ani parcă a fost făcut să nu mă pot bucura de ea iarna, ba a fost lovita, ba prostia asta de acum, practic, cum spune si Bart....din ultimele 24 de luni, 6 luni am platit impozit degeaba si as fi mers la greu cu ea, ma deprima rau treaba asta....pe de alta parte mă uit la "ăl bătrân" cu ce lejeritate plateşte impozit şi asigurare la 2 maşini până în 2 litri şi alea nu merg nici 5000 km/an adunat....ma enerveaza prostia asta din ţara asta. Dacă măresc acum cu 24% impozitele cum se vorbeşte, şi mai am parte de 2-3 "bucurii" din astea ajung la balamuc.
Am aflat si ca nu-i pot monta cruise control .... asta ca fapt divers... smile.gif

(bolo nu mi-a influientat in nici un fel decizia smile.gif smile.gif )

@bart apreciez intentia, si mie imi pare rau ca nu ne-am sincronizat; nici vremea n-a fost prea buna pentru orice fel de interventii sad.gif

Preferam s-o vand intreaga cuiva, am tras mult de/la ea si e pe o linie buna, numai maruntisuri, as fi cerut undeva la 3000 de euro pe ea. Mi-am pus totusi problema ca traim in tara in care oamenii ar negocia si la magazinele cu "totul la 1 leu" si numai cand ma gandesc la replici de genul: "da, dar " annoyed_h4h.gif cand masina are tot ce inseamna articulatie schimbata in iulie si septembrie 08, luni intre care nu prea a mers din motiv: schimb cutie cu rezultat abandon. Nu mai zic de ţâşpe seturi de jante de orice sezon şi să se asorteze la orice ţinută, cauciucuri noi etc. Am avut o tentativa de vanzare si cineva mi-a spus ca am facut rau ca am vopsit-o.....probabil o prefera la tabla ca volgile alea vechi.....

Imi pastrez niscaiva elemente de care ma voi bucura in continuare.

Caut tourer (exclus 2.0i sau 2.5 tds) smile.gif Daca vedeti ceva...let me know smile.gif
Pe mobile.de n-am gasit decat 30 de masini conform specificatiilor sad.gif asa ca nu fac fiţe....sper sa pun mâna pe unul anume.

uite tour(ing)er tongue.gif http://bmwzone.ro/forums/vand-34-525-t6638.html
CRM112
n-am mai scris demult aici; vin cu vesti:

de pe 13.03 am dricul.....7'le in continuare a vegetat..etc.

A venit duminica cineva sa vada masina de vanzare, pretul era/este de 1700 euro cu tot cu kit nou de ambreiaj si volan alpina. Bineinteles ca bateria era muci (deja)...culmea...cu bornele scoase.

Am pus de pe un r5 o baterie de 55; a pornit la sfert...martorii sa spuna! smile.gif

DIN PACATE, daca respectivul nu va veni cu avansul in urmatoarele 3 zile masina va ajunge la REMAT sad.gif sad.gif sad.gif va dati seama ca imi vine sa urlu...dar mergem inainte....cu motorina sad.gif Chiar nu pricep ce draci are masina asta cu tinichigerie noua, sistem de racire nou mai putin pompa de apa, autoblocant, care a mers fara fiţe susţinut cu 220 km/h toata a2 vara trecuta (si la orice ora) etc bla bla bla....vorba lunga saracia omului

I've made my point.
ionusunt
QUOTE (CRM112 @ Jun 18 2009, 12:56 PM) *
n-am mai scris demult aici; vin cu vesti:

de pe 13.03 am dricul.....7'le in continuare a vegetat..etc.

A venit duminica cineva sa vada masina de vanzare, pretul era/este de 1700 euro cu tot cu kit nou de ambreiaj si volan alpina. Bineinteles ca bateria era muci (deja)...culmea...cu bornele scoase.

Am pus de pe un r5 o baterie de 55; a pornit la sfert...martorii sa spuna! smile.gif

DIN PACATE, daca respectivul nu va veni cu avansul in urmatoarele 3 zile masina va ajunge la REMAT sad.gif sad.gif sad.gif va dati seama ca imi vine sa urlu...dar mergem inainte....cu motorina sad.gif Chiar nu pricep ce draci are masina asta cu tinichigerie noua, sistem de racire nou mai putin pompa de apa, autoblocant, care a mers fara fiţe susţinut cu 220 km/h toata a2 vara trecuta (si la orice ora) etc bla bla bla....vorba lunga saracia omului

I've made my point.

cine / ce te forteaza sa o dai la remat ?
haifisch
vb lu ionusunt de ce naiba nu dai atunci dieselu' care nu are cum sa se compare cu 7-le?

probleme totdeauna o sa apara la masinile de genul asta....au o varsta.....au si ele nebuniile lor

daca incep si eu sa vb de a mea unii ar zice mai bine sa torn 5 litri de benzina p ea si sa ii dau foc dar e a mea....asa cum e ea varza
tomado e28 owner
QUOTE (haifisch @ Jun 18 2009, 04:36 PM) *
vb lu ionusunt de ce naiba nu dai atunci dieselu' care nu are cum sa se compare cu 7-le?

probleme totdeauna o sa apara la masinile de genul asta....au o varsta.....au si ele nebuniile lor

daca incep si eu sa vb de a mea unii ar zice mai bine sa torn 5 litri de benzina p ea si sa ii dau foc dar e a mea....asa cum e ea varza

Pentru taxe, consum si cheltuieli de intretinere probabil... Si totusi e mare pacat sa ajunga la Remat (final destination) sad.gif Ramane forumul fara detinatori de e32... Oricum, nu cred ca nu da nimeni pe ea mai mult decat REMAT-ul... Si de ce asa graba? sad.gif
Ciupanezu
QUOTE (CRM112 @ Jun 18 2009, 12:56 PM) *
DIN PACATE, daca respectivul nu va veni cu avansul in urmatoarele 3 zile masina va ajunge la REMAT sad.gif sad.gif sad.gif va dati seama ca imi vine sa urlu...dar mergem inainte....cu motorina sad.gif Chiar nu pricep ce draci are masina asta cu tinichigerie noua, sistem de racire nou mai putin pompa de apa, autoblocant, care a mers fara fiţe susţinut cu 220 km/h toata a2 vara trecuta (si la orice ora) etc bla bla bla....vorba lunga saracia omului

I've made my point.


Păcat totuşi să dai o asemenea maşină la REMAT.
TiL
Mare prostie faci sa arunci asa masina.

Eu cred ca o sa ajungi sa vrei sa dai foc dricului de ciuda, dupa ce ramai doar cu el. Si-asa , daca nu ma insel, isi toarna singur combustibil in cap.

Scuze pt ca sunt atat de afurisit (nu-mi merge ceva la serviciu) dar nu inteleg de ce arunci supermasina si ramai cu afumatul ala. Urasc diesel, mai ales SH.

Si inca ce MASINA arunci... si de ce? Pentru ca s-a golit in ea o baterie care statea deconectata? Ai dus-o la un service de alternatoare?
haifisch
snf (45).gif


facem petitie.....arunca afumatura!
Ciupanezu
Accept E32 donaţie. laugh.gif tongue.gif

Til are dreptate, e păcat să dai un E32 cu motor V8 la Remat şi să păstrezi un E34 diesel.
Diferenţa de clasă dintre cele două maşini este evidentă.
bartro
QUOTE (TiL @ Jun 18 2009, 07:11 PM) *
Mare prostie faci sa arunci asa masina.

Eu cred ca o sa ajungi sa vrei sa dai foc dricului de ciuda, dupa ce ramai doar cu el. Si-asa , daca nu ma insel, isi toarna singur combustibil in cap.

Scuze pt ca sunt atat de afurisit (nu-mi merge ceva la serviciu) dar nu inteleg de ce arunci supermasina si ramai cu afumatul ala. Urasc diesel, mai ales SH.

Si inca ce MASINA arunci... si de ce? Pentru ca s-a golit in ea o baterie care statea deconectata? Ai dus-o la un service de alternatoare?

Parca vroiai un diesel de plastic? si pui benzinar la conservare? Nu e rau intentionat ce spun TiL, sper ca nu te supar, dar oricine are un punct la care renunta sa baga bani intr-o masina. Punct asta la CRM a fost atins. Nu il dau nedreptate. Varianta cu Remat este cel mai interesant financiar, in moment cand nu are cumparatori pentru masina. Asta din cauza prima substantiala de remat, si din cauza taxe mare ca s-o ti in circulatie, cea ce fereste eventuali viioti proprietari de la o achizitie.
Luni de zile a fost la vanzare, nu a venit nimeni cu o oferta destul de buna pentru CRM, asta e.

Il da la remat, astia il topesc, si fac un logan si vreo 10 sandero din el, mergem mai departe si peste 3 luni nimeni mai tine minte.
TiL
@ionusunt , te ROG nu mai da quote la mesaje intregi, mai ales la cele lungi. Abia am reusit sa inteleg in pagina trecuta ce s-a intamplat cu masina.

Masina a mers "pe baterie" pana a crapat iar "consumatorul" se numeste injectia motorului si alte electrice folosite.

Problema e la incarcare. 99.999% cauzele sunt una dintre:
- ceva la alternator (carbuni, colector, releu). Mergi pe Baicului nr 116, era un service superbun, in 2-3 ore te rezolva.
- doar daca ai schema ca la rechini: becul din bord (martorul de alternator/baterie) trebuie neaparat sa se aprinda cand pui contact. Daca nu se aprinde, nu da continuitate la excitatia alternatorului, deci alternatorul nu baga curent. Dar e putin probabil sa ai bord "pe stil vechi".

Eu am mers "pe baterie" cu E28, din ambele cauze enumerate mai sus. Dar s-au rezolvat wink.gif
CRM112
apreciez commenturile, aveti mare dreptate, multumesc Bart pentru intelegere si Til si toata lumea.

Din pacate datorez parintilor o suma de bani, m-au lasat pana acum sa "valorific" 7'le si dintr-o data trebuie sa aprara un Sandero in familie.

Sunt cu psihicul la pamant, nu am ce face....Dacia da cel mai mult pe masina...2000 de euro. Eu o dadeam in 1700...inca astept, inca mai e o speranta. Saptamana viitoare predau talon si tot....aia e....fuse si se duse.

Cred ca voi avea o cadere psihica in curand.

l.e. iar dricul trebuia sa fie 2.5 I, nicidecum D....lucru care e posibil sa se remedieze curand...eventual prin disparitia lui din schema (adi.dima....any comments? tongue.gif)
bartro
Un pic pe langa subiect, te ai interesat care sunt cerinte la 'rabla'? Stiu ca trebuie sa merge masina pe rotile ei, dar nu sunt sigur daca trebuie sau nu si itp, desi nu cred.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.