Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ducele de Bucuresti
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
CRM112
nu ar avea loc tongue.gif e si asa prea inghesuit.
sau da....ar avea loc - sa-l aduc sa ma ajuti sa-i fac evacuarea ca la blacky smile.gif ca tot ma roade pe mine sa fac la 7'le de acum asa smile.gif
CRM112
azi am sunat sa service sa vad daca (sau mai bine zis...cand) e gata
saptamana viitoare, probabil sambata, o sa o iau.... mad.gif cat poate sa dureze sa vopseasca 3 tampenii sa lege 2 mufe si sa monteze 3 manere ??? wacko.gif ca sambata se fac 2 saptamani !
am NEVOIE de masina smile.gif
CRM112
niste poze mai vechi unsure.gif
parca era mai misto culoarea, desi nu sunt prea convins
chestia e ca nu voiam s-o schimb, dar nu am gasit-o pe asta in catalogul respectiv. Erau toate culorile BMW incepand cu '97 parca



l.e. - înca un week-end fără ea sad (5).gif
l.l.e. - nici nu o iau bine, si iar trebuie sa intru in service sa-i schimb uleiu' ala de la diferential. poate scap in sfarsit de cel vechi din portbagaj.
haristeas51
uleiu la diferential il poti schimba si tu cu inca cineva , foarte repede smile.gif
CRM112
sunt convins ca nu e complicat dar vreau sa vad si daca troncaniturile nu dispar, sa schimb ce-o fi nevoie (planetara/e, etc).
Pe langa asta as vrea sa-i schimb si placutele, eventual si discurile (toate), si sa vad ce-i cu frana de mana.

vizita este mai complexa sad.gif
desigur, toate cele de mai sus stiu ca pot fi facute si in regie proprie, dar la service am avantajul ca pe loc dau comanda la piesa si vin in aceiasi zi + mai imi clatesc si eu ochii cu alte masini smile.gif (off-roadere) + "şefu'" ma mai lasa ceva vreme daca-mi lipseste ceva banet (dar nu mult)
georgem
Esti convins sper ca daca schimbi discurile si placutele de frana si vinzi masina ca n-o sa conteze asta la pret, da? Si buzunarul tau va fi cu aproximativ 350-400 de Euro mai gol.
CRM112
pai sunt destul de convins ca vreau sa le schimb, ca nu se mai poate! smile.gif 50 - 75% din cat voi da pe ele voi adauga la pret, ca altceva in mare eu nu vad sa aiba.
Chestia e ca si sper sa o dau abia prin ianuarie smile.gif dar daca se gaseste un doritor ma voi vedea nevoit s-o ... "predau" sad.gif
am o mare strangere de inima, ca ma imprietenisem cu masina si sper sa nu regret ceea ce va urma.
CRM112
ma poate ajuta cineva cu o şufă ? ?
am mare nevoie de una - in seara asta

Bucuresti
CRM112
1. îi multumesc lui Florin Interceptorul pentru şufă thumbup.gif


şi mai departe:
dupa 5 saptamani de stat in service, bateria masinii a refuzat sa mai alimenteze, si drept urmare, masina a ramas unde m-a pus naiba s-o opresc (iar metoda hot nu a functionat...ca nu avea cum).
Iar cablurile de curent, in afara ca se incingeau in draci.....nada.


Acum am alta problema, si mi-ar fi de ajutor ceva lamuriri:

am scos bateria, am adus-o in casa, am completat apa distilata, acidul e ok.
am pus redresorul in priza, am pus bornele, iar acul redresorului, in loc sa stea la valoarea max. (si in timp sa scada, pe masura ce se incarca bateria) oscileaza - de la max. - la nivelul unde trebuie sa ajunga in final. Sta 1 secunda la max. (maxim de goala adica) apoi 4-5 secunde scade la min. (adica acolo unde indica daca/cat s-a incarcat).

Asa trebuie sa faca? E prima oara cand il folosesc; sper ca nu am dat banii dejaba pe el (acum 11 luni smile.gif )
CRM112
vad ca nu am mai scris nimic de ceva vreme.

Ia sa bag din top:

1. in urma pataniei de mai sus, m-am suparat si am pus baterie noua. masina nu are consumatori cu motorul oprit; nu are consumatori cu motorul pornit - acordat garantie smile.gif

2. intre timp a venit frigul, si am gandit ca ar fi coerent sa inlocuiesc apa de robinet cu antigel de Metro - am fost foarte surprins ca am reusit singur sa inlocuiesc tot (cred) antigelul - a fost prima mea interventie la o masina - probabil si ultima smile.gif

3. masina fiind prea buna si nestricandu-se nimic intre timp, am investit in sistemul audio, care acum a ajuns la finalul etapei 1/3 thumbup1.gif (head unit si boxe fata, si acum au venit si cele pe spate)

4. In timp ce mergeam chiorete pe-o ploaie prin afara Bucurestiului...noaptea, m-am suparat, mi-am rupt de la gura si i-am pus becuri cu intensitate mare a descarcarii (eu refuz sa le numesc xenon pe deplin, caci acesta mai are si functii de auto-leveling si spalator faruri la pachet)

5. asta e defapt primul lucru pe care l-am facut: curatenie in portbagaj biggrin.gif biggrin.gif unde aveam un diferential, un bord, ceva pungi cu alte pungi in ele, un cutit(habar nu am de unde a aparut), si foaaarte multe alte jeguri



urmeaza (partile astea-mi plac - cred ca nu le voi rezolva niciodata):

1. sa rezolv problema termometrului care de cand am luat-o de la vopsit prima oara afiseaza minima absoluta (-37 de grade). Ma motiveaza reparatia lui faptul ca mi-a aratat de cateva ori -33 si -36. Stiu ca urca greu temperatura...se pare oricum ca e un contact prost......

2. de cand am luat-o a doua oara de la vopsit (cand mi-au inlocuit teoretic 3 manere din 4 - practic au inlocuit ramele manerelor de pe spate) - a aparut o problema la butonul de blocare a usilor, de la usa soferului - acume aluneca putin, astfel usa blocandu-se, iar cu cheia nu se mai deschide - stresant)

3. trebuie sa fac ceva cu puhoiul de erori din bord: prioector ceata stanga, lampa ceata spate dreapta, low/dip beam, -37* C si ocazional Brake lt circuit

Alte evenimente:

1. 730i SUPER TARE FRATE - mai exista - l-am vazut live biggrin.gif

2. m-am intalnit intr-o zona unde am treaba acum si remarcasem un e32 cu proprietarul acestuia. Masina are motor de 3l v8; iar proprietarul este die hard bmw fan, mai are un 3 ante e30 cu dungile alea pe el (bleu albastru rosu - daca nu gresesc), a mai avut e12 parca...nici nu mai stiu. Oricum, poate apare pe aici smile.gif

Sper sa reusesc si eu sa mai fac niste poze. smile.gif Singura mai noua pe care o am e de la florin83 smile.gif de la ultima intalnire mai stufoasa
bartro
La punct 3, din lista de reusiri, ai montat boxe la locuri originale? cum se aude? La mine nu are profunzime sunet. Nu m-am uitat ce boxe sunt acolo sau daca sunt conectate bine (conteaza + si - !).

Tot la punct 3, din lista de to-do, am si eu niste mesaje din partea masina: owner's manual, care intradevar lipseste, dar nu imi dau seamna de unde stie masina asta, coolant level, license plate light si check brake linings smile.gif
florin83
QUOTE (CRM112 @ Nov 21 2007, 05:13 PM) *
sa rezolv problema termometrului care de cand am luat-o de la vopsit prima oara afiseaza minima absoluta (-37 de grade). Ma motiveaza reparatia lui faptul ca mi-a aratat de cateva ori -33 si -36. Stiu ca urca greu temperatura...se pare oricum ca e un contact prost......


si eu am o problema de cand am luat-o de la vopsit.. nu mai ajunge temperatura apei la jumate.. se opreste cu o liniuta mai inainte. smile.gif
CRM112
@bart: da, am montat boxele in locurile originale, nu-mi place sa fac masacru in ea smile.gif .
Cele originale se auzeau oricum mult prea bine pentru niste boxe din '89, primavara smile.gif si da, le lipsea un pic profunzimea suntetului (dar compensau prin bubuituri si hârâituri smile.gif ). Erau top of the line-ceva. Am avut dubii ca voi reusi sa le depasesc in performante (fara statie, numai din h.u.), dar doua fiind sparte, nu a fost prea greu smile.gif . Erau conectate toate, si bine.

Ce nu sunt eu sigur - la boxele spate, daca locul in vin ele este "gol". La mine erau indesate niste straturi dintr-un fel de burete. Si altceva - daca stock sunt 2 tweetere/boxa in spate. Eu avem un set de tweetere, si alea made in vitan.

Dimensiunile sunt 13/fata si tot 13(sau chiar 12) pe spate. Pe fata am pus singurul model de la coustic/13 (fara tweeter incorporat), si sunt foarte foarte placut impresionat - comparativ cu ce am mai avut (alpine, jbl, blaupunct), iar ca bani - surprise biggrin.gif.
Ce ma mira, este ca pe spate, nu am gasit tot coustic sa pun si am mers pe MTX, care e firma-mama a lui coustic, diferenta e ca sunt cu tweetere incorporate, si nu se aude la fel de bine. Overall, pentru ce voiam eu sunt foarte bune (voiam un suntet clar), iar la stage-ul urmator vin 2 woofere slabe in portbagaj (poate 150 rms/buc) , alimentate prin 1 buc. statie + condensator (juma' de stage smile.gif )
Sper ca te-am lamurit biggrin.gif

@florin - 'pare rau sa aud asta; dar inteleg ca ai reusit sa o faci sa se miste singura, deci, mai vi si tu la intalnire cu ea ? smile.gif

Oricum e dubios locul ala. eu nu mai calc pe acolo smile.gif Ultima faza a fost ceva de genul fata are ...ă . Am cerut semnalizatoare spate rosii (cum şi erau), si m-am trezit cu stopuri 100% negre. Sa-i sugrum...nu alta! smile.gif
bartro
QUOTE (CRM112 @ Nov 22 2007, 01:30 PM) *
@bart: da, am montat boxele in locurile originale, nu-mi place sa fac masacru in ea smile.gif .
Cele originale se auzeau oricum mult prea bine pentru niste boxe din '89, primavara smile.gif si da, le lipsea un pic profunzimea suntetului (dar compensau prin bubuituri si hârâituri smile.gif ). Erau top of the line-ceva. Am avut dubii ca voi reusi sa le depasesc in performante (fara statie, numai din h.u.), dar doua fiind sparte, nu a fost prea greu smile.gif . Erau conectate toate, si bine.

Ce nu sunt eu sigur - la boxele spate, daca locul in vin ele este "gol". La mine erau indesate niste straturi dintr-un fel de burete. Si altceva - daca stock sunt 2 tweetere/boxa in spate. Eu avem un set de tweetere, si alea made in vitan.

Dimensiunile sunt 13/fata si tot 13(sau chiar 12) pe spate. Pe fata am pus singurul model de la coustic/13 (fara tweeter incorporat), si sunt foarte foarte placut impresionat - comparativ cu ce am mai avut (alpine, jbl, blaupunct), iar ca bani - surprise biggrin.gif.
Ce ma mira, este ca pe spate, nu am gasit tot coustic sa pun si am mers pe MTX, care e firma-mama a lui coustic, diferenta e ca sunt cu tweetere incorporate, si nu se aude la fel de bine. Overall, pentru ce voiam eu sunt foarte bune (voiam un suntet clar), iar la stage-ul urmator vin 2 woofere slabe in portbagaj (poate 150 rms/buc) , alimentate prin 1 buc. statie + condensator (juma' de stage smile.gif )
Sper ca te-am lamurit biggrin.gif

Mersi pentru raspuns. Cum poate ai vazut in topicul meu, am gasit suporti de difuzoare in spate taiate. Am gasit altele, dar se pare ca au taiat si ca sa intre difuzoare, sunt un pic prea mare. Cred ca intre 6.25 tol, ale mele sunt niste JBL-uri la 16,5cm. Deci o sa caut alte difuzoare. Ma gandeam la infinity, am avut si in trecut si m-a placut mult atunci. O sa iau un sistem spate cu tweetere separat, am vazut ca este loc ca sa mai prind un tweeter sub capac pe langa difuzor. Cand spui 13 banuiesc ca refer la diametru de membrana in cm, nu e asa? Eu nu am gasit bureti in spate.
CRM112
QUOTE (bartro @ Dec 4 2007, 10:54 PM) *
..... ale mele sunt niste JBL-uri la 16,5cm. Deci o sa caut alte difuzoare. Ma gandeam la infinity, am avut si in trecut si m-a placut mult atunci. O sa iau un sistem spate cu tweetere separat, am vazut ca este loc ca sa mai prind un tweeter sub capac pe langa difuzor. Cand spui 13 banuiesc ca refer la diametru de membrana in cm, nu e asa? Eu nu am gasit bureti in spate.


13 asa cum JBL au 16.5. smile.gif
CRM112
am scapat de dansele, acum am stopuri normale biggrin.gif
Tytus
Sa iti traiasca masina domnule,arata f bine mai ales vopseaua si mai lasa ducele sa se duca la scoala acolo stii tu unde, ca numai afara la gard sta, cred ca chiuleste la greu laugh.gif bafta (suntem oarecum vecini)
CRM112
blush.gif multumesc de complimente... o sa-i le transmit laugh.gif

Nu stiam ca suntem vecini unsure.gif . Lasa-mi un post-it biggrin.gif ieşim la prispă smile.gif
bartro
QUOTE (CRM112 @ Nov 21 2007, 05:13 PM) *
1. 730i SUPER TARE FRATE - mai exista - l-am vazut live biggrin.gif


Este si de vanzare!

http://bmw.anunturi-auto.4tuning.ro/anuntu...000-108050.html
ionusunt
l-am vazut si eu pe langa gara de nord,aflasem de pe gigel.org despre poza respectiva...nu ccredeam ca exista pana am vazut.insa masina arata binisor pe afara,cu exceptia reclamei de pe portbagaj
biggrin.gif
Ciupanezu
Eu l-am pozat vara trecuta in Drumul Taberei, proprietarul are vreo 40 de ani laugh.gif
CRM112
astazi am dus bara spate la "procesat": trebuie astupata o gura de alimentare de GPL de pe ea si ii lipseste capatul unde se imbina cu aripa spate dreapta, si eram convins ca bucata aia ramasese intacta pe bara veche-bucata rupta. Nu a fost asa. Sunt curios ce'o iesi sad.gif

Oficial am pornit si cronometrul. Sper sa fie gata intr-o luna wallbash.gif , ca vine ITP-ul si tree' si parbriz si niste alte maruntisuri
CRM112
dupa cum spuneam......azi am dus si restul masinii. Pana acum s-au miscat bine. Gaura de gaz e acoperita foarte misto, dar coltul tot rupt a ramas si cred ca asa va si ramane.

mai bag ulei&filtre.....si trebuie sa caut discuri&placute.
CRM112
incredibil; astazi ma duc sa o iau.

desigur, totul are un pret.....IMENS. Sper sa fi iesit si ok (coltul ala).

Cu ocazia asta ma voi stradui sa fac o sesiune foto biggrin.gif
bartro
QUOTE (CRM112 @ Jan 18 2008, 11:24 AM) *
incredibil; astazi ma duc sa o iau.

desigur, totul are un pret.....IMENS. Sper sa fi iesit si ok (coltul ala).

Cu ocazia asta ma voi stradui sa fac o sesiune foto biggrin.gif

Sper ca iese bine masina smile.gif
Rares
QUOTE (CRM112 @ Jan 18 2008, 11:24 AM) *
incredibil; astazi ma duc sa o iau.

desigur, totul are un pret.....IMENS. Sper sa fi iesit si ok (coltul ala).

Cu ocazia asta ma voi stradui sa fac o sesiune foto biggrin.gif


Asteptam sesiunea... foto!
CRM112
...maine... crazy.gif ...maine ar trebui sa o iau.....
acum incep sa ma intreb cum 'o fi iesit, daca au finisat coltul ala, daca nu atunci cum se vede, nuantele daca sunt la fel, cat de mult e incarcata aripa, ce-au facut cu bandoul ala mic, ultimul, de pe aripa...ca nu l-am dus s.a.m.d......
bartro
QUOTE (CRM112 @ Jan 18 2008, 08:19 PM) *
s.a.m.d......

Mai poti sa dormi la noapte? smile.gif
georgem
O sa doarma el, cum sa nu. Si eu am stat 2 zile fara sa vad cum a iesit masina, am fost s-oa iau doar cand am avut acordul de plata. Si cum am povestit pe topicul masinii mele, nu iesise prea bine, si am stat cu ei la vopsitorie pana au facut-o cum trebuia.
316i
Cat am vopsit masina, 4 zile, eram acolo dimineata o data cu vopsitorul si plecam seara o data cu el. Mai aveam un pic si dormeam acolo. Dupa fiecare matuire studiam masina din colt in colt si unde mai era nevoie dadeam eu. Rezultatul...s-a vazut. smile.gif
io's®
hmm.. eu cand am vopsit baba (5 luni a durat) nu treceam cu lunile pe la vopsitor, insa stiam ca o sa iasa bine biggrin.gif rezultatul ... l-ati vazut wink.gif
Mihai_AMD
eu cand am vopsit e12-ele am si stat pe acolo aproape zilnic timp de 2 luni cat sa mai si lucrat la tabla si nici bine na iesit laugh.gif mai are cateva mici chestii vopseaua,si acasa in curte la lumina zilei am observat niste denivelari pe usa dr fata,fusese un pic infundata iar se pare ca nu a fost insistent asa rau acolo..dar asta e ne multumim cu ce avem dry.gif
CRM112
dupa cum spuneam...prea avea iz de minune. Nu e gata nici astazi ci saptamana asta. Ma astept la orice si spune bine ?Mihai? (db85amd)...ne multumim cu ce avem; nu ma astept la minuni...macar stopurile sa nu le faca negre la loc. vio (33).gif

abia am scapat de ele ..... MULTUMESC Andrei (cte32) smile.gif
CRM112
intr-o zi cu soare am primit un telefon iar vocea de la celalalt capat imi spunea ca pacientul poate fi externat smile.gif
Operatia n-a avut 100% succes sad.gif

O sesiune foto pe moment.....la viitoarea o sa o spal inainte biggrin.gif
Mihai_AMD
frumoasa smile.gif s-o stapanesti sanatos si de acum inainte
bartro
QUOTE (db85amd @ Jan 27 2008, 06:09 PM) *
frumoasa smile.gif s-o stapanesti sanatos si de acum inainte

Asa e. A mea e muuult mai urata smile.gif
CRM112
10x pt. aprecieri.
@bartro - nu e mai urata; nu si-a atins potentialul! smile.gif


Acum va cer ceva sfaturi in situatia de fata:

Am de facut itp-ul pana pe 28.02. Am o "mana de ajutor" smile.gif dar problema e alta:

Vreau sa schimb evacuarea, undeva de la (eventual inclusiv) sonda lambda pana la final. CE SA FAC?! As merge pe o varianta non-oem, dar am o experienta neplacuta in care am fost intors din drum de la itp, desi era "pregatit evenimentul".

Nu ma intereseaza ca dupa schimbare masina sa ...ragă... ca un leu, sau nu in mod deosebit rolleyes.gif . Ma intereseaza sa schimb traseul de acum caci este ciuruit peste tot. La cine sa merg: dpdv al calitatii lucrarii, al pretului....si mai ales ce varianta sa aleg: oem (dezmembrari sad.gif ) sau aftermarket....probabil borla(care din ele? pe unde mai sunt?), si eventual sa dau si un mail la mbm.

cu multumiri... smile.gif

.........sau 4xATE powerdisc (din cate vad pe aici) + 4xATE powerplăcuţe + eventual parbriz(ca e crapat)

Nu stiu cu care sa incep. Frâne am am...dar scârţâie uneori de nu le mai suport - şi culmea, nu tot timpul.
bartro
A mea a atins potential cand a iesit din fabrica, de atunci s-a imbatranit.

Si eu m-am gandit la niste variante cu toba, intre galeria de evacuare si saxofon nu mai e etans, la mijloc vad ca e ruginit, la finala sa aude cand dai cu pumn ca o jucaria de copii mici. OEM este foarte scump, mai face Bosal si niste alte marci ceva dar pana la urma poate iese la aceasi pret ceva custom, as prefera inox. O sa vad daca gasesc un atelier ceva.

LE: Si la mine scartaie o frana, dar nu tot timp..
CRM112
@bart - nici atunci nu-si atinsese potenitalul. Oricare din ele (masinile fabricate) putea fi dusa mai departe la un garaj Alpina, Hartge or such smile.gif sau la un atelier de pielarie pentru retapisare, etc.

E clar: varianta oem pica. De noua nu o iau, iar de la dezmembrari....mai bine fac altceva cu banii.



TiL
Eu tocmai mi-am luat tobe noi bosal pentru 2.5i. Nu m-am gandit la Borla s.a. de teama ca poate nu le fac sa stea bine, poate costau mai mult (?).
Cu astea ma descurc sa le montez singur, nu mai apelez la nimeni (sper).
CRM112
si unde le-ai gasit? macar sa intreb un pret, sa nu ma arunc aiurea.
TiL
La omul care-mi aduce piesele pentru troaca. Sare de 10 milioane tot traseul, probabil la tine sare destul de mult. Daca vrei ii cer preturi.
Cat ar ajunge un traseu la Borla? Ma gandesc ca e posibil ca la Borla sa iasa mai teapan.
CRM112
tocmai am vorbit la borla, si cu tot cu catalizator ar ajunge la un MAXIM 2000 ron (ma asigura ăla...). Pretul e compus din finala, intermediara, catalizator si tubulatura; nu cred ca mai e ceva.
Ce stiu e ca un catalizator la ei e 300-500 ron, dar nu asta ma intereseaza cel mai mult, ci un traseu ok.

Mai mult decat asta, nici nu va fi aproximativ la fel cu originalul: intermediara oem e compusa din 2 tobe paralele, finala are cam 1.2m lungime si e foarte inalta intr-un punct...etc. Deci cam ezit. unsure.gif


Poate dau o fuga sambata.....habar n-am.
TiL
Da, si la E28 am toba primara, intermediara si finala. Cu siguranta la Borla mi-ar fi oferit doar doua tobe, motiv pentru care, poate, ieseam mai ieftin. Si mi-e teama de surprize, sa nu ma trezesc ca atinge toba nu stiu unde.

So, daca te gandesti si la varianta din magazin, da-mi ultimele 7 cifre din seria caroseriei.
Eu nu am catalizator, tot traseul a costat 11mil.
CRM112
A ramas pe luni sa merg sa-mi faca o evaluare si cica si un discount. Daca sare de prea mult nu-i mai bag in seama si-ti dau cifrele din vin. Sti cumva cam in cat timp le poate aduce?

In alta ordine de idei, m-am dat ieri la masina si m-a cam dezamagit:
- iar fâsâie ceva la spate - ultima oară când fâsâia ceva m-a lasat pompa de benzina
- ma enerveaza rau de tot franele care scârţâie în ultimul hal
- am observat ca se face saună în portbagaj; nu stiu cat de bine e izolat termic de toba finala.
- bomboana de pe coliva mi-a dat alta eroare in bord ... ceva cu manualul proprietarului. Nu am inteles pt. ca e in lb. spaniola- Eroarea a aparut cand am schimbat din 3 in 2 pt. frana de motor iar turatia era peste zona rosie, dar nu mult ... un ~6500-6800 max. Spunea de ceva electric (electr. ceva. ceva. -> owner's manual)
- obc'ul nu vrea sa afiseze totul intr-o singura limba. Pana acum era setat pe spaniola si era ok iar acum am schimbat in encgleza. Problema e ca dupa ce pornesc motorul imi apare in germana, iar cand il opresc imi apare in engleza informatia, asa cum ar trebui.



TiL
Depinde de ce gaseste, mie mi-a adus totul, in afara de un saxofon, a doua zi. Saxofonul a venit in doua sau trei zile.
Daca-ti ia pe comanda din Germania vin in 5 zile. Dar astea probabil ar fi scumpe rau, mie nu mi-a cautat originale.

Poate ca eroarea te trimitea la manual, ca sa vezi acolo ca nu e recomandat sa-l turezi in rosu laugh.gif
bartro
QUOTE (TiL @ Feb 24 2008, 09:17 PM) *
Poate ca eroarea te trimitea la manual, ca sa vezi acolo ca nu e recomandat sa-l turezi in rosu laugh.gif


La mine credeam ca asa scrie pentru ca nu aveam manual wink.gif . Am facut rost de un manual dar tot asa scrie.

Uite o pagina cu nume deniste producatori de esapamente de BMW: http://members.aol.com/agspeed/exhaust.htm
Rares
QUOTE (bartro @ Feb 24 2008, 09:31 PM) *
La mine credeam ca asa scrie pentru ca nu aveam manual wink.gif . Am facut rost de un manual dar tot asa scrie.

Uite o pagina cu nume deniste producatori de esapamente de BMW: http://members.aol.com/agspeed/exhaust.htm


Imi place idea cu preturile.

Ex:
"AC Schnitzer - expensive"
"ANSA - Extremely Affordable"

Ar fi trebuit sa dea acolo un salariu de referinta. Sigur ANSA nu e chiar extrem de disponibil la un salariu de 300E din Romania. La un salariu de ~1500E, e cu totul altceva, nu?
biggrin.gif
CRM112
Misto link-ul cu esapamente smile.gif Mai nasol ca nu se gasesc toate la noi.

Ref. la evacuare: vin de la prietenii de la Pilot: 1700 non-oem 2 tobe si tubulatura
cam 1400 ron 2 tobe tot de la Bosal (finala si intermed).

Am intrebat de o eventala varianta pentru ca (si nu ma asteptam desi m-ai "avertizat" smile.gif ) a inceput sa-mi spuna cum ca nu e posibil sa se pupe toate intre ele. Personal mi se pare multicel pentru 2 tobe, mai ales pentru cele Borla care sunt "teava" (fara site, fara nimc)...in fine.

Revenind la problema cu franele: am facut acum un drum pana la Giurgiu, si nu au scartait, poate doar sporadic. Am observat ca se intamplă să facă urât dupa ce pun o frana violenta - caz in care pedala chiar are un punct in care nu ma mai lasa sa apas mai jos decat la o frana normala. Ce sa fie? Lichidul de frana nu l-am schimbat pana acum din cate imi aduc aminte.

Acum.....apelez la un sfat al vostru: FRANE (2xAte powerdisc/ate normale (2 x 360/260 ron) + placute fata 210 ron + 2x discuri spate (2 x ~250) + 150 ron placutele) + curea alternator sau EVACUARE?

.....si daca e sa fie evacuarea......de care ? smile.gif M-as baga la o finala sebring si o carpeala la intermediara (deocamdata)
TiL
Nu stiu ce sa zic... Eu am luat complet de la un producator ca sa nu am batai de cap cu montajul, cand pun motorul imi pun tobele si la drum!
Cum tu ai posibilitatea sa te misti poti sa alegi. Te-ai uitat pe tobele Borla, sunt sanatoase? Ca Bosalul imi pare ca-i facut din tabla cam subtire. Mai subtire decat cele originale oricum.
De ce ti-a zis 2 tobe Bosal? Normal nu trebuie sa ai mai multe? Sau le combina si pe-astea?
1400 ron pentru doua tobe Bosal mi se pare enorm, eu am dat 990 pe trei. Dar cine stie, or fi mai complexe alea.
Numele Sebring suna bine, dar nu stiu cum sunt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.