Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ducele de Bucuresti
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
CRM112
In primul rand vreau sa va salut pe toti smile.gif cu unii m-am mai vazut pe la cele 2 intalniri la care am mai participat (împins de interceptor smile.gif )
Masina este cunoscuta de unii dinainte sa ajunga pe mainile mele, asa ca poate nu va fi ceva nou.

Atins la sentiment de alte topicuri din rubrica asta (adica vazand ca mai sunt si altii care nu mai gandesc rational cand e vorba de masina), am zis, wtf smile.gif s-o pun si eu pe a mea.

In speranta ca nu va voi plictisi extraordinar cu atata gargara, ma apuc de topic - pana la 5 nu prea am ce face azi smile.gif

Sunt indragostit de modelul ăsta de 7'ar la nebunie. Pentru sufletul meu ar fi ideal un e32 740 diablo.gif , eventual daca se poate şi fabricat în 30.12.'94 smile.gif cu tot ce se putea pune pe el. Recunosc, si e38 imi da palpitatii, dar nu ma incanta prea tare spatele (stopurile), restul e super...dar destul, sa revin la duce.

L-am luat cu extraordinare sacrificii cand nu se putea mai rau (ca pret al masinii ma refer), adica anul trecut prin iulie (uau, acum imi dau seama ca a facut 1an la mine smile.gif ), cand 7'arele astea inca erau pe la 4500-6000 unele cat de cat mai rasarite (desi, ţepe există la tot pasul). Nu am mai avut vre'un beemer, nu cunosteam nimic despre ele, nu stiam nici macar ce motoare erau pe seriile astea - dar cu cautari pe net am concluzionat eu ca motoarele de 3500 ar fi fost cele mai trainice. Nu voiam un v12 pt. ca voiam sa mai merg ocazional cu masina smile.gif , cautam ceva sa o traga/impinga rezonabil.

Cautand pe net printre multe 7'are am restrans cercul la 2: ăsta si un altul (pentru cine o stie, era unul bej, cu mml la nr daca nu ma insel).
Ce sa mai, mi se pusese rau de tot pata pe asta - cel mai probabil cred ca din cauza interiorului si a culorii din exterior si a retusurilor facute inainte de vizionarea masinii in urma carora arata destul de decent.
Mai gasisem unul cu face-lift si airbaguri (ca extra fata de asta), dar era din CT, eu nu stateam bine la capitolul timp&bani (era mai scump cu 'vro 800) iar altele numai cu interior negru, care ma lasa cam neutru, la fel ca si culoarea.....

Oricum, ca sa revin de unde plecasem, studiez eu intens problema (de unde bani, ce/cat costa/va costa, eventuale reparatii, pun in balanta ce stiu, etc.). Intre timp verific sa nu fie probleme cu ea, aflu ca a fost a celui care avea si restaurantul Byblos (am zis ca macar in perioada aia sa fi fost ingrijita), iar in afara de acest (al doilea) proprietar care a luat-o de la cel care a adus-o in '96 (sau '94) a mai trecut cumulat 4-6 ani aprox. prin 'vro 3 proprietari (in ordine inversa cel de la care am luat-o, un ~arab si inca unul sau 2). Am zis asta este, cu optimismul inainte smile.gif .

Cum am luat masina am inceput cu "dreptul" - in prima seara am iesit la plimbare cu ea, si am dat cu 60 la ora intr-un mare sant care traversa toata intarsectia de la Pescarus (excat la prima trecere de pietoni). Atunci am constatat ca beemerele sunt destul de rezistente smile.gif . Si inca un lucru - eram ferm convins ca masina are scut.

Pun si o poza (dintr-o serie care am facut-o cand voiam sa o dau). Aveam o oportunitate pentru un e38, in paralel cu dorinta mea de a insera in mijlocul plafonului cea mai puternica drujba Husqvarna pe care o puteam gasi, dar e38 a plecat, iar dragostea a revenit smile.gif
Ca dovada de dragoste se pot observa in poze rotile de 8'ar smile.gif care se completeaza cu un set "de iarna" replici ACS. Cele de 8'ar le am de la cineva din Oradea cu care m-am intalnit la Sibiu smile.gif , iar cele ACS de la un român din CT pana unde m-am dus ca sa ma intorc cu 3 jante ok si una fisurata (nu se vedea), dar oricum.....

In speranta ca nu va plictisesc, povestea va continua smile.gif
nmg
Da, masina e misto, si eu am o chestie speciala cu E32 -ul. Iar jantele acelea se potrivesc de minune.

Mai baga ceva poze sa ne mai clatim si noi un ochi cu interiorul laugh.gif
INTERCEPTOR
jante super.eu o mai vad cand trec pe unde stai tu.arata bine tongue.gif imi place.
florin83
bine ai venit!

f. frumoasa masina..
si mie imi place f.mult e32-ul.
era un 740 la mine pe strada acum ceva timp.. mereu cand treceam pe langa el il admiram. avea si jante ca ale tale biggrin.gif
CRM112
Mecanic vorbind (desi nu ma prea pricep la capitolul asta), masina a avut din nastere o cutie automata, fostul proprietar a avut o problema la cutie (nu mai putea da burnout-uri ca patina evil (20).gif wallbash.gif si a schimbat-o cu o cutie manuala (despre care nu stiu absolut nimic - gen, provenienta, cat ulei are/intra, etc.), lasand diferentialul original in concubinaj cu cutia cea noua. Mi-a infiripat ideea in cap ca "ţine...e bună", evitand sa-mi dea niste date concrete, si am mers asa pana acum....ce sa spun, pana aici se pare ca a avut dreptate smile.gif , dar in spiritul caracteristic marcii, sunt pe pozitii, gata sa ma apuc sa caut si cutie o alta noua cutie manuala in 5 viteze pentru '7, e32, 3500 cmc smile.gif .
In ton cu povestioara de mai sus, abia de curand am reusit sa pun mana pe un diferential autoblocant. De ce am dorit sa fac asta? Pai, pentru ca:
1. Mi se pare ca la un motor de 3500, cu o cutie manuala, sa instalez si difetentialul conceput pentru aceasta "combinatie", nu cea prezenta sau mai stiu eu care alte
2. E autoblocant smile.gif nu sunt ferm convins de avantajele lui, dar daca lumea lauda injineria...merg "cu turma" - sper sa fie totul ok la iarna in principal
3. Mici detalii de functionare, cum ar fi "la relanti imi dadea in nas daca o lasam sa mearga singura", etc. - care se pare ca s-au rezolvat, ramanand sa inspectez NOILE mici detalii de functionare cum ar fi un trancanit la plecarea de pe loc pe care Florin cu "mini impreza" (cred c-am nimerit, nu?! smile.gif )il pune pe seama eventualei lipse de ulei LSD ( cha (2).gif sper sa aiba dreptate smile.gif ), sau poate 'fro planetara, ceva....

Ca sa continui pe partea mecanica, si mai pe scurt, ca vad ca iar ma intind la vorba, de cand am luat-o, in linii generale si cam cronologice, asta am facut:
0.1 - montat filtu aer original cu cutie cu tot (avea filtu "coniferic"), schimb ulei + filtru
1. schimbat radiator + termostat (cel din urma l-a schimbat "mecanicul" de la acea data din proprie initiativa, un anume turc ce avea un e32 750 ca masina personala, precum si o cârcă de e34). La ceva timp mi-am dat seama ca mare lucru nu voi reusi cu acesta. Termostatul era nu stiu exact de pe ce, deschidea un pic mai tarziu (cam cu 2 grade mai tarziu), dar "deschide mai mult" ..............................
2. Schimbat ceva basculăraie, bucşăraie, pivotăraie (detalii costisitoare care fac diferenţa).
3. Schimbat pompa de benzina
4. Alte chesti care imi mai scapa
5. Montat bujii "platina" + termostat de 735, e32 (compatibil ALPINA biggrin.gif ) de catre colegul Interceptor....multumesc smile.gif
6. Montat vâscocuplaj celb (15).gif
7. Dat "avans" la o cioara pentru un parbriz, ramas cu numarul lui de tel....(poate uni il stiu - e de prin Berceni, si la vremea respectiva avea prin ograda un 3, e36, crem cu capota neagra - spun asta ca am vazut ca l-a afisat pe la unul din evenimentele din ultima vreme - adica anul asta smile.gif ), plus mai avea un 3 rosu, e30 "HAI" - sper sa nu le incurc si sa spun o aberatie, dar stiu ca si masina asta mai era cunoscuta, si nu in ultimul rand, un e34 cu numere "rosii" de Germania, portocaliu si cu un eleron "mitsubishi eclipse style" - cel arcuit
8. Vazut de treaba si reparat in continuare ceva pe la instalatia de aer ca nu mai "băga" ea nimic, numai eu in ea
9. Montat diferentialul


...mai revin
CRM112
Scriam la post si nu am vazut ce mi-ati scris smile.gif

Cat despre interior, toata masina e "un proiect" smile.gif Nu l-am atins pana acum, fiind ultimul lucru pe care-l voi face.

In oala cu interiorul va intra:
1. piele maro, cusuta "cu ata alba" smile.gif pe scaune, usi si sunt in dilema daca sa pun si pe bord
2. un multimedia format din HU, ps2-ul din casa pe care il bag undeva (gasesc loc...e destul smile.gif ) iar in torpedou si cotiera niste lcd-uri smile.gif (stiti melodia aia de la Beatles cu "dream...dream...dream) smile.gif si niste boxe prin locuri strategice (fara woofer), poate gasesc si un context sa-mi pun un centru pe spate...
3. Poate un "retrofit" cu un volan de masina (e38)

dar pana acolo mai am ceva (muuuuuult smile.gif )
INTERCEPTOR
poti sa faci si bordul .te duc undeva sa faci.daca nu ai .eu am bordurile ambele la facut acolo.ai muncit ceva nu gluma,.dar se vede pe masina ca sta bine . ps spala si tu motorul ala ca e prea jegos .pacat de masina
CRM112
Si ca sa revin de unde ramasesem, am terminat cu partea mecanica (cred....), si trec la estetica exterioara smile.gif

Masina cand am luat-o era intr-un fel de paragina la acest capitol, in fiecare zi apareau noi zgarieturi in locuri ce fusesera mascate. Am zis ca m'oi ocupa si de asta, dar prioritatile erau racirea motorului/motor/frane/tren de rulare/electrice si mai apoi alte picanterii cum ar fi roti sau aspect exterior.

Imi pare rau ca nu am facut mai multe poze - avea pe capota vopseaua sarita (si corectata foarte naşpa) cam pe 3-5 cm diametru, aveam cam 1/2 de tona de kit prin diverse locuri, pe o usa din spate chiar crapase, pe acoperis avea zgarieturi & adancituri (cam ca de grindina), practic oriunde te uitai gaseai cate ceva. Lucrul asta imi scadea moralul in mod constant.
....ca o pauza, mi-a revenit increderea in masina cand, dupa ce i-am montat rotile "de vara" am fugarit un x5 cu 200 km/h, dar m-am lasat pagubas ca deja iesisem serios din Bucuresti (aproape ajunsesem la Urziceni) - care eu voiam sa ajung numai pana dupa iesirea din Afumati (cu treaba care o aveam la momentul respectiv) smile.gif
Back to firul epic. Intr-un final, nu demult, am decis (in urma unei conjuncturi favorabile smile.gif ) sa fac ceva in legatura cu aspectul exterior, asa ca am dus-o la vopsit. Toate astea le-am hotarat intr-o zi, inainte sa plec in concediu - ma saturasem sa stea masina degeaba in fata casei, nu ma mai dadeam cu ea ca pierdea curent pe undeva si tot timpul trebuia sa o pornesc de la alta masina, iar plimbarea trebuia sa se termine tot in fata casei wallbash.gif .
Am dus-o la locul cu pricina (unde era vopsitoria), am aruncat o privire in ograda respectiva, am vazut ca aveau "cuptor", mai era un CL tot la un "lifting" si un MG decapotabil (ăla mic si naşpa smile.gif ), vopseaua folosita era de incredere (sa zicem ca sunt oarecum "coleg" cu cei care le fabrica) - dar sa nu se inteleaga din asta ca nu m-a costat vopseaua, stiti si vorba cu fratele si branza si banii smile.gif . Cu acest prilej am inlocuit 2 bandouri care erau ...... muci (prinse cu suruburi), si am scos niste plastice de sub usi care nu le mai aveam decat pe o parte....sa vad cand si de unde le pun la loc (noi costa o caruta de bani - 900 roni toate 4)

Acum, dupa toata povestea cu vopsitul, pot sa spun cu mana pe inima ca numai vopsitul a iesit bine.....si anume nu prea am de ce sa ma plang, in schimb, un proiector au uitat sa-l mai fixeze (nu ca ar fi proiectoarele originale), la fel si termometrul - nu l-au mai conectat (ma intreb daca il mai am), problema electrica pe care o credeam rezolvata onorabil (anume - inlocuit piesa defecta) s-a remediat print-un hot-wire start method si anume ma simt ca un hot al propriei masini, mânerele nu-mi dau seama cum in urma operatiei au incput sa se blocheze cand sunt ridicate 100% pentru a deschide usa, la fel am descoperit ca am un maner crapat (despre care nu sunt foarte convins ca asa era si cand am lasat masina acolo), capota a fost montata prost astfel incat cand o inchid imi loveste intr-un stergator (nu am reusit nici pana azi sa pun o cheie pe suruburile 7 smile.gif ) şi ma uit cum mi se duce lacul&vopseaua din locul respectiv, si cam atat din cate imi aduc acum aminte (pe langa eventuala lipsa a uleiului din nou-montatul diferential - care desi nu cred, sper sa fie).
Cireasa de pe tort - mai trebuie sa le fac o vizita cand imi vin clemele pentru 2 bandouri, ocazie cu care vor termina de vopsit plasticele negre de pe usi - cele din dreptul geamurilor, manerele in culoarea neagra (sa se vada bine) si nu-mai-stiu ce.
Totusi, ma bucur, ca am reusit intre timp sa pun mana tocmai azi pe 2 manere spate + maner fata dreapta (care nu mai are butuc, si cand masina ramanea fara baterie......inchipuiti-va cum o deschideam) + "partea electrica a contactului" - care ar trebui sa ma scuteasca de metoda-hoţ de pornire.
Si inca un lucru legat de toata povestea asta - m-au enervat ca atunci cand i-am rugat sa-mi vopseasca si tot cromul - negru, sau in culoarea masinii (manerele, bandourile si 100% din bare) mi-au spus ca "nu se poate"....in sinea mea imi venea sa dau cu respectivul de pamant - chiar si dupa ce i-am explicat ce ar fi de facut dupa ce am citit "pă net" un tutorial despre transformarea unui e34 in shadowline - raspunsul a fost acelasi.... nu se poate, nu putem, nu tine vopseaua. vio (25).gif vio (36).gif wallbash.gif Whip.gif

Din pacate am f putine poze aici cu masina in noua culoare, si niciuna cu ea pe strada.

Si mi-am adus aminte - dupa ce am aflat ca masina nu are scut, i-am pus amortizoare noi si candva curand o sa ii schimb si baia (asta mi'a sudat-o turcul)
florin83
QUOTE (CRM112 @ Jul 31 2007, 12:37 PM) *
Am dus-o la locul cu pricina (unde era vopsitoria), am aruncat o privire in ograda respectiva, am vazut ca aveau "cuptor", mai era un CL tot la un "lifting" si un MG decapotabil (ăla mic si naşpa smile.gif ), vopseaua folosita era de incredere (sa zicem ca sunt oarecum "coleg" cu cei care le fabrica) - dar sa nu se inteleaga din asta ca nu m-a costat vopseaua, stiti si vorba cu fratele si branza si banii smile.gif .


ha.. nu stiam de unde cunosc masina..
acum mi-am dat seama ca am vazut-o cand am fost pe la a mea la vopsitor..
mi-a picat fisa cand ai zis de CL si MG (care nu e naspa deloc.. am condus unul si e dementiala senzatia sa mergi cabrio si sa auzi motorul cum se tureaza in spatele scaunelor wub.gif- pacat ca era 1.8 si nu prea fugea tongue.gif)

a mea e E30-ul ala alb
haristeas51
super masina e32 stiu ca am mersi si eu acum ceva vreme cu un 735i , desi nu prea m-a atras caroseria , nu pot spune acelasi lucru despre motor music.gif !! Singuru lucru mai putin placut la e32 cu care am mers eu era ca avea piele si nu functiona A/C-u , era ingrozitor heat.gif
P.S. Tu stai cumva pe langa Sala Floreasca ? Ca mereu cand trec pe acolo vad un 7-er cu jante ca ale tale.
CRM112
QUOTE (florin83 @ Jul 31 2007, 12:48 PM) *
ha.. nu stiam de unde cunosc masina..
acum mi-am dat seama ca am vazut-o cand am fost pe la a mea la vopsitor..
mi-a picat fisa cand ai zis de CL si MG (care nu e naspa deloc.. am condus unul si e dementiala senzatia sa mergi cabrio si sa auzi motorul cum se tureaza in spatele scaunelor wub.gif- pacat ca era 1.8 si nu prea fugea tongue.gif)

a mea e E30-ul ala alb


Eu l-am intrebat pe Marian daca e30-ul are tractiune integrala cumva....dar deh smile.gif

@haristeas51 - se poate sa fie mai multe smile.gif
florin83
care marian? huh.gif
de unde stiai ca are 4x4?
CRM112
Si mi-am mai adus aminte ca atunci cand m-am dus aveam numerele prinse in nituri in gaurile existente pe bara, cand am plecat, numerele erau prinse cu "şuruburi" in niste gauri noi.... sad.gif E oare asa de greu ?

Marian Ionescu - cel cu recent vopsitul in alb Mercedes E touring, cu grila aurie
Iar la semnatura spune 325ix .... x-ul nu e tractiune integrala la bmw ? (studiez forumurile de mai multa vreme.....)
florin83
Stiu Mercedesul, dar nu si pe Marian tongue.gif

eu ma miram cum ti-ai dat seama ca aia e masina mea..
CRM112
eu am un love-story cu rotile in general - si se intampla ca cele de pe masina ta (mai sunt si negre) sa semene cu un alt model care-mi place mie (si de care avea interceptor la un moment dat). Am zis ... beemer alb, rotile astea, mah....ala trebuie sa fie, l-am intrebat pe de acum faimosul Marian smile.gif , si mi-a zis ca e normala, cu tractiune spate.
Cred ca daca ar sti... smile.gif
florin83
vroiam sa le fac albe ca le am negre de 4 ani si m-am cam plictisit de ele, dar am ramas fara $$ sad.gif
arata jalnic oricum ca au inceput sa se cojeasca sad.gif
CRM112
mehr poze smile.gif
Voi incerca sa fac si ceva poze in noua varianta - dar ma seaca enorm proiectorul care atarna precum si suruburile din numere, precum si un capacel lipsa, precum si bandourile lipsa dar...... trebuie s-o iubesc, daca nu eu, cine? smile.gif

apropo - pentru cine ma poate lamuri, ca tot am pus poze mai vechi:
proiectoarele pe care le am sunt cumva cele clare de e34?
florin83
cand a fost gata masina? vineri-sambata cumva?
CRM112
am luat-o vineri smile.gif
florin83
atunci am fost si eu la a mea si ti-am vazut-o la poarta. biggrin.gif
io'sŽ
daca pui niste poze mai mari poate putem sa ne dam seama
oricum nu merg proicectoare de e34 la e32.. sigur iti spun, sunt cam acelasi model dar la e32 sunt mai mari wink.gif
CRM112
am inteles. Intreb de proiectoare pentru ca voiam sa le schimb (si inca vreau) dar aflasem o info de ultima ora de la cte32 (nu stiu daca are user si aici) cum ca el, la al sau 7'ar asteapta sa ii vina cele clare de e34, moment in care m-am decis sa mai astept (sa vad daca se potrivesc ok). Acum, m-am lamurit. Oricum, daca sunt ca astea, atunci vreau la loc stock.

@florin - eu cand am intrat pe poarta am avut un oarecare soc - in sensul bun smile.gif
florin83
si eu! ca nu ma asteptam sa fie gata.. a mea laugh.gif
georgem
Felicitari, e o masina frumoasa. Jantele sunt foarte frumoase, e unul dintre modelele mele favorite de jante.
Noi ne-am intalnit la ambele intalniri la care ai participat smile.gif
Mi-ai spus la una dintre intalniri ca ai vrea sa pui inapoi pe masina o cutie automata, asa cum a avut din fabrica si asa cum ii sta bine unui 7-er. Ai renuntat la idee?
De asemenea, intelesesem ca te gandesti sa-ti cauti un E32 730i, din cauza diferentei enorme la impozit intre 3 litri si 3.5 litri. BAnuiesc ca ai renuntat, din moment ce te-ai apucat sa investesti in masina asta.
Poate mai vii pe la intalniri cu masina sa o mai vedem si sa mai stam de vorba.
PS. Ai reusit sa resetezi ledurile pentru ulei din bord?
CRM112
Salut si multumesc.
Da, din cauza lipsei de putere care se simtea (si atunci, si acum) voiam sa-i pun la loc transmisia originala, dar mai mult de atat, un 7 ar trebui sa fie numai automat. Acum.....cand am luat decizia de a pastra cutia asta m-am trezit dintr-o data in fata unui fapt implinit:
- aveam posibilitatea de a lua diferentialul pentru e32, manual, de 3.5 si rezolvam problema (de conectivitate)
cealalta optiune pe care o aveam si voiam sa o adopt era:
- caut cutie automata (in stare buna), care sa o vad pe o masina cum merge, caz in care am reuzit sa rezolv si restul problemelor (anexe ale sistemului automat de transmisie), daca nu, le luam din alta parte, le puneam cap-la-cap si-mi facem cruce inainte de a cupla D smile.gif
Chiar si cu diferentialul asta, nu am ajuns prea departe smile.gif (cel putin pana nu o rezolv cu troncaniturile)

Iar cu impozitul, da, am avut un soc (ma asteptam cam la 1500 ron maxim sa am de plata), iar cand am intrbat-o pe duduia de la ghişeu cât datorez şi am auzit: " Renault Clio - ~17 ron" - nu mai stiu cat a fost, oricum....cam cat un pachet de tigari comparabil..... - "....şi BMW 735 22xx ron" îĹŁi închipui cum îmi venea sa tai jumate de motor, dar am zis asta e hora în care m-am băgat.
Evident, am studiat problema cu impozitul, am vazut ca pentru max. 3000 cmc scade considerabil si atunci începusem sa mă gândesc de unde iau (eventual Germania) un 730 v8 only. Am rumegat serios ideea pănă am ajuns la concluzia ca si acest 3000 v8 are probleme care mie nu imi sunt nici acum clare smile.gif (nikasil&alusil), asta pe langa priceperea din service-uri de la noi. La anularea deciziei a contribuit si sfatul cuiva dintr-un service care mi-a spus ca multi cunoscuti au incercat tot felul transplanturi (la masini de teren) cu o rata de succes destul de (foarte) scazuta.
Sa-l dau pe 3 chibrituri si o guma turbo am refuzat, asa ca ..... iata-l biggrin.gif

Si nu, nu am reusit sa resetez nimic, nu inteleg cablu de care, in ce fel, cum leg ce, unde, la ce conectez, care masă s.a.m.d. Nu sunt foarte indemânatic smile.gif Pana voi reusi sa fac ceva o sa schimb uleiul dupa metoda clasica - calculand. Si asa, nu ma luam dupa ce-mi arata pentru ca am inteles ca s-a lucrat intens la motor, iar recomandarea vanzatorului a fost sa schimb uleiul la 6ooo (deci imi inchipui ce am sub capota dar....... smile.gif merge). Probabil ca voi lua la un punct un alt motor, daca nu trebuie sa platesc 'vro taxa aberanta (de exemplu, pentru recarosare se plateste taxa de prima inmatriculare). Am incredere in schimb ca nu-mi va face probleme motorul daca "ii schimb uleiul la fiecare 6k" . thumbup.gif happy (24).gif

Deocamdata porneste, merge, franeaza si ocazional stie sa faca si mai multe smile.gif Si ma unge pe suflet wub.gif
INTERCEPTOR
nu mi vine sa cred ce grija ai de ea.desi ultimele dati cand am mai vb nu mai erai asa entuziasmat si vroiai parca s ao vinzi.imi pare bine ca ai facut o frumoasa.si mai ai o varianta .sa cumperi un motor de 3000 si sa il schimbi dupa care il omologhezi
asa scapi de impozitul asta nenorocit
io'sŽ
QUOTE (INTERCEPTOR @ Jul 31 2007, 11:59 PM) *
nu mi vine sa cred ce grija ai de ea.desi ultimele dati cand am mai vb nu mai erai asa entuziasmat si vroiai parca s ao vinzi.imi pare bine ca ai facut o frumoasa.si mai ai o varianta .sa cumperi un motor de 3000 si sa il schimbi dupa care il omologhezi
asa scapi de impozitul asta nenorocit

corect !!! apoi daca nu esti multumit de performante, iti poti pune motorul asta inapoi ca nu te intreaba nici dreaq de ce e sub capota wink.gif
georgem
QUOTE (CRM112 @ Jul 31 2007, 08:32 PM) *
Si nu, nu am reusit sa resetez nimic, nu inteleg cablu de care, in ce fel, cum leg ce, unde, la ce conectez, care masă s.a.m.d. Nu sunt foarte indemânatic smile.gif Pana voi reusi sa fac ceva o sa schimb uleiul dupa metoda clasica - calculand.

Cand ne mai intalnim, poate duminica asta daca se tine intalnirea si venim amandoi, iti arat cum se face.
CRM112
QUOTE (INTERCEPTOR @ Jul 31 2007, 11:59 PM) *
....mai ai o varianta .sa cumperi un motor de 3000 si sa il schimbi dupa care il omologhezi
asa scapi de impozitul asta nenorocit



QUOTE (io`s @ Aug 1 2007, 02:37 AM) *
corect !!! apoi daca nu esti multumit de performante, iti poti pune motorul asta inapoi ca nu te intreaba nici dreaq de ce e sub capota wink.gif


Pai, asta ma gandeam sa fac, cu 3000 v8, dar sunt niste necuoscute destul ne mari:
- daca e ok motorul pe care il gasesc
- daca "pacientul" va accepta transplantul (adica sa functioneze fara probleme) - am auzit (dar nu stiu caz concret) ca nu prea ies 100% ok modificarile astea
- unde/ce cutie & diferential gasesc pentru noul (motor) venit

Asa, cu cei aprox minim 1300e (gandind optimist: bani/motor,cutie,diff,anexe electrice sau nu si manopera) fac altceva, cum ar fi pielea maro rolleyes.gif

QUOTE (georgem @ Aug 1 2007, 08:15 AM) *
Cand ne mai intalnim, poate duminica asta daca se tine intalnirea si venim amandoi, iti arat cum se face.


Looking forward biggrin.gif . Vreau si eu sa vad cum si din ce e format "instrumentul". Cum se face...am o vaga idee - un capat pe pinul 7, altul pe caroserie...cred smile.gif
io'sŽ
daca vrei sa faci transplant nu te lega la cap cu motor V8 de 3000 (unde trebuie sa modifici ft multe), baga tot un M 30 dar de 3000... nu schimbi nimic altceva... nimic nimic in afara de motor... wink.gif
CRM112
smile.gif asta nu stiam. Am notat&multumesc!
Oricum, facand acum un calcul, economisesc din impozit aprox. 1200 ron, ceea ce se traduce in 100 ron/luna in + pentru benzina, ceea ce se traduce din nou in mai putin de 200km parcursi pentru ca am inteles ca cei 188cp nu ar fi suficienti pentru oras, motorul consuma un pic mai mult decat cel de 3.5, iar eu in aproximare am zis 15l% cu o enorma indulgenta. Aceasta ultima chestie cu diferenta de consum intre motoare ma mira, si am citit-o tot pe un forum romanesc al marci BMW.
Cu ceva noroc, pot economisi din noul diferential ceva-ceva, ca si asa imi cam consuma 16-17 cu cel vechi si am inteles ca acesta nou, fiind mai lung consuma mai putin (nu ma astept la o scadere spectaculoasa) smile.gif

Oricum, ideea de baza este ca nu as vrea sa stric armonia perfecta ce dainuie smile.gif, dar daca ii schimb motorul din diferite probleme, luand in calcul ce tocmai am aflat, cred ca voi pune motorul de 3000. Nu de alta, dar nu prea fac raliuri cu masina....ma mai apuca, dar rar, iar de consum.....toate consuma ceva-ceva, chiar daca e 5l% sau 25l% smile.gif
io'sŽ
deci pana la urma cat iti consuma masina?? ca eu nu am inteles nimic din atatea cifre blink.gif wacko.gif
CRM112
smile.gif
Masina, inainte sa montez diferentialul nou consuma intre 15 si 17 la un mers linistit, in oras. Acum nu stiu, nu am apucat sa verific.
Eu acolo faceam o estimare a costului de carburant pentru motorul de 3000, dar care nu va consuma in ruptul capului 15l%.

Nu am vrut sa creez confuzie.
Azeea
imi place masina thumbup1.gif
are clasa.
ionusunt
marfa rau de tot v8ul de 3 litrii.am un prieten care are un e32 cu asa ceva.l-am invitat aici da vad ca nu a aparut.poate apare.
alex230ro
daca a avut nr Duk si ai luat-o din Iancului poti sa mai adaugi si faptul ca s-a mai schimbat ceva pe la motor-cuzinetii daca nu ma insel smile.gif
ionusunt
QUOTE (alex230ro @ Aug 1 2007, 05:46 PM) *
daca a avut nr Duk si ai luat-o din Iancului poti sa mai adaugi si faptul ca s-a mai schimbat ceva pe la motor-cuzinetii daca nu ma insel smile.gif

E inmatriculata in austria nu e aceiasi .si e impecabila . inmatriculata pe numele unei cunostinte de-a lui de acolo din cate am inteles.buna combinatie tongue.gif
CRM112
Ba chiar aia este. Si are acelasi numar, ca mi-a placut smile.gif
Mi-a spus Florin/interceptor lucrul asta - ca celalalt Florin a lucrat ceva la motor.....acum e randul meu sa lucrez la restul - cum ar fi evacuarea ca parca e mancata de molii smile.gif
CRM112
Luni - am montat căpăcelele cromate la ventile că stăteau de prin ianuarie în casă
!Marţi! - cand m-am întors de la muncă dau sa privesc admirativ maşina şi dintr-o dată ma loveşte crunta imagine a ventilelor aurii fără căpăcele
Ma uit şi pe partea cealaltă - le-au luat pe toate 4 dry.gif evil (20).gif fuyou_2.gif vio (25).gif wallbash.gif Whip.gif spank.gif
Si acum cand mi-am adus aminte, iar m-am enervat.
La cealalta masina aveam tot capacele cromate, dar am schimbat 4 seturi in 3 ani. Si mai ales, luau fie 1, fie de pe o parte, fie 3 (macar sa mai am 1 amintire)
Neam de .....
Si de dimineata, am zis ca daca tot e vineri si plec mai devreme la plimbare cu masina de week-end smile.gif @ work.
Invart cheia si ***a. Am zis ok.... deschid capota să aplic metoda hoţ ..... ***a şi varianta asta.
Sper să ma primeasca mâine în service sa-mi montez şi ultimele 2 bandouri ca cică mi-ar fi venit clemele + ultimele retuşuri + să montez "partea electrica a contactului" sa nu mai am surprize d'astea.

iar m-am enervat numai cand ma gandesc iar la service
INTERCEPTOR
te am vazut sambata la tunnel car wash ai aspirat la ea 30 de minute.eram inauntru la service la citroen.asteptam pe cineva:P
merita s agasesti un mot de 3000 m 30 .e cel mai simplu de pus si ar trebui sa fie si motorul ieftin sau oarecum mai ieftin da nu se prea gaseste:(
TiL
Eu zic sa privesti inainte, vremea trece, salariile cresc, diferenta de impozit nu o sa ti se para atat de mare, trebuie sa o platesti o singura data pe an... iar daca motorul pe care-l ai acum nu-ti face probleme... de ce sa te chinui? Sau iti face figuri?
CRM112
@ INTERCEPTOR - ce sa fac daca nu se mai termina de aspirat smile.gif
@TiL - intre timp iar m-am razgandit, nu mai schimb motorul smile.gif (m-a razgandit un "sef"/patron service) Figuri nu face inca, chiar am avut o surpriza placuta de cand am schimbat diferentialul. Oricum, orice salariu as avea, tot mi s-ar parea mare o diferenta de aproximativ 2200 ron smile.gif


...acum cred ca schimb masina cu totul. Pana ma voi razgandi iar cu prima ocazie wallbash.gif

Cumpara cineva? smile.gif 3800 euro dry.gif

mi-e teama sa nu pierd trenul nr. 2.
trenul nr. 1 a fost un e38 735 sad.gif

Si daca stau sa ma gandesc, si ala e cu fite si figuri la partea electrica. Ce nu voi baga in e32 in tot felul de piese, voi baga in e38 la tot felul de testere si chesti. Asa, mai bine il pastrez, si asa am intrat pe ultima 100 de metri. Mai am ceva lichide de verificat si schimbat, discuri+placute, parbriz, poate o planetara, ceva, pielea, faruri Hella fumuri, semnale clear smoked, proiectoare de e32, xenon/faruri si proiectoare, jante Keskin KT1 Klassik sau KT4 New Racer/16 sau 17, intre timp apare si o baterie in schema, 2 boxe, 4 tweetere si am terminat.
iar ma apuca nervii to_become_senile.gif
INTERCEPTOR
offff ai si tu niste dileme.cu masinile astea. nu i pacat de ea sa o vinzi .cel mai bine si cel mai bine e sa cauti in continuare mot de 3000.
CRM112
pai am gasit motor de 3l, dar acum nu mai vreau.
si motorul nici nu sta pe loc - se merge cu el (ceea ce nu-i rau), iar masina urmeaza a fi vanduta canva curand, deci daca ma razgandesc iar pentru 3l, ar fi bine s-o fac rapid.

later edit:masina nu e cea din poza; am postat-o contextual smile.gif
alex230ro
daca nu ai cum sa dai taxa vinde-o problema e ca nu prea ai cum sa iei multi bani pe ea
CRM112
tocmai am platit a doua jumatate a impozitului. Nu-i o problema chiar asa grava, e psihic - ma simt "folosit" smile.gif. Nu mi se pare ok cum au procedat, si fara sa anunte in prealabil - ian. 2006 pt. ian. 2007, ca nu sunt bani de-o paine.
haristeas51
offtopic.gif masina din poza parca a fost a unui baiat care statea la mine in bloc si nu se ocupa cu lucruri tocmai bune innocent.gif
CRM112
smile.gif si mie imi pare cunoscuta dupa numarul de inmatriculare (dar nu stiu unde sta/tea). Poate o confund cu alt '7 e32 bleu, care a fost si pe autovit si care sta prin spate pe la Bamboo (BNV/Bmv..ceva ) smile.gif
Vad ca ai ochiul format pentru masini si locatiile lor tongue.gif
CRM112
ce bine îi şade în Germania
wallbash.gif vio (8).gif
INTERCEPTOR
ce bine arata .acolo in poza.iti dai seama cum ar arata la mine in garaj:P
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.