IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Ducele de Bucuresti, ză duke
haifisch
post Jun 18 2009, 03:36 PM
Post #141


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



vb lu ionusunt de ce naiba nu dai atunci dieselu' care nu are cum sa se compare cu 7-le?

probleme totdeauna o sa apara la masinile de genul asta....au o varsta.....au si ele nebuniile lor

daca incep si eu sa vb de a mea unii ar zice mai bine sa torn 5 litri de benzina p ea si sa ii dau foc dar e a mea....asa cum e ea varza
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jun 18 2009, 03:55 PM
Post #142


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



QUOTE (haifisch @ Jun 18 2009, 04:36 PM) *
vb lu ionusunt de ce naiba nu dai atunci dieselu' care nu are cum sa se compare cu 7-le?

probleme totdeauna o sa apara la masinile de genul asta....au o varsta.....au si ele nebuniile lor

daca incep si eu sa vb de a mea unii ar zice mai bine sa torn 5 litri de benzina p ea si sa ii dau foc dar e a mea....asa cum e ea varza

Pentru taxe, consum si cheltuieli de intretinere probabil... Si totusi e mare pacat sa ajunga la Remat (final destination) sad.gif Ramane forumul fara detinatori de e32... Oricum, nu cred ca nu da nimeni pe ea mai mult decat REMAT-ul... Si de ce asa graba? sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 18 2009, 05:35 PM
Post #143


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





QUOTE (CRM112 @ Jun 18 2009, 12:56 PM) *
DIN PACATE, daca respectivul nu va veni cu avansul in urmatoarele 3 zile masina va ajunge la REMAT sad.gif sad.gif sad.gif va dati seama ca imi vine sa urlu...dar mergem inainte....cu motorina sad.gif Chiar nu pricep ce draci are masina asta cu tinichigerie noua, sistem de racire nou mai putin pompa de apa, autoblocant, care a mers fara fiţe susţinut cu 220 km/h toata a2 vara trecuta (si la orice ora) etc bla bla bla....vorba lunga saracia omului

I've made my point.


Păcat totuşi să dai o asemenea maşină la REMAT.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 18 2009, 06:11 PM
Post #144


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Mare prostie faci sa arunci asa masina.

Eu cred ca o sa ajungi sa vrei sa dai foc dricului de ciuda, dupa ce ramai doar cu el. Si-asa , daca nu ma insel, isi toarna singur combustibil in cap.

Scuze pt ca sunt atat de afurisit (nu-mi merge ceva la serviciu) dar nu inteleg de ce arunci supermasina si ramai cu afumatul ala. Urasc diesel, mai ales SH.

Si inca ce MASINA arunci... si de ce? Pentru ca s-a golit in ea o baterie care statea deconectata? Ai dus-o la un service de alternatoare?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Jun 18 2009, 06:40 PM
Post #145


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



snf (45).gif


facem petitie.....arunca afumatura!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 18 2009, 07:03 PM
Post #146


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





Accept E32 donaţie. laugh.gif tongue.gif

Til are dreptate, e păcat să dai un E32 cu motor V8 la Remat şi să păstrezi un E34 diesel.
Diferenţa de clasă dintre cele două maşini este evidentă.

This post has been edited by Ciupanezu: Jun 18 2009, 07:14 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 18 2009, 07:04 PM
Post #147


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (TiL @ Jun 18 2009, 07:11 PM) *
Mare prostie faci sa arunci asa masina.

Eu cred ca o sa ajungi sa vrei sa dai foc dricului de ciuda, dupa ce ramai doar cu el. Si-asa , daca nu ma insel, isi toarna singur combustibil in cap.

Scuze pt ca sunt atat de afurisit (nu-mi merge ceva la serviciu) dar nu inteleg de ce arunci supermasina si ramai cu afumatul ala. Urasc diesel, mai ales SH.

Si inca ce MASINA arunci... si de ce? Pentru ca s-a golit in ea o baterie care statea deconectata? Ai dus-o la un service de alternatoare?

Parca vroiai un diesel de plastic? si pui benzinar la conservare? Nu e rau intentionat ce spun TiL, sper ca nu te supar, dar oricine are un punct la care renunta sa baga bani intr-o masina. Punct asta la CRM a fost atins. Nu il dau nedreptate. Varianta cu Remat este cel mai interesant financiar, in moment cand nu are cumparatori pentru masina. Asta din cauza prima substantiala de remat, si din cauza taxe mare ca s-o ti in circulatie, cea ce fereste eventuali viioti proprietari de la o achizitie.
Luni de zile a fost la vanzare, nu a venit nimeni cu o oferta destul de buna pentru CRM, asta e.

Il da la remat, astia il topesc, si fac un logan si vreo 10 sandero din el, mergem mai departe si peste 3 luni nimeni mai tine minte.

This post has been edited by bartro: Jun 18 2009, 07:06 PM


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 18 2009, 07:13 PM
Post #148


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



@ionusunt , te ROG nu mai da quote la mesaje intregi, mai ales la cele lungi. Abia am reusit sa inteleg in pagina trecuta ce s-a intamplat cu masina.

Masina a mers "pe baterie" pana a crapat iar "consumatorul" se numeste injectia motorului si alte electrice folosite.

Problema e la incarcare. 99.999% cauzele sunt una dintre:
- ceva la alternator (carbuni, colector, releu). Mergi pe Baicului nr 116, era un service superbun, in 2-3 ore te rezolva.
- doar daca ai schema ca la rechini: becul din bord (martorul de alternator/baterie) trebuie neaparat sa se aprinda cand pui contact. Daca nu se aprinde, nu da continuitate la excitatia alternatorului, deci alternatorul nu baga curent. Dar e putin probabil sa ai bord "pe stil vechi".

Eu am mers "pe baterie" cu E28, din ambele cauze enumerate mai sus. Dar s-au rezolvat wink.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jun 18 2009, 07:25 PM
Post #149


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



apreciez commenturile, aveti mare dreptate, multumesc Bart pentru intelegere si Til si toata lumea.

Din pacate datorez parintilor o suma de bani, m-au lasat pana acum sa "valorific" 7'le si dintr-o data trebuie sa aprara un Sandero in familie.

Sunt cu psihicul la pamant, nu am ce face....Dacia da cel mai mult pe masina...2000 de euro. Eu o dadeam in 1700...inca astept, inca mai e o speranta. Saptamana viitoare predau talon si tot....aia e....fuse si se duse.

Cred ca voi avea o cadere psihica in curand.

l.e. iar dricul trebuia sa fie 2.5 I, nicidecum D....lucru care e posibil sa se remedieze curand...eventual prin disparitia lui din schema (adi.dima....any comments? tongue.gif)

This post has been edited by CRM112: Jun 18 2009, 07:26 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 18 2009, 07:28 PM
Post #150


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Un pic pe langa subiect, te ai interesat care sunt cerinte la 'rabla'? Stiu ca trebuie sa merge masina pe rotile ei, dar nu sunt sigur daca trebuie sau nu si itp, desi nu cred.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jun 18 2009, 07:34 PM
Post #151


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



s-a interesat tatal meu......cica ar corespunde...

treaba lui, nu ma intereseaza
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jun 18 2009, 07:35 PM
Post #152


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



@Ciupanezu: am impresia ca e 6 in linie, nu V8...
@CRM: sa fie dat un e32 la REMAT la programul rabla... pentru a lua un SANDERO... asta da lovitura a soartei sad.gif Pacat ca trebuie sa fii posesor al masinii de o anumita perioada de timp (nu mai stiu exact care sunt conditiile din program) altfel umflam repede o Dacia de acasa, ca avem destule, si ti-o dadeam la schimb. MARE pacat sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 18 2009, 07:39 PM
Post #153


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Credeam că are motor M60.

Nu contează, tot e mişto. tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jun 18 2009, 07:40 PM
Post #154


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat





da...e 6 in linie...care a pornit acum 4 zile LA SFERT cu 55 mAh....sta din DECEMBRIE pe dreapta.......i-as transloca tds-ul in schimb dar n-am timpul si logistica necesare.

apreciez gestul, m-am gandit si la ceva de gen, nu prea am cum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Jun 18 2009, 08:07 PM
Post #155


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (CRM112 @ Jun 18 2009, 08:40 PM) *
da...e 6 in linie...care a pornit acum 4 zile LA SFERT cu 55 mAh....sta din DECEMBRIE pe dreapta.......i-as transloca tds-ul in schimb dar n-am timpul si logistica necesare.

apreciez gestul, m-am gandit si la ceva de gen, nu prea am cum.

man macar da dracului TOT JOS DE PE EA !!!
cu actele ce faci salut si actele nu ?
mai bine o dezmembrai si pastrai actili .da stiu a fost iarna etc etc etc..... pacat
daca aud ceva sa o ia careva te anunt. PS : MASINA ARE BLOCANT>VA ROG EU LUATI L DACA AJUNGE LA REMAT! + interior crem are masina.macar face si el 2000 + euro. macar sa ajunga la alte masini goodies urile

@til. scuze tongue.gif

This post has been edited by ionusunt: Jun 18 2009, 08:07 PM


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jun 18 2009, 08:26 PM
Post #156


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



am in plan o operatiune de dezmembrare, dar n-am cu cine, eu nu ma pricep in detaliu, probabil ca multe vor ramane pe masina.
Parbriz nou
OBC 12 butoane
Incalzire scaune
Autoblocant
interior bej....pe alocuri crapat

Cat vindeam masina, diferentialul nu era bun caci huruia la viteze foarte mici si numai in curbe, nu in linie dreapta...etc

Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jun 18 2009, 08:52 PM
Post #157


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



nu e problema e ok asa facea si al meu si a mers bine mersi OBC e bun si merge scos relativ usor,pune anunt pe forum si gasesti cativa care sa te ajute smile.gif



--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 18 2009, 09:05 PM
Post #158


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





OBC e simplu, daca ai scos casetofon iti ia nici un juma de minut sa-l scot. Tragi de o maner micut et voila, e scoasa. Sa scoti si maneta daca tot te apuci, ca e pacat sa nu fie un pachet intreg. Pentru aia trebie dat volan + capace la volan jos, si capac ala mare sub bord. Nu e mult de munca, mai ales ca nu le mai pui la loc (decat volan).
M-ar interesa sa vad sub bancheta cum e legat releu de obc, adica, presupun ca ai, daca nu ai alarma de fabrica.
Blocant, da, pacat, parca partea blocanta poate fi scos ca sa fie montat pe alte diferentiale?
Masina are multe piese bune, si la suspensie, care m-ar interesa si pe mine, insa nu e timp nici locatie ca sa face CRM un ban de suc pe piese inainte sa predeaza masina la tocat.

Nu ma mira ca a pornit instant, de fapt e normal. Nu are nimic mechanic gresit la motor, decat o problema de incarcare. Asta iti am spun si inainte de iarna.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 18 2009, 09:19 PM
Post #159


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



QUOTE (bartro @ Jun 18 2009, 08:04 PM) *
Parca vroiai un diesel de plastic? si pui benzinar la conservare? Nu e rau intentionat ce spun TiL, sper ca nu te supar, dar oricine are un punct la care renunta sa baga bani intr-o masina.


Ai dreptate, insa ce ma enerveaza pe mine e ca arunca o masina fara sa fi incercat sa o repare... sigur nu are o problema grava... pacat. Daca era o ruginitura ca E28-ul meu intelegeam. Dar asa... mare pacat.

Da, accept un diesel de plastic pentru batjocura. Nu ca as vrea asa ceva. Pana una alta, am ales sa pun niste bani din buzunar pentru o masina al carei proprietar nu voi fi eu, cel putin in primii 4 ani. Bani dati numai ca sa am motor decent, 2.0i. 1.8i si 2.0d ar veni moka. Nah, damblaua mea. Poate ma dau afara dupa 6 luni si raman cu buzele umflate.

Daca stau si ma gandesc, cu banii aia aproape as putea cumpara CRM-ul, si raman cu caruta diesel la serviciu... dar ce fac cu trei masini? conf (8).gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jun 18 2009, 11:42 PM
Post #160


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



N-ai ce face cu 3 masini... Si e nasol cu motoarele mari, prin prisma cheltuielilor, indiferent daca o folosesti sau nu. In conditiile actuale, fiecare tine de ce are si incearca sa reziste... Cand nu se mai poate, asta e. Daca ar fi prima de casare la noi ca si in Germania, ar disparea rapid aproape toate masinile mai vechi. Defapt, prin taxe, impozite pe de o parte, si prime de casare pe de alta parte, tot la asta se va ajunge. Raman cateva la incapatanati tongue.gif si restul isi incheie ciclul de existenta.
(Eu stiu ca trebuie sa ajunga la Remat caroseria si blocul motor. Nici vorba de ITP smile.gif Defapt poti lua aproape tot de pe ea, si ar fi chiar pacat sa le lasi, sa profite altii. Trebuie sa vezi ce e MINIM sa ramana wink.gif )
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Pages V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th July 2025 - 05:22 PM