![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
vb lu ionusunt de ce naiba nu dai atunci dieselu' care nu are cum sa se compare cu 7-le?
probleme totdeauna o sa apara la masinile de genul asta....au o varsta.....au si ele nebuniile lor daca incep si eu sa vb de a mea unii ar zice mai bine sa torn 5 litri de benzina p ea si sa ii dau foc dar e a mea....asa cum e ea varza |
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
vb lu ionusunt de ce naiba nu dai atunci dieselu' care nu are cum sa se compare cu 7-le? probleme totdeauna o sa apara la masinile de genul asta....au o varsta.....au si ele nebuniile lor daca incep si eu sa vb de a mea unii ar zice mai bine sa torn 5 litri de benzina p ea si sa ii dau foc dar e a mea....asa cum e ea varza Pentru taxe, consum si cheltuieli de intretinere probabil... Si totusi e mare pacat sa ajunga la Remat (final destination) ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
DIN PACATE, daca respectivul nu va veni cu avansul in urmatoarele 3 zile masina va ajunge la REMAT ![]() ![]() ![]() ![]() I've made my point. Păcat totuşi să dai o asemenea maşină la REMAT. |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Mare prostie faci sa arunci asa masina.
Eu cred ca o sa ajungi sa vrei sa dai foc dricului de ciuda, dupa ce ramai doar cu el. Si-asa , daca nu ma insel, isi toarna singur combustibil in cap. Scuze pt ca sunt atat de afurisit (nu-mi merge ceva la serviciu) dar nu inteleg de ce arunci supermasina si ramai cu afumatul ala. Urasc diesel, mai ales SH. Si inca ce MASINA arunci... si de ce? Pentru ca s-a golit in ea o baterie care statea deconectata? Ai dus-o la un service de alternatoare? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
![]() facem petitie.....arunca afumatura! |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Accept E32 donaţie. ![]() ![]() Til are dreptate, e păcat să dai un E32 cu motor V8 la Remat şi să păstrezi un E34 diesel. Diferenţa de clasă dintre cele două maşini este evidentă. This post has been edited by Ciupanezu: Jun 18 2009, 07:14 PM |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Mare prostie faci sa arunci asa masina. Eu cred ca o sa ajungi sa vrei sa dai foc dricului de ciuda, dupa ce ramai doar cu el. Si-asa , daca nu ma insel, isi toarna singur combustibil in cap. Scuze pt ca sunt atat de afurisit (nu-mi merge ceva la serviciu) dar nu inteleg de ce arunci supermasina si ramai cu afumatul ala. Urasc diesel, mai ales SH. Si inca ce MASINA arunci... si de ce? Pentru ca s-a golit in ea o baterie care statea deconectata? Ai dus-o la un service de alternatoare? Parca vroiai un diesel de plastic? si pui benzinar la conservare? Nu e rau intentionat ce spun TiL, sper ca nu te supar, dar oricine are un punct la care renunta sa baga bani intr-o masina. Punct asta la CRM a fost atins. Nu il dau nedreptate. Varianta cu Remat este cel mai interesant financiar, in moment cand nu are cumparatori pentru masina. Asta din cauza prima substantiala de remat, si din cauza taxe mare ca s-o ti in circulatie, cea ce fereste eventuali viioti proprietari de la o achizitie. Luni de zile a fost la vanzare, nu a venit nimeni cu o oferta destul de buna pentru CRM, asta e. Il da la remat, astia il topesc, si fac un logan si vreo 10 sandero din el, mergem mai departe si peste 3 luni nimeni mai tine minte. This post has been edited by bartro: Jun 18 2009, 07:06 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
@ionusunt , te ROG nu mai da quote la mesaje intregi, mai ales la cele lungi. Abia am reusit sa inteleg in pagina trecuta ce s-a intamplat cu masina.
Masina a mers "pe baterie" pana a crapat iar "consumatorul" se numeste injectia motorului si alte electrice folosite. Problema e la incarcare. 99.999% cauzele sunt una dintre: - ceva la alternator (carbuni, colector, releu). Mergi pe Baicului nr 116, era un service superbun, in 2-3 ore te rezolva. - doar daca ai schema ca la rechini: becul din bord (martorul de alternator/baterie) trebuie neaparat sa se aprinda cand pui contact. Daca nu se aprinde, nu da continuitate la excitatia alternatorului, deci alternatorul nu baga curent. Dar e putin probabil sa ai bord "pe stil vechi". Eu am mers "pe baterie" cu E28, din ambele cauze enumerate mai sus. Dar s-au rezolvat ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
apreciez commenturile, aveti mare dreptate, multumesc Bart pentru intelegere si Til si toata lumea.
Din pacate datorez parintilor o suma de bani, m-au lasat pana acum sa "valorific" 7'le si dintr-o data trebuie sa aprara un Sandero in familie. Sunt cu psihicul la pamant, nu am ce face....Dacia da cel mai mult pe masina...2000 de euro. Eu o dadeam in 1700...inca astept, inca mai e o speranta. Saptamana viitoare predau talon si tot....aia e....fuse si se duse. Cred ca voi avea o cadere psihica in curand. l.e. iar dricul trebuia sa fie 2.5 I, nicidecum D....lucru care e posibil sa se remedieze curand...eventual prin disparitia lui din schema (adi.dima....any comments? ![]() This post has been edited by CRM112: Jun 18 2009, 07:26 PM |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Un pic pe langa subiect, te ai interesat care sunt cerinte la 'rabla'? Stiu ca trebuie sa merge masina pe rotile ei, dar nu sunt sigur daca trebuie sau nu si itp, desi nu cred. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
s-a interesat tatal meu......cica ar corespunde...
treaba lui, nu ma intereseaza |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
@Ciupanezu: am impresia ca e 6 in linie, nu V8...
@CRM: sa fie dat un e32 la REMAT la programul rabla... pentru a lua un SANDERO... asta da lovitura a soartei ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Credeam că are motor M60.
Nu contează, tot e mişto. ![]() |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
da...e 6 in linie...care a pornit acum 4 zile LA SFERT cu 55 mAh....sta din DECEMBRIE pe dreapta.......i-as transloca tds-ul in schimb dar n-am timpul si logistica necesare. apreciez gestul, m-am gandit si la ceva de gen, nu prea am cum. |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
da...e 6 in linie...care a pornit acum 4 zile LA SFERT cu 55 mAh....sta din DECEMBRIE pe dreapta.......i-as transloca tds-ul in schimb dar n-am timpul si logistica necesare. apreciez gestul, m-am gandit si la ceva de gen, nu prea am cum. man macar da dracului TOT JOS DE PE EA !!! cu actele ce faci salut si actele nu ? mai bine o dezmembrai si pastrai actili .da stiu a fost iarna etc etc etc..... pacat daca aud ceva sa o ia careva te anunt. PS : MASINA ARE BLOCANT>VA ROG EU LUATI L DACA AJUNGE LA REMAT! + interior crem are masina.macar face si el 2000 + euro. macar sa ajunga la alte masini goodies urile @til. scuze ![]() This post has been edited by ionusunt: Jun 18 2009, 08:07 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
am in plan o operatiune de dezmembrare, dar n-am cu cine, eu nu ma pricep in detaliu, probabil ca multe vor ramane pe masina.
Parbriz nou OBC 12 butoane Incalzire scaune Autoblocant interior bej....pe alocuri crapat Cat vindeam masina, diferentialul nu era bun caci huruia la viteze foarte mici si numai in curbe, nu in linie dreapta...etc |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
nu e problema e ok asa facea si al meu si a mers bine mersi OBC e bun si merge scos relativ usor,pune anunt pe forum si gasesti cativa care sa te ajute
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
OBC e simplu, daca ai scos casetofon iti ia nici un juma de minut sa-l scot. Tragi de o maner micut et voila, e scoasa. Sa scoti si maneta daca tot te apuci, ca e pacat sa nu fie un pachet intreg. Pentru aia trebie dat volan + capace la volan jos, si capac ala mare sub bord. Nu e mult de munca, mai ales ca nu le mai pui la loc (decat volan). M-ar interesa sa vad sub bancheta cum e legat releu de obc, adica, presupun ca ai, daca nu ai alarma de fabrica. Blocant, da, pacat, parca partea blocanta poate fi scos ca sa fie montat pe alte diferentiale? Masina are multe piese bune, si la suspensie, care m-ar interesa si pe mine, insa nu e timp nici locatie ca sa face CRM un ban de suc pe piese inainte sa predeaza masina la tocat. Nu ma mira ca a pornit instant, de fapt e normal. Nu are nimic mechanic gresit la motor, decat o problema de incarcare. Asta iti am spun si inainte de iarna. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Parca vroiai un diesel de plastic? si pui benzinar la conservare? Nu e rau intentionat ce spun TiL, sper ca nu te supar, dar oricine are un punct la care renunta sa baga bani intr-o masina. Ai dreptate, insa ce ma enerveaza pe mine e ca arunca o masina fara sa fi incercat sa o repare... sigur nu are o problema grava... pacat. Daca era o ruginitura ca E28-ul meu intelegeam. Dar asa... mare pacat. Da, accept un diesel de plastic pentru batjocura. Nu ca as vrea asa ceva. Pana una alta, am ales sa pun niste bani din buzunar pentru o masina al carei proprietar nu voi fi eu, cel putin in primii 4 ani. Bani dati numai ca sa am motor decent, 2.0i. 1.8i si 2.0d ar veni moka. Nah, damblaua mea. Poate ma dau afara dupa 6 luni si raman cu buzele umflate. Daca stau si ma gandesc, cu banii aia aproape as putea cumpara CRM-ul, si raman cu caruta diesel la serviciu... dar ce fac cu trei masini? ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
N-ai ce face cu 3 masini... Si e nasol cu motoarele mari, prin prisma cheltuielilor, indiferent daca o folosesti sau nu. In conditiile actuale, fiecare tine de ce are si incearca sa reziste... Cand nu se mai poate, asta e. Daca ar fi prima de casare la noi ca si in Germania, ar disparea rapid aproape toate masinile mai vechi. Defapt, prin taxe, impozite pe de o parte, si prime de casare pe de alta parte, tot la asta se va ajunge. Raman cateva la incapatanati
![]() (Eu stiu ca trebuie sa ajunga la Remat caroseria si blocul motor. Nici vorba de ITP ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 05:22 PM |