Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E39 520d Touring
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
bartro
Sa fie notat ca azi am depus cerere pentru restituirea baniilor platiti pentru timbru de mediu.

TiL
Hmmm, ar trebui sa fac si eu treaba asta. E complicat?
bartro
Deloc. Īn 10 minute am terminat, nu era coada de data asta.
eugene12
QUOTE (bartro @ Dec 8 2017, 12:36 PM) *
Sa fie notat ca azi am depus cerere pentru restituirea baniilor platiti pentru timbru de mediu.

As depune și eu la passat. La mine a fost pe numele tatălui, decedat acum și am făcut succesiune. S o mai putea?
TiL
Offtopic:
Chiar ca-i simplu, putine acte necesare.
Eugen, pentru cazul tau vezi daca te lamureste link-ul d emai jos, daca nu trebuie sa mergi sa intrebi.

https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formu...P_1672_2017.pdf
https://legestart.ro/procedura-de-restituir...in-august-2017/

Posibil ca vorba aia cum ca de fisc nu scapi niciodata sa se aplice numai cand tu esti dator fiscului.
bartro
De ceva timp nu mai merge pozitie spate dreapta de pe hayon. Nu stiu de cand, nu da eroare pe odb. Am zis ca e bec ars. Becul nu era bec ci LED. Si nu era ars ci nealimentat.
Desfacut chestii pe la hayon, supectez fir intrerupt pe la balamaua, nu are mufe pe traseu, e de munca.

Imi da cineva o sugestie fantastica - sa dezactivez si pe celalalt pentru ca si asa a 4, 2 pe fiecare parte.

In timp ce ma gandesc serios la optiunea asta, apara eroare bec pentru marsarier pe odb (in Germana, ceva cu verdammt noch mal parca). Am zis ca e bec ars. Becul merge de fapt.

To be continued.
bartro
QUOTE (bartro @ Jun 6 2017, 09:39 AM) *
Alt defect, a inceput sa patineze ambreiaj.

Dupa ce nu a mai am avut probleme de atunci, ieri a re-aparut problema. Tot dupa un drum la munte unde am solicitat ambreiajul mai mult (plecare in rampa pe zapada).
Ambreiaj am cumparat mai de mult, o sa iau si volanta.
TiL
Bine ca nu ai zis ca-ti iei ciorapi laugh.gif

Am luat si eu amortizoarele dar tare mi-e lene sa le montez.
bartro
Pai daca a mers ok..
Chiar si acuma nu mai are nicio problema. O fi din cauza reglaj automat (semi-blocat)? Prea e ciudat. S-a intamplat de 2x pana acuma, si in ambele cazuri a 2-a zi nu mai are nimic.
eugene12
QUOTE (bartro @ Feb 7 2018, 08:48 AM) *
Pai daca a mers ok..
Chiar si acuma nu mai are nicio problema. O fi din cauza reglaj automat (semi-blocat)? Prea e ciudat. S-a intamplat de 2x pana acuma, si in ambele cazuri a 2-a zi nu mai are nimic.

Poate se īncinge placa și atunci patinează.
bartro
Si cand am vrut sa plec acasa nu s-a mai auzit nimic cand invartam cheia in contact. Ma rog. Radio cante, clima climatizeste. Dar nimic de sub capota.
Ma gandeam, poate ews, sau electromotor. Venit a 2-a zi cu cheia de rezerva, la fel, nimic. Venit si cu laprop - diagnoza nu scoate nimic in evidenta.
Seara tarziu pornit trasa, adus acasa, sa mai incerc - merge. A 2-a zi, iar nimic.
Asa ca am scos electromotor, il am dus la Baicului, inlocuit periile si bendix, si am montat totul la loc. Momentan merge.
Destul de inghesuit insa, accesul acolo jos. Obligat demontaj galerie de admisie. Partea buna e ca toate suruburiile se desfac foarte bine.
Mersi Til pentru ajutor.
bartro
Socoteala la final de iarna.
Crapat aparator de noroi la roata dreapta fata, pierdut o sigla BMW de la un capac de roata, s-a decolorat jumatate de oglinda electrochrome pe stanga, a mai aparut niste rugina la usi si capota. Sotia a dat cu bocanci in capace in interior la picoare de s-au desprins vreo 3.
Mai cade cat un buton la clima, un led de pozitie pe haion are un fir intrerupt. Webasto s-a stricat iarasi la final de ianuarie smile.gif

MeHigh
cum adica iti cad butoanele la clima? asta n-am mai auzit pana acum.
bartro
Pur si simplu cad. Au un opritor mic si fragil care se duce.
MeHigh
nasol. vorbeste cu Mihai AMD poate are el ceva sa te ajute, ca de lipit nu cred ca mai poti lipi bucatica mica odata rupta. eu n-am patit asta cat am mers cu E39, nu mi-au iesit nici butoanele nici capacelele din bord, poate e o problema generata de vechiul proprietar al masinii tale de care a omis sa iti spuna (poate a curatat ceva acolo, schimbat display si a rupt el prinderile).
TiL
Vezi, Bart? De-aia am eu tomberon in dreapta in loc de pasagera. Ca sa nu-mi scoata capacele de plastic de pe-acolo laugh.gif

Eu am luat masina cu unele butoane de clima deja sarite si cateva crapate.
Cel mai probabil din cauza ca s-au varsat niste bauturi care au cam blocat intrerupatoarele butoanelor. Mergeau doar fortat, solicitand butonul.
Dupa ce le-am balacit bine si-au mai revenit.
bartro
Cert e ca primul buton a zburat dupa ce a umblat pasagera la clima.
Probabil are impresie ca trebuie apasat tare pe ele.
Dar - este un defect comun la masiniile astea.

xox
Poate avea degetele "lipicioase" tongue.gif

Despre pornit, la fel am patit si eu cu electromotorul, mi-a zis un mecanic sa-i dau 2 chei (sa-l lovesc de 2x cu o cheie usoara) si a mers.
bartro
Nu prea e loc pentru lovit la E39 asta. Si chiar si daca era, problema era intermitenta, carbuniile erau uzate, nu as fi vrut sa umblu cu ciocan dupa mine mereu.
TiL
Mda, era solutia de avarie ca sa ajunga la service, dar la E39 nu e atata spatiu ca-n Cosmos, sau ca la E28/E12
xox
ye ye, make fun of my baby 4 laugh.gif

In alta ordine de idei, am descoperit si eu mai demult ca n-am loc sa ajung la unele componente, chiar daca am loc intre radiator si motor, lateralele sunt "packed", am avut o problema cu un furtun si nu era acces decat prin partea de jos, noroc de un service aproape care avea canal
bartro
Avem 2 bielete directie noi, 2 brate spate noi, toate lemforder. Si 2 cauciucuri noi, si un an ITP proaspat.
Ulei BMW twin turbo lol 5w30 si niste filtre. Plus furtunase retur motorina care erau mancati de vreme.
Rugina de pe colturi de usi a reaparut, nu am retusat bine anul trecut.
bartro
Facut si geometrie fata, spate. Mai ales pe spate simteam ca era nevoie, si mai ales dupa bratele noi puse luna trecuta.
Poza cu punte spate, before:



Au reusit cu usurinta sa o duca in zonele verzi.
bartro
Noutati; mașina a trecut de 300.000km și am mărit performante un pic. In final răspunde un pic cu viața la pedala de accelerație.
bartro
301k si ceva, schimbat ambreiajul (tot kit) si volanta. Comandat Sachs, venit LUK, cica e la fel.
TiL
Toate-s facute in china, nu ? smile.gif)

Glumesc, nu cred ca e cazul la ei. Deocamdata
bartro
Cine stie smile.gif
N-am de gand sa mai umblu inca odata acolo, asa ca am pus ce ar fi mai ok. Un cauciuc se schimba mai usor.
bartro
A picat pompa din rezervor, luni saptamana trecuta s-a oprit masina in mers aproape de casa. Nu mai venea motorina in fata la filtru, mai aveam 15l in rezervor. Adica cazul tipic, fara pompa merge pana mai ai 15L, apoi gata. A dat niste avertizari inatinte, tremura un pic la ralantiu cu cativa kilometri inainte sa se opreste brusc motorul, dar nu m-am gandit ca asta ar fi cauza.
Pana sa ajunge pompa noua am fost nevoit sa plecam cu passat in delta, care s-a sinucis spectaculos pe drum de intoarcere.
Ieri am schimbat pompa la E39, si merge din nou. Procedura de amorsare a fost simplu, pus ceva ori contact ca sa am motorina in circtuitul de joasa presiunea, apoi la a 2-a cheie mai lunga a pornit de parca nu s-a intamplat nimic.
TiL
Deci si pompa mea e dusa, ca de ceva vreme nu-mi permit sa trec sub range de 250km.

Oare se potriveste pompa de la E46? Ca am una noua in plus.
bartro
Nu stiu, cea de E39 vine bagat in rezervor si arata asa:
https://i.ebayimg.com/images/g/3LUAAOSwd4tTrt0V/s-l300.jpg

bartro
Imposibil nu pare.
TiL
smile.gif)))
nimic nu-i imposibil
bartro
Am adaugat un subwoofer care incape la roata de rezerva, e activ (amplificator incorporat). E un Bose care provine din ceva Mazda. Pentru semnal audio catre el am folosit ampficatorul tot Bose from Mazda, legat la cabluri de catre boxe din radioul BMW. Amplificatorul are 4 intrari, 4 iesiri si o iesirea neamplificata pentru sub. Boxele din spate le am legat tot de amplificatorul asta. Sunetul e imbunatatit. Ar trebui sa trec si boxele fata prin acel amplificator, dar asta presupune sa trag cabluri prin toate masina.

Am curatat haion de rugina, plus usa dreapta fata, am tratat metalul cu un soi de feruginol si apoi am vopsit cu hammerite argintiu smile.gif
bartro
Alta stricaciune - injectorul cu fir.
Initial am gasit cum sufla compresie langa injectorul, apoi cand am pus diagnoza am vazut si eroare. Masurat cu multimetru, conformat. Bobina din injector e intrerupta. Ar trebui sa aibe intre 80 - 120 Ohm, a mea arata infinit.

Masina merge bine mersi. Sa vad ce fac, inclin sa cumpar unul nou vs sh, desi pretul nu e chiar mic.
bartro
Hmda, m-am cam incurcat cu injectoarele astea.
Am cumparat un injector cu fir, nou. Si 4 saibe de cupru pentru etansare la 4.
Planul era sa fie verificat si re-etansat si celalti 3, dar cand s-a scos #2 asta s-a intamplat:



Adica, a avut o scurgere undeva in pre-istorie, care s-a etansat singur cu calamina, care acum partial a cazut in cilindru. Si motor nu se mai poate invarti cu mana. Trebuie vazut cum scap de mizerie.
Of.
eugene12

Poate poți sa bagi și un magnet, sa nu fi avut vreo piulița scăpată pe acolo... Mizeria nu cred ca poate fi atāt de tare īncāt sa nu mai poți īnvārti motorul la mana. Sunt niște bețe magnetizate flexibile cam de 5 grosime.
bartro
Nu a lipsit nicio piese, greu să-mi dau seama ce poate sa fie altfel.
După forma pistonului cred că nu rămānă loc īntre piston și chiulasa, deci orice ar cauza blocajului.
https://goo.gl/images/w8a2Jq
eugene12
Ai rezolvat?
bartro
Nu am primit informatie noua de la service.
bartro
Am mers ieri la masina, cu un aspirator improvizat. A iesit destul de multa mizerie, motorul invarta bine la mana. Sper ca am scapat de problema asta.
bartro
Masina merge din nou, merge fain. Daca nu avea un zgomot tic tic tic nou as fi stat linistit.
TiL
Asa, ca incurajare laugh.gif tic tic tic face sharky de cand i-am bufnit motorul si merge in 1-2 cilindri

bartro
Intre timp am schimbat termostatul, picura la garnitura. Tinea si cam sus temperatura. Behr era, avea cam 2 ani. Cred ca e o loterie cu piese noi in ziua de azi.
Am cumparat si un capac de oglinda, cea de pe masina a fost calcat de sotia cu masina ei.
Si vad ca a inceput sa scoate fum de ulei, statea la ralantiu pentru aerisire cand deodata s-a facut un norisor in spate. Apoi s-a impezit, mai tarziu iar norisor. Cred ca picura ulei undeva in evacuare (turbina).
bartro
Super, săptămāna trecută am făcut pānă și e bun de aruncat cauciucul care era nou de vara asta iar acum s-a crăpat parbrizul după o lovitură de piatră pe parbriz pe bucățică īntre ștergător și capota. Cam mult ghinion īn ultima vreme.
TiL
In ce ai facut asa pana zdravana?
Vinerea trecuta eram si eu cam furios dupa o saptamana de kkt la serviciu, am scapat doar cu un crater luat la 100km/h. Nu tremura prea tare.

La pietre in parbriz sa te tot astepti. Nu stiu cum de n-am luat nici una pana acum cu E39, in 40000km. Cu E46 am luat vreo 3 in juma de an. Cu tico am luat un pietroi aruncat de un tir de pe contrasens, peste despartitoarele de sens de pe centura. Tot de la tiruri am avut pietre care mi-au spart farurile la E28, pe A1, la Pitesti.

La drumurile pe care le fac eu, parca nici nu merita sa am masina scumpa, ca-i pacat de ea. Bine, mai nou am inceput sa evit centura si ma intersectez cu tiruri doar pe A3, 10+10km pe zi.
bartro
Pana nu e zdravana dar fix pe umarul cauciucului.
De la TIR am luat piatra aceea, merg aproape zilnic pe centura. Alternativ e orasul sufocat sau o ocolire mai lunga prin sate. Nu am vazut unde a lovit, nu am vazut urme, nu m-am gandit sa fie fix pe bucatica foarte ingusta intre stergator si capota. Altfel mergea salvat parbrizul. Acum a pornit crapatura de la diferenta de temperatura in cursul zilei, soare, caldura din aeroterma, ceva. Inca se mareste, daca o ia spre sus e nasol smile.gif

Si asta e si motivul meu sa merg cu vechituri - degradarea iminenta.
Doar ca speram sa ramana intreg macar mechanic, unde am avut destule de remediat anul asta.
TiL
La mine mai putin. De-aia ma chinui sa-mi mai distrug cate un pic din cand in cand conf (9).gif
bartro
Am facut a 3-a incercare sa repar oglinda rabalabil electric, din fabrica are un sistem cu o rotita dintata din plastic si un motoras cu ceva de nu stiu numele in Romana facut din bronz, alama



Si am inlocuit doar rotita uzat vizibil din plastic desi kitul de reparatie vine cu ambele piese. A functionat fix 3x. Acum am vazut ca si partea metalica avea uzura, am inlocuit-o si miomentatn merge.
Apoi am montat si un capacul nou de oglinda.
bartro
De ceva vreme aud un zgomot similar cu asta:

https://www.youtube.com/watch?v=KrAq6KZjpFs

Ar fi de la 'rear cv joint'. La service nu au gasit mare joc, ceva. hm.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.