Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E39 520d Touring
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
bartro
Tot aveam avertisment de placute aprins, pe fata aveam inca senzor de uzura veche. Il am inlocuit vineri, dar tot aveam martor aprins si mesaj de placute in bord. Ieri am conectat diagnoza si am sters cu bmwscanner eroare, acuma vad ca s-a potolit. Am mai incercat sa bifez una-alta in legatura cu aux heating dar nu vad nici un meniu pe mid, ceva imi scapa inca.
bartro
Deci trebuie apasat de 2x pe buton cu ceas, apara un meniu cu pornire manuala de heating si vent, plus optiuni de programare de timer. Am reusit doar cu ventilatie momentan, in manual scrie ca timer start cu incalzire functioneaza doar cand sunt sub 16 grade celsius afara. Cand pornesc manual miroase a motorina arsa si se aude un tiuit, deci ceva functioneaza. Ramana de vazut ce anume, am o eroare de pompa de recirculare.
bartro
Temperatura motorului 75 grade īn mers fara ac. Bubă cred?
alex230ro
Cam da,termostat EGR sau principal.
bartro
Termostat de pe EGR am inlocuit-o deja, easy fix, dar nu e diferenta.
O sa-l schimb si pe cel original. Tu mai poti sa aduci piese?
bartro
Am schimbat si termostatul principal. Este un pic de munca, trebuie scos vasc, palnie de la radiator, capacul estetic smile.gif de pe motor, si apoi racitorul de EGR care trece fix peste termostatul. M-au chinuit cele 4 suruburi cu care sta prins pe motor, era si bezna afara cand am apucat sa lucrez la masina, dar am reusit pana la urma.

Termostatul vechi arata bine, etanșează bine la rece, dar probabil este decalibrat cumva, pentru ca cu termostatul nou temperatura urca la 90 de grade, unde cu cel veche nu trecea de 80, si la 80 ajungea doar in oras cu clima pornita.
Philkings
frumoase amandoua biggrin.gif
bartro
Mulțumesc smile.gif

Am ajuns cu mașina īn Grecia, a mers bine dar parcă a apărut zgomot de rulment dreapta fata. Si nu ar fi fost rău ceva cai in plus pentru depășiri mai rapide.
bartro
M-am si intors cu bine.
Peste 3500rpm nu imi place cum accelereaza, si da fum negru pe toba. S-o fi infundat / stricat dpf aftermarket.
bartro
Am inlocuit si filtru de aer smile.gif
La an termin cu revizia biggrin.gif
Pe filtru veche scria BMW. Si masina nu mai are intrari in carte de service din 2007. Dubios.
bartro
Statistica,
E39 - deja am mers 7mii km, consum mediu 7,33%.
E32, 7500km, 14,77%,
E12, 6200km, 19,36%,
Kawasaki, 18600km, 7,52%
MeHigh
asta zice creierul, dar inima ce zice? smile.gif
bartro
Maserati.
ps ai avut dreptate, nu merg jante de 14" pe masina, din cauza aparatoarele de frana parca.
MeHigh
cred ca inertia prea mare a masinii din cauza greutatii ar fi invins niste discuri de frana care sa intre in 14" de janta, asadar ingineria auto a dimensionat corespunzator atat franele cat si etrierii si port-etrierii smile.gif

nu ai cumva un tester de compresie prin trusa de scule, nu? :-S
bartro
Discuri sunt micute, nu acolo e problema.
Am tester pentru benzina, Dar e de multi ani la interceptor.
xox
Si eu am o galeata de chicken wings la un prieten de multa vreme dar mi-e teama ca a "expirat". Am sa iau alta, e solutia cea mai rapida biggrin.gif

Incep sa ma enervez serios cu masina, cu "mecanicii"... In fine. Poate iarasi era topic de probleme personale, dar am s-o duc la bmw la service si gata. Nu trebuia sa ma bag aici, stiu. I'm just blowing off steam.
bartro
Pregătiri de iarnă, cumpărat un set de style 31 cu ceva continental iarna.
Cine vrea borbeti veritabili?
TiL
Mie-mi plac. Dar cum trebuiesc inele de centrare, nu-sh daca m-as incurca.
bartro
Inele de centrare sunt destul de banale dpdvd tehnic, am avut la Yaris.

bartro
treaba
MeHigh
ce o sa faca telecomanda asta si intrerupatorul radio?
bartro
Pornire webasto de la distanta.
bartro
QUOTE (TiL @ Feb 6 2016, 12:33 AM) *
timonerie cam praf, sta aliniata pe a 5-a

Mi s-a intamplat saptamana trecuta de 2 ori ce a zis TiL mai sus. Odata de la plecare de ascasa dimineata, pe drum a revenit si a stat aliniat la 3 / 4.
A 2-a la plecare a fost ok, dar dupa ceva schimburi si parca dupa ce am folosit a 5-a schimbatorul iar s-a aliniat la a 5-a. Si cand am miscat-o stanga-dreapta in pozitia neutrala s-a simtit cum s-a revenit.
Am sa aflu cum functioneaza, ceva e sticky poate.

edit:
https://www.youtube.com/watch?v=vm7coapL-V4
TiL
Sunt si eu curios. La mine foarte foarte foarte rar se aliniaza pe 3-4
TiL
Shit... si la asta trebuie sa dau jos cutia?
De obicei cand fac asta profit de ocazie si bag un inline six

http://webspace.ringling.edu/~dplassma/bmw...shift_pins.html
bartro
Da, trebuie demontata cutia.
Si cele de online six fac la fel.
Bine că nu prea merg cu a 5-a. La tine schimba greu? La a mea sigur e loc de mai bine.
05aBi
CITAT(TiL @ Oct 21 2016, 11:29 PM) *
De obicei cand fac asta profit de ocazie si bag un inline six


https://www.olx.ro/oferta/motor-bmw-m106-tu...html#b7bfa791b9 rolleyes.gif
bartro
QUOTE (05aBi @ Oct 22 2016, 09:55 AM) *

Degeaba informezi.
TiL
La mine schimba onorabil... cam ca Dacia lui tata, pe care am invatat sa conduc.

M106 fara turbina, de vis, sa pui ce nesimtire de turbina poftesti biggrin.gif Totusi, de ce ar vinde asa ceva? Mai mult ca sigur nu-i cel din poza.
bartro
Si cand s-a facut fris s-a stricat webasto sad.gif
Imi da eroare de pompita combustibil si de flacara.
alex230ro
bujia?
bartro
Asta da alta eroare. Sper sa fie doar pompita, nu o mai aud. Si fara motorina nu prea are ce arde acolo.
Bineinteles e montat undeva sub prag, nu cu acces usor de sus.
bartro
Am făcut un drum superb, singur īn mașină cu becul de asc

https://flic.kr/p/PBqjob
eugene12
QUOTE (bartro @ Dec 3 2016, 06:26 PM) *
Am făcut un drum superb, singur īn mașină cu becul de asc

https://flic.kr/p/PBqjob

Sunt curios cum s a comportat.Am vrut sa ies si eu dar mi e frica deocamdata sa nu derapez din cauza jocului la punte.
bartro
Comportament e foarte ok, am mers tare pe zăpadă și calcat accelerație la ieșire din serpentinele, depășit alții cu laudatul tractiune pe fata care mergeau mult mai incet. Asc te lasă să te faci de cap puțin pānă intervine. Masina alunecă Dar previzivil, se redreseaza imediat cānd vrei.
bartro
Nu am mai scanat dde de mult..
DDE -> 06/10 - Exhaust-gas recirculation
48/10 - Control, timing device
Shadow-memory:
08/08 - Glow-plug system
06/10 - Exhaust-gas recirculation
0A/88 - Control, start of injection
48/10 - Control, timing device
52/84 - Electric fan
xox
QUOTE (bartro @ Dec 4 2016, 10:24 AM) *
Asc te lasă să te faci de cap puțin pānă intervine. Masina alunecă Dar previzivil, se redreseaza imediat cānd vrei.


Eu am avut nitel de furca din cauza asc-ului in serpentine, pe Bucium (in Iasi). Imi taia din elan si e cam ciudata senzatia, cred ca am si consumat ceva mai mult. Am urcat si a doua oara cu el decuplat, bazat doar pe LSD si a fost mult mai ok. Am gume de iarna bunicele si eram doar eu in masina, deci fara greutate pe spate (am scos si subwooferul).

In schimb in oras e foarte ok, cand plec de pe loc sau schimb 2 are tendinta de a fugi putin si fiind aglomerat exista riscul sa agat ceva, asa ASC-ul taie acceleratia si lasa masina sa se aseze. Un amic spunea sa plec de pe loc cu a 2a, dar nu simt nevoia sa schimb ambreiajul foarte curand biggrin.gif
TiL
QUOTE (bartro @ Dec 3 2016, 06:26 PM) *
Am făcut un drum superb, singur īn mașină cu becul de asc

https://flic.kr/p/PBqjob

Wwwwčeeeeee!!!
Poate prind si eu o bucata din sezonul asta.
Cum porneste?
bartro
QUOTE (TiL @ Dec 7 2016, 09:18 PM) *
Cum porneste?

Inca.
TiL
smile.gif)))
Eu i-am facut o proba pe la zero grade a pornit normal. Adica la fel de prost ca de obicei. Si are jumate motorina jumate ulei din lidl.
bartro
Mai jos de -4 -5 nu a fost inca. Uneori o ia mai repede, alteori mai putin repede, dar decent. Si nu are legatura cu temperatura.
Planul meu grandios era sa am webasto functional si atunci nu ai nevoie de bujii sau compresie.
Dar am schimbat webasto cu altul care are probleme cu circulatie. Incalzeste dar doar pe el. Un egoist.
bartro
Am schimbat si filtru de motorina, era din 1005 sau 2009, era un pic sters scrisul. Original BMW evident.
bartro
QUOTE (TiL @ Dec 7 2016, 09:18 PM) *
Cum porneste?

Deci pana aici a fost, azi dimineata nu a mai pornit smile.gif
-7, -8 era. Releu bujii pare ok, dar cred ca am vreo 4 bujii arse, rezistenta masurat pe mufa de la releu e foarte mare. Nici baterie nu a rezistat mult.
Bine ca mai aveam un cazan prin curte care a pornit la prima incercare.
bartro
Un service respectabil a refuzat sa-mi schimba bujiile pentru ca se rup la motorul asta. Interceptor ii era frica si lui asa ca mi-am asumat singur riscul. Si am reusit sa le soct intregi din motor.
M-a costat o zi de concediu si 184 RON pentru 4 bujii dar sper sa nu mai am problem cu pornire. Am curatat si EGR, si ceva admisie.
E urat cu diesel, desfaci un surub si ai intrat in iadul negru de mizerie.
eugene12
QUOTE (bartro @ Dec 16 2016, 08:43 PM) *
Un service respectabil a refuzat sa-mi schimba bujiile pentru ca se rup la motorul asta. Interceptor ii era frica si lui asa ca mi-am asumat singur riscul. Si am reusit sa le soct intregi din motor.
M-a costat o zi de concediu si 184 RON pentru 4 bujii dar sper sa nu mai am problem cu pornire. Am curatat si EGR, si ceva admisie.
E urat cu diesel, desfaci un surub si ai intrat in iadul negru de mizerie.


Din cauza acestor probleme nu am optat pentru diesel.Ma tot uit pe forumuri si toti cu diesel uri se plang.Ba e turbina,ba sunt injectoarele,bujiile...pompa!La diesel imi place doar cuplul!Sau daca le pui pe toate la punct de vara e posibil sa n ai probleme iarna.

alex230ro
QUOTE (bartro @ Dec 16 2016, 08:43 PM) *
Un service respectabil a refuzat sa-mi schimba bujiile pentru ca se rup la motorul asta. Interceptor ii era frica si lui asa ca mi-am asumat singur riscul. Si am reusit sa le soct intregi din motor.
M-a costat o zi de concediu si 184 RON pentru 4 bujii dar sper sa nu mai am problem cu pornire. Am curatat si EGR, si ceva admisie.
E urat cu diesel, desfaci un surub si ai intrat in iadul negru de mizerie.

da multi nu risca sa le schimbe mai ales daca sunt bujii originale laugh.gif
bartro
Nu stiu daca erau originale, Dar avānd īn vedere că erau toate 4 arse, nu exclud. Aparent mașina nu prea a mers īn vremea rece de mult sau a stat īn garaj. Altfel nu pot să-mi explic.
bartro
A pornit la sfert azi la -8 , si zilele trecute a functionat bine si webasto dupa ce am schimbat pompa de apa a lui.
Mihai_AMD
...eram speriat de mic copil cand auzeam pe x si y ca nu porneste dieselu pe ger...mi-a demostrat contrariul 530d-ul meu, tot la sfert a luat-o si la minus 23 grade <3
eugene12
QUOTE (Mihai_AMD @ Jan 22 2017, 01:00 PM) *
...eram speriat de mic copil cand auzeam pe x si y ca nu porneste dieselu pe ger...mi-a demostrat contrariul 530d-ul meu, tot la sfert a luat-o si la minus 23 grade <3

Si eu la fel!Tehnologia a avansat!Toata chestia e sa ti iei un motor diesel care nu are "diverse probleme" cum e 3.0 d de la bmw sau 1.9 alh de la vw....renault ul e praf la fiabilitate motoare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.