Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E46 318d
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
bartro
Ce ai făcut? Omg
alex230ro
wtf!?! ai mers cu benzina doar!?!daca inca merge ok motorul dupa asta e miracol.
TiL
Stati un pic, e o mica neintelegere: Nu am consumat juma de rezervor de benzina.

Am facut plinul cu benzina, am mers cativa km, s-a oprit motorul.
Am tras-o pana la urmatoarea benzinarie.

Acolo au chemat pe unii cu o pompita ce se leaga la baterie si cu niste furtune au tras din ambele rezervoare si din borcanul filtrului de motorina.

Am facut plinul cu motorina.
Ne-am chinuit sa o pornim, mi-au dat curent mai bine de juma de ora, dupa care a mers normal.

Cand am ajuns pe la jumatatea rezervorului a inceput sa faca figura: pare ca nu alimenteaza suficient. Dupa ceva zeci de km parcursi nu are vana , cand apas pedala la podea se balbaie. La ralanti nici o oproblema. La mers linistit pe la 1500-2000rpm, pare ca merge ok, doar mici ezitari abia sesizabile. De zici ca are avansul dereglat biggrin.gif - bine, probabil el chiar isi da avans asteptand mai mult combustibil, care nu vine.

Ori sunt filtre infundate, ori trage motorina amestecata cu benzina, ori trage aer pe undeva?
Coincidenta a facut ca prima data cand a facut faza asta am gasit vacuumul de la EGR iesit. L-am pus la loc, pornit, tot se balbaia daca-l turam, am mai stat cateva minute, dupa care a mers bine 20km. Apoi iar a facut faza. Am mai facut vreo 2-300km asa batraneste, apoi am facut plinul. Dupa plin a mers ok. Acum, pe la trei sferturi pare ca il mai apuca toanele, dar mai subtire
bartro
Era mai buna Tico.
TiL
Clar.
bartro
Poate gasesti talonul si o iei inapoi.
eugene12
A patit un prieten asa!I se dusese pompa din rezervor!
eugene12
QUOTE (TiL @ May 10 2017, 06:00 PM) *
Clar.

Eu am un tico si i am pus gpl acum vreo 4 sau 5 ani!Afara 4.5 si max 7 in oras.Afara nu prea a vazut !
TiL
Sper sa nu fie pompa dusa, dar cine stie... Vedem.
TiL
Cred ca s-a dus pompa biggrin.gif
O vreme figurile disparusera, apoi, saptamana trecuta a inceput sa faca iar figura cu pierderea de putere, la fiecare drum, dupa vreo 40 km.
Ieri a facut dupa 50m, noroc ca n-am apucat sa plec de acasa.
Am scos turul din fata, pus contact, debiteaza ceva motorina dar cu presiune foarte slaba.

E normal sau e dusa pompa?
O sa desfac azi sau maine, vad ce gasesc acolo.
TiL
Cum pompa e 200 lei la dezmembrari, cred ca o sa comand una noua, 215 lei - tot sistemul.

"Marca" asta, ITN, nu prea auzit nimeni de ea, vad ca au preturi super mici. Am luat amortizoare spate pentru un Polo cu 77 lei bucata. Pai nici cea mai proasta furca de bicla nu costa atat. Poate una fara suspensii. Deocamdata se tin bine.

https://www.epiesa.ro/sistem-alimentare-cu-...rod-661012833/#



Intre timp m-am lamurit da de fapt asata nu-i cu common rail.
Si mai notez o data seria sasiu, ca o tot pierd PA01949
https://www.etkbmw.com/bmw/EN/vin/decoder/PA01949/EN
bartro
Daca e pompa de presiune mare, nu știu dacă ar trebui sa aibe debit mare in gol.
TiL
Din specificatiile postate la pompa Siemens-VDO si la ITN-ul asta, ar trebui sa dea 0,5 bar.

As zice ca debit avea destul, cu turul scos din filtru. Dar presiune ioc. Cred ca nu reusea sa impinga motorina prin filtru.
Inca n-am prmit semn de la e-piesa, ma astept sa dureze comanda, dar sper sa o poata aduce la pretul ala. Altfel, Siemens-VDO e 544 lei la Autokarma. Sau 200lei la dezmembrari.
TiL
Am zis bine.
M-au cautat aseara sa-mi spuna ca nu au piesa aia de la ITN, dar ca e ceva care nu-i pe site, de la producatorul de talie indiana http://engitechindia.com/ , pentru 50 lei in plus.

Disponibila imediat, trec maine prin Bucuresti sa o iau.
MeHigh
sa nu-I mai dai ulei si asteia smile.gif)
TiL
Mai degraba e din cauza ca mergeam de fiecare data pana scadea pe rosu, plus cateva pana prostului.

Ma mir ca n-am gasit urme de sacaz nici in filtru nici la sorb sau in rezervor. La tractoras a fost dezastru, cu toate ca acolo am mers cu concentratie redusa de ulei. Dar el a stat cu amestecul asta pana in primavara. Masina a mai pornit macar pe loc o data pe luna iar din Ianuarie-Februarie am inceput sa o refolosesc. N-a stat mult cu uleiul in rezervor. Planul era sa nu pun deloc ulei peste iarna, dar m-a prins beleaua cu rezervorul neconsumat.
bartro
Nu ar trebui să merge mașina și fara pompa de joase presiunea?
TiL
Sper ca nu.

Am luat pompa, o incerc deseara.
TiL
Mda, si n-a mers...
TiL
Drept urmare....
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=11705
bartro
Erori initiale la til-mobil:
DDE -> 48/10 - Control, timing device
0A/98 - Control, start of injection
Shadow-memory:
65/08 - Charge-air-pressure control
2F/10 - Speed sensor, crankshaft
49/08 - Speed sensor, injection pump
36/02 - Charge-air-pressure sensor
26/88 - Air-mass flow sensor
06/10 - Exhaust-gas recirculation
48/10 - Control, timing device
05/88 - Needle-motion sensor
0A/98 - Control, start of injection
56/84 - Radiator blind

Am sters totul, incercat o pornire si a aparut:
56/84 - Radiator blind

Dupa ce am sters inca odata , am incercat o pornire (sau mai multe) au mai aparut:
56 Coolant Fan Fault
44 Solenoid Valve
1B Electric Auxiliary Heater

Le am mai sters odata, si nu mai aparut nimic in afara de
56/84 - Radiator blind

Idee?

MeHigh
ai radiatorul orb smile.gif))

lasand gluma la o parte, cum invarte bacteria motorul? e vioi cand dai la cheie sau abia il invarte? pare sa fie o problema de tensiune scazuta in baterie.
bartro
Invarte bine, nu e de acolo. Am si pornit-o cu spray, dar opreste cat inchizi spray-ul.
drujbex
blind nu inseamna ca e un fel de cod mock-up? nu m-as concentra pe ala

nu trebuie sa arunce fault-codes ca sa mearga prost.
se poate face si live reading pe diversi parametri cu INPA ceva? si gasit undeva pe net un "control" cu valorile considerate normale.
cred ca mai degraba asa se gaseste problema, ar trebui vazut debitul injectoarelor, presiunea motorinei, daca MAF-ul citeste bine si alte prostii

gen asa: https://www.youtube.com/watch?v=3fI4MF65ceA
sau aici, chiar un n47 https://www.youtube.com/watch?v=S7UmMLvMiJk


toate voltajele de la toti senzorii aia, sigur tre sa fie ceva nelalocul lui
bartro
M47 are masina cu dde 3.0.
Eu am doar bmwscanner functional, care nu ofere live data la dde. Si cat timp nu functioneaza motorul deloc e greu sa obtii valori sau live data.
Masina are pompa de injectie vp44, care de altfel e destul de fain, dar care are tentinda sa crapa oarecum subit dupa ceva sute de mii de km. Caute pe net, e mult scris acolo.
Eu credeam ca era common rail, chiar eram invidios, dar aparent are pompa ca E39 520d.

Radiator blind e ceva cum sunt jaluzele verticale la geam doar ca le are (sau a avut) la radiator pentru a controla racirea iarna. In loc sa pui un carton, dde inchide jaluzelele.
La masina asta s-au intamplat mai multe. Ceasuriile (IKE) sunt de pe un 320d de exemplu.
TiL
Am mutat si rabla asta la dos.

Stiti ceva de astia? http://www.turbo-tec.eu/ro/pompe-de-injectie/
bartro
But why?
TiL
Good question!
Asa frumos rugineste la loc cu verdeata...
TiL
Version Française

https://www.youtube.com/watch?v=Fi-o2Jpvpc4
TiL
Vandut pentru 2300 lei unui student care s-a ocupat de el.
Nu a reusit sa repare pompa asta, a gasit cu greu una de 318d (nu se potriveste cea de 320d), 1000lei , a pornit.
Se apucase de lustruit farurile, ITP, etc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.