Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sharky
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
bartro
QUOTE (haifisch @ Sep 11 2013, 09:59 PM) *
avansul ala intepenit la e24 arata ca ala e un om normal.....si nu umbla la avans ca la oala cu ciorba

Avans vacuumatic, nu delcou in sine. Masina luat din strainitati.
QUOTE
am inteles eu bine?....la 180 pe autostrada ti s-a aprins becul la ulei?

Aia de nivel, nu de presiune, daca am inteles bine. Warning vs fatal error.
haifisch
cu faza cu uleiul oricum ai da-o e nasol
xox
A pus frana brusc, timp de cateva minute, de asta s-a aprins becul de nivel laugh.gif

(just kiddin')
05aBi
pui un 3.5 motronic si o sa fii multumit pe viata biggrin.gif
iar la consum nu cred ca e diferenta mare smile.gif
bartro
QUOTE (05aBi @ Sep 12 2013, 10:04 AM) *
pui un 3.5 motronic

snf (45).gif
QUOTE
si o sa fii multumit pe viata biggrin.gif

TiL nu e genul de om fericit..
TiL
QUOTE (bartro @ Sep 12 2013, 10:15 AM) *
QUOTE (05aBi @ Sep 12 2013, 10:04 AM) *
pui un 3.5 motronic

snf (45).gif
QUOTE
si o sa fii multumit pe viata biggrin.gif

TiL nu e genul de om fericit..

hai ca nu mai stiu pe cine sa salut, ca-mi plac toate postarile din urma snf (45).gif
05aBi
http://forum.4tuning.ro/463-motoare/362351...bmw-m30b35.html
200e te despart de fericire biggrin.gif
TiL
Il da fara debitmetru si cateva maruntisuri.
Interesanta oferta initiala... complet complet. Doar problema suportilor trebuia rezolvata (ai motorului si al timoneriei), plus senzor clapeta de acceleratie.
bartro
Da, nu era donorul perfect, cum a fost al meu tongue.gif
TiL
Cam 12l/100km pe o bucata mica de autostrada, plus Bucuresti noaptea in WE, cu avans prea mare.

18l / 180km azi , 10km trafic Bucuresti, 100 autostrada, restul DN, mers legal. De fapt in localitati 80km/h ca acolo arata consumul minim, 6l/100k
Cred ca iar am nimerit avansul


Am facut curat pe spritmonitor.de , sa afiseze consumul corect in semnatura (aparent cam mic, totusi)
TiL
_
TiL
Sharky la noua curte. Atat de mult i-a placut, ca dupa prima noapte petrecuta acolo n-a mai vrut sa porneasca decat impins.
Problema mai veche a electromotorului lasat in aer umed.
TiL
Dupa o perioada in care nu pornea, nu debraia, nici RCA nu avea, toate s-au remediat...cat de cat.

Pornirea, dupa ce am incarcat bateria. Dar tot suspectez ca si electromotorul e slabit.
In ecuatie mai sunt si alternatorul care baga cam subtire, bateria cam mica...

Ambreiajul s-a amorsat dupa ceva vreme, dupa ce am intins furtunul care vine de la rezervorul de lichid de frana.

RCA... a scazut! Ca n-am avut despagubiri de ceva vreme.


Are si o roata de iarna (rezeva) dupa ce am gaurit unul din cauciucuri, probabil cu un surub sau o piatra. S-a descurcat si cu roti de vara pe zapada batuta, dar nu lasa loc de joaca.
MeHigh
arata bine in continuare, l-am admirat si in parcare, desi acolo avea urme de reziduuri ale iernii pe el.
TiL
QUOTE (TiL @ Apr 13 2014, 11:05 PM) *
Veselie mare, se apropie ziua cea mare, a despartirii de Toyota. Drept urmare maine intra la service sa o faca boboc, sa nu comenteze leasing-ul.

De bucurie, sharky s-a imbatat de se p...sa pe el lichidul de frana pe la cilindrul receptor ambreiaj.
Totusi, aparent nu asta-i cauza pentru care nu debraiaza complet. Probabil are hernie de disc de ambreiaj. Iar de maine imi trebuie masina de naveta.

Drept urmare....
xox
Ce idee ti-a venit? Ori e surpriza? biggrin.gif
TiL
Asta era completarea.
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=11503&st=0


Intre timp....
xox
Ca sa fiu si eu lamurit, cu sharky m-ai dus pe mine sa cumpar xox-ul?
MeHigh
rampa aia nu pare prea stabila, de ce nu iti faci una din fier daca tot ai unde?
TiL
N-am aparat de sudura, timp, bani, chef sa plantez ceva definitiv acolo...

E instabila, trebuie sa pun piedici la buturugi si sa o mai intaresc, ca asa cum e acum s-ar rupe, cred.
TiL
QUOTE (xox @ May 25 2014, 08:15 PM) *
Ca sa fiu si eu lamurit, cu sharky m-ai dus pe mine sa cumpar xox-ul?

Abia acum vad intrebarea ta. Da, cu sharky, in vremea in care era argintiu si dizel.
Mihai_AMD
spune-ne ce mai face Sharky, daca tot i-ai dezgropat topicul tongue.gif
TiL
Sta cocotat pe rampa de lamn, cu cardanul fluturand.
Mai am de desfacut bara de rigidizare si cea stabilizatoare de sub baia de ulei, apoi sa desfac suruburile care tin cutia.

Intre timp nu mai e pericol sa fuga rampa, chitucii s-au ingropat bine in pamant biggrin.gif
O sa primeasca ceva atentie de-acum, ca raman fara E34 si m-am lasat de renovat pluguri deocamdata.
xox
QUOTE (TiL @ Sep 24 2014, 12:51 PM) *
Sta cocotat pe rampa de lemn, cu cardanul fluturand.


https://www.youtube.com/watch?v=mL8oOAHHQz0 lgh (24).gif lgh (12).gif

(nu m-am putut abtine)
TiL
Nu-l suport pe Margineanu, noroc ca au bagat reclama youtube inainte de play, l-am inchis.
Pot sa sterg si postarea ? spank.gif
xox
Da, normal laugh.gif cand ai zis de cardan mi-am adus aminte de vorba tatalui unui prieten - "toata treaba sta-n cardan" si-am facut eu cumva conexiunea. tongue.gif

Sterge si postu' asta, ca-s doar explicatii.
TiL
Pacat ca nu sterg posturi de fel biggrin.gif
bartro
Le poti edita si pui in link cu Katy Perry sau ce iti place tie.
TiL
QUOTE (bartro @ Sep 25 2014, 01:38 PM) *
<blabla> cu <blabla> ce iti place tie.

http://www.meh.ro/thumbnail/2010_01/meh.ro3344.jpg
xox
lgh (24).gif Am facut praf topiciul asta...

(de fapt te lauzi cu "utilajele" din dotare, recunoaste tongue.gif )
TiL
Duminica se face un an de cand am facut, chiar cu rechinul, prima vizita la curtea ce urma sa o iau, cu gandul ca voi avea spatiu sa lucrez la masina. Spatiul s-a umplut repede de balarii care mi-au dat de furca (asta dupa coasa si grebla), Sharky a ramas cocotat pe schela de lemn.

Dar pana Duminica mai e.
TiL
A venit ziua de Duminica si n-am rezolvat mare lucru.

Am schimbat placa de presiune, am pastrat restul, montat la loc, tot nu debraiaza. Ma gandesc din nou la ideea de la inceput, din primavara. Are aer pe traseu? Sau sa se fi dus carcasa rulmentului de presiune?
Ca sa fie treaba buna, tocmai am rotunjit aerisitorul, incercand sa-l desfac.

Am facut un test, am pompat repetat pistonul cilindrului, rezultat- s-a umplut rezervorul de lichid de frana si-a dat pe-afara. E normal sa ma lase sa pompez? Pompa de ambreiaj nu blocheaza fluxul inapoi, asa cum face pompa de frana?
TiL
Am cautat procedura pentru reparatie/aerisire ambreiaj, dar manualul haynes pe care-l am nu are fix capitolele 7 si 8: transmisie si ambreiaj.

Cateva poze, printre care si unele comparative intre cele doua placi de presiune.

TiL
Abracadabra!
georgem
QUOTE (TiL @ Oct 5 2014, 12:41 PM) *
Am cautat procedura pentru reparatie/aerisire ambreiaj, dar manualul haynes pe care-l am nu are fix capitolele 7 si 8: transmisie si ambreiaj.

La E34 se aeriseste singur, am patit-o si eu sa raman far ambreiaj din cauza nivelului lichidului de frana scazut, si dupa ce-am completat a fost de ajuns sa pornesc si sa fac cateva schimbari de viteza si si-a revenit complet pedala de ambreiaj. Cu fiecare treapta schimbata (pana si-a revenit), ambreiajul decupla din ce in ce mai rapid, pana a ajuns la normal.
bartro
Si la E12 se face singur, cat timp nu e inclinata masina tongue.gif
TiL
QUOTE (TiL @ Oct 5 2014, 11:23 PM) *
Abracadabra!

TiL
QUOTE (georgem @ Oct 6 2014, 07:06 AM) *
QUOTE (TiL @ Oct 5 2014, 12:41 PM) *
Am cautat procedura pentru reparatie/aerisire ambreiaj, dar manualul haynes pe care-l am nu are fix capitolele 7 si 8: transmisie si ambreiaj.

La E34 se aeriseste singur, am patit-o si eu sa raman far ambreiaj din cauza nivelului lichidului de frana scazut, si dupa ce-am completat a fost de ajuns sa pornesc si sa fac cateva schimbari de viteza si si-a revenit complet pedala de ambreiaj. Cu fiecare treapta schimbata (pana si-a revenit), ambreiajul decupla din ce in ce mai rapid, pana a ajuns la normal.

QUOTE (bartro @ Oct 6 2014, 10:09 AM) *
Si la E12 se face singur, cat timp nu e inclinata masina tongue.gif


Mda, am mai citit si pe net ca se poate aerisi cu cateva pedale, chiar daca initial pedala-i cam la podea. Eu sambata am dat de doua ori din pedala, am vazut ca-i la podea, am renuntat, am inceput sa mai verific cilindrul.
Pana la urma am pompat pistonul cilindrului, impingand-ul pana la capat, apoi destinzandu-l foarte lent, ca sa apuce sa pice lichid de frana in el, sa nu traga aer pe langa garnitura. Dupa doua pompari in felul asta aerisierea-i gata, am avut ambreiaj din prima.

Am dat o tura dupa atatea luni, imi pare ca merge la fel de frumos ca E34, credeam ca o sa am un sentiment mai "de Dacie". In plus e senzatie cum se vede tot botul patrat in fata. Combinat si cu muzica de pe el... e o masina pe cinste. O sa incerc de-acum sa merg cu el macar in fiecare WE, pentru ca de cand a stat m-am trezit cu tot felul de rahaturi, usi cu chederul sudat, nu se mai deschideau, cand se deschid paraie tija aia, geamul sofer nu se mai deschide, plus cea mai enervanta, o balama de la capota blocata, probabil am mai fortat-o si acum dupa ce am deblocat-o nu se mai inchide bine capota. Am umblat putin la reglaje, pot sa o inchid dar fortat.


Si ca sa ramana pentru altii care se lovesc de problema asta: am avut nevoie se bat ferodourile discului de ambreiaj, ca avea cateva nituri sarite. (am schimbat doar placa, discul l-am pastrat ca arata prea bine).
Deci , cine are nevoie de reconditionat disc ambreiaj poate sa incerce la:
- http://www.ribs.ro/Contact.html - recomandat de multi pe net in anii trecuti, nu i-am contactat ca nu erau in drumul meu.
Bucuresti:
Sector 4, str. Floarea Soarelui 7
RDS: 0771672170
Cosmote: 0765514390

- Domnul Marica (daca am retinut bine) , gasit aici: http://vwforum.promotor.ro/topic/15178-fer...entru-ambreiaj/
0723.443.448
Un batranel, acum lucreaza in pivnita lui de pe strada Herman Oberth, langa Piata Domenii.
Are masina pneumatica de batut nituri, se ocupa cu reparat discuri ambreiaj, saboti frana, cabluri frana/ambreiaj etc.
Era in drumul meu, in principiu disponibil oricand, dar evita sa bata noaptea ca sa nu deranjeze.

- http://www.zonemotors.ro/reconditionari-ambreiaje.html - in Ploiesti

- probabil si MHT fac treburi de-astea: http://mht.ro/mht_repartaii_ambreiaje.html


Multumesc Andrei pt ca mi-ai dat sutul ca sa caut un "capsator" pentru ambreiaj.




TiL
Asta-i cea mai misto masina din Univers wub.gif
TiL
Montat rotile de iarna, astept zapada ca nu vreau sa o scot prin noroaie.
Pe 20 Decembrie plecam la munte. Pana atunci vreaus a verific ce ulei mai are in cutie.
TiL
A tinut sarbatorile de iarna dupa care iar a clacat. Simtind ca ma lasa ambreiajul am lipit-o de gard pana cand ma hotarasc ce sa fac cu ea.

Ma gandeam ca o fi rulmentul de presiune tocit la umerii care imping furca. Sau poate ca furca nu e potrivita pentru cutia asta (s-ar putea sa fi pastrat furca de TD cand am schimbat motorul).
Dar acum vad ca nu mai e deloc pedala la ambreiaj: lichidul de frana a cazut pana la nivelul furtunasului pentru ambreiaj.

Deci e dus cilindrul, presupun. Stiam ca are pierderi mici dar uite ca in iarna s-au agravat.
bartro
Asa e iarna, se intaresc toate. Poate vara isi mai revine. Am patit si eu la fel.
alex230ro
QUOTE (TiL @ Jan 26 2015, 01:27 AM) *
A tinut sarbatorile de iarna dupa care iar a clacat. Simtind ca ma lasa ambreiajul am lipit-o de gard pana cand ma hotarasc ce sa fac cu ea.

Ma gandeam ca o fi rulmentul de presiune tocit la umerii care imping furca. Sau poate ca furca nu e potrivita pentru cutia asta (s-ar putea sa fi pastrat furca de TD cand am schimbat motorul).
Dar acum vad ca nu mai e deloc pedala la ambreiaj: lichidul de frana a cazut pana la nivelul furtunasului pentru ambreiaj.

Deci e dus cilindrul, presupun. Stiam ca are pierderi mici dar uite ca in iarna s-au agravat.

alt cilindru direct,eu asa am facut. e 100 si ceva lei nou.
bartro
QUOTE (alex230ro @ Jan 26 2015, 10:37 AM) *
alt cilindru direct,eu asa am facut. e 100 si ceva lei nou.

Da, si eu asa am facut. Si dupa 3 luni curgea iar. Aveam inca cea veche din 76 prin portbagaj si am montat un kit de revizie - si iata ca tine.
TiL
Bart, tii minte de la care producator era cilindrul nou montat de tine?


Uite ce optiuni ar fi:
http://www.epiesa.ro/cautare-piesa/?find=21521157212
alex230ro
eu am luat ATE,teoretic e ok.
bartro
Nu mai tin minte, nu era ate sau fag (masina mea are fag din fabrica) dar nici nu era chinezeria. Avea un defect de fabricatie, era dat peste cap un pistonas. A tinut ceva luni si gata, nu am gasit kit de reparatie pentru el, dar am gasit pentru fag-ul cel batran.
TiL
Le-a scapat un zero la pretul astuia?

TRW la 26 lei? O fi doar kitul de garnituri? biggrin.gif
http://www.epiesa.ro/cilindru-receptor-amb...tem-2493730.htm
bartro
Nu stiu, dar eu m-am invatat lectie, in locul tau as desface cel existent si as monta un kit de reparatie.
TiL
Mi-e sa nu fie si arcul vinovat (parca are un arc inauntru, nu?). Aceeasi problema am avut-o acum 10 ani, la primul meu E28, cineva a reparat si mi-a spus ca era de la un arc. Nu stiam eu prea multe atunci, credeam ca-i arc din pompa, nu din cilindru. Nu cred ca umblase la pompa, si-ar fi blestemat zilele cu demontat/montat pompa.

Si mi-e lene sa schimb garnituri... desi nici schimbarea racordului nu ar fi o experienta mai placuta

Dar cel mai mult mi-e sa nu fie ceva uzat in cilindrul meu si sa schimb garnituri degeaba.


PS Am comandat pe site acum doua ore, dar inca nu m-au sunat, probabil au vazut ca s-au fript si cauta solutii, desi mailul primit automat da de inteles ca nu au nici o obligatie sa onoreze comanda.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.