Help - Search - Members - Calendar
Full Version: BMW, o masina groaz-ni-ca
BMWZone > BMW GENERAL > BMW Bar
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Ciupanezu
laugh.gif
bogdyy
Dute ba cu aberatile tale,Edutxu,ce te dai ma asa interesant?Ai si tu vreo taraba si te simti cu musca pe caciula?Te-am ranit cumva..in orgoliul tau de mare conducator de masina germana cu stema cojita si stopurile decolorate?Zici si tu ca ,conduci un bmw,dar nu sti ce conduci defapt......dar vrei sa-ti spun eu?mai bine lasa,stai asa si viseaza ca tu conduci vreo scula de masina,bun,Ciupanezu,esti un tip inteligent,nu ca altii care in domeniul auto merg precum oile la pascut,ce vreau sa-ti spun,ai punctat bine,unii romani as ia un bmw pt ca ei se gandesc ca daca aleg marca asta,va creste in ''ochi'' unora si altora,dar un om educat nu apreciaza un om dupa ce fier conduce,dar unii parveniti macar cum or fi ei,au posibilitati financiare,dar pe mine ce ma surprinde,este menalitatea celor care au buget maxim de 3 mii euro si aleg sa-si ia o troaca de bmw ci nu una romanesca cat mai noua,ca vezi domne le ''pute'' si prefera sa mearca cu troacele,cu piesele taras dar ei merg intr-un bmw,un Logan logic ca este mult mai fiabil decat un e36 ca nu le-ar mai lua strainii si multe persoane,dar asta este mentalitatea unora.Tu spui ca nu sunt intretinute corespunzator aceste masini si daia ajung asa,acum sa fim sinceri,cati din acesti posesori intretin corespunzator o asfel de masina?poate 5%,numeni nu le ia cu gandul sa le intretina ca la carte,se roaga sa aibe norocul sa prinda una cu piese schimbate recent si sa-l mai tina,la majoritatea nu le-ar conveni sa investeasca sume de bani intr-o masina asa veche,unii de aici degeaba se dau cocosi ca ei fac si dreg si mama ce intretin ei masinile,eu mi-am spus parerea,nu mai iau asa ceva ca sunt lecuit,sunt multe altele in viata asta de facut decat sa-ti cheltui bani in fiare vechi,sa-ti irosesti timpul neplacut.A si inca ceva nu stiu cine abera ca eu am luat masina ca sa ma dau eu mare la nu stiu ce femei,mai prietene nu mai abera,in primul rand cu ce sa te dai?cu un cazan de 17 ani?poate tu sa fi facut asta eu niciodata nu am facut asa ceva sau sa-mi fi trecut prin minte,nu vreau sa cad in penibil,eu aveam pretentia de la masina asta sa ma deplaseze unde am nevoie si atat,nu am pretentii asa multe ca tine de la niste troace.
xander
de ce nu inchide cineva topicul asa?
si a sudat omu cheloasa e multumit gata
ajunge varza si forumul asta?
brown.shark
bogdyy @ du'te de te pierde....serios


....si asa, la cum se aude vibrochenul la masina aia a ta, n-o sa se mai inchida portbagajul dloc...
xox
QUOTE (ramirezz @ Sep 22 2010, 12:12 AM) *
Dute ba cu aberatile tale [...] nu am pretentii asa multe ca tine de la niste troace.


"Amice, eşti... idiot!"

E un citat, in cazul in care nu stii ce-i ala citat, google it.

smile.gif
coman cosmin
QUOTE (xox @ Sep 22 2010, 01:10 AM) *
"Amice, eşti... idiot!"

E un citat, in cazul in care nu stii ce-i ala citat, google it.

smile.gif





cred ca toata lumea de aici e de acord cu tine laugh.gif thumbup1.gif thumbup1.gif thumbup1.gif thumbup1.gif


mestere dao dreacului de taraba,de cazan(casafiuintoncutine)si ia o dacie 1310 cu gaz.consuma putin si la cum zici tu ca mergi cu o masina o sa te tina o viata(daca nu traiesti mult).

si mai pune dracu un punct,o virgula,UN ALINEAT ca ma doare capul de 5 zile de cand citesc aberatiile tale.

o zi buna si sa dea domnu sa nu mai auzim de tine pe aici
Ciupanezu
QUOTE (ramirezz @ Sep 22 2010, 01:56 AM) *
Mda,vorba lui Xandre,daca am rezolvat problema ar trebuii inchis,sper sa se fi rezolvat....,numai ca pe langa subiectul cu pricina mi-a facut placere sa impart cu Ciupanezu niste pareri,idei in legatura cu masinile astea second,e un tip ok,transant in discutii,pune punctul pe ''i'',dar ma impac cu ideia ca nu poate sa fie deacord cu mine in totalitate pt ca si el este un posesor de aceasta marca si poate multumit....sau mai putin multumit....,ok,a si uitasem,referitor la fisele de la m50 2.0 vanos,intre ele se fixeaza 2 patrate de tabla pe blocul motor,se fixeaza in piulite,alea 2 la numar trebuie sa fie?


Singurul lucru raţional pe care-l poţi face este să o vinzi şi să-ţi iei o maşină ieftină cu motor mic, fabricată de un producător non-premium.

Dacă tot nu suporţi maşinile astea deloc şi tot repeţi asta de vreo 2 ani, ce rost are să prelungeşti chinul?

E36 e un BMW cu căutare destul de mare pe piaţa auto sh, prin urmare sunt sigur că-l poţi vinde pe al tău pe măcar 2000 €.

edutxu
bre da nu se hotaraste nimeni sa stearga aberatiile astea de pe aici?
chiar trebuie sa citim zilnic cretinatatile astuia?
tomado e28 owner
QUOTE (Ciupanezu @ Sep 22 2010, 11:50 AM) *
Dacă tot nu suporţi maşinile astea deloc şi tot repeţi asta de vreo 2 ani, ce rost are să prelungeşti chinul?


Al lui si al altora laugh.gif
Cine va pune sa cititi daca va displace? tongue.gif
Ma bucur ca s-a rezolvat "problema" cu masina piromana.

Mai exista vreun motiv de a tortura limba romana si nefericitii cititori sau se poate inchide?

P.S: Urmatorul deschide-l direct la off-topic
bartro
Uite daca acuma nu mai curge ulei, poate gasesti sa faci un schimb cu un reno de un an mai recent. Nu sunt scumpe, reno-uri, poate reusesti sa pacalesti pe cineva.
xox
QUOTE (bartro @ Sep 22 2010, 12:55 PM) *
Nu sunt scumpe, reno-uri, poate reusesti sa pacalesti pe cineva.


Asa, da-i idei fight (12).gif
bartro
QUOTE (xox @ Sep 22 2010, 03:00 PM) *
Asa, da-i idei fight (12).gif

'pacalesti'. Mai bine asa?
bogdyy
Am fost plecat cu ea astazi,niste emoti....,cu garnitura....,incerc sa nu o mai turez mult,dar ce sa fac ca motorul asta nu prea raspunde la turatii mici bine,e nasol si ma descurc greu,o mai accelerez si o las pe liber,sa nu mai ''fortez'' motorul,trebuie menajata,nu?si altii mai viseaza drifturi si cerculete cu asfel de masini...,sa viseze,macar nu-i costa nimic.
coman cosmin
cred ca tu ai o mare problema cu acceleratul asta.
bogdyy
Salut Cosmine,am probleme cu acceleratul ca sa menajez masina,sa nu mai supun motorul la anumiteturatii,ca si asa uite ce patesc,daca ar fi o masina ok,normal ca mi-ar place sa merg si eu mai sportiv,dar nu pot,nu vreau ca in scurt timp sa mai am deaface cu mecanicii si iar sa ma umplu de nervi,mai bine previn.
alex230ro
sincer cred ca asta e problema ca nu o turezi,nu stii ca motoarele BMW sunt de turatie?+ ca o sa ai debit si ungere mai buna,ia incearca sa mergi 2-3 zile si sa schimbi la 3500 -4000 + ca daca nu ai vanos sa te ajute tu esti in cuplu abia de la 3500 in sus.oricum limitarea e in 6500 deci la 3500 e ca si cum ai merge cu un dizel la 2500 ture(dizelul are cam la 4500 limitarea).A si daca mergi prea subturat poti in timp sa ai depuneri de calamina .
bogdyy
Stiu Alexe foarte bine ca acest gen de motoare au cuplu mare de la 3500 turatii in sus,asta mi sa parut ciudat si nu mi-au placut modul lor de a functiona,am m50 vanos,ca tot ai abordat discutia de acest motor,mi se pare atat de enervat modul lui de a merge de nu l-am inteles,imi plac motoarele fasnete asa,cum o apesi,cum pleaca,nu din astea sa le turezi si abia atunci misca si ele ceva,si atunci deh si consum,dar nu am zis niciodata de consum, sa consume si 15 17 as fi preferat dar sa fie fiabil si sa nu-mi faca probleme cu toate ca multi au dat si pisicutele de 1.6,pt ca era o probleme consumul,altii le-au bagat pe gaz ca nu le-au mai putut vinde la pretul dorit,dar eu nu am zis nimic de consum,m-am vaitat de fragilitatea lor atat,plus ca anumite cunostinte mi-au zis ca sa le dau gratis o masina din asta nu si-ar dori-o,mai ales ca sunt speriati de consum,nu mai zic de vechime si nu mai zic de problemele tehnice,cate am inghitit eu cu masina asta cred ca un conducator normal care prefera o masina normala m-ar fi facut nebun la cap.
alex230ro
tu ce consum vrei sa ai la un motor de 2000 cm si 150 cai? gandeste-te ca 1,4 de Logan cu 75 cai ia cam 10 in Bucuresti...
2,5-ul meu ia cam 15% si are inca 1100 cm si peste 100 cai in plus.Ca idee BMW-ul e masina care se simte cel mai bine la drum lung.Incearca sa mergi mai turat cu masina un pic ,de ex eu in oras merg cu a 2-a sau a 3-a nu mai dau a 4-a decat rar.Asa sunt facute motoarele astea cu Vanos arata tot ce stiu de pe la 4000 in sus smile.gif mie imi place cum merg.Oricum subscriu la ce au zis colegii vinde-o si ia un Matiz sau ceva de oras mai micut,si cand o sa ai bani iti iei iar un BMW ca a 2-a masina.Personal cu a mea prefer sa merg la drum intins sau seara prin oras nu are rost sa ma enervez aiurea .A sa nu uit daca zici ca raspunde greu la acceleratie mai verifica pe acolo,la M54 de ex este un oarecare lag din soft (eu l-am pacalit dar cu bani multi laugh.gif ) la M50 cred ca mai intinzi cablul de acceleratie biggrin.gif
bogdyy
Alexe hai sa terminam cu fitzele astea,adica sa nu fim macar rationali un pic,cum sa nu luam in calcul consumul?toata lumea asta nu stie cum sa mai faca economii,as pun masinile pe gaz si noi discutam asa ca si cum nu am traii in tara asta,sau ca si cum am fi mai cu mot,omule nu trebuie sa pui la domeniul general vorbele userilor de aici,sau parerile lor cand este vorba de anumite inconveniente,aici este o comunitate mica care se intelege unul pe altul,hai sa vorbim de mare populatie care au masini si prefera masinile cu un consum redus,uite ce vremuri sunt,toata lumea se vaita.Poti face un test si intreaba un om normal care conduce un Cielo de ex. daca ar vrea masina ta si ai sa vezi ce raspuns iti da,nu ne invidiaza nimeni,mai rau ne compatimesc,eu nu m-am vaitat niciodata de consum,am preferat sa-mi consume mai mult dar sa fie o masina fiabila,sa-mi mearga,am avut2 bmwuri si crede-ma ca am ajuns la punctul sa nu mai aud de asa ceva,inteleg defectiunile unei masini vechi dar nici chiar asa frate,uite acum am venit am fost sa ma intalnesc cu cineva,masa ei de masina tot mai miroase ceva a ars asa,nu ca inainte dar tot,am trecut in fuga la intoarcere pe la service,mi-au zis ca sa am rabdare ca mai este ulei de data trecuta si pana se arde tot,ma enerveaza in mama ei de masina si cu neamtul care a proiectat-o si ziua cand a pus pe proiect caramida asta,am mers in taxiuri,in alte masini,bai parca alea sunt masini si astea tractoare,nu se poate in masa de masina ,le-am zis si la astia de la service,ei au zis ca nu mai sunt sanse sa curga,chiar ma scos din sarite,am inceput sa vb acolo cu sa-mi .....b..g si sa ma.... in ea de masina,in spate acolo la motor,in partea cuparbrizul de ce au facut scobiturile alea 2 nu inteleg,dai in masa de proiectanti,pana nu fac ei figuri si fitze din astea sa creada lumea ca ei sunt mari ingineri si mai rau le complica,au facut scobiturile alea 2 ca sa aibe unde sa cedeze garnitura,iti vine sa-ti ...bagi ceva in masinile lor,ca in afara de niste scaune care se pozitioneaza in n pozitii,o trapa care si aia la fel si niste scrumiere amplasate smechereste in acea perioada nu sunt buni,amajuns la concluzia ca o gagalice din aia de motor de 1000cmc de opel corsa vechi e mai fiabil decat mastodonul astora greoi,firav si puturos,daca mai curge pe la garnitura,desi aia mi-au zis ca nu are cum,eu trebuie sa o vand asa cu defectul asta,ca nu se mai poate.
alex230ro
TU DE CE AI LUAT MASINA ASTA TOTUSI???
vinde-o mai repede daca nu mai corespunde cerintelor tale
xox
Eu am un 316i, de 105 cai, pe care-l folosesc zi de zi. In bord consumul indicat este 8.5%. La pompa, probabil ca e undeva peste 10, dar nu ma intereseaza. Pun benzina in ea, pentru ca am nevoie sa ma duca de la punctul A la punctul B.

Motivul pentru care nu ma plang de consum e faptul ca ma duce unde vreau, cum vreau.

Motorul meu in 4 cilindri e la fel de fiabil ca motorul tau in 6 cilindri daca ai grija de el. Asta inseamna, dupa ce iei masina, sa asculti ce-a zis Farfuridi: “Ori sa sa revizuiasca, primesc! dar sa nu se schimbe nimica; ori sa nu se revizuiasca, primesc ! dar atunci sa se schimbe pe ici pe colo, si anume in punctele…esentiale !”

Intelegi amice? Sau hai sa-ti spun pe limba ta: Cum iti asterni, asa dormi. Capisci?
coman cosmin
gogule tu te vaiti de consum?
eu merg zilnis in bucuresti si am consum undeva intre 15 si 20.depinde de toanele mele.nu ma vait de consum.nu imi bat joc de masina.o intretin.cam ce face oricine de aici.........

da chiar.de ce dracu ti-ai luat bmw daca nu iti place?esti cool in el?pacat de masina aia a ta.NU MERITA UN ASA PROPRIETAR.
iorgos
Lasati-l in pace.

Specimene ca el sunt in toata Romania.

Mai are o singura sansa de salvare. hang.gif
bogdyy
Iorgos ma abtin sa nu zic ceva......de cea ce ai tu in avatar,ma abtin,ma abtin poate mai au si altii si fara sa vreau spunand despre......acea masina jignesc si pe altii care pe acest forum au asa ceva,nu vreau sa dezvolt subiectul,e28pt. mine este inexistent,nu-mi irosesc timpul cu pareri despre aceasta masina,asa,sa revin,eu nu m-am plans de consum deloc,dar daca ati citit cu atentie am spus ca pt multe persoane conteaza consumul si la un 316i,multe sunt pe gaz,daca cineva de aici a spus ca este multumit de consumul unui 316i nu este ceva concludent,eu am spus de multi posesori de bmw modele vechi care le-au bagat pe gaz sau le-au vandut din cauza consumului,eu as vrea sa o dau din cauza lipsei de minima fiabilitate,nu, pt mine din punct de vedere al functionalitatii m50 b2.0 m50b2.5 nu-mi place deloc cum merge,celelalte mai vechi cum era pe urs 2.0 si 2.5 cand deschideai capota aveai impresia ca e un cuib de serpi acolo,furtune intortocheate,ce era pe acolo de luai cu mainile pe cap si folosind multe furtune automat ca se si fisurau,m50 este frumos ca design,macar nu mai sunt ''mate'' pe acolo,din cate am auzit e46 2.0 facelift ar fi fiabil si e mai ''lucrat'' lla calitatea plasticurilor,e mai deosebita,ce sa mai zic,este greu cu astea vechi.Apropo de garnitura,am obs. ca nu mai miroase a ars dar tot stau asa cu teama,la temperaturile alea care se fac la motor,parca topeste tot,si nu inteleg de ce au facut capacul ala asa lat,ar fi putut sa-l faca mai ingust si normal ca atunci garnitura capac culbutori era amlasata mai sus,cu cat e mai amplasata mai jos cu atat suporta temperaturi cat mai mari,dar de ce sa le faca asa,sa fe cat mai multe probleme.
iorgos
Dar ce are E28-ul meu, si nu un restul de E28-uri dupa forum.

Pentru ca esti foarte praf, iti aduc la cunostinta ca E28-ul are motor de urs. tongue.gif , si este foarte fiabil.

Pentru fiabilitate iti recomand o locomotiva sau baga bani in masina, dar cu cap nu oricum.
Adrian Pintea
Daca si motorul de urs nu e fiabil, daca e intretinut nu stiu care motor mai e...si eu merg turat, nu schimb sub 3000, nu-mi place sa-l chinui subturat, si la cati km fac eu nu ma deranjeaza consumul de 15 in oras si 8-9 in afara...
Stii? Care e cel mai fiabil motor? Ala cel mai simplu construit si fara prea multa alectronica...Si motorul de urs, cu toate ca are o gramada de furtune nu te lasa in drum oricare dintre ele s-ar fisura sau crepa, ca pierzi lichid, ca prinde aer fals, ca o fii ca o pati, te duce acasa...
bogdyy
Adriane hai nu mai vb. de motoarele care s-au pus pe urs,2.0 ala de urs primul tip motronic era praf la fiabilitate,calorifere mereu sparte,sau fisurate si ma repet cu atatea furtune pe acolo numai belele aveai,stiu de la altii de pe vremea cand am avut ursul,mie nu mi-au placut motoarele alea de nici un fel,mai era 2.3 de e30 care l-au scos din fabricatie in '86,2 ani l-au fabricat si banuiesc ca au avut motive bune ca sa-l scoata din fabricatie,si ala tot asa,cu matele alea pe acolo....,hai ca nu mai vreau sa vorbesc de o pasiune demult apusa pt. mine,cum o fi fost ele,proaste,stricaciuni,ce o sa-mi aduc aminte entuziasmul acela inainte sa-l iau,sa ramana in amintiri,prezentul este cu aceasta masina e36 care....si asta are problemele ei....si inca destul de multe..
io's®
supun la vot: dau BAN sau nu? ca numai rezist.. se duce draq forumu' asta!
MeHigh
eu nu ii vad posturile de cand mi-ati spus cum se da Ignore. zic sa nu ii dati ban, deja pt mine e o sursa de amuzament.
si ca sa ii fac topicul muci complet, azi nu m-am barbierit. pentru ca m-am trezit tarziu dimineata, si nu am vrut sa intarzii la birou.
va mai zic mai tarziu, deocamdata atat.

Nebarbieritul, adica eu.
05aBi
Si eu la 2.0 L-jet al meu numai belele am avut cu el, mi s-au rupt 2 furtune, unul de la apa si unul de la aer daca iti vine sa crezi ... consuma mai mult decat o dacie 1310 ...
Norocul meu ca nu am motronic ca nu stiu ce faceam daca mi se spargea vreunul din calorifere, apropo, in locul caloriferelor originale nu merg cele din spatele frigiderului ?
brown.shark
QUOTE (io's® @ Sep 23 2010, 06:40 PM) *
supun la vot: dau BAN sau nu? ca numai rezist.. se duce draq forumu' asta!


nu e vreun fel de ban mai special, sa se curenteze cind intra p forum ?....macar 110 daca nu 220...
bogdyy
Da ce sa-t spun,cativa se simt cu musca pe caciula,ma cei care nu se simt in largul lor,va analizati ce spune-ti?pe bune acum,ce vreti sa demonstrati ca niste masini de 20 si ceva de ani sunt bune?pai daca ar fi asa bune ai vedea pe strada in fiecare zi,trebuie sa intelege-ti ca exista persoane care nu le place sa surubareasca,sa schimbe o gramada de piese la ele,sau exista o limita,atunci cand ti se ia,cum poate sa-mi spuna cineva de aici ca e30 este o masina fiabila in prezent ca si cum nu as sti cu ce se mananca treaba asta si in plus.... in acea perioada erau mai multe si era de lucru mereu la ele,tin minte in acel timp,as luase un tip un e30 coupe nonfacelift m10 motor(motorul ala care se misca cand e pornit cum se misca motoarele alea de taiat lemne),ca aia a fost luata de la un mos,ca nu stiu ce,la scurt timp sa rupt o bucatica din podea,intra apa,tot la scurt timp termostatul,dupa ambreiajul,el tot imi spunea in acea perioada ca nu o alerg,ca nu stiu ce,ai raspundeam logic ca nu vreau sa stau cu vaselina pe maini dupa....,gandire limitata avand nu a inteles,ca atat era intelectul,atat al ducea minte.Intr-o zi vin in zona unde era,si-l gasesc suparat,ca motorul nu mai are viata si nu stiu ce ,ca trebuie sa ia alt motor.I-am zis ca imi pare rau,dar imi statea pe limba sa-i spun cat la dus mintea,ce sa mai fie de masina aia din '85,eu sunt genu de om sa previn cat pot,imi dau seama ce masina am si imi vad lungul nasului,nu fac pe greuceanu ca mama ce masina am,ca bestiala,forja,deci nu mai sariti asa,intai analizati situatia.
iorgos
Mai omule sunt multi cei care nu vor sa se murdareasa pe mainii chiar si eu, dar microbul este microb si nu ai ce sa faci.

[size="7"][/size]DA MASINILE VECHI SUNT MAI BUNE DECAT ASTEA MAI NOI.

PE PROBATE CAZANUL MEU SI NOUL TAU.[font="Arial"][/font]

Si daca vrei sa nu mai ai probleme cu masina de ce nu-ti cumperi tu un Logan nou si esti si tu fericit ca ai scapat de belele. biggrin.gif
edutxu
QUOTE (ramirezz @ Sep 23 2010, 08:01 PM) *
Da ce sa-t spun,cativa se simt cu musca pe caciula,ma cei care nu se simt in largul lor,va analizati ce spune-ti?pe bune acum,ce vreti sa demonstrati ca niste masini de 20 si ceva de ani sunt bune?pai daca ar fi asa bune ai vedea pe strada in fiecare zi,trebuie sa intelege-ti ca exista persoane care nu le place sa surubareasca,sa schimbe o gramada de piese la ele,sau exista o limita,atunci cand ti se ia,cum poate sa-mi spuna cineva de aici ca e30 este o masina fiabila in prezent ca si cum nu as sti cu ce se mananca treaba asta si in plus.... in acea perioada erau mai multe si era de lucru mereu la ele,tin minte in acel timp,as luase un tip un e30 coupe nonfacelift m10 motor(motorul ala care se misca cand e pornit cum se misca motoarele alea de taiat lemne),ca aia a fost luata de la un mos,ca nu stiu ce,la scurt timp sa rupt o bucatica din podea,intra apa,tot la scurt timp termostatul,dupa ambreiajul,el tot imi spunea in acea perioada ca nu o alerg,ca nu stiu ce,ai raspundeam logic ca nu vreau sa stau cu vaselina pe maini dupa....,gandire limitata avand nu a inteles,ca atat era intelectul,atat al ducea minte.Intr-o zi vin in zona unde era,si-l gasesc suparat,ca motorul nu mai are viata si nu stiu ce ,ca trebuie sa ia alt motor.I-am zis ca imi pare rau,dar imi statea pe limba sa-i spun cat la dus mintea,ce sa mai fie de masina aia din '85,eu sunt genu de om sa previn cat pot,imi dau seama ce masina am si imi vad lungul nasului,nu fac pe greuceanu ca mama ce masina am,ca bestiala,forja,deci nu mai sariti asa,intai analizati situatia.

dar daca stii ce masina ai de ce ii tot dai tu 5 6000000000 de milioane de ture? daca se enerveaza masina aia pe tine si te scuipa jos din masian pe esapament? smile.gif)
...asta referitor la "varful nasului", cu peventiunile astea ale tale. ba nu merge da totusi ii dai de o cocosezi wink.gif)

QUOTE (io's® @ Sep 23 2010, 06:40 PM) *
supun la vot: dau BAN sau nu? ca numai rezist.. se duce draq forumu' asta!

sa nu fi fost criza dadeam cate o sticla de vin pentru fiecare zi de suspendare bann.gif
brown.shark
bogdyy, noi, astia cu e28, nu prea ne analizam ce spunem....vezi cum faci sa nu te "analizam" p tine....ca daca esti chiar din pitesti, e parintele la indemana....daca-ti da 2 acatiste sa-ti atinga vibrochenul de asfalt....ti-a stins lumina.
bartro
Nu stiu ce aveti cu bogdyy. A gresit (ca a cumparat un BMW vechi). Nu dati cu piatre pentru ca e dezilizionat. Chiar il inteleg si aproape simt o legatura cu el.
elvislorin
ramirez, cu parare de rau, iti spun ca iti meriti soarta. ia-ti un clio symbol second si ai scapat de batai de cap...si noi la fel smile.gif)
Adrian Pintea
Lasa ca ii mai fiabil un logan sau un clip , bagi motorina naspa se fute un injector care costa 9-10 mil plus vreo 100euro sa-l programezi sa ii recunoasca codul ECU...eu la urs mi-am facut motorul brici cu banii astia cu tot cu furtune si alte maimute, oi vedea cu banii astia sa refaci un motor de-asta nou "ultima generatie"...
2.3 s-a fabricat in 1975-1985, 2,0 in 1975-1993, 2,5 in 1985-1993, nu sunt motoare fiabile, is mai fiabile alea de e36 care s-au fabricat din 1990-1997
elvislorin
ma refeream la un benzinar.....1.4i de pe solnitza, golan, clio etc e un motor ok si ii satisface omului nevoile...e clar ca nu are omul vreo pasiune pt bmw asa ca de ce sa se mai chinuie cu masina asta....da-o frate si ia-ti altceva...si vb peste 1-2 ani ca sa ne spui si noi ce impresii ai
xox
QUOTE (bartro @ Sep 23 2010, 09:05 PM) *
Chiar il inteleg si aproape simt o legatura cu el.


laugh.gif O fi M30 totusi mai fiabil si nu te-a satisfacut interiorul? cool.gif

QUOTE (MeHigh @ Sep 23 2010, 06:56 PM) *
Nebarbieritul, adica eu.


vio (36).gif Pune mana pe un brici ca e trecut deja de mijlocul saptamanii tongue.gif
MeHigh
o5abi merge cu caloriferul ala, dar doar daca ii umbli acolo la presetupa. altfel o sa se volatilizeze antigelul in conducte si nu mai poti sa mergi cu masina. ce e important e sa te ocupi de problema, eu m-am ocupat, azi m-am trezit mai devreme, am pus ambele maini pe brici si da-i in sus, da-i in jos. acu e trai, nenica, ace, brice si carice, altfel curge cafeaua in cana. aia de la aparat, ca n-am ibric sa o fac eu singur.
cum e vremea pe la tine Tudor?
coman cosmin
bann.gif bann.gif bann.gif bann.gif bann.gif
bartro
QUOTE (MeHigh @ Sep 24 2010, 08:24 AM) *
o5abi merge cu caloriferul ala, dar doar daca ii umbli acolo la presetupa. altfel o sa se volatilizeze antigelul in conducte si nu mai poti sa mergi cu masina.

Eu de aia pun calgon in sistemul de racire la masini de peste 100 de cai.
bogdyy
A zis cineva mai sus ca eu am schimbat la 5 mii ture,iara nu a citit cu atentie,am spus ca am schimbat dupa ce am pus garnitura capac culbutori,trebuia sa fac o proba nu?nu sunt genu sa forjez masina,nicidecum,insa sunt destui care cred ca sunt la volanul unui bolid si se cred zmei,insa si consecintele sunt pe masura,mecanici,piese,nervi,etc,e problema lor.Iar referitor la motoare din anii '80 ,fiecare cu parerile lui,dar daca nu m-am luptat cu schimbatul unor furtune,coliere,ba alea nu tineau ca nu erau comandate din.. nu stiu ce colt al lumii,nu-mi spune-ti mie ca stiu cu ce se mananca si e30.....,dar deh fiecare cu,gusturile lui.
bartro
N-am avut L-jet, dar arate groaznic intradevar. Motronic e mai simplu. Apoi au inceput sa pune capace peste matele.
Adrian Pintea
Problema stii care ii??? Lumea isi cumpara e21, e30, e28 pt ca le place si sunt pasionati de acel model, asadar mie mi-a placut ursul si am cautat unul cat mai ok la tabla si dpdv mecanic...Eh de cativa ani a aparut o moda, s-a umplut de cocalari care sa se dea smecheri si-au luat pisica sa se dea mari ca ei au BMW,majoritatea 1,6 sa consume putin...Daca nu eram pasionat de urs imi luam un Audi 1,8T tot masina de dat in gura si rezistenta, nicidecum un e36...Si de ce te plangi? Ca nu il poti vinde? sau ca il vinzi pe mai putini bani decat ai dat pe el? asta este...schimba-ti masina si nu mai face pe romanul plangacios care cum da un pic de greu face greva si se plange, in loc sa faca ceva sa ii fie mai bine asteapta altii sa faca, tu ce astepti...oricum in ziua de azi nu se mai vand masini, nicidecum BMW cu motoare mari, decat daca vrei sa iei pe el un pret mic si prinzi pe vreun copil "pasionat" de 18 ani, care sa nu vada problemele masinii si sa o cumpere orbeste...Sau a fii mai simplu cu 500euro iei alt motor in stare buna, si asa o sa ai o masina normala...
MAD520
Am reusit sa citesc TOT!!!

@ramirezzzzz: ai dreptate omule nu, mare ghinion sa ai luat, o asa masina de sa iti sfie frica sa mergicu ea in pericol la fiecare pas sper ca macar ai extinctor ca doamne fereste de necazuri cu asa hal de motor vroiam sami iau si io unu dasta dar bbine ca am citit ce necazuri ai tu o sa am grija mama lor de M50, noroc ca am M52 almeu nu curge inca poate ar trebui sa iau garnitura ca doamne fereste nu stii niciodata cu rablele astea vechi. si ai zis bine ca nemtii sunt prosti nu stiu ce o fi fost in capu lor mai am un rechin dinala cum nu iti place tie dar mai vechi si ziceam ca au fost prosti nemtii ca au pus ditamai scunele care miroseau urat a bmw vechi si le-am aruncat pe toate si am pus scaune sport ca nu mai puteam sa stau in ele la curbe si mai si miroseau si am aruncat si mocheta ca si aia mirosea si era grea nu mai zic de izolatia de pe podea care avea o tona si am aruncato si pe aia ca era inutila doar ca sa miroasa si sa fie grea si am aruncat tot ce au pus ei ca prostii prin masina acum ma chinui sa scot antifounul din interior ca au pus prea mult si o sa tai elemente de caroserie din interior care sunt degeaba si pe urma iam dat 6500 si sa dus motoru ca am dat de mai multe ori si o sa pun dar poate unu de reno williams ca am auzit ca trag foarte bine si sunt fiabile moatoarele de reno

@ceilalti: poate ca ar trebui sa va ganditi de 2 ori inainte sa postati. Sa ganditi pozitiv. Nimic nu este intamplator. Poate este un "semn", un mesaj din partea divinitatii (cam codificat ce-i drept, dar cu o minte luminata si ceva antrenament se poate descifra). Poate ca ar trebui sa ne luminam mintile si sa ne facem curaj sa renuntam la cazanele astea infecte, periculoase si mai ales prost gandite, si sa pasim in era evolutiei si a civilizatiei rasfatandu-ne trupurile si sufletele in masini cat mai noi, economice, fiabile, ieftine si ecologice.

@me: WTF ?!
xander
QUOTE (bartro @ Sep 24 2010, 10:10 AM) *
Eu de aia pun calgon in sistemul de racire la masini de peste 100 de cai.


si eu am pus sare vreo juma de litru acuma merge foarte silentios de 10 ori mai silentios decat bmw urile astea vechi
@ramirezz si eu am citit TOT ce au scris ceilalti
tomado e28 owner
laugh.gif
Inca un dezavantaj major al marcii bavareze: ma doare stomacul.
De ce?
Din cauza bmw-urilor astora complet lipsite de fiabilitate apare un cetatean (posibil turmentat) cu user in dubla consoana (suparat pe buna dreptate), creeaza un topic de acest gen, imi fac curaj sa ma iau la tranta cu klingoniana lui veche si cu ce s-a mai scris pe aici... si acum, de la atata ras... smile.gif))))


LE: 7 pag, am rezistat mai mult ca altii, tre' sa recunoasteti tongue.gif
MeHigh
@Xander - eu nu am incercat cu sare, mi-e frica sa nu pierd apa si sa se intareasca acolo sarea, se face asa ca drobul ca si in solnita cand e cald tare afara vara tot asa mi se face si nu mai pot sa pun in salata, mai bine pui ceva mia uleiios ca sa unga acolo, cred ca poti pune linistit 3-4 linguri din alea mari de ciorba cu ulei de masline, sau un ulei de transformator, orice numai sa fie vascos, astea nu ingheata iarna. am pus eu d-ala de la Bunica la rotitele de la aeroterma, si am facut rahatul praf, acum e plin de scartaituri in masina din cauza aluia. Bunica masii, ca nu fac si taranii aia o treaba calumea, clar nu e bun decat la prajit uleiul ala. in schimb am gasit unul super bun, OLP - ceva parca ii zicea, si cu ala am scapat de scartaitul oglinzilor din afara masinii ca inainte cand dadeam prin gropi se auzea cum zdrangane ceva acolo dar am dat cu din ala care e asa ca o miere mai murdara si nu mai face acum, foarte bun e asta. si mai am ceva, cred ca de la suspensiile sport (ca asa am luat masina, cu suspensii din astea de-ti zgaltaie ficatii) mi se desfac niste coliere din alea cu surub pe la motor si mi-e frica sa nu se desfaca de tot, si sa imi intre cine stie ce pisica pe acolo, ca sunt groase cauciucurile alea care le tin colierele stranse si ar putea sa intre un pisic mai mic sau un dihor ceva, UNDE GASESC NISTE COLIERE CARE SE SIGILEAZA SA NU SE MAI DESFACA?!
si unde naiba e Sportivu ca el parca stia din astea, ca mai m-am ajutat cu el odata cand mi s-a stricat incalzirea la oglinda retrovizoare si nu mai mergea nici lumina inauntru, nu stiu dar a fost urat tare ca imi ingheta oglinda retrovizoare da m-a ajutat si acum merge, doar ca nu se mai opreste, e calda mereu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.