Moto e tras pe dreapta de mai multi ani. Prin 2023 am masurat compresie, stiam cupa cum invarta la pornire ca ceva nu e in regula, iar mai jos sunt rezultatele:
#1 195PSI
#2 170PSI
#3 135PSI
#4 185PSI
Apoi am masurat distanta la fiecare piston intre TDC si capacul de valve:
#1 26.31mm
#2 26.24mm
#3 27.25mm
#4 26.03mm
Banuiala mea era o biela indoita, e un defect intalnit pe acest model - se strica robinetul de benzina, de la robinet curge benzina prin furtunas de vacuum care e leaga robinetul de cilindru #3, si la pornire urmeaza hidrolock.
Am inceput sa desfac motorul, iar ipoteza este definitiv confirmata:
Click to view attachmentQUOTE (bartro @ Jul 27 2012, 05:55 AM)

Robinet este actionat vacuumatic. Dupa ce porneste motor, si existe o depresiune in galerie de admisie, depresiune este folosita ca sa se deschide robinet. Are acolo niste membrane, un cui cu garnitura si un arc. Ieri am desfacut robinetul, si am gasit membranele rupte. Din cauza asta picura benzina din robinet doar cand mergea motorul. Si e posibil sa fie si tras ceva aer fals si/sau benzina prin furtunas de comanda legat la admisie.
Am facut comanda la set de reparatie pentru robinet, si pana vine am anulat comanda vacuumatic cu dezavantaj ca acuma trebuie sa tin minte sa inchid/deschid robinet manual.
A, s-a mai rupt si cablu de acceleratie intre timp. Am ajuns la 51.155km pe bord.
Incerc sa-mi aduc aminte daca a facut hydrolock la mine atunci, dar nu imi amintesc sa fie fost asa.