Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kawasaki GPZ900R
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Alte marci
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
bartro
Da, la 15w50 ma gandeam si eu. Garnitura am de cautat, cel existent s-a rupt cand am scos capac. M-am mirat ca nu era lipit cu silicon tongue.gif nu prea am vazut asa ceva in Romania biggrin.gif
Iarna a stat cu ulei nou, rezervor plin dar si cu borne cuplate. Ca si iarna trecuta. O sa porneasca fara probleme oricum.
De motul nu stiu ce sa zic, a avut un prieten la Zephyr 550 si cand am dat jos era degradat destul de mult dupa un an de mers. Nu evit dar nici nu o sa caut in mod deosebit.

Intinzator gasesti?
sckhreech
Ma interesez azi de intinzator , dar o sa imi trebuiasca toate datele de la moto , serie , model an , etc. Dami-le pe PM si sa vedem ce pret imi da furnizorul meu . Daca e ceva ii pun o intrebare si de garnitura respectiva. Astept datele si ne auzim mai tarziu . Si sa imi zici exact ce piese vrei , intinzator , patina , etc.
Bafta
bartro
Kawasaki GPZ900r / ZX900A, an 87, seria ZX900A035608.
Intinzator de la lant alternator cred ca vine cu tot cu patina. Intreaba si de garnitura te rog. Mai am nevoie si de cablu de acceleratie, sunt 2, imi trebuie ala de trage cand accelerezi. Si un filtru de ulei.
bartro
Am o oferta pentru intinzator lant: Intinzator lant alternator 39170-1053 la 732 RON sad (5).gif
sckhreech
Salut , iti raspund maine ca acum am vazut posturile.
Ala e codul de la intinzator ?
Bafta
sckhreech
Salutare :

Pentru piesa 39170-1053 pret 675 lei
Garnitura capac(cea mare din poza atasata ) - pret 42 de lei
Cablu de acceleratie din pacate nu imi gaseste furnizorul , dar vez ca se poate repara wink.gif
La filtru de ulei e o mica neconcordanta , ca am urmatoarele date in catalog
ZX900 A1-A12 (GPZ900R) Ninja--84-96 cod HF401 (este cartus filtrant , fara carcasa de otel)--30 de lei
sau
ZX900 B1,B2,B3,B4 (ZX-9R) -- 94-97 cod HF303 (este filtru in carcasa de tabla cu filet ) -- 35 de lei
Link catalog :http://www.hiflofiltro.com/17.0.html?&L=0
Cred ca motocicleta ta este defapt 96 ,ca si la microfise apar neconcordante cu anul si modelul , acolo tot 86 imi apare.
Link catalog informativ piese : http://www.powersportspro.com/pages/parts/...9/Kawasaki.aspx
Click to view attachment
Pret ulei Motul 5100 15w50 bidon 4 L - pret 150 lei .
La ulei si filtru iti pot face discount 10% .
Termen de livrare piese , aprox 2-3 saptamanii

Bafta multa.
bartro
QUOTE (sckhreech @ Feb 16 2011, 03:52 PM) *
Pentru piesa 39170-1053 pret 675 lei

Ce pret are chestie asta.. Nu imi permit, o sa incerc sa reconditionez pe cel existent intai. Daca nu iese, o sa iau din GB la 100 de Euro.

La garnitura, filtru (e cartus, motocicleta e din '87) si ulei tot 2 - 3 saptamani e timpul de livrare?
sckhreech
filtru si ulei oricand
sckhreech
Garnitura tot pe comanda 2-3 saptamani

Garnitura tot pe comanda 2-3 saptamani
bartro
Tot cautand am dat peste forumul nemtesc de GPZ900r, unde cineva spune ca de obicei arc de mechanism de blocat de la lant de alternato este problema; sa slabeste in timp. Am si un nr de piese:
92081-1668 -> Feder für 6,50€ excl. MwSt
Si pentru lant, dar nu pare prea uzat la mine:
92057-1161 -> Kette für 14,00€ excl. MwSt

O sa incerc sa inlocuiesc intai arc ala, ar fi un fix mult mai ieftin.
sckhreech
Daca nu ma insel lantul era ieftin , parca ceva de genul 15 euro, daca vrei ma interesez maine de codurile de mai sus .
bartro
Da, te rog, daca ai timp.
sckhreech
Salut,
Din pacate am dat codurile la verificat la furnizor si nici unul dintre ele nu se poate aduce , si nici nu imi poate da pret .
Imi pare rau ca nu te pot ajuta sad.gif
bartro
No problem, multumesc oricum de sprijin! O sa vad cum rezolv problemele.
bartro
Am gasit si arc de la intinzator.. kastravaki power!

bartro
O problema enervanta:


Cand ploua, sa umple gaura de bujie de la cilindru 1 cu apa. Uneori si gaura de la cilindru 2. Rezultat: rateuri, sau nu merg deloc cilindrii pana nu le usuc bine.
Din fabrica a avut niste dup-uri acolo, dar probabil un mechanic talentat le a considerat inutile.
TiL
Sau dai cu buretele inainte sa pleci.

Sa vezi ce rateuri da toyota dupa o noapte ploioasa, desi e noua si are capota intreaga deasupra motorului mega_shok.gif
haifisch
@ TiL http://www.youtube.com/watch?v=hspNaoxzNbs

asta cred eu despre gramada aia de plastic
bartro
Am gasit ceva piese de schimb:
- rezervor in care nu ploua, sper, plus tampoane de suport
- carburatoare toate 4 bucati
- releu principal (la mine ars si inlocuit de unul de bmw dar e prea custom asa)
- cadru suport carene inferioare, din pacate carene nu mai erau
- semighidoane originale plus capac contact care vine intre ele, pe motorul meu este montat un ghidon touring care e cam lat
- carligi legat bagaj care la mine lipsesc
- vas antigel
Toate de la o motocicleta cu 29.000km la bord smile.gif
bartro
De la gpzzone:


Sper in weekend sa schimb lant distributie, sa montez claxoane noi, semnal, alt set de carburatoare, placute noi, ..
bartro
Am reusit sa fac tot ce am propus. A fost mai dubios cu distributie, nu picau semne cum trebuie. Apoi m-am dat seamna ca a umblat cineva aiura acolo, si axele cu came erau puse cam 180 de grade gresit. Adevar e ca niciodata nu a mer motor asta cum trebuie, la ralantiu. Credeam ca de vine era carburatie, dar poate era aiura te tot pus distributie. Aveam si probleme frecvente cu rateuri in admise etc. Sper sa fie istorie acuma.
Am mai avut si emotii - dupa ce am terminat tot, nu pornea mobra.. dat jos iar capace de distributie, verificat inca odata tot. Ciudat era ca nu simteam depresiune in admisie cand invara motorul, si am crezut ca tot nu am nimerit cum trrebuie cu distributie. Pana la urma era de la cablu de acceleratie - erau deschise clapetele de la carburatoare si nu tragea un amestec corect pentru pornire smile.gif si nici nu facea vacuum in admisie.
Odata ce a pornit, am impresie ca merge mult mai rotund motorul.
bartro
Am facut azi ITP dance2.gif
bartro
compresie 1 la 4 sad.gif
11 10.6 9 13
bartro
Ieri seara s-a stricat GPZ in trafic. A explodat un furtun de la sistemul de racire, si a dat tot apa afara, geyser style. Din pacate, fix pe piciorul meu. Asa ca acuma stau acasa cu arsuri de gradul 2 pe glezna.
TiL
funny.... not.

E invidioasa pe copilul ala mic aparut in familie.
bartro
Da.. foarte tare. Dar si foarte rar.
bartro
Kawasaki a pornit bine dupa iarna. Azi am mers prima data pe an asta cu ea la munca, si prin oras ca sa platesc avans la o pereche de cauciucuri noi.
O ma mai inlocuiesc busonul de benzina, trebuie curatat lantul, si sper ca trec si sezon asta fara mari probleme.
xander
ai rezolvat problema de compresie?
bartro
Nu. O sa mai trag de el un an asa cum e. Intre timp o sa fiu atent la piese pe ebay et al. Cilindru cu compresie scazuta cel mai probabil are probleme cu supapa de admisie, uneori da un rateu in admisie. Se si explica, am gasit distributie pus total aiura.
bartro
hmda, bube.

Din 2009 pana toamna anul trecut nici macar am completat odata antigel. Pana cand in toamna am vazut ca s-a urcat temperatura spre rosu. In vas de lichid era destula antigel inca, dar mai are si un buson de presiune pe curcuit, si acolo se vedea ca in sistem era scazuta nivel.
Am completat atunci, si a 2-a zi a explodat un furtun de racire fix peste piciorul meu. Nu am mers ceva saptamanii pe motor din cauza arsurii, iar furtunul a fost inlocuit si antigel schimbat.
Pana s-a facut iarna am mai mers sporadic pe motor, si nu mai am avut probleme la sistem de racire.

Acuma dupa iarna am spalat vas de antigel, si cred ca era infundata furtunas cu care vas alimenteaza sistemul de racire. Asta explica de ce aveam vas plina de antigel, iar nivel scazut in sistemul de racire. Am rezolvat, curata, montat la loc, mers cu motor, tot ok.

A 2-a zi, suprize, curge atigel in 4 locuri. Sistem de racire are niste tevuse infipte in bloc, etansarea se face cu O-ringure de cauciu. Aparent au cedat mai mutle deodata sad.gif
Sau poate am mers eu mult timp cu prea putina lichid de racire, si nu a facut presiune cum face acuma cand am remediat problema cu alimentarea blocata?

Am mai cumparat 4 burdufe de carburator, le am mai schimbat odata in 2010, dar erau ceva aftermarket si s-au fisurat. Am si cumbarat un buson nou de benzina:
georgem
Unde le-ai gasit? Erau pe stoc?
Nu ma intereseaza pentru mine, dar sunt curios pentru ca citisem de niste comenzi Kawasaki pe motociclism.ro unde a durat foarte mult pana au fost aduse piesele.
bartro
Eu cumpar piesele de pe http://www.gpzzone.co.uk/ . Platesc PayPal, in 4 zile le am prin posta acasa, prin Royal Air Mail smile.gif
Site-ul este specializat numai in GPZ900r si cel de 500. Au in oferta si piese originale, si aftermarket, si totul e in stoc.

Dar si prin tara mai erau niste firme, dar intradevar, la o motocicleta ca asta, doar pe comanda, si poate sa dureaza 1, 2 saptamani pana iti vine piesea.

Si pentru lucruri care pot fi cumparate si SH, exista Ebay.
bartro
Am inlocuit o-ringuri la tevi de racire pe fata, se pare ca e etansat bine acuma. Am mai inlocuit un furtun de racire undeva jos, cel care a explodat intoamna anului trecut si care a fost atunci reparat provizoriu cu un furtun de Dacia.
Pentru ca fiecare reparatie la sistem de racire are ca rezultat o presiune mai bine mentinuta, pica garnituri etc in alte locuri. Vad ca azi a picurat un pic la pompa de apa, unde are si acolo un o-ring la nu stiu ce teava. Vedem ce sa intample, nu as umbla acolo pentru ca acces este foarte greu. Am observat ca si temperatura creste mai putin acuma, ventilator de racire porneste mai rapid.

Am inlocuit si lant de alternator / electromotor, cel veche era uzata si facea galagie, dar si cu cea noua mai face. It's a Kawasaki.

Desi e animal batran cu defecte legat de varsta, ma bucur in continuare de motor asta cool.gif
bartro
Am reusit sa gasesc si sa montez 2 cauciucuri noi, Avon AV45 azaro sport pe fata si Avon AV56 storm 2 ultra spate. In mod normal este recomandat sa montezi cauciucuri 'pereche', adica din aceas seria, pe fata si pe spate, dar pentru ca GPZ are niste dimensiuni mai rar intalnite la roti, asa ceva este greu de gasit. Ce gaseam 'pereche' erau de tehnologia veche, si/sau cu review-uri mai slabe. Am gasit insa combinatie asta de Avon, sunt si radiale, si am hotarat sa incerc.

Montaj a durat 3 ore (estimat a fost o ora), dar se pare ca la motociclete de varsta asa, totul e mai complicat.

Primele impresii sunt bune, motocicleta se lasa mai usor in viraj, frana tine mai bine, nu am ajuns la limita de aderenta inca, chiar daca sunt cauciucuri Touring si nu chiar sport, care au o compozitie de cauciuc mai moale.
bartro
Ieri am dezgropat rezervorul original de la GPz. Am inlocuit-o anul trecut, pentru ca avea o problema la buson, si dupa o ploaia aveam mereu apa in benzina. Intre timp am cumparat un buson nou, si acuma m-am apucat sa curat rezervor. Intai golire, apoi clatit cu apa multa, apoi electroliza. Pasul final va fi aplicare de un strat de protectie special pentru rezervoare de benzina metalice.

Pentru electroliza eate nevoie de o sursa de tensiune mica dar capabil de cativa ampere (e.g. 12V de la un redresor), un amestec de apa si detergent de rufe in rezervor (cu apa calda procesul chimic se accelereaza) si un electrod de cam orice metal mai putin inox, care o sa face resturi toxice. Electrod se introduce in amestecul fara sa atinge metal din rezervor. Pe electrod sa pune , pe rezervor - . Dupa scurt time se face o spuma si o sa iese mizerie la suprafata. Electrodul trebuie curatat frecvent.

Poze cu work in progress (ce era in rezervor, in timpul electroliza, si la prima curatare de electrod):
xox
Ce-ai folosit ca electrod, un surub mai lung si gros?
bartro
Da, avea si o bucata de tabla gen folosit la pereti rigips atasata, dar asta s-a decompus rapid. Apoi am gasit baza de niste platini veche de BMW.. orice bucata de metal veche merge.
bartro
Niste poze de azi, facut la Caldarusani, unde am fost cu georgem:
bartro
Schimbat ulei, comandat prinderi de carene ca sa le pun si pe cele lipsa, comandat 4 bugii iridiu.
A, si spalat filtru de aer pentru ca aparent asa se aduna praf urban in 5000km:
bartro
Poze de sambata:
MAD520
LIKE wink.gif
bartro
hm, picura ceva benzina la robinet. Aveam speranta sa fie furtunul de vina, dar nu e.
bartro
Robinet este actionat vacuumatic. Dupa ce porneste motor, si existe o depresiune in galerie de admisie, depresiune este folosita ca sa se deschide robinet. Are acolo niste membrane, un cui cu garnitura si un arc. Ieri am desfacut robinetul, si am gasit membranele rupte. Din cauza asta picura benzina din robinet doar cand mergea motorul. Si e posibil sa fie si tras ceva aer fals si/sau benzina prin furtunas de comanda legat la admisie.

Am facut comanda la set de reparatie pentru robinet, si pana vine am anulat comanda vacuumatic cu dezavantaj ca acuma trebuie sa tin minte sa inchid/deschid robinet manual.

A, s-a mai rupt si cablu de acceleratie intre timp. Am ajuns la 51.155km pe bord.
bartro
Sper sa junge ok din Germania:
TiL
urmeaza un babyseat?
Sau te multumesti cu the babe-seat?
bartro
Ofticosule! tongue.gif
TiL
sad (5).gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.