Ciupanezu
Nov 24 2009, 12:31 PM
243 km/h
bartro
Nov 24 2009, 01:06 PM
QUOTE (Ciupanezu @ Nov 24 2009, 12:31 PM)

243 km/h
Iata cine stie

Mai am vazut un 900r de vanzare in Calarasi, te intereseaza?
Ciupanezu
Nov 24 2009, 01:16 PM
Tot n-am luat permisul, însă mi-am luat bicicletă.
bartro
Nov 24 2009, 01:29 PM
Sa ai o motocicleta ar fi un stimulant bun..
Ciupanezu
Nov 24 2009, 01:39 PM
Poate la primăvară.
Cel puţin, asta îmi doresc.
bartro
Nov 24 2009, 02:01 PM
Acuma sunt preturi bune, la primavara cresc ca ciuperci.
Ciupanezu
Nov 24 2009, 08:37 PM
Ai link?
bartro
Feb 26 2010, 07:38 PM
Azi am dat jos un pic husa de pe moto, care nu mai a fost pornit de cand a picat prima zapada, undeva in Decembrie. A pornit la a 4-a cheie

. Nu am tinut baterie in casa, nimic. Totusi au aparut ceva probleme, vad ca switch de bec de frana pe frana fata e un pic intepenit, si nu am reusit sa deschid buson de la rezervor. Cilindru de la cheie e plina de apa, which is not good.
Desi mi s-a facut dor de mers cu motocicleta, mai astept un pic pana sa mai curate strazi.
bartro
Mar 8 2010, 09:47 AM
Vineri am mers și prin zapada oleacă.. nu e de recomandat.

bartro
Mar 24 2010, 11:54 AM
bartro
Mar 31 2010, 09:52 PM
Se pare ca sau la peco sau la iarna a intrat apa in rezervor. Acuma ma lupt cu filtre blocate cu apa si rugina, si apa in carburatoare. Not funny at all
TiL
Mar 31 2010, 10:47 PM
la ce peco alimentezi de fel?
bartro
Apr 1 2010, 08:28 AM
QUOTE (TiL @ Mar 31 2010, 11:47 PM)

la ce peco alimentezi de fel?
N-am obicei, ultima data am nimerit Agip pe virtutii. Probabil nu e de acolo, nu pot sa dovedesc.
bartro
Apr 18 2010, 05:33 PM
Am avut ceva timp sa ma mai ocup de GPZ-ul. Am inlocuit saptamana trecuta burdufe de la galerie de admisie, ieri am facut joc la culbutori (toate aveau joc prea mic, asa se intample la motorul asta) si azi am pus 2 'goarne' de la un E28. Nu pra imi place cum arate, dar din punct de vedere de siguranta este o imbunatatire importanta. Original avea 2 claxoane, pozitionat intre radiator racire de apa si tobe. Una deja nu mergea, si celalt mergea numai cand motor era rece..
Cum era prea subtire firele de la instalatia electrica originala, am folosit un releu de la E32 si am tras un + direct de la baterie. Am facut modificari in asa fel in cat ca poate fi refacut original fara sa ramana urme.
bartro
May 12 2010, 09:47 PM
Merg zilnic cu GPZ-ica batrana. E fain. Din pacate insa sunete tipice ale GPZ-ul de 900 s-au accentuat. In viitorul aproape trebuie schimbat lant de distributie, lant si/sau intinzator de lant alternator, si la carburatoare trebuie umblat. O sa incep cu cui ponton, 4 bucati, am impresie ca nu isi mentine nivel de benzina constant in carburatoare. Am inceput si sa ma gandesc la o conversie la injectie, daca gasesc piesele necesare la un pret bun o sa incep sa strang incet cu incet cele necesare. Pana atunci o sa mai incerc sa rezolv mici probleme pe care le am cu carburatoare.
Vestea buna e ca am reglat joc la supape, si nu am gasit probleme la axe cu came, nici la supape. Bloc si chiulasa sunt sanatosi.
Am avut ocazia sa merg un pic pe un Suzuki Vstrom de 650. Motor de 650cmc, 2 cilindrii in L (parca e L ). Pe langa GPZ e un motor foarte moale. Adica, suspensie, sunet, acceleratie, sentiment la ghidon. Nu imi place, cred ca m-am obisnuit cu GPZ care e mai edgy. Nice. E buna. Nu sa fura (sper), nu sare in ochi, lumea ma intreaba frecvent daca e de 250cmc. Discret. Si totusi 115cai.
David
May 24 2010, 09:22 AM
CITAT(bartro @ May 12 2010, 10:47 PM)

Merg zilnic cu GPZ-ica batrana. E fain.
Am avut ocazia sa merg un pic pe un Suzuki Vstrom de 650. Motor de 650cmc, 2 cilindrii in L (parca e L ). Pe langa GPZ e un motor foarte moale. Adica, suspensie, sunet, acceleratie, sentiment la ghidon. Nu imi place, cred ca m-am obisnuit cu GPZ care e mai edgy. Nice. E buna. Nu sa fura (sper), nu sare in ochi, lumea ma intreaba frecvent daca e de 250cmc. Discret. Si totusi 115cai.
Old school, never die!!!
bartro
May 24 2010, 10:31 AM
QUOTE (David @ May 24 2010, 10:22 AM)

Old school, never die!!!

Am mai mers recent si pe un suzuki bandit de 600cmc, si GPz inca e favoritul meu

. Lipsa ce cuplu la bandit, si acceleratie lineara si cuminte lipsit de sunetele obisnuite de GPZ (tobe, admisie, sa aude ca o turbina un pic) si pozitia pe sa, bandit ma impinge in rezervor, pentru mine face GPz o motocicleta mai potrivita.
bartro
Jun 6 2010, 08:41 AM
Am mai descafut carburatoarele, era o problema cu nivel de benzina la una din ele. Cu ocazie asta am descoperit joc in axa de clapeta la 2 carburatoare. Cred ca de aici sa trag probleme cu ralanti (turatia nu e constanta, merge rar cu toate cilindrii la fel, desi sunt sincronizate).
bartro
Jun 7 2010, 10:01 PM
Am cumparat de pe ebay un set de 4 ITB-uri de pe un Honda
cbr900rr Fireblade C50 de 954cmc din 2003. Arate asa:

Are pe el inca valva de presiune de benzina, 4 injectoare, rampa, senzor MAP, potentiumetru de acceleratie, burdufe de admisie, si o chestie care cred ca se leaga la circuite de antigel pentru ridicat ralanti la rece. Toate asta la pret de 37 de Euro

. Sa vad daca reusesc sa le portivesc pe GPZ. Mai am calculator de injectie facut pentru septar, si imi mai trebuie o pompa de benzina, si timp.
Ciupanezu
Jun 7 2010, 11:13 PM
Moamă ce preţ!
xander
Jun 8 2010, 12:07 AM
QUOTE (bartro @ Jun 6 2010, 08:41 AM)

Am mai descafut carburatoarele, era o problema cu nivel de benzina la una din ele. Cu ocazie asta am descoperit joc in axa de clapeta la 2 carburatoare. Cred ca de aici sa trag probleme cu ralanti (turatia nu e constanta, merge rar cu toate cilindrii la fel, desi sunt sincronizate).
verifica bujiile si vezi daca sunt diferite la culoare
poate unul din carburatoare are probleme la jiglorul de relanti
mai verifica daca stai mai mult cu ea la relanti daca nu se supraincalzeste
problema cu variatii la relanti aveam si eu la wr ul meu(ce i drept e 1 singur piston nu 4 ca la tine) dar si astea sunt ff pretentioase
rezolvarea la mine a fost prin schimbarea jiglorului de relanti cu unul mai mic pt ca primea mai multa benzina decat trebuia, avea amestecul bogat si oricat reglam din surubul de amestec tot nu era constanta turatia la relanti
bartro
Jun 8 2010, 09:59 AM
QUOTE (xander @ Jun 8 2010, 01:07 AM)

verifica bujiile si vezi daca sunt diferite la culoare
Le tot verific, erau la fel de obicei, si ca culoarea erau bine. Spun de obicei, pentru ca am patit sa merge bine motocicleta pana la ultima curba inainte sa ajung la serviciu, unde brusc am ramas cu 3 cilindrii functionala, si gaseam cat o bujie uda tot. Asta sper sa fie rezolvat cu curatare de cui ponton. Am schimbat si bujiile si am curatat + uns filtru de aer.
Momentan merge (in afara de ralanti variabil), nu mai miroase a benzina, dar am alta problema. Cand accelerez tare, moare initial dupa care decoleaza cum trebuie. Asta doar la prima accelerare puternica. Apoi merge bine, ceva timp, pana stau de exemplu la un semafor, si sa repete ciclu. Deci cat timp merg tare, merge bine. Cred ca are legatura cu circuit de alimentare de benzina care e cu 'caderea libera', adica nu are pompa, dar cumva nu exista traseu ideal pentru furtun din rezervor pana la carburatoare. Ideal ar fi sa fie furtun in scadere pe tot traseu, dar din cauza cum e construit motocicleta, asta nu este posibil. Din robinet furtun se duce un pic in sus, si acolo se formeaza un dop de aer.
ai luat injectie ///Motorsport
xander
Jun 8 2010, 11:39 AM
trebuie defacute carburatoarele si curatate
problema cu datul in nas la prima aceleratie brusca o avea si al meu
cand am desfacut carburatorul avea piatra depusa de la benzina si nu lucra pompita care arunca jet de benzina la deschiderea brusca a acceleratie
asa ceva poate are si a ta
dopul de aer de pe furtun nu impiedica cu nimic
Engineers are the ones that enjoy this the most. - Se aplica si la bmw si e copyrighted by me, da?
05aBi
Jun 8 2010, 12:19 PM
Ce ar mai merge pe un m10 ITB-urile.
bartro
Jun 8 2010, 01:15 PM
QUOTE (xander @ Jun 8 2010, 12:39 PM)

trebuie defacute carburatoarele si curatate
problema cu datul in nas la prima aceleratie brusca o avea si al meu
cand am desfacut carburatorul avea piatra depusa de la benzina si nu lucra pompita care arunca jet de benzina la deschiderea brusca a acceleratie
asa ceva poate are si a ta
Chiar sunt curate, carburatoare. Si odata trecut fortat peste lag ala, accelereaza normal, chiar si dupa oprire si plecare de pe loc blana.
QUOTE (05aBi @ Jun 8 2010, 01:19 PM)

Ce ar mai merge pe un m10 ITB-urile.

Crezi ca eu nu m-am gandit?

QUOTE (xander @ Jun 8 2010, 12:39 PM)

dopul de aer de pe furtun nu impiedica cu nimic
Am ridicat odata rezervor sus, cnad aveam inca un filtru de benzina in-line care tot era plin de aer, ca sa umplu tot cu benzina. A mers excelent apoi, pana s-a umplut la loc cu aer. Ceva dubios sa intample. Si oricum, robinet de benzina trebuie sa fie cel mai jos punct, ca altfel nici nu iti curge toate benzina din rezervor si ramai in pana prostului cu inca ceva benzina in rezervor....
David
Aug 17 2010, 11:11 AM
CITAT(bartro @ Jun 8 2010, 02:15 PM)

Am ridicat odata rezervor sus, cnad aveam inca un filtru de benzina in-line care tot era plin de aer, ca sa umplu tot cu benzina. A mers excelent apoi, pana s-a umplut la loc cu aer. Ceva dubios sa intample. Si oricum, robinet de benzina trebuie sa fie cel mai jos punct, ca altfel nici nu iti curge toate benzina din rezervor si ramai in pana prostului cu inca ceva benzina in rezervor....
Nu exista posibilitatea sa ai in rezervor, in dreptul sorbului, o sita si aia sa fie infundata ?
bartro
Aug 17 2010, 01:15 PM
QUOTE (David @ Aug 17 2010, 12:11 PM)

Nu exista posibilitatea sa ai in rezervor, in dreptul sorbului, o sita si aia sa fie infundata ?
Trebuie sa exista acolo o sita, dar nu am verificat. Curge bine. Oricum, de cand am inlocuit bujiile NGK cu unele Champion, merge bine.. a ramas doar problema cu ralanti ridicat la cald (sa freaca clapetele de corp de carburator). Nu stiu daca mai intre apa in rezervor, nu mai prea a plouat.
David
Aug 17 2010, 09:38 PM
CITAT(bartro @ Aug 17 2010, 02:15 PM)

Trebuie sa exista acolo o sita, dar nu am verificat. Curge bine. Oricum, de cand am inlocuit bujiile NGK cu unele Champion, merge bine.. a ramas doar problema cu ralanti ridicat la cald (sa freaca clapetele de corp de carburator). Nu stiu daca mai intre apa in rezervor, nu mai prea a plouat.
Joc in axul clapetelor de acceleratie?
bartro
Aug 17 2010, 09:40 PM
Probabil.
bartro
Sep 1 2010, 05:29 PM
georgem
Sep 1 2010, 08:28 PM
Am vazut si eu o gramada de Moto Guzzi in Palermo vara asta, foarte frumoase. Motorul V2 transversal (la fel ca si la modelul asta) e specific lor, n-am vazut la alte marci asa ceva. Si multe erau cu cardan, nu necesita intretinere ca la modelele cu lant, unde la ~500 km trebuie uns lantul. Si asta pare a fi tot cu cardan, cel putin eu nu vad lantul in poze. Esapamentul e de asemenea interesant. Pretul e maricel, dar probabil costa mult de noua.
E ciudata reclama pe care i-oi face insa proprietarul: "un design vechi cu piese de calitate inferioare"
Ciupanezu
Sep 1 2010, 08:41 PM
QUOTE (bartro @ Sep 1 2010, 06:29 PM)

E frumoasă, însă nu cred că merge de banii ăia, e pentru excentrici, colecţionari.
Cu suma aia iei o japoneză foarte tare şi foarte recentă.
xander
Sep 1 2010, 11:05 PM
e scumpa la intretinerea la moto guzzi
este reprezentanta chiar aici unde stau........ noi sunt extraordinar de scumpe
bartro
Sep 2 2010, 08:33 AM
Guzzi e una clee mai veche producatori de motociclete. E o marca cu o istoria bogata, cu un stil apart. Un ca un fel de varianta Europeana de Harley Davidson. De aici sunt si preturi. Nu trebuie facut comparatie per cai putere cu Japonezele. Cei care merg cu BMW trebuie sa stie cum e lucru asta. E cu cardan. Guzzi nu prea a facut cu lant. Asta stii ei se face: V2 transversal cu cardan. Si le fac bine. Cuplu, nu cai.
Nu stiu cat de scumpa la intretinere, bauiesc ca depinde de cat sa strica. Ca nu ma duc la service pentru un schimb de ulei. Pret e maricel, da. Nu am bani oricum, doar ma bucur sa vad asa ceva de vanzare in Romania, intre toate R6, R1, 900RR si alte plastice care sunt 'foarte tari'.
georgem
Sep 2 2010, 10:23 AM
In Palermo erau multe Moto Guzzi de toate varstele pe strada si parcate.
De asemenea, m-a impresionat numarul mare de motociclete BMW R1200R pe care il vedeam pe strada (si R1150R, care presupun ca e modelul putin mai vechi). In Romania n-am vazut inca niciuna modelul asta pe strada...
bartro
Sep 2 2010, 10:40 AM
Bucuresti e prin de vitezane. Insa, cand am fost la Sovata, am vazut mai multe motoare de touring pe drum. Depinde de popor, deci. Un coleg a fost recent in Lisabona, acolo tot multi cu BMW-uri RxxxxX merg, pe piatra cubica, sine de tramvai, denivelari, ploiae, dealuri. Si nu cade nimeni.
pai ma astept sa fie mai stabile astea touring, sa se lase mai greu impresionate de o sina de tramvai. E adevarat, cu o pitzipoanca mica probabil jonglezi mai usor cand vezi obstacolul.
Georgem, mi-au curs odata ochi la doua bmw-uri parcate unul langa altul, cred ca era unul ultima generatie si unul generatie anterioara... superbe. Erau in fata mol cotroceni.
Ciupanezu
Sep 2 2010, 12:10 PM
QUOTE (bartro @ Sep 2 2010, 11:40 AM)

Bucuresti e prin de vitezane. Insa, cand am fost la Sovata, am vazut mai multe motoare de touring pe drum. Depinde de popor, deci. Un coleg a fost recent in Lisabona, acolo tot multi cu BMW-uri RxxxxX merg, pe piatra cubica, sine de tramvai, denivelari, ploiae, dealuri. Si nu cade nimeni.
Asta se întâmplă parţial din cauza unei culturi inexistente în multe cazuri, dar şi din cauza costurilor.
O motocicletă touring bună costă destul de mult, mult mai mult decât una super sport destul de forjată.
georgem
Sep 2 2010, 12:33 PM
QUOTE (TiL @ Sep 2 2010, 12:36 PM)

Georgem, mi-au curs odata ochi la doua bmw-uri parcate unul langa altul, cred ca era unul ultima generatie si unul generatie anterioara... superbe. Erau in fata mol cotroceni.
Da, te cred

Ceva ce cred ca e unic la motocicletele BMW e suspensia fata, care am inteles ca e extraordinara. Pun si 2 poze cu BMW R1200R dintr-un anunt de pe www.moto.it, sper sa nu se supere Bart ca ii stricam topicul (poate sterge sau muta acum post-urile daca vrea

)
Click to view attachmentClick to view attachment
bartro
Sep 2 2010, 12:58 PM
QUOTE (georgem @ Sep 2 2010, 01:33 PM)

Ceva ce cred ca e unic la motocicletele BMW e suspensia fata
Este o incercare pentru a evita modificari in ciclistica din cauza suspensie. Altfel spus, e neutral si in curbe cand iei o denivelare. Sunt mai multe abordari, la alte marcii la tema asta. Se spune ce cel ales de BMW ar fi destul de bun.
Ce mai e interesant e suspensie spate la cele cu cardan. Au trick-uri si acolo ca sa rezolva problema tipica de motor cu carda. Guzzi au si ei acolo gandit la ceva.
Ciupanezu
Sep 2 2010, 01:18 PM
QUOTE (georgem @ Sep 2 2010, 01:33 PM)

Da, te cred

Ceva ce cred ca e unic la motocicletele BMW e suspensia fata, care am inteles ca e extraordinara. Pun si 2 poze cu BMW R1200R dintr-un anunt de pe www.moto.it, sper sa nu se supere Bart ca ii stricam topicul (poate sterge sau muta acum post-urile daca vrea

)
Click to view attachmentClick to view attachmentAm o cunoştinţă care are un BMW R1200R, l-a cumpărat nou de la reprezentanţă.
E extrem de mulţumit, motocicleta e foarte puternică şi are un cuplu extraordinar.
georgem
Sep 2 2010, 01:51 PM
QUOTE (Ciupanezu @ Sep 2 2010, 02:18 PM)

E extrem de mulţumit, motocicleta e foarte puternică şi are un cuplu extraordinar.
Daca nu era o motocicleta extraordinata nu erau asa de multe in Sicilia, unde lumea e mai saraca decat in nordul Italiei, si avand in vedere ca Italia are probabil cel mai mare numar de marci de motocliclete dintre toate tarile... Sigur, sunt foarte multe motociclete italiene si japoneze, dar nu ma asteptam sa vad atat de multe motociclete BMW, care sunt scumpe.
Daca mi-ar face cineva cadou o motoclicleta la alegerea mea, asta ar fi, R1200R
bartro
Feb 12 2011, 09:52 PM
Azi am demontat capacele de la ambreiaj, distributie jos, si capac culbutor. Am facut niste masuratori si un un inventar pentru ce piese imi trebuie ca sa incep sezon de an asta in forta

Bilant: lant distibutie e in parametri, patine sunt bune, lant alternator e ok, si patine de acolo sunt ok (o bucatica mica e rupta dar nu cred ca influenteaza functionarea).
Ce trebuie este intinzator la lant de distributie, are o scurgere de ulei. Si s-ar putea sa fie o problema cu intinzator de lant la alternator. Sa auzea galagie de acolo, acuma cand am dat 'la cheie' am vazut ca mechanismu de amortizare de socuri nu prea merge.
Ma bucur pentru ca motorul arate foarte bine inauntru, nici axele cu came nu au uzura, nu sunt depuneri ciudate, etc.
O poza cu lant de la alternator + o parte din intinzator:
sckhreech
Feb 12 2011, 11:21 PM
Partea lipsa de la intinzator nu este o problema . Intinzatorul ar trebui sa il dai jos , sa il cureti si sa ii intinzi arcul putin . E normal sa fie zgomotos motorul , Kawasaki-urile nu sunt niste motoare chiar silentioase , mai ales cele de generatie veche . Cu ulei bun si o intretinere corespunzatoare te tin o vesnicie . Ce ulei folosesti?
bartro
Feb 13 2011, 12:25 PM
QUOTE (sckhreech @ Feb 12 2011, 11:21 PM)

Partea lipsa de la intinzator nu este o problema . Intinzatorul ar trebui sa il dai jos , sa il cureti si sa ii intinzi arcul putin . E normal sa fie zgomotos motorul , Kawasaki-urile nu sunt niste motoare chiar silentioase , mai ales cele de generatie veche . Cu ulei bun si o intretinere corespunzatoare te tin o vesnicie . Ce ulei folosesti?
Arc tine destul de bine, dar mai are un mechanismu care teoretic trebuie sa previne miscare in sens de slabire a lantului. Mechanismu nu am prins in totalitat in poza, din pacate. Sa vede doar tija care sa duce in jos. Tija aia trece prin o tablita, care sa misca si ea, si care are alt arc care o tine apasat pe tija. Asa ca tija trece prin gaura in tablita, dar nu drept, si asa trebuie sa sta blocata. Dar nu prea sta. Eventula pot sa incerc sa itind arc de la mechanismu asta, dar probabil trebuie inlocuit daca exista uzura la combinatie tija / tablita. Am gasit la 100 de Euro piesa asta..
Stiu ca sunt motorare galagioase, al meu e groaznic mai ales cand nu merge rotund. Cand merge rotund e ok-ish. Peste 2500rpm insa nu sa mai aude nimic suspect

Bec de ulei sa stinge imediat la pornire si nu s-a aprins niciodata in mers, deci motor pare chiar ok, si inspecite facuta ieri m-a linistit.
Nu stiu ce ulei avea, nu mai tin minte, ceva 10w40 sau 15w40 semisintetic de o marca buna. La toamna am pus un ulei ieftin doar sa trece iarna fara ulei vechi in motor, acuma vreau sa pun un ulei bun, chiar sintetic pentru ca merg vara mult prin Bucuresti si sa inchinge destul de tare. Pot sa-mi faci o recomandare?
sckhreech
Feb 13 2011, 01:54 PM
Inseamna ca intinzatorul este mecanic. La 100€ e ok pretul , e pretul pietei , si oricum la majoritatea mototcicletelor la care am reparat , toate au trecut mai intai printr-un schimb de intinzator , fie el hidraulic sau mecanic , si apoi kituk de distributie.
Ca ulei , eu la gsxr-rul meu ,care e generatie tot veche folosesc 15w50 5100 semisintetic de la Motul . Sfatul meu este sa mergi neaparat pe 15w50 , deoarece motorul are ceva km l abord , si jocurile care apar in motor trebuie suplinite de un ulei un pic mai gros , si daca zici ca mergi mult si in oras , atunci acest ulei este alegerea perfecta. Daca pui full sintetic , o sa ai marea surpriza sa ti-l manance in veselie , chiar daca motoorul este in minitile lui , ca atunci cand a fost proiectat motorul , uleiurile sintetice nici nu existau.
Cat despre 15w40 , nu prea o sa gasesti la fabricantii consacrati . Regimurile termice ale motocicletelor sunt putin diferite de cele de auto , si asta forteaza fabricantii de uleiuri sa produca alte game cu alti indicatori termici si de vascozitate . 15W50 e ok ca e si putin mai gros la rece , si tine si mai bine la temperatura decat xxW40 .
Semisinteticul zic eu ca e cea mai buna alegere , iat Motul este o marca de renume in industria lubrefiantilor atat moto cat si auto . Daca ai nevoie de ulei si de consumabile la motocicleta ,placute , filtre ,bujii , discuri , ambreiaje , etc , reparatii si nu numai , nu ezita sa ma contactezi si o sa incerc sa iti fac o oferta cat pot de buna la produsele pe care le doresti. Vezi cand pui capacul la loc sa incerci sa il pui cu garnitura noua , daca nu ai incearca sa o folosesti pe cea veche dar sa fie in stare buna , ca altfel o sa iti pishe ulei pe langa capac, mai ales ca acolo este si ambreiajul , care se invarte in ulei si creaza o oarece presiune (impropriu zis presiune , defapt agita uleiul in carterul respectiv) .
Sper ca peste iarna ai lasat-o cu plinul facut si cu acumulatorul decuplat de la borne .
Bafta
sckhreech
Feb 13 2011, 02:10 PM
O poza cu monstruletul meu :
Click to view attachment
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.