Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kawasaki GPZ900R
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Alte marci
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
bartro
Dupa cautari multe:

bartro
Autobuz!
TiL
nais!
Cand le scoti la plimbare?
bartro
Sper WE asta. Negociez.
georgem
Mergi la vreo plimbare in week-end? Am face si noi o plimbare de duminica, nu foarte departe, dar inca nu stim unde...
bartro
Plec azi spre Rasnov, e intrunire moto in weekend asta.
georgem
Sa ne spui cum a fost.
Sambata seara m-au sunat 2 prieteni care s-au intalnit acolo si care au aflat atunci ca ma cunosc amandoi. Unul e cel cu care am fost in Germania sa ne luam motocicletele (el si-a luat Suzuki Intrudem 1800C), celalalt e cel care avea de vanzare o Honda VFR 800 pe care am si vazut-o, cand vroiam VFR 800, si care si-a luat in acelasi moment ca si mine Honda CBF 1000 (el din Italia). Ei se cunosc de multi ani, si cel cu Honda ca a mea era calare pe Intruder, si proprietarul ii povestea cum a adus-o din Germania, iar el stia povestea si l-a intrebat daca nu cumva cu George a fost, si asa si-au dat seama ca era vorba de mine smile.gif Oricum, tare faza, asa ca m-au sunat pe loc, sambata dupa 22:30.
bartro
M-am intors ieri. A fost frumos, dar este mai degreaba o ocazie de stat cu gasca decat o intrunire cu evenimente, conerte. Locul ales a fost camping la poalele cetatii Rasnov. Am ajuns vineri seara pe intunecat cu un grup de 5 motoare, am pus cort, si de acolo activitatiile au fost mancat, baut, plimbari de admirat motoare, sa vezi fete, unele cunoscute, multe nu.
Sambata m-am plimbat singur prin zona, spre Rucar (superb drumul pe serpentine, am incercat sa invat sa merg sportiv), spre Moieciu de sus, cheile gradistei, apoi am luat-o spre Brasov, ca sa ma intorc prin poiana spre Rasnov (frumos si durm asta).
Seara in camping m-am intalnit cu o colega de munca, care era cu sotul si gasca. Duminica am hotarat sa merg singur spre Bucuresti, si am ales traseu Dodul Dambovicioarei, Rucar (DN72), si apoi DN72a care pleaca de la combinat oltchim spre Targoviste, care are o bucata de drum foarte frumos in zona Malul cu Flori. Am mai luat si un radar mobil cu 71km/ora in localitate.

bartro
Pentru ca o toba are un sunet de rasnita:
georgem
Tobe noi?
bartro
Da, slip-on aftermarket de la MIVV, noi. Originale noi sunt foarte scumpe, si SH sunt mai toate ciuruite de rugina.
Pe langa problema cu toba finala (slip-on) stanga, mai trebuie sa repar si ceva la saxofon, in cel mai jos punct de tevusa de echilibrare s-a format niste gauri de rugina si incepe sa se aude, plus vine un miros in casca uneori. Bine ca vine iarna.

Iarna mai vreau sa fac revizie la furca, adica, schimb ulei, curatat etriere, si curatat/verificat sistemul de anti dive.
bartro
De o saptamana si ceva simteam ca se invarte mai greu. Vedeti cauza:
georgem
Ce-ai pus in schimb?
bartro
Apa destilata in schimb cu aer, si gata smile.gif
bartro
Batrana GPZ este momentan in service pentru furca. Eu adus-o pentru simteam ca nu mai lucra in parametrii, si au gasit cuzineti din furca uzate. Probabil din cauza ca nu a fost schimbat ulei din furca de foarte multi ani. Furca e mai speciala, tipic aniilor 80, cu suspensie cu aer si un sistem anti-dive.
Dupa ce termine (sper saptamana asta) o sa am etrierele curatate, sistem anti-dive fefacut, cuzineti schimbati si ulei nou. Cred ca schimbarea va fi spectaculoasa.
georgem
La Cesar in service e?
bartro
Da. Am optat pentru el pentru ca atelierul e in zona unde lucrez.
David

Ce face GPZ-ul? smile.gif
bartro
Asteapta primavara smile.gif
Am demontat tobele, radiator, carene pentru schimb de tobe si o reparatie la un o-ring la pompa de apa.
Saxofoane am gasit SH pe ebay iar finalele am gasit noi, tot ebay. Sunt curios ce o sa iese smile.gif
bartro
Soarele a rasarit smile.gif

Inca nu am incalecat sa insa. Am facut comanda la niste o-ring-uri pentru sistemul de racire, apoi trebuie montat o gramada de chestii la loc. In WE sper sa ma apuc.
bartro
Azi am lucrat 3 ore ca sa scot un prezon rupt de la galerie de evacuare din chiulasa. Pana la urma am garit prezonul pana nu mai era, am refacut filet si pus alt prezon la loc. Era bine daca erau 5 grade mai mult afara.
bartro
Azi am montat la loc sistemul de racire, cu inlocuirea de semering unde curgea, era taiata. Am pus si tobe noi Mivv. Pornit, mergea bine, apoi s-a prostit. Am lasat-o peste iarna cu ulei amestecat in benzina si cred nu i-a placut.
georgem
Ai pus tu ulei in benzina ca sa nu rugineasca rezervorul?
Eu am lasat rezervorul plin (complet plin) peste iarna, cu toate ca in manual spune sa golesti rezervorul si sa dai cu un spray cu aerosoli ca sa nu rugineasca.
bartro
Da, rugina era motivul. Cand pus-o la iernat nu aveam benzina in zona, dar aveam ceva ulei.
O sa fac plin intr-o zi cu soare si apoi cred ca va merge bine.
bartro
Am iesti si pe drum cu motocicleta, azi am venit la munca cu ea.
Anul asta inceputul a fost mai greu, am avut ceva probleme cu alimentare de benzina si de aprindere. Problema de mai sus nu a era de la benzina, erau 2 pipe de bujie pline de apa. S-a adunat acolo peste iarna, si furea scanteie.

Apoi a pornit greu pentru ca nu trecea benzina de filtru de benzina. La model asta de motor, alimentare de carburatoare se face fara pompa, e cu cadere libera. Dar e foarte la limita, daca ceva (filtru) opuna un pic de rezistenta, nu mai ajunge destula benzina, sau chiar deloc, in carburatoarele. Mai aveam o pompa de benzina, si duminica am montat-o. Apoi a mers un km bine, pana s-a inecat. Problema cu un cui ponton. Am desfacut toate 4 camere de nivel constant, am curatat, montat la loc, acuma merge bine.

Apoi s-au ars bec de faza scurta pe fata, si pozitia pe fata. Le am inlocuit si pe alea.

Ramana sa merg sa schimb ulei, filtru, spalat si intins lant si sper sa fie ok ceva vreme.
io'sŪ
CITAT(bartro @ Apr 16 2013, 09:34 AM) *
cui ponton

pontou smile.gif
bartro
Asa e, a scapat smile.gif
scuze!
io'sŪ
nici o problema , credeam ca nu stii cum ii spune in romana (tu oricum ar fii, ai voie sa gresesti in romana biggrin.gif )
xander
filtru de benzina nu e in rezervor pe robinet?
problema e de la uzura de la cui pontou nu de la pozitonarea rezervorului si nici de la filtru(daca e curat)

eu patesc problema asta cu alimentarea la servici la unele modele de tractoare de tuns iarba (noi)
porneste ff bine dupa iar dupa cateva secunde se opreste si nu mai vrea sa porneasca( se blocheaza cuiul pontou pe inchis) si il deblochez sufland putin cu compresorul pe la busonul rezervorului iar dupa functioneaza perfect
bartro
Filtru din rezervor e de tip sita si nu mai e bun, s-a deformat la baza. Trebuie un robinet complet parca. Benzina trece pe langa, iar rezervor are impuritati in el pentru ca e veche. Din cauza asta am din cand in cand probleme cu cuile. Sunt bune, cat timp sunt curate. Cand mai mergea inecat (odata pe 500 sau o mie de km se zicem), de obicei era suficient sa golesc carburatoarele prin surub de golire si sa fac un mic flush cu robinetul pe prime. De data asta nu mai am scapat asa ieftin si le am desfacut.

Dar mai e si o problema de design, se plang multi ca au probleme cu debitul de benzina, mai ales daca au adaugat un filtru in-line universal. Robinetul e la nivelul carburatarelor, rezervorul imbraca partial carburatoarele, caderea chiar e putina. Am avut filtru in-line cu sita, e bun pentru debit, dar se topesc din cauza plasticul casant. Filtre tip panza sau cum se numesc in mod curios sunt facute din un material care nu se topeste, dar ei introduc o mica rezistenta in circuitul deja problematic.

Am facut mai de mult o proba cu pompa de benzina, diferenta e instant sesizabila, motorul merge mai rotund la ralantiu, raspunde mai bine la acceleratie in gol, in mers e mai suplu si cu cuplu mai mare si la sarcina mica, plus chiar raspunde la reglaje de suruburi de amestec la circuitul de sarcina mica. Atunci am renuntat la pompa, crezand ca pot sa fac sa merge bine si pe sistemul original, dar m-am razgandit primavara asta cand nu aveam benzina in carburatoare si dupa ce am agitat un pic filtru a inceput sa curge. Acuma ce am pompa pot sa pun cate filtre vreu eu asa ca poate scap si de problema cu cuiele pontou.
xander
eu cred ca daca ai schimba robinetul cu unul cu filtru bun ai rezolva problema si nu ai avea nevoie de alte filtre sau pompe
bartro
Asa credeam si eu. Nu imi plac improvitatiile.
bartro
Weekend asta am fost pana la mare, era un asa-zis bike fest in mamaia, organizat de http://www.seawolves.ro/ .
Plecare vineri, ne a prins o ploaie sanatoasa pe autostrada, dar am mers fara probleme. Sambata pana la vama veche si inapoi, iar de data asta ne a plouat incredibil de tare. Bine ca dupa ploaie vine soare si ne am uscat rapid. Chiar a fost foarte cald, a inceput vara. Azi nu ne a mai plouat smile.gif
In total am facut cam 650km cu utilajul, fara nici un fel de problema.

http://www.reporterntv.ro/stire/noaptea-in...olves-bike-fest
secunda 19, kawa tongue.gif
georgem
Ai fost ieri pe Cheia? Am vazut pe la ora 16 si un pic un Kawasaki GPZ 900R parcat in curtea hanului de la Bradet.
bartro
QUOTE (georgem @ Jun 25 2013, 04:59 PM) *
Ai fost ieri pe Cheia? Am vazut pe la ora 16 si un pic un Kawasaki GPZ 900R parcat in curtea hanului de la Bradet.

Nu eram eu, eu erla plaiul foii cu familia. De curand am un doppelganger insa, m-am intalnit cu el in trafic, mobra identica.
bartro
Am facut 2134,7km aproximativ in 6 zile pe motor. Frumoasa, tara asta. De la bucuresti, tihuta, cluj, turda, rosia montana, deva, hunedoara, orsova, baile herculane, valcea. Nu am putut sa urc pe la petrosani, era inchis drumul. Poate mai bine asa, ca deja era tarziu.
georgem
Frumos, ai facut ceva Km. Cand spui Tihuta te referi la Pasul Tihuta? In nordul tarii, intre Vatra Dornei si Bistrita? Ca din Bucuresti si pana acolo nu ai mai mentionat nicio alta localitate, si e ceva distanta.
bartro
Da, acolo, asta a fost prima zi de mers; Bucuresti - pasul tihuta, intre Bistrita si Vatra Dornei. Am facut 565km intr-o zi. Am trecut prin valea prahova - Brasov - Sighisoara - Targu Mmures - Reghin
bartro
Buba!
Am cazut usor.

Damage list:
Semnal fata rupt, vopsea carena mijloc si jos julita, capac motor julit, cu pedala frana e ceva dubios si roata spate merge usor infranat, toba zgriata, suport oglina si capac ghidon zgriati dar erau oricum, si furca s-a miscat in jug, trebuie centrata.
TiL
Felicitari! Invata-ne si pe noi, cum ai reusit?
bartro
Intrat pe grant de pe o bretea, m-am asigurat dar nu am vazut masina (rosie!) si m-am trezit cu ea foarte aproape de mine. Am incercat sa corectez trasa, ca sa evit coliziunea, dar apoi m-am trezit pe jos. Mergeam riscant, eram suparat, stresat, grabit din cauza ceva probleme personale.
bartro
Si asa a ajuns la final si sezon 2013. Inca merg zilnic pe Kawa cel Batran la munca, cat timp nu ploua.

Am observat ieri ca a inceput sa curge semering de furca pe stanga. E interesant, pentru ca anul trecut am cerut o revizie totala la furca.
Nu mai tin minte daca au schimba si semeringuri. Ar fi o prostie sa nu fie schimbati, odata ce umblii acolo - dar experienata m-a invatati ca putini se gandesc asa cand lucreaza la motor.
Asa am cerut si o revizie totala la etrieri, dar asta aparent nu a includat curatarea si ungere de sistem de culisare.

Daca nu faci cu mana ta, nu ai facut nimic.

Deci trebuie desfacut furca iarasi. Ca sa fie motoreta in forma buna, ar mai trebui lant si pinioane noi, rulmenti de jug noi, discuri de frana (una e usor stramba), rulment foaie spate, schimbat ceva semering la racire, mai are esapament un zornait enervant, cauciuc fata s-a uzat 80%, inlocuit semighidon dreapta sau indreptat cel existent, inlocuit sau indreptat scarita dreapta, si asta sunt doar bubele evidente, exclusa cele estetice.
Halogen
Poate de la anul ma alaturi si eu voua pe 2 roti wub.gif
georgem
QUOTE (bartro @ Oct 17 2013, 03:54 PM) *
Si asa a ajuns la final si sezon 2013. Inca merg zilnic pe Kawa cel Batran la munca, cat timp nu ploua.

Am observat ieri ca a inceput sa curge semering de furca pe stanga. E interesant, pentru ca anul trecut am cerut o revizie totala la furca.
Nu mai tin minte daca au schimba si semeringuri.


Probabil ca nu au schimbat simeringurile. La mine nu le-au schimbat, am schimbat si eu in primavara asta uleiul din furca si mecanicul mi-a spus ca simeringurile se schimba daca au probleme in general, nu la orice schimbare de ulei (care se face la 2 ani in mod normal). Nu stiu daca e valabil in Romania sau peste tot asta cu schimbatul simeringurilor numai daca curg...

Ai ceva de lucru iarna asta la ea...
bartro
La o motocicleta de varsta asta, daca nu stii service history, mi se pare normal sa le schimbi, daca tot umblii in zona aia.
Acuma, trebuie iar munci, iar schimbat ulei, iar o sa mai apara cat o zgriatura.

E de munca, dar nu am nici un chef, si banii se duc la E12 momentan.
bartro
Nu curge furca, cred ca a fost alceva pe furca. Am curatat furca si nu a mai aparut nimic in zona respectiva.
bartro
Nu am reusit s-o pornesc azi. Din Noiembrie sta, baterie e cam slaba. A pornit cam juma de secunde, s-a oprit, apoi s-a terminat baterie. Si apoi s-a inecat.
TiL
QUOTE (bartro @ Feb 19 2014, 04:33 PM) *
.... Si apoi s-a inecat.

I-ai facut vant in Lacul Morii?
bartro
Nu, ca e la socrii in curte in cartierul Chitila, si abia pot s-o imping (da, am incercat s-o pornesc impinsa..).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.