Help - Search - Members - Calendar
Full Version: e30 all black
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Ciupanezu
Nu.
Depinde de puterea la care duci motorul.
jakal
am inteles ca pina la ~250 cai rezista bine cu internele lui......

de NOS ce parere aveti??......afecteaza grav internele..?
Ciupanezu
Cred că rezistă şi la 300-350 cp.

Uită de NOS.
little six bmw
hotararea s-a luat. ne indreptam catre un kit TURBO complet pt. urs biggrin.gif . sper ca in maxim o luna sa ma dau cu batranu' urs TURBO si astfel sa vad daca "turbo asta" ofera senzatiile despre care toata lumea (care cunoaste ) vorbeste.
tomado e28 owner
Bafta la proiect smile.gif Vezi ca poate e nevoie si de alta pompa de ulei, alta pompa de benzina, injectoare, evacuarea trebuie sa fie ok... Pe urma ambreiaj, frane, etc. E o treaba destul de complexa. Sa ne tii la curent tongue.gif
little six bmw
ok
316i
QUOTE (tomado e28 owner @ Jul 26 2009, 09:32 PM) *
Bafta la proiect smile.gif Vezi ca poate e nevoie si de alta pompa de ulei, alta pompa de benzina, injectoare, evacuarea trebuie sa fie ok... Pe urma ambreiaj, frane, etc. E o treaba destul de complexa. Sa ne tii la curent tongue.gif


2.5-ul turbo merge fara probleme cu pompa de ulei OEM, cu pompa de benzina OEM si cateva luni cu ambreiajul OEM.
Sigur vei avea nevoie de injectoare mai mari si de evacuare cu diametru mai mare. Lucruri care se calculeaza.
ionusunt
QUOTE (BOGDAN WST @ Jul 26 2009, 10:53 AM) *
greseala mea. scuze ca nu prea ma pricep la chestii din astea ... inca ... biggrin.gif . dar omu' cat traieste invata rolleyes.gif

vorba asta e de aur....smile.gif

inca un sfat.incearca sa ti faci masina SO IT CAN HANDLE. nu o duce in o mie de cai sa te dai doar drept iar in prima curba sa faci balet.....pt asta poti merge cu trenul laugh.gif fa ceva echilibrat.ia si o suspensie,un kit de frane ,eventual hotaraste te la o dimensiune de roti ok pt puterea masinii ,si nu in ultimul rand....nu exagera. eu zic undeva la 220 230 caluti e f decent pt caroseria ursului ,cu o suspensie tapana si niste frane un pic upgradate....cel mai bine iti poti da seaama de toate lucrurile astea dandu te cu masina la diverse valori ale presiunii turbinei (implicit diverse puteri) ....teste peste teste peste teste biggrin.gif
din ciclul practice makes perfect smile.gif

BAFTA!
little six bmw
QUOTE (ionusunt @ Jul 27 2009, 03:17 AM) *
vorba asta e de aur....smile.gif

inca un sfat.incearca sa ti faci masina SO IT CAN HANDLE. nu o duce in o mie de cai sa te dai doar drept iar in prima curba sa faci balet.....pt asta poti merge cu trenul laugh.gif fa ceva echilibrat.ia si o suspensie,un kit de frane ,eventual hotaraste te la o dimensiune de roti ok pt puterea masinii ,si nu in ultimul rand....nu exagera. eu zic undeva la 220 230 caluti e f decent pt caroseria ursului ,cu o suspensie tapana si niste frane un pic upgradate....cel mai bine iti poti da seaama de toate lucrurile astea dandu te cu masina la diverse valori ale presiunii turbinei (implicit diverse puteri) ....teste peste teste peste teste biggrin.gif
din ciclul practice makes perfect smile.gif

BAFTA!

ms tuturor de incurajari. exact la asta ma gandeam si eu. vreau ca masina sa impinga cu maxim 230-240 cp la 0,4-0,5 presiune in turbina. nu ma intereseaza milioane de cai (verzi pe pereti biggrin.gif ). vreau doar sa am senzatiile alea date de cuplul mare declansat odata cu full boost-ul care am inteles ca intra pe undeva pe la 3,5k rpm. oare e asa de jmechera senzatia aia? abia astept sa vedem. cu suspensia o rezolv fara probleme. traseul e dublu si din inox de 50 mm (o sa vedem daca e de ajuns), etc.
bafta
ionusunt
QUOTE (BOGDAN WST @ Jul 27 2009, 07:32 AM) *
ms tuturor de incurajari. exact la asta ma gandeam si eu. vreau ca masina sa impinga cu maxim 230-240 cp la 0,4-0,5 presiune in turbina. nu ma intereseaza milioane de cai (verzi pe pereti biggrin.gif ). vreau doar sa am senzatiile alea date de cuplul mare declansat odata cu full boost-ul care am inteles ca intra pe undeva pe la 3,5k rpm. oare e asa de jmechera senzatia aia? abia astept sa vedem. cu suspensia o rezolv fara probleme. traseul e dublu si din inox de 50 mm (o sa vedem daca e de ajuns), etc.
bafta

pai masina lui 316i ,cand intra turbo ul, iti cam inghiti limba, si te agati bine de manarelul de pe usa (panic handle ul de la urs biggrin.gif ) .si e 1.8 is....turbat cu cap smile.gif. cu 6 cyl turbo nu am mers,dar sunt sigur ca cuplu e mai mare,asta in detrimentul greutatii motorului care e mai mare la 6cyl.
little six bmw
mai colegilor ! da' ma bagati in boale rau de tot biggrin.gif acu chiar ca nu mai am stare ... inseamna ca o sa iasa ceva grav. cind vin prin bucuresti o sa-l contactez pe vlad (316i) sa ma dea o tura cu is-ul turbo biggrin.gif
ionusunt
QUOTE (BOGDAN WST @ Jul 27 2009, 12:17 PM) *
mai colegilor ! da' ma bagati in boale rau de tot biggrin.gif acu chiar ca nu mai am stare ... inseamna ca o sa iasa ceva grav. cind vin prin bucuresti o sa-l contactez pe vlad (316i) sa ma dea o tura cu is-ul turbo biggrin.gif

foooooaaaarte dificil . tongue.gif
little six bmw
foarte dificil ce? sa iasa cum trebuie turbo? sau sa ma dea 316i o tura cu ursu' lui? smile.gif
Ciupanezu
Sa te dea o tura.
little six bmw
vedem noi ce se poate primi rolleyes.gif
vanilla21
QUOTE (BOGDAN WST @ Apr 2 2009, 10:38 PM) *
640 RON (din care 40 RON a fost plata curierului) si un releu luat de pe un alt urs, pe care l-am montat la pozitia K5 din panoul de sigurante.
referitor la inmatriculare ... aprox. ... 1000 EUR cu totu

salut am si eu o intrebare ...ptr recarosare masina inscrisa trebuie sa aiba acelasi motor cu cea adusa din afara...mersi
little six bmw
vanilla21 : masina inscrisa nu trebuie sa aiba acelasi tip motor cu cel de pe masina adusa din afara, dar oricum, motorul de pe masina inscrisa trebuie montat intr-un service autorizat pe caroseria masinii neinscrise pentru a se putea face recarosarea.

VESTE NASOALA : proiect turbo MORT sad.gif . S-a anuntat azi la munca la mine ca mi se va diminua venitul lunar cu aproximativ 900 ron pe o perioada nedeterminata ... of... foarte nasol ( deci turbo devine un proiect de viitor nedeterminat ). NASOL.
in continuare lucram la partea tehnica pentru ca ursul sa se mentina impecabil. totu' se pune nou. bafta tuturor.
little six bmw
s-a montat la loc admisia. garnituri noi. curatat rotor si capac delcou ca intrerupea. toate astea cu un mic ajutor biggrin.gif
little six bmw
ursu' a devenit MAT ... NEGRU MAT biggrin.gif
jakal
belea......colantata sau vopsita?........
ionusunt
QUOTE (BOGDAN WST @ Jul 30 2009, 11:47 AM) *
s-a montat la loc admisia. garnituri noi. curatat rotor si capac delcou ca intrerupea. toate astea cu un mic ajutor biggrin.gif

sunt 3 milioane noi. beru
SCHIMBA LE!
little six bmw
jakal : autocolant
ionusunt : will do !
Ciupanezu
Arată bine! smile.gif

Cāt te-a costat colantarea?
ionusunt
eu nu inteleg moda asta cu colantarea......care e marele + in afara de pretul scazut (cred ca e mai putin ca un vopsit...nu ? )
Ciupanezu
Este usor reversibila.
ionusunt
QUOTE (Ciupanezu @ Aug 17 2009, 11:09 AM) *
Este usor reversibila.

usor ? pai nu ramane lipici ? nu sar bucati de vopsea ? adezivu ala e f puternic blink.gif
little six bmw
eu doar am vrut sa mai schimb infatisarea ursului biggrin.gif si simteam ca trebuie sa fac ceva nou, daca turbo nu se poate primi inca ... sad.gif . treaba e reversibila. eu am mai avut colant pe o masina si nu au fost probleme la dezlipire. autocolantul folosit pe urs nu e unul oarecare din magazinele de uz casnic. e mai subtiire si e de o calitate mai buna. toata treaba a costat 600 ron si 50 ron de o bere la baieti.
Ciupanezu
QUOTE (ionusunt @ Aug 17 2009, 02:58 PM) *
usor ? pai nu ramane lipici ? nu sar bucati de vopsea ? adezivu ala e f puternic blink.gif


Eventualele urme dispar la polish. smile.gif
David
Combinatia asta mi-a placut intotdeauna E30, 325+autoblocant...Eeehh, alte vremuri, alti ani... Intre timp m-am potolit, dar de uitat, n-am uitat... Feeling and sound after 4500rpm... wink.gif Nu sunt multe masinile mai vechi de 20 de ani care dau fum in nas celor noi... Bravo, voua, celor care aveti asemenea exemplare si aveti grija mare de ele, iar daca alergati, face-ti-o cu cap!... Fierul e fier pana la urma...
Ciupanezu
QUOTE (David @ Aug 18 2009, 05:55 PM) *
Nu sunt multe masinile mai vechi de 20 de ani care dau fum in nas celor noi...


Nu prea īnţeleg rostul comparaţiilor īntre maşini mai vechi dar cu motorizări puternice şi maşini mai noi dar cu motorizări mai slabe.
little six bmw
QUOTE (Ciupanezu @ Aug 18 2009, 07:29 PM) *
Nu prea īnţeleg rostul comparaţiilor īntre maşini mai vechi dar cu motorizări puternice şi maşini mai noi dar cu motorizări mai slabe.

fara lispa de modestie pot spune ca ursu' meu a stat si la drum lung in fata catorva masini relativ noi, cu motorizari de putere echivalenta/sau chiar mai mare. cred ca la asta se referea DAVID. asta o spun nu pentru a arata "ce tare e si ursu' asta", ci pentru a scoate in evidenta faptul ca masina mea este intr-o stare tehnica buna. bafta si mersi tuturor de aprecieri smile.gif
Ciupanezu
O comparaţie logică este īntre maşini de putere şi greutate similară.

Nu este nimic ieşit din comun dacă o maşină de 1 tonă este mai rapidă decāt o maşină de 1.500 kg dacă ambele au aceeaşi putere.

Am observat că maşina ta este foarte īntreţinută, nu la asta mă refeream.

Am observat că unora le creşte inima cānd spun că fac maşini mai noi.
Nu e nimic supranatural sau mistic īn spatele acestui lucru. smile.gif
David
CITAT
Starea tehnica buna
CITAT
Exact asta apreciez eu cel mai mult la o masina cu ceva experienta (ani)! Iar Ciupanezu, are mare dreptate in ceea ce spune, acolo. cha (2).gif
little six bmw
QUOTE (Ciupanezu @ Aug 18 2009, 10:45 PM) *
Am observat că unora le creşte inima cānd spun că fac maşini mai noi.

intradevar nu ar trebui ca cineva sa se simta "jmecher" daca merge mai tare decat o masina mai noua, atat timp cat a lui este/se indreapta spre starea de "cazan" si nu prezinta nici un fel de siguranta in trafic peste x km/h.

in legatura cu starea batranului meu urs ... nu-mi fac griji cu privire la ceea ce crezi tu despre el. nu te cunosc personal, dar, din ceea ce ai postat/postezi tu pe forum, tind sa cred ca esti o persoana care "stie cu masinile" si nu esti un cetatean care s-ar da drept inginer in domeniul bmw pe forum (acest "titlu" fiind valabil pentru unele persoane de pe acest forum, doar in spatele tastaturii biggrin.gif ).
little six bmw
ursu' a cam fost tras pe dreapta ... momentan ne dam cu SMART smile.gif
Ciupanezu
Şi tu ai Smart? smile.gif

Devine o modă. (E30 + Smart) tongue.gif
little six bmw
QUOTE (Ciupanezu @ Aug 29 2009, 04:50 PM) *
Şi tu ai Smart? smile.gif

Devine o modă. (E30 + Smart) tongue.gif

e al fratelui meu. mi l-a imprumutat pentru putin timp si ma dau un pic cu el, ca asa nu ma mai cunoaste lumea si nu mai trebuie sa fac milioane de flash-uri biggrin.gif cool.gif
little six bmw
s-a revenit la urs. l-am parcat pe strada "BMW" biggrin.gif
ionusunt
QUOTE (Ciupanezu @ Aug 29 2009, 04:50 PM) *
Şi tu ai Smart? smile.gif

Devine o modă. (E30 + Smart) tongue.gif

te sparg ! laugh.gif chiar e o combinatie buna. omori smartu prin oras ziua,si seara cand ai posibilitatea sa nu distrugi ursul ca te grabesti in x loc sau mai stiu eu ce si tre sa o iei sa zicem pe "maica domnului" sa ajungi mai repede si implicit sa injughii jantele in sinele alea de tramvai,iti alegi frumos traseul care vrei sa il parcurgi,fara grabeli ,fara dinastea. sa nu mai zic ca 4.5 /100km fata de 15l /100km se simt calumea la buzunar, si daca faci o medie ,iesi pe undeva la consum 10 in oras cu totul .ceea ce eu zic ca e in regula. asta lasand deoparte faptul ca cu smartul crosetezi orice participant la trafic pe unde ti se ridica, plus ca o parchezi la fel,oriunde,fara griji gen nude dracu o mai las acuma.

@bogdan - si nu e mai bine ? tongue.gif cum au fost scauneele de smart fata de cele de bmw? dar curentul care iti bate fix in ceafa ?sinuzite ceva? dureri de cap ? tongue.gif
little six bmw
geamuri deschise la smart nu prea au fost. pozitia la volan in smart=camionas smile.gif . pozitia la volan in urs=cu c**u' pe asfalt. scaune smart moarte. long live "original leather recaro seats" .nu cred ca o sa ma mai dau jos din urs prea curand. pistonasele alea 6 iti ofera placeri enorme, necunoscute de majoritatea conducatorilor de autoturisme biggrin.gif . urs=distractie si senzatii MAXIME
ionusunt
QUOTE (little six bmw @ Sep 11 2009, 03:12 AM) *
geamuri deschise la smart nu prea au fost. pozitia la volan in smart=camionas smile.gif . pozitia la volan in urs=cu c**u' pe asfalt. scaune smart moarte. long live "original leather recaro seats" .nu cred ca o sa ma mai dau jos din urs prea curand. pistonasele alea 6 iti ofera placeri enorme, necunoscute de majoritatea conducatorilor de autoturisme biggrin.gif . urs=distractie si senzatii MAXIME

chiar necunoscute de multi soferi de bmw in 4 ,crede ma wink.gif IT IS NOT THE SAME !
little six bmw
stiu. chiar aseara i-am dat blana 1 si 2 la o pisica de 1.8 (care nu limiteaza decat la 7k rpm) si am ramas profund dezamagit de sunetul motorului . mare dreptate ai. diferenta face toti banii ( dati pe diferenta de consum biggrin.gif ha ha ha ha - parca intereseaza pe cineva biggrin.gif ).
ionusunt
te intereseaza cand ajungi acasa si constati ca ai dat 100 de ron pe benzina.pt o seara laugh.gif

parerea mea e ca benzina e prea scumpa.si ar trebui ,daca resursele se duc dracu,sa se lucreze la un combustibil alternativ.ce dracu! tehnologia pt asa ceva exista.doar nu se vrea. inca se vrea imbogatirea marilor companii de petrol. dand ca motiv domneeee nu mai e petrol asa mult.ok ,nu mai e, sa facem altceva gen benzina. bioetanol de exemplu !
xox
QUOTE (ionusunt @ Sep 11 2009, 03:17 AM) *
chiar necunoscute de multi soferi de bmw in 4 ,crede ma wink.gif IT IS NOT THE SAME !


Merge si 4 tongue.gif Unii dintre noi conducem ca mosnegii laugh.gif Ori cel putin asa-mi spune Iulian, ca-s ca un bosorog la volan...

Mnoh, ona peste alta super frumoasa masinul tau bogdan, arata cremenal. Vreau si eu s-o vad intr-o zi, da un semn cand mai ajungi prin Iasi.
Ciupanezu
QUOTE (ionusunt @ Sep 11 2009, 03:07 AM) *
plus ca o parchezi la fel,oriunde,fara griji gen nude dracu o mai las acuma.


Cu parcarea e mai nasol de cānd se ridică maşini.
ionusunt
QUOTE (Ciupanezu @ Sep 11 2009, 11:28 AM) *
Cu parcarea e mai nasol de cānd se ridică maşini.

frate daca ar fi locuri,daca ai avea unde sa o lasi ,as zice da sa le ridice,,doar ca la romania mai vor si aia cu supercom sa mai faca niste bani,nu o fac ca sa nu mai parcheze lumea(daca ar fi asa mai intai ar face frumos PARCARI cum se intampla in tarile civilizate).plus mi se pare cam anormal,in cazul in care sa zicem ai avea o urgenta medicala si ar trebui sa ajungi undeva la un spital cat se poate de repede. plus mie nu mi a ridicat nimeni smartul.oricum fac foarte urat daca se intampla.e ca un fel de capcana .unde sa ma duc cu ea,in casa ?
Ciupanezu
Păi şi după cum şi-ar mai lua şmecherii Q7 şi Cayenne? smile.gif
ionusunt
QUOTE (Ciupanezu @ Sep 11 2009, 08:51 PM) *
Păi şi după cum şi-ar mai lua şmecherii Q7 şi Cayenne? smile.gif

daca ar exista creier de vanzare....ce bine ar fi....sa si ia un creier.s-ar schimba si gusturile tongue.gif
little six bmw
ajuns cu bine acas' . ceva ceva adrenalina pe drum, dar slab ... totu' este normal biggrin.gif
little six bmw
fost la Iasi. intalnit cu XOX. tot normal. vazut cativa ursi biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.