Ciupanezu
Dec 21 2008, 08:30 PM
Cel mai mişto ar arăta cu BBS RS însă sunt foarte rare şi scumpe.
Nişte Keskin-uri KT4 ar fi o alegere foarte bună.
little six bmw
Dec 21 2008, 10:12 PM
QUOTE (Ciupanezu @ Dec 21 2008, 08:30 PM)

Cel mai mişto ar arăta cu BBS RS însă sunt foarte rare şi scumpe.
Nişte Keskin-uri KT4 ar fi o alegere foarte bună.
vedem ce se poate primi dupa ce rezolv cu recarosarea....mersi de sfaturi
little six bmw
Jan 21 2009, 08:59 PM
recarosare moarta... acu astept sa stabileasca astia cu taxa aia nenorocita... am pregatiti aia 3700 cit era inainte...sper sa o dea inapoi macar la nivelu ala...intre timp... lupe si pe faza scurta home made
little six bmw
Jan 22 2009, 08:09 PM
am terminat lucrul la faruri ...
little six bmw
Jan 22 2009, 09:13 PM
stie cineva cum sa fac sa tina frina numai pe fata atunci cind vreau eu ca sa pot sa dau burn out? se foloseste un repartitor ceva? o alta pedala? asta presupune anularea abs-ului? ms. mult. bafta
evildeath
Jan 23 2009, 01:06 AM
din cate stiu eu frana oricum tine mai mult pe fata decat pe spate...fiind greutate mai mare pe fata.... si pentru burn-out...cu piciorul drept tre sa tii si frana si acceleratia si sa gasesti o pozitie de echilibru incat sa stea pe loc dar sa patineze rotile din spate....si dupa ce te inveti cu asta sa poti sa reiei pozitia de echilibru imediat dupa ce ii dai si treapta superioara sa nu o inebunesti in limitator....
Adrian Pintea
Jan 23 2009, 01:36 AM
Ai putea sa dai niste detalii despre faruri? Cum ai desfacut sticla? ceva solutie speciala sau doar cutitul? Ce faruri sunt de se vad "black"? Ai pus sticle clare de se vede asa frumos angelu?
xox
Jan 23 2009, 02:34 AM
Apasa toate pedalele si da drumu pe rand la cate una. Incepe cu ambreiajul. Vezi ce se intampla
little six bmw
Jan 23 2009, 06:06 PM
sticlele le-am dat joc cu cutitul inrosit in foc (mi-a luat ceva timp si am depus ceva efort

). sunt sticlele care erau pe urs.alea de pe scurta is hella smoked, iar pe cele de pe lunga le-am facut eu smoked prin vopsirea cu negru a plasticului care vine montat deasupra lupei. angells-ul se vede tare pt ca e cu ccfl. nu sunt faruri cu angel din comert. totu e home made by me

bafta
jakal
Jan 23 2009, 08:19 PM
QUOTE (BOGDAN WST @ Jan 22 2009, 09:59 AM)

recarosare moarta... acu astept sa stabileasca astia cu taxa aia nenorocita... am pregatiti aia 3700 cit era inainte...sper sa o dea inapoi macar la nivelu ala...intre timp... lupe si pe faza scurta home made

prea smechera masina sa nu o recarosezi.....nu ai gasit nici o masina lovita?......
nu se poate sa nu o rezolvi...e pacat de ea sa stea pe dreapta......
little six bmw
Jan 24 2009, 11:57 PM
mersi de aprecieri. e si mai tare in realitate. am incercat ceva variante dar nu mi-a iesit. m-am saturat de variante nasoale. mai degraba dau aia 3700 ca banii ii mai fac, dar nu mai am stare ca vreau sa ma dau cu ursu de 20 ani si e tare feeling-ul sa faci varza masini de zeci de mii de euro ... imi place ideea sa te dai cu bmw de 20 ani care da ceata la masini abia iesite pe poarta fabricii. am si bafta ca totu la ursu asta sa mearga normal si pe zi ce trece imi place mai mult ... abia astept sa o rezolv cu blestemata asta de taxa ... imi urez bafta
jakal
Jan 25 2009, 08:44 AM
eu am refuzat un 316 inmatriculat,an 89 ,drept pe acte,propietar si in stare f buna masina pe 12 sute...
daca stiam te sunam si o luai tu decat sa dai 3700.....
imposibil sa nu gasesti una lovita....daca apare ceva promit sa te anunt......
little six bmw
Jan 25 2009, 11:42 AM
poi drept pe acte, dar daca tabla/masina ii cu probleme si actele sunt bune...tot nu ai ce face. mersi oricum, dar nu vreau sa ma mai complic cu diferite morturi fara sa am garantia ca imi va iesi. ma lepad de ei 3700 si asta e

oricum mersi de ajutor. bafta
jakal
Jan 25 2009, 01:49 PM
http://bmwzone.ro/forums/dezmembrez-e30-325-4-usi-t5544.htmluite masina care am recarosat-o eu..............lovita si plimbata pe platforma ........asa am fost la rar cu ea.......
little six bmw
Jan 25 2009, 03:38 PM
banuiesc ca avea itp valabil si era dreapta la serii (fizic vorbind, nu doar in acte ...). poate sunt eu mai comod...sau asa am devenit... ca m-am saturat de drumuri, combinatii, atentii ca la sfirsit sa nu rezolv nik :(asa ca, mai bine dau 3700 si intr-o zi am rezolvat-o cu numere negre ... definitive. cica pina in feb nu se mai inmatriculeaza masini. asta cred ca inseamna ca vor stabili dracului astia taxa odata pt totdeauna ... pina atunci ... ursu sugrumat ... hiberneaza intr-o parcare

mai lucram ce se mai poate la el, mai ales ca a dat sa vina oleak de caldura ... bafta
jakal
Jan 25 2009, 05:33 PM
ma rog tu sti mai bine.....e de alergat.....dar nu poti rata sa pierzi o masina...
eu am dus coscova doar pt identificare........apoi am mutat motorul pe actuala si iar la identificare.....
cu specificatia recarosare.....itp l-am facut dupa ce am mutat motorul ca tot era la RAR....
bine sa scriu acum e usor dar daca a pe cineva acolo treaba se misca relativ repede......cu spaga aferenta...

)
bmw
Jan 26 2009, 02:00 AM
cat ai dat pe ea in germania?
cati km are? (sunt originali?)
e prea tare masina, m-ai umplut de invidie sa ai asa o jucarie
little six bmw
Jan 26 2009, 05:25 PM
adusa in ro a ajuns 2500. km arata 153000, dar nu ma intereseaza daca sunt reali sau nu. ce garantii poti sa ai in ziua de azi?

verbale doar. treaba e ca motoru sa traga cum trebe(ceea ce, spre multumirea mea, se si intimpla cu acest urs), sa nu gazeze, sa nu scoata fum, etc... ... ulei si distributie la timp. apropos...stie cineva cit ajunge kitu de distributie la urs 2.5 din 89? mersi. bafta
little six bmw
Jan 31 2009, 08:07 PM
s-a mai lucrat ceva la muzica de la urechile ursului
little six bmw
Feb 5 2009, 08:09 PM
azi fiind mai cald m-am bagat sub urs si am descoperit ce diferential are. pe placuta aia scrie
S 3,91. deci cred ca e blocant cu raport 3,91. asa e? si deasemenea banuiesc ca are carcasa mare avind doua suruburi de alea pe unde se baga uleiul. a propos ... cum se verifica nivelul la uleiul din diferential? sa fie pina la surubul de sus sau de jos? poze cu diferentialul de pe urs si cu e46-ele de zi cu zi
haristeas51
Feb 5 2009, 08:50 PM
Da, ai diferential blocant carcasa mare.
little six bmw
Feb 5 2009, 08:53 PM
aha.ms
little six bmw
Feb 6 2009, 01:01 AM
aud la multi prieteni ca ar trebui sa pun SERPISORI pe urs. am vazut pe net ca sunt niste tevi imbirligate asemenatoate cu cele originale. ma ajuta cineva cu explicatii? se merita (ca vad ca sunt in jur de 300 UUR) ? ce efect au? se aude si motoru altfel? sunt fabricati din alt material decit esapamentul original? plus ca la mine pe galeria originala e montat senzorul de oxigen. ce fac cu el? il montez pe serpi?sau au serpii pe ei? ce ma sfatuiti? mersi
little six bmw
Feb 21 2009, 02:29 PM
mai e oleak si ursu va avea numere negre
dar am o intrebare? se poate monta a/c pe motorul meu? am vazut ca pe bloc are gauri si cred ca sunt pt a monta compresorul. m-ar interesa sa-mi spuneti unde ar trebui montat ventilatorul si radiatorul pt a/c si pe unde trebuie montate conductele spre aeroterma masinii. parca pe la compartimentul motor spre parbriz? adica pe unde ajung la aeroterma masinii? pe la motor sau prin masina pe sub bord? mentionez ca instalatia completa vreau sa o iau de pe un urs de 1.8 sau 2.0 . nu stiu exact ce motor are. mersi
little six bmw
Feb 24 2009, 11:26 PM
nimeni? nimic?

am descoperit ce motor are ursu care ar putea dona instalatia de aer conditionat ... 1.6 cod 164 E1 . deci revin cu intrebarea daca se potriveste instalatia de a/c de pe 1.6 pe 2.5. Eventual se pot face modificari? va rog sa ma ajutati cu sfaturi daca stiti ca sa stiu si eu daca sa dau banii pe acea instalatie (dau 300EUR pe a/c si geamuri electrice fata si include si mintaju pe ala de 2.5). se merita? poate iesi functional a/c - ul? multumesc
Sheva
Feb 25 2009, 12:20 AM
Nu cred ca o sa-ti potriveasca suportul de la compresor care vine prins pe motor, daca era de pe M20 sigur se potrivea (stiu din experienta:D). Bafta
lucian
Feb 25 2009, 07:50 AM
QUOTE (BOGDAN WST @ Feb 5 2009, 09:09 PM)

azi fiind mai cald m-am bagat sub urs si am descoperit ce diferential are. pe placuta aia scrie
S 3,91. deci cred ca e blocant cu raport 3,91. asa e? si deasemenea banuiesc ca are carcasa mare avind doua suruburi de alea pe unde se baga uleiul. a propos ... cum se verifica nivelul la uleiul din diferential? sa fie pina la surubul de sus sau de jos? poze cu diferentialul de pe urs si cu e46-ele de zi cu zi

unde ai gasit ramapa aia?
daca nu e secret...
little six bmw
Feb 25 2009, 05:12 PM
prin satul pe unde evoluez eu

.... la frontiera de est ...
de ce?
lucian
Feb 25 2009, 07:49 PM
QUOTE (BOGDAN WST @ Feb 25 2009, 06:12 PM)

prin satul pe unde evoluez eu

.... la frontiera de est ...
de ce?

e greu de gasit o rampa in Bucresti.
acum am aflat ca esti din alta localitate.
little six bmw
Feb 25 2009, 09:12 PM

inca o intrebare : macaralele electrice de la geamurile din fata de la un urs cu 4 portiere se pot pune pe un urs coupe? mersi. bafta
haristeas51
Feb 26 2009, 09:09 PM
Nu se potrivesc.
little six bmw
Feb 27 2009, 09:29 PM
ms. inca o intrebare: cum pot sa anulez imobilizer-ul de la urs 2.5? am vazut ca in spatele dispozitivului din bord(care clipeste rosu cind e activat imobilizer-ul) sunt trei fire: rosu, alb si negru. daca stie cineva cum sa-l anulez, va rog sa ma ajutati ca ma dispera sa tot pun cipul ala citeva secunde aproape de fiecare data cind pornesc. mersi mult
little six bmw
Mar 14 2009, 06:40 PM
s-a mai lucrat ceva la ursenstein !!!
schimbat sticle proiectoare si xenon pe faza lunga. daca nu apar alte probleme(doamne fer') luni am numere negre
little six bmw
Mar 17 2009, 08:14 PM
ursu s-a inmatriculat !!!
Silviu
Mar 19 2009, 12:18 AM
Felicitari!
Ai platit taxa ?
little six bmw
Mar 19 2009, 08:22 PM
nop.

i did "body replacement"
little six bmw
Apr 1 2009, 08:51 PM
ursu a primit geamuri electrice noi originale
jakal
Apr 2 2009, 01:55 AM
QUOTE (BOGDAN WST @ Mar 18 2009, 09:14 AM)

ursu s-a inmatriculat !!!
bravo...bravo....felicitari pt reusita......cat te-a costat?......
little six bmw
Apr 2 2009, 09:38 PM
640 RON (din care 40 RON a fost plata curierului) si un releu luat de pe un alt urs, pe care l-am montat la pozitia K5 din panoul de sigurante.
referitor la inmatriculare ... aprox. ... 1000 EUR cu totu
little six bmw
Apr 10 2009, 07:12 PM
maine ma prezint la 4tuning days.

cineva interesat sa-mi vada ursu' ?
Mouse
Apr 20 2009, 05:36 PM
ai o sarma in loc de "jartea"(unde se prinde toba de punte) macar pune-i unul de dacie...sau daca nu gasesti imi dai adresa si-ti trimit unu; original(nu te costa nimic...dar sarma aia e........fix ceea ce nu trebuie pe un urs...mai ales ca produce niste zgomote in +
Silviu
Apr 20 2009, 11:10 PM
Eu am "inghesuit" 2 jartele, pentru ca imi statea toba cam jos si la curbe de stanga FORTZAAAA sau denivelari mari, treceri de cale ferate imi atingea de caroserie .
little six bmw
Apr 22 2009, 09:50 PM
deja s-a scos sirma aia
acu poze cu ursu care e prietenu' lu' e46 fcl
little six bmw
Apr 26 2009, 10:16 AM
s-au reglat taketii la 0.25 la rece. totu' este normal. la relanti aproape ca nu auzi motoru'
little six bmw
Apr 29 2009, 04:11 PM
urs vs pisica
little six bmw
May 21 2009, 05:14 PM
ursu iesit oleak din birlog
htc-u
May 21 2009, 10:14 PM
QUOTE (BOGDAN WST @ Apr 2 2009, 10:38 PM)

640 RON (din care 40 RON a fost plata curierului) si un releu luat de pe un alt urs, pe care l-am montat la pozitia K5 din panoul de sigurante.
referitor la inmatriculare ... aprox. ... 1000 EUR cu totu
Sal azi am achizitionat macarale electrice si instalatia cu butoane,poti sa-mi spui si mie daca intalatia ta avea vreun releu pe ia ca asta a mea mi se pare facuta si nu are nici un releu si nu mi se pare normal.
little six bmw
May 22 2009, 09:46 AM
QUOTE (htc-u @ May 21 2009, 11:14 PM)

Sal azi am achizitionat macarale electrice si instalatia cu butoane,poti sa-mi spui si mie daca intalatia ta avea vreun releu pe ia ca asta a mea mi se pare facuta si nu are nici un releu si nu mi se pare normal.
instalatia pe care am montat-o eu avea mai multe relee (3 sau 4 ... nu mai tin minte exact), care veneau montate in/in apropierea panoului de relee de sub volan, in partea stinga. adevarul e ca intradevar instalatia de care vb eu era exact de e30 coupe si pina si cablurile aveau exact aceleasi culori ca instalatia care era pe masina(cu inchidere centralizata cu pregatire pt. geamuri electrice). uite de unde le-am cumparat eu
http://www.zilycar.ro/product_info.php?pro...faaf6e8e8c1b1c8
little six bmw
May 24 2009, 08:46 PM
azi in oras lamine ursu nu a fost lasat sa-si faca de cap ... LEGAL ...

s-au dat numai profesionistii
little six bmw
May 26 2009, 03:02 PM
un pic asa de vara ... nu stiu de ce, dar citeodata cin dau burn se blocheaza de tot rotile pe fata si masina o ia inainte in patinaj...cred ca e ceva legat de abs...stie cineva?
http://www.youtube.com/watch?v=xwhgWTX9xJ8
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.