evildeath
Apr 22 2010, 01:18 PM
TiL
Apr 22 2010, 03:04 PM
belea, jos palaria
haifisch
Apr 22 2010, 03:38 PM
stai sa pune si suspensia fata si cealalta jumatate de porno...
o sa ii zicem jenna jameson dupa aia
coman cosmin
Apr 22 2010, 03:46 PM
haifisch
Apr 22 2010, 03:48 PM
nu il da jos
05aBi
Apr 22 2010, 03:55 PM
Scociul poti sa-l dai jos, eleronul nu!

E Zender ?
coman cosmin
Apr 22 2010, 04:03 PM
e pus de proba ca ma plictiseam la magazin.ma apuc diseara sa il curat si maine o sa il lipesc definitiv.
asa scrie pe el ca e ZENDER
MAD520
Apr 22 2010, 04:03 PM
xox
Apr 22 2010, 04:29 PM
Lasa-l acolo nu-l da jos
QUOTE (haifisch @ Apr 22 2010, 04:38 PM)

o sa ii zicem jenna jameson dupa aia
Care ca deja dupa implantul de silicon... ups, eleron direct pamela anderson avem
iorgos
Apr 22 2010, 04:55 PM
Arata foarte bine, felicitari Cosmin.
Bafta si dai inainte.
Silviu
Apr 22 2010, 05:07 PM
Frumos eleronul!
05aBi
Apr 23 2010, 10:49 AM
Am trecut azi cam pe la 7.50 la tine, n-am vazut masina, cu atat mai putin un eleron care sa-l fi tras deoparte.
coman cosmin
Apr 23 2010, 10:54 AM
masina sta in fata circului sa o admire lumea.si eleronul e in casa la reconditionat.poate maine il montez maine pana la intalnire.
adi.dima
Apr 23 2010, 07:51 PM
hai ca incerc sa ajung si eu maine la intalnire si iti aduc capacele sa vedem daca se potrivesc..
coman cosmin
Apr 24 2010, 04:47 PM
haifisch
Apr 24 2010, 04:57 PM
ma gandesc cum o sa arate cand o sa pui si jantele pe fata
evildeath
Apr 24 2010, 05:01 PM
de azi nume de cod porno : gina wild

)
haifisch
Apr 24 2010, 05:10 PM
maximum perversum
coman cosmin
Apr 26 2010, 09:02 AM
QUOTE (evildeath @ Apr 24 2010, 06:01 PM)

de azi nume de cod porno : gina wild

)
eeeeee nici chiar asa

.doar seamana cu o c***a dar sub capota e o babuta terminata.
porno rau o sa fie mai peste 2 luni cu noul ei motor de 2.8
ionusunt
Apr 27 2010, 11:12 AM
am vazut masina ieri.

nice
coman cosmin
May 4 2010, 08:48 AM
matei
May 4 2010, 10:33 AM
era gelos ca eu nu am motor pe e12
05aBi
May 4 2010, 10:56 AM
Cosmin forjatorul, deja a facut prima victima.
QUOTE (coman cosmin @ May 4 2010, 09:48 AM)

Asta-i un bun sut in c#r, sa vezi ce iese acuma din masina
MeHigh
May 4 2010, 11:47 AM
Unde se tine slujba? sa vin si eu sa ii aprind o lumanare (dar nu la gura rezervorului

).
coman cosmin
May 4 2010, 12:45 PM
Slujba se tine in afrara bucurestiului.
Motorasul nu a patit nimic.L-am dat jos ca sa il inlocuiesc.O sa ii montez la loc un bloc de 2.0 ptr RAR cu interne si chiuloasa de 2.3,cu tot ce trebuie nou in el.tot aseara am descoperit ca si cutia pierde ulei,si cilindrul de ambreaj pierde lichid.asa ca va urma o revizie ca la carte cu tot ce trebuie pe acolo si cu ocazia asta termin cu tot.mai am de montat capetele de bara si o bara de conexiune si gata si directia.mai umblu si pe la instalatia electrica care e cam varza,montez geamuri electrice fata spate,oglinzi cromate...etc...
Dupa ce trec RARul si ii fac si ITP urmeaza iar o perioada de distractie :un 2.8 facut de la 0
haifisch
May 4 2010, 01:05 PM
bai ce pot sa zic.....multe succesuri
si daca ai nevoie de help ring
MeHigh
May 4 2010, 03:27 PM
cred ca imi mai trebuie un simering din ala pt cutie... ori nu l-am montat bine pe primul, ori nu stiu ce sa zic, ca am vazut ulei sub el dimineata sub masina - aceeasi operatiune ma asteapta si pe mine din nou cu cutia, sa rezolv pierderea. Ai tubulara aia de 30?
tomado e28 owner
May 4 2010, 05:42 PM
Am schimbat si eu simeringul acela si tot mai curge. Cred ca exista sansa sa fie uzat axul din cutie, in acest caz poti sa tot schimbi pe simeringuri, tot va curge...
coman cosmin
May 5 2010, 08:29 AM
nu am tubulara de 30 ,am o inelara parca.
de obicei daca e axul uzat la orice :axa,vibrochen,ax cutie si pe unde mai e nevoie eu scot arcul din simering si scurtez cam 2-3-4 mm din el dupa care il pun la loc.asa se strange mai mult si etanseaza mult mai bine simeringul
on topic:aseara am desfacut motorul bucatele:surprizele au fost multe si deloc placute.supapele au un joc imens in ghiduri si de aici se trage in mare parte consumul de ulei.baia de ulei nu are buson de golire

asa ca am recurs la o modalitate romaneasca: bormasina,dalta si ciocan.si asa am evacuat uleiul din motor.pamant pe motor si cutie cam doua galeti.pana nu am curatat bine cutia nu am vazut suruburile de prindere
acum urmeaza o curatare a pieselor
coman cosmin
May 5 2010, 08:37 AM
matei
May 5 2010, 08:38 AM
La ce-ti trebuie surub de golire cand nu schimbi uleiul niciodata
offtopic:
Am patiti la fel cu pierderea de ulei la o cutie 265 cu simering schimbat dar, cand am desfacut-o iara, am constatat ca pierdea intre capacul pe care sta simeringul si cutie.
Victor Reinz a rezolvat problema

p.s
Ce se vede in poze nu reflecta nici 50% din pamantul care este pe cutie si motor .
A fost atent ingrijit sa nu se arda de la soare
bartro
May 5 2010, 08:41 AM
haifisch
May 5 2010, 10:06 AM
nu stiu...eu unul nu am vazut asa ceva in viata mea
bartro
May 5 2010, 10:28 AM
A propos de joc in ghiduri de supape, si 2002 are in exces, insa consum de ulei s-a rezolvat cu inlocuire de semeringuri si atat (da, nu aveam bani de mai mult).
Probabil in cazul tau merita cautat alt chiulasa mai bun. La septar a fot destul de costisitor, reparatie. Supape, scaune si axa cu came cum sunt?
05aBi
May 5 2010, 10:29 AM
Cred ca din cauza pamantului tragea masina atat de greu.
coman cosmin
May 5 2010, 10:41 AM
cred ca o sa repar chiuloasa asta ptr moment.mai am 2 chiuloase de 2.0 darnu mai vreau sa ma complic.nici alea nu ma astept sa fie mai bune.o sa fie mai costisitor dar sper ca rezultatul final sa fie bun.
bartro
May 5 2010, 10:54 AM
QUOTE (coman cosmin @ May 5 2010, 11:41 AM)

cred ca o sa repar chiuloasa asta ptr moment.mai am 2 chiuloase de 2.0 darnu mai vreau sa ma complic.nici alea nu ma astept sa fie mai bune.o sa fie mai costisitor dar sper ca rezultatul final sa fie bun.
Daca tot vrei sa treci pe motor de 2,8 nu vad de ce vrei un rezultat perfect la M20 ala. Eu zic sa-o faci bun de ITP si atat. Chiulasa de M20 trebuie sa fie de gasit ieftin in stare acceptabila, si asa mai scazi din cheltuieli, daca trebuie reparat profesional costa destul. La E32 am dat acuma 2 ani cam 2400RON, cu axa cu came cu tot. Singur motiv pentru care am reparat-o e ca nu am gasit atunci alt chiulasa de 3,0 motronic.
coman cosmin
May 5 2010, 11:15 AM
motorul vreau sa il pastrez chiar daca il dau jos.gasesc eu o masina sa il pun.poate chiar pe aia alba.
evildeath
May 5 2010, 12:19 PM
QUOTE (matei @ May 5 2010, 09:38 AM)

La ce-ti trebuie surub de golire cand nu schimbi uleiul niciodata
offtopic:
Am patiti la fel cu pierderea de ulei la o cutie 265 cu simering schimbat dar, cand am desfacut-o iara, am constatat ca pierdea intre capacul pe care sta simeringul si cutie.
Victor Reinz a rezolvat problema

p.s
Ce se vede in poze nu reflecta nici 50% din pamantul care este pe cutie si motor .
A fost atent ingrijit sa nu se arda de la soare

la cutie eu tin minte ca am mai scos un pic simeringul ca era prea batut si nu calca cum trebuia

legat de e12 super porno n-ai gasit si niste desene tribale pe sub pamantu ala?

)
coman cosmin
May 5 2010, 12:58 PM
inca nu dar nu se stie niciodata de ce dau .poate dau de rame si viermi
bartro
May 5 2010, 01:04 PM
QUOTE (coman cosmin @ May 5 2010, 01:58 PM)

inca nu dar nu se stie niciodata de ce dau .poate dau de rame si viermi

Daca iti place pescuitul e bine.
INTERCEPTOR
May 8 2010, 12:17 AM
pana l cureti iti dau seminte de flori .sa fi si ecologic.
spor la munca
haifisch
May 8 2010, 06:55 AM
coman cosmin
May 8 2010, 11:15 AM
ce va mai place sa radeti de cotetul meu.o sa rad si eu de voi cand pun 3.5 pe el.
David
May 8 2010, 01:14 PM
CITAT(coman cosmin @ May 8 2010, 12:15 PM)

ce va mai place sa radeti de cotetul meu.o sa rad si eu de voi cand pun 3.5 pe el.
bartro
May 8 2010, 11:58 PM
QUOTE (coman cosmin @ May 8 2010, 12:15 PM)

ce va mai place sa radeti de cotetul meu.o sa rad si eu de voi cand pun 3.5 pe el.
Care 3.5?
coman cosmin
May 10 2010, 04:19 PM
ala pe care il caut
coman cosmin
May 18 2010, 01:01 PM
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.