Sportivu
Apr 2 2010, 09:59 PM
Cosmin, daca n-ai ce face maine, vb si cu Aly si ne vedem la mine, stie Aly unde ca sa rezolvam cele doua probleme
INTERCEPTOR
Apr 3 2010, 12:07 AM
nici eu nu am uitat.imi pare rau si azi ca am vandut o si ca si au batut joc de ea.
scuze de offtopic.
succes
nu am poze mai bune.nu aveam si nu stiam ca exista de asta digital pe vremea aia:PPe pozat cu de ala cu film si scanat:P
haifisch
Apr 3 2010, 12:54 PM
oho....KPB...
din cate stiu masina aia e history...
si a murit in chinuri
coman cosmin
Apr 6 2010, 08:18 AM
QUOTE (Sportivu @ Apr 2 2010, 04:11 PM)

Imi dai si mie un PM cu costurile totale ale operatiunii "garda jos"?

incarcat + intarit +scurtat =80 ron bucata
flanse amortizor noi(numai bucsa din interior)=40 ron bucata
total 240 ron si munca la greu
coman cosmin
Apr 8 2010, 03:07 PM
MeHigh
Apr 8 2010, 03:36 PM
sa le umpli de fum cu placere dl Cosmin, si sa-ti dea Domnu' sanatate ca nu imi mai scartaie franele pe spate cu kitul de reparatie de etrier.
haifisch
Apr 8 2010, 03:37 PM
bravo bai
hai sa vedem cum suna acum dracia....
spor la treaba
bartro
Apr 8 2010, 03:43 PM
QUOTE (haifisch @ Apr 8 2010, 04:37 PM)

bravo bai
hai sa vedem cum suna acum dracia....
spor la treaba
O sa suna stock

Vad ca Cosmin s-a pus serios pe treaba. Respect!
haifisch
Apr 8 2010, 05:08 PM
stock huh?
mai vedem noi
a, exista si o continuare la esapamentul ala...
haifisch
Apr 8 2010, 05:30 PM
cine stie? cosmin e plin de surprize de fel
INTERCEPTOR
Apr 8 2010, 05:43 PM
da stock.super stock. top fuel
coman cosmin
Apr 9 2010, 08:14 AM
bartro
Apr 9 2010, 08:50 AM
Aproape stock

Ce e cu tobele alea directionat in sus? Nu ploua in ele?
Da, stock. Dragster stock
coman cosmin
Apr 9 2010, 08:55 AM
O sa ii pun si o umbreluta in spate ca sa nu intre apa
bartro
Apr 9 2010, 09:00 AM
QUOTE (coman cosmin @ Apr 9 2010, 09:55 AM)

O sa ii pun si o umbreluta in spate ca sa nu intre apa

INTERCEPTOR
Apr 9 2010, 10:59 AM
bart si 2 fete sa tina umbreluta
bartro
Apr 9 2010, 11:43 AM
QUOTE (INTERCEPTOR @ Apr 9 2010, 11:59 AM)

bart si 2 fete sa tina umbreluta
Vecini tu tine?
coman cosmin
Apr 9 2010, 11:57 AM
dadadadadadada

.frumoase fete.
on topic:masina a plecat la service pentru a monta tobele.eu nu am timp de asa ceva si nici aparat de sudura in fata blocului

.asa ca am rugat un prieten sa ma ajute.maine la intalnire venim cu sunete noi
pai ce sudezi? Finala de intermediara?
bartro
Apr 9 2010, 01:02 PM
QUOTE (TiL @ Apr 9 2010, 01:44 PM)

pai ce sudezi? Finala de intermediara?
Umbreluta la finala.
coman cosmin
Apr 9 2010, 01:03 PM
nuuuuuuuuu

.sudura pentru modificarea sistemului de prindere pentru finala.
Adica suport la umbreluta pentru finala
coman cosmin
Apr 9 2010, 02:58 PM
coman cosmin
Apr 12 2010, 09:23 AM
coman cosmin
Apr 14 2010, 10:34 AM
coman cosmin
Apr 19 2010, 10:15 AM
Silviu
Apr 19 2010, 02:51 PM
De la arcurile fata ?
haifisch
Apr 19 2010, 03:35 PM
da
coman cosmin
Apr 20 2010, 07:59 AM
exact de la arcurile de fata sunt.ieri am finalizat o jamba.astazi poate o termin pe a doua dupa care urmeaza montajul.
si dupa asta distractia maxima

:DESFACUTUL MOTORULUI
bartro
Apr 20 2010, 09:16 AM
Ai in sfarsit o masina care merge, o faci bucati
coman cosmin
Apr 20 2010, 09:33 AM
nu prea cred ca o poti numi masina in momentul in care mananca mai mult ulei decat benzina.in 700 de km am completat 5 litri de ulei.daca o mai tin in ritmul asta ajung la stirile protv pentru poluarea mediului.
chiar sunt curios daca ai merge cu asa masina.
pana una alta facem un motor cu bloc de 2.0 si interne de 2.3 pentru rar si dupa asta montam repejor un 2.8 de e23 cu tot ce trebuie pe acolo si normal o punte cu discuri ca se cere.
Silviu
Apr 20 2010, 06:32 PM
QUOTE
.ieri am finalizat o jamba
Ce anume i-ai facut ?
05aBi
Apr 20 2010, 08:10 PM
Cred ca a pus cauciucurile de la arc, a scurtat tija amortizorului, si a taiat 1 spira din arc.
Am si o intrebare, tu pe spate ai taiat o spira din arc si ai scurtat tija amortizorului, daca era ca sa nu fi taiat deloc din arc, arcul il comprimai la rece ( la presa ), cu el comprimat asa la rece, in tensiune, il luai si il puneai in locasul lui normal, fixai flansa deasupra, iar el ramanea in tensiune in flasa. De ce nu ai procedat asa ? Arcul o sa fie mai rigid daca ai procedat astfel, taiand o spira ?
TiL
Apr 20 2010, 08:55 PM
Da, e o lege a fizicii din care rezulta ca un arc are constanta elastica mai mare cu cat e mai scurt, atat timp cat celelalte proprietati se mentin. Constanta asta este forta necesara comprimarii arcului cu x metri, raportat la x.
O analogie ar putea fi trambulina: greutatea omului poate sa o balanseze usor cand omul sare la capatul ei (arc lung), dar daca sari pe trambulina aproape de capatul fix, nu o impresionezi mai mult de cativa mm. Deci aceeasi forta produce deplasare mai mica, deci constanta elastica e mai mare la arcul scurtat

Ce ai recomandat tu este de fapt procesul normal de montare a arcului pe amortizor. E adevarat, pe spate, cel putin la E28, arcul tb comprimat ff putin (merge la mana) pentru a monta flansa pe amortizor.
Edit:
Pentru efect maxim poti sa aplici metoda ta, dusa la extrem: scurtezi tija amortizorului incat arcul sa stea comprimat cu o forta mai mare decat greutatea exercitata de masina. Sa vezi tzopaieli
haifisch
Apr 20 2010, 09:07 PM
el vrea ca masina sa fie suficient de rigida dar fara a rupe rinichii
eu am mers in spate cu suspensia asta si pot spune ca a cam nimerit-o....
Silviu
Apr 21 2010, 01:44 AM
QUOTE
Pentru efect maxim poti sa aplici metoda ta, dusa la extrem: scurtezi tija amortizorului incat arcul sa stea comprimat cu o forta mai mare decat greutatea exercitata de masina. Sa vezi tzopaieli
La ce folos sa ai o suspensie care sa nu lase roata sa coboare ?
Chiar si la masinile cu suspensie foarte dura roata coboara (astfel incat arcul sa nu mai fie in tensiune) tocmai pentru a putea copia mai usor suprafata de rulare.
Sunt de parere ca o suspensie mai tare nu inseamna neaparat o tinuta de drum mai buna. Roata trebuie sa copieze drumul!
coman cosmin
Apr 21 2010, 08:13 AM
pe fata am taiat o spira si jumatate,am curatat jambele pana la fier,dat cu grund,revopsit,montat amortizor incarcat,montat cauciucurile la arc(din pozele de mai sus)si montat flansa de amortizor.
din tija amortizorului s-a scurtat exact cat trebuie ca sa pot taia o spira si jumate din arc.daca scurtam numai amortizorul si comprimam arcul la maxim nu rezolvam nimic.
amortizoarele nu sunt intarite la maxim si din cate am vazut pe spate am nimerit cu calculele.
asa ca astept sa montez si fata si va anunt cum o sa fie masina.
TiL
Apr 21 2010, 09:03 AM
QUOTE (Silviu @ Apr 21 2010, 02:44 AM)

La ce folos sa ai o suspensie care sa nu lase roata sa coboare ?
Chiar si la masinile cu suspensie foarte dura roata coboara (astfel incat arcul sa nu mai fie in tensiune) tocmai pentru a putea copia mai usor suprafata de rulare.
Sunt de parere ca o suspensie mai tare nu inseamna neaparat o tinuta de drum mai buna. Roata trebuie sa copieze drumul!
Corect, eu ziceam in gluma treaba de mai sus. Ca doar vrei sa mergi cu masina, nu cu caruta. Unde mai pui ca flansa si amortizorul n-ar avea viata lunga (la damburi s-ar comprima putin apoi decomprimare brusca, pana intinde amortizorul la maxim)
Totusi, vezi ca la rotile din fata, cel putin la E28, in situatia din poza (masina zboara) roata nu coboara pana cand arcul nu mai e in tensiune. Coboara pana se intinde amortizorul la maxim. Arcul se monteaza comprimat.
Silviu
Apr 21 2010, 10:14 AM
QUOTE
amortizoarele nu sunt intarite la maxim si din cate am vazut pe spate am nimerit cu calculele.
Am desfacut si eu un amortizor (de spate) acum o saptamana. Ma confrunt cu o gramada de probleme. Fi amabil si explica-mi si mie:
Am scos uleiul din el, l-am pus la pastrare. Mi se pare ca amortizorul nu era plin de ulei. Eu am de gand sa scurtez corpul amortizorului astfel incat sa imi ajunga uleiul sa il umplu 100%.
Am observat urmatoarele:
- supapa pentru COMPRESIE se afla montata pe tija amortizorului. Nu am avut cheia necesara pentru a desface mai mult si a deduce cum lucreaza si cum se intareste. In principiu vreau sa limitez deschiderea supapei.
- supapa pentru DESTINDERE se afla in capatul cilindrului. Pentru a-l intari limitez deschiderea ei (cu o saiba) si schimb arcul cu unul mai tare.
- Supapa de pe destindere trebuie sa fie "mai a dracu'" decat cea de pe compresie. Un amortizor bun se comprima "usor" si revine "greu".
- In capul superior al cilindrului interior exista 3 gauri prin care comunica cilindrul interior cu cel exterior. Acolo nu se umbla.
E bine?
Atasez o poza cu amortizorul:
QUOTE
Arcul se monteaza comprimat.
Corect.
bartro
Apr 21 2010, 11:38 AM
QUOTE (coman cosmin @ Apr 20 2010, 10:33 AM)

chiar sunt curios daca ai merge cu asa masina.
N-am vrut sa te supari. Normal ca nu mergi cu o masina, cu consumul asa de mare de ulei.
coman cosmin
Apr 21 2010, 12:54 PM
nu stiu sa iti zic nimic legat de amortizor.eu leam dus la nenea codescu ,sii-am explicat cam cat am taiat din arc si mi-a scurtat el cat a stiut.iar la duritate i-am zis sa le faca medii,nici moi nici prea tari.asa ca nu stiu sa iti dau nici un sfat.
bart nu ma supar.doar am explicat din ce motiv desfac motorul.iar la restul:frane,directie,amortizoare,tobe si alte dracii de pe acolo se cerea o inlocuire.ca exemplu amortizoarele pe spate am reusit sa le comprim cu mana.tot ce e pe masina se afla intr-o stare jalnica.nici mie nu imi place sa tot bag atatia bani in timp scurt da asta e.
SE APROPIE ITP-ul
coman cosmin
Apr 22 2010, 08:41 AM
Sportivu
Apr 22 2010, 08:55 AM
porno din ala nenorocit...

is bestiale
matei
Apr 22 2010, 09:15 AM
asta e smecheria
Silviu
Apr 22 2010, 09:20 AM
Arata bine. Capacele la jante ai ? Se potrivesc alea de la BBS-urile de E34 ?
bartro
Apr 22 2010, 09:36 AM
Fain. O sa vreau si eu pe e12 al meu
MeHigh
Apr 22 2010, 09:48 AM
chiar ca porno

ii sta bine, dar ti-am mai zis eu asta...
coman cosmin
Apr 22 2010, 10:06 AM
capace la ele nu am momentan iar alea de e34 nu am idee daca se potrivesc.
bart o sa te anunt eu cand o sa le vand

.
intre timp am rezolvat si pasajele cu o coada de lopata si acum nu mai imi ating.aseara le-am pus in graba si nu am mai stat sa verific.
acum sunt ok nu mai ating.urmeaza zilele astea si fata dupa ce o cobor.
pana atunci ramane jumate porno jumate clasica
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.