florin83
Mar 8 2009, 09:26 AM
La prima vedere e decat grila de schimbat si semnalul.
Farul nu e spart, dar are 2 prinderi rupte. Cred ca merg lipite cu poxipol.
Problema e ca nu se deschide capota. Trebuie sa vad cum o deschid.
Mai mult ma oftic ca e prima data cand fac accident din cauza mea. Eram prin Busteni, se circula cu 20-30km/h (cum se circula de fel pe acolo) si cel din fata mea a oprit brusc (dacia din poza).
Nu eram atent, cand l-am vazut eram la 5m de el. Am pus frana degeaba, noroc ca am apucat sa trag stanga, ca daca nu trageam era mai grav ca ala avea carlig de remorca mellow.gif
Am vrut sa-i dau celui cu dacia bani sa-si indrepte bara aia, dar era speriat si a zis sa mergem la politie. La 1min dupa accident a trecut o masina de politie prin fata si ala a sarit in fata ei sa o opreasca

Mi-am mai luat si 4 puncte si 120ron amenda in 48h.
Bine ca nu am stat decat 30min la declaratii la politie.. in Bucuresti cred ca stateam 3h.
florin83
Mar 25 2009, 10:18 AM
Farul l-am reparat. Mi-a dat cineva un far fara lupa, am pus oglinzile si sticla de la al meu in ala si e ok.
Grila am cumparat-o noua, pe producator. Sper sa fie buna.
In weekend o sa merg la tinichigiu sa imi faca traversa din spatele farurilor si apoi la vopsitor.
florin83
May 3 2009, 10:15 AM
M-tech.. momentan doar pe spate

Pe masina nu am vazut nici o diferenta, nici la duritate, nici la garda, dar nici nu am mers decat prin oras cu ea.
Dupa ce le pun si pe fata o sa o testez mai mult.
io'sŪ
May 3 2009, 11:34 PM
pai doar arcuri? duritatea nu e numai din arcuri
florin83
May 4 2009, 08:31 AM
Amortizoarele sunt bocna
Tytus
May 11 2009, 02:14 PM
Ursul fost este inchis cu alarma(ca si topic);
Unde l-ai vopsit?era parca pe la Vacaresti,mai ai o adresa ceva,nr de tel ceva?sau stie cineva de vopsitoria de acolo(era apreciata din ce stiu).
P.S:intreb pt un amic....
florin83
May 13 2009, 11:52 AM
Nu recomand vopsitoria, defapt mesteru.
Au mai vopsit 3 colegi de forum acolo.
Era in zona Aparatorii Patriei. Nu mai am nr de telefon si nici nu stiu adresa.
florin83
May 16 2009, 06:58 PM
Am pus arcurile m-tech si pe fata. Aici diferenta e mult mai mare. A coborat-o destul de mult si se simte mai rigida.
florin83
Jun 27 2009, 08:29 AM
Dupa ce statuse pe bara o luna si ceva, timp in care am mers de 2-3 ori cu ea cred am plecat in Apuseni pt 8 zile. Am facut 1600km si a mers f.bine.
Am completat cateva sute de grame de ulei pe care il pierde. Cred ca pe la suportul filtrului de ulei ca se prelinge in jos pe motor din zona aia.
In schimb trebuie sa-i fac ceva ca pe fata s-a lasat f.mult dupa ce i-am pus arcurile Mtech, iar pe spate e prea ridicata.
ionusunt
Jun 27 2009, 03:25 PM
QUOTE (florin83 @ Jun 27 2009, 09:29 AM)

Dupa ce statuse pe bara o luna si ceva, timp in care am mers de 2-3 ori cu ea cred am plecat in Apuseni pt 8 zile. Am facut 1600km si a mers f.bine.
Am completat cateva sute de grame de ulei pe care il pierde. Cred ca pe la suportul filtrului de ulei ca se prelinge in jos pe motor din zona aia.
In schimb trebuie sa-i fac ceva ca pe fata s-a lasat f.mult dupa ce i-am pus arcurile Mtech, iar pe spate e prea ridicata.
am avut si eu prob astaa.ori nu e strans bine ori nu etanseaza garnitura aia cum trebuie.vezi ca eu am patit sa nu fie atent boul care mi a montat filtrul,si ramasese acolo garnitura de la filtrul vechi....si curgea ca dracul ca nu etansau alea calumea+ nu ai nici prresiune calumea.aii grija ,eu zic mai bine scoate l veiz cum sta garnitura si pune altul.
haristeas51
Jun 29 2009, 11:32 AM
la M50 curge intre printre suportul filtrului de ulei si bloc. La fratemiu am cumparat garnitura noua, dar nici acum nu am montato.

sta de vreo ~8luni in portbagaj
florin83
Jun 29 2009, 11:36 AM
mda.. pe acolo cred ca si la mine curge. Din cate am vazut e ceva de muncit sa o schimbi.
QUOTE (florin83 @ Jun 27 2009, 09:29 AM)

In schimb trebuie sa-i fac ceva ca pe fata s-a lasat f.mult dupa ce i-am pus arcurile Mtech, iar pe spate e prea ridicata.
Din ultima poza, chiar sta dubios tare

Prea ridicata de spate. Sigur arcurile sunt de vina?
florin83
Jul 4 2009, 03:19 PM
De la arcuri e ca si cu cele originale tot asa statea, doar ca era putin mai inalta.
E si unghiul din care e facuta poza mai ciudat oricum..
316i
Jul 4 2009, 08:33 PM
Ai setup de suspensie de Drag.
Christache
Jul 28 2009, 07:33 PM
De unde ai luat farurile depo ?
Ai idee daca sunt cu becuri H1 ?
florin83
Jul 28 2009, 10:28 PM
Le-am luat de la Comisaru, dar au si la Autokarma.
H1 sunt becurile.
David
Aug 20 2009, 06:00 PM
Fa-i ceva sa nu mai stea asa aplecata de fata, macar egalizeaz-o fata/spate, altfel distrugi mult mai repede articulatiile pe fata, caseta de directie... Frumusica masinuta, dealtfel! Bafta si s-auzim de bine!
florin83
Aug 21 2009, 09:53 AM
mersi!
In anumite poze se vede ridicata rau de spate. Uite una proaspata, de acum 10min
Roby_325
Aug 31 2009, 11:52 AM
niste roti neaparat
05aBi
Aug 31 2009, 12:02 PM
Arata foarte misto cu jantele astea, asa stock cum e ea.
florin83
Aug 31 2009, 12:05 PM
Mda, ar arata mai bine cu niste roti mai mari, dar momentan nu sunt o prioritate.
Oricum imi place cum arata si cu astea, chiar daca sunt mici.
Ciupanezu
Aug 31 2009, 12:23 PM
Arată foarte bine, culoarea face toţi banii.
florin83
Aug 31 2009, 12:48 PM
mersi!
florin83
Sep 21 2009, 10:04 AM
Si dotarile:
VIN long WBACB31030FD75076
Type code CB31
Type 325I (EUR)
Dev. series E36 (4)
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine M50
Cubical capacity 2.50
Power 141
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour KASCHMIRBEIGE METALLIC (301)
Upholstery ANTHRAZIT STOFF 4-TUERER (0465)
Prod. date 1992-04-07
Order options
No. Description
214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION
218 SPORT LEATHER STEERING WHEEL II
314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT
423 FLOOR MATS, VELOUR
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
530 AIR CONDITIONING
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
564 INTERIOR LIGHT PACKAGE
659 RADIO BUSINESS CD
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
679 HECKSCHEIBENANTENNE
804 SWITZERLAND VERSION
848 ENLARGED WIRING HARNESS
854 LANGUAGE VERSION FRENCH
florin83
Sep 8 2011, 05:26 PM
Masina o sa intre foarte curand la vanzare.
05aBi
Feb 9 2012, 12:41 PM
O perioada stiu ca erai interesat de
asa ceva. N-am nici o legatura cu vanzatorul.
alex230ro
Feb 9 2012, 05:28 PM
nu cred ca il intereseaza,din ce tin eu minte vrea sa vanda cazanu
florin83
Feb 9 2012, 08:58 PM
@Alex: momentan nu-l mai vand.
@05aBi: mersi, dar alea sunt de coupe si nu se potrivesc.
Inca caut pe cineva care are E36 cu bare de portbagaj sa vad si eu cum este prinderea. Pe net nu gasesc nicio poza unde sa se vada sistemul de prindere calumea.
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtop...mp;#entry139295Azi i-am luat baterie si cand sa-i dau o cheie am observat ca pedala de ambreiaj era la podea.

. Care sa fie cauza?
Alta problema este la becul de la ABS sta aprins desi ABS-ul merge..
R.U.F.
Feb 9 2012, 09:10 PM
Felicitari pt. baterie, am vazut cind ai apasat ambreiajul, dar nu am dat importanta, am crezut ca stii de el, poate este pompa sau cilindrul, bafta.
bartro
Feb 9 2012, 10:05 PM
Lichid de frana mai ai destula?Si eu am patit-o cu E12 definitiv iarna asta, s-a scurs lichid din sistem din cauza de o defectiune la pompa la cutie. Garnituri vechi, frig, ..
alex230ro
Feb 9 2012, 10:11 PM
probabil nu e lichid de frana de aia sta si ABS aprins cred

edit:sau lichid de frana inghetat pe conducte?(desi nu cred ca se poate asa ceva)
georgem
Feb 9 2012, 10:14 PM
QUOTE (florin83 @ Feb 9 2012, 08:58 PM)

Azi i-am luat baterie si cand sa-i dau o cheie am observat ca pedala de ambreiaj era la podea.

. Care sa fie cauza?
Ti-a inghetat lichidul de frana pe conducta care actioneaza ambreiajul. Am patit-o si eu acum vreo 3 ani la Brasov dupa un ger de -30 de grade (pedala a ramas la podea) si partial sambata, cand pedala de ambreiaj era moale pana la jumatata cursei. Pornesti motorul cu masina scoasa din viteza si dupa cateva zeci de minute se incalzeste suficient cat sa se dezghete lichidul de frana.
Eu sambata n-am avut rabdare si dupa vreo 20 de minute, cand deja pedala incepuse sa-si mai revina, am pornit motorul cu masina in treapta intai si ambreiajuil apasat, am pornit si in nici 1 minut si-a revenit complet. Numai ca ambreiajul are de suferit la faza asta, daca o tii mult pe loc asa, insa cum al meu e relativ nou, nu m-a interesat prea tare.
bartro
Feb 9 2012, 10:53 PM
Lichidul de frana nu ingheata asa usor. Decat daca e contaminat cu apa. Mai schimbati si voi lichidul

Trebuie schimbata odata pe 2 ani, e hidrofil.
florin83
Feb 10 2012, 12:36 AM
QUOTE (R.U.F. @ Feb 9 2012, 09:10 PM)

Felicitari pt. baterie, am vazut cind ai apasat ambreiajul, dar nu am dat importanta, am crezut ca stii de el, poate este pompa sau cilindrul, bafta.
Mersi

Pai nu am realizat nici eu pe moment ca e la podea

Mi se parea ceva ciudat, dar nu mi-am dat seama

Nu stiam de el pt ca e prima data cand face asta.
QUOTE (bartro @ Feb 9 2012, 10:05 PM)

Lichid de frana mai ai destula?Si eu am patit-o cu E12 definitiv iarna asta, s-a scurs lichid din sistem din cauza de o defectiune la pompa la cutie. Garnituri vechi, frig, ..
Nu am verificat nivelul ca eram pe graba. O sa-l verific maine.
QUOTE (alex230ro @ Feb 9 2012, 10:11 PM)

probabil nu e lichid de frana de aia sta si ABS aprins cred

edit:sau lichid de frana inghetat pe conducte?(desi nu cred ca se poate asa ceva)
ABS-ul sta aprins de vreo doua saptamani de cand am inceput sa merg cu masina, desi franeaza normal, iar ABS-ul intra.
georgem
Feb 10 2012, 10:32 AM
QUOTE (bartro @ Feb 9 2012, 10:53 PM)

Lichidul de frana nu ingheata asa usor. Decat daca e contaminat cu apa. Mai schimbati si voi lichidul

Trebuie schimbata odata pe 2 ani, e hidrofil.
Eu l-am schimbat odata (la service) de cand am masina, cand am schimbat si discurile si placutele de frana. Am pus ATE. Si din cate imi amintesc au schimbat si pe conducta care duce la ambreiaj.
florin83
Feb 10 2012, 02:45 PM
Lichidul de frana este la nivel. Sa inteleg ca a inghetat pe undeva?
georgem
Feb 10 2012, 04:14 PM
Incalzeste-o cateva zeci de minute si isi revine, daca asta e problema. La mine asta a fost de 2 ori pana acum (ultima data doar pe jumatate, pedala era ok jumatate din cursa, jumatate era moale).
florin83
Feb 19 2012, 06:34 PM
Am stat azi cu motorul pornit vreo 20minute si nu si-a revenit

Ce poate sa mai fie?
alex230ro
Feb 19 2012, 06:51 PM
multa gheata

la mine a stat 2 zile in parcare incalzita

ma rog multa apa in cazul tau
florin83
Feb 19 2012, 08:14 PM
Se pare ca nu de la apa/inghet era problema, ci de la lipsa lichidului.

La prima vedere parea plin, dar uitandu-ma cu atentie am observat ca era la minim. Am completat cu lichid, am facut cateva pedale si s-a intarit ambreiajul.
Click to view attachmentIn afara de cilindrul de la ambreiaj pe unde mai poate sa piarda?
bartro
Feb 19 2012, 08:29 PM
Master la pedala sau slave la cutie. Vezi unde e ud..
florin83
Feb 19 2012, 08:40 PM
Se schimba cu totul cilindrul, sau se pot lua doar garniturile?
florin83
Feb 19 2012, 09:50 PM
Am gasit prin casa garniturile astea. Presupun ca sunt pt cilindrul de pe cutie, nu?
bartro
Feb 19 2012, 11:04 PM
Nu stiu de unde sunt
Daca masina nu are un rulaj foarte mare, si lichidul a fost schimbat frecvent, merge schimb de garnituri.
La ale mele, am schimbat cu totul.
io'sŪ
Feb 19 2012, 11:13 PM
garniturile alea sunt de la cilindru
tomado e28 owner
Feb 20 2012, 08:11 AM
Eu as zice sa schimbi cu totul, nu e mare investitia si te scuteste de alte batai de cap
TiL
Feb 20 2012, 11:41 AM
Da, par a fi garniturile de cilindru.
Eu le-am schimbat (doar garniturile) la E28 cand am pus motorul, acum 4 ani. am mers doar vreo 2 ani din cei 4, am mers prin doua geruri sanatoase (-20 grade in 2008-2009 in Cernauti, - 15 grade zilele astea in Bucuresti). Inca tine bine.
PS, cilindrul nu a fost tocmai ingrijit, cred. Cutia cu care l-am luat e muci.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.