Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E36 325i
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
florin83
La prima vedere e decat grila de schimbat si semnalul.
Farul nu e spart, dar are 2 prinderi rupte. Cred ca merg lipite cu poxipol.
Problema e ca nu se deschide capota. Trebuie sa vad cum o deschid.

Mai mult ma oftic ca e prima data cand fac accident din cauza mea. Eram prin Busteni, se circula cu 20-30km/h (cum se circula de fel pe acolo) si cel din fata mea a oprit brusc (dacia din poza).
Nu eram atent, cand l-am vazut eram la 5m de el. Am pus frana degeaba, noroc ca am apucat sa trag stanga, ca daca nu trageam era mai grav ca ala avea carlig de remorca mellow.gif
Am vrut sa-i dau celui cu dacia bani sa-si indrepte bara aia, dar era speriat si a zis sa mergem la politie. La 1min dupa accident a trecut o masina de politie prin fata si ala a sarit in fata ei sa o opreasca sad.gif
Mi-am mai luat si 4 puncte si 120ron amenda in 48h.
Bine ca nu am stat decat 30min la declaratii la politie.. in Bucuresti cred ca stateam 3h.
florin83
Farul l-am reparat. Mi-a dat cineva un far fara lupa, am pus oglinzile si sticla de la al meu in ala si e ok.
Grila am cumparat-o noua, pe producator. Sper sa fie buna.
In weekend o sa merg la tinichigiu sa imi faca traversa din spatele farurilor si apoi la vopsitor.
florin83
M-tech.. momentan doar pe spate smile.gif
Pe masina nu am vazut nici o diferenta, nici la duritate, nici la garda, dar nici nu am mers decat prin oras cu ea.
Dupa ce le pun si pe fata o sa o testez mai mult.
io'sŪ
pai doar arcuri? duritatea nu e numai din arcuri
florin83
Amortizoarele sunt bocna smile.gif
Tytus
offtopic.gif
Ursul fost este inchis cu alarma(ca si topic);
Unde l-ai vopsit?era parca pe la Vacaresti,mai ai o adresa ceva,nr de tel ceva?sau stie cineva de vopsitoria de acolo(era apreciata din ce stiu).
P.S:intreb pt un amic....
florin83
Nu recomand vopsitoria, defapt mesteru.
Au mai vopsit 3 colegi de forum acolo.
Era in zona Aparatorii Patriei. Nu mai am nr de telefon si nici nu stiu adresa.
florin83
Am pus arcurile m-tech si pe fata. Aici diferenta e mult mai mare. A coborat-o destul de mult si se simte mai rigida.
florin83
Dupa ce statuse pe bara o luna si ceva, timp in care am mers de 2-3 ori cu ea cred am plecat in Apuseni pt 8 zile. Am facut 1600km si a mers f.bine.
Am completat cateva sute de grame de ulei pe care il pierde. Cred ca pe la suportul filtrului de ulei ca se prelinge in jos pe motor din zona aia.
In schimb trebuie sa-i fac ceva ca pe fata s-a lasat f.mult dupa ce i-am pus arcurile Mtech, iar pe spate e prea ridicata.
ionusunt
QUOTE (florin83 @ Jun 27 2009, 09:29 AM) *
Dupa ce statuse pe bara o luna si ceva, timp in care am mers de 2-3 ori cu ea cred am plecat in Apuseni pt 8 zile. Am facut 1600km si a mers f.bine.
Am completat cateva sute de grame de ulei pe care il pierde. Cred ca pe la suportul filtrului de ulei ca se prelinge in jos pe motor din zona aia.
In schimb trebuie sa-i fac ceva ca pe fata s-a lasat f.mult dupa ce i-am pus arcurile Mtech, iar pe spate e prea ridicata.

am avut si eu prob astaa.ori nu e strans bine ori nu etanseaza garnitura aia cum trebuie.vezi ca eu am patit sa nu fie atent boul care mi a montat filtrul,si ramasese acolo garnitura de la filtrul vechi....si curgea ca dracul ca nu etansau alea calumea+ nu ai nici prresiune calumea.aii grija ,eu zic mai bine scoate l veiz cum sta garnitura si pune altul.
haristeas51
la M50 curge intre printre suportul filtrului de ulei si bloc. La fratemiu am cumparat garnitura noua, dar nici acum nu am montato. sad.gif sta de vreo ~8luni in portbagaj
florin83
mda.. pe acolo cred ca si la mine curge. Din cate am vazut e ceva de muncit sa o schimbi. sad.gif
xox
QUOTE (florin83 @ Jun 27 2009, 09:29 AM) *
In schimb trebuie sa-i fac ceva ca pe fata s-a lasat f.mult dupa ce i-am pus arcurile Mtech, iar pe spate e prea ridicata.


Din ultima poza, chiar sta dubios tare blink.gif Prea ridicata de spate. Sigur arcurile sunt de vina?
florin83
De la arcuri e ca si cu cele originale tot asa statea, doar ca era putin mai inalta.
E si unghiul din care e facuta poza mai ciudat oricum..
316i
Ai setup de suspensie de Drag. laugh.gif
Christache
De unde ai luat farurile depo ?
Ai idee daca sunt cu becuri H1 ?
florin83
Le-am luat de la Comisaru, dar au si la Autokarma.
H1 sunt becurile.
David
Fa-i ceva sa nu mai stea asa aplecata de fata, macar egalizeaz-o fata/spate, altfel distrugi mult mai repede articulatiile pe fata, caseta de directie... Frumusica masinuta, dealtfel! Bafta si s-auzim de bine!
florin83
mersi!

In anumite poze se vede ridicata rau de spate. Uite una proaspata, de acum 10min biggrin.gif
Roby_325
niste roti neaparat tongue.gif
05aBi
Arata foarte misto cu jantele astea, asa stock cum e ea. biggrin.gif
florin83
Mda, ar arata mai bine cu niste roti mai mari, dar momentan nu sunt o prioritate.
Oricum imi place cum arata si cu astea, chiar daca sunt mici.
Ciupanezu
Arată foarte bine, culoarea face toţi banii. biggrin.gif
florin83
mersi! smile.gif
florin83
Si dotarile:



VIN long WBACB31030FD75076

Type code CB31

Type 325I (EUR)

Dev. series E36 (4)

Line 3

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine M50

Cubical capacity 2.50

Power 141

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour KASCHMIRBEIGE METALLIC (301)

Upholstery ANTHRAZIT STOFF 4-TUERER (0465)

Prod. date 1992-04-07


Order options
No. Description
214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION

218 SPORT LEATHER STEERING WHEEL II

314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES

401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC

410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT

423 FLOOR MATS, VELOUR

498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE

510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

530 AIR CONDITIONING

556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY

564 INTERIOR LIGHT PACKAGE

659 RADIO BUSINESS CD

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

679 HECKSCHEIBENANTENNE

804 SWITZERLAND VERSION

848 ENLARGED WIRING HARNESS

854 LANGUAGE VERSION FRENCH




florin83
Masina o sa intre foarte curand la vanzare.
05aBi
O perioada stiu ca erai interesat de asa ceva. N-am nici o legatura cu vanzatorul.
alex230ro
nu cred ca il intereseaza,din ce tin eu minte vrea sa vanda cazanu biggrin.gif
florin83
@Alex: momentan nu-l mai vand.
@05aBi: mersi, dar alea sunt de coupe si nu se potrivesc.
Inca caut pe cineva care are E36 cu bare de portbagaj sa vad si eu cum este prinderea. Pe net nu gasesc nicio poza unde sa se vada sistemul de prindere calumea. sad.gif
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtop...mp;#entry139295

Azi i-am luat baterie si cand sa-i dau o cheie am observat ca pedala de ambreiaj era la podea. ohmy.gif . Care sa fie cauza?
Alta problema este la becul de la ABS sta aprins desi ABS-ul merge.. huh.gif
R.U.F.
Felicitari pt. baterie, am vazut cind ai apasat ambreiajul, dar nu am dat importanta, am crezut ca stii de el, poate este pompa sau cilindrul, bafta.
bartro
Lichid de frana mai ai destula?Si eu am patit-o cu E12 definitiv iarna asta, s-a scurs lichid din sistem din cauza de o defectiune la pompa la cutie. Garnituri vechi, frig, ..
alex230ro
probabil nu e lichid de frana de aia sta si ABS aprins cred smile.gif
edit:sau lichid de frana inghetat pe conducte?(desi nu cred ca se poate asa ceva)
georgem
QUOTE (florin83 @ Feb 9 2012, 08:58 PM) *
Azi i-am luat baterie si cand sa-i dau o cheie am observat ca pedala de ambreiaj era la podea. ohmy.gif . Care sa fie cauza?

Ti-a inghetat lichidul de frana pe conducta care actioneaza ambreiajul. Am patit-o si eu acum vreo 3 ani la Brasov dupa un ger de -30 de grade (pedala a ramas la podea) si partial sambata, cand pedala de ambreiaj era moale pana la jumatata cursei. Pornesti motorul cu masina scoasa din viteza si dupa cateva zeci de minute se incalzeste suficient cat sa se dezghete lichidul de frana.
Eu sambata n-am avut rabdare si dupa vreo 20 de minute, cand deja pedala incepuse sa-si mai revina, am pornit motorul cu masina in treapta intai si ambreiajuil apasat, am pornit si in nici 1 minut si-a revenit complet. Numai ca ambreiajul are de suferit la faza asta, daca o tii mult pe loc asa, insa cum al meu e relativ nou, nu m-a interesat prea tare.

bartro
Lichidul de frana nu ingheata asa usor. Decat daca e contaminat cu apa. Mai schimbati si voi lichidul tongue.gif
Trebuie schimbata odata pe 2 ani, e hidrofil.
florin83
QUOTE (R.U.F. @ Feb 9 2012, 09:10 PM) *
Felicitari pt. baterie, am vazut cind ai apasat ambreiajul, dar nu am dat importanta, am crezut ca stii de el, poate este pompa sau cilindrul, bafta.


Mersi wink.gif
Pai nu am realizat nici eu pe moment ca e la podea laugh.gif Mi se parea ceva ciudat, dar nu mi-am dat seama laugh.gif Nu stiam de el pt ca e prima data cand face asta.

QUOTE (bartro @ Feb 9 2012, 10:05 PM) *
Lichid de frana mai ai destula?Si eu am patit-o cu E12 definitiv iarna asta, s-a scurs lichid din sistem din cauza de o defectiune la pompa la cutie. Garnituri vechi, frig, ..


Nu am verificat nivelul ca eram pe graba. O sa-l verific maine.

QUOTE (alex230ro @ Feb 9 2012, 10:11 PM) *
probabil nu e lichid de frana de aia sta si ABS aprins cred smile.gif
edit:sau lichid de frana inghetat pe conducte?(desi nu cred ca se poate asa ceva)


ABS-ul sta aprins de vreo doua saptamani de cand am inceput sa merg cu masina, desi franeaza normal, iar ABS-ul intra.
georgem
QUOTE (bartro @ Feb 9 2012, 10:53 PM) *
Lichidul de frana nu ingheata asa usor. Decat daca e contaminat cu apa. Mai schimbati si voi lichidul tongue.gif
Trebuie schimbata odata pe 2 ani, e hidrofil.

Eu l-am schimbat odata (la service) de cand am masina, cand am schimbat si discurile si placutele de frana. Am pus ATE. Si din cate imi amintesc au schimbat si pe conducta care duce la ambreiaj.
florin83
Lichidul de frana este la nivel. Sa inteleg ca a inghetat pe undeva? huh.gif
georgem
Incalzeste-o cateva zeci de minute si isi revine, daca asta e problema. La mine asta a fost de 2 ori pana acum (ultima data doar pe jumatate, pedala era ok jumatate din cursa, jumatate era moale).
florin83
Am stat azi cu motorul pornit vreo 20minute si nu si-a revenit sad.gif
Ce poate sa mai fie? huh.gif
alex230ro
multa gheata smile.gif
la mine a stat 2 zile in parcare incalzita tongue.gif

ma rog multa apa in cazul tau
florin83
Se pare ca nu de la apa/inghet era problema, ci de la lipsa lichidului. sad.gif
La prima vedere parea plin, dar uitandu-ma cu atentie am observat ca era la minim. Am completat cu lichid, am facut cateva pedale si s-a intarit ambreiajul.
Click to view attachment

In afara de cilindrul de la ambreiaj pe unde mai poate sa piarda?
bartro
Master la pedala sau slave la cutie. Vezi unde e ud..
florin83
Se schimba cu totul cilindrul, sau se pot lua doar garniturile?
florin83
Am gasit prin casa garniturile astea. Presupun ca sunt pt cilindrul de pe cutie, nu?
bartro
Nu stiu de unde sunt unsure.gif

Daca masina nu are un rulaj foarte mare, si lichidul a fost schimbat frecvent, merge schimb de garnituri.
La ale mele, am schimbat cu totul.
io'sŪ
garniturile alea sunt de la cilindru
tomado e28 owner
Eu as zice sa schimbi cu totul, nu e mare investitia si te scuteste de alte batai de cap smile.gif
TiL
Da, par a fi garniturile de cilindru.
Eu le-am schimbat (doar garniturile) la E28 cand am pus motorul, acum 4 ani. am mers doar vreo 2 ani din cei 4, am mers prin doua geruri sanatoase (-20 grade in 2008-2009 in Cernauti, - 15 grade zilele astea in Bucuresti). Inca tine bine.
PS, cilindrul nu a fost tocmai ingrijit, cred. Cutia cu care l-am luat e muci.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.