Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E36 325i
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
florin83
Au inceput sa scartaie placutele la franari usoare, gen oprit la semafor. Nu fac mereu, dar ma enerveaza rau.
In schimb la franari puternice se comporta f.bine. Am incercat frana blana de la 160+... happy.gif
BBo
O sa se "aseze" in timp. Si mie imi faceau la fel cand le schimbasem pe spate... dupa un timp a disparut scartaitul.
florin83
Mi-am montat xenonul azi. Din pacate un balast e defect. Bazaie si palpaie becul. Maine merg sa mi-l schimbe sad.gif
Click to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachmentClick to view attachment

Imi curgea ulei pe la capacul de la tacheti si am dat cu niste silicon.. Garnitura era noua
Click to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachment
io's®
e diferenta cu csenonu'?
io's®
CITAT(BBo @ Jun 5 2008, 01:40 AM) *
Nu se supara, ca o intereseaza si pe masina lui tongue.gif.
Cica nu exista termenul de "discuri ovalizate": http://www.stoptech.com/tech_info/wp_warped_brakedisk.shtml# , totul se datoreaza depunerilor neuniforme de material pe discuri.

sa stii ca e posibil, azi am trantit o frana mai violenta de pe la 180 pana la 20 apoi la urmatoarele apasari pe frana am simtit cum cum s-a diminuat batzaiala din volan , NU glumesc !
florin83
QUOTE (io`s @ Jun 8 2008, 10:56 PM) *
e diferenta cu csenonu'?


E diferenta enorma, chiar daca sunt reglate farurile la ochi si date putin in jos ca sa nu-i orbesc pe ceilalti. Pe stradute mici si slab luminate se face ziua cand merg.tongue.gif Nici nu prea e nevoie de faza lunga. Daca o aprind nici nu prea se observa.
Lumineaza mai puternic si e putin mai albastrui decat un xenon original de E46 ca am comparat cu masina unui prieten aseara.
Intre timp si-a revenit si droserul ala defect, dar oricum merg sa-l schimb azi.
O chestie ma deranjeaza rau. Pozitia e pe farurile de faza lunga si se vede galben rau. Exista becuri de pozitie albe, apropiate de lumina xenonului?

Click to view attachmentClick to view attachmentClick to view attachment

si un test cu niste roti de E46. Cred ca trebuie distantier de ~5mm pt a le monta pe E36, pt ca distanta intre cauciuc si tija amortizorului (imi scapa acum denumierea) e f.mica, 2-3mm.
Click to view attachmentClick to view attachmentClick to view attachment
florin83
am gasit asa ceva:
http://www.seleniu.ro/bec-philips-blue-vis...2v5w-p-394.html

A incercat cineva?
BBo
Am avut eu pe proiectoare becuri BlueVision, dar nu e asa mare diferenta fata de cele stock. Marketingul functioneaza, insa biggrin.gif.
Ia-ti NightVision sau XtremPower, tot de la Philips...

florin83
Am gasit pana la urma la cel de unde am luat xenonul leduri albe de pozitie. Abia saptamana viitoare mi le aduce.
Am schimbat si droserul ala defect. Acum merge calumea tongue.gif
E diferenta uriasa fata de halogen. Problema e ca imi mai da eroare pe obc "low beam failure", dar nu mereu sad.gif

Am dat si primul cerculet cu ea de cand o am laugh.gif Eram obisnuit de la ix sa o tin in 4-5000ture si sa dau drumul la ambreiaj.. rezultatul un nor mare de fum..

Dupa ~3000km de cand am montat obc-ul am consum mediu(are 2 consumuri care se pot reseta. unul il resetez la drum, iar celalalt e neresetat niciodata) de 9.4%, mers 70% in afara si restul in oras.

QUOTE (florin83 @ Jun 8 2008, 02:37 PM) *
Imi curgea ulei pe la capacul de la tacheti si am dat cu niste silicon.. Garnitura era noua


tot curge,dar mai putin sad.gif
Trebuie sa ajung pana la urma undeva sa o ridic sa vad pe unde curge.
Pb e ca trebuie sa schimb si uleiul, dar pana nu o rezolv nu il schimb.
Castrol Edge Sport 10w60 e bun? Sau imi recomandati altceva?
io's®
mai bine uita-te in carte si vezi ce ulei zice BMW sa pui, parca 10W40
TiL
La ce naiba sa pui 10W60 daca tu mergi cu consum de Tico? biggrin.gif
florin83
nu merg mereu asa stai linistit.
vede destul de des 6000 ture..
florin83
QUOTE (BBo @ Jun 6 2008, 09:58 AM) *
O sa se "aseze" in timp. Si mie imi faceau la fel cand le schimbasem pe spate... dupa un timp a disparut scartaitul.


Scartaie de o saptamana. Am facut ~500km sad.gif
BBo
Hmm, singura data cand am pus placute originale biggrin.gif, in cutie a venit si o pasta rosie care se aplica pe "piciorusele" placutelor ce intra in piston, tocmai in scopul de a facilita frecarea si a elimina scartaitul. Ideea e ca alea originale intr-adevar nu mi-au scartait niciodata, insa poti sa stii daca scartaie din cauza picioruselor sau scartaie partea ce face contact cu discul ? conf (8).gif

Incearca sa ungi piciorusele alea, daca nu dispare zgomotul e aiurea, compozitia placutelor fiind de vina sad.gif.
florin83
nu cred ca e de la tablitele alea sad.gif
BBo
Nu strica sa incerci... smile.gif
http://en.wikipedia.org/wiki/Disc_brake#Brake_squeal
florin83
Nu am apucat sa desfac sa vad de la ce scartaie, dar si acum, dupa ~1000km tot la fel fac sad.gif La franari usoare, la semafor fac ca dracu..
In schimb imi place la nebunie cum tin franele, nu se compara cu cele vechi tongue.gif
De cateva zile la frnari puternice, la care aproape intra ABS-ul se aude un troncanit puternic sub masina si nu-mi dau seama de la ce.
Cineva mi-a zis ca poate sa fie de la bara stabilizatoare huh.gif(bucse)

Am facut 5000km cu ea smile.gif
316i
Ai stricat-o si p-asta... laugh.gif
io's®
CITAT(florin83 @ Jun 18 2008, 03:07 PM) *
...
Cineva mi-a zis ca poate sa fie de la bara stabilizatoare huh.gif(bucse)
....

da ! e ft probabil
florin83
QUOTE (316i @ Jun 18 2008, 10:59 PM) *
Ai stricat-o si p-asta... laugh.gif




QUOTE (io`s @ Jun 19 2008, 12:32 AM) *
da ! e ft probabil


aha.. o sa le schimb.
florin83
ieri dupa vreo 2h de stat in trafic cu aerul pornit (daca conteaza) a crescut temperatura cu 2-3mm peste jumatate si a ramas acolo. Nici n-a mai urcat, dar nici nu a coborat sad.gif
E prima data cand se intampla asta..
Ce poate sa fie? SA-mi fac griji?

Si alta pb.. aerul conditionat abia face fata cand sunt 35grade afara...nu baga rece cum ar trebui. Il dau la maxim ca sa nu mor de cald. Trebuie umplut cu freon, nu?
georgem
QUOTE (florin83 @ Jun 28 2008, 08:58 AM) *
ieri dupa vreo 2h de stat in trafic cu aerul pornit (daca conteaza) a crescut temperatura cu 2-3mm peste jumatate si a ramas acolo. Nici n-a mai urcat, dar nici nu a coborat sad.gif
E prima data cand se intampla asta..
Ce poate sa fie? SA-mi fac griji?

Am remarcat si la mine lucrul asta (acul trecutr foarte putin peste jumatate) odata anul trecut, si inca odata acum vreo saptamana si ceva, tot asa, pe caldura mare, in aglomeratie (stat pe loc mai mult) si aer conditionat pornit. Cred ca nu e nimic in neregula... La mine poate e si din cauza ca nu merge ventilatorul pe treapta 1 cand pornesc aerul conditionat...

io's®
CITAT(florin83 @ Jun 28 2008, 08:58 AM) *
Si alta pb.. aerul conditionat abia face fata cand sunt 35grade afara...nu baga rece cum ar trebui. Il dau la maxim ca sa nu mor de cald. Trebuie umplut cu freon, nu?

trebuie verificat
florin83
QUOTE (georgem @ Jun 28 2008, 03:27 PM) *
La mine poate e si din cauza ca nu merge ventilatorul pe treapta 1 cand pornesc aerul conditionat...


Cate trepte are? L-am auzit cateodata ca se invarte mai tare, dar nu stiam ca are mai multe trepte. Am crezut ca mi se pare mie tongue.gif
Oricum cand stau cu aerul pornit face ca dracu, clar merge pe ultima treapta.
Am observat ieri dupa un drum pana la munte ca aveam apa pe scutul de sub radiator. Cum apa pe drum nu era m-am uitat la radiator si e umed in partea de sus langa vas. sad.gif
haristeas51
Ventilatoru la AC are doua trepte. ele sunt comandate de o rezistenta care de obicei se arde si in cazu asta merge pe treapta a doua .
Iulika0069
QUOTE (florin83 @ Jun 28 2008, 08:58 AM) *
ieri dupa vreo 2h de stat in trafic cu aerul pornit (daca conteaza) a crescut temperatura cu 2-3mm peste jumatate si a ramas acolo. Nici n-a mai urcat, dar nici nu a coborat sad.gif
E prima data cand se intampla asta..
Ce poate sa fie? SA-mi fac griji?

Si alta pb.. aerul conditionat abia face fata cand sunt 35grade afara...nu baga rece cum ar trebui. Il dau la maxim ca sa nu mor de cald. Trebuie umplut cu freon, nu?

Vāscocuplajul

Conteaza daca ai aerul pornit, radiatorul de AC e in fata celui de apa si din cauza asta ajunge aer mult mai cald la cel din urma
Daca ai fi oprit aerul, in 1-2 minute si-ar fi revenenit apa la jumatate

Verifica si termocupla daca e ok (e skimbata anul trecut dar cine stie) - mai precis daca cupleaza a doua treapta de viteza a electroventilatorului
Poti pune pe direct ventilatorul ca sa stii cum face pe treapta a 2-a.. smile.gif

Ai pus freon? Daca ai mers iarna fara sa mai dai din cand in cand drumul la AC e posibil sa cam fi ramas fara freon..
io's®
CITAT(Iulika0069 @ Jul 1 2008, 12:34 AM) *
Daca ai mers iarna fara sa mai dai din cand in cand drumul la AC e posibil sa cam fi ramas fara freon..

normal, nu ar trebui sa se intample asa ceva...

aveam la baba freon in ea de vre-o 6 ani si nu am avut nici o treaba , iarna nici nu prea mergeam cu ea, ce sa mai dau drumu la AC
florin83
QUOTE (Iulika0069 @ Jul 1 2008, 12:34 AM) *
Vāscocuplajul

Conteaza daca ai aerul pornit, radiatorul de AC e in fata celui de apa si din cauza asta ajunge aer mult mai cald la cel din urma
Daca ai fi oprit aerul, in 1-2 minute si-ar fi revenenit apa la jumatate

Verifica si termocupla daca e ok (e skimbata anul trecut dar cine stie) - mai precis daca cupleaza a doua treapta de viteza a electroventilatorului
Poti pune pe direct ventilatorul ca sa stii cum face pe treapta a 2-a.. smile.gif

Ai pus freon? Daca ai mers iarna fara sa mai dai din cand in cand drumul la AC e posibil sa cam fi ramas fara freon..


Ieri am stat in trafic infernal vreo 30min sa ies din Bucuresti si iar a urcat putin acul (cu aerul pornit). Dupa ce am iesit din Bucuresti imediat a scazut la jumate.

Sigur cupleaza si treapta a 2-a. Cand e cald afara cu aerul oprit se invarte mai incet, daca pornesc si aerul face ca dracu tongue.gif

Freon n-am apucat sa pun. Iarna n-am mers.. in caz ca ai uitat am luat masina de la tine prin primavara smile.gif)
io's®
verifica vascocuplajul, de la el poate sa fie
florin83
cateva poze cu ocazia implinirii a 6000km biggrin.gif
Iulika0069
QUOTE (florin83)
Freon n-am apucat sa pun. Iarna n-am mers.. in caz ca ai uitat am luat masina de la tine prin primavara smile.gif)

Ah, da biggrin.gif

Pai atunci ar fi trebuit sa fie ok, am dat saptamanal drumu la AC iarna.. tongue.gif
Io l-am umplut acum 2 veri, so ar putea sa fie si de la asta

Dar, cum spunea si io's si cum stii si tu - vascocuplajul e aproape mort, skimba-l
O sa iti mai ia un pic din putere dar asta e, tu oricum nu mai esti reisar..
florin83
209209km biggrin.gif
Click to view attachment

smile.gif
Click to view attachment
Mihai_AMD
ce motor avea ursu ala? laugh.gif
florin83
mormaia ca un V8 biggrin.gif
alex230ro
da unde ai fost?
florin83
cota 1400.. nu mai fusesem de 1 an cred ca urasc v.prahovei sad.gif
Nu-mi venea sa cred cat de obisnuit cu oamenii era ursul. Era in picioare, am oprit masina sa fac poze si el s-a pus in fund si se uita la mine.
Am intalnit ursi pe munte, departe de civilizatie si cum m-au vazut/simtit au rupt-o la fuga..
florin83
A inceput din ce in ce mai des sa urce apa peste jumate. Ajunge pana aproape de urmatoarea liniuta si scade imediat inapoi la jumate dupa ce porneste ventilatorul electric din fata.
Stie cineva cand trebuie sa porneasca ala? huh.gif Cateodata porneste si cand e apa la jumatate cateodata nu porneste nici cand e la urmatoarea liniuta. Pornesc eu aerul conditionat ca sa porneasca si ventilatorul ala apoi opresc aerul si ventilatorul ramane pornit.

adrian_ilie
Ventilatorul ala e doar pentru aer conditionat nu si pentru racirea motorului. - cel putin asa este la mine.

Cred ca ai vascocuplajul stricat de nu raceste bine.
Peter Pan
QUOTE (adrian_ilie @ Aug 6 2008, 01:57 PM) *
Ventilatorul ala e doar pentru aer conditionat nu si pentru racirea motorului. - cel putin asa este la mine.

Cred ca ai vascocuplajul stricat de nu raceste bine.



fix asa pateam si eu la urs....vasc'ul era terminat biggrin.gif

LE: fa testul cu ziarul
florin83
pai stiu ca e stricat tongue.gif

Ventilatorul ala e si pt racire... de ce porneste (cu aerul oprit) cand e cald rau afara ? huh.gif
adrian_ilie
Nu stiu la mine nu porneste. Porneste doar daca am ac pornit.
Dar s-ar putea sa nu porneasca pentru ca face fata vascul la mine - daca la tine nu face fata si trece de 90 grade se poate sa porneasca.
TiL
Ai facut ceva drumuri afara, insectele s-au inmultit rau. Incerca sa curati bine radiatorul. Eu am vasc nou, dar temperatura tot mai sare binisor de jumatate daca stau in trafic sad.gif Si la viteza mare, de peste 180km/h se incalzeste. Semn clar ca am radiatorul infundat. Am facut o gramada de drumuri dupa care parbrizul era plin de "vaselina" de la insecte, cine stie cum or fi radiatoarele...
bartro
La E32 porneste ventilator de AC si cand creste temperatura apei. Si chiar inainte sa fie ac mult peste jumatate, deci inainte de 3/4. Asta daca n-am aer in sistem.
BBo
Cum se poate curata radiatorul fara sa-l dai jos ? Exista vreo solutie care inmoaie insectele alea ca mai apoi sa le poti spala cu un jet de apa, sa zicem ?
TiL
as vrea si eu sa stiu cum se poate spala fara sa-l dai jos...
Problema e ca jetul ar trebui dat din interior spre exterior, ceea ce ar face, cel putin la mine, sa imping multe gunoaie si apa in motorul electroventilatorului sad.gif Deci ar trebui dat jos macar el
georgem
Dar nivelul lichidului de racire e bun? Sa nu fie cumva scazut, ca in cazul asta mai trece de jumatate...
ionusunt
QUOTE (florin83 @ Aug 6 2008, 02:48 PM) *
pai stiu ca e stricat tongue.gif

Ventilatorul ala e si pt racire... de ce porneste (cu aerul oprit) cand e cald rau afara ? huh.gif

pai daca stii schimba-l ca sa nu patesti ca mine...nu imi mergea ceasu de temperatura ,si de bine ce stiam eu vascu nou de un an ,asa de bine s-a stricat ,mi-a fiert ,mi-a crapat prima data aeroterma ,dupa care radiatoru ...pur si simplu nu am stiut si nu imi dadeam seama daca vajaie in mers sau nu ...........sad.gif
florin83
QUOTE (TiL @ Aug 6 2008, 03:42 PM) *
Ai facut ceva drumuri afara, insectele s-au inmultit rau. Incerca sa curati bine radiatorul. Eu am vasc nou, dar temperatura tot mai sare binisor de jumatate daca stau in trafic sad.gif Si la viteza mare, de peste 180km/h se incalzeste. Semn clar ca am radiatorul infundat. Am facut o gramada de drumuri dupa care parbrizul era plin de "vaselina" de la insecte, cine stie cum or fi radiatoarele...


90% din drumuri sunt facute afara intradevar si ma enerveaza rau insectele.. dupa fiecare drum ajung acasa cu botul masinii negru biggrin.gif

QUOTE (georgem @ Aug 6 2008, 11:18 PM) *
Dar nivelul lichidului de racire e bun? Sa nu fie cumva scazut, ca in cazul asta mai trece de jumatate...


e bine, am completat acum cateva zile.


QUOTE (ionusunt @ Aug 7 2008, 07:04 AM) *
pai daca stii schimba-l ca sa nu patesti ca mine...nu imi mergea ceasu de temperatura ,si de bine ce stiam eu vascu nou de un an ,asa de bine s-a stricat ,mi-a fiert ,mi-a crapat prima data aeroterma ,dupa care radiatoru ...pur si simplu nu am stiut si nu imi dadeam seama daca vajaie in mers sau nu ........... sad.gif


momentan nu sunt $$ sa-l schimb sad.gif..
Vara la mine toti banii se duc pe calatorii biggrin.gif
adrian_ilie
vezi ca e la autokarma vasc nou sachs 254ron, eu zic ca e un pret bun
ionusunt
QUOTE (adrian_ilie @ Aug 7 2008, 11:19 AM) *
vezi ca e la autokarma vasc nou sachs 254ron, eu zic ca e un pret bun

adevarat ! ce firma e ? eu acum ~2 ani am dat 3 milioane pe vasc sachs
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.