Incearca sa grabesti reglatul tachetilor. De obicei problema e de la ungere, mai exact de la suruburile care strang conducta de ulei si prin care conducta se alimenteza cu ulei.
Eu am gasit unul strans bine, si unul desfacut binisor, cateva ture. L-am strans la loc dar tot mai pierde ulei, pentru ca s-a indoit saiba de etansare si nu aveam alta la dispozitie. Tachetii se prezentau asa: unul la 0.2, unul la 0.3 si restul la 0.25. Deci nu aveau motiv sa tzacane. I-am pus pe toti la 0.25. Acum mai tacane foarte putin tot cei din spate, unde e saiba buclucasa. Deci problema era ungerea, nu distanta, iar acum probabil inca se mai aud (foarte foarte slab) tot din acelasi motiv.
Eu am fost mai norocos (ma asteptam sa am surubul desfacut si m-am grabit sa vad ce-i acolo), dar bart l-a gasit desfiletat complet (noroc ca inca nu cazuse prin chiulasa, iar altii (de prin afara) s-au trezit cu conducte/culbutori distrusi din cauza surubului care a tzopait pe-acolo si a fost prins unde nu trebuie.
Aici e figura cu conducta, surub si saibe:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15