Help - Search - Members - Calendar
Full Version: nelamuriri..
BMWZone > BMW GENERAL > BMW Bar
Pages: 1, 2, 3, 4
florin83
lamuriti-ma si pe mine cu urmatoarele chestii:

1. de ce lasa multi un singur stergator?
2. cum merge asta fara debitmetru? :eek: :eek:
3. ce face rotita aia? sa nu ziceti ca e de la cutia automata ca am vazut si pe manuale.. tongue.gif
4. ce face maneta aia? e de la decapotare? pe partea cealalta nu are..
5. nu e spoiler de m3 e36? vine super biggrin.gif
6. cred ca peste 50% din masinile de pe e30.de au rotile in stilul asta.. adia jenti late si cauciucuri mai mici sa se vada buza jantei. e vreo smecherie sau e la moda? biggrin.gif
florin83
QUOTE
3. pe ce manuale ai vazut-o ? clar e de la cutia automata, cine stie ce fel de model mai jmecher


caut poze imediat sa vezi ca e si pe manuale..

later edit: asa.. si ce face? biggrin.gif
eu am vazut si pe manuale, da poate au facut conversie automat-manual si au lasat butonul acolo, nu stiu ce sa zic...

QUOTE
6. e moda de la nemti. mie personal mi se pare usor stupid, adica in afara de show off, distrugi cauciucul si nu ai mare siguranta pe el.


nu ai si stabilitatea mai mare? si eu vreau sa-mi pun pe jantele mele cauciucuri pe 195.. acum am 205 si vin la fix..
florin83
QUOTE (jaffar)
de ce sa ai "stabilitate mai mare" ? in primul rind, se deformeaza puternic peretele lateral al cauciucului, care e punctul cel mai slab. apoi, pentru a sta in pozitia aia ciudata, cauciucurile sint foarte umflate, deci suprafata de sprijin devine cit se poate de mica. eu cred ca e pur si simplu chestie de imagine, caci arata interesant si atrage priviri.


mai buna.. :finger:

ok, am inteles..
SUPERBEC
1. este un singutr stergator, nu este scos stergatorul din dreapta... exista un kit de single wiper.. exista multe masini cu un singur stergator, este un fel de tuning ajuta, la mersul pe ploaie la viteze peste 200km/h cam inutil totusi.

6. pt fiecare marime de janta exista cateva marimi utilizabile de cauciuc. de ex tu ai jenti de 6,5J poti sa pui maxim 205 si minim 185 si tot asa.. daca se pun gume mai subtiri pe jenti late obtii efectul din poza.. dar nu mai ai protectie la jante si cauciucul sta convex pe sosea --- aderenta scazuta.
SUPERBEC
--------------------------------------------------------------------------------
lamuriti-ma si pe mine cu urmatoarele chestii:

1. de ce lasa multi un singur stergator?

---------------------------------------

o fi crezut ca doar l-a scos pe celalalt si vroia si el tuning rapid si moca biggrin.gif
florin83
da.. am crezut ca l-au scos pe cel din stanga si l-au fixat drept pe cel din dreapta.. :retard: :retard:
George77
2.masina aceea are turbo si debitmetrul s-a mutat in partea cealalta a caroseriei pt ca pe acolo aspira turbima
George77
Faza cu un stergator este o moda si se insira din dtm unde acolo are chiar un rol de am micsora rezistenta la inaintare .DTM sau Le Mans nu mai stiu exact sigur de unde
316i
3. Butonul ala e un buton foarte smecher care exista doar pe cutiile automate de pe 2.5. Dotarea cu acel buton si implicit functiile lui a fost optionala. Ala are 3 pozitii care ii spun cutiei cum vrei sa mergi: Sport-schimba in 6000rpm, Economy-schimba in 2000rpm si Winter-pleaca numai cu viteza a 3-a fara sa dardaie, fara sa mearga absolut deloc ciudat.
6. Mie asa imi stau cauciucurile pe rotile pe 16. biggrin.gif Cica 205 nu e suficient ca sa acopere si buza. tongue.gif Bineinteles, acest "feature" face parcarile pe langa borduri foarte tricky pentru ca daca nu esti atent si nu te benoclezi in oglinda freci bunatate de roata de bordura si-ti smulgi parul din cap cand te gandesti ca abia le-ai vopsit.(been there done that, am frecat de 2 ori o singura roata de cand le am...am capatat experienta la parcari) biggrin.gif
316i
Se poate. Nu verificasem in ETK, dar pana acum am vazut doar pe 2.5.
mertan
1. de ce lasa multi un singur stergator?

e misto faza. o stiu de ceva vreme. are si avantaje dar si dezavantaje.pt mine arata misto. dar cred ca nu are suprafata mae de stergere.

2. cum merge asta fara debitmetru?

are turbina. teava aia duce in intercooler, din intercooler se duce in debitmetru, si din debitmetru in turbina.

5. nu e spoiler de m3 e36? vine super

e cam decupat. ala de m36 stok arata altfel.

6. cred ca peste 50% din masinile de pe e30.de au rotile in stilul asta.. adia jenti late si cauciucuri mai mici sa se vada buza jantei. e vreo smecherie sau e la moda?

mi imi plce asha ceva. mai ales sa ai si distantiere. faza e ca trebuie sa fii atent unde mergi. itzi dai seama la o bordura sau la o groapa. :eek: :eek: :eek: :eek: mie mila de jante. sau la o pana. ce faci? mergi pe janta?
mertan
am ceva poze il calc cu ursi turbo. am sa caut ceva ceva.
SUPERBEC
evacuarea e pe partea ailalta jafar .. si probabil intercooleru e in bara ... unde se duce admisia
mertan
am gasit ceva ceva.

o poza e cu debitmetrul in partea aialalta. nu stiu ce sa zic. ma mai documentze. vrajeala ai de acolo trebuie sa fie bow(bloww off valve-ea face fasaitul ala).
SUPERBEC
parerea mea e ca o masina turbo care mai foloseste calculatorul de injectie de aspirata nu va merge niciodata cum trebuie. dar poate ma insel..
mertan
alte poze concludente. :eek: :eek: :eek: asha este jaffar. ai dreptate. ca doar aerul intra in admisie rece. daca e debitmetrul dupa turbina e cald. in fine. cred ca debitmetrul este fix in bara. fix dupa intercooler.
io'sŪ
poza atasata, editata de mine,
am vazut ca acolo, undeva mascat de capacul de delco se afla un filtru de aer conic sport, probabil ca tot acolo se afla si debitmetru, mai mult ca sigur are turbo masina
LE am vazut ca la celelalte intrebari ai primit deja raspuns :dis:
mertan
masina asta nu are turbo.
SUPERBEC
QUOTE (mertan)
masina asta nu are turbo.


care masina? o avea compresor, e un plastic intre radiator si motor inspre filtrul ala... poate acopera compresorul
mertan
ala e plasticul de la fishe. adica de la delcou. masina ai nu are cum sa fie turbo si nici compressor. pt ca la toti ursii este modificata evacuarea, si serpisorii sunt in asha fel facuti incat trbina este in drpetul adimisiei, capacul de la culutori. deci. turbina ar trebuie sa se vada foarte clar. cat despre compressor, el este antrenat de o curea ceva(eu asha stiu), s-ar vedea in poza.
SUPERBEC
si care motiv ar ave propietaru sa traga cativa metrii de teava pt a muta filtrul de aer in partea dreapta,.. eu sunt aproape sigur ca ala e compresorul.. si este chiar pe linia curelei de alternator.
io'sŪ
mey, despre ce masina vb voi ca are sau nu are turbo?
despre cea la care nu se vede debitmetru? daca da, masina are TURBO, NU compresor mecanic
Gabi_323i
poate are galeria de la TCD (Turbo Charging Dynamics)

mertan
poate are. dar filtrul ala sta naspa acolo. pozitia e dubioasa.
mertan
am gasit. in sfarsit.
mertan
asta ziceam si eu. ca nu i se vede turbina.
SUPERBEC
QUOTE (Gabi_323i)
poate are galeria de la TCD (Turbo Charging Dynamics)



vrei sa spui ca turbina este invirtita de gazele care ies prin gaurica aia de 2 cm? biggrin.gif
mertan
ala din poza are galerie dinaia, numai ce pe mijloc iese turbina. dar tot mai misto e cu serpisori.
Gabi_323i
mda, aia este gaura pentru wastegate
am pus poza cu galeria cum sta ea montat pe motor, turbina vine montata cu partea de admisie inspre botul masinii




ursuletul rosu are galerie de 524td e34
George77
eu spun ca pe acolo iese conducta de la recirculatorul gazelor de evacuare(EGR)
Gabi_323i
pe unde sa iasa? :retard:

io'sŪ
bravo gabi!!!
:thumbsup:
mertan
inseamna ca turbina e in jos. nu?
George77
am vazut poza si in cazul acesta este un sistem auxiliar de reglare a presiunii (waste gate)
[/quote]
Gabi_323i
este un wastegate si cam atat, external wastegate biggrin.gif

da, turbina este montata intre blocul motor si contraripa in apropierea suportului motor si lonjeronului, urata pozitie oricum :paranoid:
George77
ok si ce intelegi tu prin external waste gate?1 ca ar evacua gazele in exterior 2 ca acest waste gate nu se afla in turbina si undeva in exterior??????.Ca sa imi fac si eu o idee,ca nu prea sunt in tema cu sistemele astea
mertan
nu conteaza. toate wastegate-urile sunt puse sai zicem in "exterior"(eu asha am vazut la toate). si piesa asta nu face decat sa nu piarda presiunea turbinei atunci cand shoferul schimba treaptele de viteza.(eu asha stiam). oricum. am sa ma mai documentez.
Gabi_323i

cam asa arata configuratia
mertan
cam mica turbina........ :drool:
George77
Din cate stiu eu Wastegate-ul it regleaza presiunea in sistem ,pot fi actionate direct de presiunea formata sau electronic prin electrovalve.Oricum turbina aia mi se pare un pic atipica ,bine nici nu am vazut alte turbine dacat alea puse pe masini de serie si nici o masina de serie nu are o turbina din aceea,
mertan
cam aiurea...
mertan
ciudat :eek: :eek: :eek:
George77
Ce este cam aiurea Mertan????
mertan
nu lipseste ceva? undei AFM-eul?
George77
Eu ma refeream la postul de pe 21 februarie la ce este aiurea
George77
Poate a schimbat injectia si are cu MAP.
florin83
ce sunt tevile astea? banuiesc ca de la radiatorul de ulei, dar ce cauta tocmai acolo sus?
316i
Probabil ca sa ajute uleiul sa se raceasca si pe traseu cu 1-2 grade pana sa ajunga in radiator.Cred.
florin83
pai alea vin de jos, dinspre radiator..
si nu radiatorul e pus sa mai raceasca uleiul?

later edit: se pare ca nu vin de la radiatorul de ulei! :eek: circuitul radiatorului arata ca in atasament!
io'sŪ
QUOTE (florin83)
ce sunt tevile astea? banuiesc ca de la radiatorul de ulei, dar ce cauta tocmai acolo sus?

racitor al lichidului de servo :nod:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.