florin83
Jun 1 2006, 09:04 PM
328is? :eek:
mertan
Jun 1 2006, 09:50 PM
pai cred ca e motorul cum are americanul.... sa zicem ca "i" vine de la injectie si "s" de la 24 de valve.
florin83
Jun 1 2006, 10:00 PM
diferenta dintre 325is si 325i era la dotari, is-ul fiind mai dotat. motorul era acelasi.
Gabi_323i
Jun 1 2006, 11:01 PM
are 2.8 m20
emblema e custom made
ce spoiler interesant are :drool:
florin83
Jun 9 2006, 09:02 PM
am desfacut boxa din stanga fata sa umblu la modulul de inchidere si am gasit vreo 6 papuci care nu intra nicaieri si o mufa mare unde parca intra un releu, dar releul nu e. :retard: :retard:
nu e o improvizatie.. pare ceva de fabrica..
aaa.. si alta descoperire pe ziua de azi.. am trasa instalatia de geamuri electrice :unibrow:
florin83
Jun 27 2006, 03:52 PM
cati volti /wati sunt la fishele de la bujii?
am pus mana pe o fisa neizolata si m-a aruncat cat colo.. :retard:
n3o
Jun 27 2006, 04:13 PM
amperajul este ala ce ai simtit u cand ai pus mana :nod:
Ionut
Jun 27 2006, 04:44 PM
QUOTE (florin83)
diferenta dintre 325is si 325i era la dotari, is-ul fiind mai dotat. motorul era acelasi.
diferentialul difera...la 325i e 3,64 la 325is e de 3,73...
Rotti
Jun 27 2006, 04:49 PM
nope, era voltaj = tensiune.
~ 50.000v :retard: amperajul e f. mic
n3o
Jun 27 2006, 04:59 PM
:dis: dap eu am gresit am intrebat si eu pe cineva care stie si asa este voltajul este mare si amperajul mic :nod: si cica el depinde de bobina masinii .
316i
Jun 27 2006, 10:35 PM
QUOTE (florin83)
am desfacut boxa din stanga fata sa umblu la modulul de inchidere si am gasit vreo 6 papuci care nu intra nicaieri si o mufa mare unde parca intra un releu, dar releul nu e. :retard: :retard:
nu e o improvizatie.. pare ceva de fabrica..
aaa.. si alta descoperire pe ziua de azi.. am trasa instalatia de geamuri electrice :unibrow:
Soclul ala de releu e pentru releul care-ti fadeout la luminile de pe plafon. A fost optional.
Instalatia nu e complet, o sa ai nevoie de instalatie de la usi la tablou si pana la cal pentru butoane.
florin83
Jun 28 2006, 07:34 AM
acum am modul cu tot cu releul ala.. pacat ca nu-mi merge inchiderea :retard: si pacat ca am un fadeout din ala facut..
QUOTE (316i)
Instalatia nu e complet, o sa ai nevoie de instalatie de la usi la tablou si pana la cal pentru butoane.
adica? ce cal?
florin83
Jun 28 2006, 09:17 AM
QUOTE (316i)
Soclul ala de releu e pentru releul care-ti fadeout la luminile de pe plafon. A fost optional.
.
tu ai optiunea asta? sunt curios daca e vreo diferenta fata de ce am eu..
316i
Jun 28 2006, 10:33 AM
Am un releu cu care trebuie sa fac proba zilele astea.
Calul e consola pe care sta schimbatorul.
florin83
Jun 28 2006, 12:48 PM
am eu modul de inchidere cu tot cu releu.. daca vrei sa faci proba
florin83
Jul 1 2006, 10:15 AM
QUOTE (316i)
QUOTE (florin83)
aaa.. si alta descoperire pe ziua de azi.. am trasa instalatia de geamuri electrice :unibrow:
Instalatia nu e complet, o sa ai nevoie de instalatie de la usi la tablou si pana la cal pentru butoane.
am descoperit ca n-am mufele pt butoane sub consola aia de la schimbator :crybaby:
cu alte cuvinte ai doar firele ?? adik iti lipsesc motorasele butoane releu :paranoid:
florin83
Jul 1 2006, 03:10 PM
nu.. am fire cu tot cu mufe pt motorase in usi, la cele spate am si mufe pt butoane..
in rest nu mai am nimic..
defapt nici nu stiu ce mai contine instalatia
da chiar la e36 coupe cand deschizi usha si se lasa geamul 1 cm tot un releu face asta ??
Darren
Jul 1 2006, 06:00 PM
da. un releu comandat de un computer care citeste 2 senzori.
comisaru
Jul 6 2006, 12:30 AM
BMW a montat la vreun model cu motor cu carburatie retur la benzina?
Dar la injectie?
Daca da, cumva la ursulet returul intra in rezervor pe langa conducta principala de alimentare?
Gabi_323i
Jul 6 2006, 01:08 AM
QUOTE (comisaru)
Daca da, cumva la ursulet returul intra in rezervor pe langa conducta principala de alimentare?
DA
florin83
Aug 31 2006, 12:28 AM
asa arata un amortizor de m3 e30...cica are EDC!!!! :retard:
EDC pe E30???? :eek: :eek: :eek:
stiam ca abia la m5 e34 a fost introdus si nici alea nu erau toate cu EDC...
florin83
Aug 31 2006, 12:32 AM
dupa un mic search pe google m-am convins:
QUOTE
One interesting option that was made available at the same time was Boge’s variable Electronic Damper Control (EDC) that provided three settings for the shocks (Sport, Normal and Comfort) all adjustable via a toggle switch located alongside the handbrake recess.
:eek: :eek: :eek:
florin83
Oct 5 2006, 06:49 AM
dupa ce o turez pe loc pana la 5-6000 ture scade greu turatia.. de ce?
Ionut
Oct 5 2006, 09:13 AM
cum adica scade greu turatia? ramane turata mai mult sau ce?
florin83
Oct 5 2006, 09:15 AM
scade, dar destul de greu..
am vazut la altele ca scade mult mai repede
Ionut
Oct 5 2006, 09:16 AM
hmm....ciudat...turometru iti merge sacadat?
florin83
Oct 5 2006, 09:17 AM
nu
Ionut
Oct 5 2006, 09:21 AM
vezi cablu de acceleratie sa nu ramana blocat....
da cand iti scade sacadat ce este ? e dus turometru .. sau iti dau erori ?
nu ramane blcat cablul... De fapt am vazut chestia asta la mai multe M20, revine la relanti incet dar sigur.
florin83
Oct 5 2006, 12:46 PM
da.. cablul n-are cum sa fie ca s-ar simti la pedala si ar si urca greu cand o accelerez
316i
Oct 5 2006, 01:03 PM
E vorba doar de ac (de instrumentul de masura) sau si motorul ramane turat?
florin83
Oct 5 2006, 01:28 PM
si motorul..
se aude cum scade turatia incet..
O fi un feature.
Am mai vazut la M20-uri (cel putin la L-Jetronic) ca e un dispozitiv, probabil condus de un vacuum, care nu lasa clapeta de acceleratie sa coboare sub un anumit nivel. Nivelul asta creste cu turatia motorului. Poate fi din cauza lui, daca e asa ceva si la motronic.
florin83
Oct 5 2006, 02:36 PM
mda, am si eu chestia aia
Interesanta, dar mi se pare o complicatie in plus. Inca un motiv sa nu-mi placa M20
florin83
Oct 5 2006, 02:46 PM
pai stai ca nu cred ca ala e pus doar pt a face sa scada turatia mai incet..
are el si alt scop sigur...
o sa incerc sa o accelerez cu capota deschisa sa vad daca face ceva ala..
Din cate am vazut, atat stie sa faca: scoate un piston care tine clapeta apasata. Pistonul intra inapoi odata cu scaderea turatiei motorului.
florin83
Mar 21 2007, 06:15 PM

alea sunt turbine?

PS:
smechera masina
TiL
Mar 21 2007, 06:31 PM
N-au gasit loc pentru melci in alta parte?
n3o
Mar 21 2007, 07:11 PM
florin83
Apr 25 2007, 02:18 PM
o dotare a masinii mele este:
225 SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG
tradus cu google cica inseamna
SPORTY CHASSIS TUNINGin ce consta asta?
alex230ro
Apr 25 2007, 02:28 PM
Ceva gen bara stabilizatoare mai groasa bucsi mai groase si poate alta setare a suspensiei?
georgem
Apr 25 2007, 02:55 PM
S-ar putea sa ai suspensie sport din fabrica.
florin83
Apr 25 2007, 05:09 PM
daca era suspensie sport trebuia sa scrie Sportaufhebung (traiasca google language tools

)
asta cred ca e ceva diferit
florin83
Nov 14 2008, 11:53 AM
ce rol au aparatorile astea?
am vazut la multe masini ca au in fata rotilor
MeHigh
Nov 14 2008, 12:14 PM
cred ca's flapsuri pentru aerodinamica, pentru scurgerea aerului sub masina si aerisirea anumitor elemente( gen baie de ulei, cutie etc ).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.