![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
lamuriti-ma si pe mine cu urmatoarele chestii:
1. de ce lasa multi un singur stergator? 2. cum merge asta fara debitmetru? :eek: :eek: 3. ce face rotita aia? sa nu ziceti ca e de la cutia automata ca am vazut si pe manuale.. ![]() 4. ce face maneta aia? e de la decapotare? pe partea cealalta nu are.. 5. nu e spoiler de m3 e36? vine super ![]() 6. cred ca peste 50% din masinile de pe e30.de au rotile in stilul asta.. adia jenti late si cauciucuri mai mici sa se vada buza jantei. e vreo smecherie sau e la moda? ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE 3. pe ce manuale ai vazut-o ? clar e de la cutia automata, cine stie ce fel de model mai jmecher
caut poze imediat sa vezi ca e si pe manuale.. later edit: asa.. si ce face? ![]() eu am vazut si pe manuale, da poate au facut conversie automat-manual si au lasat butonul acolo, nu stiu ce sa zic... QUOTE 6. e moda de la nemti. mie personal mi se pare usor stupid, adica in afara de show off, distrugi cauciucul si nu ai mare siguranta pe el.
nu ai si stabilitatea mai mare? si eu vreau sa-mi pun pe jantele mele cauciucuri pe 195.. acum am 205 si vin la fix.. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (jaffar) de ce sa ai "stabilitate mai mare" ? in primul rind, se deformeaza puternic peretele lateral al cauciucului, care e punctul cel mai slab. apoi, pentru a sta in pozitia aia ciudata, cauciucurile sint foarte umflate, deci suprafata de sprijin devine cit se poate de mica. eu cred ca e pur si simplu chestie de imagine, caci arata interesant si atrage priviri.
mai buna.. :finger: ok, am inteles.. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
1. este un singutr stergator, nu este scos stergatorul din dreapta... exista un kit de single wiper.. exista multe masini cu un singur stergator, este un fel de tuning ajuta, la mersul pe ploaie la viteze peste 200km/h cam inutil totusi.
6. pt fiecare marime de janta exista cateva marimi utilizabile de cauciuc. de ex tu ai jenti de 6,5J poti sa pui maxim 205 si minim 185 si tot asa.. daca se pun gume mai subtiri pe jenti late obtii efectul din poza.. dar nu mai ai protectie la jante si cauciucul sta convex pe sosea --- aderenta scazuta. -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
--------------------------------------------------------------------------------
lamuriti-ma si pe mine cu urmatoarele chestii: 1. de ce lasa multi un singur stergator? --------------------------------------- o fi crezut ca doar l-a scos pe celalalt si vroia si el tuning rapid si moca ![]() -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
da.. am crezut ca l-au scos pe cel din stanga si l-au fixat drept pe cel din dreapta.. :retard: :retard: |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
2.masina aceea are turbo si debitmetrul s-a mutat in partea cealalta a caroseriei pt ca pe acolo aspira turbima
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Faza cu un stergator este o moda si se insira din dtm unde acolo are chiar un rol de am micsora rezistenta la inaintare .DTM sau Le Mans nu mai stiu exact sigur de unde
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
3. Butonul ala e un buton foarte smecher care exista doar pe cutiile automate de pe 2.5. Dotarea cu acel buton si implicit functiile lui a fost optionala. Ala are 3 pozitii care ii spun cutiei cum vrei sa mergi: Sport-schimba in 6000rpm, Economy-schimba in 2000rpm si Winter-pleaca numai cu viteza a 3-a fara sa dardaie, fara sa mearga absolut deloc ciudat.
6. Mie asa imi stau cauciucurile pe rotile pe 16. ![]() ![]() ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Se poate. Nu verificasem in ETK, dar pana acum am vazut doar pe 2.5. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
1. de ce lasa multi un singur stergator?
e misto faza. o stiu de ceva vreme. are si avantaje dar si dezavantaje.pt mine arata misto. dar cred ca nu are suprafata mae de stergere. 2. cum merge asta fara debitmetru? are turbina. teava aia duce in intercooler, din intercooler se duce in debitmetru, si din debitmetru in turbina. 5. nu e spoiler de m3 e36? vine super e cam decupat. ala de m36 stok arata altfel. 6. cred ca peste 50% din masinile de pe e30.de au rotile in stilul asta.. adia jenti late si cauciucuri mai mici sa se vada buza jantei. e vreo smecherie sau e la moda? mi imi plce asha ceva. mai ales sa ai si distantiere. faza e ca trebuie sa fii atent unde mergi. itzi dai seama la o bordura sau la o groapa. :eek: :eek: :eek: :eek: mie mila de jante. sau la o pana. ce faci? mergi pe janta? |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
am ceva poze il calc cu ursi turbo. am sa caut ceva ceva.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
evacuarea e pe partea ailalta jafar .. si probabil intercooleru e in bara ... unde se duce admisia
-------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
am gasit ceva ceva. o poza e cu debitmetrul in partea aialalta. nu stiu ce sa zic. ma mai documentze. vrajeala ai de acolo trebuie sa fie bow(bloww off valve-ea face fasaitul ala). |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
parerea mea e ca o masina turbo care mai foloseste calculatorul de injectie de aspirata nu va merge niciodata cum trebuie. dar poate ma insel..
-------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
alte poze concludente. :eek: :eek: :eek: asha este jaffar. ai dreptate. ca doar aerul intra in admisie rece. daca e debitmetrul dupa turbina e cald. in fine. cred ca debitmetrul este fix in bara. fix dupa intercooler.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
poza atasata, editata de mine,
am vazut ca acolo, undeva mascat de capacul de delco se afla un filtru de aer conic sport, probabil ca tot acolo se afla si debitmetru, mai mult ca sigur are turbo masina LE am vazut ca la celelalte intrebari ai primit deja raspuns :dis: -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
masina asta nu are turbo. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
QUOTE (mertan) masina asta nu are turbo.
care masina? o avea compresor, e un plastic intre radiator si motor inspre filtrul ala... poate acopera compresorul -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
ala e plasticul de la fishe. adica de la delcou. masina ai nu are cum sa fie turbo si nici compressor. pt ca la toti ursii este modificata evacuarea, si serpisorii sunt in asha fel facuti incat trbina este in drpetul adimisiei, capacul de la culutori. deci. turbina ar trebuie sa se vada foarte clar. cat despre compressor, el este antrenat de o curea ceva(eu asha stiu), s-ar vedea in poza.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 02:06 PM |