mi-a dat ceva palpitatii aseara automata EH, dar de dimineata cand am plecat de la birou spre casa...a mers ca unsa. toane, deh.
in ECO nu vroia sa mai schimbe la maxim 2000 rot/min, ci mult mai sus. si mergeau numai 1, 2 si 3...a 4-a ca si inexistenta. din ce-am google-uit, se pare ca este o problema electrica/electronica sporadica (alt motiv nu ar avea, pentru ca schimba f frumos, fara socuri, absolut perfect, nivelul de ulei in cutie este corect, verificat cu motor pornit si incalzit in N sau P, sau chiar D daca cineva tine pedala de frana apasata in timpul verificarii)
reasons found:
1) voltaj scazut al bateriei odata simtit de ECU face figura asta (ramane in 3 si nu schimba 4) + eroare in bord. (f probabil)
2) buton mod E/S/M uzat/contacte murdare (f probabil)
3) contacte selector uzate/murdare (f probabil, zicea Octav ceva de afisaj in bord parca cand e in N, ca nu apare afisat)
4) filtru ulei low level infundat (ceea ce nu e cazul, uleiul + filtru sunt proaspete si noi)
LE: ma apuc de curatat verificat/curatat contacte + cautare de ZF4hp22EH (electronic-hydra) ca sa fie de doamne fereste...
bine ca a trecut, am simtit ca ma sui pe pereti toata noaptea searching