Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E32 730i 1990
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
Sportivu
plimbarica de sambata si apoi putina ordine si disciplina smile.gif


E_i

Mihai_AMD
mai da frumoasa mai e nava...rolleyes.gif
sper ca macar asta sa te tina "om la casa ta",ca prea ai vandut pana acum tot ce ai avut frumos
Sportivu
mi-a dat ceva palpitatii aseara automata EH, dar de dimineata cand am plecat de la birou spre casa...a mers ca unsa. toane, deh.

in ECO nu vroia sa mai schimbe la maxim 2000 rot/min, ci mult mai sus. si mergeau numai 1, 2 si 3...a 4-a ca si inexistenta. din ce-am google-uit, se pare ca este o problema electrica/electronica sporadica (alt motiv nu ar avea, pentru ca schimba f frumos, fara socuri, absolut perfect, nivelul de ulei in cutie este corect, verificat cu motor pornit si incalzit in N sau P, sau chiar D daca cineva tine pedala de frana apasata in timpul verificarii)

reasons found:

1) voltaj scazut al bateriei odata simtit de ECU face figura asta (ramane in 3 si nu schimba 4) + eroare in bord. (f probabil)
2) buton mod E/S/M uzat/contacte murdare (f probabil)
3) contacte selector uzate/murdare (f probabil, zicea Octav ceva de afisaj in bord parca cand e in N, ca nu apare afisat)
4) filtru ulei low level infundat (ceea ce nu e cazul, uleiul + filtru sunt proaspete si noi)

LE: ma apuc de curatat verificat/curatat contacte + cautare de ZF4hp22EH (electronic-hydra) ca sa fie de doamne fereste...


bine ca a trecut, am simtit ca ma sui pe pereti toata noaptea searching wacko.gif
Mihai_AMD
CITAT(Sportivu @ Aug 22 2010, 07:55 AM) *
mi-a dat ceva palpitatii aseara automata EH, dar de dimineata cand am plecat de la birou spre casa...a mers ca unsa. toane, deh.

in ECO nu vroia sa mai schimbe la maxim 2000 rot/min, ci mult mai sus. si mergeau numai 1, 2 si 3...a 4-a ca si inexistenta. din ce-am google-uit, se pare ca este o problema electrica/electronica sporadica (alt motiv nu ar avea, pentru ca schimba f frumos, fara socuri, absolut perfect, nivelul de ulei in cutie este corect, verificat cu motor pornit si incalzit in N sau P, sau chiar D daca cineva tine pedala de frana apasata in timpul verificarii)

reasons found:

1) voltaj scazut al bateriei odata simtit de ECU face figura asta (ramane in 3 si nu schimba 4) + eroare in bord. (f probabil)
2) buton mod E/S/M uzat/contacte murdare (f probabil)
3) contacte selector uzate/murdare (f probabil, zicea Octav ceva de afisaj in bord parca cand e in N, ca nu apare afisat)
4) filtru ulei low level infundat (ceea ce nu e cazul, uleiul + filtru sunt proaspete si noi)

LE: ma apuc de curatat verificat/curatat contacte + cautare de ZF4hp22EH (electronic-hydra) ca sa fie de doamne fereste...


bine ca a trecut, am simtit ca ma sui pe pereti toata noaptea searching wacko.gif

si eu am patit asa de 3-4 ori in juma de an cat am avut 850 lui lord halo.si eu am citit pe net si se pare ca e cam generala problema,insa si-a revenit in ultimu timp si nu avea rost sa imi bat capul cu ea
bafta!
Sportivu
mda, acum realizez ce s-a intamplat de fapt, a ramas in Sport de aceea nu stia de a 4-a si schimba foarte sus ... Am curatat acum bine contactele pe acolo, merge ca unsa (fingers crossed)
bartro
te am si intrebat cand am vorbit tongue.gif nu iti arate in bord pe ce mod e ?
Si la masina mea nu mergea selector ala, era plin de ice tea sau cola.
Parca in Sport la mine nici la 150/ora nu a schimbat in a 4-a....
Sportivu
arata E...si schimba ca in S ohmy.gif
bartro
QUOTE (Sportivu @ Aug 22 2010, 07:24 PM) *
arata E...si schimba ca in S ohmy.gif

Asta e un pic dubios...
Sportivu
Facut asigurare + ITP astazi si declarat la impozit laugh.gif

LE: si cateva poze noi...

E_ii




David
Domnu, vedeti ca s-a luat vopseaua acolo la capota de la portbagaj, in dreapta... Se vede-n ultima poza, priviti atent acolo unde este pata aia gri!
Sportivu
va inselati domnu, aia e de la fostu proprietar....laugh.gif
Sportivu
pozne noi dupa ce-am terminat de retusat vopseaua si i-am dat un polish general si calumea cool.gif
Sportivu
Sper ca in curand sa primeasca cadou un set de jante pe 18", vedem de care si cum...
alexandruozn
uite asa ceva ar merge.......

http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro...le-9474327.html
Sportivu
QUOTE (alexandruozn @ Sep 1 2010, 10:03 PM) *



Ca aspect da, ar arata misto, insa...ET-urile sunt cam prea mari sad.gif

La mine ar merge ET 13-20, dupa mintea mea...
Sportivu
noapte de toamna laugh.gif

LE: urmeaza si niste poze cu jantele pe 18 pe care tocmai le-a primit rolleyes.gif
haifisch
bun....

asteptam cele 4 noutati pe vapor
Sportivu
Momentan sta cumintel in fundul garajului cu prelata pe el, vaporasul...

Intre timp lucrez la aducerea pe strazile patriei a unei batranele de 50.000 km dupa aproape 18 petrecuti in garaj, barn-find in toata regula laugh.gif
Sportivu
E32-ul este de vanzare.... uite-asa mi-a venit, subit wink.gif
iorgos
Pana la urma, a ramas in Bucuresti ??

Nu de alta dar imi este dor de vaporas. smile.gif
David
Liniste totala!!!
05aBi
Sper ca acolo undeva se ingrijeste cineva de ea cum ai intretinut-o tu, merita masina.
Pana una, alta search.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.