Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dricul afumat
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
CRM112
Dupa cum scriam mai devreme si s-a inchis drăcia asta de fereastra, reiau pe scurt:

- mi s-a luat de 7
- voiam un 5'ar de 2.5l 192 cp, cu trapa si aer

- am gasit un 5'ar cu aer, altul cu trapa
- am luat un diesel smile.gif in tara sunt foarte multe dieseluri dotate interesant

Imi regret un pic motorizarea dar niste ganduri duioase cum ca as putea monta in conditii ~stress-free un 3.0d (+step smile.gif ) sau un 2.5i mi-au dat ceva nadejde. Docamdata orăcătania rămâne aşa, se mişcă si motorul e bun.

Cum nu exista masina sh fara necesar de investitii, enumar problemele:
1 parbriz crapat
2 lichid servo = pis_tul boului , cauza din care cred ca scuipa lichidul
3 pierde ceva lichid racire
4 amortizoare moi
5 necesar de discuri si placute
6 amortizoarele de la geam la haion
7 alt brat stergator si ceva mecanism prin interior (el merge, dar a fost vandalizat)
8 un brat pt. prinderea plasei de bagaje
9 un geam la un proiector
10 tinichiderie...a ajuns-o vârsta....

Ca sa enumar si partile interesante:

fabricatie 11.1994
geamuri cu tentă verzuie
luneta ionizată de bun simţ
ceva cabluri tv trase prin interior
trapa functionala
interior in ~mint condition, cu lemn piano black (cred) si piele neagra in stare buna
scaune incalzite (pana acum am vazut butoane ce se apasa si raman pe pozitie on/off, aici e pe sistem click, la fel ca la comenzile de aer)
faruri reglabile
shadowline
oglinda retrovizoare electrocrom
one touch la tot
plasa bagaje retractabila in 2 zone
2 X airbag
"bixenon" smile.gif
"OEM look angel eyes" smile.gif cu sticla clara
proiectoare functionale
semnalizatoare "OEM smoked" smile.gif pe fata
semnalizatoare "owner smoked" laugh.gif in rest
scut plastic
sa nu uit...facelift
turbina arata bine
are un dvd in bord pe care-l voi schimba
are un woofer Blaupunkt

km 320.000.

Pana in acest moment masina a primit jantele de 8'ar cu cauciucuri Dunlop.
Mai are de primit (de montat):
- inele cromate
- HU Pioneer si boxele+tweeterele aferente,
- un alt woofer (cred)
- o toba cu tips dublu (multumesc Interceptoru' smile.gif ) ca sa sufle fumul in ochii celor din spate (glumesc.....)
- volanul Alpina
- măciulia de schimbator de la acelaşi "furnizor" ca mai sus smile.gif
- suspensie sport (cel putin pe fata)

Undeva inainte de astea se vor rezolva punctele 2-7 cu prima ocazie de vreme buna si timp liber.

Voi pune si poze; nu am facut personal deloc pana acum.



CRM112
hop-hop ... Dracul la mijloc
georgem
Felicitari pentru achizitie smile.gif
florin83
Sa o stapanesti sanatos!

Poze cu interiorul nu pui?

Cu 7-arul ce ai facut?
io's®
frumos !
Ionut
bravo....sa o stapanesti sanatos si fara incidente... smile.gif
MeHigh
hehe, a primit si topic Bavareza. sa o stapanesti sanatos, inca o data-ti zic, nu e o alegere deloc rea, chiar daca te necajim noi cate putin. o facem prieteneste, nu sa te suparam. iar faptul ca e break, o face sexoasa, din punctul meu de vedere. plus ca poti dormi in ea la intalnirea de la munte, iar suspensia dhidraulica de pe spate o face sa nu...scartaie cand se misca sus-jos pe loc (hatza-hatza tongue.gif ).
CRM112
va multumesc pt. aprecieri; o iubesc smile.gif

am cautat tourer in mod deosebit, as fi vrut benzina, dar pana la urma......asta e.... mor cand merg pe strazi inguse cu geamurile deschise si aud cronc-cronc sad.gif . O iubesc atunci cand merg cu geamurile inchise si o urc in 4500...parca e v8 turbo laugh.gif

Nu mai are instalatia hidraulica la suspensia spate; n-am vrut-o, nu am vrut masina cu asa ceva montat. Ma sperie intretinerea sistemului smile.gif

am sa pun si poze din interior...candva smile.gif

7-arul e trist rau; asteapta stapan sau coasa deasupra trapei sad.gif mi se rupe inima cand ma gandesc. Chiar nu pricep de ce fuge lumea de e32 ca de drac, e un e34 mai spatios cu motor onorabil si cu un + la stabilitate. Cer mult 1800 pe el? in fine...
bartro
E32 cu motor peste 3000cmc e ca o femeie frumoasa dar cu un standard de viata care putini isi permite sa intretine.

Sa stapanesti fara incidente masina cea noua, eu zic ca nu e caz sa modifici prea mult. E diesel dar e diesel cu 6 cilindrii. Las-o asa, mai ales daca motor e bun.
ps. daca pui chestii alpina pe ea o sa mai fac un pic de misto tongue.gif
ionusunt
e clar trebe sa te tragi cu fratimiu .....pe 400 metrii ...mult fum mult ulei ars.... feeling de "pe camp la plug" dinastea.... laugh.gif

ON: ce fel de interior arE ?daca doresti scaune recaro de e34 sa mi zici .!

LE : stii ca merge si pe ulei vegetal nu ? laugh.gif pute ca dracu din cate am inteles dar cica functioneaza chiar mai bine ca motorina! mai demult m-a fascinat treaba asta,si cautand pe net am dat de acest mercedes cobra din SUA care m-a amuzat teribil laugh.gif


http://www.hempcar.org/
Sportivu
Ce misto sunt farurile cu lupa, fara smiley biggrin.gif

S-o stapanesti sanatos, eu stiu cat te-a framantat aceasta "noua" masina, si sper sa te bucuri din plin de ea. Drumuri bune sa ai!
CRM112
@ionusunt ..m-ar interesa scaunele dar fix alata-ieri am intrat intr-o etapa macabra :| interesant in rest ceea ce spui smile.gif

@bart ok..pun volanul, scot sigla smile.gif

@sportivu multumesc de urari, oricum de ce imi era frica nu am scapat (bani de investit), asa ca...


dupa ceva alergatura in afara orasului week-endul asta constat urmatoarele:

pro
210km/h [check]
v. de croaziera 140km/h [check]
feeling general ok [check]

contra
directie imprecisa, un amortizor impuscat (cade aiurea spre stanga frata din balans sus-jos pe valurile de pe A1)
s-a aprins checkul de placute (cred ca pt. spate)
s-a udat RAU...acum da pe afara la imbinarea dintre bara si ... bara...deasupra proiectorului; picura ceva, de undeva pe lonjeron si pe ce mai e pe acolo. Suspectez ceva furtune imbatranite (SPER). Apa e la nivel, uleiul tot pe acolo. Trebuie sa-mi fac timp s-o bag undeva la o verificare.
Directie nesimtit de tare/dură

...apa...paie si bataie smile.gif
CRM112
@ilie - multumesc pt. stopuri biggrin.gif ieri, in loc sa apar la intalnire am stat in casa sa frec la semnalizatoare cu smirghel fin, ca apoi sa aplic aproximativ 5 straturi de vopsea rosie pentru stopuri, desigur, procedura efectuata profesional, caci la final am aplicat 3 straturi de lac smile.gif
Probabil ca daca faceam sambata sau azi miscarea, nici nu "plangea" vopseaua..m-am cam grabit si de principiu nu lucrez duminica sad.gif Altfel...arata binisor, am sa pun si o poza

In continuare masina se uda sad.gif lichidul servo trebuie schimbat urgent, si de asemenea ceva furtune si coliere. Sper sa-i treaca smile.gif

l.e. am uitat sa va povestesc din ciclul "întâmplări cu gherghina" cum a evoluat prima ei spalare la perii (si trebuia sa-mi dea prin cap): m-am umplut de apa.... din 4 guri de evacuare a apei de la trapa, 3 sunt infundate sad.gif am incercat cu 1.5m de sarma otelita sa fac loc, dar se pare ca am nevoie de un cablu mai lung, poate si un pic mai gros
bytzu
sau jet de apa...
alex230ro
jet de aer?smile.gif la o vulcanizare sa ai rogi,altfel sarma + rabdare sau Mr Muscolo laugh.gif
CRM112
mai studiez problema cu trapa. in rest, am terminat lucrarile de pregatire a terenului pentru culturile de priavara smile.gif

ma cam enerveaza ca-i lenesa de la 130 km/h in sus pe şosea, numai depasiri lansate sad.gif

l.e.: se pot observa noile stopuri biggrin.gif
ionusunt
QUOTE (CRM112 @ Apr 12 2009, 01:34 PM) *
mai studiez problema cu trapa. in rest, am terminat lucrarile de pregatire a terenului pentru culturile de priavara smile.gif

ma cam enerveaza ca-i lenesa de la 130 km/h in sus pe şosea
, numai depasiri lansate sad.gif

l.e.: se pot observa noile stopuri biggrin.gif

vrei sa spui ...pe camp la aratura laugh.gif
am vazut stopurile live arata bine deci se confirma tongue.gif misto de tot trapa aia imensa smile.gif
CRM112
in continuare ma deranjeaza lenea masinii...trebuie sa traaaaaag in draci de ea.

Alta chestie pe care nu o pricep: uneori ajung la 190 km/h si stop, alteori ajung la 210 km/h si tot asa....se limiteaza destul de dubios... 'o fi in functie de directia si viteza vantului? blink.gif huh.gif

se manifesta pana acum 2 probleme: cu motorul rece porneste ideal, cu motorul cald porneste mai greu + se uda cu motorina pe la pompa si injectoare... am vazut pe aici un topic, o sa ma apuc de problema...sper eu anul acesta smile.gif

altfel...multumit de utilaj, mai ales cu geamurile inchise, cand nu-l aud cum croncane biggrin.gif

Am achizitionat vopsele (negru mat pt. praguri si şinele de pe acoperiş + "grena'" pt. caroserie) si toate cele necesare (banda adeziva hartie, diluant, lac) sa ma ocup de problemele specifice varstei ale masinii smile.gif sper sa decurga bine, dar prevad ca va trebui sa scot bandourile si posibil sa ma impotmolesc acolo sad.gif urasc "in depth ... engeneering" smile.gif
ionusunt
QUOTE (CRM112 @ Apr 14 2009, 12:00 PM) *
in continuare ma deranjeaza lenea masinii...trebuie sa traaaaaag in draci de ea.

Alta chestie pe care nu o pricep: uneori ajung la 190 km/h si stop, alteori ajung la 210 km/h si tot asa....se limiteaza destul de dubios... 'o fi in functie de directia si viteza vantului? blink.gif huh.gif

se manifesta pana acum 2 probleme: cu motorul rece porneste ideal, cu motorul cald porneste mai greu + se uda cu motorina pe la pompa si injectoare... am vazut pe aici un topic, o sa ma apuc de problema...sper eu anul acesta smile.gif

altfel...multumit de utilaj, mai ales cu geamurile inchise, cand nu-l aud cum croncane biggrin.gif

Am achizitionat vopsele (negru mat pt. praguri si şinele de pe acoperiş + "grena'" pt. caroserie) si toate cele necesare (banda adeziva hartie, diluant, lac) sa ma ocup de problemele specifice varstei ale masinii smile.gif sper sa decurga bine, dar prevad ca va trebui sa scot bandourile si posibil sa ma impotmolesc acolo sad.gif urasc "in depth ... engeneering" smile.gif

sper ca nu carpesti zgarieturi cu vopsea visinie.....
CRM112
carpesc rugina pana o vopsesc integral in ceva gen impala brown

azi am gasit o zgarietura alba pe ea badtaste (9).gif
ionusunt
QUOTE (CRM112 @ Apr 14 2009, 04:38 PM) *
carpesc rugina pana o vopsesc integral in ceva gen impala brown

azi am gasit o zgarietura alba pe ea badtaste (9).gif

vezi sa nu faci excrementul praf laugh.gif
CRM112
nu-l fac, m-am razgandit si hotarat (deocamdata smile.gif ) la un gri din asta nou si inchis unde vreau sa intre si ceva din culoarea de acum (reflexii de "grena" sau cum se cheama).

haifisch
mai bine tine 7-le si vinde-o pe asta

no offence
Ciupanezu


Te-am văzut mai devreme. smile.gif
CRM112
confirm biggrin.gif trebuia sa faci un semn; opream la o bârfă.

in alta ordine de idei am schimbat vineri intinzatorul de la rola si pt. ca mergea prea bine masina s-a stricat ceva si nu se mai aprind pozitiile fata-spate pe stanga. Are cineva vre-o idee....care-ar fi cauza?

Altfel, am iesit la o croaziera. In plan apropiat s-a infliltrat in poza un rezident al locului care cu o saptamana in urma era in aceleasi haine, cu acelasi mers smile.gif
Ciupanezu
Nu eram cu masina mea, eram cu un amic cu un 206. smile.gif

bartro
QUOTE (CRM112 @ Jul 21 2009, 10:29 AM) *
in alta ordine de idei am schimbat vineri intinzatorul de la rola si pt. ca mergea prea bine masina s-a stricat ceva si nu se mai aprind pozitiile fata-spate pe stanga. Are cineva vre-o idee....care-ar fi cauza?

O siguranta?
ionusunt
QUOTE (bartro @ Jul 21 2009, 10:38 AM) *
O siguranta?

sau contacte imperfecte/coclite/ruginite ?

PS : dormeam cand m-ai sunat smile.gif
CRM112
sa ma uit; aseara am deslusit din germana care siguranta e pentru pozitii; intr-adevar sunt grupate stanga fata-spate si nu cum credeam: o siguranta pt. pozitii fata, alta pt. spate.
Altfel si semnalizatorul pt. stanga a luat-o razna si are un "ritm accelerat".

Care contacte?
Raspunde la telefon... smile.gif
bartro
La dacia parca erau grupate fata / spate, cu rezultat ca mai vezi cat o dacie la care nu merg pozitii pe spate si sofer nu isi da seamna. E mai buna solutia alesa de BMW in caz asta. Daca si semnal e afectat, poate o fi ceva mai complex.. iti merg toate becuri de la semnal? Ai grija, vad ca te cam urmaresc probleme electrice..
Ciupanezu
QUOTE (CRM112 @ Jul 22 2009, 10:14 AM) *
Altfel si semnalizatorul pt. stanga a luat-o razna si are un "ritm accelerat".


S-ar putea să nu mai meargă semnalul dreapta.
CRM112
semnalul dreapta merge perfect, stanga nu. Am sa ma uit sa schimb siguranta, poate are cumva legatura semnalul cu pozitiile. Pe lista de denumiri n-am gasit siguranta decat pentru "avarii".

Poate e modelul rustic de check control fara afisaj smile.gif imi spune semnalizatorul ca ceva nu-i ok pe stanga. Sa fim optimisti smile.gif
tomado e28 owner
Daca iti merge accelerat inseamna ca nu merge un bec de semnalizare pe partea respectiva, fie fata, fie spate. Pune avariile si uita-te sa vezi care nu functioneaza. Cat despre pozitii, daca lasi masina cu semnalizarea pusa pe stanga sau pe dreapta (am mai patit asta accidental) ramane pozitia fata-spate pe partea aceea. Asa ca au circuit separat si au legatura si cu maneta de la semnalizare...
CRM112
am sa revin cu breaking news cand le voi avea smile.gif

multumesc
CRM112
foarte pe scurt
evident ca aveati dreptate cu becul si siguranta. sml (1).gif
Am avut o problema la bec pt. ca aveam "pe stoc" unul cu aceleasi specificatii tehnice ca defunctul, dar cu capul mai mare si nu l-am putut introduce adecvat to_pick_ones_nose2.gif asa ca merg cu becul pe afara...marog, in trafic nu se vede cand semnalizez. Mai enervant e pe autostrada....trebuie sa "incalzesc" faza lunga inainte de depasiri.

intre timp am montat si galagia de woofer, sunt relativ multumit de zgomotul produs dar mi s-a rupt fara avertizare piedica de la prostia aia care acopera portbagajul.

Acum sufar ca-s intro pasă execrabila cu veniturile si sunt foarte in urma cu mentenanta la masina....nici asigurare nu mai am sad.gif Ultimul drum a fost la Topoloveni week-endul trecut si m-am simtit ca un infractor. Am plecat cu gandul ca-mi inchei la o benzinarie o asigurare pe o luna.....in mintea mea credeam ca se poate la prostiile alea de birouri de le-au facut in unele omv-uri.

M-am razgandit totusi cu nuanta de vopsea, numai ca nu stiu cum se numeste smile.gif Daca cineva stie il rog sa-mi spuna si mie. (sper ca nu e protejata prin copyright poza smile.gif )
Ciupanezu
E Anthracite Metallic.
CRM112
so....news

pe 03.01 masina era sa ia foc. Cauzele nu le cunosc, nu s-au putut determina....... Siguranta de la pozitii a fost topita in tablou si niste fire s-au "carbonizat". S-a efectuat o reparatie de total final ~700 ron in loc de 900 ron cat a solicitat un service specializat pe electrica (datorita necesitatii demontarii bordului).
Momentan reparatia electrica a "reusit", eu ramanand fara sunet pe 3 boxe, fara claxon (se arde siguranta dupa 3 folosiri) si fara proiectoare. De asemenea...pozitiile merg pe contact. Urmeaza sa mai dau o suma cel putin egala dupa ce intru a.s.a.p. in posesia unei instalatii electrice intregi de pe un dric touring tds tot din '94. Se va inlocui cel mai probabil partea din fata a instalatiei, fiind mufe spre tot ce-i "in spate". Ca la noi....trebuie muncit de doua ori. Nu mai zic de draci, nervi si mai ales frustrarea lipsei claxonului. Cablurile tot se incing.

mai departe, conform planului, masina a fost revopsita (tot culoarea ei.....chestia cu electrica mi-a daramant bugetul). Era frumoasa si culoarea de mai sus.

Macar cu ocazia demontarii bordului am reusit sa pun scrumiera la locul ei (acum am bordul intreg smile.gif ) si s-au facut legaturile pt. bricheta fata si cea din spate care am luat-o de pe e32. De asemenea s-a mai efectuat un mic pimpin' la aspect. Am sa pun si niste poze candva.


Despre vopsire.....sunt usor dezamagit. Voiam sa renunt la sinele de pe acoperis dar nu au putut masca cele 4 gauri de 1cm. Va trebui s-o fac in alta parte si sa revopsesc acoperisul. Bandoul de la sofer nu l-au fixat bine si a sarit cand am deschis usa. Mai sunt niste plastice mici la baza aripii care nu s-au mai putut pune la loc....(asta n-am prins-o). La portbagaj lipsesc niste plastice care mascheaza suruburile la panou. De asemenea e un spatiu de unde se inchide portbagajul fara sa ma murdaresc......nu l-au mai pus la loc. Alt plastic de la portbagaj, de la luneta, de la inchidere...sta "free in the air" acolo si nu era asa. Sun cam şucărit.

E o tara plina de nenorociti. Scapi de unul si dai de altul. Tot pe banii tai. Nu pricep de ce daca cineva solicita un pret pt. o anumita munca....PRIMESTE acel pret......solicitat....tot trebuie sa-si bata joc.

In fine...si cei de la vopsitorie au zis sa notez tot ce mai e de facut si vor face, dar nu cred ca mai ajung acolo. In categ. bmw 2002 nu exista: clemele de la usi/bandouri nu se gasesc sa se comande....are 15 ani masina wallbash.gif . M-am saturat. In cele din urma am gasit sa iau un MB 320 CDI 2005 cu de toate si 20'j de mii de km. Traiasca criza! Cred ca am sa trec la o masina facuta conform erei consumatorismului. Vrei repere....se gasesc de toate...bani sa ai.

Volanul voiam sa-l imbrac dar mi s-a spus ca nu-i decat piele ecologica sau sa vin cu ea de acasa (in ideea de mai sus). Am sa ma duc la exaauto; am vazut ca lui Relax i-au facut o lucrare frumoasa. Cam asa ceva voiam si eu.


Urmeaza:
- refacut instalatia fir cu fir
- detalii la mod'uri corectate
- revizia elementelor de motor td la un service acreditat/certificat Delphi sau ceva de gen (injectoare, turbina, intercoolerul sa fie curat si ce mai e)
- in between o revizie uzuala cu piesele de articulatie si uleiuri
- schimbarea lichidului servo&frana si revizie la sist. a/c.

Va urez sa fiti sanaosi si feriti de caposi/leprosi/nenorociti

l.e. poate nu am eu noroc la masini. bmw'urile la mine vad trebuie sa stea mai mult pe dreapta decat pe drum. fie de-a latu'...fie oprite de tot smile.gif in magie neagra nu cred smile.gif dar cred in puterea cunoasterii si opusul acesteia.
-
Ciupanezu
Foarte aiurea situaţia...

Cam aşa se întâmplă după o vopsire totală într-un service din România.
bartro
Nu mai pune sigurante mai mare decat este specificat. Rolul de siguranta este sa fie cea mai slaba legatura in lantul electric. Daca o faci mai tare, arde alceva. Daca arde, nu e degeaba si trebuie remediat cauza.
CRM112
mda....acum sa ma bucur ca am pozitiile, faza scurta, lunga si radio pe aceeiasi siguranta? huh.gif

..........stiu ca NU wallbash.gif

iar vopsitoria nu e una de colt de bloc sub o prelata dar e gandirea asta cu "masina veche" care ma termina. Daca ei considera ca e veche => e gunoi => nu ii pasa prop => de ce ne-ar pasa noua?. nu pricep. nu pricep deloc. vorbesc in genere, nu punctual. pana acum ei au fost amabili, mi-au spus sa notez tot si sa merg la ei sa remediez (ceea ce se mai poate => nu bandouri ca n-am clipsuri noi, etc.).

...in fine...

a mai primit si parbriz brand new. am uitat sa zic.
Ciupanezu
Unde ai vopsit-o?
bartro
Nu stiu cum a fost conceput E34 cu sigurante si grupuri de consumatori. Daca a avut radio impreuna cu lumini, si ai pus un radio care consume mult mai mult fata de cel original nu o sa tine. In caz asta trebuie tras un fir separat pentru radio de la un punct de alimentare care rezista la consumul de radio. Faptul ca la tine s-a ars instalatia electrica miroase a umblari ciobaneste la fire. O masina sanatoasa nu ia foc din senin.

ps. eu zic sa vezi de treaba ta si cu acoperis. Cauti probleme acolo. Lasa masina cum e, nu incearca s-o faci alceva decat este, ai destule experiente negative deja. Am mai zis, o varianta buna pentru tine ar fi o masina mai noua la care nu faci nimic. Nu ai noroc nici dexteritatea pentru masini vechi si complexe. Parerea mea, sper ca nu te supar smile.gif , iti spun pentru ca imi pare rau de probleme pe care le intalnesti.
CRM112
da Bart...multumesc pt. recomandari. AM SI 4 MASINI NOI si in nici una din ele nu ma simt ca in bmw. Poate focusu' sa se apropie un pic cu dieselu' 16v dar n-are nici o treaba oricum. Cum sa plec la drum pe un scaun de pescar?!!?1

Revenind: e34 a fost conceput cu siguranta individuala pe fiecare reper enumerat de mine. E un acord fin acolo care nu l-ai sesizat => acum am 4 chestii pe O singura siguranta; dar sa nu mai vorbim despre asta. Pana nu rezolv ca la carte nu misc masina din loc.....prea mult smile.gif Cand au fost instalate farurile nu stiu ce s-a intamplat si din pacate nici prin cap nu mi-a trecut sa verific. Oricum, masina avea faruri cu reglaj electric dar vechiul prop. a renuntat la ele in detrimentol celor "trendy"...cu angel.

Ciupaneze...vezi pe mess.
CRM112
si cu asta gata subiectu'. urmeaza un rand de poze candva.
MeHigh
hai sa vedem si noi modificarile de care ziceai, asteptam pozele smile.gif
in alta ordine de idei, imi pare rau ca ai necazurile astea cu masina, iti inteleg neplacerea si sper sa fie totul ok cu o instalatie electrica autentica, ceea ce ai de gand sa faci adica. sper sa ne vedem si "la bine", nu numai din auzite pe forum, eu unul nu am mai ajuns demult la o intalnire ca in anii trecuti, pana noaptea tarziu pe la Miorita.
David
De curiozitate, cat mai costa vopsirea utilajului, tinand cont ca este un utilaj cu experienta de 13/14 ani? blush.gif
CRM112
pe vopsit am platit 3250 ron (inclusiv elemente extra: bandouri, manere usi, praguri)
tot ei mi-au facut rost de parbriz la 550 ron montaj inclus. sunt curios cand incepe sa se matuiasca smile.gif

iata si o poza. n-am apucat sa fac mai multe si oricum trebuie sa intre la inca o sesiune de corecturi unde probabil va primi bandou si la usa soferului, precum si buza de plastic de sub usa, alte plastice care vin sub aripile fata si o pleoapa noua OEM la luneta cu al treilea stop de frana (sper sa se poata onora comanda smile.gif ). Ah da...si toba cu tips dublu "crom"

l.e. cosmineee..vin dupa pieseee tongue.gif

l.l.e. : dupa cum se observa plafonul prea incarcat cu diverse elemente inutile gen antena radio si sinele pt. roof rack. Radio oricum nu merge nici un post, nu prinde nimic......toate astea le voiam date jos. Asta e....cu alta ocazie....cu alti bani....dinstrandu-ma deja la un alt nivel happy (24).gif
coman cosmin
te astept domnu smile.gif
CRM112
BA-BOOM!



nu-mi place ca-i atarna bara iar farurile trebuiesc inversate. La vopsitorie le-au prins ..... invers.
i-am pus din instalatiile hid/xenon la loc dar numai pe faza scurta. pe proiectoare am sa pun galben (tot HID) dar mai intai sa REFAC instalatia electrica pt. ca in urma reparatiei, dupa cum spuneam mai sus, s-a belit claxonu' si aidoma nu-mi merg proiectoarele. Nu le folosesc (pe proiectoare) dar imi sta pe creier. Despre claxon.....ajuta mult la condusul preventiv smile.gif

Turbina incepe si ea sa ma excite nervos. Intrerupe la peste 2000 rpm si am observat fum. Dar se face...bani sa fie. Eventual dau turbina afara cu tot cu motor. Pun un 3.0 d mai sanatos. Mai intai sa o trec pe numele meu =))

l.e. chiar nu inteleg...ma uitam la mustele moarte de pe nr.

la dus, am mers gol si n-a scrâşnit nimic din (se presupune)turbina si am mers si cu 170-180 km/h iar constant la 140-150 km/h.
la intors, am luat cu mine cam 150 kg si a inceput sa faca figuri la accelerari peste 2000 rpm.

l.l.e si am o cutie de diverse care abia asteapta sa sara pe masina. mai am de luat numai disc ambreiaj si articulatie fata...un fleac lgh (24).gif

eu stau si dau banii aiurea pe stick bmw in loc sa-mi iau disc si articulatie
Gimi
Usurel usurel smile.gif Cu rabdare (si bani sad.gif ) se fac toate
Pana una alta mie sa stii ca-mi place cum ti-a iesit visiniul. Iar combinatia cu "fata" neagra este de efect. Asa ca mult spor inainte wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.