Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dricul afumat
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
MeHigh
cred ca ne-am vazut pe Barbu Vacarescu acum vinerea trecuta, Bogdan, tu mergeai spre Pod iar eu spre Aurel Vlaicu - eram cu ursu' albastru.
Are dreptate Gimi, cu fata "smoked" arata bine masina.
CRM112
va multumesc pt. apreciere smile.gif

desi nu era o prioritate, am mai luat pt. masina o "tava", cea care este la m5'uri in "fata" schimbatorului sa nu zboare de acolo tigari, telefoane si ce mai tine lumea "pe masa" smile.gif din ciclul "tara arde si baba se piaptana smile.gif "

de asemenea, din piesa asta am scos lacasul de casete, a ramas capacul si alt loc de "storing" smile.gif f. bun si util.
CRM112
parca am zis mai sus ca-s incantat de piesa 1 happy.gif
alex230ro
arata misto,nu te-am uitat cu diagnoza,poate chiar duminica daca nu e urat smile.gif
CRM112
turbina ma duc s-o iau azi de la reconditionat.
inainte de montare se vor curata intercooler'ul si tubulatura
egr-ul s-a curatat (adica e curat, n-a murit smile.gif )

cele 2 furtune servo schimbate (de la AB)

(mai eliminam din bălţile de la motor smile.gif )

filtre, placute....si ele
flansele pe spate azi-maine (ca mi s-a rupt una pe dreapta...credeam ca s-a rupt oala)

mai urmeaza sa o duc sa montez suporti motor, cutie, flansa cardan si bucse pe spate

in continuare ramane articulatia fata smile.gif

330k km and counting =)) vreau sa fac milionu' cu masina asta

l.e. daca tot va intrerupe am sa o mucific
CRM112
news alert


Nu se pot schimba flansele sad.gif amortizoarele nu se dau scoase de acolo nici cu armata. sunt practic sudate pe prinderi. Cica s-ar gasi la Interceptoru' un leac de 2m de fier pe gustul lor.

Articulatia e comandata de pe e-bay (multumesc Ciupanezu' ). Toate bratele pe fata incusiv bratul central.

Turbina e reconditionata dar trebuie demontata iar ca are o garnitura rupta, cea de la evacuare. E si aia venita de la AB. De asemenea toate furtunele de la circuitul de apa (alea subtiri, curgeau, sper sa nu o mai faca )

Mai e pe pending o alta comanda de "amortiozare" la luneta + firele de la dezaburire (kit reparatie) care-s facute terci acolo (nu stiam de ce nu-mi merge dezaburirea) + toate plasticele de protectie aferente, ghidaje, clipsurile, capăcelele care s-au pierdut in saga vopsitoriei.

Rotile s-au mai invartit doar pe ix'ul lui Dima; au facut o fapta buna - si-a luat talonu' smile.gif Abia astept sa se invarta pe dric. Am gasit niste bbs-uri. Nu stiu daca sa trec la 17" sau 18" sau cat sunt ele
coman cosmin
Mai bine faci cum faci si iei gagica . cool.gif
CRM112
imi dai si cort sa-l pun la usa?
sa stau cu gagica =))
adi.dima
Bai, hai sa ma fac si eu vazut pe la masina ca trebuie sa le dovedim pe amortizoare..oricum trebuie sa-ti inapoiez si tubulara aia. Acum intru in sesiune dar vad cum ma strecor in we pe la tine, vorbim la telefon.
CRM112
problema a fost rezolvata biggrin.gif

flanse schimbate & rulment&flansa cardan, bucsi punte spate, bratele de la articulatia fata, suporti motor&cutie si garnitura de la turbo mode

acum turbina se aude altfel biggrin.gif zici ca-i raba cand urc incet in ture laugh.gif de tras, trage bine, fum nu prea mai scoate. Acum mai am 3mp de capitonaj de pus inapoi ......

MeHigh
bine c-ai rezolvat, poate ne vedem la intalnire diseara, sa vad si eu ce-a iesit. i-ai intrebat pe-aia in service cum au scos amortizoarele? ...cred ca flacara a fost solutia, sa incalzeasca acolo, altfel nu vad cum, ca nici presa nu prea puteai baga acolo.
CRM112
am fost la ţară; veneam la intalnire acum ca merge dricu'

Au ridicat-o pe elevator si a scobit acolo cu o ranga pana s-a slabit. Mi-au spus ca a fost ceva de lucru la ea (no shit!? laugh.gif ) Ei au avut pozitie mai buna deoarece au avut acces dinspre interior spre exterior si au scobit in partea dinspre surubul de prindere pe care btw nu l-au scos decat dupa ce au slabit amortizorul (stia Ilie bine smile.gif )

David
Hai la circ, sa mai vedem si noi dricul! smile.gif
CRM112
as da o raita pe la circ dar in week-endul asta lipsesc din nou cu desavarsire (cheile Dambovicioarei) iar in week-endul celalalt vreau sa ajung la tara sa vad care mai e treaba pe acolo, daca-mi mai ies frigaruile ... cred ca mi-am iesit din mana smile.gif

acum e utilitara, nu mai e dric smile.gif dupa scaunele din fata mai am spatar si fete de usa, in rest e cheala pana la tabla. Imi e groaza sa ma apuc sa pun la loc tona de plastice si carpete.
MeHigh
iei o sticla de cola la 2 litri, rece,bagi si o punga de cuburi de gheata la frigider, si intr-o sambata dupa-amiaza le punem inapoi pe toate. si facem si intalnirea cu ocazia asta, una mai mica da tot intalnire e. cine stie, poate iese intalnire multi-marca smile.gif
CRM112
cu nepretuitul ajutor al domnului MeHigh si cu ceva rabdare dricul a recapatat functia de transportor persoane nedecedate biggrin.gif

azi am fost si la dl. Haj pentru mici detalii la instalatia A/C (ii multumesc lui David pt. şeruirea experientei smile.gif ). M-a determinat o stire la tv cum ca iar ne pasc niscaiva coduri galbene de calduri smile.gif

mai sunt:
- pompa injectie (garnituri)
- de lipit fire la luneta; am schimbat cablajele cu unele noi, de la AB
- discurile pe fata care ma agaseaza
- de inversat farurile smile.gif
- ceva detalii la instalatia electrica smile.gif
- volan m3 e36
- scaune recaro manuale
- cruise control
- obc 4
- hella oem smoked smile.gif
thumbup.gif
MeHigh
placerea a fost a mea, d-nu CRM. am fost spornici si a iesit totul cum trebuie, pana la urma.
sa inteleg ca ai rezolvat cu AC-ul?
CRM112
Da, am fost de dimineata.
A verificat, a constatat ca era siguranta compresorului arsa....sau asa am inteles din romano-siriana smile.gif (nici nu stiam ca exista siguranta la compresor smile.gif ), mai apoi a schimbat uleiul (30g) si 1.5l freon R134a.
Ciupanezu
Īn Siria se vorbeşte limba arabă.
CRM112
n-am spus-o peiorativ; vorbea traditionala romana stālcită. smile.gif eu probabil ca daca m-as duce sa fac ceva in Siria n-as putea nici sa ma gandesc sa invat alfabetul smile.gif
MeHigh
ma bucur ca ai scapat de problema, spor in continuare cu lista, sper pana la intalnire sa rezolvi cu farurile, altfel o sa fie greu drumul spre Sovata la lumina lunii. Procesul de schimbare nu e greu, doar ca nu stiu cum se scot grilele alea ca sa ajungi la suruburile farului, e mai dificil la E34 decat la E30 (unde e banal). inca sustin chestia cu uleiul, dar mai cere si alte pareri cu tacanitul ala.
David
CITAT(CRM112 @ Aug 3 2010, 12:39 PM) *
azi am fost si la dl. Haj pentru mici detalii la instalatia A/C (ii multumesc lui David pt. şeruirea experientei smile.gif ). M-a determinat o stire la tv cum ca iar ne pasc niscaiva coduri galbene de calduri smile.gif

smile.gif ill (2).gif
CRM112
dricu are acum mult ravnitul volan de m3 e36 biggrin.gif
Gimi
Sa-i traiasca. Si o poza cu el pe utilaj? smile.gif
evildeath
sa-l stapanesti sanatos... dar la tel mai raspunzi ? smile.gif
CRM112
mereu raspund cand il aud smile.gif

in alta ordine de idei masina ma determina s-o arunc la gunoi, nu-mi place cum trage. am vazut si topicul lui David cu 540 si simt ca diminuez resursele de petrol aiurea......

daca auziti de un m57 de vanzare va rog sa ma puneti in tema.

de asemenea mi-ar prinde bine orice sugestie privind probleme din timpul conversiei smile.gif




David
CITAT(CRM112 @ Aug 17 2010, 10:12 PM) *
mereu raspund cand il aud smile.gif

in alta ordine de idei masina ma determina s-o arunc la gunoi, nu-mi place cum trage. am vazut si topicul lui David cu 540 si simt ca diminuez resursele de petrol aiurea......

daca auziti de un m57 de vanzare va rog sa ma puneti in tema.

de asemenea mi-ar prinde bine orice sugestie privind probleme din timpul conversiei smile.gif

Nu te impacienta, 540, e doar un vis, ca si E32 750, dar poate ca intr-o buna zii...

Pana una alta am inceput cu un 520i 12v, ca sa vad despre ce este vorba! Mai e cale lunga pana la 540... rolleyes.gif smile.gif

Deocamdata e doar hrana spirituala! smile.gif

Keep it up! weakbench.gif
TiL
QUOTE (CRM112 @ Aug 17 2010, 10:12 PM) *
mereu raspund cand il aud smile.gif
in alta ordine de idei masina ma determina s-o arunc la gunoi, nu-mi place cum trage. am vazut si topicul lui David cu 540 si simt ca diminuez resursele de petrol aiurea......


Te-a ajuns blestemul lui 735?
MeHigh
cum zici ca trage de nu-ti place, Bogdan? ai mai facut ceva la motor? un schimb ulei, sau altceva?
CRM112
m-ai prins, n-am mai facut nimic innocent.gif

intentionez in orice caz sa remediez problema cu pompa, sa intre tot combustibilu' spre incinerare. La aceasi interventie am sa mai acord atentie uleiului, sunetului tzac-pac si eventuale verficari de etanseitate la turbo.

unii spun de-o resoftare dar imi e frica sa nu o termin de tot; e pana la urma un diesel de 335k km.

n-am gasit nimic concret pe net pana acum si aparent e o mare bataie de cap (schimbarea m51->m57) dar cred ca merita cu varf si indesat. nu stiu cum voi face cu itp'ul.

Vreau totusi sa simt draq ca am sub fund o masina, nu un magar semidecedat in stare de paralizie si in stare avansata de degradare putrefacţionistă.



...da...cred ca m-au ajuns blestemele lui 735. trebuia sa-l bag in curte si sa-l pun acum pe Bulgaria.
haifisch
mai bine zis blestemele de la altii in legatura cu 735 smile.gif

daca motorul e inca in stare buna poti face linistit resoftare

si cu V8 nu stiu ce sa zic....itp hai sa zicem ca il rezolvi prin anumite cai dar te-ai gandit spre exemplu la consum?
Ciupanezu
El a zis de M57, adică motorul diesel de 2.5 şi 3.0 litri de pe E39/E46 (doar īn varianta de 3.0d) /E38 (doar īn varianta de 3.0d) /X5 (doar īn varianta de 3.0d)
haifisch
a draci sorry de greseala

MeHigh
ar fu un upgrade bun, totusi nu stiu cu toata electronica motoarelor alora daca scapi usor, TDS-ul e inca rudimentar din punctul asta de vedere, la 3.0d -urile astea sunt multi parametri monitorizati de calculator, implicit o gramada mare de senzori. eu unul nu m-as baga la asa treaba, poate daca as avea alta masina de calarit, si din asta sa fac doar un proiect de termen lung, gen intins pe 1 an, timp in care sa acopar toate detaliile intr-un garaj mare si bine dotat..
haifisch
snf (45).gif
Ciupanezu
Cam aşa stă treaba.

Fără o maşină donatoare, cam greu să pui pe un E34 un M57 şi să-l faci să meargă.

Practic, ar trebui toată instalaţia electrică, bordul, o grămadă de electronică, senzori.

Foarte multe piese, foarte mulţi bani, foarte multă manoperă.

MeHigh
sa te imbolnavesc? nah:
http://www.youtube.com/watch?v=Je8EjFjxylQ
Ciupanezu
Nu se aude deloc bine motorul ăla.
haifisch
era in faza de testare mot ala....cam cum altfel vroiai sa sune?
Ciupanezu
Mă rog, ideea este că nu mergea rotund.
haifisch
pai nu avea nici bord macar...de evacuare nici nu are rost sa vorbesc sau alte chestii de pe la motor smile.gif
Ciupanezu
Bordul nu are treabă cu modul īn care merge motorul.

Eu am mers şi fără bord fără nici o problemă.

Ideea este că e interesant dacă va reuşi să-l facă să meargă cum trebuie, asta mi se pare partea mai grea.
haifisch
am zis ca idee de bord...pui prea mult pret pe detalii
MeHigh
in alte clipuri cu masina asta (ca mai sunt vreo 2-3) se vede ce garaj au oamenii aia acolo, ce scule sunt in jurul masinii, si cam cu ce se ocupa ei. eu asta incercam sa ii arat lui Bogdan, nu ca n-are ala bord pe masina sau ca nu are tobele puse, si ca merge motorul oval.
CRM112
mda.....am mai cautat si eu pe net si n-am gasit nimic relevant/de ajutor.
sunt convins ca este posibil, dar cuantumul eforturilor ca sa se intample treaba asta este mult mai mare decat sunt dispus sa investesc smile.gif

mai nou ieri am avut certitudinea ca mi s-au belit acele. mergeam spre Alexandria si pe bord aveam 90-100 km/h; m-am uitat pe gps sa vad cat mai am pana la destinatie si vad ca v. reala era de 140 km/h.

cred ca in final pun un 2.5i si-l omologhez, chiar daca e mai gurmand; cel putin cred ca va consuma in afara cat imi ia acum tedeesu (~8.4% dupa niste calcule smile.gif )

georgem
Daca nu depasesti 110 km/h si mergi linistit s-ar putea sa te incadrezi in cei 8.4 litri cu 2.5i-ul, altfel nu. Eu nu am scos pana acum asa consum extra-urban smile.gif
CRM112
prefer sa mai dau 10ron/100km si sa stiu ca retrogradez si afum la figurat decat sa retrogradez si sa afum la propriu si atat.
ma simt foarte constrans in masina asta.

foarte ciudat, ieri la "idle" nu se mai auzea ţăcănitul/bătaia dar se auzea in mers, slab.

Merg cu 15w40; MeHigh spune ca poate sa fie si de la ulei. Alte supozitii? smile.gif

Cert e ca am facut 3000km de cand am schimbat uleiul deci cam intr-o luna-doua am sa pun un 10w40.
ionusunt
mane . de m50 sau m52 ai auzit tongue.gif ? pune dreaq un benzinar pe ea si gata .. biggrin.gif

LE: 2.0i evident .. biggrin.gif
bartro
Sau pune un turbo mare si suparat.. and keep your fingers crossed.. daca face BUM inlocuiesti apoi cu alt motor..
TiL
Hai sa schimbam titlul topicului in "Blestemul benzinarului casat" diablo.gif

On topic, revad aici povestea mea cu dieselul pe care l-am avut pe E28. A crapat incet si sigur.
Nu cred ca ai rabdare sa repari motorul asta, mai bine cauta alt motor identic de care sa fii sigur ca-i bun (greu de gasit asa ceva), sau.... vinde-o.
Sau daca ai ceva rabdare, pune un M50.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.