MeHigh
Aug 23 2010, 11:31 AM
un M50 e usor de pus, dar tre sa fie treaba bine facuta de la inceput. ii trebuie un M50 bun, de care sa fie sigur ca nu are probleme. restul sunt nimicuri, il transfera de pe alt E34 cu tot cu instalatie, ceasuri, calculatoare, cutie. buna ar fi o masina neinmatriculata pe care sa o desfaca incet incet, si sa urce pe asta tot ce trebuie.
TiL
Aug 23 2010, 01:20 PM
Da, ideal e cu masina donatoare.
Daca nu as fi avut masina intreaga cu benzinar n-as fi reusit sa inlocuiesc dieselul la E28. Sigur e valabil si la E34.
MeHigh
Aug 24 2010, 07:05 AM
am surprins ieri dricul prin iarba, se odihnea la racoare. nu am avut aparat sa ii fac si poza, dar sigur el era
brown.shark
Aug 24 2010, 09:18 AM
nu mai fii suparat geaba, cu rabdare o faci, o si inveti cu ocazia asta, e masina buna d familie, e d iesit la pensie relaxat cu asa cva. cauta-ti un tataie veteran sa o treci la el la fisc.
CRM112
Aug 24 2010, 10:26 AM
masina nu e rea dar e un pic lenesa; nu vreau reprize fulminante dar nici sa nu urce dealul in a 3'a cu a/c'ul pornit. e chiar jenant.

adica e faptic, nu dadeam exemple fictive.
in alta ordine de idei ma uitam aiurea pe net.
un
link de fun . Chinezii astia fac orice pentru un ban. Ma uitam la insiruirea de cuvinte din centru-sus cu bmw m51 turbo.

"we service, we fix, we custom.....we the shitsneeze" =))
dar trecand la discutii mai serioase, ma uitam la
acest link si tin minte ca atunci cand am dat jos turbina mea, nu am observat piesa aia din metal auriu

. Stie cineva ce-i aia? Poate imi mai da 10-20cp =))
brown.shark
Aug 24 2010, 10:47 AM
pai e regulatorul vacumatic, ar fi chiar culmea sa nu-ti traga din cauza astuia, il verifici easy, ai grija sa notezi dimensiunea initiala a tijei filetate inainte sa umblii la ea.
MeHigh
Aug 24 2010, 01:12 PM
sunt la birou acum si nu pot vedea linkurile, tu zici de ciuperca aia cu tija, in care intra un furtun subtire (de vacuum)? piesa aia regleaza presiunea din turbo, cand depaseste un anumit nivel inchide niste valve si turbo nu mai baga presiune. poate e defecta, sau poate e spart furtunelul ala subtire de vacuum la tine. ne putem uita la dansa, ca nu e mare lucru.
brown.shark
Aug 24 2010, 01:23 PM
ala e
TiL
Aug 24 2010, 01:27 PM
Aia actioneaza wastegate.
Nu produce putere, ci limiteaza puterea maxima. Taie boost-ul la o anumita presiune in admisie.
MeHigh
Aug 24 2010, 01:44 PM
si daca e defect wastegate-ul, nu taie boost-ul in continuu? astfel incat presiunea turbinei nu mai intra in galeria de admisie, si e deviata pe evacuare - sau care e exact procesul cand se blocheaza wastegate-ul pe "deschis"
TiL
Aug 24 2010, 03:18 PM
Mda, se poate si asta

Dar de fel sta inchis fortat, mai greu e sa-l deschizi, sa slabesti boost-ul.
Daca e sparta/deformata poarta atunci e buba mai mare, ca trebuie inlocuita.
Si-acum povestea:
- wastegate e o scurtatura care elibereaza gazele de esapament direct spre tobe, nu le mai trece prin palele care antreneaza turbina.
- este inchis, din cate tin minte cu un arc puternic. Arcul asta e infruntat de tija actionata de acel manometru auriu. Manometrul face ca la o anumita presiune in admisie sa reuseasca sa invinga arcul wastegate-ului deschizand-ul cu ajutorul tijei.
- tija are lungime reglabila, daca e prea lunga risti sa tii wastegate-ul intredeschis si sa pierzi boost, daca e prea scurta, risti sa nu deschida si sa creasca boost-ul spre infinit

Alte posibile probleme mai ganditi si voi, luandu-va dupa principiul de functionare.
Buuun, acum ca v-ati mai distrat cu o mica lectura, eu zic sa cautati problema in alta parte, mai spre interiorul turbinei sau al motorului. Turbo diesel iti da muuulte optiuni aici

Oricum, e dubios sa nu existe wastegate. Chiar daca are blowoff, wastegate tot trebuie sa aiba, ca protejeaza si turbina, sa nu se tureze mult prea tare.
CRM112
Aug 24 2010, 03:40 PM
ce-mi place forumul asta!
Ciupanezu
Aug 24 2010, 08:49 PM
CRM112
Aug 25 2010, 07:33 AM
mda

in alta ordine de idei am sa fac un drum pana la Maracineni, la dl. "dereglatu" ca sa rezolv ce tine de tedees. Mai nasol cu acomodarea vineri seara in zona.
MeHigh
Aug 25 2010, 08:09 AM
nu il mai face, am inteles de la domnul "dereglatu" ca pleaca din tara, si nu se mai ocupa de masinile noastre. ne lasa in bataia vantului, adica i se falfaie. si-a scos si masina la vanzare, pe forumul celalalt. si, daca tot am ajuns la discutia asta, nu mai e la maracineni de mult, isi mutase garajul in Pitesti undeva in zona Popa Sapca (shapca). imi pare rau ca iti dau vestea asta proasta.
on-topic - daca tija wastegate-ului e prost reglata, se poate sa bage prea putine gase in turbo, si sa le dea drumul default spre tobe. poate cand ti-a reconditionat turbina nena ala, a montat altfel decat era tija aia, prea stransa/slaba, de aici si comportamentul anormal.
CRM112
Aug 25 2010, 08:53 AM
in ceea ce-l priveste pe dereglatu' mi-a confirmat telefonic; singura problema era ca nu are acces la banc (or such) pentru a face mai multe la pompa decat sa-i schimbe garniturile. Tocmai ca am vazut ca intentioneaza sa se mute definitiv si m-a impulsionat sa nu mai stau pe ganduri. Sper sa se rezolve acolo.
cat despre tija aia......ramane de vazut. Eu pur si simplu nu tin minte sa fii avut tija aia anexata turbinei, dar e posibil sa ma insele memoria

presupun ca nu se poate fara; desi.....poate fii o sursa a supra-suieratului.
ma enerveaza ca specia asta e pe cale de disparitie (alde dereglatu'). Chiar am cele mai bune intentii fata de masina asta si n-am cu cine. Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici.
am ajuns si la o concluzie din ceea ce-am cautat pe net: nu am cum sa-i cresc puterea in mod sigur, stabil si fara eventuale daune aduse in timp motorului; eventual schimb motorul cu totul

. Cam tot ce implica o turbina mai mare duce la cresterea presiunii si a temperaturii in motor iar motorul pare sa fie unul destul de sensibil sa variatii mari pe perioade lungi (il vezi ca se duce cand e deja dus). N-am chef apoi sa incep sa vizitez 1001service'uri si sa ajung sa...pun un 2.5i (cum trebuia sa am de la inceput).
..............macar am a/c.....................
bartro
Aug 25 2010, 09:46 AM
Pana la urma, ca s-a cam pierdut in topic asta, merge masina in parametrii si nu e de ajuns pentru tine, sau nu merge masina cum trebuie?
QUOTE (CRM112 @ Aug 25 2010, 08:33 AM)

Mai nasol cu acomodarea vineri seara in zona.
Deci nu vii la sovata?
MeHigh
Aug 25 2010, 10:44 AM
poate merge la Dereglatu in timpul saptamanii, sa poata face un rodaj la masina in week-end, cu drumul la sovata
CRM112
Aug 25 2010, 10:46 AM
in concluzie masina merge cu simptome tipice pentru motoare tds vechi:
1. porneste mai greu la cald
2. bate un tachet
3. simt o lipsa de putere sau chiar e motorul f. slab
4. consuma 8-9% la regim "moderat" extraurban si parca imi consuma mai putin anul trecut
despre Sovata:
imi doresc sa vin dar nu am bani. daca voi avea bani, am sa vin. nu am sa stau acolo si sambata seara; nu am cort, n-am sac de dormit, n-am izo/neopren; am haine groase si rezerve strategice prin casa.
brown.shark
Aug 25 2010, 10:54 AM
"" 1. porneste mai greu la cald "" -- capul hidraulic il elimini rapid din necunoscute asa : sa ai in masina 2-2,5 l apa dela frigiter, cat mai rece, cand porneste greu o opresti, torni apa cu un jet subtire cat o tigare intre electrovalva si corpul d AL al pompei d inj. ii dai cheie. daca porneste usor e capul intor cu fata spre cavoul familiei...naspa
"" 3. simt o lipsa de putere sau chiar e motorul f. slab "" -- daca ai sigur toata tubulatura de admisie etansa ar trb sa-i dai o curatare / spalare la greu interior / exterior si o etansare d calitate la montaj, gasket adk. ar trb sa simti cva dupa.
"" 4. consuma 8-9% la regim "moderat" extraurban si parca imi consuma mai putin anul trecut "" -- cu ce motorina alimentezi ? ai un traseu de macar 100 km pe care-faci cat d cat frecvent sa poti face o comparatie ?
CRM112
Aug 25 2010, 11:38 AM
3 anul asta prin inceputul verii m-a ajutat cineva si am demontat turbina, tubulatura, intercooler. turbina am reconditionat-o, am pus garnitura noua in urma ei (m-a ajutat MeHigh) iar restul tubulaturii si intercoolerul le-am curatat; am cumparat cada de bebelusi special pt. asta. Este posbibil totusi sa nu fie stranse foarte bine si cred ca cel mai bine, dupa cum inteleg din ce-mi spui, le dau si cu un 2+2 sa se etanseze pe veci... mai mentionez ca suiera puternic turbina, mai puternic decat o facea inainte => imi intaresc convingerea ca nu-i etans
4 motorina pun cam de unde prind insa exclud particulari, lukoil iar petrom nu-i in topul preferintelor. Aleg acelasi benzinarii daca se poate. Am ca referinta trasee similare cu cele de anul trecut; ma refer in mare la autostrada.
brown.shark
Aug 25 2010, 12:10 PM
decat cada de bebelusi mai bine le spalai cu jet la temp/pres max la o spalatorie, ies perfect, doar stergi cu benzina si pui gasket
sa nu razi dar petrom e chiar f buna motorina, si lukoil dar de recomandat pt vara, iarna mai face pb cui nu stie sa o "pipaie"...
apropo' ai curatat vreodata sorbul din rezervor si rezervorul, implicit curatat si verificat pompele d alimentare ? ca de, masina are niste ani totusi. si d curatat traseul de aerisire/ respiratia rezervorului
TiL
Aug 25 2010, 12:23 PM
Nu-sh de ce va bateti capul.
Aceleasi simptome le-am avut si eu la TD. Am reparat turbina, s-a simtit o diferenta. Am curatat injectaore, alta mica diferenta (mi-a verificat si compresia atunci, a vazut ca-i muci).
Dar tot pe duca era si in final am dat jos motorul. Care era muci, si sunt aici pe forum doi martori la ce era in cilindrii aia.
Deci lasa jucariile dim-prejur, verifica intai compresia. apoi o sa stii daca mai merita sa-ti bati capul cu nimicuri de pe el sau e muci din radacina.
brown.shark
Aug 25 2010, 12:41 PM
50% ai si u dreptate....dar nici cu "jucariile" varza si cu compresia buna nu faci nik
georgem
Aug 27 2010, 08:28 AM
Am mutat
aici discutia despre piese din dezmembrari. Haideti sa nu stricam topicul despre masina cu discutii in contradictoriu pe subiectul asta
CRM112
Aug 28 2010, 12:12 PM
ca si update...am sa ii fac un test de compresie inainte de orice altceva; nu stiu unde as putea s-o fac zilele astea. recomandari ?
sper sa iasa cum trebuie, adica 22.00:1
brown.shark
Aug 28 2010, 12:25 PM
QUOTE (CRM112 @ Aug 28 2010, 01:12 PM)

ca si update...am sa ii fac un test de compresie inainte de orice altceva; nu stiu unde as putea s-o fac zilele astea. recomandari ?
sper sa iasa cum trebuie, adica 22.00:1
nu vreau sa te influentez negativ, cva dreptate ai si tu la nr ala de km dar, sa stii ca un motor din asta, daca e cu toate anexele ok, ulei ca la carte, merge si cu compresie lesinata, si chiar merge rotund, culmea.
haifisch
Aug 28 2010, 01:59 PM
e o idee buna sa masori compresia....asa iti cam dai seama de niste chestii
georgem
Aug 28 2010, 04:06 PM
22:1 e raportul de compresie, nu ce o sa-ti dea la testul de compresie. Ala e ceva calculat matematic, nu se schimba in functie de uzura motorului.
La testul de compresie o sa afli presiunea in atmosfere care se face in fiecare cilindru, si ar trebui sa fie mai mare de 22 de atmosfere, cred ca ideal peste 25 (daca raportul de compresie e 22:1) si cat mai egala intre cilindri. Poate cineva care a verificat asta la tipul asta de motor poate spune mai exact.
Ideea e ca aerul comprimat se incalzeste, si prin incalzire isi mareste volumul, de aici faptul ca presiunea e mai mare decat raportul de compresie.
La un motor pe benzina cu raport de compresie 10:1 (de exemplu), la compresie ideal e sa ai cel putin 13 atmosfere presiunea pe fiecare cilindru.
haifisch
Aug 28 2010, 05:57 PM
CRM112
Sep 30 2010, 09:57 AM
in concluzie stie cineva vre-un donator de:
m52b25 / m50b25 +
ceasuri, cardan, cutie, diferential (eventual blocant

)
platesc bine sau compensez cu seminte de porumb
brown.shark
Sep 30 2010, 10:00 AM
te complici aiurea, e mult mai simplu si ieftin sa-l faci p asta diesel ok, plus ca, la revanzare, oricum diesel primeaza.
daca te-a suparat o teava p care ai schimbat-o doar cu mecanicii dezinteresati, asta ca sa vb frumos, asta nu inseamna ca motorul ala e prost, chiar nu e.
CRM112
Sep 30 2010, 10:19 AM
tds'ul l-as tine pus bine sub o prelata; nu as renunta complet la el.
In orice caz la revanzare nu sper sa iau mai mult de 2000 de euro pe masina (in ~2 ani) la cum se pune problema in situatiile de v/c.
problema imi pare mai profunda in ceea ce tine de motor:
IN CIUDA faptului ca motorul nu se incinge, sta constant la relanti intotdeauna, porneste relativ onorabil mereu (recunosc ca un pic mai greu cand e cald), nu scoate prea mult fum si ala care-l scoate e la peste 3800 rpm (deci nimic nefiresc) iar consumul de ulei a fost pana acum de 500ml/4000km (zic eu ca-i in niste limite normale pt. un diesel) am
a) niste ulei pe el, iesit prin zona injectorului nr. 1

niste acumulari de mizerie cu ulei in partea din fata, inspre acea teava, probabil plecat tot de la acel injector
c) pompa necesita reglaje si garnituri schimbate si invariabil ajung din sfat in sfat la dereglatu' care am vazut ca nu mai e asa laudat sau vestitul Tadji care cere si el 400 ron numai pe montat/demontat pompa
d) si poate cel mai important este ca motorul scoate un sunet pe care unii il asimileaza cu "moartea lui Toma Alimos"

adica e pe duca (desi merge relativ bine, accelereaza bine, pastreaza vitezele si consumurile specifice.....oarecum, consumul de ulei e cel specificat mai sus...bla bla) ori un diesel teoretic oricum e un motor mai longeviv.
Plus ca nu-mi place deloc sa-mi consume in afara orasului aprox. 8-9% la viteze MICI (100-120km/h) si sa nu traga deloc (adica trebuie sa retrogradez in a 3-a si sa vin lansat, sa schimb in a 4-a la 120...e frustrant.....toate astea sa depasesc un tir). Un 2.5 i ar consuma poate 9-10% in acelasi regim cu diferenta de confort psihic data de raspunsul bun in ecuatia de mai sus.
Motorului asta daca ii umblu la soft....risc sa-l pun pe butuci; turbina mai mare nu pot pune ca.......n-are cine sa refaca parametrii => oricum il pun pe butuci; raman fara solutii la problema mea (mai multa viata).
E un motor foarte bun dar costa mai mult exploatarea lui fata de ceea ce imi ofera mie iar socotelile pe care le-am facut cand l-am luat s-au cam dizovat; nu mai car nimc, nu mai trag nimic. Oricum voiam benizna.
Pareri?
brown.shark
Sep 30 2010, 10:35 AM
de acord ca un check-up la injectoare + pompa e chiar normal cand iei o masina de la altcineva. ca sa economisesti cei 4mil tu nu stii sa-ti dai singur jos pompa, nu-i cine stie ce. si oricum scrii c faci p o hartie sa nu uiti la remontare.
ai spalat vredata intercolerul, DEMONTAT de pe masina, si tot traseul de admisie ? si apoi asamblat si cu mastic de etansare, probat etanseitate intercooler???
daca ESTI SIGUR ca circuitul de alimentare cu diesel e curat, etans, filtre ok, lipsa d putere poate fi si din avans. poti sa verifici singur asta.
pierderile de ulei le rezolvi singur, speli motorul cu jet la temp maxima , si vezi d unde curge si c curge.una cate una le dovedesti, ca nu-i space shuttle.
CRM112
Sep 30 2010, 10:58 AM
asa gandeam si si chiar daca eu sunt cam antitalent la lucruri din astea am fost sprijinit de altii mai priceputi

intamplarea face ca de fiecare data cand ma mananca ingineria si mai primesc si ajutor => masina sta "explodata" cateva luni si in general am nevoie de ea.
din nou, datorita celor spuse mai sus, am preferat ca atunci cand se poate sa rezolv probleme ale masinii la service (unul de incredere, in general "one-man-show" si care sa nu lucreze in sictir, scarba si rasol)
Asta vara cand am dat jos turbina s-o duc la reconditionat (si nu-mi explic de ce fluiera mai tare dupa operatiune) am curatat intercoolerul si tubulatura. Din nou am gasit ulei in josul carcasei de la filtrul de aer dar mult mai putin. CEEA CE NU AM FACUT: nu am etansat cu mastic, suspectez si de aici o lipsa de putere dar totusi nu justific un consum sporit (sau poate sunt eu exagerat).
In week-end vreau sa plec la CJ; deja imi e frica sa nu raman in drum / poate-s paranoic.
Ar trebui sa il iau la puricat intr-adevar dar am regasit ca-i mai "ieftin" sa-l schimb cu totul, nu ma intreba cum am socotit

l.e. SUNT SIGUR ca circuitul de alimentare cu diesel NU E ETANS (necesar minim: garnituri pompa)
brown.shark
Sep 30 2010, 11:07 AM
nu vreau sa t supar eu mai mult decat esti, dar, de cand tot vorbim pe aici cred ca esti lamurit ca genul asta de masini le mentii cel mai bine DOAR dacva stii sa le faci tu singur, sau platesti celui care o repara. acum, toate maruntisurile astea, nu-s cine stie ce tehnica, mai mult consuma timp, chiar ma mir d c nu ai tupeu / curaj sa t apuci. foarte corecta ideea cu un singur om care sa se ocupe d masina.
uleiul de la carcasa e venit pe furtunul de la epurator presupun. nu are ceva separator de ulei pe traseul asta ? ca parca avea. cu turbina e simplu, te duci la cine a reparat-o cu o masina care are turbina ok la ax, nu fluiera, ii arati si-i spui ca tot asta vrei si tu, daca stie, daca nu....sa t lase...
circuitul de motorina nu e etans pe partea de joasa presiune sau inalta ?
David
Sep 30 2010, 07:04 PM
bartro
Sep 30 2010, 07:57 PM
QUOTE (David @ Sep 30 2010, 08:04 PM)

Pai ..nu era vorba sa schimbi doar motor la actualul E34? Am vazut e34 la 600 de euro acolo.. neinmatriculat.
bartro
Sep 30 2010, 08:28 PM
QUOTE (CRM112 @ Sep 30 2010, 11:58 AM)

In week-end vreau sa plec la CJ; deja imi e frica sa nu raman in drum / poate-s paranoic.
Stai - ramirezz e un clon de a ta?
CRM112
Oct 1 2010, 07:45 AM
nu ma prind bart, poate-mi detaliezi
@David: nu prea am de dat peste 2000 de euro pe o berlina

de banii aia iau e38
am mers cu MeHigh aseara cu masina si mi-a zis ca parca se aude mai rau ca acum cateva zile..acel tacanit; dar masina are frane noi pe fata (discuri si placute)

e bine

sunt pe un drum sigur catre 2.5i
la CJ nu mai plec; am amanat.
@brown.shark
Nu sunt asa suparat; sunt doar ingandurat

deocamdata nu e singura masina. E frustrant intr-adevar gandul ca in rahatul de context socio-politic s-ar putea sa devina singura.....atunci o sa fie fun.
Nu stiu ce sa-ti spun de ce nu ma apuc singur; poate pentru ca nu vreau sa ma uit lung la ea cateva luni, desfacuta si explodata si sa ma trezesc intr-un punct in care n-am scule/cunostinte si nici sa nu am la cine sa apelez; apoi s-o asamblez la loc (fara sa o repar) si sa ajung in final la un service unde se presupune ca ar putea s-o faca. Pierd de doua ori timp si o data bani.
Circuitul de motorina nu e etans cel putin la pompa de injectie, cea de sub galeria admisie.
Turbina scuipa ulei scuipa in carcasa filtrului de aer si am gasit din nou la egr. Sa vad unde gasesc o turbina buna de tds (haha) sa o duc respectivului ca termen de comparatie; nici sa pun alta "nu pot" (gen turbina de mb sprinter).
In alta ordine de idei tubulatura sunt sigur nu e bine etansata (colierele-s stranse dar nu e dat cu nici un smecleu la imbinari) dar nu asta e marea filosofie.
Sper sa nu crape pana saptamana viitoare cand vine mecanicul din Slovenia; mai apoi sper sa o si faca....numai sperante
brown.shark
Oct 1 2010, 07:51 AM
"Circuitul de motorina nu e etans la pompa de injectie, cea de sub galeria admisie." = cred ca nu m-ai inteles, nu e etans circuitul de joasa presiune, intre rezervor si pompa + furtunase de retur, sau cel de inalta, intre pompa si injectoare ?
"Turbina scuipa ulei in carcasa filtrului de aer si am gasit din nou la egr." = ce simptome / urme te fac sa crezi asta ? e cam anormal. ulei la filtru ai putea sa ai de la ventilatia carterului/chiulasei, nu de la ungerea turbinei. ai curatat/ spalat/verificat si montat bine furtunul de evacuare gaze din carter + epuratorul + furtunul de evacuare al uleiului de la ungerea turbo ? vezi sa nu ai vreo "inventie" pe la epurator, cva spart sau scos d acolo ca am intalit si "inteligente" d'astea.
" Sa vad unde gasesc o turbina buna de tds (haha) sa o duc respectivului ca termen de comparatie;" = nu-i nevoie sa-i pui o turbina pe masa, doar sa mergi cu alta masina ca a ta sa o auda ca nu fluiera, joc la axul turbinei ai daca verifici ??? cum e la rece(dimineata), la cald (dupa un drum lung) ???
MeHigh
Oct 1 2010, 08:07 AM
daca mergi usor nu crapa, relax.
CRM112
Oct 4 2010, 09:06 PM
pt. asta am gasit si astept sa ajunga poimaine o maneta de cruise...tot era in lista. Nu era vitala dar nu stiu cand mai gasesc asa ca am "arestat-o".
BAAAAAAAAAAAART

cand ai 30 minute libere?
.gif)
parca tu ai avut ceva de impartit cu o astfel de maneta.....gen...masina
bartro
Oct 4 2010, 09:25 PM
Am montat pe septar tot sistem de tempomat, era plug and play, maneta, motoras si calculator. Nu stiu cum e la dieselul tau.. are acceleratie electronica?
CRM112
Oct 4 2010, 09:30 PM
acceleratia e electronica si am inteles ca e numai maneta necesara, tot plug&play
bartro
Oct 5 2010, 09:18 AM
Atunci, demonteaza panouri de sub volan, o sa gasesti acolo mufa din masina probabil pentru maneta. La septar am mai taiat un pic de plastic din capac de la coloana de directie inferioara (era 'desenat' deja din fabrica unde trebuia taiat), pus maneta, si gata.
MeHigh
Oct 5 2010, 06:44 PM
hmmm, si eu am acceleratie electronica, oare merge si la mine o jucarie din asta?
CRM112
Oct 6 2010, 09:24 PM
am coborat pana jos sa incerc sa montez cruise controlu'.....frig...surubul de jos de la masca este facut din cruce....cerc, lanterna s-a belit, patent nu aveam jos....
cand sa casc ochii un pic pe forum dau de Gigi de la poale de Carpati care-si incordeaza muschii pe aici...poate explodeaza de tot; s-a umplut de pasionati si cunoscatori
...e de rahat
mai e si maine o zi dar speram sa apuc sa-l testez la drum lung
CRM112
Oct 8 2010, 09:41 AM
baby got cruise control
multumesc echipei tehnice reunite sub acelasi acoperis in com. Chitila, jud. IF

iar dotarile tehnice de nivel ridicat au facut posibila realizarea acestei capodopere ingineresti fara precedent (in viata mea

)
intrebare depsre cum functioneaza jucaria:
m-am prins ce face fata-spate si click
dar
ce face maneta cand este actionata sus-jos? Mie imi decupleaza functia si nici nu cupleaza; nu cred/stiu ca/daca asta trebuia sa se intample. Bart?
georgem
Oct 8 2010, 10:19 AM
Nu am inteles exact daca ai pus doar maneta sau a trebuit sa mai pui si altceva? Cat a costat totul? Ca mi-as pune si eu...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.