- mi s-a luat de 7
- voiam un 5'ar de 2.5l 192 cp, cu trapa si aer
- am gasit un 5'ar cu aer, altul cu trapa
- am luat un diesel

Imi regret un pic motorizarea dar niste ganduri duioase cum ca as putea monta in conditii ~stress-free un 3.0d (+step

Cum nu exista masina sh fara necesar de investitii, enumar problemele:
1 parbriz crapat
2 lichid servo = pis_tul boului , cauza din care cred ca scuipa lichidul
3 pierde ceva lichid racire
4 amortizoare moi
5 necesar de discuri si placute
6 amortizoarele de la geam la haion
7 alt brat stergator si ceva mecanism prin interior (el merge, dar a fost vandalizat)
8 un brat pt. prinderea plasei de bagaje
9 un geam la un proiector
10 tinichiderie...a ajuns-o vârsta....
Ca sa enumar si partile interesante:
fabricatie 11.1994
geamuri cu tentă verzuie
luneta ionizată de bun simţ
ceva cabluri tv trase prin interior
trapa functionala
interior in ~mint condition, cu lemn piano black (cred) si piele neagra in stare buna
scaune incalzite (pana acum am vazut butoane ce se apasa si raman pe pozitie on/off, aici e pe sistem click, la fel ca la comenzile de aer)
faruri reglabile
shadowline
oglinda retrovizoare electrocrom
one touch la tot
plasa bagaje retractabila in 2 zone
2 X airbag
"bixenon"

"OEM look angel eyes"

proiectoare functionale
semnalizatoare "OEM smoked"

semnalizatoare "owner smoked"

scut plastic
sa nu uit...facelift
turbina arata bine
are un dvd in bord pe care-l voi schimba
are un woofer Blaupunkt
km 320.000.
Pana in acest moment masina a primit jantele de 8'ar cu cauciucuri Dunlop.
Mai are de primit (de montat):
- inele cromate
- HU Pioneer si boxele+tweeterele aferente,
- un alt woofer (cred)
- o toba cu tips dublu (multumesc Interceptoru'

- volanul Alpina
- măciulia de schimbator de la acelaşi "furnizor" ca mai sus

- suspensie sport (cel putin pe fata)
Undeva inainte de astea se vor rezolva punctele 2-7 cu prima ocazie de vreme buna si timp liber.
Voi pune si poze; nu am facut personal deloc pana acum.