Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dricul afumat
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
bartro
QUOTE (CRM112 @ Oct 8 2010, 10:41 AM) *
Bart?

La e32:
Cand e dezactivat:
spre fata activeaza cruise control pe viteza actuala
spre volan (click) activeaza la ultima viteaza setata (recall)

Cand e activat:
sus, jos dezactiveaza cruise control
spre fata marire viteza setata
spre sofer micsorarea viteza setata

QUOTE (georgem @ Oct 8 2010, 11:19 AM) *
Nu am inteles exact daca ai pus doar maneta sau a trebuit sa mai pui si altceva? Cat a costat totul? Ca mi-as pune si eu...

Da,

care era procedura pana la urma daca ai avut nevoie de echipa cu dotari tehnice de nivel inalt?
CRM112
la mine nu a fost nevoie de altceva in afara manetei. Era un plug liber undeva sub coloana volanului, pe linia turometrului. Se ajunge usor la el: se demonteaza volanul, masca de jos a coloanei si consola cu sertar.

din cate am observat si am cautat pot sa sintetizez:
1.datoria acceleratiei electronice, la tds e nevoie numai de maneta (urmeaza in teste e30'ul pentru lamurire smile.gif )
2. maneta este identica indiferent de motorizare, an, combustibil pt. generatiile e32/e34
3. la motoarele pe benzina (in afara de m30'uri unde e o certitudine) este posibil sa mai fie nevoie de un "clutch switch"; pentru unele este suficienta maneta (diverse sărci'uri pe forumuri, in principal straineze)
4. WCS (worst case scenario) se poate comanda intreg kitul de la reprezentanta link kit (sau componente link) in caz ca nu e plug&play; tot kitul cred ca e disponibil la AB la 100 euro.

E "facubil" din orice pozitie biggrin.gif

MeHigh
eu am avut switchul ala la pedala de ambreiaj, chiar ma intrebam la ce foloseste. sper sa gasim timpul si dispozitia necesara sa verificam si la E30 daca merge maneta, prima faza ar fi ca eu sa demontez pe sub bord sa gasesc plug-ul liber pentru CC (am retinut cum arata, si pozitia pinilor), iar pasul doi, in caz ca avem succes la primul, va fi testul manetei. daca reusesc sa fac asta, nu mai renunt la pompa de injectie electronica, altfel in continuare caut sa o inlocuiesc cu una mecanica.
CRM112
aseara mi-a dat inca o dovada de personalitate: nu vrea sa mai deschida geamul soferului. Se aude un pacanit continuu. Sper sa mai prind vreme sa dau fata de usa jos....desi nu am nici un chef, mai ales ca e foarte probabil sa nu am piesa re rezerva.


asta probabil ca trebuia sa compenseze cu o fapta buna: mi-a dat Mihai (amd) o stropitoare de parbriz si acum mergeau cum trebuie (nu aveau presiune ca se pierdea pe la cea veche/rupta).

......cred ca la masinile mele, orice as face, suma viciilor trebuie sa fie constanta sad.gif

saptamana viitoare o duc la cineva (cu patalama si conditii smile.gif ) sa se uite la motor. Sper sa nu cad sub incidenta zvonurilor de ungere deficitara la cilindrul nr. 5 sau sa se puna problema de schimbat motor. Probabil ca drept rasplata, daca o repar, o sa ia foc wub.gif

cu ideea consumului am inceput sa ma obisnuiesc. E adevarat ca e un motor "maricel" de generatie veche si drept urmare nu are consumul specific de CR sub 2l. Momentan sta undeva la 8% extraurban la viteze rezonabile (~120 km/h). Uitandu-ma pe spritmonitor gasesc unele consumuri mai scazute decat al meu, spre exemplu 7-8 l/100km de autobahn si nu cred ca merg cu 100km/h cei ce au datele acolo.


Aseara m-am dat cu un e39 touring tds si mi s-a parut un pic mai sprinten dar avea un lag f. mare la schimbarea vitezelor. Daca imi raman bani am sa-i schimb si ambreiajul chiar daca nu mai patineaza la regimul moderat de exploatare smile.gif
CRM112
deci:
garnitura unui injector (nr.1) era in pioneze; pierdea si ulei de acolo. In urma remedierii observ ca porneste excelent si cand e motorul cald (pompa e f.b. in consecinta) si a disparut un sunet de pe lista smile.gif

un injector "bate". E prima oara cand am de-a face cu asa ceva. Am sa ajung la Tadji pt. curatari, tarari, centricurbari.....bla bla

ambreiajul l-am dat la schimbat. Cel care a umblat ultima oara la c.v. (presupun ca acelasi om care a fixat intinzatorul intr-un mare surub sa stea "deschis") a facut varza niste suruburi printre care si cel care leaga c.v. de electromotor/un susub situat in partea de sus. A fost o "placere" pt. mecanic aceasta lucrare.

Auzeam o pacaneala la viteze mici, cand viram/reveneam din viraj stanga. A fost vorba de niste suruburi de la caseta de directe care nu erau stranse cum trebuie (nu stiu daca intra in incidenta lor dar i-am rugat pe cei de la autosoft unde am facut geometria sa stranga si caseta in caz ca e nevoie)

S-a mai bagat 1l de antigel Hepu, s-a schimbat uleiul la cutie si diferential (abia astept sa pun un blocant).

Azi montez cauciucurile de iarna si am cam terminat pe 2010.

brown.shark
n-ai cum sa pierzi ulei pe la un injector, poate venea din alta parte.
oricum, inteaba-l pe meseriasul de injectoare daca nu e bine sa pui mereu ulei grafitat cu pipeta in jurul injectorului, ajuta sa nu intre apa acolo si sa de oxideze, la orice dilatare / contractie mai intra putin ulei pe spirele filetului.
CRM112
in principiu am mai discutat cu diversi faptul ca uleiul nu are cum sa ajunga acolo, dar:

aveam o "balta" (de ulei) pe blocul motor, acolo unde injectorul 1 intra in bloc.
acea balta se revarsa pe pompa da injectie
de pe pompa, uleiul cadea pe alternator
de pe alternator se scurgea pe scut
apoi ajungea pe jos

metaxa 7* e buna iar masina porneste bine la cald si <20l in rezervor smile.gif nu stiu in schimb de ce porneste mai greu cand am >20l in rezervor.

cand am sa ajung la Tadji am sa intreb despre relatia ulei grafitat->injector via pipeta
brown.shark
injectorul intra in chiulasa nu in bloc.
sa nu curga pe la capac tacheti.

ce-i cu metaxa ?
CRM112
sarbatoream ceva
CRM112
mentionez ca update ca masina e in regula smile.gif

a pornit f. bine la -11 grade
cauciucurile de iarna nu m-au lasat la greu
duzele incalzite si-au facut bine treaba (aveam pe instalatie un rest de lichid de parbriz pt. vara)

totusi mi s-a parut extrem de lenesa la deal sad.gif ma conving pe zi ce trece ca trebuie sa-i pun un 2.5 24v in 2011; ma f** in el de 5% extraurban. 3.0 d e exclus pt. ca vreau sa-i mai fac itp ocazional, chiar daca acum n-am (masina e in regula)

@Mihai_Gaesti: mi-e foarte foame de o ciorba de faruri! ! ! ! ! ! ! ! "Nu mai vad de foame"..ca sa zic asa smile.gif

@cine era la billa in parcare aseara: ma scuzati pt. graba in care am vrut sa mananc si sa plec la o cumetrie; o prietena a prietenei cu care eram si care nu intelege/agreaza pasiunea mea smile.gif a trebuit sa aman pe alta-data eventualele conversatii si piruete (abia macase smile.gif) )

un cado' de Craciun pt. dvs in link; eu mi-am ascuns niste nereguli pe pereti cu acesta smile.gif (50x70 cm)
link transfer.ro_fisier scanat cu eset antivir


haifisch
era intalnirea de la circ smile.gif
CRM112
are itp de ieri pana in 23.12.12 deci trece de sfarsitul lumii masina asta smile.gif
MeHigh
sa-l stapaneasca sanatoasa, ajungi la mosie in week-end?
CRM112
cred ca-i moloz pe acolo plus ca am planuri la nivel local, in B

ca sa nu fiu complet "off-topic":
alalta-ieri cand am intrat in curte sa-mi iau masina, ce sa vad? Masina RAR parcata langa a mea. smile.gif
Nu ma asteptam sa-l primesc biggrin.gif s-a dovedit a fi un cadou frumos biggrin.gif
CRM112
dricul e intrat in renovare

printre maruntisuri am reusit in sfarsit sa iau 2 semnale laterale gri; le avea galbene date cu spray negru ill (9).gif
alt proiect include 4 lupe pt. toate "fazele" (lunga, scurta), un tub de mastic bison rezistent la temp, smirghel, spray negru rez. la temp. & altele
un bandou smile.gif
4 aripi si 4 usi
2 praguri...
conf (8).gif

si o brişscă de bani

l.e.

cine ma poate indruma spre un loc sa-mi fac un intercooler la niste dimensiuni specifice?

(sper sa citeasca cineva pe aici; sa nu fac topic nou)
MeHigh
citesc io, dar nu stiu unde sa te indrum. ce'ai cu intercularu? nu zic ca nu e bun unu mai mare, parca Interceptor avea un prieten care repara radiatoare, poate se pricepe omul sa faca si intercoolere. si eu vroiam sa pun pe 324TeDeu intercooler, dar nu am mai ajuns...
CRM112

Apreciez Mihai smile.gif


am nevoie de intercooler ca de aer happy (24).gif

vreau practic sa-l "lungesc" pe al meu; vreau sa pastrez toate dimensiunile mai putin lungimea; am nevoie de unul mai lung.
Eventual sa iau altul si fac unu singur din 2?

Mai urmeaza intrebarea: unde-l pozitionez. Actualmente e pus intre lonjeroane; acolo nu va mai avea loc deoarece incape la marele fix iar in partea de sus e la "linie" cu radiatorul. Cineva (Ilie) zicea de o varianta similara cu solutia adoptata de Subaru&co (peste motor) dar deja schimb cote/dimensiuni si ma intereseaza sa ies pe plus, nu pe minus smile.gif

sau mai sf


Sau mai este varianta a 2 intercoolere dar e mare bataie de cap sa aibe sens cuplarea lor (adica sa lucreze bine). E38 tds are altfel pizitional intercoolerul si l-as putea folosi si pe acela.



bartro
Pana la urma ramai cu motorul TDS?
brown.shark
4 aripi + 4 usi +2 praguri e cam mult.
ce ai patit la masina ????
daca are cva rugina mai simplu recarosare, serios iti zic.
cu intercoolerul...nenea ala, ilie, sa- si aduca aminte ca subaru e boxer si d'asta e atata loc .....
al tau ce are defect?
in functie de echiparea masinii tale poti sa faci unul mai mare in fata radiatorului, dar , sincer , nu vad sensul daca totul e in parametrii originali ai masinii. nu cred ca vrei sa alergi cu asa masina, asta e cruiser nu racer....
MeHigh
intercoolerul lui CRM nu e defect, sau nu intercoolerul e defect in peisaj. lasa ca il iau eu la o gura de aer si lamurim ce si cum vrea sa faca tongue.gif sa vedem la sfarsit cu ce ramane de facut smile.gif
@Bogdan - anytime, anyplace tongue.gif si azi dupa 7 seara daca esti in tara smile.gif
brown.shark
nu prea e loc de multe optiuni/modificari la masina aia daca are A/C. nu poti sa ai pretentia sa o faci M daca e o domoala , dar care tine cu casa....
CRM112
masina e in echipa buna cand e vorba de cheltuieli dar e prea "moale"; nu am putere suficienta la nevoie (pe sosea).

in momentul de fata am 2 variante: 2.5 i 'ul de la Mouse sau sa "ma joc" un pic la motorul acesta. Daca dupa curatarea injectoarelor si o verificare a pompei de injectie nu se mai amelioreaza inseamna ca trebuie sa umblu da i/c + turbo + soft iar aici nu am deocamdata o solutie "ready to run".

I-as pune o turbina de DAF + sistem de ungere separat smile.gif si i/c in portbagaj lgh (24).gif

Solutia "realizabila" e un i/c mai mare deocamdata.
brown.shark
ai A/C ?
ce viteza max a vrut pe autostrada ? cat de incarcata ?
bartro
QUOTE (CRM112 @ Feb 11 2011, 11:19 PM) *
masina e in echipa buna cand e vorba de cheltuieli dar e prea "moale"; nu am putere suficienta la nevoie (pe sosea).

Chiar azi citeam pe u forum din UK unde scrie unu cum a ajuns la 180CP la TDS-ul lui doar cu u chip 'de pe ebay'. Bine, acolo e mai frig, deci poate nu au nevoie de intercoolere mari. Mai scria ca un e34 525i avea mari probleme sa tine pas cu el. Te ai documentat ce face doar cu alt soft? E relativ usor ca upgrade si nu prea scump. Daca zice *poc* poti sa pui benzinar anyway.
brown.shark
bart - un E34 tds in mintile lui e super destul pt ce trafic si drumuri are RO. asta daca mai vrea sa ajunga si inapoi acasa....
bartro
Daca ai urmarit topic tongue.gif o sa vezi ca CRM e nemultumit de performantele dinamice inca de la inceput. Banuiesc ca masina lui este 'in mintile lui', pentru ca nu are rost sa viseaza de intercoolere etc daca motor are alte defecte care trebuie remediata.
Eu in locul lui as fi pus un soft mai altfel demult. Doar ca sa vad ce sa intample. Macar ajungi la o concluzie.
brown.shark
ma tem ca fix ai atins partea delicata....stiu topicul de la inceput...din pacate pt owner...
CRM112
nu reusesc sa inteleg mare lucru dar, in cuvinte putine, am ales sa NU fac resoftare pana nu fac o revizie completa a motorului din care mai lipseste curatarea injectoarelor.

Cum puteam eu sa modific parametrii cand mie nu imi intra toata motorina/imi iesea ulei pe la un injector sau mergeam cu fumalau dupa mine ? STIU ca suna bizar dar aveam niste acumulari de ceva zeama in jurul unui injector si nu era carburant; intre timp asta s-a rezolvat. smile.gif
Resoftarea era o cheltuiala inutila care accentua degradarea unor componente - asa am gandit atunci.

Viteza maxima cu care am mers a fost de 200km/h - 3 pers. in masina plus "bagaje" de plaja

e34 2.5i din UK care nu a reusit sa se tina dupa un tds mai mult ca sigur era stricat; avea distributia sarita de la punct si probleme la vanos precum si tobele infundate iar relantiul era cazut in baie =))

sa radem smile.gif
brown.shark
200 e destul pt masina ta si MUUULT PREA DESTUL pt lipsa de civilizatie de pe drumurile noastre.
ai dreptate sa faci in asa fel incat motorul sa nu aiba deloc scurgeri / pierderi, la 320.000 e normal sa dai injectoarele jos pt verificare iar pompa sigur trb spalata inauntru.

nu mi-ai scris daca ai A/C. daca ai, nu prea are rost sa te complici cu alt intercooler, nu prea mai e loc. daca totusi vrei, putem discuta pt unul custom.
CRM112
am uitat sa scriu: am a/c

ceea ce urmaresc nu e v/max ci felul cum imi mentin "ritmul"; vreau sa fie mai sprintena - vreau sa fiu mai relaxat in depasiri
( am ajuns la 200 destul de greu smile.gif )
brown.shark
tu vrei repriza, pt asta, intai de toate demontat/tune up si curatat tipla sist de injectie, admisia si turbo, eventual facuta vreo magarie delicata la evacuare, si un check-up la supape / tacheti.
ce varianta de grup ai ? poate merge si acolo cva...
si, nu vreau sa te supar, s-ar cere luata si o compresie ca la carte...cald, rece....
CRM112
n-am de ce sa ma supar; compresia oricum voiam s-o verific dar e mai greu de verificat la rece; trebuie sa stea la service cateva ore sa se raceasca.

sistemul de injectie dupa cum spuneam e primul pe lista cand iese de la vopsitorie

admisia si turbo au fost facute asta-vara (defapt mai mult turbo); iar pe admisie sunt urme de ulei si nu stiu cum sa remediez asta (este vorba de carcasa filtrului de aer, urme pe "palnie")

n-am greturi sa umblu la evacuare insa nu a fost o prioritate

check-up la supape-tacheti as vrea sa fac dar sunt in cautari de oameni care stiu ce fac; numai pe srl; as face asta in acelasi timp cu injectia

grupul este cel lung; cred ca 3.24; 3000 rpm @ 145 km/h in v a 5a; umreaza autoblocant

ca sa recapitulez:

martie-aprilie - revizie sistem injectie
mai-iunie - autoblocant

martie-iunie - solutii de crestere a puterii si a cuplului SEPARAT de modificarea din soft; modificarea din soft o sa existe dar pentru imbunatatirea parametrilor in noile conditii date.



question: Unde gasesc "pe stoc" geamuri clare ?
brown.shark
1 , pune o poza cu zona unde zici tu ca ai ulei p admisie.
2 , ce ulei ai in motor ? consuma ? cat ?
3 , evacuarea este o prioritate daca turbo baga dar n-are p unde sa si iasa...
4 , asta n-am priceput-o ; " ...numai pe srl... "
5 , daca ai grupul lung, econom, nu poti sa ai pretentii de reprize de 535
6 , geamuri clare, parca e un coleg aici si/sau dincolo care le fabrica.



...any other further questions ???
CRM112
1. pe furtunul nr. 10 si pe gatul carcasei filtrului - partea de jos
2. Castrol magnatec 10W40; de cand am remediat o "garnitura" unui injector consuma cateva sute ml (as zice cel mult 500). Acum 8000 km era la limita superioara pe joja iar acum e usor peste cea inferioara.
3. da; asta se rezolva fara multe studii de fezabilitate la borla (presupun). Presupun ca printre primele lucruri am de anulat modificarea pt. euro 2 facuta in Germania si care nu e recunoscuta aici; de asemenea trebuie sa intre in vigoare actiunea "fara filtru" pentru toba intermediara si finala smile.gif
4. adica probabil ca am sa merg in carne si oase la un "bosch diesel service"; telefonic am fost refuzat pt. programare. Daca se beleste ceva in cadrul eventualei interventii am nevoie de un document pt ("Doamne-fereste") OPC. Mai mult, nu cred ca are oricine un banc pt. pompa de injectie.
5. aveam pe 735 grup lung smile.gif ; imi doresc sa fie mai vivace in treapta 3 si 4 / sa accelereze mai cu viata in treapta 5 de la 3000 rpm in sus; de aceea si operatiunea "intercooleru'" + softare (turbina sa o duc in 0.8 de la 0.6)
6. da; este vorba de "Mayer Marius" care nu are acum asa ceva


...you tell me smile.gif
brown.shark
cand o sa-i vina randul la schimb d ulei, daca vrei, speli motorul si-i pui liqui moly cu MoS....vb dupa...cred ca e de uitat putin si la epurator, eventual daca-i compresia slabuta, facut o inventie la el....
nu prea vad ce legatura sa aibe un injector cu consumul d ulei...
CRM112
ref. la corelarea injector-ulei: nici eu nu stiu; cert e ca avea o pierdere pe acolo; garnitura injectorului nu era etansa dar chiar si asa....\

liqui moly e stabilit ca e urmatorul ulei pe care il voi folosi

ce inventie la epurator ?

vre-o idee despre pct. 1 ?



brown.shark
nu are cum sa piarda ulei pe langa un injector, e cva absurd, e ca si cum ai zice ca pierde apa pe acolo. asta doar daca nu ai o fisura acolo in chiulasa....dar ai fi unicat....

sa nu zici ca nu ti-am spus, liqui moly fara spalat super bine motorul inauntru, geaba deranjul...

in functie de ce model de epurator ai, de starea lui, poti sa-i faci o inventie sa nu mai dea asa d multe gaze, asta in cazul in care motorul ar fi obo, si ar da gaze full p epurator.
CRM112
cum se spala motorul? smile.gif
brown.shark
stii ca am mai avut discutia asta de cand aveai si e32. e si p aici p forum daca stai sa cotrobai, ca am mai vb si cu alti colegi.
in principiu cam asa;
1 , scurgi TOT uleiul vechi.
2 , scoti filtrul.
3 , daca ai schimbator de caldura la ulei, demontat, scurs, spalat int / ext si trasee.
4 , capac tacheti si baie date jos. spalat motorul cu motorina fierbinte, de la caz la caz, depinde de mizerie.
5 , scos din cavitatile chiulasei ce ramane, mizerie si motorina. drenat / suflat.
6 , remontat toate la loc cu garnituri in buna stare si filtru de calitate care a stat o noapte p calorifer sa iasa apa din hartie.
7 , oil fill upp...
8 , dai la automat cu firul de la electrovalva scos pina se stinge becul la ulei.
9 , pui firul la locul lui, enjoy...

sincer, m-as mira sa faca mai mult de 2-3% din cei ce au masina S-H asa ceva.
eu o fac standard la orice masina iau.
CRM112
multumesc pentru detaliere smile.gif am sa incerc sa fac si asta.
brown.shark
fara asta, sunt bani aruncati pe uleuri. cauta sa ai un magnet in palnia prin care trece uleiul / motorina cu care ai spalat baia, sau poate ai buson la baie cu magnet. te ajuta si asta sa mai intelegi cate cva... din pacate...
CRM112
....ce pesimist suna anumite lucruri....

Pun draq un 2.0 i si fac piata cu dricu'; de tras oricum o sa traga la fel sau mai bine.

In alta ordine de idei ma pregatesc sa merg pana la admin fin sa dau cu ranjetu' pe buze si injurand intre dinti o suma de bani (nejustificata) pe post de impozit; asta ca sa economisesc 150 ron care trebuie sa-i dau pe aripile fata smile.gif si tot nu-mi ies in continuare niste socoteli cu banii pe urmatoarele 2-3 luni dar asta e un numitor comun presupun.


Mai departe in frumoasa poveste m-am lovit de o problema (oarecum previzibila). Vecinii mei nu agreeaza ideea unei masinarii de amestecat uleiul pe care s-o tin in boxa (gen...sa bag biodiesel in dric la 2.5 ron/l).

Partea cu "depozit tampon" 1000l metanol o inteleg si eu biggrin.gif n-as agrea nici eu asa ceva la temelia casei smile.gif DAR cand tot ce doresc este sa amestec şarje de 100 l ulei cu 20l metanol iar amestecul rezultat intra 80% in rezervor.....chiar ma enervez pe logica lor de gaini decapitate.

Si pe vremea impuscatului lumea (fie de la casa, fie de la bloc) statea cu damigeana, canistra, sticla de benzina ticsita pe undeva...sa fiel; chiar si ei o faceau.

Oare nu le convine ca eu am sanse sa mai fac o economie iar ei ... nu ? Ce-or fii zis: da-l draq; daca mie nu-mi iese...sa nu-i iasa nici lui.....

ca la etno tv...le dau din top smile.gif

pt. ei

btw: caut angel'uri SMD - galbene, complete: sa nu se intrerupa in partea de sus. Daca are cineva vre-o duma despre asta sunt receptiv.

asa nu:


asa da:
brown.shark
vezi ca nu-i chiar "amestec cu metanol" , e o procesare, mai ai o faza si cu soda, apoi recuperarea metanolului, plus ca iti trb si o centrifugare pt filtrare, toate trebuie facute la multa aeriseala, instalatiile electrice "antiscantei", nu-i chiar pus de spirt medicinal si detregent de vase PUR in apa de la spalatorul de parbriz... iti trb cva enegie electrica...acu' tu cu ce fel / gen de ulei vrei sa incerci sa alimentezi ?
nu suna nik pesimist...numai ca, nu stiu cum, tu cam ai bafta de cheltuieli multe si cam geaba la masini, cu impresia asta am ramas si de la 7...sincer imi doresc sa n-am dreptate... thumbup.gif
TiL
norocul (bafta) ti-l faci cu mana ta biggrin.gif

Nici eu n-as fi de acord cu combustibil de racheta in subsol, doar ca sa realizeze un vecin o economie infima la un moft (deplasarea cu vehicolul).
CRM112
da; eu am explicat in cuvinte putine procedeul; instalatia e mai ampla.....e oarecum logic sa fie smile.gif

o sa astept sa apara varianta "beta-market-ready" a instalatiei care merge pe plastic......atunci vor comenta ca stau sub casa cu puteri de 400 bar =))

masina e o necesitate Til, moft e ce fac eu la masina smile.gif si eram gata sa impart "economia" cu cele 6-7 auto diesel; do the .. dew smile.gif

cheltuielile cu masina sunt inerente: masina de firma a inghitit in 20 de zile peste 8000 ron. Ritmul de ingerare a capitalului de catre masina mea e mult sub acest nivel smile.gif
Gimi
Ti-am vazut masina la Autobayern. Ii faci cosmetizare completa? rolleyes.gif
CRM112
full de full smile.gif

au mai facut ceva la ea sau tot cu tabla&culoarea originala este ?
Gimi
pai vineri cand mi-am luat masina nu era acolo unsure.gif
am intrebat de ea si au zis ca au dus-o intr-un loc sigur smile.gif
oricum sunt curios cum iti iese in final. Mie mi-a placut cum au lucrat cool.gif
CRM112
am gasit sa cumpar un lsd pt. asta mic dar nu sunt f. decis.

e raport 3.07 fata de 2.64 (sau cat am eu acum).

nu-mi dau seama ce sa fac.....
sunt mai mult decat multumit cu rapoartele actuale; nu-mi vine "sa pierd" 140 km/h@3000 rpm.

sugestii ? smile.gif
bartro
Cam mare diferenta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.